Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mesout
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-04 11:01
net mail gehad van nintendo, voelt een beetje laat, vooral na dat ik gisteren al een CB gelukte bestelling had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyfreddy
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 09-04 21:27
RobvanHamersvel schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:07:
Ik heb zojuist een pre-order uitnodiging van Nintendo gekeregen. Maar als ik naar de bestelpagina ga en mijn email adres invul wordt er aangegeven dat er een 6-cijferige code naar het adres wordt verstuurd voor verificatie, maar die email komt maar niet binnen. Hebben meer mensen die probleem?
Ik heb dit probleem ook. Ben al een uur steeds opnieuw als die erom vraagt mn email aan het invoeren maar die !#@$@#!#@$# code komt maar niet! :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:20
Kashika schreef op woensdag 9 april 2025 @ 17:41:
Is er toevallig iemand die voor mij een GC controller wilt bestellen? Ik mag niet door Nintendo's muurtje van regels heen :D
Het punt is een beetje dat je maximaal 2x een GC controller kan bestellen per NSO account. Ooit.

Dus stel dat ik die 2e dan voor jou bestel, maar later is mijn GC controller kapot en moet ik een nieuwe bestellen, dan kan dat dus niet meer.

Ookal is de kans klein, ik vind het zelf een fijne gedachte dat ik dan nog altijd een 2e kan bestellen mocht het nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyfreddy
Echt een mega slecht systeem. Als je dus niet op tijd je verificatie code krijgt (en dan ook de juiste die voor die specifieke 10 min-window werkt) dan heb je dus niks aan je uitnodiging die voor een dag is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:45
Sir_Lion schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:46:
Dus stel dat ik die 2e dan voor jou bestel, maar later is mijn GC controller kapot en moet ik een nieuwe bestellen, dan kan dat dus niet meer.
Je kunt toch een tweede online account maken, abonnement voor een maand is nog geen twee euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
hcQd schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:06:
[...]

Je kunt toch een tweede online account maken, abonnement voor een maand is nog geen twee euro.
Dus, meer moeite en kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:05

Dennis1812

Amateur prutser

Zouden ze die limiet er echt ophouden dat je levenslang er maar 2 mag hebben?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Dennis1812 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:09:
Staat wel op hun website:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vby8CJSwh7Da3RoLt9x510P9kOY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Sd9de5Pku05gjD2FPl5AVrpN.png?f=user_large

Staat wel de caveat "momenteel" bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-04 12:13

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo, ik dacht vandaag even op mijn gemak een pre-order te doen, maar heb de hype een beetje onderschat, blijkbaar. Het is wel schering en inslag met gaming hardware de laatste tijd..

* Edmin kijkt naar de gpu markt.

Dat wordt dan maar een paar dagen f5' en bij wat websites in de hoop dat er meer stock komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:55

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Edmin gewoon 5 juni om 9u je lokale Intertoys binnenwandelen en je kunt waarschijnlijk eerder gamen dan iedereen hier met zn preorders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:36
Dennis1812 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:09:
Bij de N64 controller is het 4, maar die limiet zit er jaren later nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-04 16:29
RobvanHamersvel schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:38:
[...]

Het is hier inmiddels al ruim 2 uur geleden, en tussendoor nogmaals geprobeerd maar nog steeds geen mail.

Zal het over een uurtje of 2 nog eens proberen.
Dat is wel frustrerend zeg, hopelijk straks meer geluk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-04 09:49
Ik heb ook alvast wat accessoires erbij gekocht van Spigen, na gisteren bij Coolblue te hebben besteld. Een glazen screenprotector en een case. Is net binnen gekomen op de post. Kost iets meer voor een Chinees, maar tot nu toe vind ik het een leuke partij met leuke en kwalitatieve spullen. Een beetje de Anker of UGreen van de accessoires.

Ben inmiddels een pro in screen protectors plakken, met de uitlijn stickers enz. Maar dat kan mij niet meer boeien met de templates die je bij Spigen krijgt. Ook de case in handen gehad en wow, ik krijg er helemaal zin in. Dat gaf al een goede indruk over het formaat.

https://www.amazon.nl/Spi...istalhelder/dp/B0DNH9C9FD
https://www.amazon.nl/Spi...pslagruimte/dp/B0DNKQMPYB

Had wel een beetje mijn twijfels bij zo vroeg bestellen, maar ze krijgen de voordeel van de twijfel. En aangezien er nog geen officiële harde case compacte case is van Nintendo is de keus op Spigen gevallen.

Heeft iemand ook wat advies die een beetje het economisch nieuws volgt? Aangezien Lexar en Sandisk allebei van oorsprong bedrijven zijn uit de USA... Zou het wellicht de moeite waard al zijn om ergens wat SD-Express kaarten te kopen/pre-orderen?

Ik heb een SD kaart van 512 GB in mijn Switch zitten, waarvan 350 in gebruik. Er Vanuit gaan dat we vrijwel alle oude games kunnen meenemen, vrees ik dat het een 1TB SDExpress kaart moet worden. Vooral als we 4K textures erbij krijgen op de Switch 2 games. Een 1TB SD Express kaart is op zich zelf is al duur zat, laat staan dat daar nog wat (weder) heffingen op komen.

nieuws: Lexar brengt eerste microSD Express-kaartje uit van 1TB

Ik hoop dat accessoires ook mee tellen voor het prijzen, voorraad en bestel topic :). Zie vooralsnog geen apart topic hiervoor..

[ Voor 6% gewijzigd door snoopdoge90 op 09-04-2025 19:52 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyfreddy
Ik kreeg net een verificatiecode van Nintendo 2 uur te laat. Die werkte natuurlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ik heb meermaals kunnen inloggen en de code opnieuw kunnen aanvragen.

Misschien dus een ideetje om de cache schoon te maken, en dan opnieuw te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-04 17:41
snoopdoge90 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:44:
Ik heb ook alvast wat accessoires erbij gekocht van Spigen, na gisteren bij Coolblue te hebben besteld. Een glazen screenprotector en een case. Is net binnen gekomen op de post. Kost iets meer voor een Chinees, maar tot nu toe vind ik het een leuke partij met leuke en kwalitatieve spullen. Een beetje de Anker of UGreen van de accessoires.

Ben inmiddels een pro in screen protectors plakken, met de uitlijn stickers enz. Maar dat kan mij niet meer boeien met de templates die je bij Spigen krijgt. Ook de case in handen gehad en wow, ik krijg er helemaal zin in. Dat gaf al een goede indruk over het formaat.

https://www.amazon.nl/Spi...istalhelder/dp/B0DNH9C9FD
https://www.amazon.nl/Spi...pslagruimte/dp/B0DNKQMPYB

Had wel een beetje mijn twijfels bij zo vroeg bestellen, maar ze krijgen de voordeel van de twijfel. En aangezien er nog geen officiële harde case compacte case is van Nintendo is de keus op Spigen gevallen.

Heeft iemand ook wat advies die een beetje het economisch nieuws volgt? Aangezien Lexar en Sandisk allebei van oorsprong bedrijven zijn uit de USA... Zou het wellicht de moeite waard al zijn om ergens wat SD-Express kaarten te kopen/pre-orderen?

Ik heb een SD kaart van 512 GB in mijn Switch zitten, waarvan 350 in gebruik. Er Vanuit gaan dat we vrijwel alle oude games kunnen meenemen, vrees ik dat het een 1TB SDExpress kaart moet worden. Vooral als we 4K textures erbij krijgen op de Switch 2 games. Een 1TB SD Express kaart is op zich zelf is al duur zat, laat staan dat daar nog wat (weder) heffingen op komen.

nieuws: Lexar brengt eerste microSD Express-kaartje uit van 1TB

Ik hoop dat accessoires ook mee tellen voor het prijzen, voorraad en bestel topic :). Zie vooralsnog geen apart topic hiervoor..
Ziet dat er allemaal wat deftig uit? Ik zoek zeker op tijd een goede travel case en tempered glass. Bij die nintendo draagtas zit een plastic protector wat ik brol vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyfreddy
Sir_Lion schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:59:
Ik heb meermaals kunnen inloggen en de code opnieuw kunnen aanvragen.

Misschien dus een ideetje om de cache schoon te maken, en dan opnieuw te proberen.
Thanks, helaas werkt het niet. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57
jezus wat slecht, die mail is browser gevoelig: chrome en firefox, geen code, Edge : binnen 5 seconden een code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyfreddy
remcheese schreef op woensdag 9 april 2025 @ 20:18:
jezus wat slecht, die mail is browser gevoelig: chrome en firefox, geen code, Edge : binnen 5 seconden een code!
Helaas werkt Edge bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
remcheese schreef op woensdag 9 april 2025 @ 20:18:
Ik gebruik een andere browser, ook binnen 5 seconden een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyfreddy
Sir_Lion schreef op woensdag 9 april 2025 @ 20:29:
[...]

Ik gebruik een andere browser, ook binnen 5 seconden een code.
Welke browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Oh en: ik was niet ingelogd op die browser! Misschien maakt dat nog verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvanHamersvel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:29
remcheese schreef op woensdag 9 april 2025 @ 20:32:
Oh en: ik was niet ingelogd op die browser! Misschien maakt dat nog verschil
Hier hetzelfde, met Edge lukte het sinds vanmiddag 15:00 niet. Net via Firefox direct zonder problemen kunnen pre-orderen.

Wellicht dat het inderdaad komt omdat je al ingelogd bent, in safari op de iPhone werkte het namelijk ook niet, en ook daar was ik ingelogd met het Nintendo account.

[ Voor 21% gewijzigd door RobvanHamersvel op 09-04-2025 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:21
Edmin schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:26:
Zo, ik dacht vandaag even op mijn gemak een pre-order te doen, maar heb de hype een beetje onderschat, blijkbaar. Het is wel schering en inslag met gaming hardware de laatste tijd..

* Edmin kijkt naar de gpu markt.

Dat wordt dan maar een paar dagen f5' en bij wat websites in de hoop dat er meer stock komt.
Nouja komt ook wel dat de meeste retailers al ruim voor 8 april live gingen. Dan loop je meteen een paar dagen achter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 18:54
Nintendo doet het in mijn ervaring doorgaans goed.
snes: eerste week zonder reserveren, bart smit winkel.
n64: gereserveerd bij bart smit winkel, kreeg op de dag een telefoontje dat ik hem kon komen halen voor een bepaalde tijd, anders ging ie in de verkoop
gamecube: preorder bij bartsmit online, uitnodiging om te bestellen ontvangen, verzonden dag voor de release.
wii: duurde maanden om er een te bemachtigen
wii U; nooit gehad
switch: via media markt op dag van release verzonden of ontvangen.
switch 2 zonder problemen kunnen preorderen bij coolblue rond 10:15 op dinsdag.

playstation doorgaans mider succes gehad, bij de xbox is het eigenlijk ook gelukt (heb alleen de xbox en xbox 360 gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:36

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-04 22:30
Mij is het nu net gelukt in firefox nadat Chrome, Safari en Edge niet lukten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-04 22:52
Leek zo maar als je hem in je mandje plaatst:

Dit product is momenteel niet beschikbaar. Verwijder het product uit het winkelmandje om verder te winkelen.

Ik heb de Duitse Amazon preorder staan maar als ik hem kan omzetten naar een Nederlandse winkel dan doe ik dat graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:05

Dennis1812

Amateur prutser

hantheman schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:38:
[...]

Dit product is momenteel niet beschikbaar. Verwijder het product uit het winkelmandje om verder te winkelen.

Ik heb de Duitse Amazon preorder staan maar als ik hem kan omzetten naar een Nederlandse winkel dan doe ik dat graag :)
Pagina is ook aangepast. je kan hem niet meer in wagentje plaatsen.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

Oh dan is hij na mijn post nog gekocht, want ik kwam zelfs tot de betaalpagina. Heb dat namelijk nog getest voordat ik het hier deelde :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_blade_3
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 28-04 09:44
[...]

Ik had precies hetzelfde. Gisteren via de Duitse amazon besteld en nu voor 3 euro meer bij mediamarkt, maar wel met een tas om te vervoeren. Prima voor nu👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoopdoge90
predator0235 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 20:06:
[...]

Ziet dat er allemaal wat deftig uit? Ik zoek zeker op tijd een goede travel case en tempered glass. Bij die nintendo draagtas zit een plastic protector wat ik brol vind.
Ik heb de tempered glass op vier verschillende apparaten gebruikt. De kwaliteit is gewoon prima, voelt aan als 9H met olie afstotend laagje, wat goed helpt tegen vingerafdrukken. Een dikke plus voor mij is het gebruiksgemak en de pasvorm. Met de meegeleverde template hoef je niet te prutsen met uitlijnen en sla je die stap bij wijze van spreken bijna over en heb je altijd de perfecte positie. Er is duidelijk aandacht besteed aan details. De afmetingen, vorm, marges en uitsparingen kloppen gewoon allemaal.

Voor de Switch 2 vond ik het wel opvallend dat het glas nu al beschikbaar is. Dat riep bij mij wat twijfels op over de de template en de pasvorm. Maar goed, gezien mijn eerdere positieve ervaringen heb ik het er toch op gewaagd.

Wat betreft de cases, ik heb ze gehad voor twee verschillende telefoons. Gewoon A-merk kwaliteit, en geen upsale van goedkope cases uit China. Voor de Switch 2 ziet de case er zeker degelijk uit. Ik vind hem stijlvol. De schreeuwt niet gamer en heeft een wat luxere uitstraling. Als ik in de case knijp is de stevigheid vergelijkbaar met de Nintendo deluxe case die met mijn Switch OLED gebruik.

Een leuke extra vind ik het aparte vakje voor een AirTag of Tile. Ik tag alles wat ik meeneem onderweg. Wel opvallend is de ritssluiting van dat vakje. Die zit deels onder de cartridge flap, maar ik twijfel of die flap de rits echt helemaal bedekt. En als dat niet zo is, is de flap dan wel dik genoeg? Moeilijk te zeggen. Ik denk dat het qua toleranties wel goed zit, en dat de rits alleen een risico vormt als er een volwassen persoon er vol op gaat zitten. Vallen of in een volle tas / reiskoffer meenemen zou geen probleem moeten zijn. Krassen zal het zeker niet met een 9H screen protector erop.

Kortom: misschien is het verstandig om de kat uit de boom te kijken, maar tot nu toe ziet alles er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-04 18:26

kaas-schaaf

Beunhaas

Ben benieuwd of ik nog een uitnodiging ga krijgen, 4 jaar online services en vele honderden uren speeltijd (en mails blijkbaar ook aan).

Is er bekend wat de spread is van de dagen voor verzending van die mails? Wellicht maak ik me druk om niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
Ik begreep dat er tot een met de 11e uitnodigingen worden verstuurd. Dus dan zul je er nog wel een krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
snoopdoge90 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 22:01:
[...]

Ik heb de tempered glass op vier verschillende apparaten gebruikt. De kwaliteit is gewoon prima, voelt aan als 9H met olie afstotend laagje, wat goed helpt tegen vingerafdrukken. Een dikke plus voor mij is het gebruiksgemak en de pasvorm. Met de meegeleverde template hoef je niet te prutsen met uitlijnen en sla je die stap bij wijze van spreken bijna over en heb je altijd de perfecte positie. Er is duidelijk aandacht besteed aan details. De afmetingen, vorm, marges en uitsparingen kloppen gewoon allemaal.

Voor de Switch 2 vond ik het wel opvallend dat het glas nu al beschikbaar is. Dat riep bij mij wat twijfels op over de de template en de pasvorm. Maar goed, gezien mijn eerdere positieve ervaringen heb ik het er toch op gewaagd.

Wat betreft de cases, ik heb ze gehad voor twee verschillende telefoons. Gewoon A-merk kwaliteit, en geen upsale van goedkope cases uit China. Voor de Switch 2 ziet de case er zeker degelijk uit. Ik vind hem stijlvol. De schreeuwt niet gamer en heeft een wat luxere uitstraling. Als ik in de case knijp is de stevigheid vergelijkbaar met de Nintendo deluxe case die met mijn Switch OLED gebruik.

Een leuke extra vind ik het aparte vakje voor een AirTag of Tile. Ik tag alles wat ik meeneem onderweg. Wel opvallend is de ritssluiting van dat vakje. Die zit deels onder de cartridge flap, maar ik twijfel of die flap de rits echt helemaal bedekt. En als dat niet zo is, is de flap dan wel dik genoeg? Moeilijk te zeggen. Ik denk dat het qua toleranties wel goed zit, en dat de rits alleen een risico vormt als er een volwassen persoon er vol op gaat zitten. Vallen of in een volle tas / reiskoffer meenemen zou geen probleem moeten zijn. Krassen zal het zeker niet met een 9H screen protector erop.

Kortom: misschien is het verstandig om de kat uit de boom te kijken, maar tot nu toe ziet alles er veelbelovend uit.
Ja, ivm de rits van de case had ik al wat gelezen. Ik gebruik Spigen cases idd ook voor mijn telefoons. De glaasjes zijn wel 8€ goedkoper op de belgische amazon zie ik, misschien waag ik me er al op :)
Een case kan ik nog zien... de pro controller 2 moet ik ook op bol nog is kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcowdam
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-04 17:59
Link in email van Nintendo voor pre-order gaf bij mij ook het probleem dat er geen code werd gestuurd, ofwel te laat.

Wat wel werkte was om zelf in te loggen bij Nintendo, te gaan naar my nintendo store, doorklikken naar switch 2, en daar de link volgen naar pre-order. Dit lijkt hetzelfde systeem met code via mail, maar deze code werd direct verstuurd via deze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:21
wezzley schreef op woensdag 9 april 2025 @ 20:58:
n64: gereserveerd bij bart smit winkel, kreeg op de dag een telefoontje dat ik hem kon komen halen voor een bepaalde tijd, anders ging ie in de verkoop
gamecube: preorder bij bartsmit online, uitnodiging om te bestellen ontvangen, verzonden dag voor de release.
wii U; nooit gehad

playstation doorgaans mider succes gehad, bij de xbox is het eigenlijk ook gelukt (heb alleen de xbox en xbox 360 gehad)
Ehh wel andere tijden he.Zeker tot aan de switch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dazon
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 25-04 16:47
wezzley schreef op woensdag 9 april 2025 @ 20:58:
wii U; nooit gehad

rip bart smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:59
joblamie schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:42:
Donkey Kong Bananza zelfs maar 59,90 op Amazon FR

edit: wel Franstalig...
Ik heb hem zelfs nog een tientje goedkoper kunnen bestellen op https://www.cdiscount.com...0328-ninns2dkbananza.html met code HELLO10. Had nog geen account daar namelijk. Wordt dan wel afgeleverd bij lokaal DPD service point.

Het spel is overigens ook in het Engels te spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaxD1994
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-04 13:51
Kart bundel nu beschikbaar bij Toychamp voor €510!

https://www.toychamp.nl/p...world-blauw-rood/01870800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Laatst online: 27-04 22:52
Site is overbelast, ik kom niet verder dan betaalwijze kiezen.

Edit: uiteindelijk gelukt :) ik ga mijn amazon.de bestelling annuleren

[ Voor 10% gewijzigd door hantheman op 10-04-2025 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-04 16:15
Ook de normale versie zonder mario kart is beschikbaar: https://www.toychamp.nl/p...nsole-blauw-rood/01870725

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdtje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:25
Gelukt! dank voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnH333
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-04 12:18
Thanks. Vriend van mij heeft hem net hier kunnen kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Top ook gelijk verwerkt in de TS, zo blijft het mooi overzichtelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-04 09:56
Staat wel bij (op de belgische site) dat de pre-order beschikbaar blijft van 10 april tot en met 5 juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-04 13:41

eazi

Vingerplant onder

Clukers schreef op donderdag 10 april 2025 @ 09:51:
[...]

Staat wel bij (op de belgische site) dat de pre-order beschikbaar blijft van 10 april tot en met 5 juni?
Je kunt hem niet meer bestellen. Hij wordt uit je mand gehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-04 15:59
Gisteravond laat toch gelukt via Nintendo. Was het eigenlijk niet van plan, maar gezien het toch onvermijdelijk is dat switch 2 vroeg of laat onder mn tv gaat komen kon ik het toch niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-04 19:23
Deezers schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:12:
De oude gamecube controller met Switch adapter werkt ook gewoon op de Switch 2 is bevestigd door Nintendo.
Top, heb hier nog een GC controller en een Wavebird liggen dus dan bestel ik voorlopig nog geen extra JoyCon's, maar de Switch GC adapter :) Tenminste, je kan ze dan neem ik aan ook als controller 3 en 4 inzetten?

[ Voor 13% gewijzigd door Gugger op 10-04-2025 10:16 ]

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:51
eazi schreef op donderdag 10 april 2025 @ 09:57:
[...]

Je kunt hem niet meer bestellen. Hij wordt uit je mand gehaald.
Hier niks aan de hand?

Had hem overigens vanochtend via Toychamp gepreordered !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-04 16:31
Net een mail ontvangen van Nintendo dat ik de Switch 2 mag pre-orderen. Heb er ook 1 lopen via Bol dus laat die van nintendo denk links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Ook net de nintendo mail gehad, wel netjes dat je pas betaald bij verzending ipv vooraf. Dat is soms wel eens anders. Gelijk ook maar de gc controller besteld. Ik heb een vermoeden dat het op "aantal jaar online lid, oudste eerst" gaat of iets in die trend. Zag wel dat ze nu verplicht hadden dat je marketing mails ontving, eerst was dat een "bonus". Of er zit verschil tussen de NL en US pagina's (niet gecontroleerd).

[ Voor 45% gewijzigd door kaas-schaaf op 10-04-2025 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 23:05
Ik zou de Nintendo order pakken. Meestal zijn ze leuk verpakt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
kaas-schaaf schreef op donderdag 10 april 2025 @ 10:41:
Ook net de nintendo mail gehad, wel netjes dat je pas betaald bij verzending ipv vooraf. Dat is soms wel eens anders. Gelijk ook maar de gc controller besteld. Ik heb een vermoeden dat het op "aantal jaar online lid, oudste eerst" gaat of iets in die trend. Zag wel dat ze nu verplicht hadden dat je marketing mails ontving, eerst was dat een "bonus". Of er zit verschil tussen de NL en US pagina's (niet gecontroleerd).
Wilde even kijken voor de gc controller maar krijg helaas de MFA code niet binnen op de mail. Hoe duur was de controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-04 14:28

ap3nr0ts

hoi

Nog steeds geen mail. Ik ben totaal niet beledigd hoor. :'( Je hoeft je nergens voor in te schrijven toch? Just to be safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-04 23:47

waseland

War... war never changes

Net een mail gehad van Nintendo dat ik hem kon bestellen. Laatste game die ik gespeeld heb op mijn Switch was Tears of the Kingdom op launch, daarna hem eigenlijk niet meer aangeraakt. Dus ik denk dat iedereen die online nog heeft hem binnenkort kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednal
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 28-04 10:30
In België nu ook terug te verkrijgen via Dreamland ( https://www.dreamland.be/...2-mario-kart-world-125069 ) en Toychamp ( https://www.toychamp.be/p...world-blauw-rood/01870800 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-04 19:59
Deezers schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:12:
De oude gamecube controller met Switch adapter werkt ook gewoon op de Switch 2 is bevestigd door Nintendo.
Dat is gewoon zo'n adapter?
https://www.gamesellers.n...r-voor-switch-wii-u-en-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:24
Hier nu ook een mail van Nintendo, maar zoals anderen eerder ook hadden krijg ik geen code binnen. Ach ja, ik was ook meer nieuwsgierig en heb toch al een pre order bij Bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou hier ook de mail van Nintendo binnen, pre-order bij CoolBlue lopen... twijfel...

Zo van Als ze dit nu hanteren als 'standaard' ('loyale' klanten krijgen voorrang) zie ik er nog wel heil in om deze via Nintendo te kopen...

Uitnodiging is tot eind van de dag geldig dus heb nog even..

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-04 13:27
Ook mail van Nintendo binnen, twijfel nog of ik de gamecube controller ga aanschaffen. 70 euro nu ook niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Leuk, maar helaas hebben zij tijdelijk weer hun geschenkkaarten niet meer. Vroeger 13% meerwaarde en 5% korting altijd. Ondertussen naar 7% korting gegaan en nu weg...
Het is niet meer wat het geweest is daar :( Maar als je aan adviesprijs nog een goede pre-order zoekt zeker een goede piste!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hier nu ook de mail van Nintendo, maar ik laat mn pre-order bij bol wel staan. Met Gamecube nooit wat gedaan dus hecht geen waarde aan die controller. Er staat ook duidelijk dat het alleen "in eerste instantie" bestelbaar is voor diegenen met een uitnodiging, ik neem dus aan dat die net als de (S)NES controllers uiteindelijk gewoon los te koop zal komen en het geen collectors item wordt. Wel is NSO membership vereist dan.

Ik zie ook nog even geen meerwaarde voor de Pro controller. Heb er al een voor de Switch 1, en daarvoor zal ik die niet meer gebruiken omdat die niet meer docked zal spelen.
De chat functie gebruik ik niet, remappen van buttons vind ik ook vaag klinken. Waarschijnlijk de enige gimmick is dan dat je de Switch 2 ermee aan kan zetten? Voor die 90 euro kom ik dan wel even uit mn luie stoel.

Uiteindelijk de Joy-con 2 oplaadhouder, stuurset en de Sandisk microSD Express kaart via Nintendo besteld.
Is blijkbaar een nieuw type SD kaart die niet veel goedkoper te krijgen is als non-Nintendo labeled.
Toch maar niet, want de 256GB built-in storage lijkt voorlopig voldoende. Red het nu ook met 32 + 128 GB.

[ Voor 50% gewijzigd door CyBeRSPiN op 10-04-2025 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednal
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 28-04 10:30
predator0235 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:11:
[...]

Leuk, maar helaas hebben zij tijdelijk weer hun geschenkkaarten niet meer. Vroeger 13% meerwaarde en 5% korting altijd. Ondertussen naar 7% korting gegaan en nu weg...
Het is niet meer wat het geweest is daar :( Maar als je aan adviesprijs nog een goede pre-order zoekt zeker een goede piste!
Via Shopbuddies.be nog 5% cashback bij Toychamp. 'k Vermoed dat die cashback wel maar uitbetaald wordt bij levering. Verder zonder vouchers, dus veel eventuele annuleringsvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
rednal schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:19:
[...]
Via Shopbuddies.be nog 5% cashback bij Toychamp. 'k Vermoed dat die cashback wel maar uitbetaald wordt bij levering. Verder zonder vouchers, dus veel eventuele annuleringsvrijheid.
conclusie, gouden tijden zijn overal voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esh2k
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10-04 11:30
Ik vind het heel vreemd dat Toychamp nog steeds consoles op voorraad heeft voor pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 22-04 07:25

RawChild

PSN: Rawchild

Heb ook de mail van Nintendo. Vreemd genoeg krijg ik de verificatiecode niet, duurt dit even of zo?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Esh2k schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:27:
Ik vind het heel vreemd dat Toychamp nog steeds consoles op voorraad heeft voor pre-order.
De meeste mensen zijn gewoon aan het werk nu. De diehards hebben al een preorder, en via Nintendo blijven de invites om te preorderen nu ook binnenkomen. Er lijkt echt voldoende voorraad te zijn vooralsnog.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 10-04-2025 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 21:40
Ik heb ook uitnodiging van nintendo binnen! Iemand ervaring welk postbedrijf ze gebruiken voor levering NL? Heb slechte ervaringen met dpd vandaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Nacho schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:33:
Ik heb ook uitnodiging van nintendo binnen! Iemand ervaring welk postbedrijf ze gebruiken voor levering NL? Heb slechte ervaringen met dpd vandaar haha
Mijn New 3DS Ambassador was toentertijd wel DPD inderdaad. En een klein weekje kwijt in hun proces. :+ Gelukkig uiteindelijk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Laatst online: 13-04 23:00
Nacho schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:33:
De N64 controllers die ik nu bijna 4 jaar geleden had besteld waren via DPD verzonden maar ik weet niet of DPD de capaiteit heeft voor de leveringen voor grote releases zoals de Switch 2, er is een reden dat andere bedrijven daarvoor eerder DHL en UPS gebruiken. Wellicht dat de order waarde ook invloed heeft hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Geemfriekq schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:37:
[...]

De N64 controllers die ik nu bijna 4 jaar geleden had besteld waren via DPD verzonden maar ik weet niet of DPD de capaiteit heeft voor de leveringen voor grote releases zoals de Switch 2, er is een reden dat andere bedrijven daarvoor eerder DHL en UPS gebruiken. Wellicht dat de order waarde ook invloed heeft hierop.
GLS is altijd wat Steam gebruikt voor Decks etc. Al is daar ook een keer een Steam Deck van mijn vrouw verloren gegaan in Rotterdams depot. Ik gok gestolen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04 15:51
G_Dragon schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:56:
[...]

[...]

Top ook gelijk verwerkt in de TS, zo blijft het mooi overzichtelijk _/-\o_
Nice, daar was alles weg, nu ook bij Toychamp preordered. Met CC voor de zekerheid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zojuist ook via Nintendo zelf besteld na het ontvangen van de mail. Mijn order bij Mediamarkt via de mail gevraagd om annulering :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolko
Krijg een mail dat ik de switch 2 bij nintendo mag pre orderen, zeggen ze vervolgens: Je hebt een betaald Nintendo Switch Online-lidmaatschap nodig om dit product te kopen.

Heb deze ook gewoon, gaat wel lekker hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Laatst online: 13-04 23:00
ap3nr0ts schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:38:
[...]

GLS is altijd wat Steam gebruikt voor Decks etc. Al is daar ook een keer een Steam Deck van mijn vrouw verloren gegaan in Rotterdams depot. Ik gok gestolen. :P
Mag het afkloppen dat tot nu toe vrijwel alle leveringen goed zijn gegaan voor mij al is FedEx meestal wel wat lastiger. Gelukkig blijft de leverancier verantwoordelijk voor alles tot het daadwerkelijk bezorgd is maar een week vertraging is niet iets waar ik zo op zit te wachten :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:49

S2S

Mag nu ook kopen bij Nintendo ! Alleen de GameCube controller besteld, laat mijn MM ophalen mooi staan, 5 juni gezellig naar de winkel.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 10-04-2025 12:00 ]

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-04 14:09
Voor de mensen die alsnog een email van Nintendo hebben gehad om te kunnen pre-orderen. Voldoen jullie ook aan de strenge eisen? ik heb namelijk niets ontvangen van Nintendo. Heb ik ook niet nodig omdat ik hem al ge pre-ordered heb maar het gaat mij meer om te checken of ze de norm hebben aangepast.

Het kan natuurlijk zo zijn dat ze eerst beginnen bij de echte fans en daarna kijken naar de mensen zonder een actief online abonnement bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:57
GranCanaria schreef op donderdag 10 april 2025 @ 12:07:
Voor de mensen die alsnog een email van Nintendo hebben gehad om te kunnen pre-orderen. Voldoen jullie ook aan de strenge eisen? ik heb namelijk niets ontvangen van Nintendo. Heb ik ook niet nodig omdat ik hem al ge pre-ordered heb maar het gaat mij meer om te checken of ze de norm hebben aangepast.

Het kan natuurlijk zo zijn dat ze eerst beginnen bij de echte fans en daarna kijken naar de mensen zonder een actief online abonnement bijvoorbeeld.
Ik ben al sinds dag 1 lid van Nintendo Switch Online. Heb mijzelf nooit aangemeld voor de nieuwsbrief (ik hoef sowieso geen nieuwsbrieven te ontvangen). Tot op heden nog geen e-mail van Nintendo gehad. Tijdelijk wel de nieuwsbrief aangezet in de hoop dat ik een uitnodiging ontvang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Kreeg hem vandaag. Heb hun mails ontvangen aan, en heb via mijn CC een online abonnement.
Maar in de afgelopen 2 jaar is er soms mee gespeeld. Op basis van speeluren de afgelopen tijd (jaren) heb ik de pre order mail niet . Enkel nieuwsmails en abonnement.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-04 12:00
Ik heb de mails van Nintendo ook ontvangen en hem toch pre-ordered daar (kon het toch niet laten :+ )

Er stond ook dat zolang de voorraad strekt ze steeds iets verder gaan in speeltijd, online lidmaatschap en socials lijken wel een harde eis, dus dat je niet veel speelt maar wel wat speeltijd hebt wil dus niet zeggen dat je niks krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 14:38

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik heb gisteren de uitnodiging van Nintendo ontvangen en tegen mijn voornemen in ("ik wacht nog wel even") ben ik alsnog voor de bijl gegaan. Sinds juni 2019 lid van NSO, en ik heb in de afgelopen 6 jaar ook wel de nodige uren gestopt in spellen als Mario Kart en dergelijke.

Had eigenlijk geen idee dat ik ook aan alle andere vinkjes voldeed. Ik krijg inderdaad wel eens een email van Nintendo, en ook altijd zo'n jaaroverzicht welke spellen ik het meeste tijd in heb staan, dus kennelijk deel ik mijn gameplay data ook.

En in het onwaarschijnlijke geval dat ik uiteindelijk niet veel mee blijk te doen, kan ik m vast wel vrij eenvoudig aan iemand anders slijten.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Iemand dat al een (kleine) deal op de pro controller heeft gevonden?

Case (third party), tempered glass (third party) en games zullen nog veelvuldig passeren en zakken, maar die controller misschien niet zo onmiddellijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Bolko schreef op donderdag 10 april 2025 @ 10:46:
[...]

Wilde even kijken voor de gc controller maar krijg helaas de MFA code niet binnen op de mail. Hoe duur was de controller?
69.99, niet goedkoop.

Bij mij was de code binnen 10 sec binnen op een gmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-04 14:09
Ok thanks. Die eisen zijn er dus nog steeds. Ik vroeg het me af of ze het al aan het bijstellen waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Lijkt me dat je minimaal een NSO abonnement moet hebben.En het lijkt erop dat ze de lat per dag steeds iets lager leggen mbt totale speeltijd van het hoofdaccount en de lengte van je NSO.
Ik heb 5 jaar NSO en denk hooguit iets van 500 uur speeltijd in totaal op het hoofdaccount sinds 2017, en kreeg vanochtend de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-04 13:27
CyBeRSPiN schreef op donderdag 10 april 2025 @ 13:14:
[...]

Lijkt me dat je minimaal een NSO abonnement moet hebben.En het lijkt erop dat ze de lat per dag steeds iets lager leggen mbt totale speeltijd van het hoofdaccount en de lengte van je NSO.
Ik heb 5 jaar NSO en denk hooguit iets van 500 uur speeltijd in totaal op het hoofdaccount sinds 2017, en kreeg vanochtend de mail.
Exact hetzelfde bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

[...]
...
Ter info: Bij mij is het net geen 4 jaar en rond de 800 uur is mijn gok (mits alles voor asluiten abbo ook meeteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai68
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-04 14:35
[...]

Hetzelfde hier. Denk alleen iets van 1000 uur speeltijd. Maar zit met een ander probleem helaas. Als ik het email adres invul waar ik de code op wil ontvangen (hetzelfde adres als mijn NSO adres) dan krijg ik helemaal niks,nada,noppa. Kan dus helaas niet pre-orderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 19:54
Mail ontvangen van Nintendo! Heb dan maar bij hen bij pre-order geplaatst, samen met hoes en pro controller :D Excited!

Fnac pre-order geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

De code mail komt overigens van mynintendostore@queue.nintendo-europe.com, dus wellicht iets om in de gaten te houden ivm spam e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonzai68
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-04 14:35
kaas-schaaf schreef op donderdag 10 april 2025 @ 13:34:
De code mail komt overigens van mynintendostore@queue.nintendo-europe.com, dus wellicht iets om in de gaten te houden ivm spam e.d.
Heb alle spam regels die ik heb tijdelijk uitgezet. Maar de code mail komt gewoon niet binnen. Wel de uitnodiging mail maar de code mail helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Bonzai68 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 13:42:
[...]

Heb alle spam regels die ik heb tijdelijk uitgezet. Maar de code mail komt gewoon niet binnen. Wel de uitnodiging mail maar de code mail helaas niet
Had ik ook. Na 15 minuten tot half uur kwamen alle 3 de pogingen ineens binnen. Duurde dus even

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SyraW85
  • Laatst online: 27-04 17:31

Ik heb gewoon online, al sinds het begin, emails staan gewoon aan en voldoe ruim aan de andere criteria..Tot heden geen enkele mail gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp
  • Laatst online: 28-04 15:52

NetAmp

"for indoor use only"

Het pre-order proces via de Nintendo Store verliep bij mij soepel, geheel zonder problemen (of vertragingen).
Terwijl ik voorheen regelmatig issues had, maar dat was vooral bij inwisselen van de gouden spaarpunten/munten (die helaas ophouden te bestaan).

offtopic:
Wat mij betreft is het enige nadeel...
... dat het geldbedrag binnenkort ook heel gemakkelijk (van de creditcard) wordt afgeschreven. :'(

Eigenlijk had ik willen wachten, tot bijv. rond Black Friday*... maar ja, als Nintendo me één van de "genodigden" maakt. Kan ik het niet laten, haha. ;) Zoiets als: "Shut up & take my money!"

Heb gekozen voor het Switch 2 systeem inclusief Mario Kart World (geen fysiek exemplaar dus, maar ik zou dit spel sowieso niet willen doorverkopen), plus een beschermhoes incl. screenprotector.

offtopic:
* over Amerikaanse taferelen gesproken: momenteel is Trump zodanig de (wereld)economie aan het opschudden, dat ik toch maar alvast de Nintendo Switch 2 vooruitbesteld wil hebben - voor het idee. :o

[ Voor 8% gewijzigd door NetAmp op 10-04-2025 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
Pre-order bij dreamland.be gedaan en die van op amazon.de gecancelled. Toch liever een Belgische shop owv levering en de goedkopere prijs door de juiste BTW die al in de 509€ zit verrekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:12

joeri1

Cloud Engineer

Clukers schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:06:
Pre-order bij dreamland.be gedaan en die van op amazon.de gecancelled. Toch liever een Belgische shop owv levering en de goedkopere prijs door de juiste BTW die al in de 509€ zit verrekend.
Bundel met MKW: https://www.dreamland.be/...2-mario-kart-world-125069

Alleen de console: https://www.dreamland.be/...witch-2-blauw-rood-125068

Kun je hier alleen bestellen als je in België woont?

@G_Dragon of @L23 wellicht toevoegen aan TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
joeri1 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:50:
[...]

Bundel met MKW: https://www.dreamland.be/...2-mario-kart-world-125069

Alleen de console: https://www.dreamland.be/...witch-2-blauw-rood-125068

Kun je hier alleen bestellen als je in België woont?

@G_Dragon of @L23 wellicht toevoegen aan TS?
Dat durf ik zo niet zeggen, het is de Colruyt groep die hierachter zit en ik zie niet waarom zij niet zouden leveren in Nederland. Als je een X-tra spaarkaart hebt was het zelfs 7% korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snoopdoge90
Ohja voor iedereen die problemen heeft met mailtjes enzo. Nintendo heeft een issue met Microsoft. Twee jaar terug heb ik via de contact gehad met Nintendo en hebben ze dit issue erkend, en de oplossing stond al klaar: er was al een hele procedure om via de helpdesk het account te migreren naar een Gmail account. Want whitelisten in Outlook/Hotmail werkte ook niet.

Bij mij begon het met sterk vertraagde mailtjes tot ze helemaal niet meer binnen kwamen. Erg lastig als de promotiecodes in je bestelbevestiging staan als je een game koopt via de e-shop.

[ Voor 4% gewijzigd door snoopdoge90 op 10-04-2025 15:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:56
In Hotmail het volgende email adres toegevoegd aan de safe list: mynintendostore@queue.nintendo-europe.com en opslaan.

In een Private browser scherm vervolgens de link in de mail geplakt en direct kreeg ik mijn code op mijn Hotmail adres.

En besteld!

[ Voor 3% gewijzigd door toxict op 10-04-2025 16:03 ]

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic