Het grote Cupra Tavascan Topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Riick92
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:50
In het voorjaar zijn er plannen om naar de Dolomieten te rijden.
Nu is heb ik een laad pas van de zaak welke niet werkt in het buitenland. Deze kosten moet ik dus zelf betalen en kan ik aftrekken.
Wie heeft hier ervaring mee en wat is de gemakkelijkste manier? Ik heb 1 keer in Duitsland gestaan en daar uiteindelijk met de creditcard betaald maar wellicht zijn er gemakkelijkere manieren.

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:39
Niets, gaat ook uit.
Ook al geprobeerd.. helaas

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:39
Riick92 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 07:50:
In het voorjaar zijn er plannen om naar de Dolomieten te rijden.
Nu is heb ik een laad pas van de zaak welke niet werkt in het buitenland. Deze kosten moet ik dus zelf betalen en kan ik aftrekken.
Wie heeft hier ervaring mee en wat is de gemakkelijkste manier? Ik heb 1 keer in Duitsland gestaan en daar uiteindelijk met de creditcard betaald maar wellicht zijn er gemakkelijkere manieren.
Ik heb als reserve een pas van de ANWB, zou ook overal werken.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Nee helaas de auto gaat altijd uit als de passagier uitstapt, bij alle MEB platform auto's zo..

Wat mij betreft trouwens geen probleem, want dat zorgt ervoor dat de auto gewoon zonder knop in te drukken aan of uitgaat en dat is me veel meer waard dan dat de auto aanblijft die ene keer dat ik uitstap en later weer instap.

In onze E-208 moet ik elke keer een knop indrukken om te starten en af te sluiten.. Hoe vaak ik daar al niet ben uitgestapt zonder de auto uit te zetten en weer terug moest...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste