Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:25
Ga kort daarna voor 2 weken op vakantie, maar sowieso vraag ik mij af of ik de s2 wel gelijk "nodig" heb. Heb mijn s1 oled sinds release in huis, maar het asntal games dat ik heb uitgespeeld op de s1, kan ik bij wijze van spreken op 1 hand tellen. Ben in de eerste plaats pc gamer...
THE_BASE schreef op maandag 14 april 2025 @ 13:48:
[...]

Koop waar je zin in hebt wanneer dat kan. Anders wacht je nog even. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn. :)
Klopt, helemaal gelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Meister Sachs op 14-04-2025 14:34 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Meister Sachs schreef op maandag 14 april 2025 @ 13:09:
[...]

Ga kort daarna voor 2 weken op vakantie, maar sowieso vraag ik mij af of ik de s2 wel gelijk "nodig" heb. Heb mijn s1 oled sinds release in huis, maar het asntal games dat ik heb uitgespeeld op de s1, kan ik bij wijze van spreken op 1 hand tellen. Ben in de eerste plaats pc gamer...
Koop waar je zin in hebt wanneer dat kan. Anders wacht je nog even. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 15:02
https://tvoutlet.tv/produ...-kart-world-bundel-zwart/

Wat denken jullie hiervan? Als je gelijk betaald, betaal je in totaal 512 euro, ong 2 euro meer dan normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-10 21:27
ZesBarkiePK schreef op maandag 14 april 2025 @ 13:02:
Wanneer gaat de queue er bij Nintendo eigenlijk vanaf? Ik heb geen uitnodiging gekregen, en ga die waarschijnlijk ook niet meer krijgen. Ik voldoe wel aan sommige voorwaarden, maar ik heb mijn Nintendo abonnement vorig jaar laten aflopen en een paar maanden later pas weer verlengd. Net zoals bij PlayStation wacht ik op een aanbieding of het moment dat ik het weer nodig heb voor iets.
In tijden van grote releases dus maar niet meer opzeggen.
Gewoon proberen te bestellen, ik heb ook geen uitnodiging gezien maar ik kon er gewoon in met mijn account.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11:08
PhrancK schreef op maandag 14 april 2025 @ 14:33:
https://tvoutlet.tv/produ...-kart-world-bundel-zwart/

Wat denken jullie hiervan? Als je gelijk betaald, betaal je in totaal 512 euro, ong 2 euro meer dan normaal.
Ik denk dat je even de reviews op moet zoeken. Die zijn grotendeels prima, maar er zitten ook regelmatig reviews tussen die aangeven dat producten niet geleverd zijn of vergelijkbaar (maar die kun je waarschijnlijk van elke website vinden).
Zelf zou ik niet een vooruitbetaalde pre-order doen bij een bedrijf wat in principe vooral gericht is op televisies en niet op gaming, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Dus ik zou zeggen, zoek wat reviews op en maak je eigen afweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Cidolfas schreef op maandag 14 april 2025 @ 14:45:
[...]

Gewoon proberen te bestellen, ik heb ook geen uitnodiging gezien maar ik kon er gewoon in met mijn account.
Via welke link dan? Switch 2 en Gamecube controller productpagina's redirecten naar de pagina waar je het e-mailadres moet opgeven waarop je de uitnodiging hebt ontvangen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhrancK
evil_lemon schreef op maandag 14 april 2025 @ 14:52:
[...]

Ik denk dat je even de reviews op moet zoeken. Die zijn grotendeels prima, maar er zitten ook regelmatig reviews tussen die aangeven dat producten niet geleverd zijn of vergelijkbaar (maar die kun je waarschijnlijk van elke website vinden).
Zelf zou ik niet een vooruitbetaalde pre-order doen bij een bedrijf wat in principe vooral gericht is op televisies en niet op gaming, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Dus ik zou zeggen, zoek wat reviews op en maak je eigen afweging.
Ik heb inmiddels ook wat verder naar dat bedrijf gekeken en durf het niet aan. Wacht nog wel even of een andere bekendere toko zijn pre-orders weer opend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Raem schreef op maandag 14 april 2025 @ 14:53:
[...]

Via welke link dan? Switch 2 en Gamecube controller productpagina's redirecten naar de pagina waar je het e-mailadres moet opgeven waarop je de uitnodiging hebt ontvangen.
Ja, daar gewoon het email adres van je Nintendo account invullen. Althans, dat werkte bij mij prima.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Cidolfas schreef op maandag 14 april 2025 @ 17:47:
[...]

Ja, daar gewoon het email adres van je Nintendo account invullen. Althans, dat werkte bij mij prima.
Ik vermoed dat je gewoon een uitnodiging hebt gehad maar 'm niet hebt gelezen, misschien spam folder oid.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:39
Erkel schreef op maandag 14 april 2025 @ 18:11:
[...]

Ik vermoed dat je gewoon een uitnodiging hebt gehad maar 'm niet hebt gelezen, misschien spam folder oid.
Denk dat je gelijk hebt, met mijn email adres kom ik er niet in😉

Voldoe wel aan alle voorwaarden, maar de switch heeft afgelopen jaar aardig stof staan vangen hier met verhuizing + verbouwing achter de rug, dus qua speeluren zal het niet veel zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 21:14
Hoop wel dat op den duur iedereen voor de 5e eventueel bij Nintendo Store zou kunnen bestellen als ze willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skullz0r
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 23:22
Niwla schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 15:38:
Net de Mario Kart bundel besteld bij mediamarkt Duitsland met afhalen bij de dichtstbijzijnde MM-DE locatie (in Leer). Ben benieuwd……
Yes, ook besteld bij de lokale Duitse MM. Goede tip voor mensen die dicht aan de Duitse grens wonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
Skullz0r schreef op maandag 14 april 2025 @ 21:50:
[...]

Yes, ook besteld bij de lokale Duitse MM. Goede tip voor mensen die dicht aan de Duitse grens wonen.
Wordt het verschuldigde bedrag direct in rekening gebracht?

Toch maar besteld, afhaalplaats Lingen. Ben benieuwd!

[ Voor 9% gewijzigd door Meister Sachs op 15-04-2025 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Erkel schreef op maandag 14 april 2025 @ 18:11:
[...]

Ik denk dat hij nooit verstuurd is, of mijn email hoster heeft een issue gehad. Ik heb er echt op zitten wachten en heb niets voorbij zien komen. Als de mail nooit verstuurd is hebben meer mensen er misschien iets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:03
Wat irritant dat Nintendo die queue er na ruim een week nog niet vanaf haalt. Ik dacht dat Jan Hagel en Plebs na het weekeind misschien ook nog een keer een kans kregen om iets te bestellen.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clashmaster
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:19
Señor Sjon schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:20:
Om een of andere reden heeft FNAC.com een miljoen van die dingen? Want die blijft maar open staan.
Ik zie dat de bundel nu niet meer op voorraad is, maar de aparte console wel nog

https://www.nl.fnac.be/Ni...ario-Kart-World/a21424397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 21:54
Clashmaster schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:03:
[...]

Ik zie dat de bundel nu niet meer op voorraad is, maar de aparte console wel nog

https://www.nl.fnac.be/Ni...ario-Kart-World/a21424397
Hij heeft het denk ik over de .com site. Die hebben hem idd nog steeds beschikbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niwla
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 16:44

Niwla

dat dus....

Meister Sachs schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 07:54:
[...]

Wordt het verschuldigde bedrag direct in rekening gebracht?

Toch maar besteld, afhaalplaats Lingen. Ben benieuwd!
Hier pre-order met creditcard betaald. Is tot nu toe alleen een reservering.

niets moet......behalve adem halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
Niwla schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 13:02:
[...]

Heb eveneens cc gebruikt, zie inderdaad in de cc-app een reservering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Niwla schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 13:02:
[...]

Ik met paypal, maar ben ook nog steeds in afwachting tot ze het afschrijven. Is inderdaad alleen een reservering. Ik dacht dat Nintendo het 1 a 2 weken voor de launch zou gaan afschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hier ook een reservering, maar wel een belasting op de kaart. M’n limiet is in aangesproken.

En daarb: ik kreeg nog een flink bedrag terug van een webwinkel en dat wordt daarmee verrekend. Dus kon niet dat hele bedrag terug boeken. Anyway, ik heb de Switch 2 al betaald, scheelt straks weer. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:37
Vanmiddag besteld op de Duitse Amazon. Ik heb de bundelversie gekozen. De gewone versie kon men ook pre orderen. Wordt 5/7 juni geleverd. Betaald met CC en wordt pas belast als item is verzonden. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
elaho schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:13:
Vanmiddag besteld op de Duitse Amazon. Ik heb de bundelversie gekozen. De gewone versie kon men ook pre orderen. Wordt 5/7 juni geleverd. Betaald met CC en wordt pas belast als item is verzonden. ☺️
Hoop je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Het maakt mij niet zoveel uit hoor. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-10 22:03
Ik krijg regelmatig bestellingen van Amazon DE sneller binnen dan van NL 8)7
Zelfs levering op zondagen, maar heb dan wel Prime via daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 19:45
elaho schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:13:
Ik zag deze ook na je berichtje, maar kon hem niet afrekenen, omdat ik naar Nederland wilde verzenden. Na een paar minuten was de voorraad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Oh wat jammer zeg, ik kon gewoon bestellen en woon in NL. Ik zou de site in de gaten blijven houden kan ineens weer voorraad online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilamo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-08 00:08
Heeft iemand anders het volgend bericht gekregen van cddiscount?

'Bonne surprise : le prix de votre précommande Nintendo Switch 2 peut baisser à tout moment. Et chez nous, pas besoin de réclamer : c’est toujours le tarif leplus bas qui l’emporte, automatiquement. Cette posture concerne la consoleet les jeux, jusqu'à la date de sortie.

Pas de stress, pas de mauvaise surprise, juste l’assurance de payer le prix le plus juste au bon moment.'

Als ik het door chatgpt laat vertalen krijg ik dit:

'Leuke verrassing: de prijs van je pre-order voor de Nintendo Switch 2 kan op elk moment dalen. En bij ons hoef je daar niets voor te doen: het is altijd automatisch de laagste prijs die telt.

Deze garantie geldt voor de console én de games, tot aan de releasedatum.

Geen stress, geen onaangename verrassingen – gewoon de zekerheid dat je op het juiste moment de eerlijkste prijs betaalt.'

Is dit een standaard bericht over hun prijsgarantie of betekent dit dat de algemene prijs omlaag gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
nilamo schreef op woensdag 16 april 2025 @ 09:58:

'Leuke verrassing: de prijs van je pre-order voor de Nintendo Switch 2 kan op elk moment dalen. En bij ons hoef je daar niets voor te doen: het is altijd automatisch de laagste prijs die telt.

Deze garantie geldt voor de console én de games, tot aan de releasedatum.

Geen stress, geen onaangename verrassingen – gewoon de zekerheid dat je op het juiste moment de eerlijkste prijs betaalt.'

Is dit een standaard bericht over hun prijsgarantie of betekent dit dat de algemene prijs omlaag gaat?
Dit is een standaard mail die ik eerder heb gekregen bij een pre-order. Ik geloof niet dat de prijs enorm gaat dalen, ze zouden wel gek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilamo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-08 00:08
THE_BASE schreef op woensdag 16 april 2025 @ 10:26:
[...]

Dit is een standaard mail die ik eerder heb gekregen bij een pre-order. Ik geloof niet dat de prijs enorm gaat dalen, ze zouden wel gek zijn.
Ja dat zou inderdaad wel dol zijn, gezien de huidige ontwikkelingen. Helaas!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pimmmo
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:29

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimmmo
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
Dank je, ben hiervoor gegaan i.p.v. Duitse mediamarkt.
destro9704 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:51:
[...]

Jammer dat je daar dus al 2 maanden van te voren moet betalen. Dus laat mijn Duitse Amazon bestelling doorgaan.

Die belasten creditcard pas als ze gaan verzenden.
Klopt, maar ik maak mij er geen zorgen over dat ze het door mij betaalde bedrag houden, zonder mij ooit een Switch 2 te leveren.

[ Voor 40% gewijzigd door Meister Sachs op 16-04-2025 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuickShadow
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 02:01
Weer te bestellen bij Amazon Frankrijk, met Mario Kart World:

https://amazon.fr/dp/B0F2JCL3NZ

Edit: weer uitverkocht.

[ Voor 33% gewijzigd door QuickShadow op 16-04-2025 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:35
Meister Sachs schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:22:
[...]

Dank je, ben hiervoor gegaan i.p.v. Duitse mediamarkt.
Jammer dat je daar dus al 2 maanden van te voren moet betalen. Dus laat mijn Duitse Amazon bestelling doorgaan.

Die belasten creditcard pas als ze gaan verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regas
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 19-04 11:31
QuickShadow schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:40:

Oh ik ben je zo dankbaar!!! _/-\o_ ik dacht echt dat het mij niet meer ging lukken om een pre-order te bemachtigen en mogelijk een switch 2 rond release te garanderen. (Had heel stom de makkelijke pre-order momenten gemist 8)7 )

Het is net gelukt om de switch te bestellen via Amazon Frankrijk! :D
(Mits deze niet achteraf wordt geannuleerd door Amazon, als dat uberhaupt mogelijk is nadat de pre-order inclusief afrekening helemaal is voltooid).

Alleen één klein vraagje, ik neem aan dat het enige verschil met de Nederlandse versie is dat de verpakking in het frans is en mogelijk de console voor het eerste keer opstarten in het frans staat dan de taal gewoon eenmalig moet veranderen naar mijn voorkeurstaal?
Dat dus verder de console helemaal hetzelfde is? Dit is namelijk de eerste keer dat ik een console vanuit het buitenland bestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:46
@Regas Hooguit de verpakking is Frans. Verder alles in je eigen voorkeurstaal in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Regas
  • Laatst online: 19-04 11:31
@L23 Oke, top. Bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Laatst online: 09:57
NEDGAME HEEFT PREORDERS NU!!

https://www.nedgame.nl/ga...io-kart-world/9124958276/

^^^^^^^^^^^^^^^^

[ Voor 65% gewijzigd door flugelisoke op 16-04-2025 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 21:09
QuickShadow schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:40:

Thanks. Heb hem ook besteld. Had een pre-order bij een lokale retailer hier in Stockholm. Maar door speciale invoerrechten op Nintendo is de switch in Zweden 660 euro :( .. Moet Mel aantal dagen langer wachten helaas. Verwacht de 11e van Juni.

[ Voor 8% gewijzigd door BlowFish op 16-04-2025 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arinyo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 24-07 17:00
Nu weer pre orderen bij nedgame. Met of zonder bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

En weer uitverkocht.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clini
  • Laatst online: 17-04 12:58
Toychamp heeft pre-orders open

[ Voor 3% gewijzigd door Clini op 16-04-2025 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Laatst online: 05-10 19:45
Net een pre-order kunnen plaatsen bij Toychamp voor de Mario kart bundel. Hij lijkt nog open te staan.
https://www.toychamp.nl/p...world-blauw-rood/01870800

Let op! Als je je inschrijft voor de email update van het product bij hen. Ik kreeg eerst een email en daarna was er niet meteen te bestellen. Duurde een aantal minuten voor ik de pre order knop op de website zag.

Edit:
en 2 minuten na dit bericht was deze ook niet meer te pre-orderen.

[ Voor 16% gewijzigd door BooYooToo op 16-04-2025 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
De pre-order gaat waarschijnlijk weer op een aantal plekken open omdat mensen geannuleerd hebben? Weten retailers precies hoeveel consoles ze binnen krijgen op dag 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 21:14
MyNameIs schreef op woensdag 16 april 2025 @ 17:35:
De pre-order gaat waarschijnlijk weer op een aantal plekken open omdat mensen geannuleerd hebben? Weten retailers precies hoeveel consoles ze binnen krijgen op dag 1?
Of omdat ze meer gealloceerd hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDZx
  • Laatst online: 05-06 14:30
Regas schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:23:
(Mits deze niet achteraf wordt geannuleerd door Amazon, als dat uberhaupt mogelijk is nadat de pre-order inclusief afrekening helemaal is voltooid).
Het was geen pre-order, maar ik had ooit iets via Amazon.com besteld dat vervolgens een tijd niet geleverd kon worden. Een maand na de bestelling kreeg ik een e-mail van Amazon:
We're encountering a delay in shipping your order. We’ll make every effort to get the delayed item to you as soon as possible. If you still want this item, please confirm below. We apologize for the delay.
Met een knop 'I still want this item' en een knop 'Cancel Order', met onder de knoppen de tekst "If we don’t hear from you by [nog een maand later], we will cancel the item. Otherwise, we will send it to you when we have a delivery date and it’s ready to ship."

(Twee weken na die e-mail kwam het product op voorraad en werd het verstuurd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Laatst online: 09:39
BooYooToo schreef op woensdag 16 april 2025 @ 17:12:
Net een pre-order kunnen plaatsen bij Toychamp voor de Mario kart bundel. Hij lijkt nog open te staan.
https://www.toychamp.nl/p...world-blauw-rood/01870800

Let op! Als je je inschrijft voor de email update van het product bij hen. Ik kreeg eerst een email en daarna was er niet meteen te bestellen. Duurde een aantal minuten voor ik de pre order knop op de website zag.

Edit:
en 2 minuten na dit bericht was deze ook niet meer te pre-orderen.
Het is mij net nog gelukt. Kreeg de eerste keer wel foutmelding dat deze uit de winkelmand was gehaald, maar naar terug gaan naar de product pagina & refreshen stond deze ineens weer beschikbaar & kon ik hem bestellen 🥳

In het ergste geval annuleren ze hem, ga het wel merken. Betreft trouwens de bundle met Mario Kart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
Regas schreef op woensdag 16 april 2025 @ 14:23:
[...]

Oh ik ben je zo dankbaar!!! _/-\o_ ik dacht echt dat het mij niet meer ging lukken om een pre-order te bemachtigen en mogelijk een switch 2 rond release te garanderen. (Had heel stom de makkelijke pre-order momenten gemist 8)7 )

Mijn PS5 komt ook van de Franse Amazon, is gewoon goed gegaan.
Werd wel gebeld door de bank na de order of het wel klopte en ja opgehangen en zelf terug gebeld naar de bank :+

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Greenwood
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-10 15:51
Bij bol nu weer beschikbaar; beide exemplaren.

Console only: https://www.bol.com/nl/nl...2-zwart/9300000223645302/

en

Bundel: https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle

[ Voor 76% gewijzigd door Greenwood op 17-04-2025 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 06-10 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

Thanks!! De normale besteld.

Reeds ook de kill switch case van dbrand gereserveerd. Ben vooral benieuwd naar Hades 2.. en eindelijk aan de 2e Legend of Zelda beginnen.. op de vorige switch nooit gekocht.

Pro controller en Zelda switch 2 editie ook maar alvast besteld bij bol : D

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 17-04-2025 13:54 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Laatst online: 03-10 13:54
spartacusNLD schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:52:
[...]

Thanks!! De normale besteld.

Reeds ook de kill switch case van dbrand gereserveerd. Ben vooral benieuwd naar Hades 2.. en eindelijk aan de 2e Legend of Zelda beginnen.. op de vorige switch nooit gekocht.

Pro controller en Zelda switch 2 editie ook maar alvast besteld bij bol : D
Hou er bij Dbrand wel rekening mee dat je invoerbelastingen moet gaan betalen. Afhankelijk van de verzend dienst die ze gebruiken kan dit erg oplopen (Aramex wilde 25 euro voor het inklaren en weigerde te reageren waar ze dat op baseerden)

[ Voor 8% gewijzigd door MoonRaven op 17-04-2025 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-09 12:49
Kreeg zelfs nog melding van t.net dat Bol ook de prijs weer in de pricewatch had staan, maar helaas ze zijn alweer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koszje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 22:49
Hoezo krijg ik op de officiele nintendo store het bericht "Je hebt het maximaal toegestane aantal voor dit product bereikt." terwijl ik nog niks bestelt heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:46
Koszje schreef op donderdag 17 april 2025 @ 19:59:
Hoezo krijg ik op de officiele nintendo store het bericht "Je hebt het maximaal toegestane aantal voor dit product bereikt." terwijl ik nog niks bestelt heb?
Wat probeer je precies te bestellen? De Gamecube controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNickOne
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:31
Iemand die de GameCube controller kan bestellen maar hem niet hoeft? Zo ja, dan hou ik mezelf aanbevolen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koszje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 22:49
L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 20:03:
[...]

Wat probeer je precies te bestellen? De Gamecube controller?
Nee, de nintendo switch 2 + mario kart. Met een code vanuit e-mail van Nintendo

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Ontwikseltsaar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 07:02
Op bol: https://www.bol.com/nl/nl...el-zwart/9300000228511188

[ Voor 29% gewijzigd door Ontwikseltsaar op 18-04-2025 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:12

Esumontere

Floep, banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeineAngst
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20-09 15:48
Mijn dank is groot!! Ik heb 'm nu eindelijk kunnen pre-orderen dankzij jouw opmerking. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lixis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:34
Thanks, ik heb hem ook nog kunnen bestellen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Dit keer toch maar overstag gegaan. Had nog Bol cadeaubonnen liggen en nu voor een derde keer beschikbaar, dus dat moet gewoon een teken zijn. :P
Mario Kart bundel besteld.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:47
Het lijkt als Belg niet mogelijk om te pre-orderen op bol.com, beetje sneu! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Topper! Vanmorgen om 7:30 stond ie nog niet erop, nu dus wel! Meteen besteld

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 19-09 14:50
Ponzi schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 09:54:
Op de BE site staat ie ook terug open hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ook besteld. Gelukje op de vrijdagmorgen…! Al weten we niet hoe krap de voorraden bij release gaan zijn…

Thanks voor de post!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeineAngst
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20-09 15:48
Ponzi schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 09:54:
Dat kan wel, maar je moet even naar de Belgische store gaan. Je kan dus niet via bovenstaande link bestellen. Hiermee moet het wel lukken: https://www.bol.com/be/nl...OptionButton#productTitle

[ Voor 25% gewijzigd door KeineAngst op 18-04-2025 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:23
SqueakyClean schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:24:
[...]

Ook besteld. Gelukje op de vrijdagmorgen…! Al weten we niet hoe krap de voorraden bij release gaan zijn…

Thanks voor de post!
succesvolle pre-order moet toch wel bevestiging zijn dat je er 1 krijgt op de 5e van Juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
Toevallig kijk ik nog eens in het topic. Ook de bundel besteld. Kan ik de Duitse mario kart bundel annuleren bij Amazon. Merkte betalen met creditcard wordt ook pas belast op moment van verzenden..Top!!

Bedankt voor melden. Lijkt erop dat het niet hard gaat met switch 2??

Komen immers steeds weer nieuwe pre orders online.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
destro9704 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 11:45:
Toevallig kijk ik nog eens in het topic. Ook de bundel besteld. Kan ik de Duitse mario kart bundel annuleren bij Amazon. Merkte betalen met creditcard wordt ook pas belast op moment van verzenden..Top!!

Bedankt voor melden. Lijkt erop dat het niet hard gaat met switch 2??

Komen immers steeds weer nieuwe pre orders online.
Volgens mij gaat het heel hard. Overal telkens uitverkocht en dan komt er telkens een beetje bij.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 16:44

Niwla

dat dus....

Net ook bij Bol.com besteld. Heb ook een bestelling bij duitse mediamarkt staan. Deze ga ik annuleren.

niets moet......behalve adem halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
Ook bij Bol besteld, dank!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:58
Fomo. Ook maar besteld. Benieuwd of ik hier net zo weinig op speel als de eerste Nintendo Wii. Het ombouwen en solderen aan die chip vond ik toen nog het leukste :D

Nou ja niet helemaal waar! Mario Party 8 geloof ik? Jaren terug wel helemaal grijs gespeeld met vrienden. Dus Jamboree maar gelijk meebesteld.

[ Voor 30% gewijzigd door Morpheusk op 18-04-2025 12:38 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BennyBe
  • Laatst online: 05-06 11:47
KeineAngst schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:28:
[...]

Dat kan wel, maar je moet even naar de Belgische store gaan. Je kan dus niet via bovenstaande link bestellen. Hiermee moet het wel lukken: https://www.bol.com/be/nl...OptionButton#productTitle
Toch niet. je kan item toevoegen aan winkelkar maar als je 'verder gaat naar bestellen' verdwijnt die uit winkelkar. Al heel de ochtend zo. Ook andere Belgen hebben dit probleem, weet ik van ander forum. inderdaad heel sneu dat we benadeeld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagccxi
  • Laatst online: 24-05 03:24
BennyBe schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:48:
[...]

Toch niet. je kan item toevoegen aan winkelkar maar als je 'verder gaat naar bestellen' verdwijnt die uit winkelkar. Al heel de ochtend zo. Ook andere Belgen hebben dit probleem, weet ik van ander forum. inderdaad heel sneu dat we benadeeld worden...
Same here. Echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkbuster
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 05-10 14:57
Zojuist kunnen bestellen! Bedankt!

Edit: hij is dus weer beschikbaar bij bol!

[ Voor 4% gewijzigd door Hulkbuster op 18-04-2025 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 16:49
Ik kijk net rustig in de tuin op Bol en kon ineens de Mario Kart set preorderen! Woepwoep! Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyZa
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 11:25
Zojuist ook kunnen bestellen bij BOL, bedankt voor het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoncritter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 21:53

Qoncritter

Banannnnnna

Moet je het volledige bedrag bij Bol betalen of een aanbetaling? Dat wordt mij niet zo duidelijk bij het afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ztweakerx
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 12:31
Ook besteld bij Bol, thanks voor het melden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:57

CyBeRSPiN

sinds 2001

Qoncritter schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:35:
Moet je het volledige bedrag bij Bol betalen of een aanbetaling? Dat wordt mij niet zo duidelijk bij het afrekenen.
Met ideal wel meteen volle pond betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• destro9704
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:38:
[...]

Met ideal wel meteen volle pond betalen.
Creditcard gebruiken dan hoef je pas bij verzenden te betalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qoncritter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 21:53

Qoncritter

Banannnnnna

En ook weer te pre-orderen op Coolblue. Je hebt de mogelijkheid om hem pas te betalen bij afhalen in de winkel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 04-10 02:12
Op Coolblue kan je ook weer pre orders plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-10 22:25
Net ook de bundel besteld bij Coolblue. Bij Bol had ik het gekende probleem dat je kan reserveren maar dan bij bestellen de winkelwagen opeens leeg is.

Wel benieuwd of ik het effectief heb bij Coolblue want die kunnen dat ook nooit 100% weten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_blade_3
  • Laatst online: 30-07 09:12
Pufster schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 16:09:
Net ook de bundel besteld bij Coolblue. Bij Bol had ik het gekende probleem dat je kan reserveren maar dan bij bestellen de winkelwagen opeens leeg is.

Wel benieuwd of ik het effectief heb bij Coolblue want die kunnen dat ook nooit 100% weten denk ik.
Ik denk dat ze wat voorzichtig zijn gebleven met de pre orders en dat mensen nu ook al veel gecanceld hebben omdat de vraag toch wat lager is dan verwacht. Ik heb zelf mijn eerste pre order bij Amazon ook gecanceld omdat ik verzendkosten moest betalen en een latere levertijd had. Ik haal hem wel bij Coolblue 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nintendo had al maanden geleden gezegd dat hun voorraad goed op orde zou zijn.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:22
Voor de coolblue bestellers. Ik had met de eerste pre-order run een switch zonder mariokart besteld en gezien deze nu weer beschikbaar was, dacht ik om hem om te zetten. Dat kon, maar coolblue gaf wel aan dat deze later geleverd zou gaan worden en dat er van de mariokart versie veel meer besteld waren. So you know…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-10 16:55
Ik zie dat de prijzen in de US niet worden aangepast nav de tarievenbelasting. Wel bijzonder dat bij de Mariokart Bundel er 50 dollar bijkomt en bij de EU versie 'slechts' 40,- euro. Normaal worden voor de games de dollar en euro prijzen 1 op 1 overgenomen. De Amerikanen betalen dus iets meer voor Mario Kart in de bundel dan wij.

bron: https://www.nintendo.com/...to-begin-april-24-in-u-s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Laatst online: 06-10 22:33
Seroczynski schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 16:22:
Nintendo had al maanden geleden gezegd dat hun voorraad goed op orde zou zijn.
Nintendo is wel vaak snel uitverkocht, ondanks de goede voorraden. Zou mij niet verbazen als tegen de tijd van lancering toch echt alles uitverkocht is.

Alleen die gamecube controller moet even vrij komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_blade_3
  • Laatst online: 30-07 09:12
Cardinal schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 16:32:
Voor de coolblue bestellers. Ik had met de eerste pre-order run een switch zonder mariokart besteld en gezien deze nu weer beschikbaar was, dacht ik om hem om te zetten. Dat kon, maar coolblue gaf wel aan dat deze later geleverd zou gaan worden en dat er van de mariokart versie veel meer besteld waren. So you know…
Bijzonder. Ik heb de bundel net daar gepreorderd en er staat gewoon "af te halen in de winkel op 5 juni".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Modbreak:Gamers, let even op de spelregels van dit topic, discussie over scalpers is hier niet toegestaan, berichten zijn daarom ook verwijderd.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-10 22:25
Cardinal schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 16:32:
Ik vind wel dat ze moeten eerlijk zijn want anders is dat slechte reclame voor hun. Als ze er nu al vanuit gaan dat de bundel na 5 juni is mag dat op de website staan. Zou dan ook de laatste keer zijn ik daar bestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BKooij
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-08 23:31
Qoncritter schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 14:25:
En ook weer te pre-orderen op Coolblue. Je hebt de mogelijkheid om hem pas te betalen bij afhalen in de winkel.
Cool, preorder in de winkel geplaatst.
Let's see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 04-10 02:12
plato82 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 16:42:
Ik zie dat de prijzen in de US niet worden aangepast nav de tarievenbelasting...
Of nog niet. Misschien was er al een flinke voorraad geïmporteerd voordat de heffingen ingingen. Of het is een uitzondering op de importheffingen. Nou ja, niet te volgen voor mij 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BKooij schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:37:
[...]

Cool, preorder in de winkel geplaatst.
Let's see
Jup, hier ook gelukt. Kennelijk heeft Coolblue er aardig wat op voorraad. Of iedereen heeft elders al een bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 23:16
Blue_blade_3 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 16:56:
[...]

Bijzonder. Ik heb de bundel net daar gepreorderd en er staat gewoon "af te halen in de winkel op 5 juni".
idd bij mijn ook!
ik zij wel raar vinden als ik niet 5 juni krijg dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arinyo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 24-07 17:00
Zo te zien nog steeds pre order bij coolblue open, wel best lang. Het lijkt alsof dat iedereen t heeft geannuleerd. Of echt mega veel op voorraad. En wanneer geen uitnodiging meer nodig bij Nintendo store, weet iemand dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nagccxi
  • Laatst online: 24-05 03:24
Just saying maar pre orders zijn open op:
- Coolblue (los + bundels)
- Dreamland (los + Mario bundel)
- MediaMarkt (bundels)
Pagina: 1 ... 20 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1