Besteld bij Nintendo! Ik heb trouwens qua betaling alleen maar gezegd dat ik met creditcard wil betalen, maar heb niks van een nummer moeten invullen. Zou ik richting de release toe een mail krijgen waar ik alsnog kan afrekenen?
staat er niet al 1 in je account?Luto schreef op donderdag 10 april 2025 @ 16:10:
Besteld bij Nintendo! Ik heb trouwens qua betaling alleen maar gezegd dat ik met creditcard wil betalen, maar heb niks van een nummer moeten invullen. Zou ik richting de release toe een mail krijgen waar ik alsnog kan afrekenen?
Ja same here, ik denk dat ze genoegen nemen met de CC in je account en tzt pas de betaling doorzetten.Luto schreef op donderdag 10 april 2025 @ 16:10:
Wel benieuwd hoe dat gaat, want vaak als ik in de eShop wat koop moet ik in mn bank app de transactie bevestigen. Misschien dat ze later nog een mail sturen om je betaling in orde te maken.
Bedankt voor het melden, heb hem erbij gezetjoeri1 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:50:
[...]
Bundel met MKW: https://www.dreamland.be/...2-mario-kart-world-125069
Alleen de console: https://www.dreamland.be/...witch-2-blauw-rood-125068
Kun je hier alleen bestellen als je in België woont?
@G_Dragon of @L23 wellicht toevoegen aan TS?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Op het moment van versturen (bij fysieke item), wordt het verschuldigde bedrag pas afgeschreven.
Staat wel op de site:
Thuis levering naar een adres in België
Thuis levering naar een adres in België
Clukers schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:53:
[...]
Dat durf ik zo niet zeggen, het is de Colruyt groep die hierachter zit en ik zie niet waarom zij niet zouden leveren in Nederland. Als je een X-tra spaarkaart hebt was het zelfs 7% korting.
Weet iemand hoe het komt dat de preorders voor de Switch 2 + qware bundel nog steeds beschikbaar is op Mediamarkt Belgie?
Alle andere retailers zijn direct allemaal uitverkocht maar daar blijft het staan. De versie zonder en met Mario Kart is niet meer beschikbaar maar de Qware bundels blijven te koop.
Ik heb namelijk zo'n bundel besteld en ben nu wat nerveus. Kan iemand mij geruststellen? Thx
Alle andere retailers zijn direct allemaal uitverkocht maar daar blijft het staan. De versie zonder en met Mario Kart is niet meer beschikbaar maar de Qware bundels blijven te koop.
Ik heb namelijk zo'n bundel besteld en ben nu wat nerveus. Kan iemand mij geruststellen? Thx
Die spaarkaart was vroeger 5% en is er niet meer. Als je geschenkkaarten bedoelt die zijn er (tijdelijk) niet meer?Clukers schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:53:
[...]
Dat durf ik zo niet zeggen, het is de Colruyt groep die hierachter zit en ik zie niet waarom zij niet zouden leveren in Nederland. Als je een X-tra spaarkaart hebt was het zelfs 7% korting.
In Nederland zijn deze bundels uitverkocht. Ik zie dat je bij de Belgische MM moet inloggen om te bestellen. Mogelijk hebben de meeste belgen bij andere retailers gekocht? Als je geruststelling wilt kunt je het beste contact opnemen met de MM zelf.nagccxi schreef op donderdag 10 april 2025 @ 17:00:
Weet iemand hoe het komt dat de preorders voor de Switch 2 + qware bundel nog steeds beschikbaar is op Mediamarkt Belgie?
[ Voor 5% gewijzigd door joeri1 op 10-04-2025 17:14 ]
Dat is dan een skill issue aan Microsofts kant. Mijn scouting vereniging heeft precies dit issue ook met normale mails die verstuurd worden.snoopdoge90 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:27:
Ohja voor iedereen die problemen heeft met mailtjes enzo. Nintendo heeft een issue met Microsoft. Twee jaar terug heb ik via de contact gehad met Nintendo en hebben ze dit issue erkend, en de oplossing stond al klaar: er was al een hele procedure om via de helpdesk het account te migreren naar een Gmail account. Want whitelisten in Outlook/Hotmail werkte ook niet.
Bij mij begon het met sterk vertraagde mailtjes tot ze helemaal niet meer binnen kwamen. Erg lastig als de promotiecodes in je bestelbevestiging staan als je een game koopt via de e-shop.
Blijkbaar had ik ook al een invite staan vanaf vanmiddag half 2. te druk met werk.. maar de pre-order heb ik nu ook staan bij Nintendo.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Pro controller voor de switch 2 is ineens 10 euro goedkoper op Mediamarkt website, Switch 2 games ook. Toch een beetje jammer van die controller, maar ik heb ook niet zo'n zin om de mijne te annuleren en weer opnieuw te bestellen. Straks gooien ze mijn Switch 2 dan ook uit de bestelling ofzo en dan heb ik liever 10 euro teveel betaald
Dan was de pro 2 controller blijkbaar te duur daar want deze stond sinds vorige week gewoon overal al voor 89,99, ook in het buitenland. Je kan natuurlijk altijd vragen om het verschil terug te storten of in mindering te brengen op je reservering..DannyXP1600 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 18:34:
Pro controller voor de switch 2 is ineens 10 euro goedkoper op Mediamarkt website, Switch 2 games ook. Toch een beetje jammer van die controller, maar ik heb ook niet zo'n zin om de mijne te annuleren en weer opnieuw te bestellen. Straks gooien ze mijn Switch 2 dan ook uit de bestelling ofzo en dan heb ik liever 10 euro teveel betaald
Ikzelf heb bij MM België besteld, daar was de bundel op voorraad. Kan hem ophalen in Hasselt. Is voor mij dichtbij vanuit Nederland.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hier 5 jaar NSO en 475 uur speeltijd (volgens mijn switch). Maar nog geen invite… ☹️
Het is wel gelukt via Amazon.fr gelukkig, nog dank voor de tip eerder in het draadje. Ben wel benieuwd of ik de cutoff nog haal morgen, een Nederlandse doos, gcn controller, en binnen op 5 juni is toch nog wel aanlokkelijk.
Het is wel gelukt via Amazon.fr gelukkig, nog dank voor de tip eerder in het draadje. Ben wel benieuwd of ik de cutoff nog haal morgen, een Nederlandse doos, gcn controller, en binnen op 5 juni is toch nog wel aanlokkelijk.
Wat is er trouwens zo speciaal aan die gamecube controller die je alleen met een uitnodiging kan kopen? Is die wel draadloos? Ik heb in de Wii U tijd nog een keer een officiële gamecube adapter gekocht met originele gamecube controller en die is eigenlijk nooit gebruikt omdat het eigenlijk best vervelend is om aan een draadje te zitten als je op de bank zit
Werkt alleen met classics dus alleen met abbo heb je er iets aan.DannyXP1600 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 22:43:
Wat is er trouwens zo speciaal aan die gamecube controller die je alleen met een uitnodiging kan kopen?
Bij Bol.com was deze altijd al 89,-DannyXP1600 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 18:34:
nietus.kaas-schaaf schreef op donderdag 10 april 2025 @ 22:48:
[...]
Werkt alleen met classics dus alleen met abbo heb je er iets aan.
hetzelfde stond ook op de verpakking van de n64 and snes controllers, maar ze werken ook gewoon buiten nso.
YouTube: Debunking Nintendo Switch 2 Misinformation
Ook besteld, ben benieuwd. Groter scherm klinkt goed.
Voor de rest eigenljjk best tevreden met de oled-versie.
Hoop op gta 5 op switch. Leuk voor mobiel gamen.
Waar besteld?bakker schreef op donderdag 10 april 2025 @ 23:10:
Ook besteld, ben benieuwd. Groter scherm klinkt goed.
niets moet......behalve adem halen
Niets, het is gewoon een moderne controller in een klassiek jasje eigenlijk, welke speciaal gemaakt is voor de games van het platform waar die van is. Net zoals alle andere klassieke controllers eigenlijk. Veelal werken ze ook gewoon in moderne games hoor.DannyXP1600 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 22:43:
Wat is er trouwens zo speciaal aan die gamecube controller die je alleen met een uitnodiging kan kopen? Is die wel draadloos? Ik heb in de Wii U tijd nog een keer een officiële gamecube adapter gekocht met originele gamecube controller en die is eigenlijk nooit gebruikt omdat het eigenlijk best vervelend is om aan een draadje te zitten als je op de bank zit
Het is dus eigenlijk gewoon nostalgie om er 1 aan te schaffen.
Best leuk kanaal idd GVG, afgelopen week ook ontdekt en een paar goeie switch 2 video's gezien.peschinl schreef op donderdag 10 april 2025 @ 22:58:
[...]
nietus.
hetzelfde stond ook op de verpakking van de n64 and snes controllers, maar ze werken ook gewoon buiten nso.
https://www.youtube.com/@GVG
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Op de website gekeken, in mijn account.
Kon het niet vinden.
Had de e-mail over het hoofd gezien haha.
Net maar besteld.
Ik wil wel Mario kart maar wil m als cartridge en niet digitaal.
Kon het niet vinden.
Had de e-mail over het hoofd gezien haha.
Net maar besteld.
Ik wil wel Mario kart maar wil m als cartridge en niet digitaal.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Maar nog altijd met draad dan ook? Een gamecube controller speelt best lekker in super smash bros, maar de andere controllers van Nintendo spelen ook prima. Pro super smash bros spelers gebruiken volgens mij nog altijd alleen maar Gamecube controllers, maar voor mij speelt een normale controller net zo goed en kan ik lekkerder zitten op de bank, omdat die wel gewoon draadloos zijn. Tot nu toe maakt Nintendo volgens mij elke Super Smash Bros compatible met de Gamecube controller.SyraW85 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 23:33:
[...]
Niets, het is gewoon een moderne controller in een klassiek jasje eigenlijk, welke speciaal gemaakt is voor de games van het platform waar die van is. Net zoals alle andere klassieke controllers eigenlijk. Veelal werken ze ook gewoon in moderne games hoor.
Het is dus eigenlijk gewoon nostalgie om er 1 aan te schaffen.
Oh grappig, ik had al op verschillende pagina's zitten zoeken naar specs van die nieuwe controller en niks kunnen vinden. Nu Google ik op gamecube adapter en Switch 2 om te kijken of het bekend is of je die Wii U adapter nog steeds kan gebruiken en dan lees ik een artikel over die nieuwe gamecube controller die nu dus eindelijk draadloos is.
Dus, de nieuwe gamecube controller is draadloos.
[ Voor 17% gewijzigd door DannyXP1600 op 11-04-2025 05:46 ]
kijk ik niet goed of zijn de pre-orders overal al uitverkocht?
Ik dacht voor mijn kids alvast een pre-order te doen, maar nu lijkt het nergens meer mogelijk. Ik weet niet wat normaliter launches zoals deze doen, maar is het de verwachting dat een schaarste gaat zijn aan consoles bij de launch?
Ik dacht voor mijn kids alvast een pre-order te doen, maar nu lijkt het nergens meer mogelijk. Ik weet niet wat normaliter launches zoals deze doen, maar is het de verwachting dat een schaarste gaat zijn aan consoles bij de launch?
Alle grote retailers + Nintendo hebben hun pre-orders al gehad en zijn inmiddels door die voorraad heen. Ik zou dit topic in de gaten houden. Misschien dat er tweede batches komen. En anders hopen op voorraad bij de lokale intertoys or mediamarkt op 5 juni. Maar er is zeker een kans dat alles uitverkocht is op die dag.PhrancK schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 07:15:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Hier ook geen invite. Ik hoop nog op vandaag en anders ga ik toch is goed nadenken of ik het opzeg. Als ik niet direct bij nintendo kan bestellen ga ik wel gewoon in de winkel kijken.Senortweako schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:41:
Hier 5 jaar NSO en 475 uur speeltijd (volgens mijn switch). Maar nog geen invite… ☹️
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Wanneer zou je bij Nintendo zonder invite moeten kunnen bestellen? Ik zie dat sommige producten al te bestellen zijn zoals de Pro controller.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Vandaag rond middernacht is de voorraad bij Toychamp gedaald. Ik heb de bundel met Mario Kart gekocht. Houd het in de gaten, verschillende retailers zijn nog niet begonnen met pre-orderen. Bovendien kunnen mensen annuleren en komt de voorraad weer terug.
Volgens mij heeft Nintendo eerder aangegeven dat de pre-orders op uitnodiging tot (of tot en met?) 11 april zijn. Als er daarna nog units beschikbaar zijn zullen ze neem ik aan de pre orders voor iedereen open gooien. Dus misschien kun je nog even opzoeken over welke datum ze het precies hadden en hun website goed in de gaten houden, hopelijk weet je er zo nog een te bestellen!Erkel schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 09:06:
[...]
Hier ook geen invite. Ik hoop nog op vandaag en anders ga ik toch is goed nadenken of ik het opzeg. Als ik niet direct bij nintendo kan bestellen ga ik wel gewoon in de winkel kijken.
Ik heb vannacht nog om half 1 via Nintendo een pre-order geplaatst.PhrancK schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 07:15:
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik heb gisterenavond alsnog een invite van Nintendo gehad en net mijn pre-order daar naartoe verplaatst.
Had hiervoor verdeeld over Nedgame en Bol alles besteld. Toch fijn dat ik alsnog een Nintendo uitnodiging heb gehad, geeft voor mijn gevoel de grootste kans op een tijdige en nette bezorging van de order
zit in het 4e jaar van een Nintendo online Family lidmaatschap.
Had hiervoor verdeeld over Nedgame en Bol alles besteld. Toch fijn dat ik alsnog een Nintendo uitnodiging heb gehad, geeft voor mijn gevoel de grootste kans op een tijdige en nette bezorging van de order
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Heb afgelopen zaterdagavond de Switch 2 + Mario Kart World + QWARE Beschermhoes Bundel op de Mediamarkt site gepre-ordered. In de bevestigingsmail staat netjes "Levermoment: Bezorging op donderdag, 05-06-2025". Hopen dat ze dat kunnen waarmaken!
Krefel BE heeft de pre-orders live voor wie nog een wil.
Om een of andere reden heeft FNAC.com een miljoen van die dingen? Want die blijft maar open staan.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
@Señor Sjon volgens mij is dit omdat hun de pre order niet sluiten als alle units die ze als eerste binnenkrijgen verkocht zijn.
Bundel: https://www.krefel.be/nl/...h-2-plus-mario-kart-worldfurjoe schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:02:
Krefel BE heeft de pre-orders live voor wie nog een wil.
Los: https://www.krefel.be/nl/p/42001270-nintendo-switch-2
@G_Dragon Als je wilt kan ook deze worden toegevoegd aan de TS.
Heb het erin gezet!joeri1 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:27:
[...]
Bundel: https://www.krefel.be/nl/...h-2-plus-mario-kart-world
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vertrouw de boel ook niet bij fnac. Uit voorzorg ook maar bij coolblue besteld toen ze beschikbaar kwamen. Ik ken genoeg mensen die ik vast veel vreugde kan brengen met een switch 2 aan marktprijs als er toch twee binnenkomen op releasedag.Saigonn schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:23:
@Señor Sjon volgens mij is dit omdat hun de pre order niet sluiten als alle units die ze als eerste binnenkrijgen verkocht zijn.
Ik vind dit wel misleidend van fnac omdat ze duidelijk adverteren met "Beschikbaar OP 05/06". Zou zeker afraden om daar nu nog te bestellen.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt en de Switch 2 de week na de release 'gewoon' veel beschikbaar is. Overal waar ik deze week over de Switch 2 pre-order en launch vertelde gaven aan geen noodzaak te zien tot upgraden, dus waarschijnlijk zitten we hier allemaal in een bubbel elkaar gek te maken.
Dat is zeker mogelijk maar met de laatste grote releases in het achterhoofd (Switch, PS5, XSX, vrijwel elke grafische kaart enzo) willen de meesten wellicht er gewoon op tijd bij zijn en niet weer maanden achter het net vissen of voor wat extra euro’s bij een of andere louche tussenpersoon te moeten winkelen.Deezers schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 13:18:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt en de Switch 2 de week na de release 'gewoon' veel beschikbaar is. Overal waar ik deze week over de Switch 2 pre-order en launch vertelde gaven aan geen noodzaak te zien tot upgraden, dus waarschijnlijk zitten we hier allemaal in een bubbel elkaar gek te maken.
Nintendo daalt niet zo vaak in prijs/is maar vaak matig in de aanbieding zonder kunstgrepen, dus je kan relatief veilig bij release kopen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ik kan in het bestelproces dat Belgisch vlaggetje/locatie niet omzetten naar NL, jullie wel?joeri1 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:27:
[...]
Bundel: https://www.krefel.be/nl/...h-2-plus-mario-kart-world
@PhrancK als ik bij reviews van krefel kijk, zou ik daar zelf niks willen bestellen. Komen er niet heel super vanaf
Ze leveren alleen in België.PhrancK schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 13:37:
[...]
ik kan in het bestelproces dat Belgisch vlaggetje/locatie niet omzetten naar NL, jullie wel?
Als ik Trustpilot erbij pak en ze vergelijk met Bol.com doen ze het niet slecht (Bol krijgt een 1,8, Krefel een 3,0). Dat terwijl heel veel mensen bestellen bij Bol.com (inclusief mijzelf). Denk dat het wel meevalt.Saigonn schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 13:53:
@PhrancK als ik bij reviews van krefel kijk, zou ik daar zelf niks willen bestellen. Komen er niet heel super vanaf
Denk dat de switch 2 direct bij release lastig verkrijgbaar zal zijn, maar dat dit na enkele dagen wel weer normaal verkrijgbaar is.
Veel mensen hebben bij meerdere winkels preorders lopen en zullen waarschijnlijk gaan annuleren. Of juist verkopen.
Ik heb enkel 1 preorder bij bol lopen. Is ook de 1e keer dat ik een console op release heb besteld via online shop. Voorheen altijd fysiek in game shop, maar helaas hebben we die hier niet meer.
Veel mensen hebben bij meerdere winkels preorders lopen en zullen waarschijnlijk gaan annuleren. Of juist verkopen.
Ik heb enkel 1 preorder bij bol lopen. Is ook de 1e keer dat ik een console op release heb besteld via online shop. Voorheen altijd fysiek in game shop, maar helaas hebben we die hier niet meer.
@joeri1 zeg je wat, negatief schrijven mensen natuurlijk ook eerder een opmerking over t bedrijf.
Zal waarschijnlijk wel werken (tot op zekere hoogte) maar goed, dat is niet wat er geclaimed wordt door de fabrikant zelf. En die vertrouw ik meer dan een obscuur klein youtube kanaal met pure speculatie totdat ik en anderen het ding zelf in handen hebben.peschinl schreef op donderdag 10 april 2025 @ 22:58:
[...]
nietus.
Heeft iemand al trouwens iets kunnen vinden over losse Switch 2 Docks? Ik heb nu namelijk er eentje voor in de woonkamer en in de slaapkamer, zou dat liever willen houden, maar kan geen losse dock vinden.
Vrij makkelijk te DuckDuckGo-en:Xplosivv schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 18:46:
Heeft iemand al trouwens iets kunnen vinden over losse Switch 2 Docks? Ik heb nu namelijk er eentje voor in de woonkamer en in de slaapkamer, zou dat liever willen houden, maar kan geen losse dock vinden.
https://www.nintendo.com/...switch-2-dock-set-123791/
Staat ook hier onder “Andere accessoires”:
https://www.nintendo.com/...-Accessoires-2785629.html
Alleen niet te pre-orden lijkt het.
[ Voor 20% gewijzigd door CyBeRSPiN op 11-04-2025 18:52 ]
Meen mij te herinneren dat de losse Switch docks erg lastig te vinden waren en dat zal nu ook wel zo zijn. Ik heb dezelfde oplossing toegepast die ik 8 jaar geleden ook heb gedaan: extra Switch 2 gepre-ordered voor de extra dock en losse Joy Con 2, de tablet gaat de kast in als reserve die ik eventueel later een keer doorschuif binnen de familie.
Klopt, die had ik ook gevonden, maar nog geen pre-order mogelijkheid dus. We wachten af.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 18:50:
[...]
Vrij makkelijk te DuckDuckGo-en:
https://www.nintendo.com/...switch-2-dock-set-123791/
Staat ook hier onder “Andere accessoires”:
https://www.nintendo.com/...-Accessoires-2785629.html
Alleen niet te pre-orden lijkt het.
En Nintendo krijgt een 1.7...geen troep van Nintendo meer kopen dusjoeri1 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 14:00:
Als ik Trustpilot erbij pak en ze vergelijk met Bol.com doen ze het niet slecht (Bol krijgt een 1,8, Krefel een 3,0). Dat terwijl heel veel mensen bestellen bij Bol.com (inclusief mijzelf). Denk dat het wel meevalt.
Ik denk dat dit meer zegt over TrustPilot dan over de winkels...voor zo ver ik weet wordt bol.com gewoon als betrouwbaar gezien.
ik ga gewoon als intertoys open is gelijk naar intertoys hier in buurt en hopen dat ze er 1 hebben anders heb ik pech!
hier nu de spigen screenprotector binnen, ziet er goed uit! kan niet wachten op 5 juni nu....
Verheug je je zo op de screenprotector plakken? Ik vind dat altijd maar een gedoe.sderooij schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 22:44:
hier nu de spigen screenprotector binnen, ziet er goed uit! kan niet wachten op 5 juni nu....
aah, nee nee, echt de switch zelf bedoel ik. Des te meer ik zie van de nieuwe DK en MK, des te meer wil ik dat ding nu alL23 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 23:05:
[...]
Verheug je je zo op de screenprotector plakken? Ik vind dat altijd maar een gedoe.
Ik denk dat ik het eerst even bij Mario Kart hou, zit in de bundel. Kijk er ook naar uitsderooij schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 23:13:
[...]
aah, nee nee, echt de switch zelf bedoel ik. Des te meer ik zie van de nieuwe DK en MK, des te meer wil ik dat ding nu alDK moet ik nog even fysiek zien te bestellen, MK gewoon digitaal.
Weet iemand hoe het zit met de pre-orders bij Nintendo zelf (incl. accessoires). Wanneer kunnen we zonder invite bestellen? Is dat pas 5 juni?
Als je een Frans hoesje niet erg vindt, ik heb hem afgelopen week voor 49,90 kunnen bestellen bij cdiscountsderooij schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 23:13:
[...]
aah, nee nee, echt de switch zelf bedoel ik. Des te meer ik zie van de nieuwe DK en MK, des te meer wil ik dat ding nu alDK moet ik nog even fysiek zien te bestellen, MK gewoon digitaal.
Op m’n OLED heb ik een screenprotector van iVoler en die is echt aan te raden, waarom zou ik voor veel duurdere Spigen gaan (die ik wel altijd op m’n iPhones heb overigens)?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
toychamp back in stock
https://www.toychamp.nl/p...nsole-blauw-rood/01870725
[ Voor 65% gewijzigd door IvanArnaldo op 12-04-2025 08:46 ]
@IvanArnaldo ik had hem in mn winkelwagentje, ging er iets niet lekker bij de rabobank... toch nog misgelopen
Toch bedankt
Toch bedankt
Oh nee, dat is jammer om te horen... het is weer uitverkocht, maar ik blijf het in de gaten houden en zal het hier updaten als ik iets zie. Trouwens, ik heb Apple Pay met American Express gebruikt.Saigonn schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 08:57:
@IvanArnaldo ik had hem in mn winkelwagentje, ging er iets niet lekker bij de rabobank... toch nog misgelopen
Toch bedankt
@IvanArnaldo het is nu gelukt!!
Voor anderen:
Nu in stock
Voor anderen:
Nu in stock
Back in stock again on toychamp! Go go go
Update: out of stock again
Update 2: back in stock as 9:51
Update 3: out of stock again as 10:06
Update: out of stock again
Update 2: back in stock as 9:51
Update 3: out of stock again as 10:06
[ Voor 61% gewijzigd door IvanArnaldo op 12-04-2025 10:07 ]
Dat weet volgens mij niemand. Heb gechat met Nintendo en ze kunnen ook niks bevestigen, helaas… ik ben wel lid maar ook niets ontvangen.TumTum schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 23:51:
Weet iemand hoe het zit met de pre-orders bij Nintendo zelf (incl. accessoires). Wanneer kunnen we zonder invite bestellen? Is dat pas 5 juni?
Zou je een linkje willen delen? Dan kan ik die alvast bestellen.sderooij schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 22:44:
bij deze: https://www.amazon.nl/dp/..._pop_dt_b_product_detailsH.Boss schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:25:
[...]
Zou je een linkje willen delen? Dan kan ik die alvast bestellen.
zitten er 2 in.
Wat een geld, zeg. Ik kan deze van iVoler aanbevelen voor nog geen 11 euro voor 4 stuks.sderooij schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:28:
[...]
bij deze: https://www.amazon.nl/dp/..._pop_dt_b_product_details
zitten er 2 in.
https://www.amazon.nl/gp/...smid=A2CONISTH6C619&psc=1
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Thanks! Wel aan de prijs inderdaad, zelf nu die van iVoler besteld. Ik bekijk de kwaliteit even en anders bestel ik alsnog die van Spigen.sderooij schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:28:
[...]
zitten er 2 in.
Heb deze nu besteld voor 11 euro incl. expressverzending en komt morgen binnen.THE_BASE schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:52:
[...]
Wat een geld, zeg. Ik kan deze van iVoler aanbevelen voor nog geen 11 euro voor 4 stuks.
Nogmaals voor de mensen die dichtbij Belgie wonen. Bij de MM is die nog steeds op voorraad als pre order. Dus als je dichtbij de grens woont bestellen en ophalen.
Ik kan hem zelf 5 juni ophalen in Hasselt.
Ik kan hem zelf 5 juni ophalen in Hasselt.
[ Voor 12% gewijzigd door H.Boss op 12-04-2025 12:12 ]
Ik heb dan samen met een maat van me gedaan, allebei gaan we voor de s2, dus 14 e voor mij totaalH.Boss schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 12:07:
[...]
Thanks! Wel aan de prijs inderdaad, zelf nu die van iVoler besteld. Ik bekijk de kwaliteit even en anders bestel ik alsnog die van Spigen.
[...]
Heb deze nu besteld voor 11 euro incl. expressverzending en komt morgen binnen.
Net de Mario Kart bundel besteld bij mediamarkt Duitsland met afhalen bij de dichtstbijzijnde MM-DE locatie (in Leer). Ben benieuwd……
Hallo jongens, even een korte waarschuwing: de pre-order is weer geopend op Toychamp. Lets goooooo
Bij mij niet.IvanArnaldo schreef op zondag 13 april 2025 @ 00:49:
Hallo jongens, even een korte waarschuwing: de pre-order is weer geopend op Toychamp. Lets goooooo
Jammer, dan wacht ik het af.Arinyo schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:23:
[...]
Dat weet volgens mij niemand. Heb gechat met Nintendo en ze kunnen ook niks bevestigen, helaas… ik ben wel lid maar ook niets ontvangen.
THE_BASE schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:52:
[...]
Wat een geld, zeg. Ik kan deze van iVoler aanbevelen voor nog geen 11 euro voor 4 stuks.
Gewoon via AE bestellen. Duurt 2 weken, maar dan heb je wel 4 protectors voor nog geen tientje incl. align anti-dust systeem.sderooij schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:28:
[...]
zitten er 2 in.
Dit duurt nog geen 24 uur voor iets meer dan een tientje. Inclusief align anti-dust systeem. Zie het verschil niet zo.TumTum schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:34:
[...]
[...]
Gewoon via AE bestellen. Duurt 2 weken, maar dan heb je wel 4 protectors voor nog geen tientje incl. align anti-dust systeem.
Nog steeds te bestellen bij de Duitse mediamarkt. Twijfel nog een beetje....Niwla schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 15:38:
Net de Mario Kart bundel besteld bij mediamarkt Duitsland met afhalen bij de dichtstbijzijnde MM-DE locatie (in Leer). Ben benieuwd……
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Kan je hier toevallig een linkje van geven?TumTum schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:34:
[...]
[...]
Gewoon via AE bestellen. Duurt 2 weken, maar dan heb je wel 4 protectors voor nog geen tientje incl. align anti-dust systeem.
Dezelfde op Amazon.com.be voor 20.99 dus 6€ goedkoper.sderooij schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:28:
[...]
zitten er 2 in.
Daarnaast spigen grijze travel case maar ook een zwarte Rugged case denk ik.
-Knip-
Lees de topic waarschuwing onderaan
Lees de topic waarschuwing onderaan
[ Voor 79% gewijzigd door Mog op 13-04-2025 11:24 ]
Heb je voor mij een linkje? Ik kan ze niet vinden met plakstrip.THE_BASE schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:41:
[...]
Dit duurt nog geen 24 uur voor iets meer dan een tientje. Inclusief align anti-dust systeem. Zie het verschil niet zo.
Morgen begint de sale. Hier wat linkjes naar protectors.
https://a.aliexpress.com/_EJqY9Mg
https://a.aliexpress.com/_EGH131w
https://a.aliexpress.com/_EyvVlQk
[ Voor 21% gewijzigd door TumTum op 13-04-2025 14:12 ]
Dubbelposten word niet heel erg gewaardeerd
Aangezien je vraag in het andere topic volgens mij beter op zijn plek is haal ik 'm hier weg
[ Voor 82% gewijzigd door BM op 14-04-2025 06:26 ]
Alleen bij safari krijg ik error forbidden als ik naar my nintendo store ga. Bij chrome heb ik dat niet. Wie heeft er hier ook last van?
Met iVoler in elk geval totaal geen last van, maar game eigenlijk nooit buiten, misschien dat dat scheelt.259tim schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:05:
Aanhakend op de screenprotectors: Ik wil er ook graag eentje aanschaffen, heb er nu ook eentje op de originele switch, maar ik vind de tempered glass beschermers altijd extreem reflectief, daardoor moeilijk te gebruiken buiten naar mijn idee.
Is er iemand die aanraders heeft hiervoor? Zijn er premium anti reflectieve protectors (net zoiets als bij brillen bv.)? Of kan ik dan toch beter kiezen voor een kunststof protector die mogelijk minder reflectief is?
Wil toch wel graag een protector want grote kans dat het scherm kunststof is, maar die giga reflectie vind ik toch wel storend helaas
Heb je Private Relay aanstaan? Ik had hier ook last van maar toen ik Private Relay uit had gezet werkte de site weer zoals gewoonlijk.Arinyo schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:06:
Alleen bij safari krijg ik error forbidden als ik naar my nintendo store ga. Bij chrome heb ik dat niet. Wie heeft er hier ook last van?
Ik heb hem inderdaad aan staan. Nu staat hij uit en het werkt alkes weer goed. Dank je wel!Geemfriekq schreef op zondag 13 april 2025 @ 23:00:
[...]
Heb je Private Relay aanstaan? Ik had hier ook last van maar toen ik Private Relay uit had gezet werkte de site weer zoals gewoonlijk.
Wat een belachelijke regel. Ooit. Echt?Sir_Lion schreef op woensdag 9 april 2025 @ 18:46:
[...]
Het punt is een beetje dat je maximaal 2x een GC controller kan bestellen per NSO account. Ooit.
Dus stel dat ik die 2e dan voor jou bestel, maar later is mijn GC controller kapot en moet ik een nieuwe bestellen, dan kan dat dus niet meer.
Ookal is de kans klein, ik vind het zelf een fijne gedachte dat ik dan nog altijd een 2e kan bestellen mocht het nodig zijn.
En ik snap je hoor. Hoewel je altijd een reparatie traject in kan, is het simpelweg bestellen van een nieuwe altijd makkelijker.
Iemand anders die niks geeft om de GC controller en deze wel kan/wil bestellen?
Deze controller zal voor iedereen gewoon uiteindelijk te bestellen zijn.Kashika schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:04:
[...]
Wat een belachelijke regel. Ooit. Echt?
En ik snap je hoor. Hoewel je altijd een reparatie traject in kan, is het simpelweg bestellen van een nieuwe altijd makkelijker.
Iemand anders die niks geeft om de GC controller en deze wel kan/wil bestellen?
Bij de n64 controller was het ook paniek in het begin en nu kun je ze gewoon bestellen (4 maximaal).
Ik ben overigens wel benieuwd wat de met de NES controllers gaan doen, die kunnen nu alleen opgeladen worden op een Switch 1 volgens mij. Hopelijk komt er een nieuwere versie van uit.
Dit moeten we natuurlijk nog zien. Ik denk wel dat je gelijk hebt.wes- schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:31:
[...]
Deze controller zal voor iedereen gewoon uiteindelijk te bestellen zijn.
Bij de n64 controller was het ook paniek in het begin en nu kun je ze gewoon bestellen (4 maximaal).
Ik ben overigens wel benieuwd wat de met de NES controllers gaan doen, die kunnen nu alleen opgeladen worden op een Switch 1 volgens mij. Hopelijk komt er een nieuwere versie van uit.
Heb alleen wel vaker meegemaakt dat een console of accessoires "even" niet voorradig zijn geweest.
Disk drive voor de PS Pro bijvoorbeeld
Waarom de twijfel?Meister Sachs schreef op zondag 13 april 2025 @ 09:29:
[...]
Nog steeds te bestellen bij de Duitse mediamarkt. Twijfel nog een beetje....
Wanneer gaat de queue er bij Nintendo eigenlijk vanaf? Ik heb geen uitnodiging gekregen, en ga die waarschijnlijk ook niet meer krijgen. Ik voldoe wel aan sommige voorwaarden, maar ik heb mijn Nintendo abonnement vorig jaar laten aflopen en een paar maanden later pas weer verlengd. Net zoals bij PlayStation wacht ik op een aanbieding of het moment dat ik het weer nodig heb voor iets.
In tijden van grote releases dus maar niet meer opzeggen.
In tijden van grote releases dus maar niet meer opzeggen.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1