Tja, hopen maar dat die Bol.com mailing alsnog orde op zaken stelt. Tot nu toe 0 mails, terwijl ze blijkbaar wel bestelbaar zijn geweest.....
heb hier over gechat met Bol...ik had het zelfde.....maar je moet zorgen dat je in de app dus meldingen ontvangt van acties e.d. Dit had ik dus uitstaan waardoor ik die mailtjes ook ben misgelopen.LZ86 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:50:
Tja, hopen maar dat die Bol.com mailing alsnog orde op zaken stelt. Tot nu toe 0 mails, terwijl ze blijkbaar wel bestelbaar zijn geweest.....
Waar kun je dat aanpassen in de app? Ik kijk erover heen denk ik.rbfotoeu schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 00:43:
[...]
heb hier over gechat met Bol...ik had het zelfde.....maar je moet zorgen dat je in de app dus meldingen ontvangt van acties e.d. Dit had ik dus uitstaan waardoor ik die mailtjes ook ben misgelopen.
Profiel -> instellingen -> notificatiesLoewe schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 08:56:
[...]
Waar kun je dat aanpassen in de app? Ik kijk erover heen denk ik.
Ik had betaald met mijn CC via applepay. Kwam erachter dat het hiermee dus direct wordt afgeschreven / meegaat in de eerstvolgende betaalrun. Was niet mijn insteek om de retailer al vroegtijdig te spekken maar no harm done.
In de periode dat de PS5 moeilijk te krijgen was hebben die mails zowel bij coolblue als bij bol nooit gewerkt, dus ga er niet 100 procent vanuit dat je nu een melding krijgt. Uiteindelijk is af en toe dit topic checken waarschijnlijk effectiever als dat je lukt. Hopelijk weet iedereen er een te bestellen voor launch in elk geval!rbfotoeu schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 00:43:
[...]
heb hier over gechat met Bol...ik had het zelfde.....maar je moet zorgen dat je in de app dus meldingen ontvangt van acties e.d. Dit had ik dus uitstaan waardoor ik die mailtjes ook ben misgelopen.
Thanks, maar aangevinkt inderdaad. Hopen maar dat t iets doet, verder maar eens geregeld hier kijken.rbfotoeu schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 00:43:
[...]
Zo is het mij ook gelukt inderdaad, die reminder stond bij mij ook aan maar nooit bericht gekregen. Gewoon ouderwets blijven checken werkt nog steeds het beste helaas.LZ86 schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 09:45:
[...]
Thanks, maar aangevinkt inderdaad. Hopen maar dat t iets doet, verder maar eens geregeld hier kijken.
Dan is Bolletje toch cooler blauw bezig. Toen ik daar begin april een Switch 2 reserveerde werd er alleen een reservering op mijn CC geplaatst. Die inmiddels zelfs vervallen is terwijl mijn pre-order nog steeds staat.SyraW85 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 01:02:
Ik dacht dat Coolblue pre-orders pas afschreven op de creditcard bij verzending of iets er voor, maar dat blijkt niet zo te zijn. Mijn CC rekening was opeens erg hoog deze maand door CB.
Dreamland heeft nog voorraad maar ze leveren na launch
[ Voor 42% gewijzigd door Starry op 26-04-2025 21:44 ]
Ik zie staan:Starry schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 21:35:
Dreamland heeft nog voorraad maar ze leveren na launch
Edit, in de winkelmand:Pre-order vandaag en krijg hem op de dag van de release (05/06/2025). Max 1 console per klant.
Vermoedelijk op vrijdag
13/06/2025
[ Voor 12% gewijzigd door Bliksem B op 26-04-2025 23:36 ]
Tja dat is meestal ook hoe het werkt. Je betaald pas wanneer je order ook daadwerkelijk verzonden is. Daar ging ik deze keer ook gewoon vanuit, maar blijkbaar zijn de kosten voor Coolblue toch hoog genoeg om maar gelijk over te gaan op het innen van de betaling. Ik ben persoonlijk niet zo van het spekken van de winkel kas voordat het product ook daadwerkelijk verzonden of in mijn bezit is.BamSlam_ schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 15:33:
[...]
Dan is Bolletje toch cooler blauw bezig. Toen ik daar begin april een Switch 2 reserveerde werd er alleen een reservering op mijn CC geplaatst. Die inmiddels zelfs vervallen is terwijl mijn pre-order nog steeds staat.
Maar ach, aan de andere kant mag ik er nu toch wel vanuit gaan dat het product op launch datum op mijn deurmat staat.
Tenzij Coolblue failliet is voor die tijd.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Als het goed is vergoed de creditcardmaatschappij dan de schade.Dennis1812 schreef op zondag 27 april 2025 @ 17:54:
Tenzij Coolblue failliet is voor die tijd.
Een vraagje:
Ik wil bij Dreamland de bundel halen, wat in België winkels heeft. Als ik deze daar koop, heb ik dan de Belgische eshop of hoe werkt dit precies?
Ik wil bij Dreamland de bundel halen, wat in België winkels heeft. Als ik deze daar koop, heb ik dan de Belgische eshop of hoe werkt dit precies?
Switch consoles zijn regiovrij op één specifiek model voor de Japanse markt na. Maak een account aan in de regio die je wilt dus.Deadlydodo9 schreef op maandag 28 april 2025 @ 13:01:
Een vraagje:
Ik denk overigens dat de preorder bij Dreamland enkel voor thuislevering waren? Maar mogelijk dat ze nog beetje stock in de winkel hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 29-04-2025 11:37 ]
Bij de MM in België zijn ze nog op voorraad. Volgens mij alleen de losse consoles.
Heb er op 10 april de bundel met Mario Kart en Qware hoes besteld, ik heb voor ophalen gekozen, omdat bezorgen alleen in België kan.
Heb er op 10 april de bundel met Mario Kart en Qware hoes besteld, ik heb voor ophalen gekozen, omdat bezorgen alleen in België kan.
[ Voor 23% gewijzigd door H.Boss op 28-04-2025 18:25 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Lijkt erop dat Nintendo de regels voor het pre-orderen iets heeft laten vieren. Ik ben slechts de laatste 1.5 jaar lid van nso, daarvoor een jaartje niet lid geweest. De overige eisen voldoe ik wel aan, marketing en speeltijd.
Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793
Ik kreeg net de uitnodiging van Nintendo er een te bestellen, ik ben een maand of wat NSO uitgebreid lid.
Mijn reservering verdween bij ICS al na een week. Ik neem aan dat het gewoon goedkomt? En het niets zegt over de status van/bij Bol?joeri1 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:44:
[...]
Ik heb bij ICS gecheckt en die zeggen dat een reservering maximaal 30 dagen blijft staan. In mijn geval zal die dus ook binnenkort 'verdwijnen'. Als ik het zo lees dan komt het wel goed, op naar 5 juni!
Komt goed. Met een reservering wordt voornamelijk een check gedaan om te kijken of je voldoende ruimte hebt op je kaart voor een aankoop. Ze doen er voor de rest niks mee. Wanneer Bol de bestelling verstuurd zullen ze alsnog je kaart belasten. Zorg er wel voor dat je tegen die tijd voldoende ruimte hebt op je kaart voor de bestelling want de ruimte is niet meer gereserveerd.Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 11:37:
[...]
Mijn reservering verdween bij ICS al na een week. Ik neem aan dat het gewoon goedkomt? En het niets zegt over de status van/bij Bol?
Dank!avec_style schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 11:43:
[...]
Komt goed. Met een reservering wordt voornamelijk een check gedaan om te kijken of je voldoende ruimte hebt op je kaart voor een aankoop. Ze doen er voor de rest niks mee. Wanneer Bol de bestelling verstuurd zullen ze alsnog je kaart belasten. Zorg er wel voor dat je tegen die tijd voldoende ruimte hebt op je kaart voor de bestelling want de ruimte is niet meer gereserveerd.
Ik heb ook een pre-order mail van Nintendo gekregen. En uiteraard maar meteen gedaan. Inclusief de digitale versie van Mario Kart. Leuk. Op dag één de console binnen hebben.
Ben sinds de introductie ervan NSO-lid, heb 5000+ uur speeltijd, maar een uitnodiging ontvangen ho maar 
Gelukkig al bij Nedgame geregeld.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hoe werkt zoiets eigenlijk, kan je dan het spel wel in het Nederlands spelen?Haay schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:49:
Voor wie nog op zoek is naar een pre-order voor de Switch 2 + MK World bundle... Bij FNAC Frankrijk nog beschikbaar (€499,99), en die verzendt wel naar Nederland:
https://www.fnac.com/Pack...do-Switch-2/a21424397/w-4
Doos en handleiding is natuurlijk met Franse tekst maar wat zijn verder alle verschillen?
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Dat zijn de mogelijke verschillen. Ik acht de kans zelfs groot dat iedere S2 in de EU dezelfde doos heeft. Als ik bijvoorbeeld de foto's van de doos tussen Bol en FNAC vergelijk zie ik geen verschillen. Als je de console dan opstart zal die vragen welke taal je wilt gebruiken. Die taal wordt dan ook gebruikt in het spel mits deze het ondersteund. Ik heb een Duitse versie van BOTW en die ondersteund gewoon Nederlands.frankwopereis schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:13:
[...]
Hoe werkt zoiets eigenlijk, kan je dan het spel wel in het Nederlands spelen?
Doos en handleiding is natuurlijk met Franse tekst maar wat zijn verder alle verschillen?
[ Voor 10% gewijzigd door joeri1 op 29-04-2025 16:25 . Reden: Extra uitleg omtrent games toegevoegd ]
Ik vraag mij af welke sites al reeds je geld afschrijven voor ze versturen.
Ik weet dat Bol slechts je geld afschrijft na verzending
Zal ook afhangen of je creditcard ideal of Klarna doet natuurlijk.
Ik heb mediamarkt met Klarna en dat hoeft pas na verzending in elk geval.
Ik heb geen CC
Ik heb mediamarkt met Klarna en dat hoeft pas na verzending in elk geval.
Ik heb geen CC
Bij Mediamarkt schrijven ze het in ieder geval gelijk van je cc af. Ik heb het al betaald.Dragunov schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 19:27:
Ik heb bij Bol met iDeal betaald, dat is al sinds 4 april van mn rekening af. Dus straks krijg ik “gratis” mn switch, geen deukje in mn saldo danDragunov schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 19:27:
De Switch 2 Mario Kart bundel is nu al een paar dagen gewoon te pre-orderen via Amazon Frankrijk.
En zal je net zien dat 'ie nu uitverkocht is.jurjen-89 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 10:22:
De Switch 2 Mario Kart bundel is nu al een paar dagen gewoon te pre-orderen via Amazon Frankrijk.
Hier uiteindelijk ook een bericht van Nintendo gekregen gisteren. Vanmorgen de pre-order geplaatst (bundel versie).
Gebruik €25 kortingscode MER25jurjen-89 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 10:22:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik denk dat ik het bericht van Nintendo gemist heb omdat ik “spam mij met marketing” uit heb staan. Dat is een soort van automatisme
. Any way, waar zet ik dit aan? Ik kan het nergens vinden…
Gewoon naar https://www.nintendo.com/nl-nl/ en naar je accountinstellingen, onderin kun je dan privacy en andere instellingen aanpassen.LoeiOrdinair schreef op woensdag 30 april 2025 @ 11:47:
Ik denk dat ik het bericht van Nintendo gemist heb omdat ik “spam mij met marketing” uit heb staan. Dat is een soort van automatisme. Any way, waar zet ik dit aan? Ik kan het nergens vinden…
Werkt helaas alleen als je in Frankrijk laat bezorgen.
Apart, bij sommige werkt het wel.jurjen-89 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 12:09:
[...]
Werkt helaas alleen als je in Frankrijk laat bezorgen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zie net dat ik een ook een pre-order uitnodiging vanuit Nintendo gekregen heb, pas nso-lid sinds januari dus zou je mail in de gaten houden als je nog zoekende bent.
Had hem al direct bij Bol besteld de eerste dag dus laat deze voorbij gaan.
Lijkt er inderdaad op dat we geen scalpers gaan zien bij de launch als er nog steeds zo relatief eenvoudig aan te komen valt.
Had hem al direct bij Bol besteld de eerste dag dus laat deze voorbij gaan.
Lijkt er inderdaad op dat we geen scalpers gaan zien bij de launch als er nog steeds zo relatief eenvoudig aan te komen valt.
Hmmm, ik wil de Nintendo store in maar ik krijg al een tijdje de wachtrij zonder progressie
Ik kom er anders gewoon in. Heb je een andere browser geprobeerd?Cyrax0508 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 21:26:
Hmmm, ik wil de Nintendo store in maar ik krijg al een tijdje de wachtrij zonder progressie
Al geprobeerd van te voren in te loggen?
Andere browser dan Safari werkt inderdaad. En via mijn mail naar de bestelbevestiging ook. ThnxSir_Lion schreef op woensdag 30 april 2025 @ 21:34:
[...]
Ik kom er anders gewoon in. Heb je een andere browser geprobeerd?
Al geprobeerd van te voren in te loggen?
Nedgame hoopt dat ze het ook echt voor je kunnen verzenden... Ik heb 10 maanden gewacht op een No Limit Run die ik bij hen had gepre orderd, om vervolgens alleen een mail te krijgen dat ze op een vage manier de bestelling na die 10 maanden toch niet kunnen leveren, en ik mijn geld terugkrijg...CyBeR schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 14:40:
Ben sinds de introductie ervan NSO-lid, heb 5000+ uur speeltijd, maar een uitnodiging ontvangen ho maar
Hopelijk kunnen ze de Switch preorders wel goed regelen....
4HEad
Wat is een No Limit Run? Het gaat her over een Switch 2 launch, dat is wel iets van een andere orde. Gaat goed komen (angst zaaien of negatieve ervaringen met je webshop delen lijkt me ook niet de bedoeling). Niet dat ik het verder goed praat, had ook een keer een vreemde ervaring met een import game bij Nedgame.Eren schreef op woensdag 30 april 2025 @ 22:27:
[...]
Nedgame hoopt dat ze het ook echt voor je kunnen verzenden... Ik heb 10 maanden gewacht op een No Limit Run die ik bij hen had gepre orderd, om vervolgens alleen een mail te krijgen dat ze op een vage manier de bestelling na die 10 maanden toch niet kunnen leveren, en ik mijn geld terugkrijg...
Ik heb tot zover alleen maar goede ervaringen met ze (incl. pre-orders), dus ik heb er vertrouwen in.Eren schreef op woensdag 30 april 2025 @ 22:27:
[...]
Nedgame hoopt dat ze het ook echt voor je kunnen verzenden... Ik heb 10 maanden gewacht op een No Limit Run die ik bij hen had gepre orderd, om vervolgens alleen een mail te krijgen dat ze op een vage manier de bestelling na die 10 maanden toch niet kunnen leveren, en ik mijn geld terugkrijg...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Oh ja, ik haal het soms door elkaar. Het gaat om Limited Run Games spellen die normaal gesproken alleen digitaal beschikbaar zijn, kun je via hen tijdelijk fysiek kopen. En ja, tijdelijk. In dit geval ging het om Persona 4. Het nadeel is alleen dat je vaak lang moet wachten. Maar goed, ik heb liever een fysieke versie dan een digitale.L23 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 22:40:
[...]
Wat is een No Limit Run? Het gaat her over een Switch 2 launch, dat is wel iets van een andere orde. Gaat goed komen (angst zaaien of negatieve ervaringen met je webshop delen lijkt me ook niet de bedoeling). Niet dat ik het verder goed praat, had ook een keer een vreemde ervaring met een import game bij Nedgame.
Je betaalt wel een premium. Ik had Persona 4 via NedGames als pre-order geplaatst voor 80 euro($30 als je het direct kocht), maar na tien maanden wachten kreeg ik ineens een e-mail dat mijn bestelling was geannuleerd zonder enige uitleg...
Verder heb ik op zich goede ervaringen met NedGames, maar pre orders doe ik niet meer bij hen. Ze zijn wat dat betreft niet te vertrouwen. Als ik nu alsnog een fysieke kopie wil, moet ik op eBay zo’n $120 bijleggen, plus torenhoge verzendkosten en invoerrechten.
4HEad
Ik snap het niet. Waarom bestel je die niet gewoon direct bij Limited Run? Dan krijg je je bestelling gegarandeerd, en je betaalt (meestal) geen achterlijke prijzen.. Nou bestel je bij een winkel die voor jou bij een andere winkel moet bestellen.. Voor mij is het een tijd geleden qua pre-orders, maar volgens mij is Nedgame gewoon te vertrouwen als je "normale" games bestelt. Ik krijg zelf in ieder geval binnenkort m'n eerste limited run bestelling sinds 2022 binnen.Eren schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 00:58:
Oh ja, ik haal het soms door elkaar. Het gaat om Limited Run Games spellen
[..]

Make lovecraft not warcraft.
Jammer genoeg was het bij Limited Run Games al uitverkocht. Nedgame koopt er ook een aantal in en plakt er een premium/pre-order op. Nog steeds beter dan de aftermarketprijzen. Maar goed, ik wil niet te veel afdwalen van het onderwerp. Dit is mijn standpunt: op voorraad zijn ze top, maar pre-orders zou ik niet meer doen zeker niet als je je tien maanden op iets verheugt en het daarna zonder reden wordt geannuleerd...Sméagol schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 02:59:
[...]
Ik snap het niet. Waarom bestel je die niet gewoon direct bij Limited Run? Dan krijg je je bestelling gegarandeerd, en je betaalt (meestal) geen achterlijke prijzen.. Nou bestel je bij een winkel die voor jou bij een andere winkel moet bestellen.. Voor mij is het een tijd geleden qua pre-orders, maar volgens mij is Nedgame gewoon te vertrouwen als je "normale" games bestelt. Ik krijg zelf in ieder geval binnenkort m'n eerste limited run bestelling sinds 2022 binnen.
4HEad
De vraag is of dit impact heeft op je plek in de wachtrij. Ik heb direct bij de aankondiging de mail aangezet, maar ook nog geen reactie en ik heb al enkele jaren een NSO(+) abonnement.LoeiOrdinair schreef op woensdag 30 april 2025 @ 11:47:
Ik denk dat ik het bericht van Nintendo gemist heb omdat ik “spam mij met marketing” uit heb staan. Dat is een soort van automatisme. Any way, waar zet ik dit aan? Ik kan het nergens vinden…
Ze gingen uit van 31 maart met het bepalen wie de mail kreeg. Als je idd het "ontvang mail van Nintendo" vinkje uit had staan op 31 maart kom je niet in aanmerking voor een pre-order bij Nintendo zelf.Bliksem B schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 22:22:
[...]
De vraag is of dit impact heeft op je plek in de wachtrij. Ik heb direct bij de aankondiging de mail aangezet, maar ook nog geen reactie en ik heb al enkele jaren een NSO(+) abonnement.
Er staat:ShadLink schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:59:
[...]
Ze gingen uit van 31 maart met het bepalen wie de mail kreeg. Als je idd het "ontvang mail van Nintendo" vinkje uit had staan op 31 maart kom je niet in aanmerking voor een pre-order bij Nintendo zelf.
Volledig bericht:E-mails ontvangen van Nintendo
- Heeft zich aangemeld voor het ontvangen van promotionele e-mails en berichten van Nintendo en is aangemeld op de dag dat de uitnodigingsmail wordt verzonden.
Nintendo Switch 2 | My Nintendo StoreDe eerste ontvangers van een uitnodiging worden geselecteerd op basis van de onderstaande criteria:
Status van Nintendo Switch Online-lidmaatschapSpeeltijd
- Is op 31 maart 2025 minstens twee jaar onafgebroken lid van Nintendo Switch Online, met een actief lidmaatschap op de dag dat de pre-order wordt geplaatst. Voor familielidmaatschappen komt de persoon die het lidmaatschap heeft gekocht in aanmerking. Andere leden van het familielidmaatschap komen niet in aanmerking.
E-mails ontvangen van Nintendo
- Heeft een bepaalde hoeveelheid tijd besteed aan het spelen van gekochte/betaalde Nintendo Switch-games, waarbij prioriteit gegeven wordt aan diegenen met meer speeltijd.
- Gebruiksinformatie delen met Nintendo.
- Heeft ervoor gekozen om gebruiksinformatie met Nintendo te delen om persoonlijke aanbiedingen en aanbevelingen te kunnen ontvangen.
Of je in aanmerking komt, is gebaseerd op gegevens per 31 maart 2025.
- Heeft zich aangemeld voor het ontvangen van promotionele e-mails en berichten van Nintendo en is aangemeld op de dag dat de uitnodigingsmail wordt verzonden.
Nintendo-accounts die onder toezicht staan via Ouderlijk toezicht komen niet in aanmerking voor aankopen in de My Nintendo Store. Voor familielidmaatschappen komt de persoon die het lidmaatschap heeft gekocht in aanmerking. Andere leden van het familielidmaatschap komen niet in aanmerking.
In de loop van de tijd kunnen de drempelwaardes voor selectiecriteria worden verlaagd en kunnen er meer mensen worden uitgenodigd om een Nintendo Switch 2-systeem te pre-orderen. Daarbij blijft er gericht voorrang worden gegeven aan de meest toegewijde Nintendo Switch-spelers (zolang de voorraad strekt).
Waardoor het lijkt dat dat het wel een criteria is voor de plek in de wachtrij die op 31 maar is bepaald, maar is niet verplicht voor een uitnodiging. Maar je moet wel aangemeld zijn om uberhaupt een mail te mogen ontvangen (dat is natuurlijk wiedes).
Desondanks, nogal stom. Ik volg Nintendo graag. Alleen ik doe dat op andere manieren dan per mail. Daar kijk ik toch nooit in de reclamebox 😉.
Het staat zelfs gewoon in het bericht wat je quote:Bliksem B schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:13:
[...]
Er staat:
[...]
Volledig bericht:
[...]
Nintendo Switch 2 | My Nintendo Store
Waardoor het lijkt dat dat het wel een criteria is voor de plek in de wachtrij die op 31 maar is bepaald, maar is niet verplicht voor een uitnodiging. Maar je moet wel aangemeld zijn om uberhaupt een mail te mogen ontvangen (dat is natuurlijk wiedes).
Desondanks, nogal stom. Ik volg Nintendo graag. Alleen ik doe dat op andere manieren dan per mail. Daar kijk ik toch nooit in de reclamebox 😉.
Of je in aanmerking komt, is gebaseerd op gegevens per 31 maart 2025.
I Know. Maar moet je aan alle criteria voldoen, of kom je dan hoger op de ranglijst? Want waarom anders de zin:ShadLink schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:15:
[...]
Het staat zelfs gewoon in het bericht wat je quote:
[...]
en is aangemeld op de dag dat de uitnodigingsmail wordt verzonden.
Ik denk dat ze op 31 maart een lijstje gemaakt hebben van alle accounts die voldeden aan de voorwaarden. En dan op de dag van verzending controleren of je niet ondertussen het vinkje uitgezet hebt.Bliksem B schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:17:
[...]
I Know. Maar moet je aan alle criteria voldoen, of kom je dan hoger op de ranglijst? Want waarom anders de zin:
[...]
Ik kon vandaag (misschien al eerder) de gamecube controllers bestellen zonder uitnodiging. Lijkt erop alsof accessoires nu direct te bestellen zijn.
Je hebt alleen switch online nodig voor 15 p/jH.Boss schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:54:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar zou ik via iemand deze controller kunnen bestellen: https://store.nintendo.nl...assics-000000000010015326
Ik vind het zonde om nu al een abbo+uitbreidingspakket aan te schaffen terwijl de S2 pas 5 juni komt.
Je kan ook switch online per maand van iets €3 en je kan hem bestellen. Heb ik ook vorige week gedaan. Hij was al te bestellen vanaf vorige week 😊
Iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Ik heb de switch 2 pre order geplaatst bij mediamarkt bestaand uit een bundel van de console en een qware hoes voor 500 euro. Mario kart heb ik los gepreorderd voor 80 euro. Nu zie ik dat op Amazon.fr de bundel beschikbaar is voor 510 euro, dat scheelt nogal. Wat zouden jullie doen? Echter wordt de console via amzon.fr later geleverd. Alvast bedankt! Is Amazon.fr een beetje betrouwbaar kwa garantie of zou ik het lekker zo laten?
Die bundel is niet Amazon-specifiek, maar een bundel die door Nintendo aangeboden wordt en bij retailers plusminus €509 kost (Bol, Coolblue, Amazon dus, Mediamarkt zelf…). In jouw geval ben je duurder uit doordat bij die Mediamarkt-bundel een hoes zit.Faab00 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 12:48:
Iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Ik heb de switch 2 pre order geplaatst bij mediamarkt bestaand uit een bundel van de console en een qware hoes voor 500 euro. Mario kart heb ik los gepreorderd voor 80 euro. Nu zie ik dat op Amazon.fr de bundel beschikbaar is voor 510 euro, dat scheelt nogal. Wat zouden jullie doen? Echter wordt de console via amzon.fr later geleverd. Alvast bedankt! Is Amazon.fr een beetje betrouwbaar kwa garantie of zou ik het lekker zo laten?
Dus je zou de losse Switch 2 + hoes met daarnaast de fysieke Mario Kart kunnen annuleren, en dan de bundel kopen - mits deze beschikbaar is. Dat laatste is momenteel alleen de vraag, en dan weet je dus nog niet hoe snel je ‘m binnen kan hebben. Keuzes keuzes.
[ Voor 11% gewijzigd door Jixreme op 06-05-2025 12:57 ]
Wat zou jij doen? Ik ben heel slecht in keuzes maken😬. Daarnaast heb ik geen ervaring met Amazon.fr. Iemand een idee hoe het met garantie zit?Jixreme schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 12:54:
[...]
Die bundel is niet Amazon-specifiek, maar een bundel die door Nintendo aangeboden wordt en bij retailers plusminus €509 kost (Bol, Coolblue, Amazon dus, Mediamarkt zelf…). In jouw geval ben je duurder uit doordat bij die Mediamarkt-bundel een hoes zit.
Dus je zou de losse Switch 2 + hoes met daarnaast de fysieke Mario Kart kunnen annuleren, en dan de bundel kopen - mits deze beschikbaar is. Dat laatste is momenteel alleen de vraag, en dan weet je dus nog niet hoe snel je ‘m binnen kan hebben. Keuzes keuzes.
Geregeld via Amazon.fr besteld. en .it, .es etc. Nooit problemen, behalve dat t misschien niet op 5 juni bezorgd wordt, maar enkele dagen later. Mediamarkt zou ik uit principe al niet doen, omdat ze die meuk en verplicht bijstoppen. Dus lekker annuleren en gewoon op Amazon bestellen.Faab00 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 13:05:
[...]
Wat zou jij doen? Ik ben heel slecht in keuzes maken😬. Daarnaast heb ik geen ervaring met Amazon.fr. Iemand een idee hoe het met garantie zit?
Ik heb zelf de bundel bij Coolblue besteld. Je hebt nog een kleine maand; je kan tot die tijd winkels waarvan je geen vragen over de garantie hebt in de gaten houden en ‘m bij beschikbaarheid bestellen. Er is geen goed of fout, behalve die shovelware die mediamarkt bij een console biedt.Faab00 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 13:05:
[...]
Wat zou jij doen? Ik ben heel slecht in keuzes maken😬. Daarnaast heb ik geen ervaring met Amazon.fr. Iemand een idee hoe het met garantie zit?
Garantie is gewoon 2 jaar in heel Europa, maakt niet uit dat je in een ander (Europees) land besteld. Ik bestel regelmatig bij Amazon.de en ben positief over garantie claims. Voor Amazon.fr zal dat niet veel anders zijn. Enige risico is dat die wat later aankomt als je bij Amazon.fr besteld.Faab00 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 13:05:
[...]
Eerst bestellen via amazon.fr met kortingscode MER25, als die nog werkt. Daarna de andere bestelling annuleren.Faab00 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 13:05:
[...]
4HEad
lijkt me sterk, de 3 letters veranderen per dag en geen idee of het ook bij pre-orders werkt. Ik zou dan MAR25 proberen (mardi)Eren schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 14:03:
[...]
Eerst bestellen via amazon.fr met kortingscode MER25, als die nog werkt. Daarna de andere bestelling annuleren.
Pre order via Amazon.fr (beide kortingcode varianten werkte niet) - Verwachting 10 juni levering. Net op tijd voor verjaardag zoonlief.
Als je het écht niet ziet zitten om het via Amazon.fr te doen heb je nog een paar opties binnen NL.Faab00 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 13:05:
[...]
- Intertoys - Intertoys neemt geen online pre-orders aan. Je zou dus op 5 juni de winkel binnen kunnen lopen in de hoop dat er voorraad is. Of ga nu alvast naar een Intertoys bij je in de buurt om de beschikbaarheid te peilen.
- Nintendo - De bundel is nog steeds beschikbaar via de store van Nintendo zelf. Alleen werkt dit nog op uitnodiging. Wie weet halen ze dit de komende tijd eraf en kun je via die weg de bundel nog bestellen.
- Overige shops - Hou budgetgaming.nl en dit topic in de gaten. Het is alweer een tijdje stil geweest volgens mij, maar redelijk wat shops hadden af en toe weer wat voorraad beschikbaar.
Ze mogen als ze toch zoveel beschikbaar hebben ook best een week of 3 eerder uitleveren van mij.
Het is niet alsof ze nog veel kunnen veranderen aan dat ding.
En ik wil Mario Kart spelen.
Het is niet alsof ze nog veel kunnen veranderen aan dat ding.
En ik wil Mario Kart spelen.
Top! Net besteld! Nu mediamarkt annuleren. Hoop dat dat een beetje gemakkelijk gaat. Als de bestelling niet verzonden is kan je hem toch gewoon annuleren?
Bij MediaMarkt moet je wel bellen geloof ik. Daar is niet een "annuleren" knopje.
Mooi.. de switch 2 zonder game geannuleerd bij bol en ingeruild voor de versie met game. Lijkt me toch interessanter dan afhankelijk gedacht
Nu hopen dat dit geen negatieve impact heeft op de leverdatum omdat ik de mario kart bundel nu later gereserveerd heb.
[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 07-05-2025 10:59 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik had het ook op deze manier gedaan bij klarna.Dennis1812 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 14:44:
***members only***
Hij blijft op in behandeling tot moment van versturen. Pas daarna KAN je betalen.
Nu kan ik niet eens betalen al zou ik het willen.
Die 30 dagen beginnen pas te tellen nadat mediamarkt aangeeft dat ze geleverd hebben.
Dat is dus bijna 2 maanden later dan bestelling waarmee je effectief 3 maanden na bestelling pas moet betalen.
Via zo'n one time card.
Had hem op 4 april besteld.
Zag vandaag ineens dat klarna hem automatisch geannuleerd heeft.
Hij blijft dus niet staan op in behandeling.
Gelukkig was hij op bol.com net gewoon nog te reserveren dus heb ik hem alsnog besteld en nu wel gelijk betaald zodat ik zeker weet dat hij gewoon op tijd verzonden wordt.
Ik hoop het ook. Ik ga er wel van uit. Bol.com is op zich best wel betrouwbaar dus ik gok wel dat hun weten wat hun voorraad is qua leveren op release datum.spartacusNLD schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:56:
[...]
Mooi.. de switch 2 zonder game geannuleerd bij bol en ingeruild voor de versie met game. Lijkt me toch interessanter dan afhankelijk gedacht
Nu hopen dat dit geen negatieve impact heeft op de leverdatum omdat ik de mario kart bundel nu later gereserveerd heb.
[ Voor 24% gewijzigd door airwolf83 op 07-05-2025 11:44 ]
Ik heb geen idee wat een one time card is.
Hij staat nog gewoon op in behandeling en na die tijd betaal ik per Ideal. Zoals met alles op Klarna.
Het blijft gewoon in behandeling. Tenzij je iets gaat doen met creditcards o.i.d.
Maar gewoon de klassieke Klarna geeft geen problemen.
Mijn screenshot zou er nog exact hetzelfde uitzien.
Hij staat nog gewoon op in behandeling en na die tijd betaal ik per Ideal. Zoals met alles op Klarna.
Het blijft gewoon in behandeling. Tenzij je iets gaat doen met creditcards o.i.d.
Ow ik zie dat ik het verkeerde bericht gequoute had.. moest deze quoten:Dennis1812 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:43:
Ik heb geen idee wat een one time card is.
Ik had het op 4 april dus ook via een one time card gedaan..2 weken geleden was hij nog gewoon in behandeling. In die tussentijd heb ik niet meer gekeken maar vandaag stond hij dus ineens op geannuleerd.ObiWan23 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 01:58:
[...]
Geld dit ook voor via Klarna 30 dagen later betalen via de klarna one-time paycard? Dan genereert Klarna zelf een tijdelijke VISA kaart waarmee je kunt betalen. Maar de regel is, als je de kaart niet gebruikt binnen 24 uur, dan verloopt de kaart en kan er niet meer mee worden betaald. Ik weet niet hoe dit gaat via preorders.
Belangrijkste advies rondom Klarna lijkt dus gewoon de ouderwetse standaard Klarna gebruiken. Dat gaat tenminste goed.
En dan is betalen voor de preorder of na verzending volledig afhankelijk van de webshop.
Waarbij het met de mediamarkt goed lijkt te gaan.
En dan is betalen voor de preorder of na verzending volledig afhankelijk van de webshop.
Waarbij het met de mediamarkt goed lijkt te gaan.
Bol doet een reservering op je CC. Deze reservering kan echter vervallen na een bepaalde tijd (verschilt per CC provider). Een Klarna One Time Card is een virtuele CC die je maar één keer kunt gebruiken. Nadat de reservering werd geannuleerd kon Bol deze niet verlengen. Hierdoor werd je bestelling geannuleerd.airwolf83 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:57:
Ik had het op 4 april dus ook via een one time card gedaan..2 weken geleden was hij nog gewoon in behandeling. In die tussentijd heb ik niet meer gekeken maar vandaag stond hij dus ineens op geannuleerd.
Thx gelijk een 2de besteld . En je kan betalen in de winkel. Dus goede deal als nedgame niet kan leveren
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Om precies te zijn was de bestelling bij bol.com nog niet geannuleerd. Alleen de one time card in klarna waa geannuleerd. Ik denk zodra bol.com de bestelling in behandeling zou nemen 4 juni dat ze hem dan wel zouden annuleren omdat de one time card niet meer actief is. Dus ik heb geen risico genomen en zojuist nog een keer besteld bij bol.com en gewoon nu wel gelijk via ideal betaald. En die andere bestelling van 4 april zelf geannuleerd.joeri1 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 12:08:
[...]
Bol doet een reservering op je CC. Deze reservering kan echter vervallen na een bepaalde tijd (verschilt per CC provider). Een Klarna One Time Card is een virtuele CC die je maar één keer kunt gebruiken. Nadat de reservering werd geannuleerd kon Bol deze niet verlengen. Hierdoor werd je bestelling geannuleerd.
Dat rijmt toch nietCyberw00d schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:19:
[...]
Ook wel een beetje doorslaan als je het mij vraagt . Ik was er gelijk bij met nedgame en dus mijn pre order staat . Mocht dat niet doorgaan dan dikke pech en komt die later .. om nou overal een pre order te zetten vind ik wel beetje too much . De overige 2 die je eventueel over hebt ook voor een dikke prijs verkopen zeker ?
Lijkt erop dat de switch 2 en bundel nu zo te bestellen zijn in de My Nintendo Store zonder uitnodiging.
Bij Nedgame ook weer beschikbaar;
https://www.nedgame.nl/ga...io-kart-world/9124958276/
https://www.nedgame.nl/ga...io-kart-world/9124958276/
Hype got the best of me Bruh. 😆L23 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 12:50:
[...]
Dat rijmt toch nietWaarom nu wel een 2e besteld dan? Zijn we hier met elkaar paniek aan het zaaien?
Paniek is hoog
Edit ; goed geheugen btw wel
[ Voor 8% gewijzigd door Cyberw00d op 07-05-2025 13:46 ]
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Moet iedereen ook gewoon zelf weten, maar laten we er gewoon vanuit gaan dat Nedgame levert. Er is geen reden om aan te nemen dat het niet het geval zal zijn.Cyberw00d schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:43:
[...]
Hype got the best of me Bruh. 😆
Paniek is hoog
Edit ; goed geheugen btw wel
Hij is weer verkrijgbaar bij bol https://www.bol.com/nl/nl...-2-zwart/9300000223645302
Het valt me wel op dat ze in ieder geval regelmatig overal verkrijgbaar zijn. Wel goed geregeld van Nintendo.
Ik kan me nog herinneren dat tijdens de launch we erg veel aan het stressen waren hier om er eentje te bemachtigen.
Het valt me wel op dat ze in ieder geval regelmatig overal verkrijgbaar zijn. Wel goed geregeld van Nintendo.
Ik kan me nog herinneren dat tijdens de launch we erg veel aan het stressen waren hier om er eentje te bemachtigen.
[ Voor 50% gewijzigd door BM op 08-05-2025 10:21 . Reden: Even de referral weggehaald :) ]
mooi bestelling bij Amazon.fr geannuleerd en hier besteld, voelt toch wat fijner.GranCanaria schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 14:35:
Hij is weer verkrijgbaar bij bol https://www.bol.com/nl/nl...-2-zwart/9300000223645302
Moet zeggen dat dit product toch nog redelijk makkelijk kunt bestellen, wel ingewikkelder meegemaakt
[ Voor 16% gewijzigd door BM op 08-05-2025 10:22 . Reden: Even de referral weggehaald :) ]
Het is best goed geregeld in EU, gelukkig voor ons. Las ergens dat het overal is uitverkocht in USA. Veel scalpers en bots in USA.
Zojuist een bundel met mario kart world kunnen bestellen bij Nedgame!
Ik ook, thanks voor de tip. Bij amazon.fr geannuleerd.kafje45 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 15:51:
Zojuist een bundel met mario kart world kunnen bestellen bij Nedgame!
Volgens mij is hij nu bij nintendo.nl zelf ook gewoon 'vrij' verkrijgbaar. Ik kan hem zonder uitnodiging in mijn winkelmandje doen: https://store.nintendo.nl/nl/nintendo-switch-2
Las net op Eurogamer dat dit vanaf nu mogelijk is in het VK en het lijkt er inderdaad op dat het ook in Nederland kan.reneflo schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 17:06:
Volgens mij is hij nu bij nintendo.nl zelf ook gewoon 'vrij' verkrijgbaar. Ik kan hem zonder uitnodiging in mijn winkelmandje doen: https://store.nintendo.nl/nl/nintendo-switch-2
Volgens mij is nog wel een actieve NSO vereist.reneflo schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 17:06:
Kan inderdaad nu bestellen zonder uitnodiging. Eindelijk
. Heb trouwens wel NSO en moest inloggen om het product in mijn winkelmandje te plaatsen. Wellicht dat er idd nog een NSO check op zit.
Ja die zit er op want ik heb geen NSO en kan hem niet bestellenLoeiOrdinair schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 17:52:
Kan inderdaad nu bestellen zonder uitnodiging. Eindelijk. Heb trouwens wel NSO en moest inloggen om het product in mijn winkelmandje te plaatsen. Wellicht dat er idd nog een NSO check op zit.
Hier ook Amazon Frankrijk geannuleerd en zonder uitnodiging (wel met NSO) via de My Nintendo Store besteld!
Ik woon momenteel in Hongarije, dus bestellen via Bol, Nedgame of Coolblue zit er niet in (die bezorgen alleen in NL en BE).
De Mario Kart bundel bij Amazon FR was voor mij 535 euro inclusief verzending. Nu gewoon 510 ekkies afgetikt bij Nintendo zelf, inclusief verzending. #blij
Ter illustratie: de Mario Kart bundel kost in Hongarije bij retailers omgerekend een schrikbarende 585 euro. Mede door de 27% btw hier…
Ik woon momenteel in Hongarije, dus bestellen via Bol, Nedgame of Coolblue zit er niet in (die bezorgen alleen in NL en BE).
De Mario Kart bundel bij Amazon FR was voor mij 535 euro inclusief verzending. Nu gewoon 510 ekkies afgetikt bij Nintendo zelf, inclusief verzending. #blij
Ter illustratie: de Mario Kart bundel kost in Hongarije bij retailers omgerekend een schrikbarende 585 euro. Mede door de 27% btw hier…
Nog steeds te reserveren bij BOL;
Console
https://www.bol.com/nl/nl...-2-zwart/9300000223645302
Console + Mario kart bundel:
https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle
Console
https://www.bol.com/nl/nl...-2-zwart/9300000223645302
Console + Mario kart bundel:
https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle
[ Voor 65% gewijzigd door rudyman85 op 08-05-2025 11:26 ]
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1