Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:14
Dus nu hebben ze bij BOL de pre order weer opengezet, dan moeten ze toch flinke voorraad hebben? Of er wordt niet bijzonder veel verkocht, ik heb weinig ervaring met Nintendo, maar dit heb ik nog nooit gezien. Toen ik een PS5 en PS5 Pro ging pre orderen had je niet zoveel kansen om te bestellen.

Als je dit topic een beetje in de gaten houdt kan het eigenlijk al niet meer misgaan.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:56
ZesBarkiePK schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:29:
[...]

Dus nu hebben ze bij BOL de pre order weer opengezet, dan moeten ze toch flinke voorraad hebben? Of er wordt niet bijzonder veel verkocht, ik heb weinig ervaring met Nintendo, maar dit heb ik nog nooit gezien. Toen ik een PS5 en PS5 Pro ging pre orderen had je niet zoveel kansen om te bestellen.

Als je dit topic een beetje in de gaten houdt kan het eigenlijk al niet meer misgaan.
Of Nintendo heeft nu wel de voorraad op orde;
https://nl.ign.com/ninten...pers-buitenspel-te-zetten

Fijn voor de consument dat er voorraden bij komen (in EU).

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 08-05-2025 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faab00
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 09-06 18:57
Offtopic. Er zijn twee topics. Zie de topic waarschuwing onderin.

[ Voor 81% gewijzigd door Mog op 13-05-2025 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 12:38
[...]

Dat vroeg ik mij afgelopen week ook af. Telkens is ie toch weer even beschikbaar. Heb 'm zelf ook bij Bol in de pre-order. Niet vanaf moment 1 maar een paar dagen later.

Anyway, nog 28 (lange) dagen :9 Heb ontzettend veel zin om me eindelijk eens vast te bijten in Breath of the Wild met een fatsoenlijke framerate :) Denk er ook nog aan om Cyberpunk 2077 te halen.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-06 19:24
Die hebben we aardig wat voorraad zo te zien, en precies dat ik op Coolblue wacht omdat ik daar bonnen van heb, komt daar niks binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Laatst online: 09-06 19:24
[...]

Nintendo heeft gelijk gezegd, dat er genoeg voorraad zou zijn. Snap ook niet dat Sony zo weinig voorraad had, wellicht had het met corona te maken. Maar PS5 was pas na 1,5 jaar echt goed voorradig geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Italoco
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-06 09:02
https://www.bol.com/nl/nl...roduct_3_9300000228511188

Volgens mij kan je weer inschrijven voor een pre-order batch!.. ik heb niet door geklikt (tot de betaling maar ik kom wel zo ver)

wees er weer snel bij voor de mensen die graag nog een willenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALz04dBT_FfbY6jTAUCNTD5Tv8M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vFdD6a1lxYr5n5qy1KJGYz57.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Italoco op 08-05-2025 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:04
Dyna20 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 12:36:
[...]
Snap ook niet dat Sony zo weinig voorraad had, wellicht had het met corona te maken.
Zou je denken ja? 8)7 Dat en het wereldwijd te kort aan chips destijds.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:38
Yes besteld met mijn cadeau bonnen op Bol.com. thanks voor de Heads up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:21
Besteld via mijn werk vandaag, de baas zal tevreden zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinyo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:11
Hebben we genoeg op voorraad in EU, vanwege USA dat ze minder zullen krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Arinyo schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 20:35:
Hebben we genoeg op voorraad in EU, vanwege USA dat ze minder zullen krijgen?
??
Wat bedoel je?

Geplande US releases zullen niet in de EU verkocht worden. Andere doos met US info erop.

Nintendo heeft blijkbaar héél veel voorraad opgebouwd

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 08-05-2025 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Bol alweer weg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper.schn
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 05-06 22:46
Bedankt voor alle informatie hier, ik heb er veel aan gehad! Eerst via Amazon Frankrijk besteld maar deze uiteindelijk geannuleerd en bij Nintendo zelf besteld.

Aangezien ik geen Nintendo switch heb (en dus ook geen account) moest ik wel eerst een account aanmaken en Nintendo switch online activeren voordat ik de switch 2 combo in het winkelmandje kon doen. Dit duurde denk ik 15 -30 minuten voordat de Nintendo switch online service geactiveerd was. Mocht iemand hier ook tegenaan lopen dit duurde bij mij dus wel even. Nu aftellen tot 5 juni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:14
Zo snel is dat niet gegaan hoor. Bol moet een mega voorraad hebben, want ze hebben de pre-order nu al zeker 5 keer opnieuw geopend.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:30
Ike. schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 21:17:
[...]

??
Wat bedoel je?

Geplande US releases zullen niet in de EU verkocht worden. Andere doos met US info erop.

Nintendo verwacht er dit jaar 15 miljoen te verkopen, daar heb je wel een grote voorraad voor nodig :) Ik denk dat het zelfs na release niet super moeilijk zal zijn om gewoon een winkel in te lopen en een Switch 2 te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:47
Ike. schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 21:17:
[...]

??
Wat bedoel je?

Waarschijnlijk omdat Nintendo door de Amerikaanse invoerheffingen alleen consoles uit Vietnam in de US gaat verkopen, waardoor de consoles die geproduceerd zijn in China voor de rest van de wereld beschikbaar zijn.

Zou dus best kunnen dat er dit keer voor de US relatief de slechtste beschikbaarheid is hierdoor en voor ons meer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:14
In de nintendo e-store is nu ook te bestellen zonder uitnodiging.

https://store.nintendo.nl/nl/nintendo-switch-2-P00153

[ Voor 30% gewijzigd door tekken4111 op 09-05-2025 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:54
Buiten de Switch 2 bundel om, toch ook maar de GameCube controller besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woq
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 02:07

Woq

tekken4111 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:42:

Net hier mijn Switch 2 en pro controller preordered. Wel in browser incognito mode, want reguliere browser bleef issues geven.

Thanks voor de updates!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-05 11:31
Weer op voorraad bij BOL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:12

H.Boss

Hugo Boss

Net eentje besteld. Maar moest het echt 28738123x proberen, kon niet met Ideal of CC betalen. Telkens storing of uit de lucht. Uiteindelijk gelukt via Ideal. Denk overbelast.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saiyajinminho
  • Registratie: November 2024
  • Nu online
Toch nog gelukt om de gamecube controller te bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:59
Achteraf bizar dat ik de hele dag na de Switch 2 aankondiging heb lopen refreshen bij Bol terwijl hij nu nog steeds verkrijgbaar is voor pre-order... Die dag krijg ik nooit meer terug haha. Waarschijnlijk zullen er veel consoles zijn geleverd of wachten mensen met kopen tot ontvangst vakantiegeld eind van deze maand? Op de launch kan ik er pas sowieso in de avond mee aan de slag, mits op tijd geleverd natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:30

Dennis1812

Amateur prutser

Dan komt de bekende melding van PostNL:
Helaas, u was niet thuis!

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:47
Dennis1812 schreef op maandag 12 mei 2025 @ 14:43:
Dan komt de bekende melding van PostNL:
Helaas, u was niet thuis!
Die kreeg ik laatst ook bij DHL... voor een brievenbuspakketje. 8)7

Gebeurt al snel als de routes te vol zitten en ze niet alles op tijd bezorgd krijgen dan klikken ze 'niet thuis' aan en mag je weer een dag wachten. Merk het steeds vaker, de enige manier om echt te garanderen dat je iets op release date binnen hebt is zelf ophalen bij een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Redblader schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:07:
[...]

Gebeurt al snel als de routes te vol zitten en ze niet alles op tijd bezorgd krijgen dan klikken ze 'niet thuis' aan en mag je weer een dag wachten. Merk het steeds vaker, de enige manier om echt te garanderen dat je iets op release date binnen hebt is zelf ophalen bij een winkel.
Hier doet hij het wel eens als hij met de bus voorstaat.
Heb wel eens op zn ruit getikt terwijl ik de melding kreeg.

Vond hij niet zo leuk..

We hadden zoon fijne bezorger.. maar helaas is hij eruit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnH333
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-06 12:54
Faab00 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:45:
Iemand nog tips voor switch games? Ik zal graag een nieuwe nog erbij willen aanschaffen. Mario Odyssey en de Zelda games heb ik al wel eens gespeeld. Daarnaast heb ik ook Mario kart world en bananza gepreorderd. Iemand nog tips?
Elden Ring vond ik erg leuk. Check wel even wat reviews is niet een spel voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:30
Net via bol kunnen bestellen. De Mariocart bundel via werkgever korting aan 478€. Happy me 😁😁

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 09-06 14:24
kloon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:36:
Net via bol kunnen bestellen. De Mariocart bundel via werkgever korting aan 478€. Happy me 😁😁
Doe mij ook zo'n werkgever! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
kloon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:36:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen of wat heb je daarvoor moeten doen :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:30
G_Dragon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 11:08:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen of wat heb je daarvoor moeten doen :P
Hangt van je werkgever af of ze het aanbieden.
Via die van mij krijg ik 6% korting bij bol. Ik werd dan doorverwezen naar een site vouchers at work waar ik een bon kocht voor 509€ en bij het afrekenen koste het mij 478€. Copy/paste bij bol en bestellen maar.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:08
even kort vraagje: mijn switch 2 pre-order wordt binnenkort geincasseerd door nintendo, mijn betalingsmethode daar is paypal. Dat moet toch gewoon lukken? Dat wordt toch niet geblokkeerd of iets doordat ik een code ergens moet invullen of iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:54

joeri1

Cloud Engineer

sderooij schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:12:
even kort vraagje: mijn switch 2 pre-order wordt binnenkort geincasseerd door nintendo, mijn betalingsmethode daar is paypal. Dat moet toch gewoon lukken? Dat wordt toch niet geblokkeerd of iets doordat ik een code ergens moet invullen of iets?
Dat moet gewoon lukken ja, tenzij je een betalingsachterstand hebt bij PayPal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Neem aan dat je dan een mail krijgt van Nintendo? Goh betaling is mislukt. Fix het even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:14
sderooij schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:12:
Vraag je dit vanwege de mail die gisteren is gestuurd dat je betaling binnenkort zal worden
verwerkt? In ieder geval kreeg ik die mail gisteren vanwege de Gamecube controller en de Switch etui. Hier ook PayPal en gaat gewoon goed komen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:23:
[...]

Vraag je dit vanwege de mail die gisteren is gestuurd dat je betaling binnenkort zal worden
verwerkt? In ieder geval kreeg ik die mail gisteren vanwege de Gamecube controller en de Switch etui. Hier ook PayPal en gaat gewoon goed komen hoor.
Ja inderdaad! Thanks voor de geruststelling :) kon er even niks over vinden of er nog iets van een autorisatie moest komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:48

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik zie ze nu voor het eerst onder de advies prijs. Op amazon Frankrijk voor 439e en 499e. Is het te verwachten dat de prijs ook in andere shops nog gaat zakken in aanloop naar de release? Vind het wel opvallend.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:23
Tektoon schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 00:04:
Ik zie ze nu voor het eerst onder de advies prijs. Op amazon Frankrijk voor 439e en 499e. Is het te verwachten dat de prijs ook in andere shops nog gaat zakken in aanloop naar de release? Vind het wel opvallend.
Dit is niet zo vreemd voor de Franse markt. Er speelt heel veel competitie daar, wat het vaak een goede plek vormt om Nintendo spul te kopen. 440 euro voor de losse console vind je er al enkele weken bij enkele andere grote winkels (bvb. CD Discount). Amazon FR reageert daar op.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 14-05-2025 06:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Redblader schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:07:
[...]

Ik heb ook met regelmaat problemen met vooral PostNL. Nu moet ik zeggen dat als het een brievenbuspakketje betreft dat het vaker misgaat dan wanneer het een pakket is. Ook scannen bezorgers met regelmaat dat ze iets hebben bezorgd terwijl ze nog niet zijn geweest. Dan staat er in de app dat het bezorgd is, maar dan komen ze pas een half uur later. Wat heeft die app dan voor zin?

Ik heb de Switch 2 bij Nintendo zelf in de pre-order staan, maar ook bij de MM, om op te halen. Die van MM hou ik ook gewoon, die is voor beneden, de andere voor de gameroom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Italoco
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-06 09:02
Reservering bij bol is weer open!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
Ik heb mijn eerdere pre-order geannuleerd en een nieuwe pre-order gedaan.

Toch besloten om Mario Kart World fysiek aan te schaffen i.p.v. de bundel.

[ Voor 4% gewijzigd door AreVeeDee op 14-05-2025 15:23 ]

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

AreVeeDee schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:53:
Ik heb mijn eerdere pre-order geannuleerd en een nieuwe een nieuwe pre-order gedaan.

Toch besloten om Mario Kart World fysiek aan te schaffen i.p.v. de bundel.
Je had de code die je bij de console krijgt kunnen verkopen; had je weer een paar tientjes gescheeld.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
CyBeR schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:58:
[...]

Je had de code die je bij de console krijgt kunnen verkopen; had je weer een paar tientjes gescheeld.
Te veel gedoe voor een paar tientjes. :P

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen-89
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-06 21:25
Tektoon schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 00:04:
Ik had mijn pre-order eerst bij Amazon FR staan. Die prijzen waren vanaf het live gaan van hun pre-orders al 439 en 499 euro (ik bestelde daar op 8 april). Verder eens met wat @JackAvery zegt + dat de 20% btw in Frankrijk nog een klein verschil kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-06 12:50
jurjen-89 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:31:
[...]

Ik had mijn pre-order eerst bij Amazon FR staan. Die prijzen waren vanaf het live gaan van hun pre-orders al 439 en 499 euro (ik bestelde daar op 8 april). Verder eens met wat @JackAvery zegt + dat de 20% btw in Frankrijk nog een klein verschil kan maken.
Die 1% BTW krijg je bij het afrekenen normaliter er gewoon terug bij, bij amazon.de is dat toch het geval dat je altijd iets meer betaalt dan wat je geafficheerd ziet (19 vs 21% btw). En deze tekst bij amazon lijkt dat te bevestigen:

Amazon.nl =
De prijzen op onze website voor goederen die worden verkocht door Amazon worden weergegeven in euro’s (EUR) en zijn inclusief Nederlandse btw. De definitieve prijs kan echter afwijken als gevolg van het werkelijke btw-tarief dat van toepassing is op je bestelling. Voor bestellingen die bezorgd worden in andere EU-landen wordt het Nederlandse btw-bedrag in mindering gebracht en het geldende btw-tarief voor het land van bestemming toegevoegd. De uiteindelijke prijs tijdens het afrekenen geeft het juiste btw-tarief weer voor het land van bestemming van je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 06:56
Is annuleren veel werk bij de MM of echt alleen een belletje en that's it?

Twijfel of ik de QWARE bundel moet cancellen om dan een standaard Mario Kart bundel bij ze te bestellen. Scheelt toch weer een paar tientjes. Aan de andere kant ben ik er dan ook wel weer bang voor dat er dan weer iets mis gaat en ik vervolgens geen Switch 2 heb bij release xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-06 06:59
@Raxious ik heb via de website een contactformulier ingevuld met verzoek tot annulering. Ging prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Pepper92 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:48:
@Raxious ik heb via de website een contactformulier ingevuld met verzoek tot annulering. Ging prima
Nou, op hoop van zegen dan maar. Net het contactformulier ingevuld met de vraag om de pre-order te annuleren en heb een bestelling gedaan voor de standaard Switch 2 + Mario Kart bundel.

Kon bij deze bestelling ook al een voorkeur voor een levertijd opgeven, dus maar voor 18:00 - 22:00 uur gekozen, komt ook mooi uit met werk. Nu hopen dat ze de andere bestelling snel annuleren en deze ook uit de Klarna app verdwijnt xD

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stapperstapper
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 23:14
Bij Mediamarkt lijkt hij nu ook weer beschikbaar te zijn voor wie dat interesseert: https://www.mediamarkt.nl...world-256-gb-1882725.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:44
stapperstapper schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:29:
Bij Mediamarkt lijkt hij nu ook weer beschikbaar te zijn voor wie dat interesseert: https://www.mediamarkt.nl...world-256-gb-1882725.html
Thnx....mn qware bundel geannuleerd en de reguliere versie besteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Raxious schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:26:
Is annuleren veel werk bij de MM of echt alleen een belletje en that's it?

Twijfel of ik de QWARE bundel moet cancellen om dan een standaard Mario Kart bundel bij ze te bestellen. Scheelt toch weer een paar tientjes. Aan de andere kant ben ik er dan ook wel weer bang voor dat er dan weer iets mis gaat en ik vervolgens geen Switch 2 heb bij release xD
vanmorgen via contact formulier ook een bundel geannuleerd....uurtje later had ik de bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Raxious schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:07:
[...]

Nou, op hoop van zegen dan maar. Net het contactformulier ingevuld met de vraag om de pre-order te annuleren en heb een bestelling gedaan voor de standaard Switch 2 + Mario Kart bundel.

Kon bij deze bestelling ook al een voorkeur voor een levertijd opgeven, dus maar voor 18:00 - 22:00 uur gekozen, komt ook mooi uit met werk. Nu hopen dat ze de andere bestelling snel annuleren en deze ook uit de Klarna app verdwijnt xD
Hij verdwijnt vrijwel direct uit je klarna app :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deFUNKT
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 12:19
Heb het idee om mijn pre order Fnac (van 4 april) te annuleren aangezien ik hem nu rechtsreeks bij Nintendo.be kan pre-orderen.

Omdat Fnac de pre order lang liet open staan heb ik er wat minder vertrouwen in.
Als hij bij Nintendo zelf open staat zal het toch iets zekerder zijn dat ze genoeg stock hebben?

Edit: in de shopping cart bij Nintendo zie ik
Je bestelling bevat artikelen die moeten worden nabesteld. Je bestelling wordt uitgesteld totdat alle artikelen beschikbaar zijn, zodat alle artikelen samen kunnen worden verstuurd.
Wil dat zeggen dat ze wachten tot de release? Of dat er niet genoeg voorraad gaat zijn?

[ Voor 35% gewijzigd door deFUNKT op 16-05-2025 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07:55
deFUNKT schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:18:
Heb het idee om mijn pre order Fnac (van 4 april) te annuleren aangezien ik hem nu rechtsreeks bij Nintendo.be kan pre-orderen.

Omdat Fnac de pre order lang liet open staan heb ik er wat minder vertrouwen in.
Als hij bij Nintendo zelf open staat zal het toch iets zekerder zijn dat ze genoeg stock hebben?

Edit: in de shopping cart bij Nintendo zie ik

[...]

Wil dat zeggen dat ze wachten tot de release? Of dat er niet genoeg voorraad gaat zijn?
Ze wachten tot ze voorraad hebben. Wanneer dat is, weet ik natuurlijk ook niet. Het kan dus zo zijn dat je bestelling pas na 5 juni wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deFUNKT
Ze wachten tot ze voorraad hebben.
Bij Nintendo zelf, bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
deFUNKT schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 18:12:
[...]

Bij Nintendo zelf, bedoel je?
Welke voorraad heb je het over? Heb je nog andere artikelen in het winkelmandje zitten? Ik zie die melding namelijk niet in het winkelmandje op de Nintendo website als ik de Switch 2 of Switch 2 Mario Kart bundel toevoeg.

Ook apart dat je bestelling wordt uitgesteld totdat alle artikelen beschikbaar zijn, zodat alle artikelen samen kunnen worden verstuurd. Ik had namelijk een tijdje terug een nieuwe Switch 1 etui, Switch 2 etui en Gamecube NSO controller besteld. De laatste twee zijn pre-orders, maar de Switch 1 etui werd gelijk opgestuurd. Dus het ontgaat mij waarom het samen verstuurd moet worden als een artikel niet op voorraad is.

[ Voor 36% gewijzigd door L23 op 16-05-2025 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deFUNKT
Nee, ik heb enkel de Switch 2 Mario Kart bundel in mijn mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
deFUNKT schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 18:32:
Nee, ik heb enkel de Switch 2 Mario Kart bundel in mijn mandje.
Ik begrijp nu dat we op verschillende websites kijken? BE en NL? Vandaar dat ik die melding niet zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deFUNKT
Belgische site, inderdaad. Ik denk dat ze wel op release date zouden leveren, maar dat het tekstje wat raar is opgesteld. Volgens mij bedoelen ze met dat nabestellen gewoon dat de Switch 2 er momenteel nog niet is om te leveren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERNzKHKmgE1YCrdEBjQJ2arm-j4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sXzBUTZ8gucsBRzdXnTNHhXD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/usbd3Js2gYdMI0ho161XTYFAVhU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JlXgc9cwzVIfauRzLjhpxbwZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-06 18:42
Ik kreeg zojuist een mailtje met
Maak kennis met GameChat op de Nintendo Switch 2
met daaronder:
Pre-orders beschikbaar

Leden van Nintendo Switch Online kunnen via de My Nintendo Store een pre-order plaatsen voor de Nintendo Switch 2.
Betekend dit dat voor leden van een Nintendo Switch Online abonnement pre-orders beschikbaar zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
@Bliksem B Klopt. Eerder waren er nog eisen aan speeltijd etc. en kon een selecte groep pre-orderen, inmiddels is het al een aantal dagen te pre-orderen voor iedereen die een Nintendo Switch Online abonnement heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-06 18:42
L23 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:03:
@Bliksem B Klopt. Eerder waren er nog eisen aan speeltijd etc. en kon een selecte groep pre-orderen, inmiddels is het al een aantal dagen te pre-orderen voor iedereen die een Nintendo Switch Online abonnement heeft.
Bij het afrekenen kreeg ik op een gegeven moment wel een melding dat één van mijn producten mogelijk moet worden nabesteld (ik had maar 1 product). Ik weet niet of dat gaat om de Mario Kart code of doordat Nintendo inmiddels door hun voorraad heen is (zoals deFUNKT in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic" stelt).

[ Voor 8% gewijzigd door Bliksem B op 17-05-2025 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Bliksem B schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:55:
Ik kreeg zojuist een mailtje met
[...]
met daaronder:

[...]

Betekend dit dat voor leden van een Nintendo Switch Online abonnement pre-orders beschikbaar zijn?
Al sinds de 8e dacht ik zo, dat je met NSO al via de MNS kunt bestellen zonder uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen-89
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-06 21:25
predator0235 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:42:
[...]

Die 1% BTW krijg je bij het afrekenen normaliter er gewoon terug bij, bij amazon.de is dat toch het geval dat je altijd iets meer betaalt dan wat je geafficheerd ziet (19 vs 21% btw). En deze tekst bij amazon lijkt dat te bevestigen:

Amazon.nl =
De prijzen op onze website voor goederen die worden verkocht door Amazon worden weergegeven in euro’s (EUR) en zijn inclusief Nederlandse btw. De definitieve prijs kan echter afwijken als gevolg van het werkelijke btw-tarief dat van toepassing is op je bestelling. Voor bestellingen die bezorgd worden in andere EU-landen wordt het Nederlandse btw-bedrag in mindering gebracht en het geldende btw-tarief voor het land van bestemming toegevoegd. De uiteindelijke prijs tijdens het afrekenen geeft het juiste btw-tarief weer voor het land van bestemming van je bestelling.
Ah, dat klinkt logisch. Ik woon in Hongarije en er kwam inderdaad nog geld bij op. 27% btw hier. Wel interessant/merkwaardig dat Amazon het op die manier doet, aangezien je vrij handelsverkeer hebt in de EU.

Afijn, nu lekker bij Nintendo zelf besteld voor 510,- en geen gezeur met extra btw. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:10
jurjen-89 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 11:19:
Ik woon in Hongarije en er kwam inderdaad nog geld bij op. 27% btw hier. Wel interessant/merkwaardig dat Amazon het op die manier doet, aangezien je vrij handelsverkeer hebt in de EU.
Als je een beetje groot bedrijf bent, ben je dat verplicht

[ Voor 4% gewijzigd door hcQd op 18-05-2025 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicsoul
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 28-05 21:55
Tot mijn verbazing heb ik net eentje kunnen bestellen bij MM. Standaard versie. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik te laat was en dat er pas na de lancering weer nieuwe zouden komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
musicsoul schreef op maandag 19 mei 2025 @ 09:34:
Tot mijn verbazing heb ik net eentje kunnen bestellen bij MM. Standaard versie. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik te laat was en dat er pas na de lancering weer nieuwe zouden komen. :)
Ja bij de MediaMarkt lijken ze nu met regelmaat weer tevoorschijn te komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
Mario Kart bundel weer (of eigenlijk doorlopend) beschikbaar bij bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
De Mario Kart bundel is weer beschikbaar bij Bol.com

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:18

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wanneer is Nintendo begonnen met produceren? Want ik gok dat dit de beste launch voorraad ooit is.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-06 21:25
Ik moet er even over nadenken maar heb dan toch besloten om mijn pre order voor de switch 2 te annuleren. Dit komt doordat het lijkt dat ie voldoende beschikbaar is en 2 omdat er eigenlijk geen spellen zijn die overhalen nu om de switch 2 gelijk in huis te halen.

Dit is de eerste console launch waarbij ik mijn pre order annuleer.

Zo dat moest er even uit. Bedankt allemaal voor de hulp tijdens de pre order dag. Dat was even zweten toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:25

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mog schreef op maandag 19 mei 2025 @ 14:18:
Wanneer is Nintendo begonnen met produceren? Want ik gok dat dit de beste launch voorraad ooit is.
Volgens de Copilot, die naar een bron van de PU verwijst in mei van 2024
De start van de productie voor de Nintendo Switch 2 was in mei 2024, met een officiële aankondiging op 16 januari 2025, en wordt verwacht dat het op 5 juni 2025 beschikbaar zal zijn voor consumenten. Deze details zijn belangrijk om inzicht te krijgen in de ontwikkeling van de console en de planningsstrategieën van Nintendo.

Bron waar hij naar verwijst: https://pu.nl/achtergrond...ten-en-feiten-op-een-rij/

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Linksquest schreef op maandag 19 mei 2025 @ 14:23:
[...]

Volgens de Copilot, die naar een bron van de PU verwijst in mei van 2024

[...]
Dit klopt niet :) de beste schattingen zetten de start van massaproductie op ergens tussen september en november 2024. Dit baseren ze op publieke exportdata die sterk in volume en types onderdelen stijgt vanaf september-oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Mog schreef op maandag 19 mei 2025 @ 14:49:
[...]

Ik speel ook met de gedachte. Maar tegelijk weet ik ook dat er 1 of 2 games per jaar komen die ik wil spelen. En dat er een serieuze mogelijkheid is dat Nintendo de hardwareprijzen gaat verhogen vanwege de Amerikaanse tariffs.
Ja daar heb ik rekening mee gehouden inderdaad maar als de nieuwe metroid dadelijk uitkomt dan zal er ook wel weer een pack komen verwacht ik. Tegen de tijd kijk ik wel weer wat ik ga doen.

Ik las ook iets over een energie zuiniger 5nm model dat eraan zit te komen. https://www.notebookcheck...overweging.1016889.0.html

Ik hoop dan dat ik die ook gelijk mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Als je er nu wilt mee spelen, preorder je. Als je er nu nog niet mee gaat spelen… zelf beslissen. De markt is op dit moment onvoorspelbaar. Een prijsdaling zit er waarschijnlijk niet zomaar in maar er zijn natuurlijk ook andere nadelen verbonden aan early adopter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComputerGekkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:24
JackAvery schreef op maandag 19 mei 2025 @ 14:53:
Als je er nu wilt mee spelen, preorder je. Als je er nu nog niet mee gaat spelen… zelf beslissen. De markt is op dit moment onvoorspelbaar. Een prijsdaling zit er waarschijnlijk niet zomaar in maar er zijn natuurlijk ook andere nadelen verbonden aan early adopter zijn.
Mijn hoop gaat voorlopig uit van mensen die de switch 2 toch niet zo leuk vinden en hem weer op marktplaats oid kegelen :P. Hopen dat er daar nog een paar op te pikken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
GranCanaria schreef op maandag 19 mei 2025 @ 14:53:
[...]

Ja daar heb ik rekening mee gehouden inderdaad maar als de nieuwe metroid dadelijk uitkomt dan zal er ook wel weer een pack komen verwacht ik. Tegen de tijd kijk ik wel weer wat ik ga doen.

Ik las ook iets over een energie zuiniger 5nm model dat eraan zit te komen. https://www.notebookcheck...overweging.1016889.0.html

Ik hoop dan dat ik die ook gelijk mee kan nemen.
Maar dan kan je weer net zo goed wachten op de OLED versie, en zo blijf je aan de gang :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
MrGizMo schreef op maandag 19 mei 2025 @ 15:39:
[...]

Maar dan kan je weer net zo goed wachten op de OLED versie, en zo blijf je aan de gang :+
Nee puur om de launch over te slaan en een switch 2 aan te schaffen als er een spel uitkomt die mij interesseert, bijvoorbeeld de nieuwe Metroid. Als het dan zo zou zijn dat je gelijk de 5nm versie kunt krijgen, geweldig en anders nemen we er gewoon een met de huidige grootte die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furjoe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-06 01:30
Bol heeft opnieuw stock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:56
G_Dragon schreef op maandag 19 mei 2025 @ 14:15:
De Mario Kart bundel is weer beschikbaar bij Bol.com
nog steeds beide bundels op bol beschikbaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Even een tip: de meegeleverde Ultra High Speed HDMI 2.1 kabel is waarschijnlijk 1,5 tot 2 meter lang. Mocht je langer nodig hebben, haal of gebruik alvast een andere kabel zodat je meteen kan installeren bij launch. Ik weet nu al dat de meegeleverde kabel te kort gaat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-06 14:45
tekken4111 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:42:

Zouden er nog goede redenen kunnen zijn om mijn bol.com pre-order om te zetten naar een pre-order bij Nintendo zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
EdwinB schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 00:10:
[...]

Zouden er nog goede redenen kunnen zijn om mijn bol.com pre-order om te zetten naar een pre-order bij Nintendo zelf?
Wat mij betreft niet. Bij Bol krijg ik Select-punten. Verder geen negatieve ervaringen bij Bol, verwacht dat ze netjes en op tijd leveren.

Bij Nintendo voor dezelfde prijs. Ze verpakken het daar altijd wel heel goed in een stevige doos. Waarschijnlijk extra leuk ingepakt vanwege de Switch 2 release. Bezorgen ook op tijd. Heb zelf daar de Switch 2 etui en Gamecube controller besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Bij Nintendo staan pre orders nog steeds open.

Ik verwacht geen scalping dit keer als je nu nog steeds makkelijk kan bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
EdwinB schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 00:10:
[...]

Nope, bespaar je de moeite.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:23

Esumontere

Floep, banaan.

Dennis1812 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:22:
Ik verwacht geen scalping dit keer als je nu nog steeds makkelijk kan bestellen
Oh, er zijn zat scalpers die het proberen en helaas mensen die erin trappen. Marktplaats staat alweer vol met Switch 2 pre-orders van 700 euro+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Mmm, Nintendo heeft geprobeerd mijn bestelde GC controllers te incasseren van mijn CC. Is niet gelukt want de betaalmethode voor voorbestellingen stond niet aangevinkt. Bijzonder want ik heb nergens aangezeten en vaker een pre-order gedaan bij hun. Ze gaan straks weer proberen.

Klopt het dat als je bij “betaalmethodes beheren “ bij gewone bestellingen wel je CC gegevens ziet met de laatste 3 cijfers & vervaldatum maar bij voorbestellingen alleen Card ziet staan?

Ik kan daar verder ook niets aanpassen dus beide maar aangevinkt. Vreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 08-06 10:30
Cyrax0508 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 16:42:
Mmm, Nintendo heeft geprobeerd mijn bestelde GC controllers te incasseren van mijn CC. Is niet gelukt want de betaalmethode voor voorbestellingen stond niet aangevinkt. Bijzonder want ik heb nergens aangezeten en vaker een pre-order gedaan bij hun. Ze gaan straks weer proberen.

Klopt het dat als je bij “betaalmethodes beheren “ bij gewone bestellingen wel je CC gegevens ziet met de laatste 3 cijfers & vervaldatum maar bij voorbestellingen alleen Card ziet staan?

Zo staat het bij mij ook, Gewone bestellingen staat met de vervaldatum en laatste cijfers van de kaart, bij voorbestellingen staan enkel de Mastercard en VISA logos met de tekst “Card”.

Kreeg je een email van Nintendo dat ze problemen hadden om de incassering te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Cyrax0508 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 16:42:

bij mij zijn via paypal de GC controllers ook geincasseerd, de switch zelf heb ik nog geen mail van gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Geemfriekq schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 17:09:
[...]

Zo staat het bij mij ook, Gewone bestellingen staat met de vervaldatum en laatste cijfers van de kaart, bij voorbestellingen staan enkel de Mastercard en VISA logos met de tekst “Card”.

Kreeg je een email van Nintendo dat ze problemen hadden om de incassering te doen?
Yes. Het rode blokje bij voorbestellingen stond ook uit toen ik in mijn account keek. Dat was het gekke want ik koop regelmatig wat. Ook voorbestellingen. Nu maar goed gezet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 08-06 10:30
Cyrax0508 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 17:28:
[...]

Yes. Het rode blokje bij voorbestellingen stond ook uit toen ik in mijn account keek. Dat was het gekke want ik koop regelmatig wat. Ook voorbestellingen. Nu maar goed gezet
Rode blokje staat bij mij wel gewoon aan inderdaad. Heb even gekeken maar nog niets afgehouden van de CC en geen bericht van Nintendo dat iets niet gelukt is dus mijn bestelling zit waarschijnlijk dan in een latere batch om te incasseren. Blijft altijd spannend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:54
Ik heb de GameCube controller apart ge-pre ordered bij Nintendo. 9 dagen later dan de Switch 2.

Het bedrag van de controller is nu afgeschreven. Die van de Switch 2 niet.

Spannend. 😅

[ Voor 4% gewijzigd door 4acesNL op 22-05-2025 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Laatst online: 09-06 14:59
4acesNL schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 22:50:
Ik heb de GameCube controller apart ge-pre ordered bij Nintendo. 9 dagen later dan de Switch 2.

Het bedrag van de controller is nu afgeschreven. Die van de Switch 2 niet.

Spannend. 😅
Ik heb hetzelfde met een case die ik later nog heb besteld! Maar ik ga er vanuit dat het binnenkort geregeld is. Wel mooi dat ik op 12 mei al een mailtje kreeg dat ze "zeer binnenkort zullen proberen om de betaling uit te voeren." Welk tijdsbestek valt er normaal onder "zeer binnenkort"?

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Interessant; Bol heeft opnieuw een reservering op mijn creditcard gezet voor de Switch 2, nadat de vorige verlopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Esumontere schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 08:55:
Interessant; Bol heeft opnieuw een reservering op mijn creditcard gezet voor de Switch 2, nadat de vorige verlopen was.
Dat klopt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Weet ik :) Maar ik dacht, het is het vermelden waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
heeft nintendo bij anderen al de switch geïncasseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
sderooij schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 10:43:
heeft nintendo bij anderen al de switch geïncasseerd?
Dat zal pas ergens komende week gebeuren. Van hun FAQ:
Voor fysieke pre-orders wordt de betaling 7-14 dagen vóór de releasedatum van het product afgeschreven om voldoende tijd te hebben om de bestelling klaar te maken voor levering op de releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Sir_Lion schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 10:47:
[...]

Dat zal pas ergens komende week gebeuren. Van hun FAQ:

[...]
ok top, dank je!
Pagina: 1 ... 23 ... 49 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic