Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

svenk91 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:28:
[...]

Geen officiële update van nedgame, maar ik zag de zending al wel in de dhl app aangemeld staan. De knop om te annuleren is nu ook weg op de site bij Nedgame (er staat nog wel ‘nog geen zendingen gevonden’), pas stond de annuleer knop er nog wel bij.

Ik was wel één van de eersten die bij Nedgame bestelde, ik was ook degene die in dit topic aangaf dat het uberhaupt al kon daar :9
Mochten ze de bestellingen dus op volgorde af gaan is het niet gek als je nog niets ziet.

Edit: kreeg zojuist de bevestiging dat mijn Switch 2 etui, besteld direct bij Nintendo, klaar is om verstuurd te worden.
Zie hem ook aangemeld in de dhl app.
Komt wel goed.
Nog geen leven van Coolblue.
Als er maar 1 optijd is voor de verjaardag van me zoon dan komt het wel goed. :*)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanchaz12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-08 14:54
de Foarsitter schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:17:
Verwachten we dat er donderdag winkels zijn met voorraad (zonder pre-order)?
Ja, in ieder geval bij de MM, maar het verschilt per vestiging. Bij de meeste vestigingen hoef je geen zorgen te maken of het moet echt storm lopen op de releasedag gezien de aantallen op voorraad. In ieder geval de bundel met Mario Kart is veel aanwezig, de normale zonder Mario Kart een heel stuk minder.
iMaximus schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:43:
Ik heb een van de twee besteld bij Mediamarkt om in persoon op te halen, dusver staat het nog steeds op 05-06-2025 op te halen vanaf 14:00 en bij Mediamarkt kan niemand zeggen of dit klopt. Ik hoop toch echt dat hij gewoon bij opening klaar ligt.
Zoals je 'm nu besteld hebt zal deze zeer waarschijnlijk met de online bestellingen binnenkomen op 5-6, wat later zal zijn dan wanneer de winkel open gaat en de winkelvoorraad al klaar staat. Als je 'm zo vroeg mogelijk wil hebben, kun je op de releasedag (waarschijnlijk vanaf 0:00u) een nieuwe afhaalbestelling maken en als er dan bij staat 'Op te halen vanaf <openingstijd winkel>' dan wordt deze voor openingstijd klaar gelegd vanuit de winkel zelf. Staat er dan alsnog 'Op te halen vanaf morgen 14:00' dan zou ik gewoon wachten op de bevestigingsmail.

[ Voor 4% gewijzigd door Sanchaz12 op 02-06-2025 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarrylNL
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-06 22:32
svenk91 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:28:
[...]

Geen officiële update van nedgame, maar ik zag de zending al wel in de dhl app aangemeld staan. De knop om te annuleren is nu ook weg op de site bij Nedgame (er staat nog wel ‘nog geen zendingen gevonden’), pas stond de annuleer knop er nog wel bij.

Ik was wel één van de eersten die bij Nedgame bestelde, ik was ook degene die in dit topic aangaf dat het uberhaupt al kon daar :9
Mochten ze de bestellingen dus op volgorde af gaan is het niet gek als je nog niets ziet.

Edit: kreeg zojuist de bevestiging dat mijn Switch 2 etui, besteld direct bij Nintendo, klaar is om verstuurd te worden.
Op welke dag en welke tijd had je een bestelling gedaan bij Nedgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:32
DarrylNL schreef op maandag 2 juni 2025 @ 21:06:
[...]

Op welke dag en welke tijd had je een bestelling gedaan bij Nedgame?
Net iets voor dit moment:
svenk91 in "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarrylNL
Ik was 9 minuten na je, dus ik zal morgen ook wel iets van een update ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh360
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 16:08
Wat kan ik het best doen als ik de Nintendo Switch 2 + MK bundel nu nog wil kopen? Gewoon de eerste de beste winkel opzoeken donderdag, of nog bij Nintendo zelf online bestellen?

Ik heb het topic een beetje doorgespit en op internet gezocht, maar kan daar nog geen goede conclusie uit trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aesop
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 29-06 19:56
Petertjuh360 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 23:36:
Wat kan ik het best doen als ik de Nintendo Switch 2 + MK bundel nu nog wil kopen? Gewoon de eerste de beste winkel opzoeken donderdag, of nog bij Nintendo zelf online bestellen?

Ik heb het topic een beetje doorgespit en op internet gezocht, maar kan daar nog geen goede conclusie uit trekken.
Bij Nintendo is ie niet meer op voorraad dus ik zou je slaapzakje bij de Intertoys neerleggen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dax.moorman
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08-09 12:22
Betaalmethode in nintendo store is bij mij zojuist vastgezet op paypal, betekend dit dat mn pre-order eindelijk vast staat en afgeschreven gaat worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Petertjuh360 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 23:36:

Evt de Intertoys of CB binnen wandelen. Webshops in de gaten houden kan evt ook nog maar de kans dat die nog iets online gooien lijkt me klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:57
Wel balen, heb gewoon 10 kansen gehad om hem te bestellen en dan moet het net Amazon.nl zijn die hem pas daadwerkelijk volgende week kan aanbieden. Had ik nou maar gewoon coolblue of bol gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesop
Bij mij is ergens vannacht de status naar voltooid omgezet en een reservering op mijn creditcard geboekt. Lijkt er dus op dat het goed komt:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EbRdeG8GIgYYMuB5XeqAZ0UnHzA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/R2TZxVRa6dLAR35cYNeXyK17.png?f=user_large

Link werkt (nog) niet overigens.

[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Lion op 03-06-2025 07:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:11
stfnz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 00:00:
Wel balen, heb gewoon 10 kansen gehad om hem te bestellen en dan moet het net Amazon.nl zijn die hem pas daadwerkelijk volgende week kan aanbieden. Had ik nou maar gewoon coolblue of bol gedaan.
Amazon is altijd zo met preorders. Maar de datum kan een dag vtv alsnog veranderen naar deze week. Ik duim met je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Heuj, de link werkt nu wel :D!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JunLbZoDj0sFtZfRMf91kP5_KJc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZiYXwkoHKNOSd982OBV6kUZk.png?f=user_large

Hoop niet dat het echt tegen middernacht gaat worden :z

[ Voor 79% gewijzigd door Sir_Lion op 03-06-2025 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:08

RawChild

PSN: Rawchild

Ja, de link werkt indd. Helaas DHL. Die zijn pas in de middag, PostNL is er altijd al rond 9 uur in de ochtend. Ach ja, dan maar ff wat voor de baas doen.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

richards3 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 20:30:
Bol.com heeft hem nu wel van mijn CC afgeschreven
Hier nog 0 beweging bij Bol. Net op mijn CC gekeken en het valt me nu op dat de CC reservering van BOL is verdwenen en er verder nog niks is afgegaan. Is dit normaal? Eerste keer dat ik een CC gebruik voor een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07

H.Boss

Hugo Boss

Ik ben benieuwd...

Zelf bij bol(is een cadeau voor iemand) en coolblue voor mezelf ophalen. Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg van beiden.

Las eerder dat Bol.com op 4 juni de verzendbevestiging verstuurd.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:43

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Heb er een via Bol, daar was de betaling tijdens de preorder gereserveerd gelijk. Maar na een maand had mijn bank die reservering vrijgegeven. Op 25-mei zag ik een reservering van €0 van Bol, ging ervanuit dat het om die order ging.

Nintendo zelf zojuist bevestiging gehad dat hij opgehaald wordt bij hun.

Ben benieuwd of ze er allebei zijn op de 5e...
Eentje is voor mezelf de andere voor mn broertje die in het buitenland zit, waar hij geen preorders kon plaatsen.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesop
Overigens vind ik de status voltooid best bijzonder, je zou denken dat ik hem dan al moet hebben ontvangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 09:41
Bij mij zijn de GC controllers wel verzonden (inclusief werkende link) maar de console zelf (die ik 2 minuten later had besteld) staat nog niet op verzonden :+ Wel voltooid maar nog niet verzonden. Blijft bijzonder om te zien dat ze die dingen niet tegelijk versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Ik ben benieuwd wanneer Wehkamp Switch 2 games en accessoires gaat aanbieden. Ik heb nog een 60 euro cadeaubon van daar en zou die graag willen gebruiken voor een game of pro controller. Ik heb de Switch 2 bundel al op 2 verschillende plekken besteld (1 voor een vriend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcodegast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 14:13
Zondagavond besteld bij Nintendo, vannacht is het bedrag voor de bundel van m'n creditcard afgeschreven en de status staat op voltooid! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:50
amaterasu schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:58:
[...]

Hier nog 0 beweging bij Bol. Net op mijn CC gekeken en het valt me nu op dat de CC reservering van BOL is verdwenen en er verder nog niks is afgegaan. Is dit normaal? Eerste keer dat ik een CC gebruik voor een pre-order.
Hier hetzelfde. 4 april besteld bij Bol met CC, bedrag is een tijdje gereserveerd geweest. Nu is er vooralsnog niks te zien op de CC. Ik ga er vanuit dat het goed komt :)

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
stfnz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 00:00:
Had amazon niet vanaf het begin al staan dat ie later zou komen? Of was dit de .DE of .FR versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 09:18
aesop schreef op maandag 2 juni 2025 @ 23:44:
[...]

Bij Nintendo is ie niet meer op voorraad dus ik zou je slaapzakje bij de Intertoys neerleggen:)
Gezien de timing denk ik dat de voorraad niet per se op is, maar het is gewoon te laat om nog te pre-orderen. Ze zullen zich nu richten op het klaarmaken en verzenden van alle pre-orders. Het is goed mogelijk dat men daarna gewone bestellingen kan plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarraraGT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-09 10:27
Ah jammer. Dagje later, gelukkig nog wel voor het weekend. De losse Switch 2 bundel had ik gereserveerd voor ophalen in Utrecht..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgxlbYZLlhn7smhXVPJ589Cvi5g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPno223GMlwkNAvi11YoV2RJ.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Ik las snel, en zie nu dat ze het hebben over niet vandaag maar morgen. Dus toch te vroeg? 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door CarraraGT op 03-06-2025 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:56
CarraraGT schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:54:
Ah jammer. Dagje later, gelukkig nog wel voor het weekend. De losse Switch 2 bundel had ik gereserveerd voor ophalen in Utrecht..[Afbeelding]
Ik lees hier niet perse dat hij de 5e niet op te halen zou zijn…Alleen niet vandaag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarraraGT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-09 10:27
voog schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:57:
[...]

Ik lees hier niet perse dat hij de 5e niet op te halen zou zijn…Alleen niet vandaag ;)
Ja, je hebt gelijk. Ik las het terug toen ik het postte en editte het tegelijk. Mooi dat ik hem morgen dus een dag te vroeg kan ophalen al *O* _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
CarraraGT schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:59:
[...]

Ja, je hebt gelijk. Ik las het terug toen ik het postte en editte het tegelijk. Mooi dat ik hem morgen dus een dag te vroeg kan ophalen al *O* _O-
Er staat ook dat je hem pas kunt ophalen zodra ze jou daarover hebben gemaild.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bronstige
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-08 08:31
Bij mij nu ook nedgame bestelling aangemeld bij dhl, met dank aan dit topic daar kunnen bestellen 👍🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:11
CarraraGT schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:59:
[...]

Bij preorders gebeurt dit vaker. Ik kreeg bij de Pulse headset een week lang deze mail haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 19:31
Iemand anders een pre-order bij Smyths toys staan? Ik heb vooralsnog niks mogen vernemen van ze. Hopelijk komt dat gauw, dit is de eerste keer dat ik iets bij ze heb besteld.

Ben erg enorm hyped sinds gisteren, het worden nog slapeloze nachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 23:08
Bij m'n bol bestelling staat er nu "Wordt nu verpakt | Wordt zo snel mogelijk verstuurd" bij het info-icoontje. Hopelijk dus dagje eerder binnen dan verwacht.

*edit* tenzij dat er al 2 maanden staat :P

[ Voor 15% gewijzigd door Hijo Del Jefe op 03-06-2025 09:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:47

Esumontere

Floep, banaan.

Hijo Del Jefe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:14:
Bij m'n bol bestelling staat er nu "Wordt nu verpakt | Wordt zo snel mogelijk verstuurd" bij het info-icoontje. Hopelijk dus dagje eerder binnen dan verwacht.

*edit* tenzij dat er al 2 maanden staat :P
Dat staat er bij mij al sinds 18 april :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 14:36
bronstige schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:10:
Bij mij nu ook nedgame bestelling aangemeld bij dhl, met dank aan dit topic daar kunnen bestellen 👍🏽
Werd je op de hoogte gebracht per mail?

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 14:01
remcodegast schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:34:
Zondagavond besteld bij Nintendo, vannacht is het bedrag voor de bundel van m'n creditcard afgeschreven en de status staat op voltooid! :)
Bewust hierom ook bij Nintendo zelf besteld. Gezien de Switch2 voor Nintendo het belangrijkste product in jaren is, dan ga ik ervan uit dat het ze het dusdanig op orde zullen hebben dat het "gewoon" goed zal gaan en dat je hem op release dag thuis hebt. Andere leveranciers zullen maar net de pech hebben en niet voldoende op voorraad te hebben waardoor je (wellicht) dagen/weken moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Voordeel van bestellen bij de Nintendo Store is dat je ook de Gamecube Controller gelijk mee kunt bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 14:01
Sir_Lion schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:23:
Voordeel van bestellen bij de Nintendo Store is dat je ook de Gamecube Controller gelijk mee kunt bestellen!
Wat maakt de GameCube controller zo bijzonder? Oprechte vraag daar ik nooit een GameCube heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dax.moorman
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08-09 12:22
remcodegast schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:34:
2 weken geleden de pre-order geplaatst en bij mij helaas nog niks afgeschreven, zowel paypal als creditcard hebben genoeg balans maar nog niks afgeschreven :(
begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusticeForAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-06 07:07
Noodgedwongen op 8 april bij Mediamarkt.be besteld omdat ik op andere plaatsen te laat was. Bij de release van de series x destijds is het helemaal verkeerd gelopen met mijn preorder daar. Ik hoop dat het deze keer meevalt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BlackEyedDragon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02:45
Vanochtend een mailtje gekregen van de My Nintendo Store dat het onderweg is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-09 14:02
Ik ben benieuwd wanneer we de verzendbevestiging van Coolblue krijgen. Al verwacht ik dat ze wel op tijd zullen versturen, maar ben wel een beetje bang dat PostNL (ik vermoed dat ze met PostNL versturen) een dag later gaan zijn omdat die al in de app aangeven dat het erg druk is. Ik hoop van niet want ik heb vrijdag vrij gepakt en hoop toch echt dat ik hem dan al heb en niet nog potentieel de hele dag moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 14:28
Elvir90 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:24:
[...]

Wat maakt de GameCube controller zo bijzonder? Oprechte vraag daar ik nooit een GameCube heb gehad.
Analoge triggers.
Games als F-zeroGX & Super Mario Sunshine zijn het beste op die manier te spelen.

De Gamecube was nog een periode dat Nintendo heel veel variatie had in hun aanbod.Ik zie ze nu niet heel snel meer een F-Zero of Wave Race maken.

[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 03-06-2025 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Een mail van Nintendo dat de GameCube controller onderweg is. Nog geen teken van leven voor de Switch 2 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 13:18
Bij mij ook geen mail van de switch, wel controller. Maar de link van de Switch werkt wel dus die is ook onderweg.

10:24
Nu ook de mail gehad

[ Voor 11% gewijzigd door HMR90 op 03-06-2025 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:32
Mijn Etui die ik direct bij Nintendo bestelde heeft ook een dhl track and trace gekregen.

Edit: Aan de track and trace code te zien lijkt het uit Duitsland te komen, dan is DHL nog wel eens een dagje later in mijn ervaring. Nou is dat voor een etui niet erg, maar ik hoop voor velen hier dat de consoles gewoon uit Nederland worden verstuurd.

[ Voor 59% gewijzigd door svenk91 op 03-06-2025 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nintendo verzendt dus via DHL Duitsland? Zou dit dan de echte degelijke DHL zijn of die prutsers van DHLparcel?
Mn Switch komt via Bol, hopelijk via PostNL. Ben benieuwd welke bezorger eerder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Bij mij is de tweede Nintendo order met etui en Gamecube controller ook 'klaar voor pickup' voor DHL. Ben benieuwd. Toen ik de Switch 2 kon preorderen, waren de etui en GameCube controller nog niet beschikbaar...

@CyBeRSPiN
Kijkende naar de DHL codes vanuit Nintendo is het DHL Express, dus de meer 'premium' dienst van DHL. Ik kan nog niet zien waar het opgepikt wordt bij mijn orders.

Al heb ik hier niet echt problemen gehad met DHL Parcel.

[ Voor 31% gewijzigd door BiG-GuY op 03-06-2025 10:19 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011

Dennis1812

Amateur prutser

Alles met een gele bus is irritant.
Alhoewel ze het allemaal tegenwoordig gewoon in de tuin gooien.

Ze stappen nog net uit.

Alleen DPD belt nog aan. En Trunkrs doet het meestal ook wel netjes. Alleen veel te laat. Regelmatig pas 22:15

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis1812 op 03-06-2025 10:19 ]

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Hier een mail van nintendo gehad dat de switch en koffer verstuurd zijn, nog geen mail gehad van de pro controller. Tracking is niet te zien want ik denk dat die pagina een beetje overbelast is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

@Dennis1812
Dat heb ik echt nog nooit gehad, zal echt aan de specifieke bezorgers in jouw regio liggen.

Heb geregeld DHL Parcel, PostNL en soms DHL Express, DPD, GLS en UPS aan de deur. Bij allen bellen ze gewoon aan.

[ Voor 40% gewijzigd door BiG-GuY op 03-06-2025 10:33 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Ik denk dat dat per regio anders is idd, alleen fedex mikte het hier in de tuin laatste keer.
DHL / PostNL etc bellen netjes aan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik heb een mail van nintendo gekregen dat hij nu verzonden is en 5 juni de verwachte leverdatum is. Bij mij staat op de tracking dat het met DHL-Weltpaket verzonden wordt. Is dat weer een afsplitsing van DHL ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dennis1812 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:19:
Alles met een gele bus is irritant.
Alhoewel ze het allemaal tegenwoordig gewoon in de tuin gooien.

Ze stappen nog net uit.

Alleen DPD belt nog aan. En Trunkrs doet het meestal ook wel netjes. Alleen veel te laat. Regelmatig pas 22:15
Ervaringen met PostNL, DPD, DHL, Trunkrs en Ampére. Allemaal bellen ze netjes aan bij ons. Op ons nieuwe adres komen wel vaker écht DHL en PostNL bezorgers in tegen stelling tot ingehuurde bezorgers met busjes waarvan ik de CO2-uitstoot niet wil weten. :P

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-07 08:48
Bevestigingsmail van de verzending: HYPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
MrGizMo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:48:
[...]

Had amazon niet vanaf het begin al staan dat ie later zou komen? Of was dit de .DE of .FR versie?
Dat hadden ze ja, maar ik dacht dat het een fout was. Een maand geleden stond er al 10 Juni.
Zal toch wel geklopt hebben dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarrylNL
Ook de Nintendo Switch 2 leveringen voor 13 juni zijn op Nedgame nu uitverkocht (zowel de console als de bundel). De vraag is hoog zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 13:24
DarrylNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:29:
Ook de Nintendo Switch 2 leveringen voor 13 juni zijn op Nedgame nu uitverkocht (zowel de console als de bundel). De vraag is hoog zo te zien.
Ik merk ook dat meer en meer plaatsen uitverkocht geraken. Een aantal weken terug had ik de indruk dat je met een beetje zoeken nog gemakkelijk eentje kon vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Of winkels accepteren niet meer om alles op tijd verzonden te krijgen en geregeld.
En na donderdag mag je in reguliere proces bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furjoe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 17:59
Weet iemand of coolblue bij pickups een bevestiging stuurt?

Ik meen me te herinneren van mijn vorige pre-order (Google TV Streamer) dat ik nooit een bevestiging heb gekregen en deze gewoon kon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarrylNL
Dennis1812 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:36:
Of winkels accepteren niet meer om alles op tijd verzonden te krijgen en geregeld.
En na donderdag mag je in reguliere proces bestellen.
Ik had de Mario Kart bundel op 2 april besteld op Nedgame (rond 20:00) en een uur daarna was het uitverkocht. Sindsdien ook geen nieuwe voorraad geweest (heel misschien enkele) maar ik denk dat er gewoon niet genoeg stock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Tja, als veel mensen er 2 of meer pre orderen voor de zekerheid gaan we problemen zelf creëeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Elvir90 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:24:
[...]

Het zit prettig in de hand, layout van de knoppen, de analoge triggers, etc. Eveneens is het gewoon een stukje belevenis om de Gamecube spellen te spelen zoals het oorspronkelijk bedoeld was. Op die manier kan ik mijn huidige Gamecube ontkoppelen en hoef ik hem eigenlijk niet meer te gebruiken.

En daarnaast natuurlijk exclusiviteit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-06 17:07
Iemand een idee waneer je bij Intertoys de track and trace krijgt ? Heb deze namelijk nog niet ontvangen en bij de status van de bestelling staat ook "in behandeling"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

DarrylNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:39:
[...]

Ik had de Mario Kart bundel op 2 april besteld op Nedgame (rond 20:00) en een uur daarna was het uitverkocht. Sindsdien ook geen nieuwe voorraad geweest (heel misschien enkele) maar ik denk dat er gewoon niet genoeg stock is.
Nedgame heeft sindsdien een aantal keer vooraad gehad. Die zijn vervolgens wel steeds binnen een paar uur uitverkocht.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ben benieuwd wanneer CoolBlue de verzending gaat regelen :) Staat voor zover nog op "klaar om ingepakt te worden".

Ik had de volle intentie om mezelf niet teveel te gaan hypen, maar daar begin ik nu wel in te falen :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Nu staat ie oppeens wel voor pre-order op Amazon.nl maar mij vertelden ze dat hij op 10 Juni pas komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
stfnz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:19:
Nu staat ie oppeens wel voor pre-order op Amazon.nl maar mij vertelden ze dat hij op 10 Juni pas komt
Je kan ook voor 7 juni kiezen.

https://www.amazon.nl/dp/B0F2JCL3NZ

Uitverkocht.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 03-06-2025 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyNederland
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 14-06 07:52
Top, mijne net besteld via amazon, komt zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Lekker dan, terwijl ik zelf zat te wachten op antwoord van Amazon is ie uitverkocht en ik sta nog steeds op 10 Juni. ffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
RoyNederland schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:28:
Top, mijne net besteld via amazon, komt zaterdag!
Mag ik misschien een screenshot van je order, zonder gegevens, ik wil er toch even achteraan gaan. Ik vind het echt BS wat ze hier doen terwijl ik hem al sinds 2 April heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
stfnz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:30:
Lekker dan, terwijl ik zelf zat te wachten op antwoord van Amazon is ie uitverkocht en ik sta nog steeds op 10 Juni. ffs
Kun je de verzendmethode niet wijzigen onder je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
NotSoSteady schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:39:
[...]

Kun je de verzendmethode niet wijzigen onder je account?
Nee, dat zie ik daar niet. En toen ik de bestelling plaatste was er geen snelle levering optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesop
Gaat snel nu, verzendbevestiging van Nintendo is binnen. Donderdag thuiswerken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
stfnz schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:40:
[...]

Nee, dat zie ik daar niet. En toen ik de bestelling plaatste was er geen snelle levering optie.
Oké, kan overigens best zijn dat je de Switch 2 eerder ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
NotSoSteady schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:43:
[...]

Oké, kan overigens best zijn dat je de Switch 2 eerder ontvangt.
Ik hoop dat iemand een SS zonder info kan delen zodat ik er in ieder geval even achteraan kan gaan. Want ik baal er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Ik heb 'ophalen bij Coolblue' (ik verwacht donderdag), nog nooit een pre-order gedaan bij CB. Ik heb al wel de ophaallocatie geselecteerd. Maar nog geen (althans, niet in de afgelopen 2-3 weken) een bevestiging gehad dat die klaarligt.

Nog even geduld I suppose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
Ben benieuwd wanneer Mediamarkt zn verzendmailtjes eruit doet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-09 21:15
Mijn Bol.com order staat ook al sinds de bestelling ongeaanpast in mijn account en creditcard ook nog steeds op een reservering van €0,00. Zal morgen vast wel verandering in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Lastpost. schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:48:
Mijn Bol.com order staat ook al sinds de bestelling ongeaanpast in mijn account en creditcard ook nog steeds op een reservering van €0,00. Zal morgen vast wel verandering in komen.
Ik heb een aantal Switch 2 producten (niet de console) bij Bol.com besteld vai mijn CC en bij mij hetzelfde. Dat zal morgen wel goed gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
aesop schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:41:
Gaat snel nu, verzendbevestiging van Nintendo is binnen. Donderdag thuiswerken!
Ja dat betekent dus niet onder werktijd je switch uitpakken en uitproberen O-) Maar komt die van jou ook van DHL-Weltpaket? Lijkt wel uit Duitsland te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Kaasje123 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:01:
[...]

Ja dat betekent dus niet onder werktijd je switch uitpakken en uitproberen O-) Maar komt die van jou ook van DHL-Weltpaket? Lijkt wel uit Duitsland te komen.
Klopt, daar zit hun distributie.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 22:21
Nice! Net op tijd bij Amazon, zaterdag levering. Had niet gedacht er nu nog een op korte termijn te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbb-lwdn
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:25
23 mei bij N besteld, met de ncg controller.
Wordt donderdag bezorgd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bronstige
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-08 08:31
Meister Sachs schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:18:
[...]

Werd je op de hoogte gebracht per mail?
Nee, alleen te zien in de DHL app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesop
Kaasje123 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:01:
[...]

Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:47
CyBeR schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:01:
[...]

Klopt, daar zit hun distributie.
Heel Nintendo of Europe zit in Duitsland :)

Zelf heb ik ook een verzendbevestiging van Nintendo gehad voor de GameCube controller en carry case / etui.

De Switch 2 heb ik bij Coolblue besteld, die geven al een tijdje aan dat ze donderdag gaan leveren. Ik verwacht dat dat wel goed komt.

[ Voor 18% gewijzigd door ShadLink op 03-06-2025 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arinyo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 24-07 17:00
Peentje schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:46:
Ik heb 'ophalen bij Coolblue' (ik verwacht donderdag), nog nooit een pre-order gedaan bij CB. Ik heb al wel de ophaallocatie geselecteerd. Maar nog geen (althans, niet in de afgelopen 2-3 weken) een bevestiging gehad dat die klaarligt.

Nog even geduld I suppose.
Hier ook voor het eerst pre order bij Coolblue gedaan. Ook nog geen mail ontvangen, maar bij app van Coolblue staat wel dat het dan klaar staat vanaf 5 juni. Dus ga ervanuit dat je hem gewoon kan ophalen op 5 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Hier ook nog iemand die vrij vroeg bij bol.com de Switch besteld heeft; maar ook nog geen bericht heeft. Hopelijk morgen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Xplosivv op 03-06-2025 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:09
Xplosivv schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:11:
Hier ook nog iemand die vrij vroeg bij bol.com de Switch besteld heeft; maar ook nog geen bericht heeft. Hopelijk morgen :)
Bol komt altijd 1 dag van te voren met een verzendbericht. Kan laat op de dag zijn (of zelfs 's nachts heb ik ook nog wel eens meegemaakt). Komt goed.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier is hij nog bestelbaar (wordt verstuurd op 12 juni): https://uwgamespecialist....art-world-console-bundel/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ntJMC2KtX3bTutWwvb8tfmmHvLk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JHIqeDpHEJtXObq5DvkEJayW.png?f=fotoalbum_large

oOo

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularRobin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-09 11:49
Oeh ik was erg vroeg met bestellen, dus ik hoop dat ik ook bericht krijg. Wil vooral gewoon m'n levertijd weten zodat ik beter kan plannen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Arinyo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:04:
[...]

Hier ook voor het eerst pre order bij Coolblue gedaan. Ook nog geen mail ontvangen, maar bij app van Coolblue staat wel dat het dan klaar staat vanaf 5 juni. Dus ga ervanuit dat je hem gewoon kan ophalen op 5 juni :)
Precies. Ik ga gewoon op de stoep staan. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel7394
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 17-08 22:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 01-07 16:28
Ah wat leuk! ik hoop ook dat ik de mijne snel krijg, dan kan ik vragen of iemand thuis kan blijven om hem aan te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:46
Ik vind nedgame verdacht stil . Nog geen updates en kan hem ook nog steeds annuleren in mijn account. Ik had hem 2 april rond 19.30 besteld dus dat was erg snel.
Heb ook nog 1 bij coolbleu lopen die kan ik donderdag afhalen volgens hun .

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Michel7394 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:40:
[...]

Had je hem ook op 4 april besteld?
18 april

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel7394
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 17-08 22:40
mmm ok ik 4 ;) we gaan het zien! :)
Pagina: 1 ... 27 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1