Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubinho93
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-05 13:19
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:00:
Is het niet zo dat als je de switch in FR besteld je een frans exemplaar ontvangt (in geval met de mario game?)
Volgens mij zijn we dat tijdperk toch al een tijdje voorbij, voor de originele Switch gold dat zeker voor de games van Nintendo zelf al niet meer:
https://nintendosoup.com/...-language-support-region/

Behalve de doos maak ik me verder nergens druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07-06 16:00
De doos van de console zal volgens mij voor west EU wel gewoon multi langual zijn, was bij de switch 1 alleszins zo dacht ik. De games doosjes zullen Frans zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:48
Sir_Lion schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:02:
Zo, mijn preorder is geplaatst bij Nintendo! Ook de gamecube controller en de pro controller besteld.
Hoeveel Game Cube controllers mag je bestellen? Ik betaal iemand graag een meerprijs als je er eentje extra kan bestellen.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:17
JackAvery schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:02:
[...]

Je doos zal in het Frans of multi-language zijn, afhankelijk van wat ze geprint hebben. Mario Kart is sowieso een downloadcode bij de pack-in.
Dat Mario Kart een downloadcode is begrijp ik, maar deze kan toch in het Frans zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-05 12:23
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:07:
[...]

Dat Mario Kart een downloadcode is begrijp ik, maar deze kan toch in het Frans zijn?
je kan naar mijn weten gewoon alle games in alle talen spelen

behalve misschien de nieuwe japan only versie die in japan verkocht wordt van de switch 2 ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Sokkeh op 08-04-2025 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:07:
[...]

Hoeveel Game Cube controllers mag je bestellen? Ik betaal iemand graag een meerprijs als je er eentje extra kan bestellen.
Levenslang beperkt: twee per klant

Dit product heeft momenteel een levenslange limiet van twee per klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:13
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:07:
[...]

Switch games zijn doorgaans multi-language. Maar ik hou je niet tegen om deze in het Frans te spelen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turkeyhakan
JackAvery schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:10:
[...]

Switch games zijn doorgaans multi-language. Maar ik hou je niet tegen om deze in het Frans te spelen >:)
Nou je zou maar net toevallig een Franstalig exemplaar van Mario Kart World hebben:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oN--N8kxXsyD3silYn2NGwUzKRk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ej9wSoSu0jMY63HFNEJ5hxOl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 08:21
Toch heb ik sterk het idee dat het volstrekte willekeur is, die mail van Nintendo. Ik tik alle boxjes aan. Het enig zou kunnen zijn dat ik misschien minder games met langdurige speeltijd heb gedaan. Ik wil die GC controllers, de verzamelaar die ik ben. Verwacht stiekem wel dat deze voor de NSO members die geen mail hebben gehad uiteindelijk ook in de "vrije verkoop" gaan in de Nintendo Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matth111
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-06 17:20
Iemand bij wie dit werkt?
https://nl.pepper.com/aan...switch-2-pre-order-351279

HELLO10 code werkt hier namelijk niet..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dountill
  • Laatst online: 03-06 09:04
Cyrax0508 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:21:
Toch heb ik sterk het idee dat het volstrekte willekeur is, die mail van Nintendo. Ik tik alle boxjes aan. Het enig zou kunnen zijn dat ik misschien minder games met langdurige speeltijd heb gedaan. Ik wil die GC controllers, de verzamelaar die ik ben. Verwacht stiekem wel dat deze voor de NSO members die geen mail hebben gehad uiteindelijk ook in de "vrije verkoop" gaan in de Nintendo Store.
Jep. Exact hetzelfde schuitje als jij.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 08-06 10:30
Cyrax0508 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:21:
Als ik het goed begrepen heb gaat het op volgorde van speeltijd, dus accounts met de meeste speeltijd zouden als eerste mogen bestellen en de invites zouden tussen 8 en 11 april gestuurd worden dus ik vermoed dat accounts met minder speeltijd dan alsnog de mogelijkheid krijgen om een Switch 2 en controllers te bestellen als de accounts met meer speeltijd geen bestelling plaatsen. Dacht dat de controllers na 11 april via iedere Nintendo account besteld kunnen worden (als er nog voorraad over is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinyo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:27
Ik beb helaas geen uitnodiging van Nintendo om iets te kopen. Maar weet iemand of gamecube controller later alsnog te koop is voor iedereen zonder uitnodiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:21:
[...]

Nou je zou maar net toevallig een Franstalig exemplaar van Mario Kart World hebben:

[Afbeelding]
Ja dat gaat om het fysieke doosje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintsoleil
  • Laatst online: 03-06 20:50
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:21:
[...]

[Afbeelding]
Je zou denken dat Bol de Franse versie verkoopt aangezien die goedkoper is, maar nee hoor... Gewoon even duur als de Nederlandse, echt toppunt van nutteloosheid om deze versie te verkopen IN NEDERLAND. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turkeyhakan
JackAvery schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:26:
[...]

Ja dat gaat om het fysieke doosje :)
Zeker weten? Niet dat het spel ook alleen in het Frans is? Waarom zou je anders een separaat exemplaar uitbrengen?

Er staat toch echt FR als taal:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vaXnj1nNWVmeHDBGGPKVuHOCQpM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4FP9azYGGB14nFfCJbF649TV.png?f=user_large

Het EAN nummer geeft ook alleen FR als taal aan. Dus ik ga er dan ook maar vanuit dat het een Franstalige game is.

[ Voor 37% gewijzigd door turkeyhakan op 08-04-2025 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-06 12:50
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:28:
[...]

Zeker weten? Niet dat het spel ook alleen in het Frans is? Waarom zou je anders een separaat exemplaar uitbrengen?

[Afbeelding]

Het EAN nummer geeft ook alleen FR als taal aan. Dus ik ga er dan ook maar vanuit dat het een Franstalige game is.
Ik kan bevestigen dat enkel het doosje frans is, zo heb ik de franse Echoes of Wisdom van Zelda, kies gewoon je taal in het menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-06 13:02
[...]

Ik koop vaak duitse versies van switch games op amazon, zijn stuk goedkoper. De game is altijd is de systeemtaal van de switch. Ik heb ook een fysieke japanse Switch 1 game, is gewoon Engels op mijn Switch. Denk dat het bij Switch 2 precies zo is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
[...]

[Afbeelding]

Alle Nintendo Switch games zijn multilanguage wereldwijd tenzij er een heel specifieke regionale release is. Ik heb zelf meerdere Franse, Duitse, Japanse Switch games. Het gaat gewoon om een andere cover die geprint wordt op het doosje. Er is geen reden om aan te nemen dat dit verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
predator0235 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:31:
[...]

Ik kan bevestigen dat enkel het doosje frans is, zo heb ik de franse Echoes of Wisdom van Zelda, kies gewoon je taal in het menu...
Thanks voor het delen van je ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 16:01
saintsoleil schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:26:
[...]

Je zou denken dat Bol de Franse versie verkoopt aangezien die goedkoper is, maar nee hoor... Gewoon even duur als de Nederlandse, echt toppunt van nutteloosheid om deze versie te verkopen IN NEDERLAND. :+
Omdat Bol ook in BE levert heb je daar ook een Franstalig deel. Zou wat vreemd zijn dat er dan een prijsverschil in zit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SyraW85
  • Laatst online: 07-06 15:35
Arinyo schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:26:
Ik beb helaas geen uitnodiging van Nintendo om iets te kopen. Maar weet iemand of gamecube controller later alsnog te koop is voor iedereen zonder uitnodiging?
Die gaan later gewoon via de Nintendo store verkocht worden net zoals de andere controllers.

Ik vind het sowieso belachelijk dat je voor de accessoires ook een uitnodiging nodig hebt op moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
OK duidelijk, naar aanleiding van diverse ervaringen hier gaat het dus echt enkel en alleen om Franstalige hoesjes, de game is gewoon op elke taal te zetten. Dank voor die opheldering allen.

In dat geval is het wel interessant die prijs van 59,90 voor diverse Switch 2 games op Amazon FR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 19:00
Het zou zeer inefficient zijn om voor EU allemaal verschillende versies van die cartridge te hebben. Vergeet ook discount niet met die HELLO10 code, nog goedkoper dan Amazon.fr

Amazon.nl blijkbaar net langs gekomen maar snel op? Dat waren er dan niet erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnH333
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-06 12:54
Dirtyrockers schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:33:
neem aan dat als je bij coolblue ook betaalt hebt... dat je hem gewoon kan verwachten op die dag toch?
Ik hoop het wel🤪

Iemand die dit zeker weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:33
Op de Franse Nintendo Store kun je ook gewoon zien dat de Franse uitgave meerdere talen ondersteunt.

https://store.nintendo.fr/fr/mario-kart-world-70010000096802
Langues
Anglais, Français, Allemand, Espagnol, Italien, Japonais, Coréen, Néerlandais, Russe, Portugais

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

predator0235 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:31:
[...]

Yep, heb ik ook met Pokemon Legend Arceus. Heb ik eens van Vinted gekocht van een fransoos. Is gewoon in het Engels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:36
Amazon.nl lijkt nu open te staan, kan pre-orderen

https://amzn.eu/d/cfAUGx5

[ Voor 28% gewijzigd door tipex op 08-04-2025 16:12 ]

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 10:37

burgt

Starbass

Ik hoop ook dat ze naar heel de familie kijken hoeveel er gespeeld wordt, ik zelf als abonement holder speel niet zo veel, mijn kinderen spelen veel, maar die hebben natuurlijk hun eigen profiel/account in de familie groep..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-06 21:25
amazon.nl pre orders zijn live https://www.amazon.nl/dp/B0F2JCL3NZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 14:58
Ik krijg m niet in mn mandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
dezeppo schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:15:
[...]

Ik krijg m niet in mn mandje :)
ik ook niet :). Misschien even blijven proberen, Was bij coolblue ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luto
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:24
Ik had eigenlijk wel een mail van Nintendo verwacht. Die kwam maar niet dus toen bij Amazon FR besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Laatst online: 05-06 16:40
Werkt hier ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
En weg zijn ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 14:58
aaaand its gone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 10:37

burgt

Starbass

Amazon zegt dat de category Muziekinstrumenten›Microfoons›Dynamisch is..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
burgt schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:18:
Amazon zegt dat de category Muziekinstrumenten›Microfoons›Dynamisch is..
Ja maar het product nr klopt. Heb ik speciaal opgezocht eerder al vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik vraag me toch af wat er net gebeurde. Was dat nou een koop bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Laatst online: 28-04 09:56
Iemand enige ervaring met Fnac, aangezien de pre-order daar wél nog steeds gewoon open staat??

Edit: ik ben van België dus ik kan wel gewoon op hun website een preorder doen

[ Voor 30% gewijzigd door Clukers op 08-04-2025 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiyajinminho
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 05-06 15:34
GranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:18:
[...]

Ja maar het product nr klopt. Heb ik speciaal opgezocht eerder al vandaag.
hoogstwaarschijnlijk, die zijn wel vaker actief op amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Clukers schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:19:
Iemand enige ervaring met Fnac, aangezien de pre-order daar wél nog steeds gewoon open staat??
Niet meer pre-order zetten, staat al een week open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
predator0235 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:20:
[...]

Niet meer pre-order zetten, staat al een week open...
Te veel orders om ze te kunnen leveren schat je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 16:01
Clukers schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:19:

Edit: ik ben van België dus ik kan wel gewoon op hun website een preorder doen
Eerder weleens Lego besteld. Is gewoon een legit (grote) Franse keten. Ik heb mijn order (op de Franse tak) daar geannuleerd omdat bol.com vrijdag de pre-order opengooide.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Of zijn ze de orders die eerder via de view history werden geplaatst af aan het werken geweest. Dus die dingen waren beschikbaar maar omdat bepaalde mensen al een order hadden geplaatst en betaald. Dan zou dat betekenen dat dat toch best veel mensen zijn geweest. Ik zit daar trouwens ook tussen en mijn bestelling staat nog gewoon netjes op amazon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Clukers schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:22:
[...]

Te veel orders om ze te kunnen leveren schat je dan?
Als 2/3de van de mensen die bij FNAC besteld hadden en nu elders annuleren, zou het misschien zomaar nog kunnen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 08-06 16:38
Klopt het dat wanneer je met een creditcard bij Amazon bestelt, het bedrag pas wordt afgeschreven na/tijdens verzending?

[ Voor 3% gewijzigd door Lynix op 08-04-2025 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Lynix schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:27:
Klopt het dat wanneer je met een creditcard bij Amazon bestelt, het bedrag pas wordt afgeschreven na verzending?
Ik denk het wel, hier is die namelijk ook nog niet gereserveerd van mijn cc maar mijn andere pre order bij coolbue welke met dezelfde cc is betaald wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
GranCanaria schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:28:
[...]

Ik denk het wel, hier is die namelijk ook nog niet gereserveerd van mijn cc maar mijn andere pre order bij coolbue welke met dezelfde cc is betaald wel.
Zie hier ook nog niks voorbij komen op de credit card, maar ook niet op de Amazon website, vraag mij af of het wel goed gegaan is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Lynix schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:29:
[...]

Zie hier ook nog niks voorbij komen op de credit card, maar ook niet op de Amazon website, vraag mij af of het wel goed gegaan is :+
Staat die op amazon.nl niet tussen je bestellingen dan? bij mij wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 09:44
Helaas nog achter het net gevist, ik had notificaties aangezet voor bol, mm, Amazon maar geen mailtjes gekregen.
Hoe doen jullie dat gewoon refreshen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luto
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:24
Lynix schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:27:
Klopt het dat wanneer je met een creditcard bij Amazon bestelt, het bedrag pas wordt afgeschreven na/tijdens verzending?
Mijn amazon FR bestelling is ook nog niet afgeschreven van de CC,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

hantheman schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:39:
Helaas nog achter het net gevist, ik had notificaties aangezet voor bol, mm, Amazon maar geen mailtjes gekregen.
Ik heb wel mail gehad van Coolblue, maar ik hield tijdens mn werk gewoon dit topic open en zag hier dat de pre-orders open waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 19:00
Distill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
i was vrij en heb het gewoon opengezet op de laptop en af en toe refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gino_bxl
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:45
Luto schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:39:
[...]

Mijn amazon FR bestelling is ook nog niet afgeschreven van de CC,
Amazon doet het bedrag pas afboeken van je CC bij verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
Tevens ook vreemd dat Amazon.de, Amazon.fr en Amazon.nl al aan de beurt geweest zijn, maar dat er voor Amazon.com.be nog niets gepasseerd is...
En zoals al eerder aangehaald is het precies toch wat meer risicovol om via Fnac te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Welke prijs op Amazon NL?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UnLiMiTeD_T
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-05 21:17
Pre-order beschikbaar op Amazon.de, zowel met als zonder MKW.

https://amzn.eu/d/bI9gh7x

[ Voor 23% gewijzigd door UnLiMiTeD_T op 08-04-2025 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 10:08
Preorders hebben heel lang open gestaan. Maar goed bol was ook al dagen eerder open gezet MM ook. Misschien daarom? Coolblue ging ook niet heel snel maar wel wat sneller dan de boven genoemde.

[ Voor 21% gewijzigd door MissMe NL op 08-04-2025 17:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 19:16
Bol stond bijna de hele dag open voor preorders, daar 1 kunnen bestellen. Die mail notificatie doet het nooit bij dit soort preorders bij bol.
Je zou gebruik kunnen maken van browser addons (check4change) of bijvoorbeeld een python scriptje kunnen maken die checkt op een bepaalde string op een winkel website en je een notificatie stuurt via telegram of iets dergelijks.

Wat ik tegenwoordig wel heel vervelend vind zijn de mensen die op 2 of 3 plekken een preorder plaatsen om ze vervolgens uiteindelijk of te cancellen (lekker egoïstisch), of “door te verkopen aan forumleden”.
Het laatste zal heus wel goed bedoeld zijn maar ik vind het persoonlijk gewoon redelijk not done want zo vissen veel mensen op een dag als deze achter het net en missen de “voorpret”.

Hij is nu i.i.g. beschikbaar om te preorderen bij https://www.amazon.de/dp/B0F2JCL3NZ (zonder referral)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynix
UnLiMiTeD_T schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 17:31:

Thanks,
hier maar besteld, aangezien die van amazon.nl niet goed gegaan is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ubun2
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-05 15:08

Dank je wel, had een afspraak vandaag en dacht dat ik te laat was, bestelling is gelukt bij amazon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-06 12:56

Dank je wel, zojuist besteld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42

Yessss!!! Besteld!!! thanks voor de headsup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 12:36
Hier ook amazon.de thnx. Nu nog een voor mijzelf haha.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers

Ook via amazon.de, alleen dat bij het bestellen de prijs ineens op 518€ kwam te staan ipv 509€?

[ Voor 53% gewijzigd door Clukers op 08-04-2025 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_blade_3
  • Laatst online: 11-05 22:05
Ik heb heel de dag gewerkt dus veel gemist. Weet iemand of de pre orders bij Media Markt al live zijn geweest? Ik zie nog steeds staan "pre orders binnenkort mogelijk"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:56
Ik denk ik kijk eens hoe het er voor staat. Ook gebruik gemaakt van de amazon.de tip. Bedankt! Prijsverschil komt door hogere btw in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue_blade_3
Ook via amazon.de, alleen dat bij het bestellen de prijs ineens op 518€ kwam te staan ipv 509€?

Klopt. Heeft met NL BTW te maken. Duitsland heeft 19% en wij 21%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:16
Clukers schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 17:54:
[...]

Verzending + BTW-correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
Blue_blade_3 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 17:59:

Klopt. Heeft met NL BTW te maken. Duitsland heeft 19% en wij 21%
Right, niet bij nagedacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 20:36
Vanmiddag kreeg ik van Nintendo een e-mail dat ik bij hun een pre-order mocht plaatsen. Dus meteen gedaan.

Iemand enig idee wanneer Nintendo dan het geld van de CC gaat afschrijven? Daar hebben ze niks over gecommuniceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogerthat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-06 09:42
Hier ook besteld bij Amazon.De. De MK bundel Met prio verzending kom ik uit op 529Eur. Mocht hij bij Amazon.nl nog in de preorder komen dan zal ik ‘m zeker omzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Rogerthat op 08-04-2025 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Laatst online: 08-06 10:30
StefandeGroot schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 18:01:
Vanmiddag kreeg ik van Nintendo een e-mail dat ik bij hun een pre-order mocht plaatsen. Dus meteen gedaan.

Iemand enig idee wanneer Nintendo dan het geld van de CC gaat afschrijven? Daar hebben ze niks over gecommuniceerd.
Van de Nintendo Store FAQ’s:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JtDyXsCH0YdiJQsZGdzap7I-AYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GgrLIGHFNlvMRiaIWogXrPLh.jpg?f=fotoalbum_large

Dus vanaf 30 dagen tot verzending kan de betaling afgehouden worden van de Credit Card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 09:44
wes- schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 17:39:
[...]

Bol stond bijna de hele dag open voor preorders, daar 1 kunnen bestellen. Die mail notificatie doet het nooit bij dit soort preorders bij bol.
Je zou gebruik kunnen maken van browser addons (check4change) of bijvoorbeeld een python scriptje kunnen maken die checkt op een bepaalde string op een winkel website en je een notificatie stuurt via telegram of iets dergelijks.

Wat ik tegenwoordig wel heel vervelend vind zijn de mensen die op 2 of 3 plekken een preorder plaatsen om ze vervolgens uiteindelijk of te cancellen (lekker egoïstisch), of “door te verkopen aan forumleden”.
Het laatste zal heus wel goed bedoeld zijn maar ik vind het persoonlijk gewoon redelijk not done want zo vissen veel mensen op een dag als deze achter het net en missen de “voorpret”.

Hij is nu i.i.g. beschikbaar om te preorderen bij https://www.amazon.de/dp/B0F2JCL3NZ (zonder referral)
Dank! Bestelling geplaatst via Amazon.de :) super blij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDZx
  • Laatst online: 05-06 14:30
Vandaag om 15:27 eindelijk pre-order invite van Nintendo ontvangen. >6 jaar NSO, geschatte speeltijd 1500-2000 uur of misschien net iets hoger. Lijkt inderdaad dus gewoon zware eisen te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue_blade_3
VDZx schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 18:19:
Vandaag om 15:27 eindelijk pre-order invite van Nintendo ontvangen. >6 jaar NSO, geschatte speeltijd 1500-2000 uur of misschien net iets hoger. Lijkt inderdaad dus gewoon zware eisen te zijn.
Ik ben bang dat ik dus ergens een week geen Online heb gehad en daardoor niet benaderd ga worden. Alleen al met mijn pokémon games zit ik al boven de 2000 speeluren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 00:54
oe zit het eigenlijk met pre-orders bij Amazon.nl?
Ik heb een bestelling geplaatst en ook het betaalscherm van Rabobank doorlopen, maar ik zie dat er nog geen bedrag is afgeschreven. Is dat normaal bij een pre-order?

(ik zie wel dat de Amazon-bestelling staat op Bestelling ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
  • Laatst online: 06:34
Zat net toevallig op amazon.fr

Met mariokart 499,-
https://www.amazon.fr/Nin...-Kart-World/dp/B0F2JCL3NZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:56
rejer schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 18:22:
oe zit het eigenlijk met pre-orders bij Amazon.nl?
Ik heb een bestelling geplaatst en ook het betaalscherm van Rabobank doorlopen, maar ik zie dat er nog geen bedrag is afgeschreven. Is dat normaal bij een pre-order?

(ik zie wel dat de Amazon-bestelling staat op Bestelling ontvangen)
Ja, wordt pas afgeschreven van cc bij verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 00:54
destro9704 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 18:28:
[...]

Ja, wordt pas afgeschreven van cc bij verzending.
Dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerGekkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-06 19:33
Zijn er nog grote retailers in Nederland die nog moeten komen? Amazon, coolblue en bol zijn natuurlijk al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinyo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:27
ComputerGekkie schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 18:46:
Zijn er nog grote retailers in Nederland die nog moeten komen? Amazon, coolblue en bol zijn natuurlijk al geweest.
Bij Intertoys alleen instore op/vanaf 5 juni en verder weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerGekkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-06 19:33
Bij Amazon de bestellen vind ik namelijk toch wel weer beetje zonde geld met die markup. Had ik nu maar bij een van de andere shops ge pre ordered :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
[...]

Misschien irritant maar begrijpelijk dat mensen een trauma hebben van de ps5 release en er zeker willen zijn dat ze er een op de release hebben. Als de overige 2 niet meer nodig zijn omdat mijn vriendinnen geen willen. Dan gaat het naar iemand die er gewoon de normale prijs voor mag betalen.

Stel dat er een schaarste is na de release dan heb ik toch liever mensen zoals ik die geen scalper bedragen vraagt en dan krijgt alsnog die persoon die er geen heeft het voor een normale bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
MissMe NL schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:00:
[...]

Misschien irritant maar begrijpelijk dat mensen een trauma hebben van de ps5 release en er zeker willen zijn dat ze er een op de release hebben. Als de overige 2 niet meer nodig zijn omdat mijn vriendinnen geen willen. Dan gaat het naar iemand die er gewoon de normale prijs voor mag betalen.

Stel dat er een schaarste is na de release dan heb ik toch liever mensen zoals ik die geen scalper bedragen vraagt en dan krijgt alsnog die persoon die er geen heeft het voor een normale bedrag.
Dat dus. al had ik mijn ps5 gewoon op d1, zelf heb ik er 2 besteld van de switch 2.1x bij Mediamarkt en 1x bij Coolblue. Mocht ik ze allebij binnenkrijgen dan vraag ik eerst mijn nicht en anders mijn schoonbroer.

Mochten die het niet willen dan vraag ik vrienden en als die het niet willen dan gaat het op marktplaats of hier op het trade forum. In het ergste geval gaat het retour naar de winkel. Hoe dan ook ga ik geen mensen een poot uitdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06 18:38
ComputerGekkie schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 18:46:
Weet niet of Wehkamp ook pre orders aan gaat nemen. Daar kon je toen ook een ps5 in de pre order zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb hier een preorder op Amazon Frankrijk gescoord en later ook op Duitsland, want die leveren sneller.

Denk dat ik beide nog even aanhoud voor het geval er iets geannuleerd raakt. Maar mocht het goed gaan dan zet ik de Franse stop. 510 of 525 is nou ook niet echt een groot verschil en voor snellere levering niet eens heel vreemd imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:50
[...]

Idd vind het ook zeer irritant mensen die dan 2 of 3 switches bestellen (ja want voor een neef of vriend of iets dergelijks). Wss goed bedoeld maar toch ook egoistisch om het dus voor je eigen kring te claimen in plaats van mensen die er zelf moeite voor moeten doen om te bestellen het te laten krijgen. Maarja dat is mijn mening.

Zou er gewoon max 1 moeten kunnen bestellen per huishouden, maar dat is niet te doen voor Nintendo natuurlijk.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 07:56
Ook maar bij amazon.de besteld voor een iets minder gunstige prijs.

Het liefst had ik de 'aankoop' gedaan bij de lokale gameshop. Maar die nemen geen reserveringen (meer) aan omdat ze niet weten hoeveel consoles zij geleverd gaan krijgen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:08

Dennis1812

Amateur prutser

Uiteindelijk roept ook iedereen dat ze hem voor advies verkoopprijs doorverkopen. Maar uiteindelijk staan ze voor het dubbele op marktplaats.. anders zouden scalpers niet bestaan.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04:09
Let op:

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:56
[...]

Begrijp je punt wel redelijk, maar wat is er precies egoïstisch aan het cancellen van een order als je hem ergens anders hebt kunnen preorderen?
Bv fnac order eerst en nu via CB of BOL en dan de fnac order eruit?
Je kan ook zeggen dat het egoïstisch is dat iemand uit NL een order plaatst bij een toko in .FR :+ ?

Maar bij de retailers zat het ook niet goed. Duidelijk aangegeven dat preorders open gaan op 8-4 en voila 3 en 4-4 was het al feest. En dan nog best lang open bij bepaalde
Kan begrijpen dat mensen het nu wel zeker willen weten of ze iets hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Ben wel blij dat ik op woensdag al een mail had ontvangen dat ik via Nintendo mocht bestellen. Bespaart die onzekerheden allemaal, en geen paniekvoetbal om ergens maar iets te preorderen...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:53
Sir_Lion schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:19:
Ben wel blij dat ik op woensdag al een mail had ontvangen dat ik via Nintendo mocht bestellen. Bespaart die onzekerheden allemaal, en geen paniekvoetbal om ergens maar iets te preorderen...
Jij bent denk ik wel populair op feestjes 😄.

Maar wellicht gaat het allemaal wel meevallen. Dat ding gaat zoveel kosten in de USA dat er misschien meer naar Europa gaat komen 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
L23 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:33:
Let op:

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Het is niet zozeer de discussie scalpers. Maar meer verdediging dat sommige hier het egoïstisch vinden. Prima dat is een mening. Maar dat mag hopelijk wel verdedigd worden. Het gaat immers over bestellen. Als we maar netjes discussiëren.

[ Voor 5% gewijzigd door MissMe NL op 09-04-2025 05:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:20
Voor degene die geen preorder hebben kunnen doen, die kunnen nog altijd naar de Intertoys op de dag van de release. Zij doen niet aan preorders, maar je kunt op de dag daar de winkel in lopen om er een te kopen. De vraag is hoeveel ze er krijgen, maar gezien bij andere online winkels de preorders lang open stonden, verwacht ik niet dat het storm zal lopen bij de Intertoys.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
Gynnad schreef op woensdag 9 april 2025 @ 06:11:
Voor degene die geen preorder hebben kunnen doen, die kunnen nog altijd naar de Intertoys op de dag van de release. Zij doen niet aan preorders, maar je kunt op de dag daar de winkel in lopen om er een te kopen. De vraag is hoeveel ze er krijgen, maar gezien bij andere online winkels de preorders lang open stonden, verwacht ik niet dat het storm zal lopen bij de Intertoys.
Of juist wel omdat er natuurlijk best wel veel mensen zijn die het 0re orderen gemist hebben. Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik zou toch alle shops in de gate blijven houden. Amazon.nl heeft gisteren eigenlijk helemaal niets weggegeven. Het leek alsof er voorraad was maar volgens mij kreeg niemand het in zijn mandje. Hiernaast kun je altijd nog amazon.de en fr bekijken.
Pagina: 1 ... 16 ... 49 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic