Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:45
Geemfriekq schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:15:
Staat nu op de My Nintendo Store dat je morgenvroeg tussen 3:30 en 6:00 geen wijzigingen kunt uitvoeren voor je betaalmethodes vanwege “gepland onderhoud”, wellicht eerder een system freeze om een grote batch betalingen te doen zonder dat er risico is dat mensen aan de betaalgegevens gaan zitten rommelen en je foutmeldingen krijgt tijdens het uitvoeren van zulke grote batches. Blijft speculeren natuurlijk maar we moeten ons toch nog een week zien te vermaken :+
Ik heb bij bol gewoon direct betaald tijdens de pre-order, geen problemen mee :) je moet toch een keer betalen en dan kan de pijn maar alvast geleden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 31-07 09:26
Deezers schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:38:
[...]

Ik heb bij bol gewoon direct betaald tijdens de pre-order, geen problemen mee :) je moet toch een keer betalen en dan kan de pijn maar alvast geleden zijn.
Bij de My Nintendo Store heb je niet echt een keuze, je hebt een standaard betaalmethode in je account moeten zetten en die wordt dan gebruikt voor je bestellingen en je krijg dus niet een optie om direct te betalen. Sowieso vaak bij credit card betalingen dat de kaart pas belast wordt op het moment dat de bestelling verzonden gaat worden, bedrijven hebben niet graag geld op de balans staan die ze nog niet als omzet mogen rekenen.

Bol blijft trouwens elke paar weken de reservering op de credit card vernieuwen dus die hebben weer een compleet ander proces (ook wel nodig voor de schaal waarop Bol opereert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 10:31
rbfotoeu schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:07:
Toch maar de preorder bij Nintendo geannuleerd, en een andere bij Negame besteld en gekozen voor ophalen.
Vind t toch wel leuker om ff naar de winkel te rijden en hem daar op te halen :-)
Is wel pas 13 juni zag ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
hotymoty schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:14:
[...]

Is wel pas 13 juni zag ik
ik was nog net op tijd voor 5 juni.....zag idd later de 13e....maar f nagevraagd...ik zit bij de 5e :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:19

Dennis1812

Amateur prutser

Geemfriekq schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:42:
[...]

Bij de My Nintendo Store heb je niet echt een keuze, je hebt een standaard betaalmethode in je account moeten zetten en die wordt dan gebruikt voor je bestellingen en je krijg dus niet een optie om direct te betalen. Sowieso vaak bij credit card betalingen dat de kaart pas belast wordt op het moment dat de bestelling verzonden gaat worden, bedrijven hebben niet graag geld op de balans staan die ze nog niet als omzet mogen rekenen.

Bol blijft trouwens elke paar weken de reservering op de credit card vernieuwen dus die hebben weer een compleet ander proces (ook wel nodig voor de schaal waarop Bol opereert)
Je kan "nu" betalen door Nintendo Store kaarten van €50 te kopen tot je aan je gewenste bedrag zit (aan te vullen met kaarten van €20/€10) en die kaarten in je account te verzilveren en als betaalmethode te selecteren.

Dan heb je er geen omkijken naar en is je geld gewoon al weg.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geemfriekq
Dennis1812 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:25:
[...]

Je kan "nu" betalen door Nintendo Store kaarten van €50 te kopen tot je aan je gewenste bedrag zit (aan te vullen met kaarten van €20/€10) en die kaarten in je account te verzilveren en als betaalmethode te selecteren.

Dan heb je er geen omkijken naar en is je geld gewoon al weg.
Dat werkt in dit geval alleen als je een halve Switch 2 wilt kopen, volgens Nintendo zelf kun je maar maximaal EUR250 op je account hebben staan

https://www.nintendo.com/...ntendo-eShop-2546161.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Geemfriekq schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:34:
[...]

Dat werkt in dit geval alleen als je een halve Switch 2 wilt kopen, volgens Nintendo zelf kun je maar maximaal EUR250 op je account hebben staan

Oh check, dat wist ik niet.
Ik heb de switch elders op pre order en betaal hem pas later.
Op de Nintendo Store wat accesoires (controller, gamecube Controller, case, stuurtjes) en daarmee kwam ik op €214 uit geloof ik.
Dat lukte dus net wel.

Dan heb je behalve creditcard geen optie. Hooguit PayPal van te voren opwaarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:13
Bij mij is creditcard belast vandaag. Laat maar komen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClassyPika32
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 31-05 09:55
Geemfriekq schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:15:
Staat nu op de My Nintendo Store dat je morgenvroeg tussen 3:30 en 6:00 geen wijzigingen kunt uitvoeren voor je betaalmethodes vanwege “gepland onderhoud”, wellicht eerder een system freeze om een grote batch betalingen te doen zonder dat er risico is dat mensen aan de betaalgegevens gaan zitten rommelen en je foutmeldingen krijgt tijdens het uitvoeren van zulke grote batches. Blijft speculeren natuurlijk maar we moeten ons toch nog een week zien te vermaken :+
Daar lijk je gelijk in te hebben, bij mij is het vanochtend eindelijk van PayPal afgeschreven
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:27
Idem. Toch wel geruststellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 11:47
Jeuh! Hier ook afgeschreven (via Nintendo). Nu maar hopen dat ie op de dag geleverd wordt. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:11

RawChild

PSN: Rawchild

Haha mij ook belast door Nintendo Frankfurt.
Denk dat het vandaag ff beurt aan Nederlandse bestellingen was

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 11:47
Nu begint het toch weer ouderwets te kriebelen hoor. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
En hier dan ook een reservering op de CC, kunnen ze daar nu eindelijk aan de bak om alle zendingen voor te bereiden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zijn er nog mensen die een screenprotector gaan gebruiken?
Ik twijfel een beetje tussen de https://www.amazon.nl/dp/...stpd_GZ9SQV0DS088GWH9MNBX voor veel geld ten opzicht van de https://www.amazon.nl/dp/...pd_GZ9SQV0DS088GWH9MNBX_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
Op intertoys staat er nu ook "Pre Order" bij de standaard pack. Dit stond eerder alleen bij de mario kart pack. Hij is echter helaas nog niet te pre orderen. Of hij is tussendoor beschikbaar geweest of hij gaat beschikbaar komen. Ik hou het in ieder geval in de gate.

https://www.intertoys.nl/nintendo-switch-2

[ Voor 10% gewijzigd door GranCanaria op 28-05-2025 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Xavier schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:49:
Ik twijfel een beetje tussen de https://www.amazon.nl/dp/...stpd_GZ9SQV0DS088GWH9MNBX voor veel geld ten opzicht van de https://www.amazon.nl/dp/...pd_GZ9SQV0DS088GWH9MNBX_1
Ja ik heb hem al een maand binnen.
Maar ik heb de https://www.savage-raven....-2?variant=50453070577956

Zo ook de grip en de case waar die met de grip inkan.
Dit had ik ook bij de switch 1 en ben er tevreden over.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
GranCanaria schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:52:
Op intertoys staat er nu ook "Pre Order" bij de standaard pack. Dit stond eerder alleen bij de mario kart pack. Hij is echter helaas nog niet te pre orderen. Of hij is tussendoor beschikbaar geweest of hij gaat beschikbaar komen. Ik hou het in ieder geval in de gate.

https://www.intertoys.nl/nintendo-switch-2
nu wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:57
Hier ook afgeschreven via Paypal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn reservering op me CC is er nu opeens vanaf maar de bestelling bij BOL staat nog wel open, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
Beiden zijn ze beschikbaar nu. Wel gaaf van Intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:11
richards3 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:57:
Mijn reservering op me CC is er nu opeens vanaf maar de bestelling bij BOL staat nog wel open, vreemd.
Dan gaat het geld er binnenkort af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
De reservering van Bol op je credit card blijft over het algemeen maar 2 weken staan, bij mij heeft Bol nu sinds pre-order elke 2 weken de reservering laten vervallen en een nieuwe reservering erop gezet. De reservering zal ergens volgende week wel omgezet gaan worden voordat de bestelling verstuurd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Geemfriekq schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:25:
[...]

De reservering van Bol op je credit card blijft over het algemeen maar 2 weken staan, bij mij heeft Bol nu sinds pre-order elke 2 weken de reservering laten vervallen en een nieuwe reservering erop gezet. De reservering zal ergens volgende week wel omgezet gaan worden voordat de bestelling verstuurd gaat worden.
Ah duidelijk, dan komt het wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje202
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 11-09 20:17
Bij mij staat er bij status "Wachten op verzending" en nog niet van mijn Paypal afgeschreven. Zal denk ik wel komen omdat ik gisteren een pre order geplaatst heb. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilse23
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18-07 18:29
Bij mij werd er nog steeds niets afgeschreven van de CC voor mijn order bij Nintendo..
Wel BE, hopelijk zie ik het snel verschijnen, toch wel een beetje spannend nu!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 17:06
Nintendo heeft vandaag het bedrag via PayPal afgeschreven bij mij

[ Voor 6% gewijzigd door richards81 op 28-05-2025 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje202
Paypal heeft bij mij helaas de betaling van Nintendo geweigerd van vannacht. :-( Heb contact opgenomen met Paypal om het bedrag niet meer te weigeren want volgens Nintendo doen ze nog een laatste poging om het bedrag af te schrijven en mocht dat ook niet lukken dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Dus moge er hier mensen zijn die dit probleem ook ervaren, neem dan direct contact op met Paypal en zij zullen zorgen dat ze de betaling toelaten! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rbb-lwdn
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:25
richards81 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:10:
Nintendo heeft vandaag het bedrag via PayPal afgeschreven bij mij
Bij mij gisteren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier ook al een tijdje. Na verzending wordt het in rekening gebracht.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standie
  • Laatst online: 07-09 22:49
Geemfriekq schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:34:
[...]

Ook die halve Switch 2 lukt helaas niet, want het gaat om "Tegoed dat kan worden gebruikt in de Nintendo eShop". Alle fysieke producten vallen daarbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:57
Heb zelf die amFilm hier liggen, zal wel voldoen. Ik betaal liever niet te veel voor een screen protector.

Wil graag nog thumb grips en later dit jaar een ergo grip. Maar dat wacht ik dan nog maar even af zodat ik wat impressies kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Standie schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:50:
[...]

Ook die halve Switch 2 lukt helaas niet, want het gaat om "Tegoed dat kan worden gebruikt in de Nintendo eShop". Alle fysieke producten vallen daarbuiten.
Ik hoop dat je daar geen gelijk in hebt.
Ik heb omdat PayPal moeilijk deed gechat met Nintendo Store klantenservice. Die gaven aan dat ik dat tegoed als standaard betaalmethode kan instellen en dat dan deze bestelling ook gewoon goed komt.

Anders heb ik €215 weggegooid op advies van Nintendo. Dan wordt ik echt wel rete chagrijnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:09
Dennis1812 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 11:45:
[...]

Ik heb omdat PayPal moeilijk deed gechat met Nintendo Store klantenservice. Die gaven aan dat ik dat tegoed als standaard betaalmethode kan instellen en dat dan deze bestelling ook gewoon goed komt.

Anders heb ik €215 weggegooid op advies van Nintendo. Dan wordt ik echt wel rete chagrijnig.
Hoe heb je dat tegoed aangevuld? Want de kaartjes die je online en in de winkel kan kopen zijn volgens mij alleen voor de eshop.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standie
  • Laatst online: 07-09 22:49
[...]

Ik heb in elk geval genoeg op mijn account om Joy-Cons te kopen, maar ik krijg niet de mogelijkheid om die te bestellen met mijn Nintendo tegoed. De standaard betaalmethode kan ik niet wijzigen naar mijn eShop tegoed. In de instellingen daarvoor staat juist dat dit tegoed enkel in de eShop geldig is. En online kan ik ook alleen maar mensen vinden die dit bevestigen. Tenzij Nintendo een speciale oplossingen voor jou heeft en je gaat helpen om dat tegoed om te zetten, vrees ik het ergste voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Refund zal die troela ook wel niet doen.

De tijd dat je op klantenservice kan vertrouwen is dus ook weg.
Geen gamecube Controller en pro controller dan voor mij..
Ga niet nog eens 200 euro weggooien in de hoop dat PayPal opwaarderen met iDeal wel werkt.

Ik heb als betaalmethode wel die tegoed kunnen instellen. Dus dacht oprecht dat het zo goed was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Hq9bj5nbXhonmZL1A5-itIC76I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pJSYs9C37yALsbUIQCZA1xum.png?f=fotoalbum_large

Ik vind dit er oprecht op lijken alsof je ermee kan betalen.
Jullie zullen mij vast dom vinden. Maar ik betwijfel of ik de eerste ben met deze fout. Als zelfs de medewerkers er geen ene moer van snappen.

[ Voor 42% gewijzigd door Dennis1812 op 29-05-2025 13:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:13
Dennis1812 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:16:
[Afbeelding]

Ik vind dit er oprecht op lijken alsof je ermee kan betalen.
“Tegoed dat kan worden gebruikt in de Nintendo eShop”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
ik twijfel nog tussen beide. Amfilm heb ik op de Switch 1 gehad en heeft altijd prima gezeten en erop doen ging ook eenvoudig. Van Spigen heb ik begrepen dat het ook top kwaliteit is en deze zelfs nog iets makkelijker is om er op te doen. Is het de 13 euro meer waard? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

hcQd schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:31:
[...]

“Tegoed dat kan worden gebruikt in de Nintendo eShop”
Ja, eShop. Elke webshop is een eShop? Elektronische shop.
Dat is bol.com ook.

Ik heb die bestellingen toch geplaatst in de Nintendo Eshop?
Maargoed, het zal wel. Personeel zelf snapt het ook niet. En het is echt niet duidelijk omschreven dat je dus je geld weggooit en er niks aan hebt.
Wel makkelijk geld verdienen als Nintendo natuurlijk. Levert hooguit wat klachten op. Maar die zullen voornamelijk bij resellers terecht komen.

Als de controllers bij normale shops te krijgen zijn zal ik het nog eens overwegen. Echt niet dat ik nog een keer geld in de prullenbak ga gooien voor Nintendo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:45
Dennis1812 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:34:
[...]

Ja, eShop. Elke webshop is een eShop? Elektronische shop.
Dat is bol.com ook.

Ik heb die bestellingen toch geplaatst in de Nintendo Eshop?
Maargoed, het zal wel. Personeel zelf snapt het ook niet. En het is echt niet duidelijk omschreven dat je dus je geld weggooit en er niks aan hebt.
Wel makkelijk geld verdienen als Nintendo natuurlijk. Levert hooguit wat klachten op. Maar die zullen voornamelijk bij resellers terecht komen.

Als de controllers bij normale shops te krijgen zijn zal ik het nog eens overwegen. Echt niet dat ik nog een keer geld in de prullenbak ga gooien voor Nintendo.
Nintendo eShop is digitale software, My Nintendo Store is hardware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis1812 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:34:
[...]

De NSO Gamecube controller komt niet beschikbaar bij normale shops, is een My Nintendo Store exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

L23 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:43:
[...]

De NSO Gamecube controller komt niet beschikbaar bij normale shops, is een My Nintendo Store exclusive.
Zal niet lang duren voor hij op marktplaats komt.
En anders maar niet.

Als er dusdanig voorgelogen moet worden door klantenservice om 200 euro te verdienen als bedrijf.. dan ga ik er geen verdere moeite in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis1812 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:47:
[...]

Op Marktplaats vragen ze er de hoofdprijs voor als je kijkt naar de voorgaande NSO controllers. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Probeer maar een NSO SNES controller te scoren die al een hele tijd uitverkocht is op de My Nintendo Store.

Overigens begrijpelijk dat je er verder klaar mee bent, hopelijk valt het mee en gaat het eventueel opgelost worden.

[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 29-05-2025 13:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jurjen-89
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-08 14:39
Dennis1812 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:47:
[...]

En anders maar niet.

Als er dusdanig voorgelogen moet worden door klantenservice om 200 euro te verdienen als bedrijf.. dan ga ik er geen verdere moeite in stoppen.
Heb je al contact opgenomen met de klantenservice van Nintendo met het verzoek het bedrag terug op je rekening te laten storten? In alle gevallen dat ik contact met ze heb gehad waren ze altijd uiterst behulpzaam.

Als je de situatie aan ze uitlegt moet er toch wel iets geregeld kunnen worden, lijkt me. En niet geschoten is altijd mis. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SyraW85
  • Laatst online: 13-09 08:43
Ik heb mijn tweede pre-order bij de mediamarkt maar geannuleerd. Die van Coolblue is eigenlijk wel genoeg. Verder waren vrienden en familie al voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonathan2011
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-09 17:58
@Dennis1812 Ik zou Nintendo ook even bellen. Neem aan dat er wel iets te regelen is.

De eshop is nintendo.nl (en eshop op Switch zelf) en My Nintendo Store is store.nintendo.nl. Het lijkt mij dat ze het terug kunnen storten op je paypal account. Dan kun je het vanuit daar ook weer overschrijven naar je rekening.

Wat ik heb gemerkt is dat je niets kan bestellen bij de My Nintendo Store zonder je bankrekening te koppelen. Ook al heb je tegoed. Vond het ook helemaal niets om dit te koppelen maar toch maar gedaan via "op een andere manier koppelen". Duurt een paar dagen en werkt via twee incasso's waarvan je de bedragen (enkele centen of dubbeltjes) weer invoert ter verificatie. In principe kent paypal je rekeningnummer al en je kunt hem altijd weer ontkoppelen.

https://www.paypal.com/nl...n-paypal-rekening-help183

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Jonathan2011 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:08:
@Dennis1812 Ik zou Nintendo ook even bellen. Neem aan dat er wel iets te regelen is.

De eshop is nintendo.nl (en eshop op Switch zelf) en My Nintendo Store is store.nintendo.nl. Het lijkt mij dat ze het terug kunnen storten op je paypal account. Dan kun je het vanuit daar ook weer overschrijven naar je rekening.

Wat ik heb gemerkt is dat je niets kan bestellen bij de My Nintendo Store zonder je bankrekening te koppelen. Ook al heb je tegoed. Vond het ook helemaal niets om dit te koppelen maar toch maar gedaan via "op een andere manier koppelen". Duurt een paar dagen en werkt via twee incasso's waarvan je de bedragen (enkele centen of dubbeltjes) weer invoert ter verificatie. In principe kent paypal je rekeningnummer al en je kunt hem altijd weer ontkoppelen.

https://www.paypal.com/nl...n-paypal-rekening-help183
Die PayPal rekening is gekoppeld.
Maar op een of andere manier werkt dat toch niet.
Koppeling staat in PayPal account gewoon op actief. En in ING ook.
Desondanks blijft PayPal miepen om een creditcard, die ik niet heb.
Daarom na de mail dat incasso mislukt en contact klantenservice van Nintendo besloten tot aanschaf van saldo op de store.

Tot vandaag hier dus gepost is dat dat niet goed is en je daarmee in essentie geld in de prullenbak gooit.
Vandaag beetje druk geweest met de kinderen. Maar ik ga ze morgen eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Dennis1812 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:24:
[...]
Tot vandaag hier dus gepost is dat dat niet goed is en je daarmee in essentie geld in de prullenbak gooit.
Nouja, je kunt er digitale games uit de store mee kopen. Snap dat dit niet je doel was, maar het is niet helemaal weggegooid geld. Maar hopelijk kan Nintendo je nog helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Raem schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:45:
[...]

Nouja, je kunt er digitale games uit de store mee kopen. Snap dat dit niet je doel was, maar het is niet helemaal weggegooid geld. Maar hopelijk kan Nintendo je nog helpen.
Games zijn via Vinted over het algemeen voor ongeveer 50% van de prijs te krijgen.
Ik zie geen enkele noodzaak tot het aankopen via een eShop die maximale tarieven vraagt.

Maargoed, terug naar het topic.
Ik ga morgen mn beklag doen en anders accepteer ik dat ik op de items langer moet wachten tot het via een ander kanaal te krijgen is.
Immers voelen ze zich ook te goed om gewoon een Ideal knopje te implementeren of Klarna/Riverty/Billink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje202
[...]

Daarom na de mail dat incasso mislukt en contact klantenservice van Nintendo besloten tot aanschaf van saldo op de store.

Bij mij had Paypal gisteren ook de betaling van Nintendo geweigerd. Had toen contact met Nintendo opgenomen en die zeiden dat ik contact moest opnemen met Paypal. Paypal gebeld en die zeiden dat ze de blokkade nu weg hebben gehaald. Nu kijken of het wel gaat lukken wanneer Nintendo weer een poging doet.

Vind het heel vervelend voor je dat je dit moet meemaken en hoop dat als je morgen belt, jij je geld gewoon terugkrijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 14:01
[...]

Waar heb je gelezen dat je via een Eshop tegoed hardware kunt kopen en wanneer heeft Nintendo dit geadviseerd? Ben heel benieuwd, ik stond namelijk op het punt om met mijn resterende Eshop tegoed de Switch 2 (deels) te financieren maar dat ging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elvir90 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 18:19:
[...]

Waar heb je gelezen dat je via een Eshop tegoed hardware kunt kopen en wanneer heeft Nintendo dit geadviseerd? Ben heel benieuwd, ik stond namelijk op het punt om met mijn resterende Eshop tegoed de Switch 2 (deels) te financieren maar dat ging niet.
De klantenservice had hem dat geadviseerd.

Op de website van de My Nintendo Store is de volgende informatie te vinden:
https://store.nintendo.nl/faq?topic=betalingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Elvir90 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 18:19:
[...]

Ik wil het topic niet volledig kapen met mijn probleem. Dus dit is wel ongeveer het laatste wat ik erover post (hooguit als Nintendo met een oplossing komt zal ik dat hier posten. Want als je kan zeiken moet je ook een compliment geven als het wel opgelost wordt)

Ik had PayPal in de basis als betaalmethode ingesteld. En hier bankrekening mee gekoppeld. Braaf de 1 en 3ct van PayPal gekregen. Dus dacht dat is helemaal oke. Verder doe ik niks met PayPal.
Dat was dus niet oke, ergens een week geleden ofzo een mail gehad dat de betaling mislukt was.
Contact gelegd met Nintendo ( (+31) 030 6097166 ) en gevraagd hoe op te lossen omdat er ook geen Ideal optie was of andere normale betalingsmethode (Klarna/riverty/billink/vooraf overschrijving per bank, verzin iets behalve creditcard) en toen kreeg ik van een vrouwelijke medewerker waarvan ik de naam niet meer weet het advies om van die eShop kaarten te kopen.
Ik ben volledig nieuw in de Nintendo wereld (bij de gamecube was er geen eShop, daarna nog een gemodde Wii gehad maar verder blanco) en had dus geen idee dat een eShop en een Nintendo shop losse winkels zijn.
Braaf opgewaardeerd tot het juiste bedrag en bij betalingsmethode aangepast naar "alleen tegoed" en PayPal ontkoppeld.

Fast forward, vandaag lees ik hier dat ik blijkbaar daarin een fout heb gemaakt door het advies op te volgen. Omdat het 2 losse shops zijn. Dit terwijl ze in de instellingen wel verworven zijn in elkaar. Ik blijf het raar vinden. Beetje alsof je met een bol.com cadeaukaart niet op bol.com kan betalen omdat je hem via bol.com gekocht hebt.
Klinkt raar toch?

Maargoed, dat is niet raar als ik de reacties hier lees.
Ik bel morgen als de kinderen op de opvang zijn en er hier rust is even opnieuw met Nintendo. Kijken of het klopt en of ze anders een uitzondering kunnen maken. Of het tegoed willen omruilen voor geld.
Als ze dat niet willen heb ik €215 in de prullenbak gegooid. Dat is voor menig tweaker kleingeld in zn achterzak wat in de wasmachine verdwijnt. Maar helaas is dat voor mij echt serieus geld en heb ik er best even voor gespaard.

Tuurlijk kan je er een game mee kopen. Maar die zijn op Vinted gewoon fors goedkoper. Dus dan heb ik alsnog ongeveer de helft weggegooid.
En heb ik dus geen gamecube Controller, pro controller, stuurtjes en een hoes.

En ja, voor een doorgewinterde Nintendo gamer is dit allemaal logisch en koek en ei. En had ik gewoon moeten opletten. Onderzoeksplicht enzo
Tegelijkertijd volg ik advies van een medewerker op.. ik weet dat daar tegenwoordig gewoon een zwaar onderbetaalde tiener zal zitten. Ik vind tegelijkertijd dat ze daar wel enigzins moeten weten waar ze over praten.

Ik heb overigens nog geen annulering van bestelling binnen van Nintendo. Bestelling staat nog op "wachten op verzending"

Ik heb de screenshot die ik hier eerder postte nog aan 3 collegas laten zien. Die vinden het ook alle 3 lijken alsof je gewoon met dat tegoed betaald.
Er wordt nergens duidelijk gezegd dat dat tegoed wat je koopt waardeloos is en je er geen bestellingen mee kan doen.
Ik vraag mij af of hier zich ooit een consumentenbond of rechter over gebogen heeft.
Nu heb ik daar geen geld voor en zal een rechtsbijstandverzekering het bullshit vinden voor dat lage bedrag en gewoon uitkeren en mij daarna voorzien van een hoger eigen risico.
Ga ik dus niet aan beginnen.

Maar nogmaals, en ook voor eventuele mod ingrepen, het is niet mijn intentie het topic dusdanig te kapen als nu. Wat mij betreft gaat het links dumpen van alle voorraden weer gewoon door. Evenals het gekibbel over screenprotectors en of PostNL of DHL beter is. (Ze vermelden wel beide duidelijk tarieven op de site.. en een label gekocht in de app is gewoon bruikbaar bij een PostNL punt. Kudos dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52

RayNbow

Kirika <3

[...]

Je kunt in PayPal inderdaad tegoed als standaard betaalmethode instellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9M3nS42dOqvsgn2BTnfH3j1110=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wvXpoyTLbe5lW5lgxSaL5KQV.png?f=user_large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Maar PayPal werkte niet. Daarom kreeg ik een ander advies.

Zoals te zien op de screenshot heb ik ook braaf PayPal ontkoppeld.
PayPal staat hier, behalve dat het mijn initiële betaalmethode was, compleet los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 22:31

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Weet iemand of Bol met PostNL zal bezorgen of de eigen bezorgdienst voor pre orders? Ik heb m’n switch 2 direct moment 1 gepre-ordered bij Bol maar zie nergens specifiek ‘wordt 5 juni geleverd’ staan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
ryanator schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 19:39:
Weet iemand of Bol met PostNL zal bezorgen of de eigen bezorgdienst voor pre orders? Ik heb m’n switch 2 direct moment 1 gepre-ordered bij Bol maar zie nergens specifiek ‘wordt 5 juni geleverd’ staan trouwens.
Denk niet dat het anders verloopt dan bij een normale bestelling. Als alles goed gaat ontvang je de Switch 2 gewoon op 5 juni. Bestel mijn consoles altijd bij Bol.com en tot nu toe iedere keer netjes op releasedag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon 5 juni uiteraard. Bij mij staat transporteur onbekend, dus afwachten of het PostNL word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Ligt eraan waar je woont. Eigen bezorgservice van Bol is alleen nog in Rotterdam en Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 259tim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 14:46
Ik woon zelf in Rotterdam en kon bij de bezorging kiezen voor (en heb dus ook gekozen voor) een PostNL punt, dus ik ga er vanuit dat het bij mij met PostNL zal zijn? Overigens staat er bij de bestelling wel "transporteur onbekend", ook niets over wanneer ze gaan verzenden. Duimen dat hij 5 Juni ook echt aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:27
Hier in midden Brabant is het eigenlijk altijd PostNL of DHL. Alleen als de verkoper een externe partij is kun je er geen pijl op trekken - al zijn er bij die je een keuze geven, maar dat zijn er niet veel.

Het zou fijn zijn als PostNL hier eens zo'n pakketwand zou wegzetten, ergens. DHL heeft er één in de lokale LIDL zitten maar PostNL niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadlydodo9
  • Laatst online: 02-06 08:09
Hoi, een vraagje,

Ik heb de bundel besteld van de switch 2 + mkw. Krijg je mkw op een code die je via de eshop moet verzilveren of staat die direct op het systeem? En stel dat het de tweede optie is: als ik data van switch 1 overzet, blijft mkw dan erop staan? Ik heb nog nooit zo’n bundel + game besteld, daarom mijn vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 22:29

joeri1

Cloud Engineer

Deadlydodo9 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:25:
Hoi, een vraagje,

Ik heb de bundel besteld van de switch 2 + mkw. Krijg je mkw op een code die je via de eshop moet verzilveren of staat die direct op het systeem? En stel dat het de tweede optie is: als ik data van switch 1 overzet, blijft mkw dan erop staan? Ik heb nog nooit zo’n bundel + game besteld, daarom mijn vraag
Het is een losse code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
259tim schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 22:53:
[...]

Ik woon zelf in Rotterdam en kon bij de bezorging kiezen voor (en heb dus ook gekozen voor) een PostNL punt, dus ik ga er vanuit dat het bij mij met PostNL zal zijn? Overigens staat er bij de bestelling wel "transporteur onbekend", ook niets over wanneer ze gaan verzenden. Duimen dat hij 5 Juni ook echt aankomt.
Als je voor een Postnl punt hebt gekozen wordt hij bij een locatie met een punt afgeleverd, niet bij je thuis. Dan kun je hem een dag later ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Timothy3000 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:30:
[...]

Als je voor een Postnl punt hebt gekozen wordt hij bij een locatie met een punt afgeleverd, niet bij je thuis. Dan kun je hem een dag later ophalen.
Dat geldt toch alleen als je dit later wijzigt? Ik laat in ieder geval ook wel eens dingen bij een punt afleveren en kan ik het op dezelfde dag ophalen als dat het anders thuis bezorgd zou worden.
Op de bezorgdag aanpassen naar afleverpunt kan het pas de volgende dag inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Raem schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:38:
[...]

Dat geldt toch alleen als je dit later wijzigt? Ik laat in ieder geval ook wel eens dingen bij een punt afleveren en kan ik het op dezelfde dag ophalen als dat het anders thuis bezorgd zou worden.
Op de bezorgdag aanpassen naar afleverpunt kan het pas de volgende dag inderdaad.
Bij ons is het een dag later maar ik woon ook in een dorp haha. Goed om te lezen dat het niet overal zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 22:15
Als je het direct op een post nl punt laat bezorgen lijkt mij dat je het op 5 juni op het betreffende punt kan ophalen als het daar bezorgt is. Tenzij het punt zelf nog een “sorteer” systeem heeft waardoor je het pas een dag laten kan ophalen. Of als ze pas aan het einde van de dag na sluitingstijd bezorgden kan je waarschijnlijk pas de volgende dag terecht.

Ben je niet thuis bij het eerste bezorgmoment en sturen ze het dan door naar een post nl punt dan moet je wel een dag langer wachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 22:31

ryanator

Wilt een PS5 op launch

259tim schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 22:53:
[...]

Dat zie ik bij mij ook staan idd. PostNL vind ik alleen 3x niks laatste tijd. Pakketten komen rustig een dag of 2 later aan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Nintendo stelt in de algemene voorwaarden dat tegoed in de eShop niet gerestitueerd kan worden zodra het is toegevoegd aan je account. Het tegoed is bedoeld voor digitale aankopen zoals games, niet voor fysieke producten of hardware. Er bestaat hier ook geen herroepingsrecht voor, maar je kunt natuurlijk het verhaal uitleggen en hopen op coulance.

Ik zit te denken: kun je er geen Gift Cards van kopen en die inwisselen via Wissel.nl of verkopen via hier of Marktplaats?

[ Voor 5% gewijzigd door THE_BASE op 30-05-2025 12:03 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
Heb nu een trackingknop in mijn besteloverzicht staan in de My Nintendo Store, helaas werkt de link zelf nog niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geemfriekq schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 12:23:
Heb nu een trackingknop in mijn besteloverzicht staan in de My Nintendo Store, helaas werkt de link zelf nog niet :/
Zag het ook, werkt nog niet omdat het uiteraard nog niet opgestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
THE_BASE schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 12:02:
[...]

Nintendo stelt in de algemene voorwaarden dat tegoed in de eShop niet gerestitueerd kan worden zodra het is toegevoegd aan je account. Het tegoed is bedoeld voor digitale aankopen zoals games, niet voor fysieke producten of hardware. Er bestaat hier ook geen herroepingsrecht voor, maar je kunt natuurlijk het verhaal uitleggen en hopen op coulance.

Ik zit te denken: kun je er geen Gift Cards van kopen en die inwisselen via Wissel.nl of verkopen via hier of Marktplaats?
Misschien een idee om als iemand van Tweakers wat wil kopen in de eshop, dit via
Dennis1812 te doen...dat je hem dan betaald, zodat hij zn tegoed ervoor kan gebruiken en hij op jou account de software koopt ?
Misschien omslachtig...probeer mee te denken :)....je zal dan wel je account gegevens moeten delen.... :?

[ Voor 3% gewijzigd door rbfotoeu op 30-05-2025 12:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 12:42:
[...]

Misschien een idee om als iemand van Tweakers wat wil kopen in de eshop, dit via
Dennis1812 te doen...dat je hem dan betaald, zodat hij zn tegoed ervoor kan gebruiken en hij op jou account de software koopt ?
Misschien omslachtig...probeer mee te denken :)....je zal dan wel je account gegevens moeten delen.... :?
Tegoed is account gebonden, dus dit kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Raem schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 13:09:
[...]

Tegoed is account gebonden, dus dit kan niet.
Ja idd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Bij mij al afgeschreven via paypal zie ik, daarna van rekening. Maar mijn paypal account is ook geverifieerd, misschien dat dat nog uitmaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:28
Als alles een beetje mee zit heeft Intertoys er donderdag ook een voor mij.Met MK en de nieuwe Pro-controller.

Als ik het goed begrepen heb krijg ik niet de MK bundel.

Zou eigenlijk wachten tot de release van Donkey Kong[Juli] maar dat lukt me niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
L23 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 18:22:
[...]

De klantenservice had hem dat geadviseerd.

Op de website van de My Nintendo Store is de volgende informatie te vinden:
https://store.nintendo.nl/faq?topic=betalingen
Je hebt het virusje dus al te pakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Iemand eigenlijk al iets vernomen van Fnac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 16:08:
[...]

Je hebt het virusje dus al te pakken >:)
Ik snap hem niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Dat je dus aangestoken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 16:23:
[...]

Dat je dus aangestoken bent.
Begrijp helemaal niks van je reactie op mijn reactie die over My Nintendo Store betalingen ging. Gelukkig bijna weekend :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
L23 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 16:27:
[...]

Begrijp helemaal niks van je reactie op mijn reactie die over My Nintendo Store betalingen ging. Gelukkig bijna weekend :P
Ik zie het nu pas... Vreemd. Had op een heel ander bericht getikt voor de quote..

Sorry!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21:34

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Gelukkige 100ste pagina! En nu nog maar 6 daagjes wachten!

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

t.w.e.a.k.e.r schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 17:30:
Gelukkige 100ste pagina! En nu nog maar 6 daagjes wachten!
Yeah 32 pagina's ;)
Beetje vroeg >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dax.moorman
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08-09 12:22
ik lees heel veel informatie over de pre-orders van nintendo store, wie kan mij wat meer informatie verstrekken?
situatie: begin vorige week mijn pre-order geplaatst, nogsteeds niks afgeschreven van paypal of creditcard.
iemand die ook in deze situatie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
dax.moorman schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 19:06:
ik lees heel veel informatie over de pre-orders van nintendo store, wie kan mij wat meer informatie verstrekken?
situatie: begin vorige week mijn pre-order geplaatst, nogsteeds niks afgeschreven van paypal of creditcard.
iemand die ook in deze situatie zit?
Dit staat nu boven aan de Nintendo site :

We verwerken momenteel betalingen voor pre-orders van producten die op 5 juni uitkomen. Dit kan enige tijd duren. Zorg ervoor dat je een voorkeursbetaalmethode hebt ingesteld en controleer of die over voldoende tegoed beschikt, zodat het proces soepel kan verlopen. Bedankt voor je medewerking.

store.nintendo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dax.moorman
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08-09 12:22
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 19:09:
[...]

Dit staat nu boven aan de Nintendo site :

We verwerken momenteel betalingen voor pre-orders van producten die op 5 juni uitkomen. Dit kan enige tijd duren. Zorg ervoor dat je een voorkeursbetaalmethode hebt ingesteld en controleer of die over voldoende tegoed beschikt, zodat het proces soepel kan verlopen. Bedankt voor je medewerking.

store.nintendo.nl
TLDR; hopen dat de pre-order niet te laat was en anders accepteren dat ik nog even moet wachten.

bedankt voor de extra informatie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
dax.moorman schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 19:11:
[...]

TLDR; hopen dat de pre-order niet te laat was en anders accepteren dat ik nog even moet wachten.

bedankt voor de extra informatie!
komt vast goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-06 17:07
Is er iemand anders die ook bij Intertoys een pre order geplaatst heeft voor de Nintendo Switch 2 ?
Zag een stuk een tijd terug dat ze niet aan pre orders zouden doen en dat staat ook beschreven op de website zelf, nog steeds trouwens . Voor zover ik kan zien zijn de pre orders niet meer beschikbaar en zie deze tekst erbij "
De Nintendo Switch 2 is vanaf 5 juni in onze winkels beschikbaar. Het is niet mogelijk om een pre-order te plaatsen, ook niet in de winkel"
Maak me een beetje zorgen dat het een fout was en ik alsnog geen switch 2 krijg bezorgd op de 5e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
DonAnGill schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:22:
Is er iemand anders die ook bij Intertoys een pre order geplaatst heeft voor de Nintendo Switch 2 ?
Zag een stuk een tijd terug dat ze niet aan pre orders zouden doen en dat staat ook beschreven op de website zelf, nog steeds trouwens . Voor zover ik kan zien zijn de pre orders niet meer beschikbaar en zie deze tekst erbij "
De Nintendo Switch 2 is vanaf 5 juni in onze winkels beschikbaar. Het is niet mogelijk om een pre-order te plaatsen, ook niet in de winkel"
Maak me een beetje zorgen dat het een fout was en ik alsnog geen switch 2 krijg bezorgd op de 5e.
Afgelopen dagen waren ze wel te pre orderen daar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DonAnGill schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:22:
Hoe heb je een pre-order gedaan dan? Je kan toch bij je account zien dat je iets besteld hebt? Dan komt het gewoon goed lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:32:
[...]

Afgelopen dagen waren ze wel te pre orderen daar....
Klopt, heb een pre order gedaan
Ben alleen een beetje sceptisch gezien deze tekst "De Nintendo Switch 2 is vanaf 5 juni in onze winkels beschikbaar. Het is niet mogelijk om een pre-order te plaatsen, ook niet in de winkel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
DonAnGill schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:35:
[...]

Klopt, heb een pre order gedaan
Ben alleen een beetje sceptisch gezien deze tekst "De Nintendo Switch 2 is vanaf 5 juni in onze winkels beschikbaar. Het is niet mogelijk om een pre-order te plaatsen, ook niet in de winkel"
Ja die tekst staat al sinds weken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
L23 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:33:
[...]

Hoe heb je een pre-order gedaan dan? Je kan toch bij je account zien dat je iets besteld hebt? Dan komt het gewoon goed lijkt me.
Ik hoop het ook.
Zie alleen tegenstrijdige dingen op de website zelf.
Zo zouden ze niet aan pre orders doen .
Zie bij m'n bestelling dat er 'in behandeling' staat.
Heb met paypal betaald en het bedrag is ook afgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:36:
[...]

Ja die tekst staat al sinds weken....
Precies , daarom mijn zorg .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
DonAnGill schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:38:
[...]

Precies , daarom mijn zorg .
Ik denk dat ze meer binnen krijgen als gedacht ...en daarom alsnog wat in pre order gedaan ....maar winkel afhalen was volgens mij de eerste insteek .. maar als jij daar een pre order hebt gedaan ..is t toch ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:41:
[...]

Ik denk dat ze meer binnen krijgen als gedacht ...en daarom alsnog wat in pre order gedaan ....maar winkel afhalen was volgens mij de eerste insteek .. maar als jij daar een pre order hebt gedaan ..is t toch ok?
Het zou ook gewoon okee moeten zijn idd.
Maak me gewoon zorgen .
Het is niet het einde van de wereld als het niet zo is, maar ik en m'n dochter kijken er zo na uit.
Het stellig benoemen op de website dat ze niet aan pre orders zouden doen geeft me onrust.
Moet eerlijk toegeven dat ik het was vergeten, en eigenlijk blind bestelde toen ik zag dat ze toch te pre orderen waren bij Intertoys. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rbfotoeu
DonAnGill schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:49:
[...]

Het zou ook gewoon okee moeten zijn idd.
Maak me gewoon zorgen .
Het is niet het einde van de wereld als het niet zo is, maar ik en m'n dochter kijken er zo na uit.
Het stellig benoemen op de website dat ze niet aan pre orders zouden doen geeft me onrust.
Moet eerlijk toegeven dat ik het was vergeten, en eigenlijk blind bestelde toen ik zag dat ze toch te pre orderen waren bij Intertoys. 8)7
Zou me niet druk maken...je hebt besteld ..betaald ...jij krijgt gewoon woensdag je verzend bevestiging ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:50:
[...]

Zou me niet druk maken...je hebt besteld ..betaald ...jij krijgt gewoon woensdag je verzend bevestiging ..
Hoop het ! Ik laat het weten als dat het geval is . Bedankt iig! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
DonAnGill schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 20:52:
[...]

Hoop het ! Ik laat het weten als dat het geval is . Bedankt iig! d:)b
Anders ff belletje naar Intertoys ....
Pagina: 1 ... 25 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1