Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:51
Raem schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:19:
[...]

Bol komt altijd 1 dag van te voren met een verzendbericht. Kan laat op de dag zijn (of zelfs 's nachts heb ik ook nog wel eens meegemaakt). Komt goed.
This didn't age well. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Faab00
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 12-06 12:12
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat bol vandaag mijn bestelling al verzend:) gaat niet gebeuren denk ik:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Faab00 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:56:
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat bol vandaag mijn bestelling al verzend:) gaat niet gebeuren denk ik:(
Hier nog steeds niets op de creditcard geboekt en ook de bezorgpartner nog onbekend. Zal morgen wel gebeuren. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarrylNL
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 12-06 12:28
el1989 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:42:
Ik vind nedgame verdacht stil . Nog geen updates en kan hem ook nog steeds annuleren in mijn account. Ik had hem 2 april rond 19.30 besteld dus dat was erg snel.
Heb ook nog 1 bij coolbleu lopen die kan ik donderdag afhalen volgens hun .
Ik had op 2 april om 20:00 bij Nedgame besteld en bij mij is de annuleerknop nu weg, dus ik verwacht binnenkort zendingsinformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

el1989 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:42:
Ik vind nedgame verdacht stil . Nog geen updates en kan hem ook nog steeds annuleren in mijn account. Ik had hem 2 april rond 19.30 besteld dus dat was erg snel.
Veel later (16e) besteld maar ik heb later ook een pro controller besteld en die hebben ze toen samengevoegd met mijn eerdere bestelling want:
U heeft meerdere pre orders voor de Nintendo Switch 2-producten bij ons geplaatst, deze zijn samengevoegd tot één order.

Vanwege de grote drukte die wij verwachten tijdens de release van de Switch 2 is voor deze oplossing gekozen om alles tijdig te kunnen verzenden.

Bestelde pre orders met een andere releasedatum worden 1 dag voor de release apart verzonden.
Dus ik denk dat 't goed komt.

Edit: de annuleeroptie is net verdwenen bij mij, letterlijk in het afgelopen half uur.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 03-06-2025 14:11 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lays526
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:30
de mijne komt uit frankrijk (cdiscount) en zal dus wel iets langer onderweg zijn, helaas

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:35

uFx

Nu weer beschikbaar op Amazon:

https://www.amazon.nl/dp/B0F2JCL3NZ

Vraag is alleen hoe lang nog.

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouda
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:22

Wouda

^C^C^C^C^C

Zo te zien verstuurt Nintendo de switch via DHL en komt het uit Duitsland vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geestig13
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-06 13:58
Net volgende reactie gekregen van Media Markt (BE) omtrent pre-order.
In principe ontvang je je pakket op de releasedatum. Je ontvangt de dag ervoor een T&T, zo kan je je pakje volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Geestig13 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:01:
Net volgende reactie gekregen van Media Markt (BE) omtrent pre-order.

[...]
Dat betekent dat zij (in ieder geval van plan zijn) om je pakket de dag daarvoor bij de post in te leveren, maar als dan de chauffeur van de pakketdienst z'n bus de sloot in rijdt dat het mogelijk niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mijn pakketje vanaf Nintendo zelf heeft nu de status dat deze onderweg is met DHL vanuit Duitsland

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nywDUtQ6gGO3lzHDLg9H3h5TD5E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/55cjGLAZVMPJoevEkYmswjNv.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:05
Faab00 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:56:
Ik zag gisteren dat de status bij Bol is dat het klaargemaakt wordt voor verzending. Maar reken er niet op dat het vandaag al verzonden wordt en morgen bezorgd wordt. Zal echt pas op donderdag geleverd worden. Als PostNL meewerkt tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geestig13
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-06 13:58
CyBeR schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:06:
[...]

Dat betekent dat zij (in ieder geval van plan zijn) om je pakket de dag daarvoor bij de post in te leveren, maar als dan de chauffeur van de pakketdienst z'n bus de sloot in rijdt dat het mogelijk niet lukt.
Dan moet ik snel zien uit te vissen waar die sloot zich bevindt. Welke IP rating heeft zo'n switch 2? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tkrens
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-06 18:59
Weet iemand hoe het zit met winkelvoorraden op de dag van release zelf? Of is er geen kans om dan een exemplaar te kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:09:
[...]

Ik zag gisteren dat de status bij Bol is dat het klaargemaakt wordt voor verzending. Maar reken er niet op dat het vandaag al verzonden wordt en morgen bezorgd wordt. Zal echt pas op donderdag geleverd worden. Als PostNL meewerkt tenminste...
Als je 'Wordt nu verpakt' bedoelt achter 'Wordt bezorgd': dat staat er al sinds 4 april. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanchaz12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-06 07:37
Tkrens schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:18:
Weet iemand hoe het zit met winkelvoorraden op de dag van release zelf? Of is er geen kans om dan een exemplaar te kopen?
Zelf heb ik inzicht in de voorraden bij MM winkels, een deel van de winkels heeft voldoende voorraad maar andere hebben nog niets binnen of hebben het wel binnen maar nog niet op voorraad gezet voor de zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikaB
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15:10
Tkrens schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:18:
Intertoys en MediaMarkt schijnen ze in de winkel op release-day zelf te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 21:58
Er zal vast voorraad zijn. Er is zo goed als geen reclame voor de s2 gemaakt, hoogstens een kleine sticker ergens verstopt in de toychamp. Het gros van de mensen weet niet eens dat dat ding eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 20:17
CyBeR schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:10:
[...]

Veel later (16e) besteld maar ik heb later ook een pro controller besteld en die hebben ze toen samengevoegd met mijn eerdere bestelling want:

[...]

Dus ik denk dat 't goed komt.

Edit: de annuleeroptie is net verdwenen bij mij, letterlijk in het afgelopen half uur.
Bij mij is deze optie ook weg, eerder deze middag nog wel aanwezig. Eveneens de 16e van april besteld.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr3bboR
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-06 12:37
Weet iemand of Nintendo zelf hun pakketten versturen in een neutrale doos of zit hun logo op de doos of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-06 20:53
Tr3bboR schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:34:
Weet iemand of Nintendo zelf hun pakketten versturen in een neutrale doos of zit hun logo op de doos of iets dergelijks?
Alles wat ik daar al besteld had kwam in een neutrale doos aan de buitenkant, maar de binnenkant was wel met iets typisch Nintendo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:56
Neutrale doos, maar als je het opent is de binnenkant wel mooi Nintendo rood. Valt van de buitenkant niet extra op, al kan je op de verzendlabel ook lezen waar het vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Misschien helemaal geen omdoos en gewoon een etiket op de verpakking :P

Nee zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:20
Zou die donderdag ook bij de Mediamarkt los liggen? Wou overslaan maar iv veel ziekenhuis opnames toch maar een halen.

Misschien dat iemand dat weet?

[ Voor 12% gewijzigd door milotic op 03-06-2025 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:36:
[...]

Misschien helemaal geen omdoos en gewoon een etiket op de verpakking :P

Nee zal wel niet.
God daar heb ik zo'n hekel aan als bedrijven dat doen. Zet die shit dan gewoon meteen bij dieven in de auto, dat scheelt weer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:09:
[...]

Wat zie je dan?

Bij mij staat er al even (waarschijnlijk sinds 4 april):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rmhTYxFnQBla3DnEOLmjqBLbX0o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7y9GTuk7zINOCr9xTCBGdSaq.png?f=user_large

Vooral dat laatste duidt toch wel op dat het nog niet op het punt van vertrekken staat.

(reactie op post uit algemene switch 2 topic; lijkt mij hier meer op zijn plek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:36:
Valt van de buitenkant niet extra op, al kan je op de verzendlabel ook lezen waar het vandaan komt.
Ehh ja,

Doos die iets groter is dan de doos van een Switch 2, begin juni, met afzender Nintendo...

Wat zal er in zitten? :?

[/s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:02
Weinig actie nog bij Bol.
Die zeiden toch dat ze alleen verkochten wat ze hadden?
Reservering cc is er gisteren afgevallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:50
matthijst schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:50:
De eerste voor de hand liggende 'actie' lijkt me het moment van verzenden, welke logischerwijs morgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 15:07
milotic schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:36:
Zou die donderdag ook bij de Mediamarkt los liggen? Wou overslaan maar iv veel ziekenhuis opnames toch maar een halen.

Misschien dat iemand dat weet?
Dat vraag ik mij ook af gezien ik gewoon moet werken en een pre-order ook geen garantie voor levering bij release garandeert.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchaz12
Redax schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:52:
[...]

Dat vraag ik mij ook af gezien ik gewoon moet werken en een pre-order ook geen garantie voor levering bij release garandeert.
Ja, maar (nog) niet overal;
Sanchaz12 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:23:
[...]

Zelf heb ik inzicht in de voorraden bij MM winkels, een deel van de winkels heeft voldoende voorraad maar andere hebben nog niets binnen of hebben het wel binnen maar nog niet op voorraad gezet voor de zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:56
Jake schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:50:
[...]

Ehh ja,

Doos die iets groter is dan de doos van een Switch 2, begin juni, met afzender Nintendo...

Wat zal er in zitten? :?

[/s]
In mijn geval alleen de Switch 2 etui en Gamecube controller :p Zelfde formaat doos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
uFx schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:23:

En uitverkocht :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:12
Cpt.Chaos schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:23:
Er zal vast voorraad zijn. Er is zo goed als geen reclame voor de s2 gemaakt, hoogstens een kleine sticker ergens verstopt in de toychamp. Het gros van de mensen weet niet eens dat dat ding eraan komt.
In Amsterdam:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rg8cJe1iglO-B7Uxb9avlb4DXmg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WYAKO7WzAwHSvFA0mSgtOCer.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel7394
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 05-06 07:33
matthijst schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:50:
Hoe bedoel je afgevallen? Bij mij staat het nog steeds gereserveerd

[ Voor 7% gewijzigd door Michel7394 op 03-06-2025 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:37
Michel7394 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:04:
[...]

Hoe bedoel je afgevallen? Bij mij staat het nog steeds gereserveerd
Dat er geen reservering op de CC staat. Bij mij is sinds 4 april er twee keer een reservering geweest en weer verwijderd. Ik weet uit het verleden dat Bol.com bij mij vlak voor verzending de reservering op de CC heeft verwijderd en bij verzending dan een definitieve afschrijving doet op de CC (Dus niet de reservering definitief maken).

[ Voor 4% gewijzigd door BurnsMM op 03-06-2025 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel7394
  • Laatst online: 05-06 07:33
BurnsMM schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:07:
[...]

Dat er geen reservering op de CC staat. Bij mij is sinds 4 april er twee keer een reservering geweest en weer verwijderd. Ik weet uit het verleden dat Bol.com bij mij vlak voor verzending de reservering op de CC heeft verwijderd en bij verzending dan een definitieve afschrijving doet op de CC (Dus niet de reservering definitief maken).
okok en is dat goed of slecht nieuws? Bij mij staat hij al sinds 4 april op "509 euro gereserveerd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:53
Mijn preorder (Mariokart-bundel) bij BOL toont tot op heden ook nog weinig actie in de bestelstatus. Ik heb zonet de klantenservice gebeld en die konden mij aangeven/bevestigen dat deze op 5 juni bezorgd zou worden bij me. NB: Ik heb m'n preorder 'gewoon' vooruitbetaald met iDeal, geen creditcard gebruikt dus.

Maar dat klinkt in ieder geval geruststellend dus! :)

[ Voor 15% gewijzigd door B Tender op 03-06-2025 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
B Tender schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:10:
Mijn preorder (Mariokart-bundel) bij BOL toont tot op heden ook nog weinig actie in de bestelstatus. Ik heb zonet de klantenservice gebeld en die konden mij aangeven/bevestigen dat deze op 5 juni bezorgd zou worden bij me.

Dus dat klinkt in ieder geval geruststellend! :)
Zeiden ze bij mij ook laatst, maar eerst zien en dan geloven. Ik weet niet of die medewerkers inzage hebben in de voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B Tender
THE_BASE schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:11:
[...]

Zeiden ze bij mij ook laatst, maar eerst zien en dan geloven. Ik weet niet of die medewerkers inzage hebben in de voorraad.
In principe hoeft ze daar geen inzicht in te hebben, ze hoeft alleen maar te kunnen zien of er één exemplaartje ligt met label/oormerk/status 'gereed voor verzending aan B Tender op 5 juni a.s.' gekoppeld aan mijn bestelnummer. Of er dan verder bij BOL nu 100 of 10.000 op voorraad liggen boeit mij persoonlijk niet zo en helpt haar ook niet voor antwoord op mijn vraag 'krijg ik het ding donderdag in huis of niet'.

Maar goed, feit blijft natuurlijk: eerst zien dan geloven :) Een Switch 2 met een labeltje 'gereed voor verzending aan B Tender' is nog geen Switch op mijn deurmat natuurlijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door B Tender op 03-06-2025 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:23
Nog nooit van die site gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
B Tender schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:15:
[...]
...ze hoeft alleen maar te kunnen zien of er één exemplaartje ligt met label/oormerk/status 'gereed voor verzending aan B Tender op 5 juni a.s.' gekoppeld aan mijn bestelnummer.
Dus dan moet ze naar het magazijn lopen en kijken of het er ligt? :+

Want een systeem is nooit 100% kloppend, vandaar 'eerst zien, dan geloven'.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

B Tender schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:10:
Mijn preorder (Mariokart-bundel) bij BOL toont tot op heden ook nog weinig actie in de bestelstatus. Ik heb zonet de klantenservice gebeld en die konden mij aangeven/bevestigen dat deze op 5 juni bezorgd zou worden bij me. NB: Ik heb m'n preorder 'gewoon' vooruitbetaald met iDeal, geen creditcard gebruikt dus.

Maar dat klinkt in ieder geval geruststellend dus! :)
Lol, je gaat daarvoor toch niet al bellen? In NL worden pakketjes de volgende werkdag bezorgd. Voor levering op 5 juni zal er dus pas op 4 juni actie komen in de vorm van een track en trace code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
THE_BASE schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:18:
[...]

Dus dan moet ze naar het magazijn lopen en kijken of het er ligt? :+

Want een systeem is nooit 100% kloppend, vandaar 'eerst zien, dan geloven'.
Een systeem is nooit 100% kloppend maar bij BOL is het denk ik wel >99,9% kloppend.

En als ze dan naar het magazijn lopen zou... En ze ziet dan 10.000 Switches liggen (effe tellen maar dan heb je ook wat)... Hoe helpt haar die informatie met het beantwoorden op de vraag of ik er donderdag eentje krijg? Dan moet ze ook weten hoeveel bestellingen er zijn geplaatst door andere klanten, hoeveel switches er nog onderweg zijn naar BOL, hoeveel Switches er misschien al onderweg zijn naar klanten, hoe de situatie in de andere magazijnen is... Of er vrachtwagens / bezorgers naar mijn regio rijden donderdag..

Nee een organisatie van de schaal van BOL kan alleen functioneren (en BOL functioneert!) als ze op hun systemen kunnen bouwen/vertrouwen! Als je afhankelijk bent van een wandeling naar het magazijn voor antwoord op zo'n basale vraag kunnen ze beter de tent vandaag nog sluiten.
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:19:
[...]

Lol, je gaat daarvoor toch niet al bellen? In NL worden pakketjes de volgende werkdag bezorgd. Voor levering op 5 juni zal er dus pas op 4 juni actie komen in de vorm van een track en trace code.
Ik ben graag thuis bij bezorging van zo'n duur pakketje en moet (en kan gelukkig) mijn thuiswerk-momenten/dagen daar een beetje omheen plannen. Daarvoor wilde ik weten wanneer het ding bezorgd werd. Ik ging natuurlijk uit van 5 juni maar wilde dat voor de zekerheid dus graag even verifiëren. Nu werk ik morgen dus op kantoor en heb ik voor 5 juni een thuiswerkdag geregeld (is normaal precies andersom).

[ Voor 23% gewijzigd door B Tender op 03-06-2025 16:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:51
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:19:
[...]

En standaard antwoord zal gewoon zijn "Ja, komt goed" zonder ergens naar te kijken om maar van die ongeduldige gamers af te zijn. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
Raem schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:26:
[...]

En standaard antwoord zal gewoon zijn "Ja, komt goed" zonder ergens naar te kijken om maar van die ongeduldige gamers af te zijn. :P
Ze kwam wel met een datum (5 juni) dus dat was al iets SMARTER dan 'komt goed' :)
En hij is voor m'n vrouw, ik ga er denk ik weinig op spelen tenzij Factorio + Spage Age erop uitkomt. Maar dat terzijde O+

[ Voor 4% gewijzigd door B Tender op 03-06-2025 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcodegast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-06 18:15
De Notice bar op de website van Nintendo is inmiddels aangepast naar:

Nintendo Switch 2-bestellingen worden geleverd volgens de tijden die hier staan vermeld. Het kan voorkomen dat de informatie over het verwerkingsproces niet altijd actueel is. Als er een betaling is uitgevoerd voor je bestelling, wordt je bestelling verwerkt en hoef je geen contact met ons op te nemen. Bestellingen die na 2 juni 2025 zijn geplaatst worden na de releasedatum van de Nintendo Switch 2 geleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door remcodegast op 03-06-2025 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:48
Ik ga morgen en overmorgen toch even langs bij de lokale mediamarkt en intertoys :), door alle praat hier zou het zomaar kunnen zijn dat ik er morgen toch eentje meeneem, als ze er zijn. Denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
Geen nieuwe voorraad voor de release in de USA: https://www.techradar.com...d-of-the-switch-2-release.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 03-06-2025 16:57 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Volgens mij klopt deze informatie van HLN niet:
https://www.hln.be/games/...et-te-assertief~aac06c083

"Het heeft zo’n acht jaar geduurd, maar vanaf vandaag ligt er een nieuwe console van het Japanse Nintendo in de winkels."

[ Voor 6% gewijzigd door THE_BASE op 03-06-2025 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-06 20:53
THE_BASE schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:40:
Volgens mij klopt deze informatie van HLN niet:
https://www.hln.be/games/...et-te-assertief~aac06c083

"Het heeft zo’n acht jaar geduurd, maar vanaf vandaag ligt er een nieuwe console van het Japanse Nintendo in de winkels."
Tja... HLN 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:54
remcodegast schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:30:
De Notice bar op de website van Nintendo is inmiddels aangepast naar:

Nintendo Switch 2-bestellingen worden geleverd volgens de tijden die hier staan vermeld. Het kan voorkomen dat de informatie over het verwerkingsproces niet altijd actueel is. Als er een betaling is uitgevoerd voor je bestelling, wordt je bestelling verwerkt en hoef je geen contact met ons op te nemen. Bestellingen die na 2 juni 2025 zijn geplaatst worden na de releasedatum van de Nintendo Switch 2 geleverd.
Maar welke tijden dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:02
Donderdagochtend om 10 uur kan ik mijn switch halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen-89
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11:45
GranCanaria schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:33:
Ik ga morgen en overmorgen toch even langs bij de lokale mediamarkt en intertoys :), door alle praat hier zou het zomaar kunnen zijn dat ik er morgen toch eentje meeneem, als ze er zijn. Denk het wel.
Lijkt me sterk dat ze een dag voor de release al units verkopen. Ik zou er overmorgen pas naartoe gaan, tenzij je buurman M. Ediamarkt of I. Ntertoys heet en je er zo naartoe kan lopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vroeger toen ik nog in de retail werkte mochten we nieuwe consoles al betalen en mee naar huis nemen (onder diversen, werden omgeboekt op release dag naar het product). Ik weet niet of dat in 2025 ook nog kan.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 03-06-2025 16:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deFUNKT
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-06 16:59
Voor team Fnac.be: status is naar verzonden bij mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wiEjoLBcvWxDGgQO8VO6joWuTuc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jZdrg4pHBdD2ABwi9Qw0AJei.png?f=user_large

Nog geen track & trace.

[ Voor 19% gewijzigd door deFUNKT op 03-06-2025 16:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Heeft dit wellicht iets met de invoerrechten te maken? Dat Nintendo anders de prijs in de VS flink moet verhogen zolang Trump nog rare sprongen maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Status verzonden krijg je al als hij is aangemeld, maar ze maken al die containers vast klaar en een dag voor release gaan ze pas met de vervoerder mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:48
jurjen-89 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:45:
[...]

Lijkt me sterk dat ze een dag voor de release al units verkopen. Ik zou er overmorgen pas naartoe gaan, tenzij je buurman M. Ediamarkt of I. Ntertoys heet en je er zo naartoe kan lopen. :P
haha idd. Ik bedoelde overmorgen. :)

Maar toch ben toch benieuwd hoeveel er van die units staan. Of dat ze daar misschien ook van die pakketten hebben samengesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:23
B Tender schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:27:
[...]

Ze kwam wel met een datum (5 juni) dus dat was al iets SMARTER dan 'komt goed' :)
Maar.... dat is de releasedatum. Tuurlijk geven ze die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sanchaz12
GranCanaria schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:58:
[...]

haha idd. Ik bedoelde overmorgen. :)

Maar toch ben toch benieuwd hoeveel er van die units staan. Of dat ze daar misschien ook van die pakketten hebben samengesteld.
Oordeel zelf ;)
Deze staan klaar om donderdag de winkel in te gaan, en dat is nog niet alles :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzL4aNvo2Nz4NXTgRkHVT3z6I8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TseCCpaF9STZ5xoL3cxkqunM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Sanchaz12 op 03-06-2025 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Op deze dagen kun je als bedrijf goed het anger management van je klantenservice medewerkers pijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
uFx schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:23:

Weer beschikbaar!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 15:30
Bij Intertoys ook nog altijd "in afwachting"

[ Voor 14% gewijzigd door Zironako op 03-06-2025 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Zo 90 euro erboven op :o

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilse23
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14-06 18:44
sderooij schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:45:
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Opletten dat je niet bij een reseller zit dan.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:05

Esumontere

Floep, banaan.

Morgen zijn ze er zeker nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-06 10:14
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:02
Mijn lokale gameshop, hebben geen eenheden over btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
sderooij schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:52:
[...]

Mijn lokale gameshop, hebben geen eenheden over btw.
Nee was ook gewoon benieuwd...😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Laatst online: 15-06 18:11
Ben benieuwd bij welke winkel en hoe je dat te weten bent gekomen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06 18:38
Exo81 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:54:
[...]

Ben benieuwd bij welke winkel en hoe je dat te weten bent gekomen :-)
Ik ga die van mij ook donderdag ophalen om 10 uur bij nedgame. Had eerst voor bezorging gekozen, maar uiteindelijk toch omgezet naar ophalen. Heb niet zoveel zin om op de pakketbezorger te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Laatst online: 15-06 18:11
Gamer1988 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:58:
[...]

Ik ga die van mij ook donderdag ophalen om 10 uur bij nedgame. Had eerst voor bezorging gekozen, maar uiteindelijk toch omgezet naar ophalen. Heb niet zoveel zin om op de pakketbezorger te wachten.
Haha heb dat ook gedaan; eerst had ik hem bij Bol maar heb die later geannuleerd en bij coolblue besteld zodat ik hem daar kan ophalen.
Ik heb overigens niks meer gehoord van coolblue, vaak krijg je pas een mailtje op de dag zelf dat je hem kan ophalen.
Maar in dit geval hoop ik wat eerder een bevestiging te krijgen (al was het maar omdat ik vrij heb genomen) 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-06 17:07
Zijn er mensen die ook bij de Intertoys een pre-order hebben gedaan voor de Switch 2 ? Zoja, hebben jullie al meer informatie of een update over de status van de bestelling???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Gamer1988 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:58:
[...]

Heb je al een mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcodegast
  • Laatst online: 13-06 18:15
Oops, linkje vergeten, maar bijgewerkt! https://store.nintendo.nl...witch-2-pre-order-process
De url gaat naar hun FAQ pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Sanchaz12 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:20:
[...]

Oordeel zelf ;)
Deze staan klaar om donderdag de winkel in te gaan, en dat is nog niet alles :P

[Afbeelding]
Ja welke vestiging 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:54
remcodegast schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:27:
[...]

Oops, linkje vergeten, maar bijgewerkt! https://store.nintendo.nl...witch-2-pre-order-process
De url gaat naar hun FAQ pagina
Maar dat beantwoord de vraag nog steeds niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuh01
  • Laatst online: 05-06 16:04
Heb mijn Nedgame bestellingen aangemeld gekregen bij DHL gister, Alleen deze gaan naar een Servicepunt (Die dicht is op donderdagen, waar ik later pas achter kwam)zoals eerst het plan was, ookal had ik gevraagd om achteraf naar thuisadres te veranderen. Kan Nedgame hier nog wat aan doen of zal ik moeten wachten tot deze ontvangen en gesorteerd is bij DHL zodat ik via hun de bezorgafspraak kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
Morgen al? Levert 1 van beide doorgaans te vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coisteri
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-06 15:57
Allyourgames.nl heeft nu switch 2 beschikbaar gemaakt

https://www.allyourgames....t-world-bundel-zwart.html

[ Voor 48% gewijzigd door coisteri op 03-06-2025 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
en weg.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:37
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:13:
Zijn er mensen die ook bij de Intertoys een pre-order hebben gedaan voor de Switch 2 ? Zoja, hebben jullie al meer informatie of een update over de status van de bestelling???
Intertoys doet niet aan pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06 18:38
rbfotoeu schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:23:
[...]

Heb je al een mail gehad?
Nee. Krijg je pas in de ochtend. Maar sta daar gewoon om 10 uur in de winkel. Hopelijk krijg ik hem dan gelijk mee. Anders effe in de winkel kijken of ze nog iets leuks te koop hebben staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rbfotoeu
BurnsMM schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:48:
[...]

zeker hebben ze wel pre orders gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
BurnsMM schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:48:
[...]

Dat is wat ik ook dacht. Heb er wel een geplaatst op de 28 van Mei .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:50:
[...]

Dat is wat ik ook dacht. Heb er wel een geplaatst op de 28 van Mei .
kleine 2 weken terug, weet niet zeker...kon je ze daar gewoon pre orderen....

EDIT: verkeerd gelezen...jij hebt hem dus ook daar ge preordered

[ Voor 11% gewijzigd door rbfotoeu op 03-06-2025 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
rbfotoeu schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:51:
[...]
kleine 2 weken terug, weet niet zeker...kon je ze daar gewoon pre orderen....
Klopt, maar zie zo weinig hier over intertoys en hun pre orders wat betreft de Switch 2. Zie veel mensen hier op dit forum die al een track and trace code hebben die besteld hebben bij een andere webshop.
Zie vrijwel niks over Intertoys. Hoopte dat er meer mensen een update konden geven over hun bestelling bij Intertoys. Maar blijkbaar lijk ik de een van de weinige te zijn die daar een bestelling heeft geplaatst voor de NS2 . Kom ook niet verder dmv de chat qua info . Ze weten het niet daar komt het op neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:56:
[...]

Klopt, maar zie zo weinig hier over intertoys en hun pre orders wat betreft de Switch 2. Zie veel mensen hier op dit forum die al een track and trace code hebben die besteld hebben bij een andere webshop.
Zie vrijwel niks over Intertoys. Hoopte dat er meer mensen een update konden geven over hun bestelling bij Intertoys. Maar blijkbaar lijk ik de een van de weinige te zijn die daar een bestelling heeft geplaatst voor de NS2 . Kom ook niet verder dmv de chat qua info . Ze weten het niet daar komt het op neer.
ik denk dat je gewoon morgen mail krijgt hoor...heb er wel eens lego besteld...ook gewoon een dag van te voren track en trace gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
rbfotoeu schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:00:
[...]

ik denk dat je gewoon morgen mail krijgt hoor...heb er wel eens lego besteld...ook gewoon een dag van te voren track en trace gekregen
Was dit ook een pre order ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 15:30
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:56:
[...]

Had hierboven al een post gemaakt, maar nog niks ontvangen van Intertoys, verwacht morgen bericht. Staat nog altijd bij dat pre-orders op de dag van release geleverd zullen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
Zironako schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:02:
[...]

Had hierboven al een post gemaakt, maar nog niks ontvangen van Intertoys, verwacht morgen bericht. Staat nog altijd bij dat pre-orders op de dag van release geleverd zullen worden
Zou je het hier willen delen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:44
nielsjuh01 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:31:
Heb mijn Nedgame bestellingen aangemeld gekregen bij DHL gister, Alleen deze gaan naar een Servicepunt (Die dicht is op donderdagen, waar ik later pas achter kwam)zoals eerst het plan was, ookal had ik gevraagd om achteraf naar thuisadres te veranderen. Kan Nedgame hier nog wat aan doen of zal ik moeten wachten tot deze ontvangen en gesorteerd is bij DHL zodat ik via hun de bezorgafspraak kan aanpassen?
Kan pas als het pakket daadwerkelijk ontvangen en gesorteerd is door DHL vaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:36
Iemand ook maar iets gehoord van ToyChamp? Ik niets behalve de bestelbevestiging begin april (+ afschrift op cc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:00:
[...]

Was dit ook een pre order ?
Nee dat niet...maar komt vast allemaal goed 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
rbfotoeu schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:17:
[...]

Nee dat niet...maar komt vast allemaal goed 😉
Zwaar irritant, het gebrek aan op de hoogte gehouden worden. Zeker als ik zie dat er mensen zijn die wel op de hoogte worden gehouden hier . 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:22:
[...]

Zwaar irritant, het gebrek aan op de hoogte gehouden worden. Zeker als ik zie dat er mensen zijn die wel op de hoogte worden gehouden hier . 8)7
Snap t...wacht zelf op media Markt mail....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faab00
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 12-06 12:12
Iemand een idee? Ik zit te twijfelen om pikmin 4, super Mario paper ttyd, cyberpunk 2077 of Toad treasure… te halen. Wil er in iedergeval nu 2 halen en de rest later. Welke zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YummietheMummy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-06 21:36
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:13:
Ja ik heb een pre-order. Heb gebeld met intertoys en zij zeggen dat ik op de dag van release een mail krijg met track&trace..

DHL kennende ga ik hem dan niet donderdag krijgen maar misschien vrijdag met een beetje geluk 😩
Pagina: 1 ... 28 ... 55 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic