Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:21

Dennis1812

Amateur prutser

Ze komen maar niet uitverkocht. Ze staan steeds ook best lang open valt mij op.
PlayStation tijd was het steeds hooguit minuten.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17

CyBeRSPiN

sinds 2001

Dennis1812 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 22:14:
Ze komen maar niet uitverkocht. Ze staan steeds ook best lang open valt mij op.
PlayStation tijd was het steeds hooguit minuten.
Oftewel: Nintendo doet het dit keer ontzettend goed door de productie aan de vraag te laten voldoen :)
Lijkt er dus op dat iedereen die er een wil op 5 juni er een moet kunnen krijgen rechtstreeks van een winkel voor de standaardprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:54
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 22:16:
[...]

Oftewel: Nintendo doet het dit keer ontzettend goed door de productie aan de vraag te laten voldoen :)
Lijkt er dus op dat iedereen die er een wil op 5 juni er een moet kunnen krijgen rechtstreeks van een winkel voor de standaardprijs.
Ik denk dat behalve bij echte Nintendo fans als ons, de prioriteiten voorlopig elders liggen mocht je de Switch 1 al hebben. Ruim 500 euro blijft een smak geld als je ook nog op vakantie wil/moet, vaste lasten omhoog gaan etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standie
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:45
Arinyo schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 22:04:
Zo te zien nog steeds pre order bij coolblue open, wel best lang. Het lijkt alsof dat iedereen t heeft geannuleerd. Of echt mega veel op voorraad. En wanneer geen uitnodiging meer nodig bij Nintendo store, weet iemand dat?
Een derde mogelijkheid is dus dat ze nu meer pre-orders accepteren dan dat er voorraad is, zoals iemand hierboven is verteld door Coolblue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-08 15:14
Deezers schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 23:05:
[...]

Ik denk dat behalve bij echte Nintendo fans als ons, de prioriteiten voorlopig elders liggen mocht je de Switch 1 al hebben. Ruim 500 euro blijft een smak geld als je ook nog op vakantie wil/moet, vaste lasten omhoog gaan etc etc.
Zelf persoonlijk spreekt de line up van release games mij ook niet echt aan. Notabene een upgrade van een game wat dé releasegame was bij de switch1, dat vind ik echt armoe troef. Ben van plan hem pas te halen als metroid daadwerkelijk uitkomt. Maar mocht de switch bij de release overal zijn op te pikken, dan weet ik niet of ik me kan beheersen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nagccxi
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 24-05 03:24
Standie schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 23:19:
[...]

Een derde mogelijkheid is dus dat ze nu meer pre-orders accepteren dan dat er voorraad is, zoals iemand hierboven is verteld door Coolblue.
Net contact opgenomen met Coolblue en er werd mij verteld dat zolang je kan bestellen/preorderen er wel degelijk genoeg voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 13:42
Vind t jammer dat de Mario kart bundel het digitale spel heeft, heb daarom het spel maar los besteld

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagccxi
Nu ook beschikbaar om te preorderen op Suprabazar (BE)
Console: https://www.suprabazar.be/nintendo-switch-2-console-32065245

MK Bundel: https://www.suprabazar.be...mario-kart-world-32066178

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Deezers schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 23:05:
[...]

Dat geldt echt niet voor iedereen. Er zijn zoveel mensen die makkelijk 500 euro uitgeven en dan wel zien of ze eind van de maand nog kunnen tanken of eten.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:51
Deze Switch 2 pre-order cyclus lijkt heel erg op die van de Switch 1. Toen voor de switch 1 de eerste pre-orders open gingen was de eerste voorraad snel weg. In de dagen erna was er steeds een golf waarin je weer kon pre orderen. Ik heb toen de derde of vierde golf bij Intertoys gebruikt en kreeg hem op launch.

Die cyclus lijkt er nu ook weer te zijn: nedgame was de eerste, toen wat buutenlandse amazons, vervolgens bol, cooblue, mm. Nadat een week ofzo het was uitverkocht, had nedgame opeens weer een voorraad, vervolgens bol en nu coolblue en mm waar het nog steeds open staat.

Ik denk dus niet dat je nu echt veel kunt zeggen over de populariteit van de switch 2, ik denk dat Nintendo heel veel geproduceerd heeft en ze steeds een paar batches vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

MM stond in het begin ook erg lang open met de bundels met hoes erbij of allerlei sport spullen.

Vraag mij wel af wanneer de GameCube controller zonder invite mag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rogerthat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 29-08 09:35
Coolblue is alweer uitverkocht, ik heb mijn amazon.de order gister omgezet naar de bundle bij CB. Met dank aan dit forum!!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 10:49
THE_BASE schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 07:08:
[...]

Dat geldt echt niet voor iedereen. Er zijn zoveel mensen die makkelijk 500 euro uitgeven en dan wel zien of ze eind van de maand nog kunnen tanken of eten.
Ah dat verklaart alle "wanneer wordt het afgeschreven" posts dus ook ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Bij MM kan hij opn achteraf betalen met Klarna als dat relevant is.
30 dagen ná levering.

De 30 gaat ook pas in na levering. Dat houdt Klarna via T&T in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-07 13:35
ik heb gister middag Nintendo Switch 2 + Mario Kart World
bij coolblue besteld
nu alleen nog een Beschermhoes kopen!

[ Voor 24% gewijzigd door ferrariking op 19-04-2025 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagccxi
Rogerthat schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 09:52:
Coolblue is alweer uitverkocht, ik heb mijn amazon.de order gister omgezet naar de bundle bij CB. Met dank aan dit forum!!!!
Coolblue heeft er nog openstaan maar geen bundels met Mario Kart. Enkel de losse en bundels met cases.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:25
nils7 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 00:07:
Vind t jammer dat de Mario kart bundel het digitale spel heeft, heb daarom het spel maar los besteld
Zodat je een fysieke digitale key heb? 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:57
Aschtra schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 11:58:
[...]

mario kart 8 heb ik ook al sinds begin digitaal, sommige spellen wil je digitaal als je die vaak speelt en het constante wisselen van cartridges kan verminderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 11:58:
[...]

Mario Kart staat gewoon op de cartridge hoor als je het apart in de winkel koopt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 19-04-2025 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:25
JackAvery schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 12:10:
[...]

Mario Kart staat gewoon op de cartridge hoor als je het apart in de winkel koopt ;)
Nvm verkeerd gelezen

[ Voor 25% gewijzigd door Aschtra op 19-04-2025 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 18:55
Gisteren laat nog bij Coolblue kunnen bestellen. Zojuist navraag gedaan.
Er werd gezegd dat deze mogelijk niet op de dag van release geleverd gaat kunnen worden.
De medewerker vond het vreemd dat deze weer te bestellen was. Ze zij ook dat ze in principe alleen maar de pre-orders open hadden totdat de verwachte voorraad op was.
Bij mijn bestelling word wel gewoon de release datum aangegeven.
Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aschtra schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 12:31:
[...]

Nee. Bij de switch2 worden games op cartridge gewoon digitaal gedownload. Je speelt niet vanaf de cartridge
Dat is alleen zo bij games die "Game Key Cartridges" gebruiken. Je hebt ook gewone fysieke releases. waaronder Mario Kart World.

Bij dat eerste type releases voor de retail staat het duidelijk op het doosje - zie dit algemeen voorbeeld van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08 09:50
Raven_X3 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 12:32:
Gisteren laat nog bij Coolblue kunnen bestellen. Zojuist navraag gedaan.
Er werd gezegd dat deze mogelijk niet op de dag van release geleverd gaat kunnen worden.
De medewerker vond het vreemd dat deze weer te bestellen was. Ze zij ook dat ze in principe alleen maar de pre-orders open hadden totdat de verwachte voorraad op was.
Bij mijn bestelling word wel gewoon de release datum aangegeven.
Ben benieuwd.
En een andere werknemer zegt dan dat als je kan bestellen je het ook hebt. M.a.w. zij weten ook van niets en zeggen maar iets.
Zelf ben ik van mening dat Coolblue dit goed moet inschatten en niet de pre-orders eindeloos laten openstaan en dan op 5 juni zeggen oeps toch niet. Zal veel slechte reclame voor hun zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennis1812 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 09:56:
30 dagen ná levering.

Let op: dat gaat niet automatisch. Bij Intertoys een pre-order gedaan en die werd gewoon na 30 euro geïncasseerd. Moest melding maken bij Klarna, maar die verwijzen naar Intertoys. Die uiteraard niets konden doen.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Bij MediaMarkt gaat het wel goed. Daarbij incasseert Klarna bij mij niet automatisch maar moet ik handmatig de betaling doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Qoncritter schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 14:25:
En ook weer te pre-orderen op Coolblue. Je hebt de mogelijkheid om hem pas te betalen bij afhalen in de winkel.
Bedankt voor de tip. Ik had er al een switch 2 op dag één kunnen bestellen maar dan niet de bundel. Nu toch de bundel kunnen bestellen! Die andere geannuleerd. Dus nogmaals thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:13
Geen reacties over scalpers. Zie topicwaarschuwing onderaan.

[ Voor 89% gewijzigd door Mog op 20-04-2025 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiyo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-05 19:09
Is er misschien een Telegram groep/Discord voor alerts als er nieuwe voorraad is? Excuus als dit algemeen bekend is. Heb wel gezocht, maar zelf niets kunnen vinden. Alvast dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
Dennis1812 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 09:56:
30 dagen ná levering.

Geld dit ook voor via Klarna 30 dagen later betalen via de klarna one-time paycard? Dan genereert Klarna zelf een tijdelijke VISA kaart waarmee je kunt betalen. Maar de regel is, als je de kaart niet gebruikt binnen 24 uur, dan verloopt de kaart en kan er niet meer mee worden betaald. Ik weet niet hoe dit gaat via preorders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

ObiWan23 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 01:58:
[...]

Geld dit ook voor via Klarna 30 dagen later betalen via de klarna one-time paycard? Dan genereert Klarna zelf een tijdelijke VISA kaart waarmee je kunt betalen. Maar de regel is, als je de kaart niet gebruikt binnen 24 uur, dan verloopt de kaart en kan er niet meer mee worden betaald. Ik weet niet hoe dit gaat via preorders.
Ik ken dat hele systeem niet.
Ik heb gewoon gekozen voor "Klarna achteraf betalen".
Hij is zichtbaar in de Klarna app als "komt binnenkort". Zodra de MM hem verzend zegt hij "komt eraan!".
Vanaf dat PostNL (of soortgelijke) zegt: bezorgd. Dan springt de factuur open en kan ik hem betalen. Of 30 dagen vanaf dat moment wachten.
Daarna komt er een herinnering zonder kosten voor 14 dagen.

Daarna krijg je herinnerings kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-08 00:03
Shiyo schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 01:39:
Is er misschien een Telegram groep/Discord voor alerts als er nieuwe voorraad is? Excuus als dit algemeen bekend is. Heb wel gezocht, maar zelf niets kunnen vinden. Alvast dank!
Je moet even weten waarop je moet zoeken.
https://t.me/nintendovoorraad

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StibJan
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17-08 23:04
Als iemand die geen telegram heeft: heb je ook rechtstreeks de Discord link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

StibJan schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 13:27:
[...]

Als iemand die geen telegram heeft: heb je ook rechtstreeks de Discord link?
Hij staat in die link maar de tekst is net te lang:

https://discord.gg/cV3S5W6eq5

Ik zit er verder niet in dus kom niet bij mij als 't een scam blijkt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennis1812 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 15:50:
Bij MediaMarkt gaat het wel goed. Daarbij incasseert Klarna bij mij niet automatisch maar moet ik handmatig de betaling doen.
Maar wel over 30 dagen, je kunt dan nog één keer uitstellen, maar daarna moet je toch echt betalen. Klarna ziet niet dat iets een pre-order is en niet verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

THE_BASE schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 14:37:
[...]

Maar wel over 30 dagen, je kunt dan nog één keer uitstellen, maar daarna moet je toch echt betalen. Klarna ziet niet dat iets een pre-order is en niet verzonden wordt.
Jawel. Dat zien ze wel.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hij blijft op in behandeling tot moment van versturen. Pas daarna KAN je betalen.
Nu kan ik niet eens betalen al zou ik het willen.
Die 30 dagen beginnen pas te tellen nadat mediamarkt aangeeft dat ze geleverd hebben.
Dat is dus bijna 2 maanden later dan bestelling waarmee je effectief 3 maanden na bestelling pas moet betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennis1812 op 22-04-2025 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennis1812 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 14:44:
[...]

Jawel. Dat zien ze wel.

***members only***

Hij blijft op in behandeling tot moment van versturen. Pas daarna KAN je betalen.
Nu kan ik niet eens betalen al zou ik het willen.
Die 30 dagen beginnen pas te tellen nadat mediamarkt aangeeft dat ze geleverd hebben.
Dat is dus bijna 2 maanden later dan bestelling waarmee je effectief 3 maanden na bestelling pas moet betalen.
De vorige keer is dat toch echt mis gegaan hier. Maar goed, fijn dat het dan nu goed gaat bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
  • Laatst online: 31-08 17:28
CyBeR schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 13:39:
[...]

Hij staat in die link maar de tekst is net te lang:

https://discord.gg/cV3S5W6eq5

Ik zit er verder niet in dus kom niet bij mij als 't een scam blijkt.
Heb discord terug geïnstalleerd en gejoind, maar zie niet direct waar updates/meldingen komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

runob schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:47:
[...]

Heb discord terug geïnstalleerd en gejoind, maar zie niet direct waar updates/meldingen komen?
Ik zit er verder niet in
Ik weet verder niks, ik heb alleen de link even uit die telegrampagina gehaald.

Ik heb geen antwoorden verder, geen ervaring met die groep, niks nada noppes.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BennyBe
  • Laatst online: 05-06 11:47
Terug te bestellen op Bol.com. Heb het net gedaan. Probleem met bestellen uit België is dus opgelost t.o.v. vorige keer.

[ Voor 11% gewijzigd door BennyBe op 23-04-2025 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StibJan
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17-08 23:04
BennyBe schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:15:
Terug te bestellen op Bol.com. Heb het net gedaan. Probleem met bestellen uit België is dus opgelost t.o.v. vorige keer.
Zeer bedankt! _/-\o_ Bundel kunnen bestellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 30-08 10:28
BennyBe schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:15:
Ik weet niet of dit hetzelfde was bij de Switch 1 pre-orders, maar er lijken er dus genoeg te zijn voor 5 juni :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Binks
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:36
Het is nu mogelijk om de Gamecube controllers te bestellen bij de Nintendo Store zonder uitnodiging.
Momenteel krijg ik wel de melding dat ik het toegestaande limiet bereikt heb, zonder nog iets besteld te hebben.
https://store.nintendo.nl...assics-000000000010015326

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:13
Binks schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:06:
Het is nu mogelijk om de Gamecube controllers te bestellen bij de Nintendo Store zonder uitnodiging.
Momenteel krijg ik wel de melding dat ik het toegestaande limiet bereikt heb, zonder nog iets besteld te hebben.
Daar hebben inderdaad meer mensen last van, waaronder ik. Hopelijk snel opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Binks schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:06:
Kan alsnog alleen als je al Nintendo Switch online hebt.
Helaas, die sluit ik pas af als ik de switch heb. Anders ben ik al een maand kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Dennis1812 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:14:
[...]

Helaas, die sluit ik pas af als ik de switch heb. Anders ben ik al een maand kwijt.
Klopt, gaat ook niet veranderen gezien de controllers bedoelt zijn voor Nintendo Switch Online. Hopen dat de voorraad goed geregeld blijft en ook gewoon later dit jaar de controller besteld kan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:53
Dennis1812 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:14:
[...]

Als je hem héél graag wilt zou ik dat toch overwegen. Andere controllers gingen volgens mij ook best hard en waren daarna lastig te krijgen.
Je kunt nu het goedkoopste abonnement afsluiten en zodra je de Switch 2 en Gamecube controller hebt omzetten naar het abonnement met uitbreiding. Dan betaal je nog geen €2 voor die maand online die je niet gebruikt, maar wel de zekerheid hebt op een Gamecube controller.

Maar goed, kan ook een stukje fomo zijn en wie weet blijft de controller ook na 5 juni nog gewoon goed leverbaar.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Raem schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:44:
[...]

Maar goed, kan ook een stukje fomo zijn en wie weet blijft de controller ook na 5 juni nog gewoon goed leverbaar.
Moeilijk te zeggen. Van de voorgaande NSO controllers is in ieder geval alles al een tijdje op voorraad behalve de SNES controller. Wellicht hebben ze nu genoeg Gamecube controllers en valt de vraag enigszins mee omdat het enkel geschikt is voor de Switch 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-08 09:02
L23 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:47:
[...]

Moeilijk te zeggen. Van de voorgaande NSO controllers is in ieder geval alles al een tijdje op voorraad behalve de SNES controller. Wellicht hebben ze nu genoeg Gamecube controllers en valt de vraag enigszins mee omdat het enkel geschikt is voor de Switch 2.
De Nintendo 64 controller was in het begin ook amper te verkrijgen, maar ondertussen lijkt dat geen probleem meer te zijn.

Daar had ik voornamelijk moeite mee want sommige games zijn praktisch onspeelbaar zonder die controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Is bij jullie de bestelknop voor de GameCube controller ook verdwenen?

Edit: Nu doet die het wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Seroczynski op 23-04-2025 14:29 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:53
Seroczynski schreef op woensdag 23 april 2025 @ 14:25:
Is bij jullie de bestelknop voor de GameCube controller ook verdwenen?
Nee, staat er nog gewoon.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 23 april 2025 @ 14:29:
[...]

Nee, staat er nog gewoon.
Bij mij was die even weg. Toen die weer terug was kon ik het bestelproces doorlopen (y)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:16
Thanks. GameCube controller en N64 controller besteld. Zullen mooi in de kast staan naast de NES en SNES controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Ik heb inmiddels wel de Gamecube controller kunnen bestellen, geen melding meer dat de max van 2 controllers bereikt is.

Ook gelijk de Nintendo Switch 2-etui er bij besteld, ben ik straks op 5 juni voorlopig voorzien.

[ Voor 29% gewijzigd door L23 op 23-04-2025 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binks
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:36
L23 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:12:
[...]

Daar hebben inderdaad meer mensen last van, waaronder ik. Hopelijk snel opgelost.
Na contact via de chat en mail is het bij mij nu opgelost!
Ik heb ze zojuist kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinyo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 24-07 17:00
Hier ook gelukt met bestelling. Vanmorgen had ik ook tzelfde probleem. Nog wel voor mensen met lidmaatschap online. Erna echt voor iedereen, verwacht ik 👌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
Arinyo schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:16:
Hier ook gelukt met bestelling. Vanmorgen had ik ook tzelfde probleem. Nog wel voor mensen met lidmaatschap online. Erna echt voor iedereen, verwacht ik 👌
Nee, er komt geen erna. NSO controllers zoals de Gamecube controller blijven exclusief op de My Nintendo Store voor Nintendo Switch Online leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinyo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 24-07 17:00
L23 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:26:
[...]

Nee, er komt geen erna. NSO controllers zoals de Gamecube controller blijven exclusief op de My Nintendo Store voor Nintendo Switch Online leden.
Ohh, maar wel te koop voor leden zonder abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Arinyo schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:33:
[...]

Ohh, maar wel te koop voor leden zonder abonnement?
Nee? Voor Nintendo Switch Online leden.

NSO is niet gratis. Wel begrijp ik dat je de controller kan bestellen met het standaard abonnement. NSO + Uitbreidingspakket is niet nodig om de controller te bestellen, wel nodig om straks de Gamecube games te kunnen spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door L23 op 23-04-2025 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:07
Je moet een actief betaald standaard of beter NSO abonnement hebben. Met de gratis versie kun je hem niet bestellen. Dus nee, zonder abonnement zijn dergelijke controllers nog nooit te bestellen geweest. Verwacht dat dit altijd zo zal blijven.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Koldur schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:46:
Je moet een actief betaald standaard of beter NSO abonnement hebben. Met de gratis versie kun je hem niet bestellen. Dus nee, zonder abonnement zijn dergelijke controllers nog nooit te bestellen geweest. Verwacht dat dit altijd zo zal blijven.
Even voor de duidelijkheid, welke gratis versie heb je het over? Of bedoel je daarmee de gratis proefperiode van 7 dagen? Klopt inderdaad dat het daar niet mee te bestellen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:07
L23 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:52:
[...]

Even voor de duidelijkheid, welke gratis versie heb je het over? Of bedoel je daarmee de gratis proefperiode van 7 dagen? Klopt inderdaad dat het daar niet mee te bestellen is.
Met elke willekeurige gratis versie, maar inderdaad wat er nu specifiek gratis te krijgen is, de proefperiode.

Duidelijker is, je moet een actief abonnement hebben onder je account. Dan alleen is het te bestellen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:35
De Game Cube controller is nu zonder queue te bestellen;

Deze moest ik nog. Super!

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:27
L23 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:52:
[...]

Bij Splatoon kun, of kon, je een code voor drie maanden nso krijgen, ik weet niet of dat meetelt als betaald abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
hcQd schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:13:
[...]

Bij Splatoon kun, of kon, je een code voor drie maanden nso krijgen, ik weet niet of dat meetelt als betaald abonnement.
Zal in ieder geval duidelijk bij de voorwaarden aangegeven staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:16
Code bij Switch Lite Hyrule edition telt mee voor betaalde nso.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sscmartina
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-07 13:55
Mario kart world switch 2 bundel is tot een minuut geleden nog te reserveren via bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-08 21:51
Ook de gewone bundel nog te bestellen, deze keer ook vanuit België!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
Thanks! Gelukt via bol 🎉
Was ondertussen via nowinstock het in de gaten aan het houden om amazon nl/fr/de . Op de site kan je ook makkelijk de discord channel joinen.
https://www.nowinstock.ne...consoles/nintendoswitch2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfchild
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 19:10
zojuist mario bundel kunnen bestellen bij BOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:00

Eren

Boss of this gym

wolfchild schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:13:
zojuist mario bundel kunnen bestellen bij BOL
Bedankt voor de tip, ik heb hem zojuist ook even besteld. €509 met Mario Kart best prijzig voor een Nintendo console, maar goed, ik zal de waarde er wel uitspelen 🫡

4HEad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Laatst online: 20:13
Is er ook nog een goede site/telegram groep voor voorraad checker van Coolblue? Heb nog wat bonnen liggen, dus moet daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
https://www.amazon.fr/dp/B0F2JCL3NZ/

Amazon.fr ook bestelbaar nu, en iets goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italoco
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-08 08:47
Ik heb er net zojuist een bij bol kunnen reserveren 509euro. wellicht is er weer wat beschikbaar!!

sla je slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 01-07 16:28
nu zijn ze niet meer beschikbaar. hebben toch even open gestaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SyraW85
  • Laatst online: 18:52
Ik dacht dat Coolblue pre-orders pas afschreven op de creditcard bij verzending of iets er voor, maar dat blijkt niet zo te zijn. Mijn CC rekening was opeens erg hoog deze maand door CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-08 19:02
Krijg je dan ook een Franse versie van de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
Er!k schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 07:46:
[...]

Krijg je dan ook een Franse versie van de console?
Er is geen region lock op de switch (buiten een Japan only versie). Waarschijnlijk een verpakking in het Frans (wat mogelijks sowieso het geval is als ze meerdere talen op de verpakking zetten om zelfde product in meerdere landen te verkopen). Ik zou me daar geen zorgen om maken, console zet je gewoon in taal naar keuze.

https://nintendosoup.com/...rsion-and-global-version/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 16:02

spartacusNLD

This is Sparta!!

Italoco schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:29:
Ik heb er net zojuist een bij bol kunnen reserveren 509euro. wellicht is er weer wat beschikbaar!!

sla je slag!
Had nog aan de webchat medewerkers gevraagd of ze de bestellingen daadwerkelijk ook allemaal kunnen uitleveren op 5 juni. Ze gaf aan dat enkel en alleen één levering aan één order wordt gekoppeld en dat ze nooit doen aan orders waarvan ze de voorraad niet kunnen uitleveren.

Lijkt me dus dat zij de meest betrouwbare partij zijn om te bestellen? Ik heb nu twee pre-orders lopen, bij CB en bol. Kan ik die van CB dan niet net zo makkelijk annuleren? Of toch laten staan?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:30

S2S

SyraW85 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 01:02:
Ik dacht dat Coolblue pre-orders pas afschreven op de creditcard bij verzending of iets er voor, maar dat blijkt niet zo te zijn. Mijn CC rekening was opeens erg hoog deze maand door CB.
Gebeurd wel vaker, mijn MM bestelling is ook gelijk afgeschreven.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 17:39
spartacusNLD schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 08:16:
[...]

Had nog aan de webchat medewerkers gevraagd of ze de bestellingen daadwerkelijk ook allemaal kunnen uitleveren op 5 juni. Ze gaf aan dat enkel en alleen één levering aan één order wordt gekoppeld en dat ze nooit doen aan orders waarvan ze de voorraad niet kunnen uitleveren.

Lijkt me dus dat zij de meest betrouwbare partij zijn om te bestellen? Ik heb nu twee pre-orders lopen, bij CB en bol. Kan ik die van CB dan niet net zo makkelijk annuleren? Of toch laten staan?
Er zijn hier al meerdere berichten geplaatst over mensen die bij verschillende webwinkels vragen naar zekerheid over de levering, en het antwoord is elke keer anders. Die klantenservicemedewerkers hebben waarschijnlijk geen inzicht in hoe veel switches bol precies geleverd krijgt, dus 100% zekerheid kunnen zij je voorlopig waarschijnlijk niet geven.
Het lijkt er tot nu toe op dat Nintendo de voorraad goed op orde heeft, als je bekijkt hoe lang de preorders overal open waren en hoe vaak ze nog tijdelijk terug open gaan. Persoonlijk heb ik maar 1 preorder staan en heb ik er vertrouwen in dat ik die op launch day krijg, maar ik zou het ook niet compleet rampzalig vinden als ik iets langer moet wachten dus voor mij is het prima zo.
Ik denk ik elk geval dat niemand je 100% zeker kan garanderen dat je preorder ook binnenkomt op de dag van launch. Of je die tweede preorder wel of niet moet laten staan kan niemand anders voor je beslissen, dat hangt denk ik af van hoeveel vertrouwen je hebt in bol en hoe vervelend je het zou vinden als het om de een of andere reden wel misgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-08 09:57
De voorraden en leveringsgarantie zullen zo betrouwbaar zijn als de afspraken die de webshops met Nintendo hebben gemaakt; ze zullen een leveringsgarantie van een aantal units krijgen en deze zal, gezien de golven van extra pre-orders, steeds beperkt worden opgehoogd. Ik vraag me alleen af of de units al ergens in Europa klaarliggen voor distributie of dat ze nog verscheept moeten worden uit Vietnam of China. In dat laatste geval kunnen ze nog verdeeld worden over andere delen van de wereld waar meer tekort is, wat de oplages voor Europa kan beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:16
S2S schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 08:33:
[...]

Gebeurd wel vaker, mijn MM bestelling is ook gelijk afgeschreven.
Die van bol is bij mij alweer verdwenen, enkel de reservering qua geld staat er nog.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:30

S2S

Señor Sjon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:44:
[...]

Die van bol is bij mij alweer verdwenen, enkel de reservering qua geld staat er nog.
Is maar net hoe ze ermee omgaan, ik zit er niet echt mee, je moet toch betalen 😂

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:37
S2S schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:49:
[...]

Is maar net hoe ze ermee omgaan, ik zit er niet echt mee, je moet toch betalen 😂
Sommigen willen pas bij ontvangst betalen, het zal toch betaald mogen worden inderdaad. Heb direct betaald, 0 verschil met nu betalen of pas in juni, betaal je het iig niet van je vakantiegeld :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Standie
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:45
Ik zie hem weer op Bol.com. Alleen de console, geen bundel:
https://www.bol.com/nl/nl...2-zwart/9300000223645302/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michael3sen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-04 13:30
Zag hetzelfde en heb er snel één op Bol besteld.
Nu kan ik mijn andere reservatie (bundel met Mario Kart World) annuleren bij ToyChamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:00
De versie met Mario kart zal ook wel weer op voorraad komen bij bol... gewoon in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

rudyman85 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:57:
[...]

Sommigen willen pas bij ontvangst betalen, het zal toch betaald mogen worden inderdaad. Heb direct betaald, 0 verschil met nu betalen of pas in juni, betaal je het iig niet van je vakantiegeld :P
Ik denk dat die laatste zin voor veel mensen een argument zal zijn dat ze wachten met betalen.
Eind mei is vakantiegeld.

Tweakers is een over het algemeen rijke bubbel, dus de meeste hier kijken niet op een paar honderd.
Maar hier wordt hij ook met vakantiegeld voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 02:45
Nintendo doet standaard pas met betaling vlak voor levering, dat was ook niet aan te passen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-08 17:35
Mario Kart World-bundel ook weer beschikbaar bij Bol!

https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

[ Voor 54% gewijzigd door eggman op 25-04-2025 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-08 09:02
Vraag mij af of die nieuwe beschikbaarheid bij bol.com gewoon extra units zijn die ze van Nintendo krijgen of geannuleerde pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-08 10:22

H.Boss

Hugo Boss

Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar zou ik via iemand deze controller kunnen bestellen: https://store.nintendo.nl...assics-000000000010015326

Ik vind het zonde om nu al een abbo+uitbreidingspakket aan te schaffen terwijl de S2 pas 5 juni komt.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 259tim
  • Laatst online: 20:14
H.Boss schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:54:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar zou ik via iemand deze controller kunnen bestellen: https://store.nintendo.nl...assics-000000000010015326

Ik vind het zonde om nu al een abbo+uitbreidingspakket aan te schaffen terwijl de S2 pas 5 juni komt.
Deze controllers worden gelimiteerd op 2 per account, dus ik denk dat er weinig mensen zijn die dat willen doen, als ze er zelf dan nog één willen kan dat niet meer.

Overigens heb je voor het bestellen van de controller alleen het normale Switch Online abbonement nodig, niet het uitbreidingspakket. Als je dit dus al hebt kan je alsnog bestellen. Het uitbreidingspakket heb je wel nodig om de GameCube games te spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-08 10:22

H.Boss

Hugo Boss

259tim schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:59:
[...]

Deze controllers worden gelimiteerd op 2 per account, dus ik denk dat er weinig mensen zijn die dat willen doen, als ze er zelf dan nog één willen kan dat niet meer.

Overigens heb je voor het bestellen van de controller alleen het normale Switch Online abbonement nodig, niet het uitbreidingspakket. Als je dit dus al hebt kan je alsnog bestellen. Het uitbreidingspakket heb je wel nodig om de GameCube games te spelen
Dank je wel, ik heb het net gevraagd aan iemand die ik ken. En die kon het niet bestellen met een standaard abbo. Daar moest ook het uitbreidingspakket bij.

Edit: diegene keek verkeerd. Het lukt nu wel.

[ Voor 3% gewijzigd door H.Boss op 25-04-2025 14:05 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Kreeg je een mail van BOL? Ik heb m in de "Stuur me een bericht" staan, maar geen bericht gehad niets, dus deze ook weer gemist :( En wil m toch wel graag daar vandaan omdat ik nog 150 euro aan cadeaubonnen heb

[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 25-04-2025 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen1911
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-08 22:06
Ha mede-tweakers,

Op 04-04 gelijk besteld bij Bol.com met creditcard. Geld werd direct 'afgeschreven' van mijn creditcard-rekening (ING-bank). Bij 'Mijn Bestellingen' op bol.com staat nog 'Wordt verzonden' als status. Factuur gaat mijn kant op zodra hij verzonden is staat er ook bij.

Het gekke: de -€509 is opeens verdwenen uit mijn uitgavenoverzicht van mijn creditcard. Ik kan in mijn creditcard-'historie' ook geen spoor meer vinden van bol.com. Ik zie bij reserveringen ook niets staan. Wat is er aan de hand? Heeft iemand anders dit ook?
Ik heb contact opgenomen met Bol.com maar zij kunnen het niet vertellen, het wordt naar een andere afdeling gestuurd en zij gaan contact opnemen. Ik ben alleen bang dat ik mijn pre-order kwijt ben (en iemand er hier heel gelukkig mee is gemaakt 😉)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17

CyBeRSPiN

sinds 2001

@koen1911 zou me er niet druk om maken. Hij staat toch nog bij je bestellingen als “wordt verzonden”? Tzt zal de creditcard wel weer belast worden.
Bij mij staat overigens “Wordt bezorgd” als status en heb ook op 4 april besteld, maar reeds betaald via iDeal.

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeRSPiN op 25-04-2025 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:32
Señor Sjon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:44:
[...]

Bij mij is de reservering bij de bank weg😡. Maar bij bol.com staat de bestelling gelukkig nog wel. Hopen dat het goed gaat en ook daadwerkelijk gaan uitleveren op 5 juni en tevens dat er ook geld wordt afgeschreven van mijn creditcard.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
koen1911 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:15:
...
Het gekke: de -€509 is opeens verdwenen uit mijn uitgavenoverzicht van mijn creditcard. Ik kan in mijn creditcard-'historie' ook geen spoor meer vinden van bol.com. Ik zie bij reserveringen ook niets staan. Wat is er aan de hand? Heeft iemand anders dit ook?
...
ING verwijdert reserveringen na 21 dagen automatisch, zie reserveringen.
Dit wordt gedaan omdat bij vele langdurige reserveringen je maximum anders wordt bereikt zonder daadwerkelijk iets uit te (kunnen) geven.
BOL kan later die reservering gewoon doorvoeren, mits je credit card dat dan toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 12:01

joeri1

Cloud Engineer

Flitzer schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:21:
[...]

ING verwijdert reserveringen na 21 dagen automatisch, zie reserveringen.
Dit wordt gedaan omdat bij vele langdurige reserveringen je maximum anders wordt bereikt zonder daadwerkelijk iets uit te (kunnen) geven.
BOL kan later die reservering gewoon doorvoeren, mits je credit card dat dan toelaat.
Ik heb bij ICS gecheckt en die zeggen dat een reservering maximaal 30 dagen blijft staan. In mijn geval zal die dus ook binnenkort 'verdwijnen'. Als ik het zo lees dan komt het wel goed, op naar 5 juni!

[ Voor 6% gewijzigd door joeri1 op 25-04-2025 21:44 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1