Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

Raxious schreef op maandag 19 mei 2025 @ 09:47:
[...]
Ja bij de MediaMarkt lijken ze nu met regelmaat weer tevoorschijn te komen.
Klopt. Staat al heel de dag vandaag open voor bestellingen.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reave
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 15-06 17:28
Begin me af te vragen of mediamarkt op release wel genoeg stock heeft met hoelang het all open staat vergeleken andere retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 12:54
Reave schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 16:07:
Begin me af te vragen of mediamarkt op release wel genoeg stock heeft met hoelang het all open staat vergeleken andere retailers.
Mediamarkt is natuurlijk wel een ontzettend grote keten. Daarnaast hebben ze in de eerste weken veelal ingezet op QWARE bundels waarbij ik mij afvraag hoeveel mensen die hebben besteld om vervolgens weer te annuleren. Scheelt toch gauw 30-50 euro zonder de QWARE meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:06
Stel je preordert, hoe groot is dan de kans dat je ook echt op releasedag de Switch krijgt? Ik heb nog nooit een console op de releasedag gehaald/ontvangen. Ik ga volgende dag op vakantie haha. Zou zuur zijn om hem te missen haha.

[ Voor 16% gewijzigd door hotymoty op 22-05-2025 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:01

Dennis1812

Amateur prutser

Als PostNL/DHL meewerkt is die kans gewoon groot natuurlijk.
Ik weet dat DHL hier standaard een dag extra nodig heeft.
PostNL komt rond 18:30 hier.
Mediamarkt gebruikt gelukkig PostNL.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 11-06 12:54
ik heb uiteindelijk voor avondlevering gekozen bij de MM, scheelt dat ik dan gewoon gegarandeerd thuis ben. Anders weer gekloot met werk en dergelijke.

Toen ik de QWARE bundel koos was het echt alleen op de dag leveren te selecteren, en geen tijdslot. Dus fijn dat het nu wel specifiek kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reave
  • Laatst online: 15-06 17:28
Nu staat er bij de Mediamarkt bundles ook bezorging vanaf release datum niet op meer dus ze blijven gewoon orders aan nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Reave schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 18:31:
Nu staat er bij de Mediamarkt bundles ook bezorging vanaf release datum niet op meer dus ze blijven gewoon orders aan nemen
Nu helemaal niet meer te bestellen bij MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-06 10:14
richards3 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 21:02:
[...]

Nu helemaal niet meer te bestellen bij MM
nu wel :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rbb-lwdn
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 17:08
Net besteld bij bol.
Mk versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NootNoot92
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-06 14:49
Rbb-lwdn schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:39:
Net besteld bij bol.
Mk versie.
Bij mij zijn ze op het moment niet beschikbaar bij Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:23
Misschien is deze vraag al vaker gesteld, maar ik heb vorige week maandag 12 mei een mail gekregen dat zeer binnenkort het geld voor de switch 2 eraf geschreven zou worden en ik genoeg geld moest hebben. Nu heb ik paypal gekoppeld aan mijn bankrekening en paypal aan nintendo en dat werkt eigenlijk altijd vlekkeloos, maar tot op heden is het geld er nog steeds niet afgeschreven bij mij. Wat is bij Nintendo zeer binnenkort en kan ik ergens zien of het misschien mislukt is ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 23-05-2025 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-06 17:25

RawChild

PSN: Rawchild

Die vraag is indd recent nog gesteld en beantwoord. 😁
7 tot 14 dagen van tevoren. Kan vanaf nu dus. Mijn CC is ook nog niet belast door Nintendo

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJAVU
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-06 11:27
Excuses vooraf, zag maar 1 topic als mededeling en geen forumberichten.
Waar zijn MicroSD EX-kaarten te koop >256GB?
Context: ik zie bij Bol/ Amazon/ Mediamarkt/ Coolblue alleen die gelicenseerde versies van Samsung en Sandisk van 256GB voorbijkomen. Kennis uit USA heeft bij Walmart al een 512GB bezorgd gekregen, maar ik zie nergens in Europa grotere formaten (tenzij het een discutabele online shop is die de hele tijd de levertijd vooruit schuift)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikaB
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:18
JJAVU schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:53:
Context: ik zie bij Bol/ Amazon/ Mediamarkt/ Coolblue alleen die gelicenseerde versies van Samsung en Sandisk van 256GB voorbijkomen. Kennis uit USA heeft bij Walmart al een 512GB bezorgd gekregen, maar ik zie nergens in Europa grotere formaten (tenzij het een discutabele online shop is die de hele tijd de levertijd vooruit schuift)
Lexar heeft een SD-kaartjes van 512GB en 1TB.
nieuws: Lexar brengt eerste microSD Express-kaartje uit van 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:45

joeri1

Cloud Engineer

Proshop beweert een 512GB SanDisk te verkopen (leverbaar 4 juni). SanDisk zelf heeft echter nog niks hierover bekend gemaakt op hun product pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:51
Lexar Play PRO is op het ogenblik de enige keuze, bijvoorbeeld hier verkrijgbaar. Ik hoop dat je diepe zakken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el1989
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
hcQd schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:23:
[...]

Lexar Play PRO is op het ogenblik de enige keuze, bijvoorbeeld hier verkrijgbaar. Ik hoop dat je diepe zakken hebt.
Poh. Waarom zijn deze kaartjes zo extreem duur

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net op de markt, aanzienlijk sneller. Wordt vanzelf wel een keer goedkoper. Begrijp alleen niet waarom je gelijk al een microSD Express-kaart in huis zou halen. Eerst die 256GB interne opslag vol krijgen. Al zal dat bij de een sneller gaan dan bij de ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 16:38
Zolang er nog geen games zijn die alleen al de volledige Switch 2 opslagruimte gebruiken (die ik ook nog eens wil spelen) zie ik weinig reden om nu al een SD Express kaartje te halen. Op dit moment is de Switch 2 één van de weinig apparaten die gebruik maakt van deze kaarten dus nog weinig aanbod van SD Express kaarten en dus duur. Over een paar jaar zal dat compleet anders zijn en zal een SD Express kaart wel net iets duurder zijn dan de huidige (snelste) SD kaarten omdat meer apparaten deze kaarten gebruiken en er dus meer vraag/aanbod is hiervan.

In de tussentijd gewoon een game verwijderen van het geheugen als je een nieuwe game wilt downloaden die er niet meer op past, hoop alleen dat de downloadsnelheden van de eShop wat verbeterd zijn voor de Switch 2 zodat je niet een uur staat te wachten om een game te downloaden die je eerder had moeten verwijderen om ruimte te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1

joeri1

Cloud Engineer

Ik heb zojuist een afschrijving van mijn PayPal gehad voor de NS2 opbergkoffer bij Nintendo. Ik heb de NS2 zelf niet bij Nintendo besteld. Wellicht goed om te weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik ook vandaag de afschrijvingen gehad. 1 order voor case en stuurtjes en wat meuk. En 1 order voor de gamecube Controller. 3 weken apart van elkaar. Beide vandaag geïncasseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woq
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-06 21:47

Woq

Dennis1812 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 18:57:
Ik ook vandaag de afschrijvingen gehad. 1 order voor case en stuurtjes en wat meuk. En 1 order voor de gamecube Controller. 3 weken apart van elkaar. Beide vandaag geïncasseerd.
Ik heb NS2 besteld en daarvan nog geen afschrijving op mn creditcard. De gamecube controller die ik een paar dagen later had besteld heb ik wel al op mn credit card staan.
Weet iemand of alles dan goed gaat?
Ik heb wel een bevestigingsmail van mn NS2 bestelling, maar zou verwachten dat er nu iets gereserveerd/geboekt zou zijn.

Iemand gelijke ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Woq schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 21:57:
[...]

Ik heb NS2 besteld en daarvan nog geen afschrijving op mn creditcard. De gamecube controller die ik een paar dagen later had besteld heb ik wel al op mn credit card staan.
Ik heb wel een bevestigingsmail van mn NS2 bestelling, maar zou verwachten dat er nu iets gereserveerd/geboekt zou zijn.

Iemand gelijke ervaring?
Die GameCube controller afschrijving ging ook bij iedereen op verschillende dagen. Gezien de ene pre-order bestelling bij jou afgeschreven/gereserveerd staat op je creditcard verwacht ik dat het met je NS2 bestelling ook goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbb-lwdn
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 17:08
NootNoot92 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:42:
[...]

Bij mij zijn ze op het moment niet beschikbaar bij Bol.com
Ook nog 1 besteld bij N zelf voor mijn dochter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geemfriekq
Woq schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 21:57:
[...]

Iemand gelijke ervaring?
Ze zijn waarschijnlijk de zendingen aan het voorbereiden in batches, vermoed dat de accessoires al zijn vrijgegeven voor het pick/pack proces dus die worden nu geïncasseerd en verpakt. De Switch 2 consoles worden dan pas later vrijgegeven (staan dan nog geblokkeerd zodat deze niet per ongeluk al verpakt en verzonden kunnen worden door mensen die niet opletten).

Ik heb bijvoorbeeld een Switch 2, GameCube controllers en pro controllers in mijn bestelling zitten en die is nog niet geïncasseerd, zal dan wel volgende week gebeuren als de Switch 2 console voorraad vrijgegeven wordt voor het pick/pack proces

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen-89
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17-06 11:45
Bij mij is vandaag de NS2 en gisteren de GameCube-controller van mijn NSO-bestelling afgeschreven. Geen reden tot zorgen, mensen. Die afschrijvingen komen heus wel. Zolang je genoeg saldo hebt, natuurlijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

jurjen-89 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:44:
Bij mij is vandaag de NS2 en gisteren de GameCube-controller van mijn NSO-bestelling afgeschreven. Geen reden tot zorgen, mensen. Die afschrijvingen komen heus wel. Zolang je genoeg saldo hebt, natuurlijk. ;)
Ik had geen saldo.
En dan proberen ze het na 4 dagen gewoon opnieuw. Ook geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
jurjen-89 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:44:
welke betaalmethode gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen-89
rbfotoeu schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:13:
[...]

welke betaalmethode gebruik je ?
Creditcard. Via My Nintendo Store kan je uit mijn hoofd alleen kiezen tussen Paypal en creditcard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
jurjen-89 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 19:01:
[...]

Creditcard. Via My Nintendo Store kan je uit mijn hoofd alleen kiezen tussen Paypal en creditcard.
Ja ik heb paypal gekozen...en had nog geen bericht van afschrijven.....vandaar mijn vraag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen-89
rbfotoeu schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 20:16:
[...]

Ja ik heb paypal gekozen...en had nog geen bericht van afschrijven.....vandaar mijn vraag :-)
Ik denk niet dat het een verschil maakt. Waarschijnlijk gaan de betalingen in batches, zoals iemand hierboven eerder ook benoemde. Zodra je afschrijving voltooid is verandert de status van je bestelling in de My Nintendo Store van ‘vooraf bestellen’ naar ‘in afwachting van verzending’ en daarna ‘voltooid’.

En dan hopen dat je hem per ongeluk een dag eerder krijgt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
jurjen-89 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 20:24:
[...]

Ik denk niet dat het een verschil maakt. Waarschijnlijk gaan de betalingen in batches, zoals iemand hierboven eerder ook benoemde. Zodra je afschrijving voltooid is verandert de status van je bestelling in de My Nintendo Store van ‘vooraf bestellen’ naar ‘in afwachting van verzending’ en daarna ‘voltooid’.

of expres een dag later :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:49
Ik ben dan een week vrij. Hoop dat het dan niet een dag later komt. Hahah. 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maakt niet uit, maar begrijp ook het ongeduld wel :p (De soort betaalmethodes bedoel ik)

[ Voor 25% gewijzigd door L23 op 24-05-2025 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Laatst online: 14:59
jurjen-89 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 20:24:
[...]

mijn gc controller is al afgeschreven door nintendo, alleen de s2 nog niet. Toch meer even wachten :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:18:
[...]

mijn gc controller is al afgeschreven door nintendo, alleen de s2 nog niet. Toch meer even wachten :P
Geen paniek in ieder geval. Rustig ademen. Komt goed :p Nintendo heeft ook nog een kleine twee weken de tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 22:34:
[...]

Geen paniek in ieder geval. Rustig ademen. Komt goed :p Nintendo heeft ook nog een kleine twee weken de tijd.
een van de weinige momenten waarvan ik WIL dat Nintendo mijn geld afhandig maakt hehe :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jurjen-89
[...]

Precies. En stiekem is het ook een beetje onderdeel van de voorpret. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-06 09:44
Hallo! Ik heb al sinds de n64 geen Console meer gehad, zit dus niet meer in de game wereld. Nu lijkt het me leuk om een switch2 te kopen en mijn kinderen zullen er tzt vast gretig gebruik van willen maken..

Nu is ben ik ook niet bekend met het fenomeen pre orderen. Als ik de webshop linkjes open lijkt wel of via de Nintendo store enige 'voorraad' heeft.

Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste kans maak om zsm na launch de switch2 thuis gestuurd kan krijgen? Jullie heb vast ervaring met voorgaande launches. Gewoon een Nintendo account aanmaken en daar bestellen? Of toch een Coolblue oid in de gaten houden komende week voor een plekje?
Alvast bedankt voor de moeite om te reageren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:53
Julio-K schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:05:
Hallo! Ik heb al sinds de n64 geen Console meer gehad, zit dus niet meer in de game wereld. Nu lijkt het me leuk om een switch2 te kopen en mijn kinderen zullen er tzt vast gretig gebruik van willen maken..

Nu is ben ik ook niet bekend met het fenomeen pre orderen. Als ik de webshop linkjes open lijkt wel of via de Nintendo store enige 'voorraad' heeft.

Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste kans maak om zsm na launch de switch2 thuis gestuurd kan krijgen? Jullie heb vast ervaring met voorgaande launches. Gewoon een Nintendo account aanmaken en daar bestellen? Of toch een Coolblue oid in de gaten houden komende week voor een plekje?
Bol heeft bijna elke dag voorraad gehad deze week. Ik raad je wel de bundel met Mario Kart aan. Gewoon komende week elke dag even kijken bij bol of dit topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rbfotoeu
Julio-K schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:05:

wellicht op releasedag even langs de intertoys....zij doen niet aan pre orders...alleen winkel verkoop...dus verwacht dat je er daar wel 1 kan oppikken.

( Bij Nintendo zelf ben je verplicht om een Switch online abbo actief te hebben )

[ Voor 4% gewijzigd door rbfotoeu op 25-05-2025 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lavenderlily
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:36
De Mario Kart bundel besteld bij Nintendo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 17:48
[...]

Bij mij zijn de controllers al op mijn CC gereserveerd, de Switch 2 zelf nog niet. Maar ik zat ook niet bij de eerste batch Nintendoleden, het zou kunnen dat het daarmee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:30
Ik ben op vakantie in Azie rond de release. Goed idee om de Switch daar te kopen? Mario Kart bundel is maar 420 euro :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:28:
[...]

Bij mij zijn de controllers al op mijn CC gereserveerd, de Switch 2 zelf nog niet. Maar ik zat ook niet bij de eerste batch Nintendoleden, het zou kunnen dat het daarmee te maken heeft.
Klopt, is bij heel veel mensen zo. Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
L23 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:42:
[...]

Klopt, is bij heel veel mensen zo. Komt goed.
Ik maak me geen zorgen. Ik vond de GC controllers wat belangrijker aangezien ik ook bij Coolblue een NS2 in de pre-order heb staan (voor eigen gebruik), dus als de NS2 bij Nintendo niet zou lukken heb ik nog een back up en koop ik mijn 2de NS2 op een later moment.

De GC controllers zijn wat lastiger om aan te komen, dus ik was blij dat die in elk geval afgehandeld zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
abc874 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:37:
Ik ben op vakantie in Azie rond de release. Goed idee om de Switch daar te kopen? Mario Kart bundel is maar 420 euro :o
Bij Bol is die ook 'maar' 470 euro wanneer je Bol vouchers via CardSwap loopt (8% korting).

Ik zou het gedoe met adapters voor het stroomnet / garantie etc er niet voor over hebben.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:47:
[...]

Ik maak me geen zorgen. Ik vond de GC controllers wat belangrijker aangezien ik ook bij Coolblue een NS2 in de pre-order heb staan (voor eigen gebruik), dus als de NS2 bij Nintendo niet zou lukken heb ik nog een back up en koop ik mijn 2de NS2 op een later moment.

De GC controllers zijn wat lastiger om aan te komen, dus ik was blij dat die in elk geval afgehandeld zijn _/-\o_
Je maakt je geen zorgen, maar wel meerdere pre-orders bij verschillende winkels? :P Moet ook iedereen zelf weten hoor, maar ik probeer af en toe een poging om de paniek in een topic als deze te verminderen haha.

De Gamecube controller betalingsmethode/afhandeling is hetzelfde als de Nintendo Switch 2 betalingsmethode/afhandeling. Als het los van elkaar besteld is heb je inderdaad verschillende batches. Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Het kan prima eventueel. Japan heeft een regio lock. De rest is hetzelfde.

Alleen garantie is kut en vermoedelijk een andere stekker.
Je wint er amper €100 mee. Waarbij je wel garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 259tim
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
Gynnad schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:52:
[...]

Bij Bol is die ook 'maar' 470 euro wanneer je Bol vouchers via CardSwap loopt (8% korting).

Ik zou het gedoe met adapters voor het stroomnet / garantie etc er niet voor over hebben.
Zijn deze heel beperkt ofzo? Ik heb nu 2-3 keer gekeken op deze website nadat ik hem hier genoemd zag worden, maar zie elke keer "0 items beschikbaar".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
259tim schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:56:
[...]

Zijn deze heel beperkt ofzo? Ik heb nu 2-3 keer gekeken op deze website nadat ik hem hier genoemd zag worden, maar zie elke keer "0 items beschikbaar".
Die zijn er alleen als mensen de bonnen aan de site hebben verkocht. Meestal zijn er wel een stuk of 7 beschikbaar. Vorige week nog voor 250 euro aan bonnen gekocht.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
L23 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 12:53:
[...]

Je maakt je geen zorgen, maar wel meerdere pre-orders bij verschillende winkels? :P Moet ook iedereen zelf weten hoor, maar ik probeer af en toe een poging om de paniek in een topic als deze te verminderen haha.

De Gamecube controller betalingsmethode/afhandeling is hetzelfde als de Nintendo Switch 2 betalingsmethode/afhandeling. Als het los van elkaar besteld is heb je inderdaad verschillende batches. Komt goed.
Uh, nee, ik maak me geen zorgen. Ik heb twee NS2 consoles besteld omdat mijn vriendin er ook een wil voor beneden. Die andere komt in de gameroom. Dus ja, als je twee consoles wil, dan bestel je er twee. Heeft niet zoveel met "paniek" te maken eigenlijk maar met dat je twee consoles nodig hebt. Aangezien je bij Nintendo slechts 1 console kan pre-orderen, heb ik die andere dus ergens anders in de pre-order.

Ik geef zelf al aan dat ik vermoed dat het verschillende batches zijn. Ik had alleen een melding van Nintendo gekregen bij de GC Controllers dat er een vinkje schijnbaar uit stond bij CC bij voorbestellingen en dat ze niet konden incasseren. Dat is nu dus wel gelukt na mijn aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:19:
[...]

Uh, nee, ik maak me geen zorgen. Ik heb twee NS2 consoles besteld omdat mijn vriendin er ook een wil voor beneden. Die andere komt in de gameroom. Dus ja, als je twee consoles wil, dan bestel je er twee. Heeft niet zoveel met "paniek" te maken eigenlijk maar met dat je twee consoles nodig hebt. Aangezien je bij Nintendo slechts 1 console kan pre-orderen, heb ik die andere dus ergens anders in de pre-order.

Ik geef zelf al aan dat ik vermoed dat het verschillende batches zijn. Ik had alleen een melding van Nintendo gekregen bij de GC Controllers dat er een vinkje schijnbaar uit stond bij CC bij voorbestellingen en dat ze niet konden incasseren. Dat is nu dus wel gelukt na mijn aanpassing.
En het is je backup. Helemaal prima.

Vinkje had ik ook opgezocht nadat ik het hier las, maar stond hier wel aan. Je krijgt dus op tijd bericht om eventuele problemen met incasseren nog op te lossen? Dus geen bericht is goed bericht?

[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 26-05-2025 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
L23 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:29:
[...]

Ik heb er twee nodig, daarom heb ik er twee besteld. Ik heb er dus niet, zoals mensen soms doen, twee besteld voor de zekerheid terwijl ik er maar eentje ga afnemen.

Eerst stel je dat ik in paniek zou zijn, wat echt onzin is, en vervolgens vind je het nodig om te twijfelen aan mijn motieven/uitleg en dat zo te laten merken. Geen idee of je dat zo bedoelt maar het komt een beetje suggestief over en dat is nergens voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

L23 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:29:
[...]

Vinkje had ik ook opgezocht nadat ik het hier las, maar stond hier wel aan. Je krijgt dus op tijd bericht om eventuele problemen met incasseren nog op te lossen? Dus geen bericht is goed bericht?
Ik had geen saldo op PayPal bij eerste poging.
Toen stond erbij in de mail dat ze na 4 dagen opnieuw zouden proberen.
Je krijgt ruim de tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:40:
[...]

Ik heb er twee nodig, daarom heb ik er twee besteld. Ik heb er dus niet, zoals mensen soms doen, twee besteld voor de zekerheid terwijl ik er maar eentje ga afnemen.

Eerst stel je dat ik in paniek zou zijn, wat echt onzin is, en vervolgens vind je het nodig om te twijfelen aan mijn motieven/uitleg en dat zo te laten merken. Geen idee of je dat zo bedoelt maar het komt een beetje suggestief over en dat is nergens voor nodig.
Niet zo bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Top, dan heb ik niets gezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guneyd
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-06 10:42
Ik heb zojuist via https://www.cdiscount.com de bundel met Mario Kart (code) besteld. Weet iemand toevallig of je dan een exclusief Franstalige versie van Mario Kart krijgt of gewoon eentje die je ook in het Engels kunt spelen?

Edit: ze hebben het geld weer teruggestort :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Guneyd op 26-05-2025 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:07

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Mijn zwager komt in juni juist op bezoek, vanuit Japan. Reden dat ik in dit topic zit nu is dan ook omdat hij mij vroeg waar hij een Europese Switch 2 kan pre-orderen. Volgens mij heb je daar dus meer aan dan een regio gelockte versie uit Azie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Dennis1812 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:47:
[...]

Ik had geen saldo op PayPal bij eerste poging.
Toen stond erbij in de mail dat ze na 4 dagen opnieuw zouden proberen.
Je krijgt ruim de tijd dus.
is het niet zo dat als je geen saldo op je Paypal account hebt, ze het na een paar dagen van je bank afschrijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:58

CyBeRSPiN

sinds 2001

Als je van plan bent om die dan na je vakantie weer mee te nemen naar Nederland dan moet je dus wel in de rij gaan staan bij 'Heb je iets aan te geven? / Anything to declare?" en mag je btw en invoerrechten betalen. Dan is het ineens niet meer zo'n goede deal ;)
Hoewel, de grens ligt op 430 euro in totaal per persoon, dus dan kom je er misschien precies mee weg als je verder geen andere aankopen meeneemt.

[ Voor 20% gewijzigd door CyBeRSPiN op 26-05-2025 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Tim- schreef op maandag 26 mei 2025 @ 14:23:
[...]

Mijn zwager komt in juni juist op bezoek, vanuit Japan. Reden dat ik in dit topic zit nu is dan ook omdat hij mij vroeg waar hij een Europese Switch 2 kan pre-orderen. Volgens mij heb je daar dus meer aan dan een regio gelockte versie uit Azie ;)
Er bestaat alleen een Japans Switch 2 model die enkel met de Japanse eShop werkt etc., niet een regio gelockte versie voor heel Azië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
CyBeRSPiN schreef op maandag 26 mei 2025 @ 14:28:
[...]

Als je van plan bent om die dan na je vakantie weer mee te nemen naar Nederland dan moet je dus wel in de rij gaan staan bij 'Heb je iets aan te geven? / Anything to declare?" en mag je btw en invoerrechten betalen. Dan is het ineens niet meer zo'n goede deal ;)
Hoewel de grens op 430 euro in totaal lijkt te liggen, dus dan kom je er misschien precies mee weg.
Als ie enkel de Switch 2 daar koopt en verder niets anders zit ie goed, vanaf 430 betaal je belastingen over wat je meeneemt uit het buitenland
Wanneer moet ik belasting betalen?
Als u producten meeneemt van buiten de EU - voor meer dan € 430 per persoon. Het maakt niet uit of u die zelf hebt gekocht, geruild of cadeau hebt gekregen. Dit bedrag geldt als u met het vliegtuig reist, of per schip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rbfotoeu schreef op maandag 26 mei 2025 @ 14:23:
[...]

is het niet zo dat als je geen saldo op je Paypal account hebt, ze het na een paar dagen van je bank afschrijven ?
Ik heb mijn credit card gekoppeld aan Paypal, dan wordt het inderdaad later afgeschreven van je bank. Wellicht ook mensen die Paypal alleen met saldo op het Paypal account gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

rbfotoeu schreef op maandag 26 mei 2025 @ 14:23:
[...]

Dat dacht ik wel. Niet dus. Rekening is wel goed gekoppeld.
Uiteindelijk nu een aantal Nintendo shop kaartjes gekocht en zo tot juiste saldo opgewaardeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:08
Guneyd schreef op maandag 26 mei 2025 @ 14:22:
Ik heb zojuist via https://www.cdiscount.com de bundel met Mario Kart (code) besteld. Weet iemand toevallig of je dan een exclusief Franstalige versie van Mario Kart krijgt of gewoon eentje die je ook in het Engels kunt spelen?
Switch games zijn doorgaans regiovrij en in alle talen, op enkele uitzonderingen na. Dus geen probleem.

Een code kan trouwens wel bij een specifieke eshop horen - in dit geval zou dat de Eurozone zijn. Maar dat heeft meestal geen invloed op het spel zelf.

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 26-05-2025 15:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-06 22:01
De mariokart bundel is te verkrijgen bij intertoys.nl mocht er nog iemand iets willen reserveren. https://www.intertoys.nl/...h-2-plus-mario-kart-world

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:51
GranCanaria schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:28:
De mariokart bundel is te verkrijgen bij intertoys.nl mocht er nog iemand iets willen reserveren. https://www.intertoys.nl/...h-2-plus-mario-kart-world
Thanks! Door je tip nog kunnen pre-orderen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GranCanaria
ismael86 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:35:
[...]

Thanks! Door je tip nog kunnen pre-orderen!
Ik had mijn pre orders gecancelled en dacht vandaag. Ach waarom ook niet. Gewoon maar weer ge-pre-ordered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri1

joeri1

Cloud Engineer

GranCanaria schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:28:
Bijzonder gezien Intertoys in het begin vrij duidelijk was dat ze geen pre-orders van de NS2 gingen doen. Top voor de mensen die eerder naast het net hebben gevist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
joeri1 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:05:
[...]

Bijzonder gezien Intertoys in het begin vrij duidelijk was dat ze geen pre-orders van de NS2 gingen doen. Top voor de mensen die eerder naast het net hebben gevist.
Waarschijnlijk toch behoorlijk wat voorraad gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
joeri1 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:05:
[...]

ja klopt. Het lijkt voor de standaard versie zo te zijn maar de mariokart versie dus niet. Lekker van profiiteren zeg ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 23:58
Ik heb mijn bestelling via Amazon.nl staan, het tructje met de shopping list. Dat was op 7 April. Ze hebben de product pagina nog steeds niet gefixt, en de levering staat op 10 Juni. Nu maken mij die 5 dagen niet heel erg veel uit (of toch wel) maar had hem toch graag op release gehad.

Beetje vreemd, want naar mijn idee hebben ze ook nooit op een normale manier verkocht op Amazon.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
stfnz schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:39:
Ik heb mijn bestelling via Amazon.nl staan, het tructje met de shopping list. Dat was op 7 April. Ze hebben de product pagina nog steeds niet gefixt, en de levering staat op 10 Juni. Nu maken mij die 5 dagen niet heel erg veel uit (of toch wel) maar had hem toch graag op release gehad.

Beetje vreemd, want naar mijn idee hebben ze ook nooit op een normale manier verkocht op Amazon.nl?
Annuleren en Intertoys ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 23:58
rbfotoeu schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:40:
[...]

Annuleren en Intertoys ;-)
Heb hem helaas met gift card balans gekocht die ik wel graag ervoor wil gebruiken :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
stfnz schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:45:
[...]

Heb hem helaas met gift card balans gekocht die ik wel graag ervoor wil gebruiken :'(
Dan inderdaad wachten en hopen dat Amazon redelijk op tijd levert. Je zit wel met Pinksteren dus als het zaterdag niet binnen is dan pas dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:04
Ik heb 'm van het weekend besteld via de shop van Nintendo zelf. Het is een cadeau voor m'n oudste zoon, die is halverwege juni jarig. Komt dat even goed uit voor papa >:)

Hoop wel dat ze op tijd voor zijn verjaardag kunnen leveren, maar geen idee hoe groot de voorraden bij Nintendo zijn. Gezien ze een "1 per klant" policy hanteren heb ik goede hoop.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Denman schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:06:
Ik heb 'm van het weekend besteld via de shop van Nintendo zelf. Het is een cadeau voor m'n oudste zoon, die is halverwege juni jarig. Komt dat even goed uit voor papa >:)

Hoop wel dat ze op tijd voor zijn verjaardag kunnen leveren, maar geen idee hoe groot de voorraden bij Nintendo zijn. Gezien ze een "1 per klant" policy hanteren heb ik goede hoop.
Als t goed is, levering op releasedag.....dan ben je natuurlijk nog wel afhankelijk van de bezorgdiensten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:04
rbfotoeu schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:13:
[...]

Als t goed is, levering op releasedag.....dan ben je natuurlijk nog wel afhankelijk van de bezorgdiensten....
Ik heb nog wel een weekje speling ongeveer, dus ook met vertraging bezorgdienst zou het dan goed moeten komen.

Ik ga 'm zelf toch nog niet uitpakken als ie binnen komt, dat is aan hem :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 05-06 15:07
Heeft iemand enig idee of er een winkelketen is die een nachtrelease heeft? Ik moet donderdag overdag (zoals de meeste mensen) gewoon werken dus ik kan niet al om 8 uur in de ochtend voor de winkel gaan staan. Een nachtrelease zou misschien wel een uitkomst kunnen bieden.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Is dat nog een ding?

Kan je niet bezorgen op een PostNL punt of je werk wellicht? Of buren? Of avondbezorging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Redax schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:24:
Heeft iemand enig idee of er een winkelketen is die een nachtrelease heeft? Ik moet donderdag overdag (zoals de meeste mensen) gewoon werken dus ik kan niet al om 8 uur in de ochtend voor de winkel gaan staan. Een nachtrelease zou misschien wel een uitkomst kunnen bieden.
voor zover ik weet niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 05-06 15:07
Dennis1812 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:28:
Is dat nog een ding?

Kan je niet bezorgen op een PostNL punt of je werk wellicht? Of buren? Of avondbezorging?
Probleem bij een pre-order is dat je geen garantie hebt dat je hem op de releasedag krijgt. Meestal heb ik zelf wel geluk als ik heel vroeg de winkels af ga, dan er dan meestal nog wel iets op voorraad is. Maar dan moet je wel aanwezig kunnen zijn natuurlijk.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Mediamarkt en bol heb je de grootste kans dat je gewoon goede levering hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 18:13
https://www.nedgame.nl/ni...io-kart-world/9124958276/

Bundel met MK World bij Nedgame weer beschikbaar.

Net besteld, ging destijds ook prima met de OG Switch.

[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 27-05-2025 13:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iMaximus
  • Laatst online: 18-06 13:04
Bij Intertoys kun je de MK World bundel overigens wel pre-orderen, op de website geven ze aan deze ook te leveren op dag van release (Mits DHL meewerkt uiteraard).

https://www.intertoys.nl/...h-2-plus-mario-kart-world

It's ya boy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

DHL is hier standaard +1 dag extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMaximus
  • Laatst online: 18-06 13:04
Dennis1812 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 14:53:
DHL is hier standaard +1 dag extra.
Bij mij in de buurt gaat het juist bij DHL vrijwel altijd goed en bij PostNL is het altijd bagger, deze is voor mijn vrouw dus ik hoop voor haar dat DHL meewerkt :9

It's ya boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
nog steeds geen nintendo s2 incasso btw, lets wait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:34
Bij AllYourGames ook weer te bestellen:
https://www.allyourgames....t-world-bundel-zwart.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ClassyPika32
  • Laatst online: 31-05 09:55
sderooij schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:13:
Ben je gelukkig niet alleen in, bij mij staat het ook nog steeds op "Vooraf Bestellen" en is er nog niks afgeschreven :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 20:55

NetAmp

"for indoor use only"

sderooij schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:13:
ClassyPika32 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:11:
... bij mij ... is er [ook] nog niks afgeschreven :-(
Zou ik niet heel erg vinden, als er geen bedrag wordt afgeschreven... zolang de Switch 2 alsnog wordt geleverd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
NetAmp schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:27:
[...]

[...]

Zou ik niet heel erg vinden, als er geen bedrag wordt afgeschreven... zolang de Switch 2 alsnog wordt geleverd. :+
no money no honey :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje202
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:10
ClassyPika32 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:11:
[...]

Ben je gelukkig niet alleen in, bij mij staat het ook nog steeds op "Vooraf Bestellen" en is er nog niks afgeschreven :-(
Staat dat bij status? Want bij mij staat er 'Nieuw'. Maar misschien komt het omdat ik net besteld heb :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ClassyPika32
  • Laatst online: 31-05 09:55
Bartje202 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 18:15:
[...]

Staat dat bij status? Want bij mij staat er 'Nieuw'. Maar misschien komt het omdat ik net besteld heb :P
Ja, op de bestellingspagina van My Nintendo Store staat het onder status. Ik heb het op 29 april besteld dus kan me helaas niet helemaal meer herinneren of er ooit nieuw heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
ClassyPika32 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 18:21:
[...]

Ja, op de bestellingspagina van My Nintendo Store staat het onder status. Ik heb het op 29 april besteld dus kan me helaas niet helemaal meer herinneren of er ooit nieuw heeft gestaan.
ik heb m op 9 april geplaatst, dus hopelijk een dezer dagen groen licht voor betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Toch maar de preorder bij Nintendo geannuleerd, en een andere bij Negame besteld en gekozen voor ophalen.
Vind t toch wel leuker om ff naar de winkel te rijden en hem daar op te halen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje202
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:10
ClassyPika32 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 18:21:
[...]

Ah, ik merk dat het nu van "Nieuw" ook naar "Vooraf bestellen" is veranderd. Hopen dat ze voor vrijdag nog zullen afschrijven :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geemfriekq
Staat nu op de My Nintendo Store dat je morgenvroeg tussen 3:30 en 6:00 geen wijzigingen kunt uitvoeren voor je betaalmethodes vanwege “gepland onderhoud”, wellicht eerder een system freeze om een grote batch betalingen te doen zonder dat er risico is dat mensen aan de betaalgegevens gaan zitten rommelen en je foutmeldingen krijgt tijdens het uitvoeren van zulke grote batches. Blijft speculeren natuurlijk maar we moeten ons toch nog een week zien te vermaken :+
Pagina: 1 ... 24 ... 56 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic