Sir_Lion schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:44:
[...]
Nou aardig hoor...
"speciale uitverkorene die-hard Nintendo fanboys".
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Je klinkt zo zoutig zo.
Ja, en zoveel uren gegamed hebben en het allerbeste is dat je geabonneerd moet zijn op hun mailinglist.GranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:43:
[...]
Nee echt wel meer dan alleen dat. Volgens mij ook een actieven online abonnement hebben en nog meer.
Ik heb vorige week via gamened besteld, ik zie het wel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daar staat delen gebruiksinformatie niet tussen.Sir_Lion schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:44:
[...]
Ik heb het hier uitgelegd wat de criteria zijn:
Sir_Lion in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic"
Succes voor iedereen die vandaag hun best gaan doen om een Nintendo Switch 2 in handen te krijgen!
Het is namelijk de officiële dag waarop de pre-orders live zouden moeten gaan.
Ik blijf mijn best doen om de TS zo goed mogelijk bij te houden.
Het is namelijk de officiële dag waarop de pre-orders live zouden moeten gaan.
Ik blijf mijn best doen om de TS zo goed mogelijk bij te houden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Klopt, dat valt wel onder de speeltijd. Maar lijkt ergens toch logisch dat als Nintendo de speeltijd wil weten, dat jij toestemming moet geven om dit te delen met hun?wes- schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:47:
[...]
Daar staat delen gebruiksinformatie niet tussen.
Ik vind dat een beetje onduidelijk, moet dan ook "Foutmeldingen delen" aanstaan? Volgens mij is dat ook "data"Sir_Lion schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:49:
[...]
Klopt, dat valt wel onder de speeltijd. Maar lijkt ergens toch logisch dat als Nintendo de speeltijd wil weten, dat jij toestemming moet geven om dit te delen met hun?
Die bundle op de MM staat nu toch echt op uitverkocht.
Gelukkig dat ik vanmorgen toch nog even heb kunnen orderen.
Vandaag ook niet de hele dag de tijd om continue the refrehsen.
[ Voor 47% gewijzigd door Azerox op 08-04-2025 08:57 ]
Phew, blij dat ik deze thread ff bekeek en snel die hardware bundle bij MM heb kunnen kopen. Dacht dat ik aan alle requirements zat voor de Nintendo Store preorder maar misschien toch iets gemist of ze waren al door de stock heen tot ze bij mijn playtime tier aankwamen ofzo.
Ik mag toch aannemen dat ze op de officiële dag waarin de pre-orders pas live horen te gaan wel weer opnieuw de kans bieden?Azerox schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:56:
Die bundle op de MM staat nu toch echt op uitverkocht.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Balen, ik heb geen mail gehad van Nintendo. Waarschijnlijk door de speeltijd, ik speel niet veel. Nu had ik wel al de console bij Bol in de bestelling dus het is niet zo erg maar ik ook voor de GC controller moet je blijkbaar een uitnodiging hebben gehad? Die kan ik niet kopen.
Ja dat vind ik ook heel jammer. Nu geen ramp, ik vond hem toch wat aan de dure kant.Cyrax0508 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:00:
Balen, ik heb geen mail gehad van Nintendo. Waarschijnlijk door de speeltijd, ik speel niet veel. Nu had ik wel al de console bij Bol in de bestelling dus het is niet zo erg maar ik ook voor de GC controller moet je blijkbaar een uitnodiging hebben gehad? Die kan ik niet kopen.
Ik heb dan maar de beschermhoes besteld voor 24,99. Op zich geen slechte prijs voor een officieel product.
Ah ik had hem in mijn mandje bij de media markt, en was ook bij afrekenen al. Maar ik moest even in een meeting dus dacht dat ik hem wel even op betalen kon laten aangezien ik niet 123 mijn credit card kon vinden >8( . Dan toch maar tussen werken door f5en
Is er al bekend hoe laat Coolblue de pre-orders opent?
Ik had zelf om 08:00 of 09:00 uur verwacht, maar zie nog steeds niet. Vraag me af of ze vandaag wel gaan beginnen.So_Surreal schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:08:
Vergeet niet via CashbackXL korting te pakken bij de verschillende winkels met bestellen.
Ze hebben aangeven dat ze pre-orders vandaag zijn, source: https://nl.ign.com/ninten...coolblue-kunt-pre-orderenDedSec85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:09:
[...]
Ik had zelf om 08:00 of 09:00 uur verwacht, maar zie nog steeds niet. Vraag me af of ze vandaag wel gaan beginnen.
Ik heb net Google gevraagd hoe laat de pre-orders live gaan, maar zelfs daar kan ik geen tijden vinden. Krijg alleen telkens deze zin te zien: De meeste Nintendo Switch 2 pre-orders gaan live op 8 aprilSo_Surreal schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:08:
Dus als ik het goed begrijp,
Mensen die uitgenodigd zijn door Nintendo hebben al een e-mail ontvangen. Hebben die ook al een order kunnen plaatsen?
Ikzelf heb niks ontvangen, ondanks dat ik sinds nso daar onafgebroken lid ben van geweest, tig spellen heb gekocht, honderden zo niet duizenden uren gespeeld heb. Zover ik zie op elke email geabboneerd van Nintendo
Dan maar hopen dat ik bij coolblue kan bestellen.
Wilde wel heel graag die gamecube controller ook hebben.
Succes vandaag iedereen!
Mensen die uitgenodigd zijn door Nintendo hebben al een e-mail ontvangen. Hebben die ook al een order kunnen plaatsen?
Ikzelf heb niks ontvangen, ondanks dat ik sinds nso daar onafgebroken lid ben van geweest, tig spellen heb gekocht, honderden zo niet duizenden uren gespeeld heb. Zover ik zie op elke email geabboneerd van Nintendo
Succes vandaag iedereen!
Je kan bij Nintendo nu pre-orderen. Dan moet je het e-mail adres opgeven waarop je het uitnodigingsmailtje hebt gehad. Maar daar hingen wel enorm veel eisen aan idd.Weather schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:12:
Succes vandaag iedereen!
Ik weet niet of ze al eerder online stonden, maar bij cddiscount kan ik nu bestellen.
Al een tijdje zo dacht ik, met de code HELLO10 kreeg je 10% korting.Jochem Boom schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:17:
Ik weet niet of ze al eerder online stonden, maar bij cddiscount kan ik nu bestellen.
Is de korting via Cardswap (8%) niet groter?DedSec85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:09:
[...]
Ik had zelf om 08:00 of 09:00 uur verwacht, maar zie nog steeds niet. Vraag me af of ze vandaag wel gaan beginnen.
Vergeet niet via CashbackXL korting te pakken bij de verschillende winkels met bestellen.
Mocht iemand hier de GC controller wel kunnen bestellen maar er geen interesse in hebben dan houd ik mij aanbevolen.
ik had toch wel verwacht dat ze bij coolblue en amazon.nl ondertussen wel live waren gezien het al half 10 is, maar helaas nog niet.
Er is een eerste email geweest om je te informeren dat je geselecteerd bent. Tussen vandaag en de 11e komt er nog een tweede email. Deze is account specifiek en bevat de link waarmee je de pre-order kunt plaatsen.Weather schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:12:
Succes vandaag iedereen!
Het is nog even afwachten voor mij voor die 2e email.
Ah oke check. Is de verwachting dat de Nederlandse winkels nog online gaan vandaag met nieuwe pre-orders of is dat vooral wishful thinking? En zijn die Franse winkels goed betrouwbaar?MikaB schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:18:
[...]
Al een tijdje zo dacht ik, met de code HELLO10 kreeg je 10% korting.
We wachten nog op Coolblue - die gaat vandaag live. CDDiscount schijnt betrouwbaar te zijn. De prijzen zijn icm die korting wel aantrekkelijk, anders hebben ze nog korting op de spellen: https://nl.pepper.com/aan...switch-2-pre-order-351279Jochem Boom schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:29:
[...]
Ah oke check. Is de verwachting dat de Nederlandse winkels nog online gaan vandaag met nieuwe pre-orders of is dat vooral wishful thinking? En zijn die Franse winkels goed betrouwbaar?
Coolblue heeft aangegeven vandaag live te gaan met pre-ordersJochem Boom schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:29:
[...]
Ah oke check. Is de verwachting dat de Nederlandse winkels nog online gaan vandaag met nieuwe pre-orders of is dat vooral wishful thinking? En zijn die Franse winkels goed betrouwbaar?
Zijn er hier mensen die überhaupt die uitnodiging hebben ontvangen? Ik dacht aardig aan de eisen te voldoen.Sir_Lion schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:27:
[...]
Er is een eerste email geweest om je te informeren dat je geselecteerd bent. Tussen vandaag en de 11e komt er nog een tweede email. Deze is account specifiek en bevat de link waarmee je de pre-order kunt plaatsen.
Het is nog even afwachten voor mij voor die 2e email.
Als ik het me goed herinner waren het er ongeveer 4-5 die hun email hadden gedeeld dat ze geselecteerd warenDountill schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:34:
[...]
Zijn er hier mensen die überhaupt die uitnodiging hebben ontvangen? Ik dacht aardig aan de eisen te voldoen.
Ben ik gek of is het gewoon niet handig dat ze geen tijd hebben genoemd over wanneer de pre-orders live gaan?

Ik zou het niet op de Nintendo store laten aankomen … hier switch bezitter van het eerste uur , ook eerste uur NSO duurste hoofd account , genoeg speel uren en alles open van de communicatie, niets ontvangen .
Lekker ergens anders bestellen, ik zie er het voordeel ook niet echt van in.
[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 08-04-2025 09:39 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Via de chat gaven ze aan van niks te weten bij Coolblue..G_Dragon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:35:
Ben ik gek of is het gewoon niet handig dat ze geen tijd hebben genoemd over wanneer de pre-orders live gaan?
Nee, je bent niet gek, ik zit hier als een malle Coolblue en MediaMarkt te refreshen...G_Dragon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:35:
Aan de andere kant begrijp ik dit ook wel, als je vooraf een tijd noemt krijg je het soort taferelen dat je bijvoorbeeld bij Ticketmaster ook ziet (of in elk geval, dan is de kans daarop veel groter). Als je gewoon ineens dropt is het verkeer richting je website waarschijnlijk toch wat beter verdeeld.G_Dragon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:35:
Hier ook, maar moet ook naar de WC en koffie halen...maar durf niet omdat je dan net ziet dat het live gaatPoulske schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:37:
[...]
Nee, je bent niet gek, ik zit hier als een malle Coolblue en MediaMarkt te refreshen...
Wat denk je dat er gebeurd als iemand hier in het topic of op telegram roept dat ze live zijn?evil_lemon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:37:
[...]
Aan de andere kant begrijp ik dit ook wel, als je vooraf een tijd noemt krijg je het soort taferelen dat je bijvoorbeeld bij Ticketmaster ook ziet (of in elk geval, dan is de kans daarop veel groter). Als je gewoon ineens dropt is het verkeer richting je website waarschijnlijk toch wat beter verdeeld.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
1 iemand uit mijn friend list heeft de mail wel gekregen. Diegene heeft ondertussen ook al meer dan 2000u in Animal Crossing zittenS2S schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:37:
Ik zou het niet op de Nintendo store laten aankomen … hier switch bezitter van het eerste uur , ook eerste uur NSO duurste hoofd account , genoeg speel uren en alles open van de communicatie, niets ontvangen .
Bizarre requirement, ik koop al Nintendo vanaf de jaren 80, ik zal wel niet hardcore genoeg zijn 🤣(meeste consoles heb ik ook)OlliOxenFree schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:41:
[...]
1 iemand uit mijn friend list heeft de mail wel gekregen. Diegene heeft ondertussen ook al meer dan 2000u in Animal Crossing zitten
Maar ik zou aanraden om gewoon bij de andere te bestellen .
[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 08-04-2025 09:43 ]
Ik gok op 10:00 bij Coolblue, nergens op gebaseerd.
Update: Volgens Coolblue moeten de pre-orders rond 10:30 online gaan! We updaten dit artikel verder wanneer het online gaat, maar houd deze pagina in de gaten: Switch 2 op Coolblue.
Bron: https://nl.ign.com/ninten...coolblue-kunt-pre-orderen
Goeie , dat kan natuurlijk ook.san.okk schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:43:
Ook die MM bundel besteld. Kan me herinneren dat je die accesoires bij de PS5 kon terugbrengen..
Dan nog is er meer rust dan dat mensen weken van tevoren op standby zitten en bewust plannen.Magic schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:40:
[...]
Wat denk je dat er gebeurd als iemand hier in het topic of op telegram roept dat ze live zijn?
Switch 1 was bij MM gepreorderd, geen problemen daar. Deze Switch heb ik vrijdag al bij bol besteld en erna FNAC.com geannuleerd.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hij is nu uitverkochtAzerox schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:33:
[...]
Gisteren geen tijd gehad.
Staat wel bij bijna uitverkocht.
Maar goed dat kan een (onnodige) truc zijn.
Waar lees je dat?itsmemax schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:44:
Update: Volgens Coolblue moeten de pre-orders rond 10:30 online gaan! We updaten dit artikel verder wanneer het online gaat, maar houd deze pagina in de gaten: Switch 2 op Coolblue.
Weet niet of dit al was , maar op coolblue.be is de versie met travelcase al te bestellen ...
of zijn ze stillaan de voorraad aan het toevoegen .
https://www.coolblue.be/n...luebuilt-travel-case.html
https://www.coolblue.nl/p...h-2-mario-kart-world.html
Coolblue pre-orders live!
Edit: lijkt niet in het mandje te komen...
[ Voor 17% gewijzigd door MikaB op 08-04-2025 09:53 ]
ja hier ookSneyersGreg schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:53:
Weet niet of dit al was , maar op coolblue.be is de versie met travelcase al te bestellen ...
en weer weg, ik had hem in mijn wagen, maar bij betalen was ie weer leegMikaB schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:53:
Ik kan er op klikken maar daarna krijg ik de melding je winkelwagen is leeg.
die met travelcase lukt wel.....MikaB schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:53:

Zojuist de Switch 2 Mario bundel met case besteld bij Coolblue :-)
Moest paar keer proberen, elke keer de winkelwagen die weer leeg was....
Moest paar keer proberen, elke keer de winkelwagen die weer leeg was....
Same, ik weet niet wie die gerrit is, maar die moet van mijn winkelwagen afblijven!Jochem Boom schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:54:
Ik kan er op klikken maar daarna krijg ik de melding je winkelwagen is leeg.
Edit: met case kunnen bestellen. Geen probleem een case komt toch van pas.
[ Voor 20% gewijzigd door Magic op 08-04-2025 09:58 ]
Gelukt bij coolblue, wel met travelcase dan werkt het wel om te bestellen!
zonder case lukt nu ook wel
Hier ook gelukt bij Coolblue, zonder travelcase! 
Zelfde probleem met winkelmandje, maar steeds blijven proberen!
Zelfde probleem met winkelmandje, maar steeds blijven proberen!
Bij mij is het ook gelukt via Coolblue! De bundel versie met Mario Kart
Mooi ook even één bij Coolblue weten te bestellen (voor mn broertje).
Hij verwijderde wel elke keer die console uit mn mandje maar uiteindelijk is het gelukt.
Hij verwijderde wel elke keer die console uit mn mandje maar uiteindelijk is het gelukt.
[ Voor 39% gewijzigd door Azerox op 08-04-2025 09:58 ]
Bij Coolblue de normale Mario Kart bundel kunnen kopen na herhaaldelijk proberen.
Yes voor de zekerheid nog eentje gedaan bij de coolblue mocht de amazon pre order gecancelled worden.
Hoppa! Moest ook een paar keer proberen, maar het is gelukt
besteld by CB, nu mijn MM bestelling opzeggen.
Ook hier gelukt bij Coolblue. Bundle met Mario Kart zonder case. Was even een aantal keer toevoegen aan het mandje. Daarna succes.
Congratz aan iedereen die hem nu daar kan pre orderen. 🙌
Nintendo Switch 2 Mario Kart bundel gelukt bij coolblue
Ik denk dat ik heel veel geluk heb gehad want ik zag hem relatief laat maar hij schoot wel meteen de winkelwagen in (en vanuit de winkelwagen kon ik hem meteen bestellen).
Dank voor het opletten, iedereen!
Bol pre-orders zijn afgelopen vrijdag al geweest. Voor zover ik weet komt daar vandaag niets bij.dezeppo schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:56:
Hier ook de CB met travelcase kunnen kopen
Straks nog even Bol
Amazon.nl heeft nog geen pre-orders live gehad.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Hier ook, wel met de case besteld. Die lijkt me nog wel nuttig.mesout schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:58:
besteld by CB, nu mijn MM bestelling opzeggen.
MM ga ik ook annuleren denk ik. Even zien hoe ik dat het handigste kan doen.
Hij knalde er bij mij een keer uit, 2e poging was succesvol.fenebrae schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:59:
Ik denk dat ik heel veel geluk heb gehad want ik zag hem relatief laat maar hij schoot wel meteen de winkelwagen in (en vanuit de winkelwagen kon ik hem meteen bestellen).
[ Voor 39% gewijzigd door Tortelli op 08-04-2025 10:00 ]
Yes! Gelukt bij Coolblue 
Winkelmandje was steeds leeg maar na opnieuw proberen wel gelukt!
Winkelmandje was steeds leeg maar na opnieuw proberen wel gelukt!
Hier ook gelukt. Bedankt voor de heads-up allemaal!
Hier ook gelukt, zonder Mario Kart....Heb toch liever de doosjes van alles.
Nintendo Switch 2 Mario Kart bundel gelukt bij coolblue
Enkel kreeg ik hem maar niet in mijn winkelmandje, tot dat ik besloot voor afhalen te kiezen.
Gelukkig is de coolblue dicht bij het werk
Enkel kreeg ik hem maar niet in mijn winkelmandje, tot dat ik besloot voor afhalen te kiezen.
Gelukkig is de coolblue dicht bij het werk
Zat onder de radar dit topic te volgen, wou jullie even bedanken voor de updates!
Het is mij zojuist ook gelukt na enkele keren om bij Coolblue (zonder accessoires) een pre-order te plaatsen.
Het is mij zojuist ook gelukt na enkele keren om bij Coolblue (zonder accessoires) een pre-order te plaatsen.
Hier ook mandjesfiasco... maar gelukt! Mario Kart bundel.
Wel een beetje een wazige bestelbevestiging in de mail:
Wel een beetje een wazige bestelbevestiging in de mail:
Nintendo Switch 2 + Mario Kart World
[PRE_ORDER_PRODUCT_TEXT] | Met game | Kleur zwart | Nintendo Switch 2
[ Voor 63% gewijzigd door Sarrr op 08-04-2025 10:02 ]
Ah, dank, dan kan ik verder met mn leven... MM en CB dan maar, misschien even amazon. nl checkenSeroczynski schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:59:
[...]
Bol pre-orders zijn afgelopen vrijdag al geweest. Voor zover ik weet komt daar vandaag niets bij.
Amazon.nl heeft nog geen pre-orders live gehad.
Bijna alle winkels hadden de pre-orders urenlang open, het is nog nooit zo makkelijk geweest een console te pre-orderen. Wissel heeft momenteel 12 paginas vol met coolblue bonnen als je er nog 30,- van af wilt halen.
Zit zelf bij Amazon omdat ik daar gift cards heb.
[quote]Magic schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:56:Magic schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:56:
[...]
Same, ik weet niet wie die gerrit is, maar die moet van mijn winkelwagen afblijven!
Edit: met case kunnen bestellen. Geen probleem een case komt toch van pas.
[...]
Ik moest een paar keer klikken maar het is gelukt!
Hebben mensen meer info over bol pre-order? Ik heb nog veel cadeaubonnen daar in mijn wallet dus liefst daar bestelen natuurlijk
Yes hier ook Coolblue. Zonder game/accessoires.
Die zoek ik lekker op tot die tijd.
Ook besteld bij CoolBlue met af halen na 09:00 in de winkel! Met een beetje geluk is het mooi weer en wordt het genieten op de fiets die kant op! Had al een pre-order bij Bol, maar die ga ik annuleren!
40 eu voor een travelcase vind ik sowieso te duurPeentje schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:02:
Yes hier ook Coolblue. Zonder game/accessoires.

[ Voor 38% gewijzigd door Satom op 08-04-2025 10:03 ]
Coolblue gelukt was net te laat bij Bol! Blij mee bedankt voor het melden !
Bol is al geweest, halve dag open, weet niet of die nu nog terug gaat komen. Denk het niet eigenlijk.Italoco schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:02:
Hebben mensen meer info over bol pre-order? Ik heb nog veel cadeaubonnen daar in mijn wallet dus liefst daar bestelen natuurlijk
Ook kunnen bestellen bij CB. Ophalen in de winkel.. niet erg als het wat later is, want ben toch op vakantie.
Heb mijn 2de ook bij coolblue besteld.
Met Mario zonder case, was al bij ze ingelogd dus in 1x gelukt.
Nu kijken welke op tijd is voor me zoon ze verjaardag.
En de andere is voor mij.
De andere had ik bij nedgame besteld.
Met Mario zonder case, was al bij ze ingelogd dus in 1x gelukt.
Nu kijken welke op tijd is voor me zoon ze verjaardag.
En de andere is voor mij.
De andere had ik bij nedgame besteld.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Jammer alleen van die referal code van jezelf in de link 😂DedSec85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:09:
[...]
psn: HertogJack
Die is al geweest en gesloten. Of hij vandaag weer online komt weet ik niet.Italoco schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:02:
Petje af voor Coolblue omdat ze eerlijke packs aangeboden hebben met als optie een hoes of case.
Het was 20-25x klikken maar uiteindelijk toch gelukt! De Switch 2 met Mario Kart. Ik had liever de bundel zonder gehad, maar het lukte steeds niet die in mijn winkelmandje te krijgen. De bundel met Mario Kart bleef na 4-5x klikken wel in mijn mandje.
Wat een rush... ik had met de PS5 en Switch te lang gewacht. De PS5 duurde uiteindelijk bijna een jaar (incl. in Telegram groepen gaan zitten) om er eentje te bemachtigen. De Wii was helemaal een blamage qua beschikbaarheid. Daarom toch maar direct de knop omgezet en besteld.
Wat een rush... ik had met de PS5 en Switch te lang gewacht. De PS5 duurde uiteindelijk bijna een jaar (incl. in Telegram groepen gaan zitten) om er eentje te bemachtigen. De Wii was helemaal een blamage qua beschikbaarheid. Daarom toch maar direct de knop omgezet en besteld.
Ja dit verbaasde mij ook, bij Nedgame stond hij ook lang openstfnz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:02:
Bijna alle winkels hadden de pre-orders urenlang open, het is nog nooit zo makkelijk geweest een console te pre-orderen. Wissel heeft momenteel 12 paginas vol met coolblue bonnen als je er nog 30,- van af wilt halen.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1