Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:24

S2S

SyraW85 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:40:
[...]

Heb ik ook gedaan gisteravond. Die koffer maakt mij niet zoveel uit, ondanks dat het Qware rommel is, is het vaak nog wel ergens bruikbaar voor.
Nooit last gehad van de koffer van de switch 1 ook MM preorder in 2017, koffer zit nu nog om die switch. Ook deze set maar besteld plus een screen protector, dat kan er dan ook nog wel bij. Nooit slechte ervaring gehad met een pre-order bij de MM hier, ik haal altijd wel op, hoort bij de ervaring 😂

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 05-04-2025 09:08 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Let op, bij MM staat verzending vanaf 5 juni, kan dus ook half juli zijn. Ik heb wel geduld als ik misgrijp want aan die fratsen van MM doe ik niet mee. Destijds met de PS5 was het vier tientjes duurder omdat ze hem voor mij al een update hadden gegeven zodat ik thuis meteen aan de slag kon. En nu is het de game apart en een hoes, alles om er meer aan te verdienen. Ik wil Mario digitaal en dus de bundle.

Ik heb geduld, het is niet anders. Ik hoop niet dat het een PS5 verhaal wordt en dat de Switch 2 na twee maanden toch al beter verkrijgbaar wordt want de nieuwe Mario Kart wil ik graag spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 05-04-2025 09:24 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Lekker Ventje schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:20:
Let op, bij MM staat verzending vanaf 5 juni, kan dus ook half juli zijn. Ik heb wel geduld als ik misgrijp want aan die fratsen van MM doe ik niet mee. Destijds met de PS5 was het vier tientjes duurder omdat ze hem voor mij al een update hadden gegeven zodat ik thuis meteen aan de slag kon. En nu is het de game apart en een hoes, alles om er meer aan te verdienen. Ik wil Mario digitaal en dus de bundle.

Ik heb geduld, het is niet anders. Ik hoop niet dat het een PS5 verhaal wordt en dat de Switch 2 na twee maanden toch al beter verkrijgbaar wordt want de nieuwe Mario Kart wil ik graag spelen.
Ophalen staat gewoon op 5 juni vanaf 14.00. En anders is het ook geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
S2S schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:29:
[...]

Ophalen staat gewoon op 5 juni vanaf 14.00. En anders is het ook geen ramp.
Als ik mijn dichtsbijzijnde filiaal opzoek is ophalen niet mogelijk. Verzenden is vanaf 5 juni.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularRobin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-09 11:49
Waar gaan jullie je games halen? Amazon FR/CDiscount voor het koopje, of in een Nederlandse webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa-Baes
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 09-04 16:39
Lekker Ventje schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:38:
[...]

Als ik mijn dichtsbijzijnde filiaal opzoek is ophalen niet mogelijk. Verzenden is vanaf 5 juni.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5THwlISplSEA44WHoRFphyEfYg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3ZUXmc0hxSgPevOwAAbr9Dm.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sxxw_-D8UX81o9UKVFYo_IikIBQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6K9J9R2873FJ6Hdxw0zoiLXU.jpg?f=fotoalbum_tile

Staat gewoon levering op release of ophalen op release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Papa-Baes schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:42:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Staat gewoon levering op release of ophalen op release.
Staat er bij mij niet op de site van MM. Kan niet meer bestellen ook.
Ophalen hangt blijkbaar van de vestiging af, Breda kan niet volgens de site.

[ Voor 4% gewijzigd door Lekker Ventje op 05-04-2025 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:59
RegularRobin schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:40:
Waar gaan jullie je games halen? Amazon FR/CDiscount voor het koopje, of in een Nederlandse webshop?
In de eShop, zoals altijd. Geen gedoe met cardridges en ik heb altijd de games bij de hand die ik wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Lekker Ventje schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:45:
[...]

Staat er bij mij niet op de site van MM. Kan niet meer bestellen ook.
Ophalen hangt blijkbaar van de vestiging af, Breda kan niet volgens de site.
Op pc deed selecteren filiaal wat raar hier, op IPhone Safari werkte dit wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
RegularRobin schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:40:
Gewoon in de Eshop van Nintendo, simpel geen gedoe geen cardriges / doosjes die in een la liggen en moet wisselen.
Ook al even over met de ps5 naar alleen digitaal, dan betaal ik maar iets meer(In plaats van dat ik het 2de hands op de kop tik ofzo).
Maar ook digitaal zijn er regelmaat acties, en ik vind het gewoon makkelijker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb al sinds de PS4 en XBox One alles digitaal. Op de Switch heb ik enkel Zelda BotW fysiek omdat die zo in de bundel zat. De Nintendo games zakken niet veel in prijs maar dat maakt niet uit, er gaan genoeg uren in Mario Kart en Splatoon om dat te kunnen rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:03
Carlos0_0 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 10:34:
[...]

Gewoon in de Eshop van Nintendo, simpel geen gedoe geen cardriges / doosjes die in een la liggen en moet wisselen.
Ook al even over met de ps5 naar alleen digitaal, dan betaal ik maar iets meer(In plaats van dat ik het 2de hands op de kop tik ofzo).
Maar ook digitaal zijn er regelmaat acties, en ik vind het gewoon makkelijker zo.
Was in eerste instantie ook van plan om volledig digitaal te gaan. Maar door een leuke korting icm punten heb ik donkey kong voor €52 kunnen halen.. Dat had me digitaal niet gelukt, maar om nou bewust 20euro meer te betalen vind ik ook weer iets teveel van het goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik blijf fysiek kopen. Heb ook €50 extra betaald voor een losse Switch 2 met fysieke MKW. Na de launch ga ik rustig hunten voor de goedkoopste winkels. Waarschijnlijk zijn games wel weer wat goedkoper te vinden, of in dit geval voor dezelfde prijs als digitaal.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 12:14
Dit topic is bedoeld voor waar je de Switch 2 kunt kopen, en alles wat daarbij hoort. Niet voor kortingscodes voor digitale Switch 1 games

[ Voor 95% gewijzigd door Linksquest op 05-04-2025 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-10 09:47
Typisch Mediamarkt-taferelen weer.

Ik heb gisteren de Bol-preorder aan me voorbij laten gaan omdat ik qua garantie liever bij Coolblue koop. Helaas neemt Coolblue wel erg de tijd. Je zou toch zeggen dat zo’n grote winkel wil inspelen op de hype…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:03
Dit topic is bedoeld voor waar je de Switch 2 kunt kopen, en alles wat daarbij hoort. Niet voor kortingscodes voor digitale Switch 1 games

[ Voor 97% gewijzigd door Linksquest op 05-04-2025 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Laatst online: 21:23
snoopdoge90 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:04:
[...]

Snip

En ugh, wat is dat nu weer MediaMarkt. Lekker de pre-orders openzetten met de Qnap troep bundel, maar niet op de OG bundel. Ik skip voor nu.
Waarschijnlijk omdat die originele bundels gebonden zijn aan de data van Nintendo? Persoonlijk vind ik die q opbergdoos niet erg, scheelt mij later weer een beschermtasje kopen. Kan ik die straks rustig van temu halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SyraW85
Jixreme schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:21:

Ik heb gisteren de Bol-preorder aan me voorbij laten gaan omdat ik qua garantie liever bij Coolblue koop. Helaas neemt Coolblue wel erg de tijd. Je zou toch zeggen dat zo’n grote winkel wil inspelen op de hype…
Daar zat ik in de eerste instantie ook op te wachten nu ik die van bol.com gemist heb. Ze nemen inderdaad erg de tijd.. Heb wel die van de MM gedaan, al is het maar voor de zekerheid dat er in ieder geval een aan komt.

@Donstil dan had ik liever een neo Qled of gewoon Qled gezien. Dan heb je nagenoeg het zelfde voor minder.

[ Voor 8% gewijzigd door SyraW85 op 05-04-2025 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:08

[ Voor 88% gewijzigd door Linksquest op 05-04-2025 13:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 15:24

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Modbreak:Hey Gamers,

Let even op, dit topic is alleen bedoeld voor de aankoop van de Switch 2, dus waar te koop enzo, niet over aanbiedingen van Digitale Switch 1 games en functies van de Switch 2. Daar hebben we speciale topics voor. Net heel wat topics verplaats en verschillende aangepast. Let hier aub op.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:02
amazon.de is begonnen met het versturen van uitnodigingen voor de Switch 2. Zojuist ontvangen voor de Mario bundel. Vraag mij af wanneer Amazon.nl online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VN1X
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-08 13:54
Dit is even een serieuze vraag: waar is dit topic dan wel voor bedoeld? Ik ben een newbie wat dit soort topics betreft (zie onderstaande):

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa-Baes
Mediamarkt staat ook nog altijd live zie ik, op zijn minst in België toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0tterke
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:48
Preorder bij Amazon.de gedaan. Nog niet zeker of ik die ga houden maar nu heb ik er tenminste eentje als ik in Juni beslis of ik een Switch 2 wil.
Jixreme schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:21:

Coolblue zou op 8 april beginnen met preorders hadden ze gezegd toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:06
VN1X schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 13:37:
Dit is even een serieuze vraag: waar is dit topic dan wel voor bedoeld? Ik ben een newbie wat dit soort topics betreft (zie onderstaande):

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic
Ervaringen delen met waar Nintendo Switch 2 producten te bestellen zijn, op voorraad en/of voor de laagste prijs te vinden zijn.

De "Let op" onderaan het topic is ook gericht op dat er initiatief wordt getoond, dus kennis delen en voor anderen een overzichtelijk topic waarmee ze de Switch 2 kunnen pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-10 09:47
Sh0tterke schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 13:53:
zou op 8 april beginnen met preorders hadden ze gezegd toch?
Ik zie dat hier en daar voorbij komen, maar waar hebben ze dat gezegd? Tweaker @Johnnnygoud en ikzelf hebben de klantenservice meermaals gevraagd, en daar wordt steeds aangegeven dat er nog niks bekend is (of in ieder geval gedeeld wordt) over wanneer de preorders starten. Het zou wel vreemd zijn als Coolblue nog tot de 8e wacht terwijl zo’n beetje alle concurrenten al verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:23

Dennis1812

Amateur prutser

Dank. Via deze link kunnen bestellen, levering 05-06.
Die hoes erbij is prima.

Had een alert aanstaan op de bundel zonder hoes. Die naast het net gevist. Nu toch gelukt.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa-Baes
Dennis1812 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 14:30:
[...]

Dank. Via deze link kunnen bestellen, levering 05-06.
Die hoes erbij is prima.

Had een alert aanstaan op de bundel zonder hoes. Die naast het net gevist. Nu toch gelukt.
De bundels zonder hoes zijn jammer genoeg nooit live gegaan, enkel met case. Maar goed dat je er nog eentje hebt weten te pre-orderen bij MM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sh0tterke
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:48
Jixreme schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 14:28:
[...]

Ik zie dat hier en daar voorbij komen, maar waar hebben ze dat gezegd? Tweaker @Johnnnygoud en ikzelf hebben de klantenservice meermaals gevraagd, en daar wordt steeds aangegeven dat er nog niks bekend is (of in ieder geval gedeeld wordt) over wanneer de preorders starten. Het zou wel vreemd zijn als Coolblue nog tot de 8e wacht terwijl zo’n beetje alle concurrenten al verkopen.
https://nl.ign.com/ninten...coolblue-kunt-pre-orderen

Hier had ik het gelezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Stuk makkelijker als de PS5 destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazon
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 06-06 00:11
Hoezo heeft FNAC en CDiscount nog steeds pre-orders live ? Ik heb 2 dagen geleden gepreordered bij Fnac en ben nu wel beetje bang...

Klantenservice van Fnac kon ook niks garanderen of ik de console eerste week krijg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:31
dazon schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 15:22:
Hoezo heeft FNAC en CDiscount nog steeds pre-orders live ? Ik heb 2 dagen geleden gepreordered bij Fnac en ben nu wel beetje bang...

Klantenservice van Fnac kon ook niks garanderen of ik de console eerste week krijg..
Omdat het helemaal niks zegt. Niet elke webshop haalt de pre-orders offline wanneer de verwachte voorraad al verkocht is maar het kan ook simpelweg betekenen dat het niet zo'n vaart loopt. Frankrijk is groter qua inwoners maar heeft ook meer verkooppunten, zelfs via supermarkten en hypermarkets kan je 'gewoon' consoles halen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
VN1X schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 13:37:

Let op:

Linkje zodra je kunt pre-orderen bij een webwinkel.

(Helaas zijn we dat stadium allang voorbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
Dat scheelt wel, dan hoef ik in iedergeval niet het hele weekend constant te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:09

Major_ton

Shoot!

Als MediaMarkt je dan toch tot een bundel verplicht, bestel ik liever deze:

https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882770.html

Helaas kan je die niet vooruit bestellen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 12:09
Denk dat er nog genoeg kansen gaan komen om niet dit soort vreselijke bundels te hoeven kopen.
Die afbeelding vind ik ook niet kunnen, doet toch echt de indruk wekken dat er een spel op cartridge bij zit. Wat ik in twijfel trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Dat mag ik toch zeker aannemen. Ook als er staat: bijgeleverde games.

Als ze hem niet erbij geven hebben ze toch een probleem met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa-Baes
Dennis1812 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:35:

Ik kan je met 99% zekerheid zeggen dat deze er niet apart gaat bijzitten, maar het is inderdaad wel zeer misleidend. Anders zouden ze bakken verlies maken op die game zelf dus die kans lijkt me onwaarschijnlijk, ook al is het jammer natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SyraW85

Het is ondertussen gewoon algemeen bekend dat je bij de bundel een download code krijgt. Ondanks het gemaakte plaatje van MM verwacht ik dat jenhier gewoon een standaard switch 2 + mario kart world bundel krijgt met bijgevoegd een case.

Er staat trouwens nergens dat er een fysieke game meegeleverd wordt. Al zou het wel mooi zijn als het een fysiek exemplaar betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000

Het is gewoon een code. Als je de game fysiek wilt kun je deze bundel beter annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 19-09 14:50

nja ze gaan nooit fysieke games erbij geven in een bundel, want dat is verlies dat ze dan maken.. als je die echt graag hebt kan je het beter apart kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:52
Je kunt natuurlijk wel de pack met Mario kart kopen en dan de code los verkopen. Krijg je denk ik nog wel een 60 euro voor aangezien het spel fysiek erg duur is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
GranCanaria schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 18:59:
Je kunt natuurlijk wel de pack met Mario kart kopen en dan de code los verkopen. Krijg je denk ik nog wel een 60 euro voor aangezien het spel fysiek erg duur is
Is het trouwens bevestigd dat het een code is? Wellicht staat hij ook voorgeïnstalleerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GranCanaria
Timothy3000 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 19:01:
[...]

Is het trouwens bevestigd dat het een code is? Wellicht staat hij ook voorgeïnstalleerd.
Ja staat als het goed is op de Nintendo site. Zal het eens opzoeken

Hier staat het dat het een download code is

https://www.nintendo.com/...ch-2-Bundels-2785628.html

[ Voor 23% gewijzigd door GranCanaria op 05-04-2025 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-10 10:28
UIteindelijk heb ik maar een pre-order bij de Mediamarkt geplaatst voor de Switch 2 + Mario Kart + Qware case moet toch een case hebben. Maar als de mogelijkheid er is koop ik liever een toffe case met Nintendo characters erop ofzo. Maargoed hopelijk heb ik dan nu wel een Switch 2 op release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

En alvast een case. Kan je je rustig oriënteren op wat je wilt.

Een reserve case is nooit verkeerd toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05:07
Dennis1812 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 23:09:
En alvast een case. Kan je je rustig oriënteren op wat je wilt.

Een reserve case is nooit verkeerd toch?
Een case is niet verkeerd, het is alleen jammer dat het Qware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Mijn laatste Nintendo was een Wii. Dus weinig meegekregen van wat goed en slecht was om eerlijk te zijn. En ook geen moeite in gestopt.
Was allang blij dat ik kon pre orderen. Al moet ik de tas gelijk afschrijven wegens kut kwaliteit is het ook maar zo. Heb dan voor enkele tientjes teveel alsnog een Mario bundle.
Kan er dan niet wakker van liggen.

is Qware echt zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Mijn case voor de switch 1 van dat merk gaat al 8 jaar mee .. dus zal wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Het belangrijkste is dat het een koffer is waar je je hele switch systeem in kan vervoeren inclusief dock. Heb de indruk dat niet iedereen hier dat door heeft.

Kan handig zijn als je een keer op vakantie gaat ofzo, maar ik zou persoonlijk ook nog een normale case willen voor alleen de handheld.

[ Voor 30% gewijzigd door joblamie op 06-04-2025 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
We gaan geen affiliate links plaatsen

[ Voor 235% gewijzigd door Mog op 06-04-2025 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..
  • Laatst online: 04-07 16:10
heb nooit een qware bundel gekocht bij mm,zijn die zo slecht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..
https://x.com/pierre485_/status/1908502828852666685

al 10.000 pre orders bij fnac na 12 uur open te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa-Baes
MM hun pre-orders hebben verdacht lang open gestaan, bij de Belgische variant is het nog steeds mogelijk te pre-orderen op dit punt. Hopelijk met er snel bij te zijn geweest een garantie op release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..
Papa-Baes schreef op zondag 6 april 2025 @ 01:58:
MM hun pre-orders hebben verdacht lang open gestaan, bij de Belgische variant is het nog steeds mogelijk te pre-orderen op dit punt. Hopelijk met er snel bij te zijn geweest een garantie op release datum.
eens mailtje sturen naar mm?
zij kunnen aan de hand van u bestel nummer wel zien waar je staat op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa-Baes
jellede.. schreef op zondag 6 april 2025 @ 02:02:
[...]

eens mailtje sturen naar mm?
zij kunnen aan de hand van u bestel nummer wel zien waar je staat op de lijst.
Goh was er in de eerste twintig minuten bij ongeveer dus heb er wel vertrouwen in aangezien het nog steeds open staat dat ik toch ergens meer vooraan zit. Veel meer buiten afwachten valt er toch niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Laatst online: 19:44
joblamie schreef op zondag 6 april 2025 @ 00:23:
Het belangrijkste is dat het een koffer is waar je je hele switch systeem in kan vervoeren inclusief dock. Heb de indruk dat niet iedereen hier dat door heeft.

Kan handig zijn als je een keer op vakantie gaat ofzo, maar ik zou persoonlijk ook nog een normale case willen voor alleen de handheld.
Switch is nog nooit vervoerd, of wacht 1 keer naar mijn ouders en terug de afgelopen 8 jaar :).
Als ik op vakantie ga dan ga ik op vakantie, dus weg van alles. en dan neem ik geen console of iets mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-07 10:06

SNG

Papa-Baes schreef op zondag 6 april 2025 @ 01:58:
Preorder staat nog steeds open voor onderstaande bundel, ik denk dat de Mario bundel gewoon uitverkocht is obv de aantallen die ze verwachten binnen te krijgen.

https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882768.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GranCanaria
Sir_Lion schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 23:12:
[...]

Een case is niet verkeerd, het is alleen jammer dat het Qware is.
Ik koop wel een case als ik die nodig heb, niet omdat mm het wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:12:
[...]

Switch is nog nooit vervoerd, of wacht 1 keer naar mijn ouders en terug de afgelopen 8 jaar :).
Als ik op vakantie ga dan ga ik op vakantie, dus weg van alles. en dan neem ik geen console of iets mee :).
Dan heb je dus echt letterlijk niets aan die case 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 12:17
Zie ik het nu goed of zit er bij de originele case ook een screenprotector?
Want meer zoek ik niet eigenlijk...

Op bol.com is dat niet zo duidelijk maar aangezien ik er een pre-order voor switch heb is dat mss handig ook van daar te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis035
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-06 12:26
predator0235 schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:31:
Zie ik het nu goed of zit er bij de originele case ook een screenprotector?
Want meer zoek ik niet eigenlijk...

Op bol.com is dat niet zo duidelijk maar aangezien ik er een pre-order voor switch heb is dat mss handig ook van daar te laten komen.
Yess, daar zit ook een screenprotector bij. Ook al staat dat er niet bij vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 26-09 15:34
Fnac staat toch al veel langer open?
Dennis035 schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:37:
[...]

Yess, daar zit ook een screenprotector bij. Ook al staat dat er niet bij vermeld.
Het staat zelfs gewoon op de doos. Denk eerder dat de retailers het totaal niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
MrGizMo schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:22:
[...]

Fnac staat toch al veel langer open?

[...]

Het staat zelfs gewoon op de doos. Denk eerder dat de retailers het totaal niet weten
Het gaat om het totaal aantal verkochte consoles straks. Hoop mensen zeggen of hebben hun pre-order reeds afgezegd nu ze bij andere retailers ook te koop zijn. Van die 10.000 blijven er misschien maar 5.000 over tegen 5 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Deezers schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:26:
[...]

Het gaat om het totaal aantal verkochte consoles straks. Hoop mensen zeggen of hebben hun pre-order reeds afgezegd nu ze bij andere retailers ook te koop zijn. Van die 10.000 blijven er misschien maar 5.000 over tegen 5 juni.
Daar gaat het mij niet zo om. Meer dat de optie om te bestellen bij de fnac wel veel langer open staat dan die 12 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nacho
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 23-05 00:22
Even een andere vraag haha, heeft iemand toevallig al voorbij zien komen waar we Cyberpunk kunnen pre orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellede..
MrGizMo schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:31:
[...]

Daar gaat het mij niet zo om. Meer dat de optie om te bestellen bij de fnac wel veel langer open staat dan die 12 uur
Het gaat over de eerste 12 uur.
Excuses voor het mis te verwoorden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SyraW85
Nacho schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:59:
Even een andere vraag haha, heeft iemand toevallig al voorbij zien komen waar we Cyberpunk kunnen pre orderen?
Nee helaas, nergens te vinden nog. Ik verwacht dat veel games pas vanaf 8 april te pre-orderen zijn trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
jellede.. schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:03:
[...]

Het gaat over de eerste 12 uur.
Excuses voor het mis te verwoorden.
Ahh maar dan had ik het ook verkeerd gelezen! Niks aan het handje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik ben benieuwd waar de switch 2 morgen allemaal te pre orderen zal zijn. Sowieso op de nintendo site maar alleen op invite helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:01
GranCanaria schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:33:
Ik ben benieuwd waar de switch 2 morgen allemaal te pre orderen zal zijn. Sowieso op de nintendo site maar alleen op invite helaas.
Van de grote jongens is alleen Coolblue nog aan de beurt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
giantgiantus schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:34:
[...]

Amazon heeft nog niks verkocht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
giantgiantus schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:34:
[...]

Amazon, coolblue en misschien dat de normale packs dan in de verkoop gaan bij de mm? Who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
Ik kan op amazon.nl de switch 2 niet eens vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
SyraW85 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:06:
Ik kan op amazon.nl de switch 2 niet eens vinden..
In de filters ook de niet beschikbare items weergeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
En wat is juist het issue dat jullie op amazon.nl willen kopen?
Amazon.fr, .it en .es hebben open gestaan, .de was op invite.

com.be (BE) en nl (NL) nog niks, maar bij de PS5 release was dat ook amper tot niet in het begin. Ze komen allemaal uit hetzelfde magazijn hoor... levertermijn is er niet automatisch sneller en garantie is net hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:04
predator0235 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:26:

com.be (BE) en nl (NL) nog niks, maar bij de PS5 release was dat ook amper tot niet in het begin. Ze komen allemaal uit hetzelfde magazijn hoor... levertermijn is er niet automatisch sneller en garantie is net hetzelfde.
Kun je iets zeggen over dag van leveren?
Is dit op de dag van release dat het ook thuis geleverd wordt of grote kans op een paar dagen later?

Edit: is eigenlijk ook met Fnac.
Wil best in het buitenland de pre-order plaatsen, maar blijf er een beetje een gevoel bij houden dat ze dan veel later gaan leveren.
Nu is dit een gevoel wat komt van tig jaar geleden.

[ Voor 15% gewijzigd door Pjotter87 op 07-04-2025 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

CyBeRSPiN

sinds 2001

Tja, het zal op 4 juni verzonden gaan worden en vanuit het buitenland duurt het dan 1-3 dagen langer.
Amazon.nl zal wel vanaf NL versturen, maar werkt vaak met DHL. Bij mij komen ze vaak ‘s avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troid
  • Registratie: Juli 2015
Pjotter87 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:29:
[...]

Kun je iets zeggen over dag van leveren?
Is dit op de dag van release dat het ook thuis geleverd wordt of grote kans op een paar dagen later?

Edit: is eigenlijk ook met Fnac.
Wil best in het buitenland de pre-order plaatsen, maar blijf er een beetje een gevoel bij houden dat ze dan veel later gaan leveren.
Nu is dit een gevoel wat komt van tig jaar geleden.
Afgaande op mijn vorige bestellingen bij Amazon FR/DE en BE, maakt het niet uit bij welke Amazon webshop je bestelt en shipt Amazon meestal uit hetzelfde Warehouse. Wel heb ik extra verzendopties als ik via de BE webshop van Amazon bestel, zoals levering in een postpunt. Let er wel op dat standaardverzending bij Amazon vaak 2-3d in beslag neemt. Je kunt expressverzending selecteren, maar hiervoor moet je bijbetalen als je geen Prime hebt.

Ik ben trouwens Belg en het warehouse waaruit Amazon shipt (zowel is voor bestellingen op DE en BE), is hun warehouse in Vilvoorde.

[ Voor 6% gewijzigd door troid op 07-04-2025 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonathan2011
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:06
Bij Mediamarkt is hij weer te bestellen (bundel Qware case zonder spel).

Heb 'm besteld, met het excuus dat ik mooi een PS5 uitspaar (wat natuurlijk nergens op slaat). Weet iemand of je per se lid moet worden van My media markt (club)? Ik heb gewoon een bestelbevestiging gekregen dus lijkt mij dat het niet per se hoeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SyraW85
Jonathan2011 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:44:
Bij Mediamarkt is hij weer te bestellen (bundel Qware case zonder spel).

Heb 'm besteld, met het excuus dat ik mooi een PS5 uitspaar (wat natuurlijk nergens op slaat). Weet iemand of je per se lid moet worden van My media markt (club)? Ik heb gewoon een bestelbevestiging gekregen dus lijkt mij dat het niet per se hoeft.
Hoeft ook niet perse, je spaart alleen punten met een account. 1000 puntjes is 20 euro korting. (1 euro per 1 punt). Verder staan je aankoop bewijzen er digitaal in en kan je gewoon in winkel aankopen ook op je account laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
predator0235 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:26:

Niet zozeer omdat ik het via amazon.nl wou kopen maar was gewoon benieuwd. Ik was te laat voor duitsland vandaar. Ik wacht nu gewoon op CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
CyBeRSPiN schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:38:
Tja, het zal op 4 juni verzonden gaan worden en vanuit het buitenland duurt het dan 1-3 dagen langer.
Amazon.nl zal wel vanaf NL versturen, maar werkt vaak met DHL. Bij mij komen ze vaak ‘s avonds.
Ik denk eerder dat bij zulke grote release die Switches vertrekken vanuit een centrale locatie en niet 1000 in DE, 1000 in ES, ... (voorbeeldcijfer)
Bij meeste amazon heb ik levering 10-11 juni zien staan, tenzij met prime 8 juni. Dit zijn ook maar schattingen en ze kunnen evengoed 5-6 afgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
troid schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:43:
[...]

Afgaande op mijn vorige bestellingen bij Amazon FR/DE en BE, maakt het niet uit bij welke Amazon webshop je bestelt en shipt Amazon meestal uit hetzelfde Warehouse. Wel heb ik extra verzendopties als ik via de BE webshop van Amazon bestel, zoals levering in een postpunt. Let er wel op dat standaardverzending bij Amazon vaak 2-3d in beslag neemt. Je kunt expressverzending selecteren, maar hiervoor moet je bijbetalen als je geen Prime hebt.

Ik ben trouwens Belg en het warehouse waaruit Amazon shipt (zowel is voor bestellingen op DE en BE), is hun warehouse in Vilvoorde.
Ook niet helemaal waar, ik heb al vaak producten uit Spanje, Frankrijk, Duitsland, ... gekregen na bestelling op com.be (je kan de tracking volgen). Is productafhankelijk welke ze hier OOK opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

CyBeRSPiN

sinds 2001

predator0235 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:54:
[...]

Ik denk eerder dat bij zulke grote release die Switches vertrekken vanuit een centrale locatie en niet 1000 in DE, 1000 in ES, ... (voorbeeldcijfer)
Bij meeste amazon heb ik levering 10-11 juni zien staan, tenzij met prime 8 juni. Dit zijn ook maar schattingen en ze kunnen evengoed 5-6 afgeleverd worden.
Wat ik vermoed: ze mogen niet eerder dan 4 juni verzenden, en ze gaan niet per bestelling kijken wat de bestemming is zodat ze jouw order naar NL vanuit DE 2 dagen eerder verzenden dan de rest. Maar goed, ik weet dat ook niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

bij mijn amazon.de bestelling staat 'Wordt bezorgd op 7 juni'.
Eerder bij die van Spanje stond 12 juni, dus dat zou toch wel duiden op meerdere locaties. Lijkt mij ook het meest logisch eigenlijk. Centraliseren is leuk, maar 1 zo'n locatie 100.000 switches (?) laten verzenden op 1 dag is ook niet erg efficient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Xavier schreef op maandag 7 april 2025 @ 13:09:
[...]

URL doet het opeens niet meer...
Ja dat viel me ook op. Met andere woorden, ze zijn bezig met een eigen nintendo switch 2 link. Degene die er stond was van Nintendo GMBH volgens mij.

Ik ben erg benieuwd wat er gaat komen en hoe we erachten gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
GranCanaria schreef op maandag 7 april 2025 @ 13:15:
[...]

Ja dat viel me ook op. Met andere woorden, ze zijn bezig met een eigen nintendo switch 2 link. Degene die er stond was van Nintendo GMBH volgens mij.

Ik ben erg benieuwd wat er gaat komen en hoe we erachten gaan komen :)
De accessoires staan al online. Ik verwacht gewoon de normale prijs voor de console en bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Deezers schreef op maandag 7 april 2025 @ 13:53:
[...]

De accessoires staan al online. Ik verwacht gewoon de normale prijs voor de console en bundel.
Ja klopt maar als je door clicked op die accessoires dan kun je in de NIntendo store gaan maar daar staat nog geen switch 2 console. Ik neem aan dat dezelfde store ze gaat aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turanmegil
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 09:40
Is al bekend of het ook mogelijk is om een extra adapter voor de Switch 2 te kopen? Vind het wel handig om er 1 extra te hebben zodat ik niet steeds met de dock hoef te rommelen.

*Mompelt iets over zelf googlen:
uitvoering: Nintendo Switch 2 AC adapter

[ Voor 35% gewijzigd door Turanmegil op 07-04-2025 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 14:20
Turanmegil schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:02:
Is al bekend of het ook mogelijk is om een extra adapter voor de Switch 2 te kopen? Vind het wel handig om er 1 extra te hebben zodat ik niet steeds met de dock hoef te rommelen.

*Mompelt iets over zelf googlen:
uitvoering: Nintendo Switch 2 AC adapter
De Switch 2 heeft net als de 1 gewoon USB-C, dus werkt elke standaard USB-C oplader hier niet mee? Als ie een beetje vermogen heeft, lijkt me dat prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 21:15

joeri1

Cloud Engineer

Hugo_ijslijk schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:24:
[...]

De Switch 2 heeft net als de 1 gewoon USB-C, dus werkt elke standaard USB-C oplader hier niet mee? Als ie een beetje vermogen heeft, lijkt me dat prima
Niet dus, de Switch 1 gaat niet goed om met de USB-PD spec, zie deze Reddit post: https://www.reddit.com/r/..._compliant_and_overdraws/

Ik hoop dat Nintendo dit met de Switch 2 beter voor elkaar heeft. Zo niet, dan moet je alsnog een extra adapter kopen voor onderweg oid.

[ Voor 6% gewijzigd door joeri1 op 07-04-2025 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 14:41
Foutief.

[ Voor 95% gewijzigd door Jumpman op 07-04-2025 14:37 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17
joeri1 schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:30:
[...]

Niet dus, de Switch 1 gaat niet goed om met de USB-PD spec, zie deze Reddit post: https://www.reddit.com/r/..._compliant_and_overdraws/

Ik hoop dat Nintendo dit met de Switch 2 beter voor elkaar heeft. Zo niet, dan moet je alsnog een extra adapter kopen voor onderweg oid.
Achterhaalde info:
https://www.reddit.com/r/...he_3rd_party_dock_switch/

Gewoon USB-PD compliant. lag aan heel wat anders. Jouw bron was gebaseerd op allerlei aannamen op basis van praktisch N=1 sample size.
Mijn bron, 4 jaar later, is van een daadwerkelijke engineer die dit heeft onderzocht omdat die werkte aan een Switch dock voor Kickstarter (succesvol, 2e versie bestaat al).

Gewoon een USB-PD lader kopen dus die het voltage/amperage ondersteunt die de Switch zelf ook gebruikt en het werkt. Als die het niet ondersteund zal het nog werken, maar trager en waarschijnlijk geen 4K O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 21:46

Vagax

Hehe

Hij is weer te bestellen bij de MediaMarkt als bundel
https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882770.html

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Laatst online: 21:04
Om deze reden koop ik dus niet bij MM.
Ik ga geen 5 tientjes aan spul uitgeven wat ik toch niet gebruik.
En de standaard set met alleen mario kart hebben ze niet wat ik laatst zag.

Edit:
Wel goed dat je het deelt natuurlijk. Zijn waarschijnlijk ook mensen die het wel gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Pjotter87 op 07-04-2025 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Pjotter87 schreef op maandag 7 april 2025 @ 16:09:
[...]

Om deze reden koop ik dus niet bij MM.
Ik ga geen 5 tientjes aan spul uitgeven wat ik toch niet gebruik.
En de standaard set met alleen mario kart hebben ze niet wat ik laatst zag.
Dat vind ik ook. Wacht gewoon even tot morgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antiochus VII
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-10 22:28
Ik weet niet of het feestje doorgaat, maar ik heb zojuist op Amazon Nederland de Nintendo Switch 2 + Mario Kart editie kunnen bestellen via de favorietenlijst in mijn account. De pagina voor het product zelf werkt niet, maar er stond een prijs bij het artikel in mijn favorietenlijst en ik kon aldaar ook het artikel in de winkelwagen deponeren.
Pagina: 1 ... 11 ... 60 Laatste

Let op:

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1