Binnengehaald via Coolblue, heel chill.
Dat vond ik van de MM ook gewoon hoor, waren gewoon eerlijke packs. Prijzen zijn toch nagenoeg hetzelfde.GranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:04:
Petje af voor Coolblue omdat ze eerlijke packs aangeboden hebben met als optie een hoes of case.
Hier ook gelukt, wel geen bevestingsmail gehad?
Spambox?Bertje45 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:07:
Je zou hem wel moeten krijgen namelijk
Die heb ik wel gehad.Bertje45 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:07:
Nou daar ben ik het niet mee eens. En ze flikken dat kunstje trouwens met iedere launch. Geforceerde bundels is gewoon onzin. 40,- voor een of ander vage travelcase van een C merk. Niets eerlijks aan.SyraW85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:06:
[...]
Dat vond ik van de MM ook gewoon hoor, waren gewoon eerlijke packs. Prijzen zijn toch nagenoeg hetzelfde.
En laat ik nog niet beginnen over het vals adverteren met een plaatje van een fysieke kopie van MK:W.
[ Voor 10% gewijzigd door stfnz op 08-04-2025 10:10 ]
Het verschil is dat je bij de mediamarkt niet zonder kunt bestellen. Bij Coolblue wel.SyraW85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:06:
[...]
Dat vond ik van de MM ook gewoon hoor, waren gewoon eerlijke packs. Prijzen zijn toch nagenoeg hetzelfde.
Duurde bij mij ook een kleine 10 minuten. Maar het stond wel goed in mijn profiel, en ondertussen de mail ook binnen.Bertje45 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:07:
Oh, toch wel bevestiging gehad. In spambox beland, nog nooit eerder voorgehad xD
Ja dat is destijds in het leven geroepen om dat bot scalpen tegen te gaan tijdens de ps5 launch. Het is trouwens maar 20 meer. Je kiest er uit eindelijk zelf voor of je dat koopt of niet, dus oplichting of oneerlijk is het niet.stfnz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:08:
[...]
Nou daar ben ik het niet mee eens. En ze flikken dat kunstje trouwens met iedere launch. Geforceerde bundels is gewoon onzin. 40,- voor een of ander vage travelcase van een C merk. Niets eerlijks aan.
En laat ik nog niet beginnen over het vals adverteren met een plaatje van een fysieke kopie van MK:W.
Kan dat niet gewoon hier?GranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:09:
[...]
Het verschil is dat je bij de mediamarkt niet zonder kunt bestellen. Bij Coolblue wel.
https://www.mediamarkt.nl...nsole-256-gb-1882724.html
https://www.mediamarkt.nl...world-256-gb-1882725.html
Eerlijke packs? Een €30,00 fee met Qware Travelkoffer, die inkoop niets kost en waar je als je met het vliegtuig gaat nog extra bagagekosten voor moet betalen ook.SyraW85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:06:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb een donkerbruin vermoeden waarom;Bertje45 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:10:
Oh, toch wel bevestiging gehad. In spambox beland, nog nooit eerder voorgehad xD
Onder het product in het mailtje staat de tekst [PRE_ORDER_PRODUCT_TEXT]. Wellicht dat de spamfilter daar op aanslaat.
Die zijn nooit bestelbaar geweest, alleen de set met de Qware Travelcase.
Al een even beschikbaar bij coolblue.. ze hebben er genoeg dus. Heb er eentje besteld.
[ Voor 8% gewijzigd door TumTum op 08-04-2025 10:15 ]
Toch maar bij coolblue besteld en MM pre order geannuleerd
Zie hier toch echt 559,- staan. En wbt het 2e punt heb je gelijk, maar het is duidelijk dat MM de orders al een aantal dagen niet beschikbaar maakt voor alles wat niet hun samengestelde bundel is. En als ze een plaatje er bij doen van een fysieke game, dan kan ik wel begrijpen dat mensen denken dat dat er dan ook echt bij zit. Dus dat vind ik niet echt netjes omschreven.SyraW85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:13:
[...]
Ja dat is destijds in het leven geroepen om dat bot scalpen tegen te gaan tijdens de ps5 launch. Het is trouwens maar 20 meer. Je kiest er uit eindelijk zelf voor of je dat koopt of niet, dus oplichting of oneerlijk is het niet.
Bestellen kan bij Coolblue. Net gedaan. Met game zonder extra spul.
Ben benieuwd hoe lang de pre-orders open blijven staan bij Coolblue. Bol was pas na 5 uur door de voorraad heen, maar toen kregen mensen geen mail én was de pagina lastig te vinden. Nu zou het wel eens sneller kunnen gaan.
hoe heb je deze geanuleerd? bij mij zeiden ze dat het niet kon.RealMiel schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:15:
Toch maar bij coolblue besteld en MM pre order geannuleerd
Ik dacht echt dat ik behoorlijk wat geluk moest hebben om er eentje te bemachtigen , valt blijkbaar reuze mee?X-GeaR schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:16:
Ben benieuwd hoe lang de pre-orders open blijven staan bij Coolblue. Bol was pas na 5 uur door de voorraad heen, maar toen kregen mensen geen mail én was de pagina lastig te vinden. Nu zou het wel eens sneller kunnen gaan.
Heel veel reserveringen gaan geannuleerd worden bij de mediamarkt
Ik heb ook de bundel met Mario Kart besteld op Coolblue.
Heb betaald en kreeg ook de bevestiging dat mijn betaling gelukt was.
Maar onder mijn CoolBlue account onder bestellingen staat wel:
"Bijna klaar! Betaal nog € 509,00 en rond je bestelling af."
Weet iemand hoe dit het makkelijkst kan?GranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:18:
Zoals ik al zei, ik wacht nu op de 2e email. Heb dus al een email gehad die mij vertelde dat ik geselecteerd bent.Dountill schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:34:
[...]
Zijn er hier mensen die überhaupt die uitnodiging hebben ontvangen? Ik dacht aardig aan de eisen te voldoen.
Dan zijn er volgens mij nog 3 andere tweakers. De pool is wel heel select merk ik.
Ja voorraad in overvloed.FredjeK schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:17:
[...]
Ik dacht echt dat ik behoorlijk wat geluk moest hebben om er eentje te bemachtigen , valt blijkbaar reuze mee?
Het is extreem makkelijk, hij is al op een 10-tal shops beschikbaar geweest en dan ook nog urenlang. Kan me niet herinneren wanneer het voor het laatst zo makkelijk was.FredjeK schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:17:
[...]
Ik dacht echt dat ik behoorlijk wat geluk moest hebben om er eentje te bemachtigen , valt blijkbaar reuze mee?
Heb hier al een bevestiging gehad van mijn pre-order bij Coolblue (Console, zonder game of accessories)
Is gewoon 530 in mijn bestellijst. 510 kost de gewone mario kart bundel. dus 20 meer voor de case. Niet een enorme kostenpost in mijn ogen. Op het plaatje na, leek het mij behoorlijk duidelijk dat het gewoon de swith2 mario kart bundel is + een case. Daarbij is het algemeen bekend dat het download codes zijn en geen fysieke games.stfnz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:15:
[...]
Zie hier toch echt 559,- staan. En wbt het 2e punt heb je gelijk, maar het is duidelijk dat MM de orders al een aantal dagen niet beschikbaar maakt voor alles wat niet hun samengestelde bundel is. En als ze een plaatje er bij doen van een fysieke game, dan kan ik wel begrijpen dat mensen denken dat dat er dan ook echt bij zit. Dus dat vind ik niet echt netjes omschreven.
Maar goed, het maakt verder ook niet uit. Ben blij dat CB ook eindelijk zijn orders open heeft staan
Dit had ik ook, maar na paar keer refreshen stond hij wel op betaald. En had ook een bestelbevestiging in de spam.So_Surreal schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:18:
Ik heb ook de bundel met Mario Kart besteld op Coolblue.
Ik vind het vreemd dat amazon.nl de pre orders nog niet actief hebben.
Mijn eerste order bij CoolBlue geannuleerd. Nu de MarioKart versie besteld en alles met cadeaubonnen via Wissel betaald. Heb nu € 482,50 betaald voor de versie incl. Mario Kart i.p.v. € 509,-. Scheelt toch.
Ik heb al op 4 april een pre order bij bol kunnen doen en ook al betaald. Was dit niet slim omdat ik nu iedereen bij coolblue zie bestellen?
Klopt, maar alsnog denk ik dat er een hype gaat ontstaan in juni. Genoeg ouders die nu niet van het bestaan van de Switch 2 afweten en waarvan de kinderen in juni gaan zeuren omdat Pietje wel de nieuwste Mario Kart heeft. Ook gezien de zomervakantie dan begint (lange autoritten / kinderen bezig houden). Het gaat dan maanden duren voordat er weer voldoende voorraad is.stfnz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:19:
[...]
Het is extreem makkelijk, hij is al op een 10-tal shops beschikbaar geweest en dan ook nog urenlang. Kan me niet herinneren wanneer het voor het laatst zo makkelijk was.
Wat dat betreft fijn dat er in ieder geval nu een flinke voorraad is, zodat iedereen die er wél op wacht in ieder geval eentje kan bemachtigen.
Ah, ik dacht dat die pre-orders simpelweg nog niet geopend/beschikbaar waren. Sorry.Jumpman schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:14:
[...]
Die zijn nooit bestelbaar geweest, alleen de set met de Qware Travelcase.
Daar ben ik het mee eens, ik denk dat het inderdaad een ander verhaal gaat worden wanneer hij daadwerkelijk uit is.X-GeaR schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:22:
[...]
Klopt, maar alsnog denk ik dat er een hype gaat ontstaan in juni. Genoeg ouders die nu niet van het bestaan van de Switch 2 afweten en waarvan de kinderen in juni gaan zeuren omdat Pietje wel de nieuwste Mario Kart heeft. Ook gezien de zomervakantie dan begint (lange autoritten / kinderen bezig houden). Het gaat dan maanden duren voordat er weer voldoende voorraad is.
Wat dat betreft fijn dat er in ieder geval nu een flinke voorraad is, zodat iedereen die er wél op wacht in ieder geval eentje kan bemachtigen.
Ik snap je opmerking niet, waarom zou dit niet slim zijn?jelmerc schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:22:
Ik heb al op 4 april een pre order bij bol kunnen doen en ook al betaald. Was dit niet slim omdat ik nu iedereen bij coolblue zie bestellen?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Dit is ook prima natuurlijk. Ik heb zelf bij Bol geannuleerd omdat ik daar enkel de console had besteld en ik toch liever de MKW bundel wilde (en die was daar niet meer beschikbaar - dus nu bij Coolblue wel de bundel genomen).jelmerc schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:22:
Bol is prima. Sommigen hebben de pre-order gemist bij Bol, anderen vinden Coolblue fijner qua garantie of halen graag in de winkel op (vermoed ik). Ophalen in de winkel is leuk als je op tijd wil gamen die donderdag én het voelt toch altijd net wat leuker.jelmerc schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:22:
Iedereen had de gelegenheid toen al voor een langere tijd. Dat is wat hij bedoelt. en heeft er gelijk in.Seroczynski schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:24:
[...]
Ik snap je opmerking niet, waarom zou dit niet slim zijn?
Ik wachte puur omdat ik bonnen van de amazon had liggen. Wel erg spijt van gehad omdat ik het uitendelijk bij coolblue heb gekocht.
Preorder bij Coolblue is geopend voor de geïnteresseerden!
https://www.coolblue.nl/p...50/nintendo-switch-2.html
https://www.coolblue.nl/p...50/nintendo-switch-2.html
Ik weet het niet. Ik zou hem gewoon laten staan. Tenminste, als je voor "betalen in de winkel" hebt gekozen.GranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:18:
Amazon.nl komt ook echt nog wel langs vandaag, zou die CB bestelling gewoon laten staan tot je hem hopelijk bij Amazon.nl kan kopen danGranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:26:
[...]
Iedereen had de gelegenheid toen al voor een langere tijd. Dat is wat hij bedoelt. en heeft er gelijk in.
Ik wachte puur omdat ik bonnen van de amazon had liggen. Wel erg spijt van gehad omdat ik het uitendelijk bij coolblue heb gekocht.
[ Voor 9% gewijzigd door stfnz op 08-04-2025 10:29 ]
MKW bundel gekocht bij coolblue!
Ook bij Coolblue hier. Met fysieke mkw, die was 79 dus de ophef valt zeker mee.
Hoe annuleer je je bestelling bij MM? Is dat gewoon een mailtje sturen via dat contactformulier?
Ik had een mail van Nintendo vorige week gekregen, maar vandaag nog niet (de shop is al wel open bij Nintendo) dus nu via Coolblue (MKW bundel) besteld. Ik ga nog wel proberen een NGC controller te scoren later.
Via Social Media gaat het snelst is mijn ervaring.Papa-Baes schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:31:
Hoe annuleer je je bestelling bij MM? Is dat gewoon een mailtje sturen via dat contactformulier?
Volgens mij kan je de controller alleen samen bestellen met de Switch 2 volgens de website. Maar hopelijk voor jou nietShadLink schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:31:
Ik had een mail van Nintendo vorige week gekregen, maar vandaag nog niet (de shop is al wel open bij Nintendo) dus nu via Coolblue (MKW bundel) besteld. Ik ga nog wel proberen een NGC controller te scoren later.
Nu hier ook gepreordered bij coolblue. MM kan nu weg met die dure case voor 30 euro.
Coolblue kan je mooi achteraf met ophalen net als MM.
Coolblue kan je mooi achteraf met ophalen net als MM.
[ Voor 25% gewijzigd door MissMe NL op 08-04-2025 10:36 ]
Waar haal jij uit dat het een fysieke mkv is? ik zie alleen de "standaard" plaatje op de doos?Cpt.Chaos schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:30:
Ook bij Coolblue hier. Met fysieke mkw, die was 79 dus de ophef valt zeker mee.
Nee je moet enkel de mail ontvangen hebben dat je de console mag bestellen. Tenminste als je naar deze pagina kijkt:Deezers schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:33:
[...]
Volgens mij kan je de controller alleen samen bestellen met de Switch 2 volgens de website. Maar hopelijk voor jou niet
Edit: Dit bleek idd het geval. Zojuist de mail van Nintendo gekregen, niet de Switch 2 maar wel de NGC controller besteld (en case voor de Switch 2)
[ Voor 33% gewijzigd door ShadLink op 08-04-2025 12:25 ]
Ja dat denk ik ook wel. Ik check het regelmatig tussendoor voor de zekerheidstfnz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:28:
[...]
Amazon.nl komt ook echt nog wel langs vandaag, zou die CB bestelling gewoon laten staan tot je hem hopelijk bij Amazon.nl kan kopen dan
Gezien er hier al veel pre-orders gedaan zijn verwacht ik niet veel bestellingen bij Nintendo zelf. Ik zie tenminste geen voordelen als in bonussen of punten, behalve de NGC exclusive controller. Dus die zullen later deze maand ook wel regulier opengaan.
Hij heeft de switch (geen bundel)en MKW los erbij.Lordsauron schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:34:
[...]
Waar haal jij uit dat het een fysieke mkv is? ik zie alleen de "standaard" plaatje op de doos?
Ohh misunderstood. CheckFredjeK schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:37:
[...]
Hij heeft de switch (geen bundel)en MKW los erbij.
dit had ik ook in Firefox. Chrome werkte wel.Jochem Boom schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:54:
Ik kan er op klikken maar daarna krijg ik de melding je winkelwagen is leeg.
Puur toevaliig zag ik dit topic zojuist, wist niet dat de pre order vandaag live ging. Net een besteld. Nu nog controller bestelen
[ Voor 26% gewijzigd door Kurios op 08-04-2025 10:40 ]
Komt waarschijnlijk omdat maar heel weinig mensen hier (4) een uitnodiging hebben gehad.Deezers schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:36:
Gezien er hier al veel pre-orders gedaan zijn verwacht ik niet veel bestellingen bij Nintendo zelf. Ik zie tenminste geen voordelen als in bonussen of punten, behalve de NGC exclusive controller. Dus die zullen later deze maand ook wel regulier opengaan.
Dus de rest besteld pre order bij andere winkels.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Hoppa preorder is hier ook geplaatst! Gelijk maar is een lang weekend vrij aanvragen
Zien er mensen een voordeel in die NS2 pro controller? Ik heb de oude nog liggen en zie me niet meteen gamechat gebruiken...
Nu nog onder de Paas verplichtingen uitkomen.frank131331 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:40:
Hoppa preorder is hier ook geplaatst! Gelijk maar is een lang weekend vrij aanvragen
Hier nu ook pre-ordered zonder hoesje, met game, bij coolblue. Moest wel even googlen naar de pack, de webshop zelf liet alleen de versie zonder game zien bij mij...
Kan je die oude Pro Controller met de Switch 2 gebruiken eigenlijk? Alleen voor GameChat ga ik die nieuwe niet kopen.predator0235 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:45:
Zien er mensen een voordeel in die NS2 pro controller? Ik heb de oude nog liggen en zie me niet meteen gamechat gebruiken...
Betere rumble en dat je de Switch 2 er mee aan kan zetten (kan niet met oude controllers) waren voor mij de belangrijkste redenen om de nieuwe te halen (De eerste heb ik sinds launch).predator0235 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:45:
En tzt nog een switch 2 pro controller en een extra deck scoren. Die dingen zijn trouwens wel duur zeg.
Heb ook de Pro 2 controller besteld. De veranderingen zijn overigens:
- 3.5mm audio port
- HD Rumble 2 (verfijnder en intensiever)
- GameChat knop
- Reprogrammable achter knoppen
- Zo een beetje alle materialen zijn verbeterd, knoppen voelen merkbaar beter aan
https://www.techradar.com...ntroller-hands-on-preview
Dan heb ik dus naast mijn Pro 1 dus twee goeie Switch controllers voor bijvoorbeeld Mario Kart
- 3.5mm audio port
- HD Rumble 2 (verfijnder en intensiever)
- GameChat knop
- Reprogrammable achter knoppen
- Zo een beetje alle materialen zijn verbeterd, knoppen voelen merkbaar beter aan
https://www.techradar.com...ntroller-hands-on-preview
Dan heb ik dus naast mijn Pro 1 dus twee goeie Switch controllers voor bijvoorbeeld Mario Kart
[ Voor 10% gewijzigd door Vagax op 08-04-2025 10:55 ]
Pre-orders zijn nog steeds open bij CB. Is er dan echt zó veel voorraad?
En ik maar haasten om hem eerste minuut te bestellen haha
Ze zullen er vast wel een (paar) honderd krijgen lijkt me?Joshoon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:56:
Nintendo claimde voor de pre-orders al dat ze meer dan voldoende stock zouden hebben.Joshoon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:56:
Het kan natuurlijk ook zijn dat de vraag (enorm) tegenvalt.Joshoon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:56:
Vermoed bij een retailer als Coolblue eerder een paar duizend.Azerox schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:57:
[...]
Ze zullen er vast wel een (paar) honderd krijgen lijkt me?
Het sentiment online is "TE DUUR, BOYCOT"schumi1986 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:57:
[...]
Het kan natuurlijk ook zijn dat de vraag (enorm) tegenvalt.
Het sentiment offline is "Switch 2?"
Werd toch een moment even hebberig en stond in mijn winkelwwagen, toch maar niet gedaan
Zie het nut nog niet met alleen MK en DK als nieuwe games. Veel plezier iedereen die hem wel heeft besteld
Heb ik ook n beetje maar heb de OLED overgeslagen en upgrade nu mn launchday switch 1. Zo verkoop ik het aan mijzelf.Daan0s schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:04:
Werd toch een moment even hebberig en stond in mijn winkelwwagen, toch maar niet gedaanZie het nut nog niet met alleen MK en DK als nieuwe games. Veel plezier iedereen die hem wel heeft besteld
Oh verdorie, dat aanzetten van de Switch is wel een must-have voor mij (ik speel alleen maar via de TV). Dan zal ik niet genoeg hebben aan mijn oude pro controllerwes- schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:48:
[...]
Betere rumble en dat je de Switch 2 er mee aan kan zetten (kan niet met oude controllers) waren voor mij de belangrijkste redenen om de nieuwe te halen (De eerste heb ik sinds launch).
Denk dat de prijs van de console zelf nog niet eens het grootste probleem is. Voor een console is het eigenlijk een prima prijs. Vooral als je je bedenkt dat de Switch veelzijdiger is dan een PS5 of een Xbox, aangezien je hem zowel thuis op de TV als in handheld onderweg kan gebruiken.wes- schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:02:
[...]
Het sentiment online is "TE DUUR, BOYCOT"
Het sentiment offline is "Switch 2?"
De games daarintegen zijn wel duur
Wel bijzonder dat van zowel Bol als CoolBlue ik nooit de remindermail heb gehad dat het product beschikbaar is.
Ach, voor 99ct verschil ga ik mijn Bol order niet omzetten.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik hoop dat third party controllers later ook de Switch kunnen aanzetten, dat is voor mij zo'n beetje de enigste reden om die Pro 2 nu te halen, want verder vindt ik het allemaal niet heel erg interessant wat hij te bieden heeft.
Ik had namelijk al een andere controller liggen die ik er dan maar voor ga gebruiken (Vader 4 Pro). Ik geloof wel dat de Switch het makkelijkst was met support voor third party controllers, van de 3 consoles. Hopelijk blijft dat zo.
Ik had namelijk al een andere controller liggen die ik er dan maar voor ga gebruiken (Vader 4 Pro). Ik geloof wel dat de Switch het makkelijkst was met support voor third party controllers, van de 3 consoles. Hopelijk blijft dat zo.
Op de Switch 1 kan dat volgens mij ook niet, dus ik zou er niet vanuit gaan.stfnz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:13:
Ik hoop dat third party controllers later ook de Switch kunnen aanzetten, dat is voor mij zo'n beetje de enigste reden om die Pro 2 nu te halen, want verder vindt ik het allemaal niet heel erg interessant wat hij te bieden heeft.
bij coolblue bestelt voor ophalen, thanks!
Bizar, lijkt dat op Amazon frankrijk, italie en duitsland de voorraad al uitverkocht is. Coolblue is alsnog open, volgens mij heeft Amazon Nederland ook nog niet open gestaan?
Hier wel om 10uSeñor Sjon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:12:
Wel bijzonder dat van zowel Bol als CoolBlue ik nooit de remindermail heb gehad dat het product beschikbaar is.
/f/image/GIZI9Usx73MObLKutesAEaIy.png?f=fotoalbum_large)
Die 8 bit do usb in de switch 1 en elke controller werkt gewoonSeroczynski schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:14:
[...]
Op de Switch 1 kan dat volgens mij ook niet, dus ik zou er niet vanuit gaan.
Dat klopt, die is nog niet langsgeweest. Een aantal heeft een order kunnen plaatsen bij Amazon.nl omdat ze hem via hun shopping list konden orderen gisteravond. Maar verder nog niets.Vagax schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:16:
Bizar, lijkt dat op Amazon frankrijk, italie en duitsland de voorraad al uitverkocht is. Coolblue is alsnog open, volgens mij heeft Amazon Nederland ook nog niet open gestaan?
Oh echt? Oke, dat neem ik dan wel even mee in mijn beslissing. Lijkt me toch wel fijn om dat te kunnen doen.Seroczynski schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:14:
[...]
Op de Switch 1 kan dat volgens mij ook niet, dus ik zou er niet vanuit gaan.
---------
Ik zie overigens dat Wissel.nl goed geplunderd is wbt Coolblue bonnen, goed gedaan

[ Voor 6% gewijzigd door stfnz op 08-04-2025 11:18 ]
Bij Coolblue zijn ze nu ook allemaal uitverkocht.
Coolblue nu uitverkocht. Een paar collega's en ikzelf waren nog net op tijd.
Ik krijg mijn Switch 1 niet uit sleep met de 8BitDo Pro Controller.mxmemx schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:17:
[...]
Die 8 bit do usb in de switch 1 en elke controller werkt gewoon
Ik heb net bij coolblue preoder geplaatst, betaling is voltooid. Krijg alleen geen bevestigingsmail en de bestelling staat ook niet in het Bestellingen en facturen overzicht. Iemand anders ook dit issue?
Is nu zichtbaar, zal door drukte wat langer dan normaal geduurt hebben. Was nog net op tijd lijkt het!
Is nu zichtbaar, zal door drukte wat langer dan normaal geduurt hebben. Was nog net op tijd lijkt het!
[ Voor 20% gewijzigd door omfgimpro op 08-04-2025 11:32 ]
ik denk niet dat dat gaat bij de 1?Seroczynski schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:22:
[...]
Ik krijg mijn Switch 1 niet uit sleep met de 8BitDo Pro Controller.
Kan even een minuutje of 2 duren. Even uit je app of uitloggen en weer inloggen doet wonderen.omfgimpro schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:27:
Ik heb net bij coolblue preoder geplaatst, betaling is voltooid. Krijg alleen geen bevestigingsmail en de bestelling staat ook niet in het Bestellingen en facturen overzicht. Iemand anders ook dit issue?
Dat was het originele punt, dat je met (native) 3rd party wireless controllers de Switch 1 niet uit sleepmodus kan halen.
De preorder bij coolblue lijkt nu dicht te staan.
Voorzien van een nette waarschuwing
De Nintendo Switch 2 is erg populair. We weten niet wanneer we nieuwe voorraad krijgen. Daar kan onze klantenservice je helaas ook niet bij helpen.
Voorzien van een nette waarschuwing
De Nintendo Switch 2 is erg populair. We weten niet wanneer we nieuwe voorraad krijgen. Daar kan onze klantenservice je helaas ook niet bij helpen.
[ Voor 75% gewijzigd door Peter_laar op 08-04-2025 11:34 ]
Komen er nog pre-order mogelijkheden? Ik had makkelijk 1 kunnen bestellen als ik optijd had mee gekregen dat bol of CB voorraad had. Maar helaas.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Blijkbaar alleen met de 8BitDo Ultimate? Maar goed, een stuk minder voorkomend dan ik in eerste instantie dacht.Seroczynski schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:29:
[...]
Dat was het originele punt, dat je met (native) 3rd party wireless controllers de Switch 1 niet uit sleepmodus kan halen.
Ik zou zelf zeggen Amazon.nl, maar dat is alleen maar omdat ze nog als enigste Amazon nog geen pre-orders hebben aangenomen.RawChild schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:34:
Komen er nog pre-order mogelijkheden? Ik had makkelijk 1 kunnen bestellen als ik optijd had mee gekregen dat bol of CB voorraad had. Maar helaas.
[ Voor 35% gewijzigd door stfnz op 08-04-2025 11:35 ]
Neetoor, het grote verschil met bol was dat de Switch daar de hele dag niet vindbaar was (enkel als je de directe link had via social media) en de gewone consument helemaal niet verwacht dat je het ding voor 8 april kunt pre-orderen. Dus niemand ging daar kijken. Kortom daar duurde het veel en veel langer om door (waarschijnlijk om en nabij) dezelfde voorraad als Coolblue te komen.Farabi schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:32:
die hebben het niet 6 uur lang kunnen volhouden zoals bol. erg weinig voorraad gehad zo te zien.
Coolblue heeft alles gewoon netjes vindbaar én opent zijn pre-orders op de officiële pre-order dag.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1