Sorry, maar als er een hele discussie is over meerdere reserveringen, mensen die erdoor achter het net vissen, etc. Mag ik dan niet blij zijn dat ik er niet in hoefde te mengen? Ik weet dat ik een van de weinigen ben die dit heeft kunnen doen, maar dat zou toch niet uit moeten maken? Maar omdat ik dus via de My Nintendo Store een pre-order heb kunnen plaatsen, ben ik dus "populair op feestjes", terwijl anderen ook hebben aangegeven dat ze een pre-order hebben kunnen plaatsen, en sommigen zelfs meerdere.
Hopelijk heb je wel gelijk met dat het mee gaat vallen. Het zou best kunnen dat Europa meer stock gaat krijgen vanwege de situatie in de VS, en dat daardoor er meer uitnodigingen zijn of zelfs een free-for-all kans voor iedereen om een pre-order te plaatsen bij Nintendo Store.
De keerzijde is wel dat ze een levertijd van 3-4 dagen hebben. Dus het kan best zijn dat via deze weg het een paar dagen langer duurt om de console te ontvangen. 5 juni is een donderdag, als het 3 tot 4 dagen duurt, en geen leveringen op zondag of maandag, dan kan het best zijn dat ik de Switch 2 ontvang op dinsdag 10 juni. Denk niet dat het zo laat gaat komen en dat ik ergens tussen de 5e en 7e de console ontvang. Helemaal prima.
Het is eerlijk gewoon een zooitje met de pre-orders die overal net op een ander moment beginnen. Zowel in Nederland als in het buitenland. Als het allemaal gewoon netjes op 8-4 als pre-order online kwam, dan was er veel minder geklaag en gezeur.
Ik ben blij voor iedereen hier die een pre-order heeft kunnen doen. En ik vind het jammer voor diegenen die achter het net vissen. Omdat ik die email heb gehad, heb ik bewust geen pre-order gedaan bij andere webshops, zodat ik die niet later hoefde te annuleren. Geen zin in die rompslomp.