Een systeem is nooit 100% kloppend maar bij BOL is het denk ik wel >99,9% kloppend.
En als ze dan naar het magazijn lopen zou... En ze ziet dan 10.000 Switches liggen (effe tellen maar dan heb je ook wat)... Hoe helpt haar die informatie met het beantwoorden op de vraag of ik er donderdag eentje krijg? Dan moet ze ook weten hoeveel bestellingen er zijn geplaatst door andere klanten, hoeveel switches er nog onderweg zijn naar BOL, hoeveel Switches er misschien al onderweg zijn naar klanten, hoe de situatie in de andere magazijnen is... Of er vrachtwagens / bezorgers naar mijn regio rijden donderdag..
Nee een organisatie van de schaal van BOL kan alleen functioneren (en BOL functioneert!) als ze op hun systemen kunnen bouwen/vertrouwen! Als je afhankelijk bent van een wandeling naar het magazijn voor antwoord op zo'n basale vraag kunnen ze beter de tent vandaag nog sluiten.
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:19:
[...]
Lol, je gaat daarvoor toch niet al bellen? In NL worden pakketjes de volgende werkdag bezorgd. Voor levering op 5 juni zal er dus pas op 4 juni actie komen in de vorm van een track en trace code.
Ik ben graag thuis bij bezorging van zo'n duur pakketje en moet (en kan gelukkig) mijn thuiswerk-momenten/dagen daar een beetje omheen plannen. Daarvoor wilde ik weten wanneer het ding bezorgd werd. Ik ging natuurlijk uit van 5 juni maar wilde dat voor de zekerheid dus graag even verifiëren. Nu werk ik morgen dus op kantoor en heb ik voor 5 juni een thuiswerkdag geregeld (is normaal precies andersom).
[
Voor 23% gewijzigd door
B Tender op 03-06-2025 16:28
]