Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 08:22
Antiochus VII schreef op maandag 7 april 2025 @ 16:56:
Ik weet niet of het feestje doorgaat, maar ik heb zojuist op Amazon Nederland de Nintendo Switch 2 + Mario Kart editie kunnen bestellen via de favorietenlijst in mijn account. De pagina voor het product zelf werkt niet, maar er stond een prijs bij het artikel in mijn favorietenlijst en ik kon aldaar ook het artikel in de winkelwagen deponeren.
Goede tip. Hier ook gelukt.

Indien anderen hem om wat voor reden dan ook in hun shopping list hebben staan, kunnen ze misschien nog proberen die link hier te delen. Helaas is hij bij mij na aankoop niet meer te zien, dat had ik dus van te voren moeten doen.

[ Voor 19% gewijzigd door stfnz op 07-04-2025 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
Ik weet niet of het feestje doorgaat, maar ik heb zojuist op Amazon Nederland de Nintendo Switch 2 + Mario Kart editie kunnen bestellen via de favorietenlijst in mijn account. De pagina voor het product zelf werkt niet, maar er stond een prijs bij het artikel in mijn favorietenlijst en ik kon aldaar ook het artikel in de winkelwagen deponeren.
welke link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik zie het inderdaad maar ik heb het gevoel dat dat niet juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:48
Link is offline, dus je moet hem al je favorieten hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Thanks, gelukt met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Haha lachen. Heb hem daar ook besteld. Ik weet bijna zeker dat ie geannuleerd gaat worden maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:57
Xavier schreef op maandag 7 april 2025 @ 17:05:
[...]

Thanks, gelukt met bestellen.
Gewoon 509 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antiochus VII
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 22:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjonker
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-08 10:05
Ik ook bij amazon. Keurige bevestiging en afschrift op de credit card...

Thanks voor de verlangslijst tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Hij staat hier netjes tussen mijn bestellingen maar er is niets van mijn cc af of gereserveerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 08:22
GranCanaria schreef op maandag 7 april 2025 @ 17:33:
Hij staat hier netjes tussen mijn bestellingen maar er is niets van mijn cc af of gereserveerd. :)
Is ook pas bij verzenden, bij mij is het wel van mn gift card balans af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
stfnz schreef op maandag 7 april 2025 @ 17:33:
[...]

Is ook pas bij verzenden, bij mij is het wel van mn gift card balans af.
Ja dat bij mij ook idd. Toch weer 20 euro omlaag. Veel beter dit dan een pack met een veel te dure hoes van de mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 14:20
Ik geloof dat dit niet werkt voor amazon.de. Maar als je m dus niet in je lijstje had staan is er geen manier meer om dit trucje alsnog te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 09:30
Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Het lijkt erop dat veel winkels hun maximum aan pre orders vandaag al hebben bereikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:21

Major_ton

Shoot!

Ik heb via deze link zojuist besteld. En nu maar afwachten of ze kunnen leveren oOo

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 21:36
Dus als ik het goed begrijp, morgen beginnen pre-orders overal (waar dat nog niet het geval was) en ook via nintendo, maar alleen voor mensen die de online dienst al x maanden afnemen.

Hoop zelf op een coolblue pre-order, heeft iemand enig idee van het tijdstip waarop de boel in gang komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 22:29

joeri1

Cloud Engineer

nowherebound123 schreef op maandag 7 april 2025 @ 18:46:
Dus als ik het goed begrijp, morgen beginnen pre-orders overal (waar dat nog niet het geval was) en ook via nintendo, maar alleen voor mensen die de online dienst al x maanden afnemen.

Hoop zelf op een coolblue pre-order, heeft iemand enig idee van het tijdstip waarop de boel in gang komt?
Meldingen aanzetten voor dit topic, zo kreeg ik mee dat de pre-orders bij Bol.com open stonden. Daarnaast zou je aan kunnen geven bij Coolblue dat je een melding wilt ontvangen. Bij Bol.com heeft dit voor mij niet gewerkt, niet heel betrouwbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:58
nowherebound123 schreef op maandag 7 april 2025 @ 18:46:

De eisen zijn wat genuanceerder voor een pre-order via Nintendo. Daarvoor moet je geselecteerd worden door Nintendo, en krijg je bericht van. Ze hebben meerdere criteria opgesteld waaraan je moet voldoen.

In Nederland is dat als volgt, met een peildatum van 31-03-2025:
* Je hebt minimaal 2 jaar onafgebroken Nintendo Switch Online.
- Tevens moet die ook actief zijn als je de pre-order plaatst!
* Er is een minimum aan speeltijd die je moet hebben opgebouwd. Meer speeltijd => hogere prioriteit.
- Het is onbekend hoeveel uren je minimaal moet hebben om in aanmerking te komen. Ik vermoed dat hoe eerder je gemaild bent, hoe hoger je op hun ranking lijst staat.
* Eveneens moet je aangemeld zijn voor promotionele e-mails.
- Immers is de uitnodiging om een pre-order te plaatsen via Nintendo ook een promotie.

Als je aan alle drie voldoet, dan krijg je vanzelf bericht van Nintendo. Heb je geen bericht ontvangen, dan kun je waarschijnlijk voorlopig niet pre-orderen via de Nintendo Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-08 18:55
amazon.nl truc werkt niet meer voor zover ik kan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Laatst online: 10-09 21:36
Nou, hier de links waar ik mn oog op houd:

Mediamarkt:

https://www.mediamarkt.nl...world-256-gb-1882725.html

Coolblue:

https://www.coolblue.nl/p...h-2-mario-kart-world.html

Amazon:

https://www.amazon.nl/dp/B0F2JCL3NZ

[ Voor 6% gewijzigd door nowherebound123 op 07-04-2025 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDZx
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 05-06 14:30
Sir_Lion schreef op maandag 7 april 2025 @ 18:57:
De eisen zijn wat genuanceerder voor een pre-order via Nintendo. Daarvoor moet je geselecteerd worden door Nintendo, en krijg je bericht van. Ze hebben meerdere criteria opgesteld waaraan je moet voldoen.

In Nederland is dat als volgt, met een peildatum van 31-03-2025:
* Je hebt minimaal 2 jaar onafgebroken Nintendo Switch Online.
- Tevens moet die ook actief zijn als je de pre-order plaatst!
* Er is een minimum aan speeltijd die je moet hebben opgebouwd. Meer speeltijd => hogere prioriteit.
- Het is onbekend hoeveel uren je minimaal moet hebben om in aanmerking te komen. Ik vermoed dat hoe eerder je gemaild bent, hoe hoger je op hun ranking lijst staat.
* Eveneens moet je aangemeld zijn voor promotionele e-mails.
- Immers is de uitnodiging om een pre-order te plaatsen via Nintendo ook een promotie.

Als je aan alle drie voldoet, dan krijg je vanzelf bericht van Nintendo. Heb je geen bericht ontvangen, dan kun je waarschijnlijk voorlopig niet pre-orderen via de Nintendo Store.
Vreemd genoeg heb ik nog steeds geen uitnodiging ontvangen ondanks >6 jaar onafgebroken NSO, >1500 uur speeltijd en veel Nintendo promo mails in mijn inbox. Ik heb vandaag contact opgenomen met support hierover maar nog geen reactie ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zillan
VDZx schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:04:
[...]

Vreemd genoeg heb ik nog steeds geen uitnodiging ontvangen ondanks >6 jaar onafgebroken NSO, >1500 uur speeltijd en veel Nintendo promo mails in mijn inbox. Ik heb vandaag contact opgenomen met support hierover maar nog geen reactie ontvangen.
Lijkt me logisch, nog niemand heeft een mail gekregen. Tot morgen wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Laatst online: 08-09 07:14
De Amazon.nl link werkt weer maar staat geen prijs bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-09 13:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Zillan schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:05:
[...]

Lijkt me logisch, nog niemand heeft een mail gekregen. Tot morgen wachten denk ik.
Ho! Ik heb wel een mail gekregen. Afgelopen woensdag zelfs.

Bewijs:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3y8bt2AJJhWqBsb88OUIifsHvs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/J4gglNWt2k71Olqj3EguWDAI.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zillan
Sir_Lion schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:09:
[...]

Ho! Ik heb wel een mail gekregen. Afgelopen woensdag zelfs.

Bewijs:
[Afbeelding]
Oeps, dat wist ik niet. Thanks voor de rectificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Zillan schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:11:
[...]

Oeps, dat wist ik niet. Thanks voor de rectificatie.
Zo ver ik weet zijn er 4 Tweakers, inclusief mijzelf, die een dergelijke mail hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
VDZx schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:04:
[...]

Ik weet niet binnen welk tijdbestek ze kijken voor de uren. Is dat totaal? Is dat binnen de laatste paar maanden?

Dat is een grote onbekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 14:20
Zojuist van Amazon:
You had recently requested to buy the Nintendo Switch 2 on amazon.de

Unfortunately, we were not able to accommodate your request.

Good news: Invitations are no longer required to buy the Switch 2 on amazon.de and the console will be available to purchase without invitation soon.

If still interested in buying the console, we kindly ask you to visit amazon.de and buy the Nintendo Switch 2 by putting it into your cart when available and proceed to checkout as usual.

Please note that it is possible that the console sells out quickly, so check our website regularly.
Zie 'm nog niet als beschikbaar op amazon.de. Maar misschien vanaf morgen dan ook?

[ Voor 3% gewijzigd door Hugo_ijslijk op 07-04-2025 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDZx
  • Laatst online: 05-06 14:30
Sir_Lion schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:13:
Ik weet niet binnen welk tijdbestek ze kijken voor de uren. Is dat totaal? Is dat binnen de laatste paar maanden?

Dat is een grote onbekende.
Ook op korte termijn zou ik genoeg moeten hebben. Ik kocht ACNH in December en heb er al meer dan 100 uur in zitten. Als ze tot een jaar terug kijken komt daar in ieder geval 300 uur Pokemon Violet bij bovenop allerlei andere games. Allemaal op hetzelfde account waar ik NSO op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Hugo_ijslijk schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:16:
Zojuist van Amazon:

[...]

Zie 'm nog niet als beschikbaar op amazon.de. Maar misschien vanaf morgen dan ook?
Bij amazon.fr was dat 2-3 uur later. Wel raar aangezien ik wel uitnodiging kreeg van Amazon.de

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Sir_Lion schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:12:
[...]

Zo ver ik weet zijn er 4 Tweakers, inclusief mijzelf, die een dergelijke mail hebben gehad.
Hier ook geen mail gehad, had er wel een verwacht aangezien ik in elk Pokémon spel van de Switch minimaal 140 uur heb zitten en bij Mario Kart ook flink wat uren :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Alle vier de Zelda's, MK8D, Tetris 99 en FZ99, alles bij elkaar honderden uren inzitten, en dat is misschien 10-20% van alle Switch games die ik gespeeld heb. Ook al drie jaar hoofd van een familie abo. Maar vanwege privacy data sharing en marketing emails uitstaan. Die laatste moeten er volgens mij voor gezorgd hebben dat ik geen uitnodiging heb ontvangen..

[ Voor 10% gewijzigd door Seroczynski op 07-04-2025 19:31 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Seroczynski schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:30:
Alle vier de Zelda's, MK8D, Tetris 99 en FZ99, alles bij elkaar honderden uren inzitten, en dat is misschien 10-20% van alle Switch games die ik gespeeld heb. Ook al drie jaar hoofd van een familie abo. Maar vanwege privacy data sharing en marketing emails uitstaan. Die laatste moeten er volgens mij voor gezorgd hebben dat ik geen uitnodiging heb ontvangen..
Ik heb het idee dat ze alleen kijken naar uren in het hoofdaccount. Dat is bij mij de afgelopen maanden wat minder geweest. De andere 3 switches in mijn familieaccount zijn goed voor totaal 60-80 uur gaming per week over de afgelopen maanden. Geen uitnodiging voor een preorder gehad. Voorheen met de Zelda's en andere games 1000-en uren er in zitten, maar het lijkt me sterk dat ze naar de hele geschiedenis kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Magic op 07-04-2025 20:01 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Magic schreef op maandag 7 april 2025 @ 20:00:
[...]

Ik heb het idee dat ze alleen kijken naar uren in het hoofdaccount. Dat is bij mij de afgelopen maanden wat minder geweest. De andere 3 switches in mijn familieaccount zijn goed voor totaal 60-80 uur gaming per week over de afgelopen maanden. Geen uitnodiging voor een preorder gehad. Voorheen met de Zelda's en andere games 1000-en uren er in zitten, maar het lijkt me sterk dat ze naar de hele geschiedenis kijken.
Het staat in de kleine lettertjes dat ze voor familie abo enkel naar het hoofdaccount kijken, vandaar dat ik dat nog benadrukte. De overige zeven mensen komen sowieso niet in aanmerking voor een uitnodiging (op basis van NSO).

[ Voor 6% gewijzigd door Seroczynski op 07-04-2025 20:03 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
VDZx schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:16:
[...]

Ook op korte termijn zou ik genoeg moeten hebben. Ik kocht ACNH in December en heb er al meer dan 100 uur in zitten. Als ze tot een jaar terug kijken komt daar in ieder geval 300 uur Pokemon Violet bij bovenop allerlei andere games. Allemaal op hetzelfde account waar ik NSO op heb.
Ik zou niet weten hoeveel uur ik erin gestoken heb, maar denk wel boven de 1000 uur afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02

Dennis1812

Amateur prutser

Hugo_ijslijk schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:16:
Zojuist van Amazon:

[...]

Deze mail ook gehad. Al heb ik inmiddels een bundel kunnen pre orderen dus als ik geselecteerd was had ik er geen gebruik van gemaakt.

Hoop vooral dat er voor iedereen gewoon genoeg geleverd wordt en het geen PS5 scenario gaat worden.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenebrae
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08-04 14:31
Ik ben toch maar gezwicht voor de scammy MediaMarkt Switch 2-bundel van 500 euro gegaan (ik was sowieso al van plan Mario Kart World fysiek te kopen). Het is een premie van 30 euro en het voelt wrang, maar de pijn van ruim een jaar jagen op een PS5 zit nog te vers in het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
fenebrae schreef op maandag 7 april 2025 @ 20:58:
Ik ben toch maar gezwicht voor de scammy MediaMarkt Switch 2-bundel van 500 euro gegaan (ik was sowieso al van plan Mario Kart World fysiek te kopen). Het is een premie van 30 euro en het voelt wrang, maar de pijn van ruim een jaar jagen op een PS5 zit nog te vers in het geheugen.
Morgen komt Amazon en Coolblue waarschijnlijk online voor de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenebrae
Sir_Lion schreef op maandag 7 april 2025 @ 20:59:
[...]

Morgen komt Amazon en Coolblue waarschijnlijk online voor de pre-order.
En als dat lukt: top. Er zijn ergere dingen dan met twee reserveringen opgescheept te zitten. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SyraW85
fenebrae schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:03:
[...]

En als dat lukt: top. Er zijn ergere dingen dan met twee reserveringen opgescheept te zitten. :Y
Of 3.. Ik ben van plan om ook op Coolblue en Amazon.nl te pre orderen als het lukt. Dan hoef ik in iedergeval niet te hopen op media markt.

Kwijt raak ik ze toch wel en anders gaan ze gewoon retour binnen de wettelijke 14 dagen, mocht het niet uitverkocht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fenebrae
SyraW85 schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:09:
[...]

Of 3.. Ik ben van plan om ook op Coolblue en Amazon.nl te pre orderen als het lukt. Dan hoef ik in iedergeval niet te hopen op media markt.

Kwijt raak ik ze toch wel en anders gaan ze gewoon retour binnen de wettelijke 14 dagen, mocht het niet uitverkocht zijn.
30 dagen bij MediaMarkt lees ik net in de bevestigingsmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:43
SyraW85 schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:09:
[...]

Ook wel een beetje doorslaan als je het mij vraagt . Ik was er gelijk bij met nedgame en dus mijn pre order staat . Mocht dat niet doorgaan dan dikke pech en komt die later .. om nou overal een pre order te zetten vind ik wel beetje too much . De overige 2 die je eventueel over hebt ook voor een dikke prijs verkopen zeker ?

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Cyberw00d schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:19:
[...]
De overige 2 die je eventueel over hebt ook voor een dikke prijs verkopen zeker ?
Dat vind ik wel een flinke aanname.

Mijn wederhelft heeft ook een reservering, maar is er nog niet helemaal over uit. Die kan zomaar retour gaan of doorverkocht voor dezelfde prijs plus verzending als iemand daar interesse in heeft.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:27
[...]

Ook wel een beetje doorslaan als je het mij vraagt . Ik was er gelijk bij met nedgame en dus mijn pre order staat . Mocht dat niet doorgaan dan dikke pech en komt die later .. om nou overal een pre order te zetten vind ik wel beetje too much . De overige 2 die je eventueel over hebt ook voor een dikke prijs verkopen zeker ?
Ik had bij de release van de Switch in 2017 ook 3 pre-orders staan. Ik moest er niet aan denken zonder Switch te zitten.
Daarna verkocht, hier via V&A, voor een dikke winst ja: een handdruk en een eeuwige (hoop ik nog) dankbaarheid.

Niet iedereen is meteen een geldwolf.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
[...]

Snip

. De overige 2 die je eventueel over hebt ook voor een dikke prijs verkopen zeker ?
Ik was bij de mediamarkt nogal aan de late kant dus d1 delivery is niet zeker. Bij bol.com en nedgame was ik echt veel te laat. Dus nee, ik neem liever het zekere voor het onzekere met iets meer pre-orders.

En tuurlijk gaan we ze voor dik meer verkopen, scalpen is toch helemaal de rage! /s

Maar evve normaal, nee natuurlijk gaat het niet voor dik meer weg. Gaat gewoon voor het normale aankoop bedrag naar familie en anders op marktplaats of retour.

Niet iedereen is namelijk een scalper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:21

Major_ton

Shoot!

Wordt er zo'n enorme schaarste verwacht? Ik heb zo'n gevoel dat het wel eens mee kan vallen. Ik heb sinds vanmiddag een pre-order staan bij de MediaMarkt en ik zie wel of ik op tijd geleverd krijg. Zo niet, dan komt het later wel. Met de globale 'schrik' van de prijs kan het zijn dat een hoop mensen voorlopig nog niet toehappen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:43
SyraW85 schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:33:
[...]

Maar evve normaal, nee natuurlijk gaat het niet voor dik meer weg. Gaat gewoon voor het normale aankoop bedrag naar familie en anders op marktplaats of retour.

Niet iedereen is namelijk een scalper.
My bad . Slechte ervaring met die scalper shit .
We kunnen allemaal niet wachten denk ik om switch 2 te mogen spelen 🙏🏻🥳

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:32
Major_ton schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:35:
Wordt er zo'n enorme schaarste verwacht? Ik heb zo'n gevoel dat het wel eens mee kan vallen. Ik heb sinds vanmiddag een pre-order staan bij de MediaMarkt en ik zie wel of ik op tijd geleverd krijg. Zo niet, dan komt het later wel. Met de globale 'schrik' van de prijs kan het zijn dat een hoop mensen voorlopig nog niet toehappen.
Dat is nog de vraag, ik vond het wel meevallen hoe snel de pre orders tot nu toe gingen op de websites en morgen komen er weer veel online lijkt me.

Zou me ook niks verbazen als Nintendo meteen kort na release al meerdere nieuwe batches laat verschepen aangezien ze zo vaak hebben gemeld grote voorraad te hebben aangelegd tegen scalpers.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:34

S2S

Wel vreemd dat mensen een Engels mailtje krijgen van Nintendo. Terwijl al de communicatie van Nintendo hier in het Nederlands is.

Ik heb al bij MM gereserveerd, maar als ik zo naar mijn stats kijk voldoe ik aan alles, speel uren , vanaf het begin NSO (duurste) en e-mail / marketing meldingen aan, voelt allemaal wat random , of ze gaan vannacht om 0.00 mailen.

[ Voor 10% gewijzigd door S2S op 07-04-2025 21:42 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Major_ton schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:35:
Van Switch 1 naar Switch 2 is voor veel casual gamers nog geen noodzaak nee. Alleen die hards als ons gaan meteen los bij een nieuwe Donkey Kong en Mario Kart dus ik denk ook dat het wel zal meevallen. Bovendien maken alle gaande zaken in de wereld van gamen nou niet echt een topprioriteit, er moeten eerst nieuwe games verschijnen of aangekondigd worden, ik weet niet hoe de game-economie er precies voor staat op dit moment.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:48
Dit is niet naar iemand persoonlijk bedoeld, maar meer een observatie over wat in dit topic nu meerdere keren wordt genoemd: het op drie of zelfs nog meer plekken plaatsen van pre-orders. Als je pre-order A cancelt als je op plek B een andere geplaatst hebt oké, maar waarom zou je jezelf zoveel consoles toe-eigenen?

Hoewel het goed is dat de meeste gebruikers hier geen scalper-tax bovenop de console vragen, snap ik niet dat er zoveel mensen zijn die überhaupt twee, drie of nog meer pre-orders plaatsen zonder tussendoor pre-orders te annuleren. Als iedereen dat doet help je er aan mee dat de consoles snel uitverkocht raken, en faciliteer je mensen die wel misbruik maken van de schaarste.

Ergens hierboven wordt ook nog gesuggereerd dat een koper van een doorverkochte console dankbaar zou moeten zijn richting de verkoper. Hoezo dankbaar naar jou toe? Volgens mij zou het mensen meer sieren niet krampachtig alle mogelijkheden aan te grijpen om ikke-ikke-ikke geen dag te lang op een nieuwe console te laten wachten.

Als iemand in corona-tijd al het wc-papier bij de lokale super had opgekocht, het niet nodig bleek te hebben en het dan maar door ging verkopen: zou je daar dan niks van vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ComputerGekkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10-09 23:05
Jixreme schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:58:
Dit is niet naar iemand persoonlijk bedoeld, maar meer een observatie over wat in dit topic nu meerdere keren wordt genoemd: het op drie of zelfs nog meer plekken plaatsen van pre-orders. Als je pre-order A cancelt als je op plek B een andere geplaatst hebt oké, maar waarom zou je jezelf zoveel consoles toe-eigenen?

Hoewel het goed is dat de meeste gebruikers hier geen scalper-tax bovenop de console vragen, snap ik niet dat er zoveel mensen zijn die überhaupt twee, drie of nog meer pre-orders plaatsen zonder tussendoor pre-orders te annuleren. Als iedereen dat doet help je er aan mee dat de consoles snel uitverkocht raken, en faciliteer je mensen die wel misbruik maken van de schaarste.

Ergens hierboven wordt ook nog gesuggereerd dat een koper van een doorverkochte console dankbaar zou moeten zijn richting de verkoper. Hoezo dankbaar naar jou toe? Volgens mij zou het mensen meer sieren niet krampachtig alle mogelijkheden aan te grijpen om ikke-ikke-ikke geen dag te lang op een nieuwe console te laten wachten.

Als iemand in corona-tijd al het wc-papier bij de lokale super had opgekocht, het niet nodig bleek te hebben en het dan maar door ging verkopen: zou je daar dan niks van vinden?
Waarvan akte _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa-Baes
  • Laatst online: 09-04 16:39
Weet iemand of het annuleren bij Mediamarkt makkelijk is, ook qua geld terug? Want heb hem nu volledig betaald en op thuislevering gezet. Maar mocht ik een preorder bij Coolblue kunne zetten wil ik mijn eieren daar liever leggen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Seroczynski schreef op maandag 7 april 2025 @ 20:02:
[...]

Het staat in de kleine lettertjes dat ze voor familie abo enkel naar het hoofdaccount kijken, vandaar dat ik dat nog benadrukte. De overige zeven mensen komen sowieso niet in aanmerking voor een uitnodiging (op basis van NSO).
ah, die kleine lettertjes heb ik niet gelezen, maar dan klopt lig mijn vermoeden. :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 10-09 01:24

Vagax

Hehe

Papa-Baes schreef op maandag 7 april 2025 @ 22:05:
Weet iemand of het annuleren bij Mediamarkt makkelijk is, ook qua geld terug? Want heb hem nu volledig betaald en op thuislevering gezet. Maar mocht ik een preorder bij Coolblue kunne zetten wil ik mijn eieren daar liever leggen haha
Ja dat is zo gedaan en gaat makkelijk, had dit in het verleden met mijn PS5 pre order en geld was vrij snel terug gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik vraag me af of de pre orders gelijk om middernacht al mogelijk zijn. Ik ga het wel even checken voor de zekerheid, ook al heb ik hem bij de Amazon al ge preordered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
S2S schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:41:
Wel vreemd dat mensen een Engels mailtje krijgen van Nintendo. Terwijl al de communicatie van Nintendo hier in het Nederlands is.

Ik heb al bij MM gereserveerd, maar als ik zo naar mijn stats kijk voldoe ik aan alles, speel uren , vanaf het begin NSO (duurste) en e-mail / marketing meldingen aan, voelt allemaal wat random , of ze gaan vannacht om 0.00 mailen.
Bij mij komt dat omdat ik de taalinstellingen in het engels heb. Ook qua communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aria_NL
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-07 17:21
Middernacht is gekomen en gegaan, nog geen e-mail ontvangen en geen veranderingen op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BL3ND3D
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 10:20
Via de Nintendo store geen opties vooralsnog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinsoku
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-09 17:57
Mediamarkt is live gegaan met Qware bundels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinsoku

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinsoku
Ook is deze live zonder mariokart https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882768.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Papa-Baes
  • Laatst online: 09-04 16:39
Jinsoku schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 00:40:
Deze zijn al enkele dagen live, nu pre-orderen is al aan de late kant bij heb vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinsoku
Papa-Baes schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 00:47:
[...]

Deze zijn al enkele dagen live, nu pre-orderen is al aan de late kant bij heb vrees ik.
Ze moeten in principe gewoon leveren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02

Dennis1812

Amateur prutser

In het bestel proces spreek je een datum af. Dat is dus nog steeds 5 juni zoals er staat.

Ze verwachten veel voorraad denk ik.

Ik heb een Mario bundel met hoes. Had achteraf liever de starter kit. Maar nu annuleren en nieuwe plaatsen durf ik niet goed. Dus ik haal die kit maar een keer los.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
Dennis1812 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 02:11:
In het bestel proces spreek je een datum af. Dat is dus nog steeds 5 juni zoals er staat.

Ik heb een Mario bundel met hoes. Had achteraf liever de starter kit. Maar nu annuleren en nieuwe plaatsen durf ik niet goed. Dus ik haal die kit maar een keer los.
Mediamarkt heeft inmiddels de switch 2 zonder bundels van de site afgehaald, dus ik vermoed dat je dit gerust kan doen.

EDIT: heel tactisch helemaal onderaan de lijst geplaatst, ze zijn er nog wel dus

[ Voor 7% gewijzigd door mxmemx op 08-04-2025 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:35
Dennis1812 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 02:11:

Met starter kit was nu de enige die nog te bestellen was, met Mario Kart bundel in ieder geval. Ik heb dan dus eigenlijk weer helemaal niks met die starters kit. Mogelijk dat er net na release V&A vol staat met starter kitjes en hoezen die mensen verkopen, omdat ze alleen de console wilden en dit de enige pre-order mogelijkheid was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 15:47
Ik heb zojuist ook de Mediamarkt Bundel met Mario Kart 8 besteld, in combinatie met Starter Kit :)

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 07:15
Weten jullie of je bij de losse joy con 2 set ook een strap ontvangt om de joy kon aan je arm vast te maken? Of moet ik deze apart kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 06:09:
Weten jullie of je bij de losse joy con 2 set ook een strap ontvangt om de joy kon aan je arm vast te maken? Of moet ik deze apart kopen?
Apart kopen vermoed ik. Ze worden immers los verkocht door nintendo dus dat zou "dom" zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Staat gewoon bij "inhoud van de doos" dat ze er wél bij zitten.

Ook staat er op site nintendo bij losse straps:
Het Nintendo Switch 2-systeem wordt geleverd met een linker-Joy-Con 2 en een rechter-Joy-Con 2, en twee Joy-Con 2-polsbandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Jake schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 06:50:

[...]
Ja alleenngaat het bij zijn vraag om een extra paar joycons, niet de switch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Hmm nog geen cool blue of Amazon pre orders live. Mijn Amazon pre order ziet er nog goed uit. Is die bij degene die dit gisteren hebben kunnen doen ook nog ok? Of gaan we een extra exemplaar pre order en vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesout
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-08 20:47
ik zweerde dat vandaag pas de pre-orders live gingen, dus zojuist maar bij de mediamarkt (oplichters) snel nog een bundel besteld, houd vandaag amazon & coolblue etc in de gaten, mocht ik er daar 1 scoren dan annuleer ik echt wel die oplicht bundel vanuit de mediamarkt.

maar heb geen zin in een ps5 herhaling, waar ik na maanden het toch opgeef en voor een mediamarkt bundel ben gegaan. Mn vriendin hangt me op als het zo lang duurt op die switch.

[ Voor 25% gewijzigd door mesout op 08-04-2025 07:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Jake schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 06:50:

[...]
Ik heb het wel over de extra joy cons, niet over de standaard inhoud van de doos.

[ Voor 14% gewijzigd door turkeyhakan op 08-04-2025 07:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:34

S2S

Het lijkt erop dat Nintendo hun store nog niet eens klaar heeft om een pre-order te plaatsen bijzonder …

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:40
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 07:18:
[...]

Ik heb het wel over de extra joy cons, niet over de standaard inhoud van de doos.
Ja die zijn inbegrepen, dit staat gewoon op de website van Nintendo vermeld.

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 08-04-2025 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
JackAvery schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 07:34:
[...]

Ja die zijn inbegrepen, dit staat gewoon op de website van Nintendo vermeld.
Top, scheelt weer. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
mxmemx schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 06:58:
Dit staat bij wat zit er in de doos:
Deze set bevat zowel een linker- als een rechter-Joy-Con 2-controller, samen met twee Joy-Con 2-polsbandjes, perfect voor lokale multiplayer met een vriend of vriendin in ondersteunde games.
https://www.nintendo.com/...-Accessoires-2785629.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
  • Laatst online: 02-09 15:25
Jinsoku schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 00:40:
Kon nu nog bestellen dus direct maar gedaan.
Liever zekerheid dan naast het net vissen.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Azerox schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:22:
[...]

Thanks!
Die stonden sinds gisteren allemaal al online en zijn volgens mij nog geen een keer uitverkocht geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinsoku
Azerox schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:22:
[...]

Thanks!
Geen probleem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
GranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:31:
[...]

Die stonden sinds gisteren allemaal al online en zijn volgens mij nog geen een keer uitverkocht geweest.
Gisteren geen tijd gehad.
Staat wel bij bijna uitverkocht.
Maar goed dat kan een (onnodige) truc zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
Azerox schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:33:
[...]

Gisteren geen tijd gehad.
Staat wel bij bijna uitverkocht.
Maar goed dat kan een (onnodige) truc zijn.
Kon ik dat maar. Ik zit al twee dagen non stop in dit topic alles bij te houden. Ik verwacht vandaag wel een hoop vuurwerk aangezien coolblue en amazon de pre orders open zullen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
Coolblue lijkt wel echt laat te zijn met preorders. Maar goed, Nintendo zelf ook ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 17:24
Ik was in de veronderstelling dat vandaag om 8 uur de pre-orders zouden starten bij verschillende winkels maar ik zie nog niets. Is er eigenlijk wel een starttijd genoemd? Ik kan zo snel niets vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
carpebios schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:37:
Coolblue lijkt wel echt laat te zijn met preorders. Maar goed, Nintendo zelf ook ;)
Volgens mij doet Nintendo eerst alleen echt de speciale uitverkorene die hard Nintendo fanboys. Als je daarvoor in aanmerking kwam dan had je al een email gehad. Misschien dat ze later voor de mortals de pre orders op gaan gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
GranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:38:
[...]

Volgens mij doet Nintendo eerst alleen echt de speciale uitverkorene die hard Nintendo fanboys. Als je daarvoor in aanmerking kwam dan had je al een email gehad. Misschien dat ze later voor de mortals de pre orders op gaan gooien.
Ik ben geen die-hard nintendo gamer dus daar zal ik waarschijnlijk niet voor in aanmerking komen. Vermoedelijk moet je als redelijk casual nintendo gamer je pijlen niet op die store richten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 09:30
Ik heb de indruk dat mediamarkt de omschrijving iets heeft aangepast: van " levering op 5 juni " naar "levering vanaf 5 juni". Althans, in mijn bestel bevestiging van gisteren staat "op" 5 juni, terwijl ik nu op de website "vanaf" 5 juni zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Azerox schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:40:
[...]

Ik ben geen die-hard nintendo gamer dus daar zal ik waarschijnlijk niet voor in aanmerking komen. Vermoedelijk moet je als redelijk casual nintendo gamer je pijlen niet op die store richten.
Nee idd. Maar dat heb ik ook niet gedaan gelukkig. We wachten het rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:11
[...]

Dus die emails waren er al uit gegaan? Had echt verwacht er ook eentje te krijgen, met de hoeveelheid tijd en games ik op m'n naam heb =(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
MallePietje schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:41:
Ik heb de indruk dat mediamarkt de omschrijving iets heeft aangepast: van " levering op 5 juni " naar "levering vanaf 5 juni". Althans, in mijn bestel bevestiging van gisteren staat "op" 5 juni, terwijl ik nu op de website "vanaf" 5 juni zie.
In mijn bevestiging staat "bezorging op 5 juni".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
mxmemx schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 06:58:
[...]

Ook dan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KHuVLdTF0_RkmMlBUz386GlZ0hs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qREe9G7JF2Kuqrg29Tfj8b52.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
[...]

Het was sinds vorige week al bekend dat je van Nintendo vanzelf een mail krijgt en dan 24-72 uur de tijd hebt om je pre-order daadwerkelijk te plaatsen dus je kan gewoon rustig aan doen. Mocht je geen mail hebben gehad kan je vandaag Coolblue en media markt checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 17:00
Ijsklont schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:41:
[...]

Dus die emails waren er al uit gegaan? Had echt verwacht er ook eentje te krijgen, met de hoeveelheid tijd en games ik op m'n naam heb =(
Je moest aan aangemeld zijn voor hun nieuwsbrief en "telemetrie delen met Nintendo" aan hebben staan dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
wes- schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:43:
[...]

Je moest aan aangemeld zijn voor hun nieuwsbrief en "telemetrie delen met Nintendo" aan hebben staan dacht ik
Nee echt wel meer dan alleen dat. Volgens mij ook een actieven online abonnement hebben en nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
[...]

Nou aardig hoor...

"speciale uitverkorene die-hard Nintendo fanboys".

Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Je klinkt zo zoutig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Amazon heeft de switch 2 ineens in dr bestsellerlijst #1 dynamische microfoons gezet, dus ik vermoed dat die zo live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
wes- schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:43:
[...]

Ik heb het hier uitgelegd wat de criteria zijn:

Sir_Lion in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic"
Pagina: 1 ... 12 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1