sheane schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:56:
[...]
Herkenbaar. Ik ben aan het kijken of ik wat kan aanpassen o.b.v. de nieuwe EU Data Act portal integratie, maar mis inderdaad entities en commando's sturen kan hiermee niet meer

E.e.a. aangepast in mn dashboard.
Grootste hekelpunt is dat het afhankelijk is van de laatste data pull. Dus realtime heb je niks meer. Ik vind dit erg jammer, want de bediening van beide autos uit 1 app was fijner dan 2 aparte apps per merk.
Heb nu 1 generieke 'Locked' status i.p.v. deuren, kofferbak en ramen apart. Nog niet getest of deze status wel/niet veranderd bij 1 raam of 1 deur open.
Heb geen locatie meer. Dus kan de zones niet meer fatsoenlijk laten triggeren o.b.v. of i.c.m. de auto locatie.
Verder wel terug is de huidige range en batterij percentage. Toegevoegd nog de laatste data refresh. M.a.w. kijk ik naar oude data of iets recents?
Zijn nog wel andere variabelen beschikbaar, maar merendeel gebruik ik die niet of zie ik het nut er niet zo van in. Zeker omdat er een 15min delay in de dataset zit. Dus bijv. beweging abstraheren van het feit dat de KM stand oploopt is beetje omslachtig.