Het grote Cupra Tavascan Topic

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:15
Cupra KvG schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 20:19:
[...]

Bij mij verdwijnt die snelkoppeling ook elke keer. Ik heb al meerdere keren Cupra NL aangeschreven maar die komen telkens met “de fabriek is er mee bezig”. Triest dat er nog steeds geen oplossing is voor deze bug in het systeem. Zo moeilijk kan dat niet zijn dus heeft waarschijnlijk geen prioriteit.
Ik moet zeggen dat ik de software nog het meest mis van mijn model 3. Om de week was er wel een nieuwe update met keurig een changelog met nieuwe features. En bugs waren meestal al verholpen voordat je doorhad dat ze er uberhaupt waren.... wat dat betreft loopt VAG nog wel een paar jaar achter op dit vlak. Verder heel erg blij met de auto hoor.... :)
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste