Wel erg slim trouwens van bol. Als ze binnenkort beschikbaar komen bij coolblue en mediamarkt dan heeft iedereen er al een
https://x.com/tamoorh/status/1908166578170220678?s=46Gretzkyus schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:57:
Delayed dankzij Dhr. Trump
Gok alleen delayed in USA dan?
“The Nintendo Switch 2 is almost here, but customers in the US will not be able to preorder the console on April 9, as originally expected.”Saiyajinminho schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:58:
[...]
https://x.com/tamoorh/status/1908166578170220678?s=46
Gok alleen delayed in USA dan?
Waar zie je dat? scrape je de website of iets?CarpeVentum schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:59:
Mediamarkt heeft bundels met accessoires toegevoegd. Je zult zien dat dat de enigen zijn die ze gaan openzetten voor pre order
Staat gewoon op de website als je zoekt op "Nintendo Switch 2".GranCanaria schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:00:
[...]
Waar zie je dat? scrape je de website of iets?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
https://www.mediamarkt.nl..._NL_MM_733//CAT_NL_MM_744
[ Voor 10% gewijzigd door GranCanaria op 04-04-2025 17:02 ]
Ah ja good old QWARE, nee dankjeGranCanaria schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:02:
De nieuwe mediamarkt packs
https://www.mediamarkt.nl..._NL_MM_733//CAT_NL_MM_744
Bundel met mario kart lijkt niet meer te bestellenJoeri.Bijlsma schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:57:
[...]
apart, ik kan em wel gewoon toevoegen
[Afbeelding]
EDIT: Ik krijg degene zonder mario kart ook niet in het winkelmandje. Lijkt dat het bij bol.com niet meer te pre-orderen is vanaf nu. (In België)
[ Voor 14% gewijzigd door michownz op 04-04-2025 17:13 ]
Klopt, deze was ook grijs toen ik et posttemichownz schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:11:
[...]
Bundel met mario kart lijkt niet meer te bestellen
Zat wel lichtelijk te twijfelen of mijn enorme voorkeur voor fysieke games dat extra geld waard was, maar het lijkt erop dat ik die keuze sowieso niet ga hebben zonder heel het internet af te struinen.
[ Voor 95% gewijzigd door Mog op 04-04-2025 17:51 ]
https://www.reddit.com/r/...s/1jr3m7k/80_video_games/THE_BASE schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:52:
Lange of korte discussie: iets is niet te duur, je vindt het te duur. Prima, dan koop je het (nog) niet. Ik vind de console betaalbaar en de games acceptabel.
Beetje deze vibes wel
John Linneman van Digital Foundry legt hier uit waar dit over gaat (time stamp = 23:00):Nintendo'nt!
Voor zo ver deze informatie klopt vind ik het een verbetering ten opzichte van wat het was.
Zelf heb ik vannochtend een preoder bij Bol geplaatst. De meeste mensen hier lijken redelijk overtuigd van het idee dat Bol geen gekke dingen doet dus ik denk dat ik het maar bij 1 preorder laat en het proces ga proberen te vertrouwen
[ Voor 28% gewijzigd door rvone op 04-04-2025 17:32 . Reden: relevanter gemaakt voor het topic ]
Ben heel benieuwd of we ze gaan krijgen op launch day.
nieuws: Nintendo stelt pre-orders voor Switch 2 in VS uit vanwege importheffi...
[ Voor 60% gewijzigd door BiG-GuY op 04-04-2025 17:36 ]
Denk niet dat we hier ons zorgen om moeten maken als EuropeanenBiG-GuY schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:36:
Zijn ondertussen beiden 'grijs' bij Bol.
Ben heel benieuwd of we ze gaan krijgen op launch day.
nieuws: Nintendo stelt pre-orders voor Switch 2 in VS uit vanwege importheffi...
Volgens mij is Nintendo nog altijd Japans dus zolang er niks tussen Japan en Europa gaat gebeuren..Saiyajinminho schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:37:
[...]
Denk niet dat we hier ons zorgen om moeten maken als Europeanen
ja exact, zag ook iemand op reddit zeggen dat gamen een luxe was en niet iets dat je 'nodig' hebt. Hopelijk gaat deze console weer lekker lang mee, men Lite doet het ook nog altijd goedDeezers schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:03:
[...]
En de prijzen van de games schrikt ook af. Al blijft gamen een dure hobby maar een console koop je in principe voor een periode van 5 jaar of langer aan nieuw games.
Ik kan deze asterisk nergens vinden. Waar heb je deze info vandaan?--MeAngry-- schreef op woensdag 2 april 2025 @ 16:16:
De Nintendo GameCube (GCN) Controller - Nintendo Classics zal exclusief verkrijgbaar zijn voor Nintendo Switch Online-leden en zal in eerste instantie alleen worden aangeboden aan personen die zijn uitgenodigd om een pre-order te plaatsen voor een Nintendo Switch 2-systeem.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Staat op de Nintendo Store website, onder de GameCube controller informatie.Mog schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:31:
[...]
Ik kan deze asterisk nergens vinden. Waar heb je deze info vandaan?
Check! Thanks.Seroczynski schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:34:
[...]
Staat op de Nintendo Store website, onder de GameCube controller informatie.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
bij lokale is het mss anders dan bij grote retailers?sderooij schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:33:
MIjn lokale gameshop zei nog: alle reserveringen zijn vol, het is niet bekend wanneer er meer geleverd gaat worden...
Toch blij dat ik hier vanochtend ben gaan rondhangen. Als ik had moeten vertrouwen op Bol's eigen notificatie na het aanklikken van die button, dan had ik dus mooi misgegrepen..rudyman85 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:25:
[Afbeelding]toch redelijk vlot, al weet je niet hoeveel preorders ze toelieten.
Die mail zal wel niet meer verstuurd worden.
ja dat kan ja, ik zit gelukkig bij de eerste shipmentpeeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:46:
[...]
Toch blij dat ik hier vanochtend ben gaan rondhangen. Als ik had moeten vertrouwen op Bol's eigen notificatie na het aanklikken van die button, dan had ik dus mooi misgegrepen..
Moet je nagaan dat er een kans is dat de Switch 2 prijs daar 657 dollar gaat zijn (450 dollar * 146%). Of 130 dollar voor de games die eerst 90 dollar zouden kosten.
Ik hoop van harte voor de amerikanen dat het mee gaat vallen en dat wij daar ook weinig of niks van gaan merken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja en nee. Het uitgavenpatroon zag er destijds anders uit, maar het inkomstenpatroon ook. Twee verdieners waren toen nog niet zo de norm als dat het nu is. Dus er kwam ook relatief gezien minder binnen. Daarnaast is er zoiets als inflatie en daarmee zou een game van 199 gulden in 1992, nu een prijskaartje hebben van 194 euro (volgens inflatiecorrectie.nl). Dus ik ben het wel met je eens dat 80 euro voor een game helemaal zo gek niet is. Ik zou gamen dan ook niet echt een dure hobby willen noemen, zeker niet als je bekijkt hoeveel uren plezier je er uit kunt halen.plato82 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:48:
[...]
Ik zie dit argument vaker voorbij komen met de inmiddels beruchte Intertoys-link. Maar deze vergelijking gaat mank: de omstandigheden en uitgavenpatronen waren 30 jaar geleden compleet anders; geen mobiele abonnementen, internetabonnementen, hoge woonlasten, energiekosten etc. Je moet die gameprijzen in een grotere context zien, zelfs met inflatiecorrectie erop toegepast.
Ik denk overigens dat 80,- euro voor een game vragen niet heel gek is in een tijd waar mensen bereid zijn meer dan 100,- euro voor een LEGO-set te betalen waar toch heel wat minder uren plezier in zit.
Import tarieven op games zou redelijk gemakkelijk te omzeilen moeten zijn door kale cartridges te verschepen naar de V.S. en vervolgens daar de data erop te schrijven en te verpakken. Switch console zelf wordt wel een probleem inderdaad. Echter dit zou ook wel eens kunnen betekenen dat wij in Europa meer voorraad gaan krijgen. Wie weet dat er straks ineens weer meer preorders worden aangenomen hier.Zeror schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:51:
Die 'tariffs' voor de delay van de preorders in de USA gaat nog wel flink tegenvallen daar. Ik hoorde Kit, an Kit & Krysta, zeggen dat Nintendo fabrieken in Vietnam (dacht ik) gebruikt en daarvan is het tariff 46%. Is behoorlijk.
Moet je nagaan dat er een kans is dat de Switch 2 prijs daar 657 dollar gaat zijn (450 dollar * 146%). Of 130 dollar voor de games die eerst 90 dollar zouden kosten.
Ik hoop van harte voor de amerikanen dat het mee gaat vallen en dat wij daar ook weinig of niks van gaan merken.
[ Voor 3% gewijzigd door TheDukemaster op 04-04-2025 18:57 ]
Volgens mij gaan we daar echt taferelen krijgen zoals met de Prohibition. Hoop gesmokkel via landwegen en bootjes.TheDukemaster schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:56:
[...]
Import tarieven op games zou redelijk gemakkelijk te omzeilen moeten zijn door kale cartridges te verschepen naar de V.S. en vervolgens daar de data erop te schrijven en te verpakken. Switch console zelf wordt wel een probleem inderdaad. Echter dit zou ook wel eens kunnen betekenen dat wij in Europa meer voorraad gaan krijgen. Wie weet dat er straks ineens weer meer preorders worden aangenomen hier.
Ja als er een voorraad is in juni denk ik.peeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:46:
[...]
Toch blij dat ik hier vanochtend ben gaan rondhangen. Als ik had moeten vertrouwen op Bol's eigen notificatie na het aanklikken van die button, dan had ik dus mooi misgegrepen..
Had ook bij alle 2 op de button geklikt maar ook niets gehoord.
Had hem gelukkig al bij nedgame besteld.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
heeft die button ooit al gewerkt? had me ook bij beide ingeschreven maar niks gehoord.. maar gelukkig had ik hier gekeken en het vernomen, anders had ik er ook geen gehadchucky666 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:09:
[...]
Ja als er een voorraad is in juni denk ik.
Had ook bij alle 2 op de button geklikt maar ook niets gehoord.
Had hem gelukkig al bij nedgame besteld.
Edit: inderdaad alleen met hoes
https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882771.html
[ Voor 90% gewijzigd door CarpeVentum op 04-04-2025 19:16 ]
mediamarkt is erPapa-Baes schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:51:
Mocht iemand nog ergens op een Coolblue, Mediamarkt of andere retailer iets live zien gaan laag het zeker weten
HAHA zeker niet, ik hou het gewoon wat int oog voor anderen zodat iedereen er eentje heeft
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 21% gewijzigd door Papa-Baes op 04-04-2025 19:29 ]
Yep die overweeg ik niet eens meer. Voor console pre-orders standaard Bol.Donstil schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:20:
Oppassen met de mediamarkt. Komen zelden de afspraken na. Of het nou iPhone, iPad, Playstations, switches of Samsung Galaxys zijn de topics hier staan release op release weer vol met teleurgestelde tweakers.
NSO: SW-7515-1623-5706
Hoe bedoel je dat? Niet leveren op afgesproken dag?Donstil schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:20:
Oppassen met de mediamarkt. Komen zelden de afspraken na. Of het nou iPhone, iPad, Playstations, switches of Samsung Galaxys zijn de topics hier staan release op release weer vol met teleurgestelde tweakers.
Ja idd, veel te veel preorders aannemen en daardoor niet (iedereen) kunnen voorzien op release, enz.CarpeVentum schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:31:
[...]
Hoe bedoel je dat? Niet leveren op afgesproken dag?
Edit: toch voor ophalen kunnen kiezen.
[ Voor 16% gewijzigd door Saiyajinminho op 04-04-2025 19:39 ]
Ah oké. Ik vind t al erg genoeg dat ze de pre order misbruiken om marges op te krikken met een hoes van 30 die je niet wil.Donstil schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:35:
[...]
Ja idd, veel te veel preorders aannemen en daardoor niet (iedereen) kunnen voorzien op release, enz.
Ja ik ging standaard een case kopen dus daar zit ik nu nog niet zoveel mee in. Maar is het bij pre-orders niet sowieso first come first serve? Want heb nu wel het gevoel er redelijk vroeg bij te zijn geweestCarpeVentum schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:38:
[...]
Ah oké. Ik vind t al erg genoeg dat ze de pre order misbruiken om marges op te krikken met een hoes van 30 die je niet wil.
Maar het is en blijft Qware junk die ze bij bundelen.Papa-Baes schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:41:
[...]
Ja ik ging standaard een case kopen dus daar zit ik nu nog niet zoveel mee in. Maar is het bij pre-orders niet sowieso first come first serve? Want heb nu wel het gevoel er redelijk vroeg bij te zijn geweest
Ja ze doen dat om “scalpers” te weren waarschijnlijk maar dat werkt helemaal niet, want die schrik je niet af met een hoesje van €30,- als de marge voor een scalper €150,- is.CarpeVentum schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:38:
[...]
Ah oké. Ik vind t al erg genoeg dat ze de pre order misbruiken om marges op te krikken met een hoes van 30 die je niet wil.
Haha ze doen het gewoon om te cashen lijkt me eerder, ze verkopen de Pro controller en camera ook voor 10 euro meer beide. Niet netjes imoDonstil schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:47:
[...]
Ja ze doen dat om “scalpers” te weren waarschijnlijk maar dat werkt helemaal niet, want die schrik je niet af met een hoesje van €30,- als de marge voor een scalper €150,- is.
Playstation 5
Lijkt me niet dat game er los bij zit is gewoon code, anders zouden ze verlies maken.Elias2020 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:51:
Het is toch best een aardige deal van Mediamarkt? Het spel lijkt er los bij te zitten ipv een code. Wel schraal dat ze je verplichten een case te hebben, maar in mijn geval wilde ik die er sowieso bij halen. Via shopbuddies nog een extra 4% korting te krijgen.
Playstation 5
Dat lijkt me een foutje.Elias2020 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:51:
Het is toch best een aardige deal van Mediamarkt? Het spel lijkt er los bij te zitten ipv een code.
Zag deze vanmiddag al staan maar heb thuis nog wat bonnen liggen van bol dus ik denk doe ik vanavond wel ff.
Zijn er nog andere plekken behalve de mediamarkt?
Kan er zo geen meer vinden
Coolblue en amazon nl moeten als laatste grote nog online gaanPjotter87 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:19:
Dacht nu nog ff bij bol de pre-order te kunnen plaatsen, helaas al weer uitverkocht.
Zag deze vanmiddag al staan maar heb thuis nog wat bonnen liggen van bol dus ik denk doe ik vanavond wel ff.![]()
Mediamarkt duitsland geprobeerd? Je kunt daar je preorder plaatsen en dan ophalen of via een third-party bedrijf het laten opsturen ( heb ik in het verleden met de Playstation 5 gedaan ).Pjotter87 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:19:
Dacht nu nog ff bij bol de pre-order te kunnen plaatsen, helaas al weer uitverkocht.
Zag deze vanmiddag al staan maar heb thuis nog wat bonnen liggen van bol dus ik denk doe ik vanavond wel ff.![]()
Bij Mediamarkt zijn er toch nog gewoon of zie ik dat verkeerd?ObiWan23 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:22:
[...]
Mediamarkt duitsland geprobeerd? Je kunt daar je preorder plaatsen en dan ophalen of via een third-party bedrijf het laten opsturen ( heb ik in het verleden met de Playstation 5 gedaan ).
Je bedoelt: ze willen nog niet zeggen wanneer ze de pre-orders open gooien.Johnnnygoud schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:33:
Net Coolblue gecontact, onbekend wanneer ze de pre orders open gooien.
PSN: Redrafted
Dat dus, 2 maal een chat gestart en inderdaad onbekend nog. Gevraagd als het anders 8 april was omdat andere grote keten preorderen al open had. Helaas wisten beide medewerkers van niets.Xerox schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:53:
[...]
Je bedoelt: ze willen nog niet zeggen wanneer ze de pre-orders open gooien.
Voor mij een goede reden om daar dan helemaal niets te kopen.CarpeVentum schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:15:
Mediamarkt pre order is live
Edit: inderdaad alleen met hoes
https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882771.html
Ik had een order bij Proshop staan maar die was nog duurder.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik had vorig jaar een klusser over de vloer, die gaf gewoon ruiterlijk toe dat hij steevast het onderste uit de kan haalde. Kwestie van een week niet reageren op verzoeken, en daarna "sorry had een groot project, zoek je nog iemand?" sturen. Als ze dan "ja" zeiden, wist hij dat ze omhoog zaten en kon hij praktisch vragen wat hij wilde. Moest ik aan denken bij deze Mediamarkt hustle.GranCanaria schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 21:53:
Oh de mediamarkt is weer bezig hoor. Lekker wachten totdat ze uitverkocht zijn bij de bol en dan van die naai pakketjes samenstellen. Boycotten die handel dan moet ze gewoon de normale setjes aanbieden.
Persoonlijk kan die travelcase me gestolen worden, maar ik betaal heel graag die 30 euro extra om zeker te zijn dat ik op launchday vroeg (niet hoeven wachten op de PostNL bezorger) over een Switch 2 kan beschikken en ook pas hoef te betalen bij ophalen. Perfect!
[ Voor 5% gewijzigd door joblamie op 04-04-2025 22:19 ]
Ja dat is dus het hele punt, daar ben je helemaal niet zeker vanjoblamie schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:18:
Grappig die verschillen van mening over Mediamarkts keuze.
Persoonlijk kan die travelcase me gestolen worden, maar ik betaal heel graag die 30 euro extra om zeker te zijn dat ik op launchday vroeg (niet hoeven wachten op de PostNL bezorger) over een Switch 2 kan beschikken en ook pas hoef te betalen bij ophalen. Perfect!
Tja dat risico heb je altijd. Daarom met dit soort dingen handig altijd op meerdere paarden te wedden, dan zit er vast wel 1 bij die optijd levert.Donstil schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:24:
[...]
Ja dat is dus het hele punt, daar ben je helemaal niet zeker van
En een extra paard waarvoor je pas hoeft te betalen als je hem écht nodig hebt is gewoon rete handig.
Ik heb overigens zelf redelijk goede ervaringen met MediaMarkt, bijvoorbeeld met iPhones of een PS5 op dezelfde manier de MediaMarkt als “backup” gebruikt en dan is het toch wel heel fijn als PostNL het weer eens verziekt dat je dan nog je volledig vrijblijvende bestelling van MediaMarkt achter de hand hebt en die rustig kan gaan oppikken.
Maar eerlijk is eerlijk; enkel en alleen wedden op MediaMarkt zou ik ook niet snel doen.
[ Voor 6% gewijzigd door joblamie op 04-04-2025 22:40 ]
Maar hoezo dan? Als je bij de voorste rij zit dan ga je em toch gewoon hebben op release dag waarschijnlijk? Ik heb zelf nog geen problemen gehad met Mediamarkt. Nu begin ik me al zorgen te maken hahahajoblamie schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:39:
[...]
Tja dat risico heb je altijd. Daarom met dit soort dingen handig altijd op meerdere paarden te wedden, dan zit er vast wel 1 bij die optijd levert.
En een extra paard waarvoor je pas hoeft te betalen als je hem écht nodig hebt is gewoon rete handig.
Ik heb overigens zelf redelijk goede ervaringen met MediaMarkt, bijvoorbeeld met iPhones of een PS5 op dezelfde manier de MediaMarkt als “backup” gebruikt en dan is het toch wel heel fijn als PostNL het weer eens verziekt dat je dan nog je volledig vrijblijvende bestelling van MediaMarkt achter de hand hebt en die rustig kan gaan oppikken.
Maar eerlijk is eerlijk; enkel en alleen wedden op MediaMarkt zou ik ook niet snel doen.
Dus je besteld bewust bij meerdere retailers je Switch 2? En dat terwijl en zoveel zijn die heel graag één Switch 2 in hun handen willen hebben op 5 juni… gaat erbij mij niet in.joblamie schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:39:
[...]
Daarom met dit soort dingen handig altijd op meerdere paarden te wedden, dan zit er vast wel 1 bij die optijd levert.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Eens als er echt grote tekorten zijn (zoals bij de PS5). Maar, de console was vandaag een hele dag te bestellen bij Bol. Ongetwijfeld geldt dit straks ook voor Coolblue. Dus er zijn geen extreme tekorten. Goed, het kan zijn dat iemand continu achter het net vist (bijv. omdat hij/zij niet online is). Dan heb je een punt, maar dan nog maken een aantal dubbele orders geen groot verschil.THE_BASE schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 23:06:
[...]
Dus je besteld bewust bij meerdere retailers je Switch 2? En dat terwijl en zoveel zijn die heel graag één Switch 2 in hun handen willen hebben op 5 juni… gaat erbij mij niet in.
Ik heb ook een dubbele bestelling geplaatst, dat geef ik toe. En ja, dat is waarschijnlijk onnodig, maar nu met de handelsoorlogen kan het zomaar zijn dat er toch ergens een kink in de productiekabel komt en dat een leverancier wellicht niet de aantallen krijgt die verwacht zijn. Maar als console nr 2 ook op de releasedag arriveert, gaat de tweede console direct voor de adviesprijs weg naar een tweaker in dit topic die 'm nog niet heeft kunnen bemachtigen en anders op V&A voor de adviesprijs.
Hoe lullig misschien ook. Ik snap het wel. Het is natuurlijk wat je er mee doet als je er meerdere hebt. Heb ook nu een preorder bij bol maar toch apart dat het zolang heeft open gestaan. Zou bol echt al weten hoeveel ze gegarandeerd gaan krijgen? Daarbij neem je een groot risico als je er 2 binnen krijgt. Stel dat er ruime voorraad is bij winkels waarom zou iemand nog voor de adviesprijs bij jou gaan kopen.THE_BASE schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 23:06:
[...]
Dus je besteld bewust bij meerdere retailers je Switch 2? En dat terwijl en zoveel zijn die heel graag één Switch 2 in hun handen willen hebben op 5 juni… gaat erbij mij niet in.
De vorige 2 switches (2017) en OLED ook bij de MM gekocht. Het enige nadeel van de mediamarkt is dat als je meerdere producten in een bundel hebt zitten en een product niet leverbaar is. Dat ze de bestelling niet versturen.Papa-Baes schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 23:35:
Maar is Mediamarkt dan zo slecht met pre-orders, heb dit nooit geweten eigenlijk? In België altijd goede ervaringen gehad. Ik zou denken dat toch de mensen die in de voorste rij staan van besteld te hebben alles netjes op tijd ontvangen. Want nu begin ik me wel lichtjes zorgen te maken
Groot risico? Je kunt hem gewoon retour doen. Er is echt nul risico.MissMe NL schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 00:21:
[...]
Hoe lullig misschien ook. Ik snap het wel. Het is natuurlijk wat je er mee doet als je er meerdere hebt. Heb ook nu een preorder bij bol maar toch apart dat het zolang heeft open gestaan. Zou bol echt al weten hoeveel ze gegarandeerd gaan krijgen? Daarbij neem je een groot risico als je er 2 binnen krijgt. Stel dat er ruime voorraad is bij winkels waarom zou iemand nog voor de adviesprijs bij jou gaan kopen.
Idd dat klopt. Maar het is uiteindelijk wat je er mee doet. Retour doen zorgt ook uiteindelijk voor dat iemand anders het voor de adviesprijs kan kopen. Heb zelf net ook voor de zekerheid bij MM een gepreordered.Raem schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:36:
[...]
Groot risico? Je kunt hem gewoon retour doen. Er is echt nul risico.
Ja, 2 preorders doen is niet heel gek en doen wel meer mensen. Ben je iig verzekerd dat je er één ontvangt op release.THE_BASE schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 23:06:
[...]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Als iedereen gewoon 1 besteld is al deze paniek in het topic ook niet nodigTHE_BASE schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:53:
Blijkbaar ben ik uniek in het pre-orderen van één Switch, ik zie dan ook wel of het komt op de dag van release, zo niet, dan wacht ik wat langer.
Nee hoor, ik heb er ook 'slechts' één besteld bij Bol gisteren rond 09:00. Heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt en anders wacht ik rustig af. Heb bewust gewacht op Bol omdat ik hier met pre-orders altijd goede ervaringen mee heb.THE_BASE schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:53:
Blijkbaar ben ik uniek in het pre-orderen van één Switch, ik zie dan ook wel of het komt op de dag van release, zo niet, dan wacht ik wat langer.
NSO: SW-7515-1623-5706
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik vermoed dat dit het hem was totdat ze bericht krijgen van grotere voorraad.CanisLupus27 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:07:
Is de verwachting eigenlijk dat Bol haar pre-order in tranches doet? Of was dit 'm tot aan release?
Ik dacht, handig want moet toch een case. Besteld. Zag toen pas dat het om een gigantische case gaat.Jumpman schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:07:
Mediamarkt weer met Qware? https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882771.html? 😅
Nou laat hem maar staan, in elk geval tot er elders een gewone pre-order verschijnt
Volgens mij was de Switch 2 de hele dag niet te vinden via de zoekfunctie op de Bol website. Dat zal wel impact hebben op het aantal orders vermoed ik zo.Timothy3000 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:13:
Hij stond lang open dus benieuwd of alle bestellingen op release worden geleverd of dat het weer in batches gaat zijn.
Lekker begin van het weekend voor de website-beheerders. Lijkt mij trouwens een vrij aparte dag om pre-orders te starten.GranCanaria schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:28:
Goedemorgen, volgens mij ligt intertoys eruit. Ik dacht ik kijk even of ie daar al te pre orderen is maar de hele site doet het niet. Misschien zijn ze hem aan het bijwerken voor de pre order
Die deden geen preorders toch?GranCanaria schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:28:
Goedemorgen, volgens mij ligt intertoys eruit. Ik dacht ik kijk even of ie daar al te pre orderen is maar de hele site doet het niet. Misschien zijn ze hem aan het bijwerken voor de pre order
I don’t know. Ik heb het gevoel dat er wel wat gaande is. Even in de gate houden dus.
Heb ik ook gedaan gisteravond. Die koffer maakt mij niet zoveel uit, ondanks dat het Qware rommel is, is het vaak nog wel ergens bruikbaar voor.Yonix schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:33:
Nou ja, heb ‘m maar bij de MediaMarkt besteld. Dan maar met een reiskoffer.
THE_BASE schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:53:
Jup, al vele consoles gewoon één bestelling gehad en dat ging altijd goed. Nu heb ik ook gewoon weer één bestelling staan.AreVeeDee schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:01:
[...]
Nee hoor, ik heb er ook 'slechts' één besteld bij Bol gisteren rond 09:00. Heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt en anders wacht ik rustig af. Heb bewust gewacht op Bol omdat ik hier met pre-orders altijd goede ervaringen mee heb.
Ergens vindt ik 't een tikkeltje egoïstisch om meerdere bestellingen te plaatsen, puur als back-up.
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1