Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:14
Dus nu hebben ze bij BOL de pre order weer opengezet, dan moeten ze toch flinke voorraad hebben? Of er wordt niet bijzonder veel verkocht, ik heb weinig ervaring met Nintendo, maar dit heb ik nog nooit gezien. Toen ik een PS5 en PS5 Pro ging pre orderen had je niet zoveel kansen om te bestellen.

Als je dit topic een beetje in de gaten houdt kan het eigenlijk al niet meer misgaan.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:56
ZesBarkiePK schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:29:
[...]

Dus nu hebben ze bij BOL de pre order weer opengezet, dan moeten ze toch flinke voorraad hebben? Of er wordt niet bijzonder veel verkocht, ik heb weinig ervaring met Nintendo, maar dit heb ik nog nooit gezien. Toen ik een PS5 en PS5 Pro ging pre orderen had je niet zoveel kansen om te bestellen.

Als je dit topic een beetje in de gaten houdt kan het eigenlijk al niet meer misgaan.
Of Nintendo heeft nu wel de voorraad op orde;
https://nl.ign.com/ninten...pers-buitenspel-te-zetten

Fijn voor de consument dat er voorraden bij komen (in EU).

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 08-05-2025 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faab00
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 09-06 18:57
Offtopic. Er zijn twee topics. Zie de topic waarschuwing onderin.

[ Voor 81% gewijzigd door Mog op 13-05-2025 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 12:38
[...]

Dat vroeg ik mij afgelopen week ook af. Telkens is ie toch weer even beschikbaar. Heb 'm zelf ook bij Bol in de pre-order. Niet vanaf moment 1 maar een paar dagen later.