Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01:29
Iedereen maakt zich hier zorgen, moet een hele stressvolle periode zijn :p Nog een weekje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bol verteld mij dat pre-orders donderdag worden geleverd. Eerst zien, dan geloven. We gaan het zien!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
THE_BASE schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:01:
Bol verteld mij dat pre-orders donderdag worden geleverd. Eerst zien, dan geloven. We gaan het zien!
Daarom haal ik hem op bij nedgame....de post bedrijven zijn tegenwoordig standaard een dag te laat ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:07:
[...]

Daarom haal ik hem op bij nedgame....de post bedrijven zijn tegenwoordig standaard een dag te laat ..
Jij haalt het woensdag op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:07:
[...]

Hier totaal geen last van, alles netjes op tijd. Maar goed, vrijdag is ook prima. ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
L23 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:08:
[...]

Jij haalt het woensdag op?
Nee donderdag....maar als ik t met de post zou laten komen...weer ik bijna zeker dat ik t pas vrijdag heb....altijd t zelfde geouwehoer hier met de post ...
Ach ...kom ik ook nog weer eens in een winkel....heeft ook wel zn charme 🤣

[ Voor 11% gewijzigd door rbfotoeu op 30-05-2025 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 14:28
De laaste maanden doet Bol er hier een dagje langer over valt me op.Natuurlijk zwaar k*t als je op een nieuwe console aan het wachten bent.

Zelf ga ik de console ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
We gaan het zien. Ik ga me er in ieder geval niet zoals de rest zorgen over maken :P Beetje klaar mee haha. Ik verwacht hier gewoon donderdag. Natuurlijk is ophalen wel relaxter moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Las net op een fb pagina dat Nedgame een complete preorder heeft geannuleerd zonder opgaaf van reden of communicatie....iemand van jullie ook bij Nedgame besteld ? Wellicht ff je account checken?
Screenshot hieronder ff geleend van die fb pagina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EB527cPN-iyl3zREbRKiI1ptcvc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V1BuZshVkKq7DAl2o49dHzpx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 31-07 09:26
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:50:
Las net op een fb pagina dat Nedgame een complete preorder heeft geannuleerd zonder opgaaf van reden of communicatie....iemand van jullie ook bij Nedgame besteld ? Wellicht ff je account checken?
[Afbeelding]
Mijn bestelling bij Nedgame staat er nog gewoon in, misschien heeft die persoon van de fb screenshot een keer het bestelnummer op fb gezet en is er een grappenmaker geweest die gebeld heeft met Nedgame om de order te annuleren? Gebeurt wel vaker dat dit soort grapjes uitgehaald worden met mensen die klakkeloos dingen delen op internet…

Trouwens ook vreemd dat er verzendkosten bij staan, zou dit niet gewoon een bewerkt screenshot kunnen zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Geemfriekq op 30-05-2025 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Geemfriekq schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 22:03:
[...]

Mijn bestelling bij Nedgame staat er nog gewoon in, misschien heeft die persoon van de fb screenshot een keer het bestelnummer op fb gezet en is er een grappenmaker geweest die gebeld heeft met Nedgame om de order te annuleren? Gebeurt wel vaker dat dit soort grapjes uitgehaald worden met mensen die klakkeloos dingen delen op internet…

Trouwens ook vreemd dat er verzendkosten bij staan, zou dit niet gewoon een bewerkt screenshot kunnen zijn?
Ik ga er vanuit van niet...was echt wel een serieus bericht....maar ja ..uitsluiten doe je t nooit....ben benieuwd of daar meer reacties gaan komen....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 31-07 09:26
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 22:12:
[...]

Ik ga er vanuit van niet...was echt wel een serieus bericht....maar ja ..uitsluiten doe je t nooit....ben benieuwd of daar meer reacties gaan komen....
Ze kunnen gewoon bellen met Nedgame om te vragen waarom de bestelling is geannuleerd, een bedrijf gaat echt geen bestelling van 700EUR annuleren zonder reden (of verzoek vanuit de klant). Uiteindelijk wil Nedgame ook zoveel mogelijk geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:50:
[Afbeelding]
Misschien omdat Donkey Kong pas 17 Juli uitkomt.

En anders omdat diegene misschien met een andere account op zelfde adres al een Switch 2 bij hun had besteld.

Anders geen idee wat de reden kan zijn.

Aan de andere kant klopt er ook niks van de verzendkosten, vanaf 45 euro gratis ook bij een grotere bestelling als deze.

En onder 45 euro is het €3,49 geen €6,99, dus sowieso is die hele screenshot heel raar.

Zelf heb ik bewust mijn Switch 2 + MK bij Nedgame alleen met een screen protector besteld die op zelfde dag als de Switch 2 beschikbaar is.

Als ik extra games wil kom ik zo aan die 45 euro met de Switch 2, dus deze kan ik eventueel later nog bij bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 30-05-2025 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Mizgala28 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 22:50:
[...]

Misschien omdat Donkey Kong pas 17 Juli uitkomt.

En anders omdat diegene misschien met een andere account op zelfde adres al een Switch 2 bij hun had besteld.

Anders geen idee wat de reden kan zijn.

Aan de andere kant klopt er ook niks van de verzendkosten, vanaf 45 euro gratis ook bij een grotere bestelling als deze.

En onder 45 euro is het €3,49 geen €6,99, dus sowieso is die hele screenshot heel raar.

Zelf heb ik bewust mijn Switch 2 + MK bij Nedgame alleen met een screen protector besteld die op zelfde dag als de Switch 2 beschikbaar is.

Als ik extra games wil kom ik zo aan die 45 euro met de Switch 2, dus deze kan ik eventueel later nog bij bestellen.
Het zijn verzendkosten naar Belgie.....
die zijn boven de 175 € gratis....maar daar zitten ze overheen.
Waarschijnlijk heeft te maken dat ze 2 orders bij elkaar gevoegd hebben...en dat daar wat mis is gegaan....althans....dat werd er onder gepost door iemand anders...die hetzelfde had gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
rbfotoeu schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 23:03:
[...]

Het zijn verzendkosten naar Belgie.....
die zijn boven de 175 € gratis....maar daar zitten ze overheen.
Waarschijnlijk heeft te maken dat ze 2 orders bij elkaar gevoegd hebben...en dat daar wat mis is gegaan....althans....dat werd er onder gepost door iemand anders...die hetzelfde had gehad...
Dat het naar België moet kon ik op de screenshot natuurlijk niet zien, maar dan is dat een ander verhaal natuurlijk.

Wat de reden ook is, als diegene gewoon achterna gaat kan het nog eventueel opgelost worden voor diegene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Mizgala28 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 23:17:
[...]

Dat het naar België moet kon ik op de screenshot natuurlijk niet zien, maar dan is dat een ander verhaal natuurlijk.

Wat de reden ook is, als diegene gewoon achterna gaat kan het nog eventueel opgelost worden voor diegene.
nee wist ik ook niet hoor....ze zoeken t maar uit...maar dacht misschien hebben meerdere een mailtje gehad van nedgame ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aria_NL
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-07 17:21
Ik heb via Coolblue gepreordered om het in de winkel op te halen, hopelijk kan ik gewoon langskomen zodra de winkel opengaat en hoef ik niet te wachten op een mail van hen. Toen TOTK uitkwam kon ik het ook meteen bij opening ophalen dus hopelijk is het volgende week weer zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Aria_NL schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 23:55:
Ik heb via Coolblue gepreordered om het in de winkel op te halen, hopelijk kan ik gewoon langskomen zodra de winkel opengaat en hoef ik niet te wachten op een mail van hen. Toen TOTK uitkwam kon ik het ook meteen bij opening ophalen dus hopelijk is het volgende week weer zo
Bij Nedgame moet je wachten op bevestigings mail....dat weet ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07

H.Boss

Hugo Boss

Aria_NL schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 23:55:
Ik heb het ook bij coolblue besteld, je krijgt altijd een mail dat je een bestelling kan ophalen.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Benieuwd wanneer ze de units gaan leveren bij ons, straks eens kijken dat ik mogelijk al wat kan zien ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
KBE91 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 06:49:
Benieuwd wanneer ze de units gaan leveren bij ons, straks eens kijken dat ik mogelijk al wat kan zien ervan.
Wie is ons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Winkel waar ik werk in Belgie.
Supra Bazar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
KBE91 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 09:55:
[...]

Supra Bazar
aha ok...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
KBE91 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 09:55:
[...]

Supra Bazar
en ? al wat gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Nog niets gezien ervan gisteren, straks nog eens kijken om 13u.
Als het vandaag geleverd zou worden, dan is het met een koerier.
Onze vracht van de Supra zelf komt maar vanaf dinsdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 00:55
L23 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:00:
Iedereen maakt zich hier zorgen, moet een hele stressvolle periode zijn :p Nog een weekje!
Ik zie het wel aanstaande vrijdag verschijnen in de post. Waarschijnlijk ga ik er niet direct mee aan de slag omdat het een cadeautje wordt aan een vriend die ik komend zomervakantie ga bezoeken. Als de Switch 2 goed verkrijgbaar wordt in de winkel dan ga ik er zelf wel mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen-89
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-08 14:39
TrafalgarLaw schreef op maandag 2 juni 2025 @ 07:29:
[...]

Ik zie het wel aanstaande vrijdag verschijnen in de post. Waarschijnlijk ga ik er niet direct mee aan de slag omdat het een cadeautje wordt aan een vriend die ik komend zomervakantie ga bezoeken. Als de Switch 2 goed verkrijgbaar wordt in de winkel dan ga ik er zelf wel mee spelen.
Dat is me potverdikkeme een mooi cadeau(tje) dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:28
Wordt de Switch 2 a.s. donderdag op 5 juni geleverd of de dag erna? (besteld bij Bol)

Ben wel heel erg benieuwd!

[ Voor 15% gewijzigd door turkeyhakan op 02-06-2025 08:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

turkeyhakan schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:49:
Wordt de Switch 2 a.s. donderdag op 5 juni geleverd
Ja
of de dag erna? (besteld bij Bol)
Nee
Ben wel heel erg benieuwd!
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:28
CyBeRSPiN schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:51:
[...]

Ja

[...]

Nee

[...]

Ik ook!
Ik ben benieuwd hoe laat ik hem ontvang. Ik ben die dag toevallig niet thuis, dus ik hoop dat DHL hem in de avond komt brengen... valt mij trouwens steeds vaker op dat Bol via DHL verzend i.p.v. PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:27
Kan dus wel, ligt aan de bezorgingsdienst. Daar heeft Bol geen volledige grip op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:22
turkeyhakan schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:56:
[...]

Ik ben benieuwd hoe laat ik hem ontvang. Ik ben die dag toevallig niet thuis, dus ik hoop dat DHL hem in de avond komt brengen... valt mij trouwens steeds vaker op dat Bol via DHL verzend i.p.v. PostNL.
Hier komt Bol altijd via DHL. Die laat het pakketje vervolgens altijd achter bij de voordeur, zelfs als er op staat dat het persoonlijk overhandigd moet worden (zoals bij Apple iPads)…. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
ronaldtb schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:15:
[...]

Hier komt Bol altijd via DHL. Die laat het pakketje vervolgens altijd achter bij de voordeur, zelfs als er op staat dat het persoonlijk overhandigd moet worden (zoals bij Apple iPads)…. :(
daar hebben ze hier ook een handje van...alles wordt idd voor de deur gefilkkerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:35
rbfotoeu schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:19:
[...]

daar hebben ze hier ook een handje van...alles wordt idd voor de deur gefilkkerd....
Zodra ik woensdag een track en trace krijg en de vervoerder bekend is Switch ;) ik een naar een afhaalpunt. Als het goed is ligt mijn langere HDMI kabel daar ook klaar. Dan kan ik donderdagavond alles meteen aansluiten. Heb inderdaad te veel slechte ervaringen de laatste tijd van wel thuis maar melding krijgen niet thuis, of helemaal aan het einde van de dag zitten waardoor je alsnog de hele dag kwijt bent (en vervolgens niet of in de hal bezorgd). Ze doen er echt alles aan om thuisbezorgen onaantrekkelijk te maken. De spaarzaam goede bezorgers uitgezonderd, het merendeel van de bezorgers verpest het. Vroeger was een pakketje 'heilig', nu een last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helaasken
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-06 20:22
MrGizMo schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 16:09:
Iemand eigenlijk al iets vernomen van Fnac?
Nope... Bij mijn bestelling staat wel bovenaan 'Levering voorzien op 5 Juni 2025' maar sinds pre-order op 8 april niks meer vernomen. Ik heb gekozen voor afhalen in de winkel (Gent).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:16
rbfotoeu schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:19:
[...]

Ik ben net verhuisd en bij mij doet DHL en POSTNL dat inderdaad ook. Ik kan zien op mijn doorbell dat ze 1x aanbellen (als ze dat al doen) en na het bellen echt gelijk het pakketje neerleggen en weglopen. Ik heb echt nul respect voor zulke postbodes. Ronduit asociale luie nietsnutten.

Donderdag ben ik thuis en als ik merk dat een van hen mijn Switch op de stoep neerlegt sta ik binnen 2 tellen naast hem. Ik zit er al een tijdje op te azen dat ik ze betrap, maar helaas ben ik steeds net niet thuis. Maar donderdag wel. Gewoon even duidelijk maken dat ik dat niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dax.moorman
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08-09 12:22
At the moment een pre-order staan bij nintendo store waarvan de betaling nog niet is afgeschreven. Ik verwacht dat mijn nintendo pre-order niet meer fullfilled zal worden voor de 5e dus als backup nedgame voor 12 juni...kan altijd nog 1 van de 2 cancelen of doorverkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:19

Dennis1812

Amateur prutser

Of makkelijker nog. Retourneren op basis van WKOA.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deFUNKT
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-09 07:56
Volgens mij is de status wel veranderd van "In afwachting leverancier" naar "In afwachting van levering"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-09 15:57
Cyrax0508 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:42:
[...]

Donderdag ben ik thuis en als ik merk dat een van hen mijn Switch op de stoep neerlegt sta ik binnen 2 tellen naast hem. Ik zit er al een tijdje op te azen dat ik ze betrap, maar helaas ben ik steeds net niet thuis. Maar donderdag wel. Gewoon even duidelijk maken dat ik dat niet wil.
Klinkt omslachtig maar dien hiervoor een klacht in bij jouw winkel van aankoop + bij de leverancier.
Dat moet een lange adem hebben, maar uiteindelijk heb ik het via die route wel gewonnen.

Ik mag donderdag naar de winkel (Coolblue) :)

[ Voor 3% gewijzigd door logix147 op 02-06-2025 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:57
Sta hier bij Amazon.nl nog steeds op 10 Juni maar volgens mij is er niemand die hem daar besteld heeft en hem dan op 5 Juni ziet staan. Ik denk ook dat ze hem daar als enigste Amazon in EU helemaal niet verkocht hebben (?). Enigste reden dat ik een bestelling kon plaatsen was door dat trucje met de shopping list.

Customer service zei dat hij wel op 5 Juni zou moeten komen, maar had toch liever dat dat dan ook zo stond in mijn order pagina.

Als ik trouwens wist dat er al een soort screen protector op zat dan had ik deze extras dus niet gekocht. :+

[ Voor 11% gewijzigd door stfnz op 02-06-2025 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aesop
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 29-06 19:56
Deezers schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:25:
[...]
De spaarzaam goede bezorgers uitgezonderd, het merendeel van de bezorgers verpest het. Vroeger was een pakketje 'heilig', nu een last.
Je kunt de bezorgers weinig verwijten vind ik, die worden zo uitgeknepen. Iemand niet thuis betekent verlies van inkomsten, je helpt de bezorger en jeZelf door een vast afhaalpunt te kiezen als je weet dat je niet thuis bent.

Ik wacht overigens nog op status aanpassing in de Nintendo Store...staat nog steeds op Vooraf bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Verwachten we dat er donderdag winkels zijn met voorraad (zonder pre-order)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dax.moorman
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08-09 12:22
aesop schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:17:
[...]

Je kunt de bezorgers weinig verwijten vind ik, die worden zo uitgeknepen. Iemand niet thuis betekent verlies van inkomsten, je helpt de bezorger en jeZelf door een vast afhaalpunt te kiezen als je weet dat je niet thuis bent.

Ik wacht overigens nog op status aanpassing in de Nintendo Store...staat nog steeds op Vooraf bestellen...
Ik zit in dezelfde situatie maar bij mij is de status "Wachten op Verzending", is bij jou ondertussen wel geld afgeschreven van paypal/creditcard of ook dit nog niet? bij mij namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
de Foarsitter schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:17:
Wellicht Intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

[...]

Maar moet je dan je werk maar niet goed doen?
Of een andere baan vinden met betere voorwaarden?

Als PostNL/DHl geen bezorgers meer kunnen vinden verbeteren de voorwaarden vanzelf.
Ik heb ook een hoge werkdruk en personeelstekorten.
Maar dat is toch geen reden om de 112 lijn dan maar te laten rammelen?
Dat vecht je uit aan de CAO tafel met vakbonden. Of door een andere baan te zoeken.

Overigens een update over mijn betalings gedoe met dat eShop.
PayPal heeft, ondanks dat het ontkoppeld is, toch bedacht het bedrag af te schrijven bij mij.
Contact met Nintendo leverde vrij weinig op behalve de toezegging dat de medewerker die ik sprak een mailtje zou sturen naar hogerhand en ik per mail deze week een terugkoppeling ontvang.
Ze zouden kijken of ze het eerdere gesprek terug kunnen vinden om de toezegging te beluisteren.
Maar deze medewerker wist niet hoelang banden bewaard blijven.
Wordt vervolgd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:22
[...]

Je hebt gelijk dat bezorgers veel te weinig tijd krijgen en een niet bezorgd pakketje betekent vaak ook geen inkomsten.

In mijn geval ben ik echter altijd thuis als er iets bezorgd wordt (anders laat ik het pakket ook bij een afleverpunt brengen) en sta ik vaak al binnen 20 seconden bij de voordeur. En dan nog is de bus al vertrokken.

Ik maak ook standaard elke keer een klacht, maar ik ben inmiddels de tel kwijt hoeveel dat er zijn en het helpt niets. DHL zegt altijd 'dat mag de bezorger helemaal niet doen', maar volgens mij vinden ze het stiekem wel prima. De kosten van een 'verdwenen pakketje' (zal ook wel verzekerd zijn) wegen niet op tegen een langere wachttijd bij het bezorgen. Het wordt (in mijn ogen) gewoon stilzwijgend goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbb-lwdn
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:25
stfnz schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:12:
Sta hier bij Amazon.nl nog steeds op 10 Juni maar volgens mij is er niemand die hem daar besteld heeft en hem dan op 5 Juni ziet staan. Ik denk ook dat ze hem daar als enigste Amazon in EU helemaal niet verkocht hebben (?). Enigste reden dat ik een bestelling kon plaatsen was door dat trucje met de shopping list.

Customer service zei dat hij wel op 5 Juni zou moeten komen, maar had toch liever dat dat dan ook zo stond in mijn order pagina.

Als ik trouwens wist dat er al een soort screen protector op zat dan had ik deze extras dus niet gekocht. :+
Heb hier bij Amazon nog geen switch 2 te koop zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMaximus
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 05-08 12:10
Ik heb een van de twee besteld bij Mediamarkt om in persoon op te halen, dusver staat het nog steeds op 05-06-2025 op te halen vanaf 14:00 en bij Mediamarkt kan niemand zeggen of dit klopt. Ik hoop toch echt dat hij gewoon bij opening klaar ligt.

It's ya boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 13-09 08:16
Bij mij staat wel voltooid (Nintendo Store) en "verzending volgen" maar ze hebben alleen de labels aangemaakt.

Bij Bol.com ook een aantal Switch 2 producten gekocht via mijn CC, maar die hebben meerdere keren een reservering gedaan en er weer afgehaald. Nu staat er sinds vanmorgen een reservering van 0,00, dus ze zijn hem ook aan het verwerken.

Gaat een mooie dag worden donderdag. Lekker vrij genomen dus alle tijd om even rustig met de Switch 2 te klooien. Hoe oud ik ook ben, een nieuwe NIntendo console is altijd een leuk iets en dan ben ik weer even 9 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-09 15:53
dax.moorman schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:19:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie maar bij mij is de status "Wachten op Verzending", is bij jou ondertussen wel geld afgeschreven van paypal/creditcard of ook dit nog niet? bij mij namelijk niet.
Bij mij op mn credit card wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Helaasken schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:37:
[...]

Nope... Bij mijn bestelling staat wel bovenaan 'Levering voorzien op 5 Juni 2025' maar sinds pre-order op 8 april niks meer vernomen. Ik heb gekozen voor afhalen in de winkel (Gent).
deFUNKT schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:52:
[...]

Volgens mij is de status wel veranderd van "In afwachting leverancier" naar "In afwachting van levering"
Ik heb hier nu staan "Preparation" en "Waiting for the carrier to pick up"

Verwacht hem sowieso niet op release day maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyNederland
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 14-06 07:52
Is de Amazon DE versie anders dan die van bijv mediamarkt of bol? Weet dat games in Duitsland er wel anders uit zien met case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen-89
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-08 14:39
de Foarsitter schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:17:
Zowel Intertoys als MediaMarkt schijnen op launchdag winkelvoorraad te hebben. Geen idee of dat in alle filialen is of in een beperkt aantal winkels. Misschien handig om bij je lokale filialen daar over te informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:56
RoyNederland schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:30:
Is de Amazon DE versie anders dan die van bijv mediamarkt of bol? Weet dat games in Duitsland er wel anders uit zien met case.
De doos van de console is per regio hetzelfde. Stond op 8 mei in de Nintendo Today! app. De console zelf is verder overal hetzelfde (muv de Japan-only versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesop
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 29-06 19:56
dax.moorman schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:19:
[...]

Nee dat ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deFUNKT
Ondertussen heeft Fnac het geld van PayPal afgehaald. Ziet er dus op zich goed uit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deFUNKT
Status is nu ook 'In behandeling'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZ2PlgA_E0Roxp0KDy6j0JB8ov8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vlI8XLZmAe6sZPqfnunGNl0L.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helaasken
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-06 20:22
Ik heb telefonisch contact opgenomen met Fnac, vriendelijke dame aan de telefoon wist me te vertellen dat men switch donderdag klaar zou moeten liggen voor ophaling... Voorwaardelijke wijs, ik bel donderdag nog even voor de zekerheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
ronaldtb schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:15:
[...]

Bol levert hier gelukkig altijd via PostNL. Het zal wel afhankelijk van de bezorger/persoon zijn, maar in mijn straat is DHL echt unaniem een tering postbezorger. Donderen alles bij de voordeur neer. Ongeacht welke persoon bezorgt, wat je besteld en het weer. Bellen aan en binnen 3 seconden zijn ze de wijk weer uitgescheurd. Hoe snel je ook bij de deur bent, je hebt echt geen schijn van kans om het pakketje overhandigd te krijgen. Ook al is een handtekening oid vereist.

PostNL is het tegenovergestelde. Vriendelijk, wachten netjes tot je de deur open doet. Als ze 's avonds komen bellen ze ivm kleine kinderen niet aan (kan prima, maar toch netjes). Stel we zijn er niet, dan leggen ze het pakketje netjes in de garage. Dat laatste probeer ik te voorkomen, maar soms komt het zo uit.

DHL probeer ik te mijden of als dat echt niet anders kan dan het te laten leveren bij een DHL punt.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 02-06-2025 13:46 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
@Hulleman hier levert Bol tegenwoordig 75% van de tijd met DHL.

En de ervaring daarmee wisselt iedere keer, soms prima, soms een bende.

Qua DHL wil je bij ons absoluut geen avondlevering voor alles dat niet in de brievenbus kan, want dan ziet je pakket eruit alsof het door een oorlogsgebied heen moest.

PostNL was altijd prima qua pakketten, behalve toen er een poosje een jonge knul bezorgde want op het moment dat jij je deurbel hoorde (normale deurbel), was je in feite al te laat.

Die jongen was na 2 maanden weg en toen was PostNL weer de prima qua bezorging.

Maar Nedgame doet DHL overdag dus ik merk het wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 02-06-2025 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Vraag/bedenk bij Bol of je het hebt over Bol of over een externe verkoper.
Bij Bol is het meestal PostNL.
Externen meestal DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Dennis1812 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:56:
Vraag/bedenk bij Bol of je het hebt over Bol of over een externe verkoper.
Bij Bol is het meestal PostNL.
Externen meestal DHL.
Bol in het algemeen, dus ook extern.

Maar ik weet dat games/boeken vaker met PostNL bezorgd worden via Bol dan met DHL.

En als ik games/boeken via Bol bestel is dat uitsluitend als Bol zelf de verkoper is, dus blijkbaar gebruiken ze beide.

En voor zelfde dag levering deed hier Budbee het, maar daar heb ik zelden gebruik van gemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Mizgala28 op 02-06-2025 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:46
Al mensen die bij nedgame hebben besteld een update gekregen ?

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 14:36
Cyberw00d schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:07:
Nee, nog geen update binnen hier.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:10
Voor mijn zoon wil ik de Switch 2 aanschaffen – zijn allereerste console. Hij is een enorme Mario-fan, dus Mario Kart World mag natuurlijk niet ontbreken. Alleen twijfel ik nu tussen de Switch los en de bundel met Mario Kart World (digitale versie). Het prijsverschil is 40 euro, en ik kom nog uit een tijd waarin alles fysiek gekocht werd. Wat is tegenwoordig de beste keuze?

[ Voor 8% gewijzigd door ChiMan op 02-06-2025 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 16:44
ChiMan schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:12:
Voor mijn zoon wil ik de Switch 2 aanschaffen – zijn allereerste console. Hij is een enorme Mario-fan, dus Mario Kart World mag natuurlijk niet ontbreken. Alleen twijfel ik nu tussen de Switch los en de bundel met Mario Kart World (digitale versie). Het prijsverschil is 40 euro, en ik kom nog uit een tijd waarin alles fysiek gekocht werd. Wat is tegenwoordig de beste keuze?
Wat een geweldig cadeau, hij zal er vast blij mee zijn! Koop de bundel met Mario Kart - die 40,- euro extra voor een fysieke cartridge voegt eigenlijk niet zoveel toe anders dan gevoelswaarde. Koop met die 40,- een leuke third party game erbij zoals Split Fiction! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 13:24
De reden waarom ik de digitale versie heb aangeschaft is omdat Mario Kart een typisch spel is dat je snel eens tussendoor wilt spelen. Als ik bezig ben aan een spel en ik ben het even beu, knal ik snel een paar Mario Kart races om dan weer verder te gaan met het spel waar ik aan bezig was. Perfecte intermezzo imo, en zo hoef je geen cartridges te gaan switchen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
Er zijn zowel voor fysiek als digitaal voor- en nadelen. Echter met het verschil van 40 euro is de Mario Kart World bundel een no-brainer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:10
plato82 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:20:
[...]

Wat een geweldig cadeau, hij zal er vast blij mee zijn! Koop de bundel met Mario Kart - die 40,- euro extra voor een fysieke cartridge voegt eigenlijk niet zoveel toe anders dan gevoelswaarde. Koop met die 40,- een leuke third party game erbij zoals Split Fiction! :)
Hij betaalt een deel mee, maar papa had niet verwacht dat de Switch 2 iets duurder zou uitvallen <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarrylNL
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-06 22:32
Ik gok dat morgen of woensdag er een update zal zijn, nog eventjes wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
DarrylNL schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:38:
[...]

Ik gok dat morgen of woensdag er een update zal zijn, nog eventjes wachten :)
Nope....maar ik ga hem ophalen bij Nedgame...dus ik denk dat ik pas donderdag bericht krijg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:32
Geen officiële update van nedgame, maar ik zag de zending al wel in de dhl app aangemeld staan. De knop om te annuleren is nu ook weg op de site bij Nedgame (er staat nog wel ‘nog geen zendingen gevonden’), pas stond de annuleer knop er nog wel bij.

Ik was wel één van de eersten die bij Nedgame bestelde, ik was ook degene die in dit topic aangaf dat het uberhaupt al kon daar :9
Mochten ze de bestellingen dus op volgorde af gaan is het niet gek als je nog niets ziet.

Edit: kreeg zojuist de bevestiging dat mijn Switch 2 etui, besteld direct bij Nintendo, klaar is om verstuurd te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door svenk91 op 02-06-2025 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Hierbij laten we je weten dat je bestelling MNS_NL_0000000 klaar is om verstuurd te worden.

Je krijgt opnieuw bericht zodra je bestelling wordt verstuurd.

Zojuist als mailtje.
Ben benieuwd... 5 juni binnen staat eronder nog omschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 01:08

RawChild

PSN: Rawchild

Heb die mail ook.

Houd er rekening mee dat artikelen die op 5 juni 2025 uitkomen, in de volgende landen voor levering op de releasedatum worden verstuurd: Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.

Moet ik dat nou lezen als dat ze donderdag dat ding pas versturen?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
RawChild schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:43:
Heb die mail ook.

Houd er rekening mee dat artikelen die op 5 juni 2025 uitkomen, in de volgende landen voor levering op de releasedatum worden verstuurd: Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.

Ik lees het als: ze worden verstuurd met het doel om op release dag te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 01:08

RawChild

PSN: Rawchild

Sir_Lion schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:43:
[...]

Dit is ook wat ik hoop. Zal haast wel.
Als ik doorklik naar verzending volgen krijg ik op die pagina overigens een error. Jullie ook?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Sir_Lion schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:43:
[...]

Ik ook...en zo zal t ook wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Mooi he....iedereen wordt een beetje nerveus ...😄😄😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
RawChild schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:47:
[...]

Dit is ook wat ik hoop. Zal haast wel.
Als ik doorklik naar verzending volgen krijg ik op die pagina overigens een error. Jullie ook?
Het is een beetje raar verwoord, ja. Maar als je kijkt naar de volgende paragraaf:
In de volgende landen kan de levering, afhankelijk van de dienst, na de releasedatum plaatsvinden
Dat maakt duidelijk dat voor die groep landen de levering niet op 5 juni gaat gebeuren. Dit zou niet als een aparte groep op die manier verwoord worden, als de 1e groep ook pas na 5 juni geleverd zou krijgen. Het verschil is gemaakt juist om aan te geven: deze landen krijgen hem, als alles goed gaat, op 5 juni binnen, en die andere landen waarschijnlijk pas na 5 juni.

Het is om verwachtingen te managen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
rbfotoeu schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:48:
Mooi he....iedereen wordt een beetje nerveus ...😄😄😄
Beetje? Elke keer weer een nieuwe zorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
svenk91 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:28:
[...]

Geen officiële update van nedgame, maar ik zag de zending al wel in de dhl app aangemeld staan. De knop om te annuleren is nu ook weg op de site bij Nedgame (er staat nog wel ‘nog geen zendingen gevonden’), pas stond de annuleer knop er nog wel bij.

Ik was wel één van de eersten die bij Nedgame bestelde, ik was ook degene die in dit topic aangaf dat het uberhaupt al kon daar :9
Mochten ze de bestellingen dus op volgorde af gaan is het niet gek als je nog niets ziet.

Edit: kreeg zojuist de bevestiging dat mijn Switch 2 etui, besteld direct bij Nintendo, klaar is om verstuurd te worden.
O inderdaad, in DHL staat hij al aangemeld inderdaad :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GasProblem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-06 19:32
Nog geen teken van leven vanuit bol.com. Waarschijnlijk krijg ik dat pas woensdag, maar ik wil zo graag bevestiging dat ik hem op 5 juni krijg 😭

Ik ga 7 juni op vakantie, dus vertraging heb ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 22:31

ryanator

Wilt een PS5 op launch

GasProblem schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:19:
Nog geen teken van leven vanuit bol.com. Waarschijnlijk krijg ik dat pas woensdag, maar ik wil zo graag bevestiging dat ik hem op 5 juni krijg 😭

Kwam hier net om dit te vragen! Bol nog niks laten horen over levering van de pre-order. Zou logischer zijn als er zou staan ‘wordt 5-06 geleverd’ o.i.d. Bij je bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
ryanator schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:23:
[...]

Kwam hier net om dit te vragen! Bol nog niks laten horen over levering van de pre-order. Zou logischer zijn als er zou staan ‘wordt 5-06 geleverd’ o.i.d. Bij je bestelling
Bij de productbeschrijving dit benoemen is niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 22:31

ryanator

Wilt een PS5 op launch

L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:26:
[...]

Bij de productbeschrijving dit benoemen is niet voldoende?
1. Die staat allang niet meer online
2. Dit is toch gewoon logischer voor een preorder ipv ‘wordt geleverd’ status? In mijn optiek wel. Iets met gebruiksvriendelijkheid

[ Voor 4% gewijzigd door ryanator op 02-06-2025 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
ryanator schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:29:
[...]

1. Die staat allang niet meer online
2. Dit is toch gewoon logischer voor een preorder ipv ‘wordt geleverd’ status? In mijn optiek wel. Iets met gebruiksvriendelijkheid
Pagina is gewoon online hoor. https://www.bol.com/nl/nl...l-zwart/9300000228511188/
Verder geeft Bol aan dat ze er alles aan doen om het artikel op tijd te bezorgen, die intentie is er.
Kan vast nog duidelijker, maar krijg hier ook het gevoel dat het nooit goed genoeg is.

We hebben het over donderdag, dus Bol heeft nog tijd om het een en ander in werking te zetten als het gaat om status updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:09:
[...]

Beetje? Elke keer weer een nieuwe zorgen :P
Hahahhaa same here...ik ben 45...maar met dit soort dingen ben ik echt weer een klein jochie 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:09
GasProblem schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:19:

Kans is zelfs dat je in de nacht van woensdag op donderdag pas je verzendbevestiging krijgt van Bol. Heb dit dit al heel vaak bij hen gehad.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Ik las net op fb dat er mensen gebeld hebben met Bol....en daar werd gezegd...de verzendbevestiging krijg je 4 juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Dat is ook logisch als je pakketje 5 juni komt toch?
Wat is het probleem dan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchSapphire
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 14:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gf-mdkmWGIKwzgkQtuSI41jCKTI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a8MUcnMoC0fMuidktFC9erlx.jpg?f=fotoalbum_large

Lets go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Dennis1812 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:42:
Wat is het probleem dan?
Het probleem is dat de klantenservice nu onnodig wordt lastig gevallen met mensen die zich zorgen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:43:
[...]

Het probleem is dat de klantenservice nu onnodig wordt lastig gevallen met mensen die zich zorgen maken :P
pfff, je zorgen maken over iets wat geen probleem is. Heerlijk 1e wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:08
En heeft iemand al iets van Coolblue gehoord? Ik heb daar een pre order met mario kart (al betaald) en hopelijk kan ik hem donderdag in het lokale filiaal ophalen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 22:53
Werkt bij iemand de link die op de website van Nintendo staat bij de verzendupdate van de Switch 2? Ik krijg een http foutmelding. Het lijkt of die website wat overbelast is of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
StefandeGroot schreef op maandag 2 juni 2025 @ 20:00:
Werkt bij iemand de link die op de website van Nintendo staat bij de verzendupdate van de Switch 2? Ik krijg een http foutmelding. Het lijkt of die website wat overbelast is of zo.
Werkt bij niemand nog, komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Dennis1812 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:42:
Wat is het probleem dan?
Lijkt mij ook meer dan logisch...maar denk dat mensen t eerder verwachten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:11
RawChild schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:43:
Heb die mail ook.

Hij wordt verstuurd met als doel levering op release datum, ongelukkig verwoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bol.com heeft hem nu wel van mijn CC afgeschreven
Pagina: 1 ... 26 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1