Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
SyraW85 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:06:
[...]

Of juist wel omdat er natuurlijk best wel veel mensen zijn die het 0re orderen gemist hebben. Time will tell.
Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt, hype op Tweakers in de Nintendo topics is wel groot, maar in het dagelijks leven in mijn sociale kring hoor ik er niet mega veel over eigenlijk. Op Tweakers zit je in een bubbel, dat je bij Bol bijna de hele dag kon preorderen zegt wel wat, dat was bij de PS5 echt niet het geval, daar ging het eerder over minuten.

Of Nintendo verscheept heel veel consoles of de animo is niet zo groot als het lijkt hier op Tweakers.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:33
giantgiantus schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:25:
[...]

Jij bent denk ik wel populair op feestjes ๐Ÿ˜„.

Maar wellicht gaat het allemaal wel meevallen. Dat ding gaat zoveel kosten in de USA dat er misschien meer naar Europa gaat komen ๐Ÿ˜†
Sorry, maar als er een hele discussie is over meerdere reserveringen, mensen die erdoor achter het net vissen, etc. Mag ik dan niet blij zijn dat ik er niet in hoefde te mengen? Ik weet dat ik een van de weinigen ben die dit heeft kunnen doen, maar dat zou toch niet uit moeten maken? Maar omdat ik dus via de My Nintendo Store een pre-order heb kunnen plaatsen, ben ik dus "populair op feestjes", terwijl anderen ook hebben aangegeven dat ze een pre-order hebben kunnen plaatsen, en sommigen zelfs meerdere.

Hopelijk heb je wel gelijk met dat het mee gaat vallen. Het zou best kunnen dat Europa meer stock gaat krijgen vanwege de situatie in de VS, en dat daardoor er meer uitnodigingen zijn of zelfs een free-for-all kans voor iedereen om een pre-order te plaatsen bij Nintendo Store.

De keerzijde is wel dat ze een levertijd van 3-4 dagen hebben. Dus het kan best zijn dat via deze weg het een paar dagen langer duurt om de console te ontvangen. 5 juni is een donderdag, als het 3 tot 4 dagen duurt, en geen leveringen op zondag of maandag, dan kan het best zijn dat ik de Switch 2 ontvang op dinsdag 10 juni. Denk niet dat het zo laat gaat komen en dat ik ergens tussen de 5e en 7e de console ontvang. Helemaal prima.

Het is eerlijk gewoon een zooitje met de pre-orders die overal net op een ander moment beginnen. Zowel in Nederland als in het buitenland. Als het allemaal gewoon netjes op 8-4 als pre-order online kwam, dan was er veel minder geklaag en gezeur.

Ik ben blij voor iedereen hier die een pre-order heeft kunnen doen. En ik vind het jammer voor diegenen die achter het net vissen. Omdat ik die email heb gehad, heb ik bewust geen pre-order gedaan bij andere webshops, zodat ik die niet later hoefde te annuleren. Geen zin in die rompslomp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-06 12:50
Gynnad schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:06:
[...]

Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt, hype op Tweakers in de Nintendo topics is wel groot, maar in het dagelijks leven in mijn sociale kring hoor ik er niet mega veel over eigenlijk. Op Tweakers zit je in een bubbel, dat je bij Bol bijna de hele dag kon preorderen zegt wel wat, dat was bij de PS5 echt niet het geval, daar ging het eerder over minuten.

Of Nintendo verscheept heel veel consoles of de animo is niet zo groot als het lijkt hier op Tweakers.
Ik denk dat de tekorten pas gaan ontstaan na release als de reclame voor de oldschool shoppers in de winkel het hen zal vertellen of mensen die richting feesten al een cadeau beginnen zoeken (misschien lentefeest van kind bv.). Als ik zo hoor weet 80% niet dat er een nieuwe console komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-06 13:30
Waarom is er dan werkelijk nergens meer een pre order te plaatsen denk je?๐Ÿคจ
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeceej
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:58
Northernstar1 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:16:

[...]
Als iets maar lang genoeg open staat in een situatie bij meer vraag dan aanbod, zal dit altijd wel gebeuren. Voor een populair product als een nintendo console was het inderdaad erg makkelijk om er een te scoren als je je een beetje had voorbereid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-06 21:25
Sir_Lion schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:15:
[...]

Sorry, maar als er een hele discussie is over meerdere reserveringen, mensen die erdoor achter het net vissen, etc. Mag ik dan niet blij zijn dat ik er niet in hoefde te mengen? Ik weet dat ik een van de weinigen ben die dit heeft kunnen doen, maar dat zou toch niet uit moeten maken? Maar omdat ik dus via de My Nintendo Store een pre-order heb kunnen plaatsen, ben ik dus "populair op feestjes", terwijl anderen ook hebben aangegeven dat ze een pre-order hebben kunnen plaatsen, en sommigen zelfs meerdere.

Hopelijk heb je wel gelijk met dat het mee gaat vallen. Het zou best kunnen dat Europa meer stock gaat krijgen vanwege de situatie in de VS, en dat daardoor er meer uitnodigingen zijn of zelfs een free-for-all kans voor iedereen om een pre-order te plaatsen bij Nintendo Store.

De keerzijde is wel dat ze een levertijd van 3-4 dagen hebben. Dus het kan best zijn dat via deze weg het een paar dagen langer duurt om de console te ontvangen. 5 juni is een donderdag, als het 3 tot 4 dagen duurt, en geen leveringen op zondag of maandag, dan kan het best zijn dat ik de Switch 2 ontvang op dinsdag 10 juni. Denk niet dat het zo laat gaat komen en dat ik ergens tussen de 5e en 7e de console ontvang. Helemaal prima.

Het is eerlijk gewoon een zooitje met de pre-orders die overal net op een ander moment beginnen. Zowel in Nederland als in het buitenland. Als het allemaal gewoon netjes op 8-4 als pre-order online kwam, dan was er veel minder geklaag en gezeur.

Ik ben blij voor iedereen hier die een pre-order heeft kunnen doen. En ik vind het jammer voor diegenen die achter het net vissen. Omdat ik die email heb gehad, heb ik bewust geen pre-order gedaan bij andere webshops, zodat ik die niet later hoefde te annuleren. Geen zin in die rompslomp.
Ik heb pre orders bij nog geen enkele console goed zien gaan. Nintendo heeft hierbij ingegrepen en voor de trouwe fans een uitzondering gemaakt. Perfect toch? ik zie niet wat het probleem is.

Hiernaast was ie gewoon overal al eerder te pre orderen. Ik heb er ook 2 lopen gewoon puur voor de zekerheid. Uiteindelijk zal het allemaal wel meevallen maar dit komt omdat we juist andere console launches fout hebben zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_blade_3
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 11-05 22:05

[...]
Ik denk dat winkels heel voorzichtig zijn met de pre orders om geen "nee-verkopen" te hebben. Gisteren bij Amazon.de kon ik denk ik wel 2 uur lang de switch 2 nog pre orderen nadat ik er al 1 had besteld. Dus die stond wel lang open ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
GranCanaria schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:21:
[...]

Ik heb pre orders bij nog geen enkele console goed zien gaan. Nintendo heeft hierbij ingegrepen en voor de trouwe fans een uitzondering gemaakt. Perfect toch? ik zie niet wat het probleem is.

Hiernaast was ie gewoon overal al eerder te pre orderen. Ik heb er ook 2 lopen gewoon puur voor de zekerheid. Uiteindelijk zal het allemaal wel meevallen maar dit komt omdat we juist andere console launches fout hebben zien gaan.
Precies. Het draait er toch om dat we met z'n allen zoveel mogelijk mensen aan een Switch 2 kunnen helpen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GranCanaria
Sir_Lion schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:24:
[...]

Precies. Het draait er toch om dat we met z'n allen zoveel mogelijk mensen aan een Switch 2 kunnen helpen?
Ja natuurlijk. Dankzij tweakers heb ik mijn pre orders kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDZx
  • Laatst online: 05-06 14:30
Sir_Lion schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:15:
Ik mag toch echt hopen dat het gewoon op 5 juni binnenkomt. Nintendo zelf zegt "Pre-orders worden verzonden voor levering op de releasedatum" en "Nintendo Switch 2-systemen en andere producten binnen dezelfde bestelling worden geleverd op hun releasedatum in de volgende markten: Duitsland, Nederland, Belgiรซ, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italiรซ, Spanje, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Straks liggen er hele pallets van de Switch 2 bij de Intertoys en Mediamarkt en heeft iedereen zich hier druk gemaakt om niks.
Sowieso is deze launch ook wel anders omdat er amper noemenswaardige launch titles zijn. Waar gaat iedereen straks de donderdag vrij voor nemen? Om meteen Mario Kart als eerste "uit te spelen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
VDZx schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:40:
[...]

Ik mag toch echt hopen dat het gewoon op 5 juni binnenkomt. Nintendo zelf zegt "Pre-orders worden verzonden voor levering op de releasedatum" en "Nintendo Switch 2-systemen en andere producten binnen dezelfde bestelling worden geleverd op hun releasedatum in de volgende markten: Duitsland, Nederland, Belgiรซ, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italiรซ, Spanje, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland."
Ik hoop het ook hoor! Maar ik ben altijd die pessimist die dan toch een slag om de arm neemt en 2 dagen extra als marge aanhoudt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-04 09:56

[...]
Op Fnac is hij nog steeds te pre-orderen ;)

https://www.nl.fnac.be/Se...tendo+switch+2&sft=1&sa=1

[ Voor 16% gewijzigd door Clukers op 09-04-2025 09:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

CyBeRSPiN schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:40:
Straks liggen er hele pallets van de Switch 2 bij de Intertoys en Mediamarkt en heeft iedereen zich hier druk gemaakt om niks.
Sowieso is deze launch ook wel anders omdat er amper noemenswaardige launch titles zijn. Waar gaat iedereen straks de donderdag vrij voor nemen? Om meteen Mario Kart als eerste "uit te spelen"?
Ik hoop het, want ik gun iedereen zijn apparaat.. maar als ik je lees moet ik altijd weer grijnzen en denken aan deze discussie in de toenmalige PS5 leveringen en voorraad thread.

Laten we zo zeggen, this didn't age well :-)

shakespeare in "[PS5] Beschikbaarheid en levertijden"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
peeceej schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:21:
[...]

Als iets maar lang genoeg open staat in een situatie bij meer vraag dan aanbod, zal dit altijd wel gebeuren. Voor een populair product als een nintendo console was het inderdaad erg makkelijk om er een te scoren als je je een beetje had voorbereid.
Precies dit, ik heb bij Nintendo nog nooit naast de console gegrepen op launch day. Vaak genoeg zelfs gehad dat er pallets van stonden op launch day bij verschillende winkels. Nu een pre-order bij Bol, die stond lang genoeg open om er een te reserveren.

Nintendo heeft normaal gesproken de zaken wel goed voor elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 09-04-2025 10:00 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 16:38
Gynnad schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:00:
[...]

Precies dit, ik heb bij Nintendo nog nooit naast de console gegrepen op launch day. Vaak genoeg zelfs gehad dat er pallets van stonden op launch day bij verschillende winkels. Nu een pre-order bij Bol, die stond lang genoeg open om er een te reserveren.

Nintendo heeft normaal gesproken de zaken wel goed voor elkaar.
De Switch was in begin toch wel uitverkocht? Kan mij herinneren dat ik verschillende mensen heb horen klagen dat ze moesten wachten op hun switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turanmegil
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 14:37
Switch is volgens mij echt een periode moeilijk verkrijgbaar geweest. De Wii heeft ook een lange periode gehad waarbij hij moeilijk te verkrijgen was. Denk overigens niet dat dat bewust is.Denk dat Nintendo toen ook een beetje verrast was door het succes van de Wii en de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-06 13:30
Kan alleen als je een adres hebt in Belgiรซ

En zijn niet heel betrouwbaar in daadwerkelijke voorraad. Zo staan er vinyl albums op hun site die ik heel graag wil, maar nergens te koop zijn en daar uiteindelijk ook gebleken dat ze het helemaal niet hebben. Maar jaar later staat t nog steeds op hun site.

quote]Clukers schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:51:
[...]

Op Fnac is hij nog steeds te pre-orderen ;)

https://www.nl.fnac.be/Se...tendo+switch+2&sft=1&sa=1
[/quote]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cbr
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:42

Cbr

Lynix schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:05:
[...]

De Switch was in begin toch wel uitverkocht? Kan mij herinneren dat ik verschillende mensen heb horen klagen dat ze moesten wachten op hun switch.
Er zijn meerdere periodes geweest met tekorten bij de Switch (1). Er zijn een jaar geleden aandeelhouders geweest die vragen hebben gesteld over het risico op tekorten rond deze launch. Nintendo heeft toen aangegeven dat ze een ruime hoeveelheid consoles zouden maken, voorafgaand aan de launch. Met als risico dat een deel onverkocht blijft en dat dus geld kost. Ze hebben aangegeven de beschikbaarheid heel belangrijk te vinden.
Dat roep je niet naar je aandeelhouders als je niet redelijk zeker bent van je zaak.
De populariteit van de Switch 2 lijkt ook niet ver boven Nintendo's verwachtingen te liggen. Ik vertouw erop dat het goed komt. Met hooguit een paar weken verminderde beschikbaarheid hier en daar.

Ik wacht voorlopig rustig af overigens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Een van de redenen waarom ik nog geen Switch 2 heb gekocht, weet nog niet wat ik van een open wereld Mario Kart moet vinden. En verder nog weinig grote spellen die mijn interesse weten te wekken! Ben wel benieuwd of er de aankomende maanden tot release nog leuke verrassingen zullen komen :D

โœฎ Onze Pokรฉmonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.โ€ | Akira Toriyama โ€ 

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Als ik voor mezelf spreek, voor mij wordt het mijn eerste Nintendo console sinds de N64 eind jaren 90. Ik heb expres gewacht op de Switch 2, zodat ik straks een hele catalogus aan upgraded switch 1 games kan spelen, zoals BotW en TotK waar ik van plan ben flink wat uurtjes in te steken. Maar denk dat het voor de meeste mensen gewoon een stukje hype is. Men moet tegenwoordig persee de nieuwste populaire console in huis hebben op de dag van release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 12:25

CerandoX.nl

Vides

[...]

De PS5 was echt heel schaars en kwam gewoon door lage productie aantallen. Ze hadden moeite met het krijgen van onderdelen, zoals in die periode dit ook zo was voor vrijwel alle andere elektronica.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lynix
G_Dragon schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:14:
[...]

Een van de redenen waarom ik nog geen Switch 2 heb gekocht, weet nog niet wat ik van een open wereld Mario Kart moet vinden. En verder nog weinig grote spellen die mijn interesse weten te wekken! Ben wel benieuwd of er de aankomende maanden tot release nog leuke verrassingen zullen komen :D
Eerlijk gezegd was dit ook de reden waarom ik dacht dat ik hem niet zou pre-orderen. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo een grote Mario Kart fan. Uiteindelijk toch pre-ordered want fomo kicked in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-06 17:01
Lynix schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:17:
[...]

Eerlijk gezegd was dit ook de reden waarom ik dacht dat ik hem niet zou pre-orderen. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo een grote Mario Kart fan. Uiteindelijk toch pre-ordered want fomo kicked in :+
same here hehe.. kan ook zijn dat ik mn preorder nog cancel want ja er is echt alleen mariokart..

En mn zoontje kan fortnite wat acceptabeler spelen.

thats it.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-06 15:55
Ik wilde hem pre-orderen omdat ik hem als verjaardagscadeau geef aan een van de kinderen, die eigenlijk ongeveer 2 weken voor release jarig is.
Die willen heel graag een Switch, hebben nu ook geen Switch 1 thuis.

[ Voor 19% gewijzigd door So_Surreal op 09-04-2025 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:55
Voor wie nog op zoek is naar een pre-order voor de Switch 2 + MK World bundle... Bij FNAC Frankrijk nog beschikbaar (โ‚ฌ499,99), en die verzendt wel naar Nederland:
https://www.fnac.com/Pack...do-Switch-2/a21424397/w-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 19:00
Cdiscount ook nog, met code HELLO10 voor 10,- korting;
https://www.cdiscount.com...ninsw2mkworld.html#mpos=0|cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:39
G_Dragon schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:14:
[...]

Maar er zijn ook nog een hoop Switch games die een update krijgen en misschien nog de moeite waard zijn om bij release op de Switch 2 te spelen?

Toen de PlayStation 5 Pro uitkwam heb ik ook een aantal oudere PS5 titels opnieuw gespeeld. Want de PS5 Pro had toen helemaal geen games die bij de launch uitkwamen.

De PlayStation is mijn primaire console, dus ik wacht zelf ook nog even met de Switch 2. Al weet ik nu al dat ik hem vroeger of later wel wil hebben.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Proย 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
In Canada hebben ze de pre-orders uitgesteld vanwege Trump tarrifs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeceej
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:58
Lynix schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:02:
In Canada hebben ze de pre-orders uitgesteld vanwege Trump tarrifs :+
Volgens mij omdat die Canadese voorraad via de VS het land binnen komt. Las ergens in een Reddit topic dat die consoles vanuit de VS naar Ontario worden verscheept, en daar een FR/EN doos krijgen. Kennelijk is er geen directe lijn met Canada, al lijkt me dat Nintendo dat nu wel zal onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
ZesBarkiePK schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:58:
[...]

Maar er zijn ook nog een hoop Switch games die een update krijgen en misschien nog de moeite waard zijn om bij release op de Switch 2 te spelen?

Toen de PlayStation 5 Pro uitkwam heb ik ook een aantal oudere PS5 titels opnieuw gespeeld. Want de PS5 Pro had toen helemaal geen games die bij de launch uitkwamen.

De PlayStation is mijn primaire console, dus ik wacht zelf ook nog even met de Switch 2. Al weet ik nu al dat ik hem vroeger of later wel wil hebben.
Was het nou zo dat bijvoorbeeld de zelda games een gratis update kregen als je nintendo online hebt? daar ga ik in ieder geval mee beginnen.

Ah hier staat het toevallig https://www.nintendo.com/...PRU4ZoT96YM369a-KG0uT9pb3

[ Voor 11% gewijzigd door GranCanaria op 09-04-2025 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
GranCanaria schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:18:
[...]

Was het nou zo dat bijvoorbeeld de zelda games een gratis update kregen als je nintendo online hebt? daar ga ik in ieder geval mee beginnen.
Ja Zelda in ieder geval, ik weet het niet precies hoor, maar sommige games krijgen een betaalde update met DLC en andere een performance update met hogere FPS zoals Zelda.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Proย 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 21:10
GranCanaria schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:18:
[...]

Ah hier staat het toevallig https://www.nintendo.com/...PRU4ZoT96YM369a-KG0uT9pb3
Om het even heel duidelijk te maken; het is alleen maar als je NSO + Expansion Pack hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Xplosivv schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:27:
[...]

Om het even heel duidelijk te maken; het is alleen maar als je NSO + Expansion Pack hebt.
Ok, die expansion pack zag ik net pas maar die is er dus al sinds 2017 :)
Ik moet BotW nog eens uitspelen. Ga opnieuw beginnen op de Switch 2.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 09-04-2025 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
Maar toch wel leuk om het te proberen op de switch 2 en ik ga alle zelda's lekker opnieuw spelen. Heb er wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-06 15:40
Twijfel om hem te pre orderen. Verwachten jullie een schaarste zoals de ps5? Toen het geluk gehad dat een maatje me attendeerde en hem kon pre orderen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
koenvd90 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:43:
Twijfel om hem te pre orderen. Verwachten jullie een schaarste zoals de ps5? Toen het geluk gehad dat een maatje me attendeerde en hem kon pre orderen
Daar is net een hele discussie over geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
koenvd90 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:43:
Nintendo zegt zelf dat er voldoende voorraad zal zijn maar verder blijft het speculeren. Voorlopig raakt hij in NL overal redelijk snel uitverkocht. Op Bol stond hij wel een hele middag te koop voordat hij uitverkocht raakte. Coolblue ongeveer een uurtje. Amazon.nl enkele minuten. Zou zelf geen risico nemen en gewoon pre-orderen tenzij je van plan bent te bivakkeren voor de Intertoys. Annuleren kan altijd nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa-Baes
  • Laatst online: 09-04 16:39
Iemand die enig idee heeft hoe lang het duurt tegen de centjes terug op je rekening staan eens je order gecancelled is bij Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-06 17:01
Papa-Baes schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:11:
Iemand die enig idee heeft hoe lang het duurt tegen de centjes terug op je rekening staan eens je order gecancelled is bij Mediamarkt?
Na de release ;-)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
turkeyhakan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:05:
Vraagje: ik heb er van de week รฉรฉn bij Bol gereserveerd. Maar blijft de reservering van 469,99 ruim 2 maanden lang op mijn CC staan?
De reservering is opgeheven!

Dus de reservering blijft niet twee maanden lang op je creditcard staan, zoals aangegeven door Alcmaria in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic" en Seroczynski in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Cbr schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:13:
[...]

Er zijn meerdere periodes geweest met tekorten bij de Switch (1). Er zijn een jaar geleden aandeelhouders geweest die vragen hebben gesteld over het risico op tekorten rond deze launch. Nintendo heeft toen aangegeven dat ze een ruime hoeveelheid consoles zouden maken, voorafgaand aan de launch. Met als risico dat een deel onverkocht blijft en dat dus geld kost. Ze hebben aangegeven de beschikbaarheid heel belangrijk te vinden.
Dat roep je niet naar je aandeelhouders als je niet redelijk zeker bent van je zaak.
De populariteit van de Switch 2 lijkt ook niet ver boven Nintendo's verwachtingen te liggen. Ik vertouw erop dat het goed komt. Met hooguit een paar weken verminderde beschikbaarheid hier en daar.

Ik wacht voorlopig rustig af overigens.
Verkoopcijfers waren wel al naar beneden bijgesteld. Niet dat er erg verschil tussen zat maar toch
Lrod schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:14:
[...]

Als ik voor mezelf spreek, voor mij wordt het mijn eerste Nintendo console sinds de N64 eind jaren 90. Ik heb expres gewacht op de Switch 2, zodat ik straks een hele catalogus aan upgraded switch 1 games kan spelen, zoals BotW en TotK waar ik van plan ben flink wat uurtjes in te steken. Maar denk dat het voor de meeste mensen gewoon een stukje hype is. Men moet tegenwoordig persee de nieuwste populaire console in huis hebben op de dag van release.
Gewoon zo van mwa de switch 1 haal ik niet, want er komt wel een opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
turkeyhakan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:55:
[...]

Dus de reservering blijft niet twee maanden lang op je creditcard staan, zoals aangegeven door Alcmaria in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic" en Seroczynski in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic"
Bij mij staat hij er nog gewoon hoor. Ook bij Bol.com besteld. Ik heb ING, misschien is dat anders dan bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:59:
[...]

Bij mij staat hij er nog gewoon hoor. Ook bij Bol.com besteld. Ik heb ING, misschien is dat anders dan bij jou?
Ik heb Rabo, dus wellicht daarom? Geen idee. Maar sowieso heeft Bol mijn CC gegevens onderhuids opgeslagen, kreeg daar namelijk een SMS van. Ze zullen op 4 juni het bedrag wel inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa-Baes
  • Laatst online: 09-04 16:39
Dat denk ik nu wel echt niet hoor. Waarom zou je wanneer je je bestelling annuleert tot na release moeten wachten om je geld terug te krijgen?

Iemand wel daadwerkelijk een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Papa-Baes op 09-04-2025 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SyraW85
  • Laatst online: 07-06 15:35
Wanneer denken jullie dat de uitnodigingen van Nintendo er af gaan zodat iedereen gewoon accessoires als de gamecube controller kan pre orderen? Ik zou niet weten hoe ik wr anders een kan bemachtigen.. Terwijl ik er toch wel graag 1 voor de release wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

[...]

Maar is hij dan niet vervangen voor een transactie, want volgens de regels van Visa en Mastercard mag bol.com geen transactie insturen als er geen actieve reservering tegenover staat.

edit: ja nou ja.. wat zou kunnen is dat ze nog een keer een reservering plaatsen op 3 juni en als hij dan declined wordt je geen switch 2 krijgt.. dus wel zorgen voor voldoende open to buy op je cc :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Alcmaria op 09-04-2025 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
Alcmaria schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:34:
[...]

Maar is hij dan niet vervangen voor een transactie, want volgens de regels van Visa en Mastercard mag bol.com geen transactie insturen als er geen actieve reservering tegenover staat.
Nee. Reservering is opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Papa-Baes schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:10:
[...]

Dat denk ik nu wel echt niet hoor. Waarom zou je wanneer je je bestelling annuleert tot na release moeten wachten om je geld terug te krijgen?

Hij was natuurlijk ook niet serieus. Ik zou de MediaMarkt bellen. Hoe moeten wij dat weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:57
Papa-Baes schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:10:
[...]

Wettegelijk gezien moeten ze het zo snel mogelijk terug storten met een maximum van 14 dagen na het ontbinden van de koopovereenkomst.

Bij de PS5 was het zo dat ze zelf bestellingen hebben geannuleerd i.v.m. een grotere vraag dan aanbod. Hierbij gaven ze aan het binnen 3 dagen terug te storten.

Wil je het zeker weten dan kan je het beste even contact opnemen met Media Markt zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Laatst online: 10:30
SyraW85 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:29:
Wanneer denken jullie dat de uitnodigingen van Nintendo er af gaan zodat iedereen gewoon accessoires als de gamecube controller kan pre orderen? Ik zou niet weten hoe ik wr anders een kan bemachtigen.. Terwijl ik er toch wel graag 1 voor de release wil
Volgens de eeste email van Nintendo zouden tussen 8 en 11 april uitnodigingen uitgestuurd worden om te pre-orderen dus ik vermoed dat de GameCube controllers daarna in de losse verkoop gaan via Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:34
[...]

Bij mij is de creditcard reservering ook weg (bol.com pre-order), kan ook zijn dat die in een transactie wordt omgezet. Vaak duurt dat wel een dag voordat dat verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:57
[...]

Misschien even inloggen bij Bol.com of de bestelling nog in hun systeem staat en anders contact opnemen met Bol.com.

Ter info, bij mij op de creditcard (ICS) staat het bedrag ook nog steeds gereserveerd en ook de bestelling staat bij Bol.com nog in hun systeem als ik daar inlog.

PS, nu hoop ik niet dat Bol.com nu pas start met een voorraad controle en bij tekort alsnog reserveringen gaat annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Reservering hier inderdaad ook opgeheven (rabobank). Mooizo, dat maakt de bestedingslimiet meteen een stuk overzichtelijker. Het leek me al sterk daar 2 maanden last van te gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
Geen paniek hoor. Het leek mij ook heel sterk dat een reservering er twee maanden op zou blijven.

Nu het bedrag incasseren zullen ze denk ik niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:55
MrGizMo schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:55:
Hoewel je die vraag niet aan mij stelde reageer ik wel vanuit mijn eigen perspectief. :)

Toen de Switch (1) uit kwam vond ik het verschil met de WiiU die ik heb niet echt significant. Ja, je kunt met de Switch 1 onderweg gamen, wat met de WiiU niet kan. Maar zo veel krachtiger dan de WiiU is de Switch 1 niet, dus voor bij de TV maakte het weinig verschil. En zou ik weer helemaal opnieuw moeten beginnen met games kopen, terwijl ik nog een hele zwik Wii en WiiU games had liggen waar de kinderen zich nog prima mee vermaakten.

Inmiddels zijn we zo'n 8 jaar verder sinds de Switch 1 uitkwam, is mijn TV al weer een jaar of vijf een 4K OLED TV en wordt de WiiU nog maar weinig aangeraakt. Op een 4K scherm zien WiiU games in 1080p er nog wel redelijk uit, maar Wii games zijn gewoon ronduit lelijk met hun lage 480p resolutie! Dus nu wordt het wel tijd voor een Switch 2! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik heb een update bij mijn amazon.nl pre-order. De leverdatum stond er eerst niet maar nu wel. Het vreemde is wel dat deze op 10 juni staat. Persoonlijk vind ik dit niet erg omdat ik daar nog wat tegoed had maar ik heb ook de coolbue reservering nog en die staat op 5 juni :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Krijg nu net de mail binnen van Nintendo dat ik een pre order bij ze kan doen.
Zijn ze lekker snel mee, heb er nu al 2 in pre order staan.
Hadden ze dit eerder laten weten had ik het topic niet zo in de gaten hoeven te houden.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
chucky666 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:17:
Krijg nu net de mail binnen van Nintendo dat ik een pre order bij ze kan doen.
Zijn ze lekker snel mee, heb er nu al 2 in pre order staan.
Hadden ze dit eerder laten weten had ik het topic niet zo in de gaten hoeven te houden.
Ach, nu kun je die GC controller bestellen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReyZa
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 11:25
Kreeg net ook een mail van Nintendo, was het een enquete :(. Hoop hem nog te krijgen, was te laat voor de andere pre-orders.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kaenargh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:12
Vanmiddag rond 13:00 ook een mail van Nintendo gekregen. Mijn account heeft 6+ jaar NSO en een kleine 600+ uur aan speeltijd denk ik. Mooi een Switch 2 met Mario Kart, Gamecube en Pro controller besteld. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:34

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ondanks dat ik geen begin mail kreeg, heb ik nu een mail ontvangen dat ik geselecteerd ben om hem via My Nintendo te reserveren. Misschien dat jullie ook nog een mail krijgen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• semh007
  • Laatst online: 06-06 14:17
Mediamarkt heeft er nog 1 open staan bundel met mario kart en draagtas voor โ‚ฌ 527,99 (UITVERKOCHT)

https://www.mediamarkt.nl...gcase-256-gb-1882891.html

[ Voor 3% gewijzigd door semh007 op 09-04-2025 21:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lrod
MrGizMo schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:55:
[...]

Ik heb altijd in het Playstation kamp gezeten maar heb altijd die itch gehad om o.a de Zelda games, Mario kart en Xenoblade een keer te spelen. Nu is het vorig jaar wel eens door mn hoofd geschoten om gewoon een Switch 1 OLED te kopen maar ik dacht de hardware is inmiddels zo oud en er waren al wat geruchten over de Switch 2. Ik dacht dat extra jaartje wacht ik ook nog wel even af. En ik ben achteraf blij met die beslissing aangezien ik ze straks allemaal met upgraded graphics en framerate kan spelen op de Switch 2. Ik kijk er enorm naar uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meowlander
  • Laatst online: 05-06 13:59
semh007 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:41:
Mediamarkt heeft er nog 1 open staan bundel met mario kart en draagtas voor โ‚ฌ 527,99

bedankt voor dit bericht heb het net gekocht๐Ÿ™๐Ÿ™ zocht al de hele dag voor een open preorder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HcV83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 22:26
Mediamarkt heeft er nog 1 open staan bundel met mario kart en draagtas voor โ‚ฌ 527,99

Dank voor het melden ๐Ÿ™ Order kunnen plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:11
Gamecube controller weten te reserveren!

Switch had ik elders gereserveerd, kan ik er iemand mee blij maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 10:08

Nou lekker weer. 528 is misschien nog wel een leuke prijs met dat hoesje. Maar 539 echt belachelijk. Dat word sws annuleren.

Ik heb die van 539 geannuleerd gelijk die besteld.

[ Voor 24% gewijzigd door MissMe NL op 09-04-2025 15:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChapDDR
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 27-05 11:38

Merci, ik heb er ook een kunnen pre-orderen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb (iets te laat) nu ook de invite van Nintendo gekregen. Ik heb hem al bij Coolblue gepreordered en daar blijft ie lekker staan.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjonker
  • Laatst online: 03-06 15:52
GranCanaria schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:12:
Ik heb een update bij mijn amazon.nl pre-order. De leverdatum stond er eerst niet maar nu wel. Het vreemde is wel dat deze op 10 juni staat. Persoonlijk vind ik dit niet erg omdat ik daar nog wat tegoed had maar ik heb ook de coolbue reservering nog en die staat op 5 juni :)
Idem, mail gekregen van amazon.nl dat ze 10 juni bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
nielsjonker schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:48:
[...]

Idem, mail gekregen van amazon.nl dat ze 10 juni bezorgen.
Ja het zou kunnen dat ik hem ga annuleren. Puur omdat hij later gaat komen dan de coolblue versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Datum Amazon NL orders wordt later nog wel bijgesteld naar 5 juni verwacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComputerGekkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:33

Super bedankt, toch hier ook maar besteld hopende dat ik op deze manier veilig ben van een mogelijke prijsschommeling omhoog door de heffingen in de US of te weinig voorraad op dag van release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
joblamie schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:52:
Datum Amazon NL orders wordt later nog wel bijgesteld naar 5 juni verwacht ik
Dat verwacht ik niet. Ten tijde van bestellen kon je volgens mij kiezen tegen snelle levering op 5 juni tegen een meerprijs en anders wordt het 10 juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
turkeyhakan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:56:
[...]

Dat verwacht ik niet. Ten tijde van bestellen kon je volgens mij kiezen tegen snelle levering op 5 juni tegen een meerprijs en anders wordt het 10 juni.
Idd daarom koop ik nooit bij amazon als het gaat om het krijgen op de release dag. Vaak meegemaakt dat het een paar dagen later aan komt. En dan niet omdat er vertraging is bij het bezorg bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
MissMe NL schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:03:
[...]

Idd daarom koop ik nooit bij amazon als het gaat om het krijgen op de release dag. Vaak meegemaakt dat het een paar dagen later aan komt. En dan niet omdat er vertraging is bij het bezorg bedrijf.
Amazon is echt een prachtig bedrijf. Ik heb er goede ervaringen mee, voor reguliere bestellingen.

Maar exact wat je zegt, soms bestel je iets met een gegarandeerde leverdatum: blijkt het in de praktijk niet te lukken of erger: een annulering. Vaak genoeg meegemaakt.

Voor dit soort bestellingen prefereer ik liever Bol.com. Daar gaat het altijd goed is mijn ervaring.

[ Voor 10% gewijzigd door turkeyhakan op 09-04-2025 16:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
De oude gamecube controller met Switch adapter werkt ook gewoon op de Switch 2 is bevestigd door Nintendo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
turkeyhakan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:10:
[...]

Amazon is echt een prachtig bedrijf. Ik heb er goede ervaringen mee, voor reguliere bestellingen.

Maar exact wat je zegt, soms bestel je iets met een gegarandeerde leverdatum: blijkt het in de praktijk niet te lukken of erger: een annulering. Vaak genoeg meegemaakt.

Voor dit soort bestellingen prefereer ik liever Bol.com. Daar gaat het altijd goed is mijn ervaring.
Inderdaad, ik koop ook echt veel bij amazon. Altijd goede ervaringen en zo niet dan word het netjes opgelost. Maar met release dates nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Alles bij bol.com geannuleerd en bij Nintendo zelf besteld, inclusief de 2 GC controllers. Ik kreeg ook de mail net van Nintendo. Mogelijk komt er dus eentje bij Bol vrij.

Totale kosten: โ‚ฌ 1.035,00 ๐Ÿ˜”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:18:
Alles bij bol.com geannuleerd en bij Nintendo zelf besteld, inclusief de 2 GC controllers. Ik kreeg ook de mail net van Nintendo. Mogelijk komt er dus eentje bij Bol vrij.

Totale kosten: โ‚ฌ 1.035,00 ๐Ÿ˜”
Waarom heb je het geannuleerd? Je kon er vast en zeker iemand anders blij mee maken :-) Ik weet niet of ze voor die ene bestelling het hele bestelsysteem weer openzetten. Dan zal er wel op releasedag mogelijk รฉรฉn of meerdere beschikbaar komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:08
Ik kreeg net ook een mail van Nintendo, eerste mail niet ontvangen.
Ga denk ik vanavond alleen de GC controllers bestellen, heb mijn Switch 2 al besteld bij Bol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Fijn om te lezen dat anderen nu ook via MNS hebben kunnen bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

livranca schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:27:
Ik kreeg net ook een mail van Nintendo, eerste mail niet ontvangen.
Ga denk ik vanavond alleen de GC controllers bestellen, heb mijn Switch 2 al besteld bij Bol.
Hier ook ineens een email van de Nintendo Store. Als ik de email goed begreep ben je alleen op de dag dat je de email krijgt gegarandeerd van een Switch 2, daarna hangt het er vanaf of er nog voorraad is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
turkeyhakan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:19:
[...]

Waarom heb je het geannuleerd? Je kon er vast en zeker iemand anders blij mee maken :-) Ik weet niet of ze voor die ene bestelling het hele bestelsysteem weer openzetten. Dan zal er wel op releasedag mogelijk รฉรฉn of meerdere beschikbaar komen.
Dan zou ik mijn cc een beetje onnodig belasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_blade_3
  • Laatst online: 11-05 22:05
MetroidPrime schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:32:
[...]

Hier ook ineens een email van de Nintendo Store. Als ik de email goed begreep ben je alleen op de dag dat je de email krijgt gegarandeerd van een Switch 2, daarna hangt het er vanaf of er nog voorraad is.
En jullie hadden ook echt die 2 jaar Online? Mocht dat niet zo zijn dan maak ik misschien nog kans op een mail haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:08
Blue_blade_3 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:43:
[...]

En jullie hadden ook echt die 2 jaar Online? Mocht dat niet zo zijn dan maak ik misschien nog kans op een mail haha
Ja, al vele jaren online. Ik heb het al zeker 5 jaar actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 13:52
[...]

dat was toch 1 van de voorwaarden? ik denk niet dat ze invites sturen naar mensen die dat niet hebben gehad voor die tijd, terwijl dat 1 vd grote voorwaarden was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

De speeltijd zal zeker ook meetellen want ik heb 5 jaar onafgebroken Nintendo Online en geen mail gehad nog. Had wel opt-in voor marketing (per ongeluk want normaal zet ik dat altijd uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ela11
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 19:43
Ik weet niet of dit al gedeeld is maar bij Coolblue kan je de de pro controller 2 pre-orderen: https://www.coolblue.nl/p...jkfZ3cl8CQARoC8F4QAvD_BwE

Bij bol.com ook: https://www.bol.com/nl/nl...neburknO0okBoC1FIQAvD_BwE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ford_Prefect
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-06 16:58

Thanks, got it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

[...]

Ik ben volgens mij sinds de lancering van NSO onafgebroken abonnee geweest, dat zal sinds 2018 zijn geweest, denk ik?

Ik denk dat ik pas in de tweede groep zit vanwege speeltijd, heb tegenwoordig veel minder tijd om te gamen en heb ook een andere console/handheld. Het is weleens voortgekomen dat ik de Switch een paar maanden niet aanraak.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 06-06 10:38
Is er toevallig iemand die voor mij een GC controller wilt bestellen? Ik mag niet door Nintendo's muurtje van regels heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:07
Komt de GC controller ook nog in de verkoop bij winkels? of enkel bij nintendo zelf?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvanHamersvel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:25
Ik heb zojuist een pre-order uitnodiging van Nintendo gekeregen. Maar als ik naar de bestelpagina ga en mijn email adres invul wordt er aangegeven dat er een 6-cijferige code naar het adres wordt verstuurd voor verificatie, maar die email komt maar niet binnen. Hebben meer mensen die probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-06 11:26
RobvanHamersvel schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:07:
Ik heb zojuist een pre-order uitnodiging van Nintendo gekeregen. Maar als ik naar de bestelpagina ga en mijn email adres invul wordt er aangegeven dat er een 6-cijferige code naar het adres wordt verstuurd voor verificatie, maar die email komt maar niet binnen. Hebben meer mensen die probleem?
Duurde bij mij een paar minuten. Wel zelfde mail adres gebruikt als waar je de uitnodiging kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:00:
Komt de GC controller ook nog in de verkoop bij winkels? of enkel bij nintendo zelf?
Net als de andere NSO controllers enkel in de My Nintendo Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerGekkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:33
TomBraamhaar schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:17:
[...]

Duurde bij mij een paar minuten. Wel zelfde mail adres gebruikt als waar je de uitnodiging kreeg?
Verkeerde mail adres krijg je gelijk een foutcode terug

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Haay schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:55:
[...]

Hoewel je die vraag niet aan mij stelde reageer ik wel vanuit mijn eigen perspectief. :)

Toen de Switch (1) uit kwam vond ik het verschil met de WiiU die ik heb niet echt significant. Ja, je kunt met de Switch 1 onderweg gamen, wat met de WiiU niet kan. Maar zo veel krachtiger dan de WiiU is de Switch 1 niet, dus voor bij de TV maakte het weinig verschil. En zou ik weer helemaal opnieuw moeten beginnen met games kopen, terwijl ik nog een hele zwik Wii en WiiU games had liggen waar de kinderen zich nog prima mee vermaakten.

Inmiddels zijn we zo'n 8 jaar verder sinds de Switch 1 uitkwam, is mijn TV al weer een jaar of vijf een 4K OLED TV en wordt de WiiU nog maar weinig aangeraakt. Op een 4K scherm zien WiiU games in 1080p er nog wel redelijk uit, maar Wii games zijn gewoon ronduit lelijk met hun lage 480p resolutie! Dus nu wordt het wel tijd voor een Switch 2! O+
Toch helemaal niet erg joh!
Lrod schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:45:
[...]

Ik heb altijd in het Playstation kamp gezeten maar heb altijd die itch gehad om o.a de Zelda games, Mario kart en Xenoblade een keer te spelen. Nu is het vorig jaar wel eens door mn hoofd geschoten om gewoon een Switch 1 OLED te kopen maar ik dacht de hardware is inmiddels zo oud en er waren al wat geruchten over de Switch 2. Ik dacht dat extra jaartje wacht ik ook nog wel even af. En ik ben achteraf blij met die beslissing aangezien ik ze straks allemaal met upgraded graphics en framerate kan spelen op de Switch 2. Ik kijk er enorm naar uit. :)
Denk dat jullie beide voorlopig wel ff zoet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvanHamersvel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:25
TomBraamhaar schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:17:
[...]

Het is hier inmiddels al ruim 2 uur geleden, en tussendoor nogmaals geprobeerd maar nog steeds geen mail.

Zal het over een uurtje of 2 nog eens proberen.
Pagina: 1 ... 17 ... 49 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic