https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882771.htmlRawChild schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:34:
Komen er nog pre-order mogelijkheden? Ik had makkelijk 1 kunnen bestellen als ik optijd had mee gekregen dat bol of CB voorraad had. Maar helaas.
Als hier iedereen 2-3 retailers pre-ordert ben je er sneller doorheen ja. Richting de launch komt er genoeg vrij als iedereen weer annuleert.Farabi schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:32:
die hebben het niet 6 uur lang kunnen volhouden zoals bol. erg weinig voorraad gehad zo te zien.
Plus dat er in het geval van Coolblue mails zijn verstuurd naar mensen die op de hoogte gehouden willen worden. Bij Bol.com werkte deze functie niet. Dat scheelt ook veel pre-orders.joblamie schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:34:
[...]
Neetoor, het grote verschil met bol was dat de Switch daar de hele dag niet vindbaar was (enkel als je de directe link had via social media) en de gewone consument helemaal niet verwacht dat je het ding voor 8 april kunt pre-orderen. Dus niemand ging daar kijken. Kortom daar duurde het veel en veel langer om door (waarschijnlijk om en nabij) dezelfde voorraad als Coolblue te komen.
Coolblue heeft alles gewoon netjes vindbaar én opent zijn pre-orders op de officiële pre-order dag.
Waarschijnlijk hadden beide retailers vergelijkbare aantallen.
Ik had hem bij Coolblue en Bol.com ingesteld maar van beiden geen mail gehad, had het meer ingesteld om te kijken of het ook daadwerkelijk werkteX-GeaR schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:36:
[...]
Plus dat er in het geval van Coolblue mails zijn verstuurd naar mensen die op de hoogte gehouden willen worden. Bij Bol.com werkte deze functie niet. Dat scheelt ook veel pre-orders.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Welk platform gebruik je? Bestelling vd pro controller wil ik wel behouden via MM (die bood CB niet aan zag ik).Jumpman schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:32:
[...]
Via Social Media gaat het snelst is mijn ervaring.
Lijkt erop dat ze allemaal forse voorraden krijgen!
wel knap irritant dat Coolblue geen email stuurd als je op "Houd me op d ehoogte" klikt.. Toch weer te laat door dat de preorders er waren.
Heeft er iemand een email gehad van Nintendo? Daar kan je niet bestellen als je geen invite hebt.
Wij hebben al 2+ jaar de nintendo online dienst en er wort aardig wat gespeeld door de kinderen, en ook diverse spellen gekocht. Hoplijk krijgen we daar nog een invite voor.
Heeft er iemand een email gehad van Nintendo? Daar kan je niet bestellen als je geen invite hebt.
Wij hebben al 2+ jaar de nintendo online dienst en er wort aardig wat gespeeld door de kinderen, en ook diverse spellen gekocht. Hoplijk krijgen we daar nog een invite voor.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Vreemd... Misschien in spam? Hier om 10:01 ontvangen.G_Dragon schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:37:
[...]
Ik had hem bij Coolblue en Bol.com ingesteld maar van beiden geen mail gehad, had het meer ingesteld om te kijken of het ook daadwerkelijk werkte
Ik kreeg het mailtje van coolblue om te pre-orderen om 10:01
Geen mail gehad van Nintendo terwijl ik ruimschoots aan al hun voorwaardes voldoe. Van Bol ook geen mail gehad dat de pre-orders beschikbaar waren.
Van Coolblue had ik vanmorgen wel netjes een mailtje.
Van Coolblue had ik vanmorgen wel netjes een mailtje.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Zal straks nogmaals kijken, misschien heb ik hem inmiddels wel gehad.X-GeaR schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:39:
[...]
Vreemd... Misschien in spam? Hier om 10:01 ontvangen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dan is het alsnog vrij rap gegaan bij CBX-GeaR schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:36:
[...]
Plus dat er in het geval van Coolblue mails zijn verstuurd naar mensen die op de hoogte gehouden willen worden. Bij Bol.com werkte deze functie niet. Dat scheelt ook veel pre-orders.
Bij mij is het nog steeds onveranderd 1.5 uur laterJochem Boom schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:20:
[...]
Dit had ik ook, maar na paar keer refreshen stond hij wel op betaald. En had ook een bestelbevestiging in de spam.
is mediamarkt al live gegaan met switches of nog niet? ik had een meeting tijdens de coolblue drop
Ryzen 5 7600x | RX 9070 XT Red Devil | Lian Li O11 Vision
@doebbalapoent11 MM staat al een hele poos live, wel met verplichtte bundle:
https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882770.html
https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882770.html
https://www.mediamarkt.nl...undel-256-gb-1882768.htmldoebbalapoent11 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:45:
is mediamarkt al live gegaan met switches of nog niet? ik had een meeting tijdens de coolblue drop
Alleen de Switch 2 is nog te bestellen (met verplichte case). Mario Kart bundel is uitverkocht.
[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 08-04-2025 11:48 ]
wat een achterlijke manier van doen haha
Ryzen 5 7600x | RX 9070 XT Red Devil | Lian Li O11 Vision
Aangezien misschien wel vele (waaronder ik) hun MM pre order weer cancelen komt daar snel misschien weer plek vrij
lang leve MMdoebbalapoent11 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:49:
Hoe zit het eigenlijk met de wettelijke bedenktermijn van een pre-order? Is dit bijvoorbeeld 30 dagen na bestelling of 30 dagen na ontvangst van het product?
Omdat niemand zit te wachten op die Qware meuksly___ schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:52:
Waarom is die van MM dan nog niet uitverkocht
na ontvangst van het product!Chavizz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:52:
Hoe zit het eigenlijk met de wettelijke bedenktermijn van een pre-order? Is dit bijvoorbeeld 30 dagen na bestelling of 30 dagen na ontvangst van het product?
Je hebt gewoon WKOA vanaf het moment dat het product is geleverd.Chavizz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:52:
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Vrees dat het voor Mediamarkt, coolblue etc.. de enige manier is om een beetje "winst" uit deze launch te halen.doebbalapoent11 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:49:
Marge op die accessoires van 30€ ligt waarschijnlijk vele malen hoger dan op de bundel van 509.
Net zoals ze jouw een screenprotector en hoesje proberen te verkopen als je voor die dure iphone van €1500 komt
Maar het blijft een beetje jammer voor de mensen die dan deze bundel met 3th party crap erbij moeten kopen willen ze zeker zijn van launchday levering.
Bij de mediamarkt zijn ze ook weg lijkt het.
Daarom bestel ik ook altijd via Bol.com. Geen gezeik met aparte bundels en gewoon de adviesprijs betalen.SneyersGreg schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:57:
[...]
Vrees dat het voor Mediamarkt, coolblue etc.. de enige manier is om een beetje "winst" uit deze launch te halen.
Marge op die accessoires van 30€ ligt waarschijnlijk vele malen hoger dan op de bundel van 509.
Net zoals ze jouw een screenprotector en hoesje proberen te verkopen als je voor die dure iphone van €1500 komt.
Maar het blijft een beetje jammer voor de mensen die dan deze bundel met 3th party crap erbij moeten kopen willen ze zeker zijn van launchday levering.
eigenlijk is het alleen bij de mediamarkt verplicht. Bij coolblue kon je gewoon zonder accessoires bestellenNotSoSteady schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:59:
[...]
Daarom bestel ik ook altijd via Bol.com. Geen gezeik met aparte bundels en gewoon de adviesprijs betalen.
Hoe heb je dit gedaan? Want via de website lukt je dit niet volgens mij?Vagax schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:50:
Aangezien misschien wel vele (waaronder ik) hun MM pre order weer cancelen komt daar snel misschien weer plek vrij
Bij Coolblue gaan die pakketten echter wel ten koste van de aantallen van de reguliere bundels.Sokkeh schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:01:
[...]
eigenlijk is het alleen bij de mediamarkt verplicht. Bij coolblue kon je gewoon zonder accessoires bestellen
Via Twitter vvragenTortelli schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:03:
[...]
Hoe heb je dit gedaan? Want via de website lukt je dit niet volgens mij?
Edit: Oh daar zitten ze niet meer op haha
[ Voor 9% gewijzigd door stfnz op 08-04-2025 12:06 ]
In de mail die je krijgt kan je een aanvraag tot retour doen, je moet je bestel en factuur nummer doorgeven aangeven dat je je geld terug wilt en dan wordt het in behandeling genomen. In het verleden gedaan met de PS5 pre order en die werd gewoon gecanceld voor die de deur nog uit ging.Tortelli schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:03:
[...]
Hoe heb je dit gedaan? Want via de website lukt je dit niet volgens mij?
[ Voor 12% gewijzigd door Vagax op 08-04-2025 12:06 ]
[ Voor 106% gewijzigd door rc13x op 08-04-2025 12:13 ]
Ik heb die van de MM ook geannuleerd, mn broertje had zelf één weten te bemachtigen. Al die zooi hoefde ik er toch niet perse bij, mn basic+kart bij cb is voldoende. Ik heb ze via het contactformulier een mail gestuurd en een uur later kreeg ik de bevestiging van de annulering.
Daar heb je dus meteen de redenrc13x schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:06:
ik vind het raar dat je bij MM niet gewoon op de website kan annuleren. via mail of sociale media is toch veel meer moeite lijkt me? (ook voor de medewerkers)
https://www.smythstoys.co...o-kart-world-set/p/249692 ziet ernaar uit dat dit 1 vd laatste kansen gaat zijn
Zojuist een bevestigingsmail ontvangen van Coolblue. Duurde ongeveer een uur nadat ik had betaald.
In principe is het onbeperkt. Ze zeggen levering vanaf 5 juni.sly___ schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:52:
Waarom is die van MM dan nog niet uitverkocht
Weet iemand wanneer Coolblue de CC afschrijft? Meteen of vlak voor levering?
Vlak voor levering is mijn ervaring.Chavizz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:23:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb enkel ervaring met AmazonChavizz schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:23:
Voor zover ik weet reserveren ze het orderbedrag bij orderinleg (of kort daarna). Deze maken ze definitief bij verzending (en wordt dan dus ook logischerwijs afgeschreven). De reservering gaat wel van je bestedingsruimte af (Coolblue heeft het bedrag immers gereserveerd).
[ Voor 3% gewijzigd door Maurice079 op 08-04-2025 12:27 ]
PSN: xMaurice93
Nu wel, toen ik paar dagen geleden preorderde ophalen op 5 juni, dus ik verwacht geen problemen. Je moet snel bij zijn!MallePietje schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:18:
[...]
In principe is het onbeperkt. Ze zeggen levering vanaf 5 juni.
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 08-04-2025 12:28 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik verwacht dat veel winkels, waaronder CB, bol.com, MM en Amazon.nl, gewoon meer pre-orders aannemen dan de aantallen die ze daadwerkelijk binnen krijgen. Dit is eigenlijk altijd al zo geweest.
Ik heb nog nooit meegemaakt bij Bol dat ik een pre-order kon plaatsen die ik niet (direct) geleverd kreeg.SyraW85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:31:
Ik verwacht dat veel winkels, waaronder CB, bol.com, MM en Amazon.nl, gewoon meer pre-orders aannemen dan de aantallen die ze daadwerkelijk binnen krijgen. Dit is eigenlijk altijd al zo geweest.
In het bestelproces kan je zelf de leverdatum kiezen.MallePietje schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:18:
[...]
In principe is het onbeperkt. Ze zeggen levering vanaf 5 juni.
Je kiest een datum vanaf 5 juni. Kan ook 5 juni zijn dus.
Als je niet thuis bent klik je op 6 of 7 juni.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ook nog nooit bij Mediamarkt meegemaakt, altijd netjes op release day gekregen . Spreek over ruim 30 jaar. Vergeet niet MM is een groot concern , krijgt veel systemen , is belangrijk voor Nintendo.SyraW85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:31:
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Heb contact gehad met klantenservice van CoolBlue rond 10u en die gaven aan dat een pre-order een 100% garantie geeft op een exemplaar op 5 juni, omdat ze de pre-order dichtgooien op het moment dat ze zijn uitverkocht. Ze wisten dus hoeveel ze er zouden krijgen en dat blijkt nu ook met een gesloten pre-order.SyraW85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:31:
Kan wel zijn dat door annuleringen er nog exemplaren vrij gaan komen, maar ik vermoed dat dit bij CoolBlue wel mee zal vallen. Leuk om het fysiek op te halen in de winkel. Daarbij kwam ook nog dat je de optie betalen in de winkel kon selecteren, altijd prettig.
Seroczynski schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:32:
[...]
Ik heb nog nooit meegemaakt bij Bol dat ik een pre-order kon plaatsen die ik niet (direct) geleverd kreeg.
Oh ik wel, vaak genoeg. Niet dat natuurlijk gelijk een enorm probleem is hoor. Veelal werden de producten dan alsnog binnen 2 week geleverd.S2S schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:34:
[...]
Ook nog nooit bij Mediamarkt meegemaakt, altijd netjes op release day gekregen . Spreek over ruim 30 jaar. Vergeet niet MM is een groot concern , krijgt veel systemen , is belangrijk voor Nintendo.
Maar we gaan het zien, schijnt veelal in het buitenland trouwens toch al uitverkocht te zijn, maar hoeveel waarheid daar inzit is moeilijk tr zeggen.
Heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Als ik een pre-order kon krijgen dan heb ik nog nooit meegemaakt dat ik hem niet kreeg (even buiten een vertraging bij PostNL) op release.SyraW85 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:31:
volgens mij is inmiddels ook het maximum aantal inschrijvingen bij coolblue ook bereikt. of heb ik het mis?
1,5u geleden alItaloco schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:56:
volgens mij is inmiddels ook het maximum aantal inschrijvingen bij coolblue ook bereikt. of heb ik het mis?
DutchSapphire in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic"
MediaMarkt heeft het bij mij wel vaker gedaan en Amazon heeft het weleens gedaan dat een pre-order van meer dan een jaar oud gewoon eruit werd geknald.Cyrax0508 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:46:
[...]
Heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Als ik een pre-order kon krijgen dan heb ik nog nooit meegemaakt dat ik hem niet kreeg (even buiten een vertraging bij PostNL) op release.
Ik moet zeggen dat annuleren bij MM belachelijk moeilijk is. Niet gewoon een knop, nee hoor neem maar daadwerkelijk contact op met onze klantendienst via telefoon of een formulier
Bij Mediamarkt stond hij een goed uur geleden als "nog enkele beschikbaar" maar wanneer je wil betalen staat erbij dat hij niet meer online beschikbaar is, en er staan uiteraard ook geen winkels bij waar hij beschikbaar is voor ophalen. Maar magazijn beheer is wel vaker een issue bij MediaMarkt heb ik gemerkt.
Vraagje: ik heb er van de week één bij Bol gereserveerd. Maar blijft de reservering van 469,99 ruim 2 maanden lang op mijn CC staan?
Ja, die reservering blijft openstaan tot er een transactie tegen aan wordt geboekt.turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:05:
Vraagje: ik heb er van de week één bij Bol gereserveerd. Maar blijft de reservering van 469,99 ruim 2 maanden lang op mijn CC staan?
Als je dat vervelend vindt kun je natuurlijk 469,99 naar je CC overmaken om weer over je hele limiet te beschikken.
BOL wil niet het risico lopen dat je geen centjes meer hebt als het 5 juni is.
Jaturkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:05:
Vaak wel, in iedergeval bij veel winkels waar ik mijn cc ooit heb gebruikt voor pre-orders bleef het hele bedrag gereserveerd staan tot de daadwerkelijke betaal dag.turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:05:
Hoe kom je in het formulier überhaupt tot het punt dat je een bericht kunt sturen? Het is mij een raadsel.Papa-Baes schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:03:
Ik moet zeggen dat annuleren bij MM belachelijk moeilijk is. Niet gewoon een knop, nee hoor neem maar daadwerkelijk contact op met onze klantendienst via telefoon of een formulier
Soms wordt die reservering op de cc tussentijds vernieuwd want bij mijn weten kan die niet zo lang (2 maanden tot release) blijven staan.
Dat heb ik althans wel vaker gezien bij mij.
Shit, vervelend. Maar het is niet anders :-)Alcmaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:07:
[...]
Ja, die reservering blijft openstaan tot er een transactie tegen aan wordt geboekt.
Als je dat vervelend vindt kun je natuurlijk 469,99 naar je CC overmaken om weer over je hele limiet te beschikken.
BOL wil niet het risico lopen dat je geen centjes meer hebt als het 5 juni is.
Dat dacht ik ook!StrayDog schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:09:
Soms wordt die reservering op de cc tussentijds vernieuwd want bij mijn weten kan die niet zo lang (2 maanden tot release) blijven staan.
Ik vond dat ook maar lastig, ze maken het niet makkelijk om online je bestelling te annuleren.Tortelli schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:09:
[...]
Hoe kom je in het formulier überhaupt tot het punt dat je een bericht kunt sturen? Het is mij een raadsel.
Ik heb daarom maar naar de klantenservice gebeld. Even bestelnummer opgeven, verificatie o.b.v. email en NAW en binnen 5 minuten een bevestiging op de mail dat m'n bestelling geannuleerd is en het geld teruggestort wordt.
Zojuist succesvol een pre-order kunnen doen bij Smyths Toys: https://www.smythstoys.co...o-kart-world-set/p/249692
De betaling vindt pas plaats een aantal dagen voor daadwerkelijke levering.
De betaling vindt pas plaats een aantal dagen voor daadwerkelijke levering.
Klopt, reserveringen hebben een vervaldatum, maar ze kunnen hem nog een keer insturen of ze verlengen de oude, dat kan tegenwoordig ook en dat is zuiverder omdat je geen risico wil lopen op overkreditering. Dus dat je rood komt te staan op je CC :-)StrayDog schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:09:
Denk dat ik het formulier uitgespeeld heb, heb ze een bericht gestuurd. En anders sturen ze hem maar lekker op, iemand een Switch van de MM hebben met die box erbij?Martbov schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:12:
[...]
Ik vond dat ook maar lastig, ze maken het niet makkelijk om online je bestelling te annuleren.
Ik heb daarom maar naar de klantenservice gebeld. Even bestelnummer opgeven, verificatie o.b.v. email en NAW en binnen 5 minuten een bevestiging op de mail dat m'n bestelling geannuleerd is en het geld teruggestort wordt.
Super, ook hier gepre-ordered. Kunnen de 2 pre-orders die ik bij mediamarkt heb staan hoogstwaarschijnlijk weg.svensonic1 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:18:
https://www.smythstoys.co...o-kart-world-set/p/249692 ziet ernaar uit dat dit 1 vd laatste kansen gaat zijn
Ik heb bij MM ook via het formulier een bericht gestuurd en kreeg na een uur bericht terug dat het geld wordt teruggestort
3e preorder is gelukt. Kan vriendinnen blij maken. Mochten zij er van af zien dan kan iemand anders van tweakers het overnemen voor de originele prijs.
Nog geen mailtje gehad van Nintendo. Heb al wel een aantal jaar Online lopen maar ik denk niet dat ik genoeg speeluren heb gemaakt de afgelopen 2 jaar D:
Hopelijk krijg ik er binnenkort een
Hopelijk krijg ik er binnenkort een
mocht ik er geen een nog weten te bemachtigen dan hou ik me aanbevolen!!MissMe NL schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:20:
3e preorder is gelukt. Kan vriendinnen blij maken. Mochten zij er van af zien dan kan iemand anders van tweakers het overnemen voor de originele prijs.
Merci, hier gelukt (Mario kart bundel)svensonic1 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:18:
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Heb deze ochtend formulier ingevuld, hopelijk snel een reactie.RealMiel schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:19:
Ik heb bij MM ook via het formulier een bericht gestuurd en kreeg na een uur bericht terug dat het geld wordt teruggestort
neem aan dat als je bij coolblue ook betaalt hebt... dat je hem gewoon kan verwachten op die dag toch?
Voor degenen die via Nintendo zelf wilden pre-orderen: Ik heb 15 minuten geleden de email gekregen van Nintendo dat ik de pre-order kon plaatsen via de link in de email. Je mag trouwens maximaal 2 GameCube controllers aan je bestelling toevoegen.
Ik zit dus al de hele dag te wachten op een mail van Nintendo, blijkt dat ik niet de eigenaar ben van mn online lidmaatschap omdat ik in een family zit. Nu is ie overal uitverkocht. Zit je dan met je goeie gedrag
Kun je ook twee bundels bestellen?Geemfriekq schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:37:
Voor degenen die via Nintendo zelf wilden pre-orderen: Ik heb 15 minuten geleden de email gekregen van Nintendo dat ik de pre-order kon plaatsen via de link in de email. Je mag trouwens maximaal 2 GameCube controllers aan je bestelling toevoegen.
Helaas, staat letterlijk bij dat er een levenslang limiet is van 1 per klant
Ik ben benieuwd voor hoeveel ik de starter kit ga vinden op v&a straks.
Heb nog wel stuurtje liggen van de Wii maar denk niet dat dat gaat passen.
Heb nog wel stuurtje liggen van de Wii maar denk niet dat dat gaat passen.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Hoefde je alleen maar dat e-mail adres in de flow in te vullen? Of zat er meer "security" in de flow? Anders moet ik gewoon het e-mail adres van een uitverkorene hebben en dan ben ik goldenGeemfriekq schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:41:
[...]
Helaas, staat letterlijk bij dat er een levenslang limiet is van 1 per klant
Je krijg ook nog een aparte verificatiecode naar het email adres gestuurd die je moet invullen voordat je kunt inloggen om te bestellen, dit is dus nog extra bovenop de 2FA die Nintendo al gebruikt voor hun accounts.Fubaruba schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:43:
[...]
Hoefde je alleen maar dat e-mail adres in de flow in te vullen? Of zat er meer "security" in de flow? Anders moet ik gewoon het e-mail adres van een uitverkorene hebben en dan ben ik golden
En je moet wss ingelogd zijn met dat e-mail adresGeemfriekq schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:45:
[...]
Je krijg ook nog een aparte verificatiecode naar het email adres gestuurd die je moet invullen voordat je kunt inloggen om te bestellen, dit is dus nog extra bovenop de 2FA die Nintendo al gebruikt voor hun accounts.
Ik denk dat ik de sjaak ben.
Op de nintendo store worden nog uitnodigingen uitgestuurd tot en met 11 april dacht ik gelezen te hebben op hun site.
Intertoys neemt geen pre-orders aan, dus als je met opengaan voor een van de winkels staan ga ik er vanuit dat je grote kans hebt om een switch te kopen.Fubaruba schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:38:
Ik zit dus al de hele dag te wachten op een mail van Nintendo, blijkt dat ik niet de eigenaar ben van mn online lidmaatschap omdat ik in een family zit. Nu is ie overal uitverkocht. Zit je dan met je goeie gedrag
Erg veel cadeaubonnen van Bol.com met de hoop die vandaag te kunnen uitgeven... blijkt Bol vorige week al de Switch 2 in de pre-order te hebben gegooid
Hopelijk snel weer een nieuwe voorraad! Iedereen gefeliciteerd die het wel is gelukt vandaag!
Hopelijk snel weer een nieuwe voorraad! Iedereen gefeliciteerd die het wel is gelukt vandaag!
Hij vervalt volgens mij na 20 dagen. Daarna wordt hij pas belast bij verzenden, althans zo gaat het altijd bij mij voor pre orders van bol.com.turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:10:
[...]
Shit, vervelend. Maar het is niet anders :-)
Geen idee of iemand anders het al gemeld had, maar hij is nog te pre-orderen bij Amazon Frankrijk - maar weet niet voor hoe lang nog, lijkt daar wel iets goedkoper. Wordt in NL bezorgd.
:strip_exif()/f/image/jUTojwJosblEybwWDTk9hGbz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door rubinho93 op 08-04-2025 14:28 ]
Bij Smythstoys de preorder geplaatst, en ook een betaling kunnen doen direct, rond lunch tijd, voor de Switch alleen, zonder Mario Kart.
Ik second dit wel, MM is een grote partij en heb hier ook mijn pre order gedaan vannacht i.c.m. QWare, slimme actie van ze.S2S schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:34:
[...]
Ook nog nooit bij Mediamarkt meegemaakt, altijd netjes op release day gekregen . Spreek over ruim 30 jaar. Vergeet niet MM is een groot concern , krijgt veel systemen , is belangrijk voor Nintendo.
Versie zonder mario kart kost 439rubinho93 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:21:
Geen idee of iemand anders het al gemeld had, maar hij is nog te pre-orderen bij Amazon Frankrijk - maar weet niet voor hoe lang nog, lijkt daar wel iets goedkoper. Wordt in NL bezorgd.
[Afbeelding]
Je kan dat dan nog eens combineren met fysieke mario kart aan 70 euro, dan heb je de bundel maar dan met fysieke mario kart.
[ Voor 8% gewijzigd door michownz op 08-04-2025 14:37 ]
Die prijs is wel interessant jarubinho93 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:21:
[Afbeelding]
Als je hem toevoegd aan je mandje komt er nog geld bij zie ik. Hij is nog steeds goedkoper dan hier hoor maar de levering is dan pas de tiende
[ Voor 11% gewijzigd door GranCanaria op 08-04-2025 14:50 ]
Donkey Kong Bananza zelfs maar 59,90 op Amazon FR
edit: wel Franstalig...
[ Voor 21% gewijzigd door joblamie op 08-04-2025 14:47 ]
Zal amazon.nl nu al door hun pre orders zijn. Dat zou toch raar zijn.
Achterkant van het hoesje jajoblamie schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:42:
gelukkig hoef je het hoesje niet te lezen om het spel te spelenjoblamie schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:42:
Ivm de drukte vandaag op het werk de pre-orders van zowel mediamarkt als coolblue gemist. Dan maar besteld bij Amazon.fr! bedankt voor de tip allemaal, nu maar hopen dat ik heb relatief vlot na de release binnen krijgt.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Ben je dan niet bang dat je alles in het Frans krijgt? Of werkt dat niet zo?rubinho93 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:21:
[Afbeelding]
LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Is het niet zo dat als je de switch in FR besteld je een frans exemplaar ontvangt (in geval met de mario game?)
Je doos zal in het Frans of multi-language zijn, afhankelijk van wat ze geprint hebben. Mario Kart is sowieso een downloadcode bij de pack-in.turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:00:
Is het niet zo dat als je de switch in FR besteld je een frans exemplaar ontvangt (in geval met de mario game?)
Zo, mijn preorder is geplaatst bij Nintendo! Ook de gamecube controller en de pro controller besteld.
Voor nu maar een preorder gedaan op Amazon FR, dank jullie wel allemaal!
Aan de personen wie vragen over het Frans… ja goeie, op de product page staat taal Engels en het lijkt me dat ik gewoon de taal instellingen kan aanpassen? Hoop ik? Anders wordt het Frans leren…
Edit: zin verbeterd
Aan de personen wie vragen over het Frans… ja goeie, op de product page staat taal Engels en het lijkt me dat ik gewoon de taal instellingen kan aanpassen? Hoop ik? Anders wordt het Frans leren…
Edit: zin verbeterd
[ Voor 5% gewijzigd door Azula op 08-04-2025 15:04 ]
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic