Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YummietheMummy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-06 21:36
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:13:
Zijn er mensen die ook bij de Intertoys een pre-order hebben gedaan voor de Switch 2 ? Zoja, hebben jullie al meer informatie of een update over de status van de bestelling???
Ja ik heb een pre-order. Heb gebeld met intertoys en zij zeggen dat ik op de dag van release een mail krijg met track&trace..

DHL kennende ga ik hem dan niet donderdag krijgen maar misschien vrijdag met een beetje geluk 😩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:20
Faab00 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:36:
Iemand een idee? Ik zit te twijfelen om pikmin 4, super Mario paper ttyd, cyberpunk 2077 of Toad treasure… te halen. Wil er in iedergeval nu 2 halen en de rest later. Welke zouden jullie doen?
Zou toch zelf even in verdiepen wat je nou precies wil met de Switch 2, maar met Cyberpunk 2077 heb je een Switch 2 game en Captain Toad Treasure Tracker krijgt een gratis update (geoptimaliseerde resolutie en HDR ondersteuning). Dus met die twee games haal je meer uit de Switch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-06 17:07
YummietheMummy schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:39:
[...]

Ja ik heb een pre-order. Heb gebeld met intertoys en zij zeggen dat ik op de dag van release een mail krijg met track&trace..

DHL kennende ga ik hem dan niet donderdag krijgen maar misschien vrijdag met een beetje geluk 😩
Hmm. Okee.
En staat er ook "in afwachting " bij jou bestelling ?
Bij mij namelijk al vanaf het moment dat ik de bestelling gedaan had en betaald had via pay pal staat dat er . Geen verandering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:30
YummietheMummy schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:39:
[...]

Als dit waar is, stuur ik hem terug en rijd ik wel even langs de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Faab00 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:36:
Iemand een idee? Ik zit te twijfelen om pikmin 4, super Mario paper ttyd, cyberpunk 2077 of Toad treasure… te halen. Wil er in iedergeval nu 2 halen en de rest later. Welke zouden jullie doen?
Met een Switch 2 zit je de komende jaren goed.En je noemt zelf al een Switch 2 titel.
Ik zou op zijn minst Pikmin 4 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Tv staat hier op RTL 4. Net reclame voor Switch 2 en Mario kart World.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
RawChild schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:55:
Tv staat hier op RTL 4. Net reclame voor Switch 2 en Mario kart World.
Zag hem gisteren ook al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:57
Net kennis van me geholpen met zijn voorraad op te halen bij Nintendo.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VEPAZyFnu253C8BSqRVk7AXQfjs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pROxyHZwVeLySJIsHqOMAZcV.jpg?f=fotoalbum_large

Geintje. Een of andere scalper op internet.

[ Voor 5% gewijzigd door RollieBollie op 03-06-2025 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:43

Dennis1812

Amateur prutser

Ik denk eerder een photoshop/AI foto.
Het ding komt donderdag pas uit.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Volgens mij ook al de 3x dat deze foto voorbij is gekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YummietheMummy
  • Laatst online: 08-06 21:36
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:41:
[...]

Hmm. Okee.
En staat er ook "in afwachting " bij jou bestelling ?
Bij mij namelijk al vanaf het moment dat ik de bestelling gedaan had en betaald had via pay pal staat dat er . Geen verandering?
Er staat bij mij nu “in behandeling”, en als ik doorklik en kijk bij details vermelden ze in felgroene letters dat “dit artikel wordt geleverd op de releasedatum van donderdag 5 juni 2025”.

Ik ben heul benieuwd 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Faab00
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 12-06 12:12
L23 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:40:
[...]

Zou toch zelf even in verdiepen wat je nou precies wil met de Switch 2, maar met Cyberpunk 2077 heb je een Switch 2 game en Captain Toad Treasure Tracker krijgt een gratis update (geoptimaliseerde resolutie en HDR ondersteuning). Dus met die twee games haal je meer uit de Switch 2.
Hahahah ik wil eigenlijk gewoon spellen spelen, performance is leuk, maar voor mij niet het belangrijkst. Maar zelf nog nooit Nintendo switch spellen gespeeld, dus heb nog wat in te halen😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
YummietheMummy schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:18:
[...]

Er staat bij mij nu “in behandeling”, en als ik doorklik en kijk bij details vermelden ze in felgroene letters dat “dit artikel wordt geleverd op de releasedatum van donderdag 5 juni 2025”.

Ik ben heul benieuwd 🙂
Bij mij ook "in behandeling " als ik klik op de bestelling " in afwachting " en ook indd in groene letters hetzelfde als bij jou.
Maar dit allemaal staat er bij mij al vanaf dat ik de bestelling heb geplaatst op 28 mei . Geen verandering.
Bij jou ook al vanaf het begin ? Of niet op gelet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Bij Nedgame staat nog geen zending gevonden. DHL laat zien dat het pakket nog niet ontvangen is (zal morgen op zijn vroegst zijn).
Besteld op 02-04-2025 20:10

[ Voor 10% gewijzigd door carpebios op 03-06-2025 20:30 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
Met wie verzend mediamarkt eigenlijk ?
Heb daar de preorder geplaatst voor mkw bundel.
Maar nu is er dus onverwacht niemand thuis as donderdag, had zelf ook gedacht dat ik mijn werk als verzendadres had maar volgens mij verstuurt mediamarkt met dhl for you en dan komen ze meestal in de avonduren hier.....

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonAnGill
RollieBollie schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:09:
Net kennis van me geholpen met zijn voorraad op te halen bij Nintendo.[Afbeelding]

Geintje. Een of andere scalper op internet.
Ik weet dat het niet echt is waarschijnlijk, maar wat hoop ik als dat het wel het geval zou zijn dat diegene over een bananenschil glijd :+
Wat heb ik een hekel aan scalpers :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

harley schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:31:
Maar nu is er dus onverwacht niemand thuis as donderdag, had zelf ook gedacht dat ik mijn werk als verzendadres had maar volgens mij verstuurt mediamarkt met dhl for you en dan komen ze meestal in de avonduren hier.....
Bij mij komt MM altijd met PostNL.
Regio Brabant Zuid Oost. Boven Helmond.

Overigens had ik meerdere spellen gekocht bij Vinted. 2 verkopers hebben verzuimd te versturen en de games er inmiddels duurder weer opgezet.
Heel irritant.

Inmiddels de games voor de kinderen binnen.. en voor mijn vrouw ook.
Maar voor mijzelf alleen animal crossing binnen. Mario Party Jamboree en Zelda nog niet. En ben bang dat die dus niet meer komen.

Blij met de kopers bescherming. Geld komt vast wel terug.
Maar helaas zijn de games bijna een tientje gestegen in gemiddelde prijs in een week tijd. Dus dat is wel zuur.

Nadeel van het platform is dat het zo massaal is waardoor mensen dus zo asociaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:52
Dennis1812 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:36:
[...]

Bij mij komt MM altijd met PostNL.
Regio Brabant Zuid Oost. Boven Helmond.

Overigens had ik meerdere spellen gekocht bij Vinted. 2 verkopers hebben verzuimd te versturen en de games er inmiddels duurder weer opgezet.
Heel irritant.

Inmiddels de games voor de kinderen binnen.. en voor mijn vrouw ook.
Maar voor mijzelf alleen animal crossing binnen. Mario Party Jamboree en Zelda nog niet. En ben bang dat die dus niet meer komen.

Blij met de kopers bescherming. Geld komt vast wel terug.
Maar helaas zijn de games bijna een tientje gestegen in gemiddelde prijs in een week tijd. Dus dat is wel zuur.

Nadeel van het platform is dat het zo massaal is waardoor mensen dus zo asociaal zijn.
Wat had je voor jamboree betaald?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Morpheusk schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:38:
[...]

Wat had je voor jamboree betaald?
€35 ex verzending.
Wel zonder doosje.
Dat was vorige week nog aardig conform de rest.
Inmiddels zit het op 40-45 gemiddeld wat ik zie.
Mijn verkoopster heeft hem er opnieuw opgezet voor €37.
Die advertentie heb ik gerapporteerd voor wat het waard is.

De Zelda man blijft (in het Spaans) verhalen over een zieke moeder sturen. En heeft officieel nog tot 6 juni voor verzending. Die heeft 892 5* reviews. Dus ik heb zn moeder maar beterschap gewenst. Het kan gewoon kloppen natuurlijk.

Maar die andere had ik beter moeten opletten. 30 reviews en gemiddeld 3 sterren. Enkele 5 sterren maar meerendeel 1* nooit verstuurd erbij.
Eerste keer Vinted en zelf slecht ingelezen. En zeker omdat die ad alweer online staat voor meer. Denk ik niet dat het ooit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchery
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20-06 22:55
PostNL en DHL, liggend aan de regio vermoed ik.
Nog recent een online bestelling gedaan via MediaMarkt en die werd door DHL geleverd in Zwolle (Overijssel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Dennis1812 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:41:
[...]

€35 ex verzending.
Wel zonder doosje.

De Zelda man blijft (in het Spaans) verhalen over een zieke moeder sturen. En heeft officieel nog tot 6 juni voor verzending. Die heeft 892 5* reviews. Dus ik heb zn moeder maar beterschap gewenst. Het kan gewoon kloppen natuurlijk.

Maar die andere had ik beter moeten opletten. 30 reviews en gemiddeld 3 sterren. Enkele 5 sterren maar meerendeel 1* nooit verstuurd erbij.
Eerste keer Vinted en zelf slecht ingelezen. En zeker omdat die ad alweer online staat voor meer. Denk ik niet dat het ooit komt.
Okee, dat is wel irritant dan. Maar 35 + verzendkosten en dan nog 20 euro voor de upgrade. Dan scheelt het toch niet meer zoveel? Denk dat Jamboree ook wel af en toe voor 60 euro in de aanbieding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 00:14
Dennis1812 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:41:
[...]

€35 ex verzending.
Wel zonder doosje.

Ik heb de Switch 2 versie van Jamboree voor 50 euro besteld bij Cdiscount met de eenmalige korting voor nieuwe gebruikers. Dat is goedkoper dan wat ik op Marktplaats zag (twintig euro voor de expansion erbij geteld).

Ik moet nog wel zien of het werkelijk aankomt. Er zijn mensen die klagen dat CDiscount haar mooie deals zonder reden annuleert. Geld wordt dan wel teruggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Morpheusk schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:50:
[...]

Okee, dat is wel irritant dan. Maar 35 + verzendkosten en dan nog 20 euro voor de upgrade. Dan scheelt het toch niet meer zoveel? Denk dat Jamboree ook wel af en toe voor 60 euro in de aanbieding komt.
Klopt. Ik had in mijn hoofd dat de upgrade een tientje was
Maar dan nog twijfel ik of ik de upgrade wel wil.
Een tv modus. Ik gok waarvoor je die camera nodig hebt. Nee bedankt. Ik sla over dan.

Dat deden we 20 jaar geleden al bij de Xbox met Kinect. En dat was ook kut.

Het levert toch geen extra minigames op. Anders dan met camera enzo?
Want dan is het 35 en klaar. Dan komt die upgrade er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Dennis1812 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:55:
[...]

Een tv modus. Ik gok waarvoor je die camera nodig hebt. Nee bedankt. Ik sla over dan.

En minigames die van de muisfunctionaliteit van de joycons gebruik maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Dennis1812 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:55:
[...]

Niet alleen camera, maar ook de nieuwe muisbesturing en via de microfoon. Meer mini games dus ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Misschien als we de minigames die er nu op staan beu zijn dan.
Nog niet direct in elk geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raxious
Hier is mediamarkt vaak met PostNL volgens mij. Zelf daar ook besteld en gelukkig aangegeven dat het in de avonduren bezorgt moest worden. Staat nu dus tussen 18:00 - 22:00 gepland. Dan weet ik zeker dat ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nizer
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20-08 18:29
De verzendbevestigingen druppelen hier en daar al binnen. Helaas heb ik nog niks van bol, iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarrylNL
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-06 22:32
carpebios schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:30:
Bij Nedgame staat nog geen zending gevonden. DHL laat zien dat het pakket nog niet ontvangen is (zal morgen op zijn vroegst zijn).
Besteld op 02-04-2025 20:10
Hoe heb je al een DHL link of iets terwijl op Nedgame geen verzending staat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woon je misschien ergens in the middle of nowhere dat ze een dag extra nodig hebben om te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 14-09 12:14
Drag0nizer schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:11:
De verzendbevestigingen druppelen hier en daar al binnen. Helaas heb ik nog niks van bol, iemand anders wel?
Nee en dat hoef je ook nog niet te verwachten.
Bol.com gaat pas morgen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
DarrylNL schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:11:
[...]

Hoe heb je al een DHL link of iets terwijl op Nedgame geen verzending staat als ik vragen mag?
Je vraagt dat eigenlijk aan de verkeerde, want ik heb dat niet aangemaakt he, maar Nedgame ;)
Die melden die zending aan en daarom zie ik in de app wel al een zending aangemeld staan, maar in hun systeem dus geen zending.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dax.moorman
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 08-09 12:22
Nintendo Store betaling eindelijk door en status is nu "Voltooid" begin weer een beetje hoop te krijgen dat ik de switch 2 ook met release day zal ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:12

H.Boss

Hugo Boss

Van bol niks, coolblue niks nog. Maar ik verwacht van beiden op zijn vroegst morgen meer info.

Wel verzendbevestiging en track en trace van Nintendo voor de Gamecube controller.

Spannend, ben benieuwd!

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nattekat
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:35
Drag0nizer schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:11:
De status van de bestelling is gewijzigd naar "Wordt bezorgd". Zal morgen wel verzonden worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:58
Nattekat schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:22:
[...]

De status van de bestelling is gewijzigd naar "Wordt bezorgd". Zal morgen wel verzonden worden.
Die status had het al direct nadat ik de pre order had geplaatst, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Mijn bestelling van Nintendo is vanmiddag gescand voor vertrek bij een DHL loods in Duitsland. Blijf toch nog stille hoop hebben dat ik hem misschien morgen al ontvang :P. Inmiddels wel mijn draagcase en screenprotectors(3 voor 8 euro) van Amazon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nattekat
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:35
CarpeVentum schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:23:
[...]

Die status had het al direct nadat ik de pre order had geplaatst, maar dat terzijde.
Ik weet niet hoe lang het er bij mij al staat, maar zeer zeker nog niet zo lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 01-07 16:28
Ik hoop morgen door de dag op Bol, niet laat in de avond ofzo, want anders kan ik niet meer vragen of er iemand thuis blijft & dan gooien ze het sowieso over de poort 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytheone
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 19:06
Nog geen bericht hier van nedgame maar ik zie wel een aangemelde verzending in de dhl app, dus dat komt wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 11:56
CarpeVentum schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:23:
[...]

Same here, die status staat er al vanaf bestellen na betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Roytheone schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:34:
Nog geen bericht hier van nedgame maar ik zie wel een aangemelde verzending in de dhl app, dus dat komt wel goed.
Ik zie dit ook nu. Had deze app nog niet, toch maar even geïnstalleerd. Handig.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

ZuidJ schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:28:
Mijn bestelling van Nintendo is vanmiddag gescand voor vertrek bij een DHL loods in Duitsland. Blijf toch nog stille hoop hebben dat ik hem misschien morgen al ontvang :P. Inmiddels wel mijn draagcase en screenprotectors(3 voor 8 euro) van Amazon binnen.
Als ik de info uit de link van de Nintendo site (tracking nummer) invoer in de dhl app dan staat er zending nog niet aangemeld of verwerkt.
Kortom, zeker morgen verwacht ik nog niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lexio84
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 01-09 21:56
Hier ook nog niks gehoord van bol ook op 4 april besteld.

De Wordt bezorgd status had ik ook al vanaf die datum.

Zal morgen hopelijk wel komen de mail.

[ Voor 22% gewijzigd door lexio84 op 03-06-2025 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel7394
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 17-08 22:40
lexio84 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:27:
Hier ook nog niks gehoord van bol ook op 4 april besteld.

De Wordt bezorgd status had ik ook al vanaf die datum.

Zal morgen hopelijk wel komen de mail.
Hetzelfde verhaal, verwacht morgen inderdaad wel mail!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Ik kan hem donderdagochtend halen bij de Coolblue winkel in de buurt.

Krijg ook nog een Switch 2 van Intertoys binnen, besteld voor een vriend maar die heeft nu het geld er niet voor. Dus als iemand hier nog op zoek is en in de buurt van Leiden woont kan je mij een DM sturen. Betreft de versie zonder MK. Prijs bij afhalen is vanzelfsprekend gewoon de prijs die ik ervoor heb betaald: €470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
outlandos schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:35:

Krijg ook nog een Switch 2 van Intertoys binnen, besteld voor een vriend maar die heeft nu het geld er niet voor. Dus als iemand hier nog op zoek is en in de buurt van Leiden woont kan je mij een DM sturen. Betreft de versie zonder MK. Prijs bij afhalen is vanzelfsprekend gewoon de prijs die ik ervoor heb betaald: €470
Kijk dat is netjes 👍
Ook bij de Intertoys eentje besteld ? Hoe is de status van die bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Laatst online: 19:55
outlandos schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:35:

Nette actie! En heb jij al van Coolblue iets gehoord dat je hem echt donderdagochtend kan ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Benieuwd of ik donderdag de switch 2 kan halen bij coolblue. Heb met de 2e preorder ronde meegedaan, maar vooralsnog geeft de website groen licht.

Heb ook een betaalde preorder bij amazon.de staan. Deze cancel ik als ik die van coolblue kan halen. Die komt pas 10 juni namelijk

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
Meneer iCy schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:39:
Benieuwd of ik donderdag de switch 2 kan halen bij coolblue. Heb met de 2e preorder ronde meegedaan, maar vooralsnog geeft de website groen licht.

Heb ook een betaalde preorder bij amazon.de staan. Deze cancel ik als ik die van coolblue kan halen. Die komt pas 10 juni namelijk
Wat bedoel je dat de website groen licht geeft, ik kan namelijk niks zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matth111
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 21:10
Bericht gehad van Fnac met track en trace bpost. Zou morgen 4/6 geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Exo81 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:43:
[...]

Wat bedoel je dat de website groen licht geeft, ik kan namelijk niks zien.
Coolblue app, niet de website, geeft aan dat ik hem donderdag mag halen. Dat mijn bestelling vanaf donderdag 5 juni klaar ligt.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exo81
Meneer iCy schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:52:
[...]

Coolblue app, niet de website, geeft aan dat ik hem donderdag mag halen. Dat mijn bestelling vanaf donderdag 5 juni klaar ligt.
Dank, dan ga ik daar ook eens kijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

matth111 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:50:
Bericht gehad van Fnac met track en trace bpost. Zou morgen 4/6 geleverd worden.
Tenzij je T&T al werkt en daar in staat dat Bpost je pakket ontvangen heeft, gaat dat ws. pas morgen aan hen overhandigd worden en dan dus netjes donderdag komen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 00:30
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:36:
[...]

Kijk dat is netjes 👍
Ook bij de Intertoys eentje besteld ? Hoe is de status van die bestelling?
Status bij Intertoys is In behandeling, ontvangst op release day.
Exo81 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:38:
[...]

Nette actie! En heb jij al van Coolblue iets gehoord dat je hem echt donderdagochtend kan ophalen?
Heb ze zelf gebeld. Ik zat wel in de eerste pre-order ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matth111
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 21:10
CyBeR schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:02:
[...]

Tenzij je T&T al werkt en daar in staat dat Bpost je pakket ontvangen heeft, gaat dat ws. pas morgen aan hen overhandigd worden en dan dus netjes donderdag komen.
Verwachte leverdatum staat op 4/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Jeaust schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:14:
Iemand anders een pre-order bij Smyths toys staan? Ik heb vooralsnog niks mogen vernemen van ze. Hopelijk komt dat gauw, dit is de eerste keer dat ik iets bij ze heb besteld.

Ben erg enorm hyped sinds gisteren, het worden nog slapeloze nachten.
Daar heb ik mijn eerste pre order geplaatst, maar toen kreeg ik mail van Nintendo en daar dus ook besteld. Maar heb dit zonder account aanmaken gedaan, kan dus ook niet inloggen of zo, maar mijn CC is niet door hun belast en na bestel bevestiging ook geen mail meer gehad.
Ben dus ook wel benieuwd of ik toevallig donderdag een 2e switch2 krijg, die dus eigenlijk overbodig is.

Lang verhaal kort, net als jij dus niks vernomen. Wellicht morgen

[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 03-06-2025 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deFUNKT
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-09 07:56
matth111 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:06:
[...]

Bij mij ook. Maar in de Track & Trace staat enkel nog maar
"Informatie over de zending ontvangen van de afzender"

Voorlopig denk ik dus gewoon donderdag.
Al kan ik me ook voorstellen dat de coördinatie niet altijd makkelijk is om exact goed te krijgen. En ik hem dus toch nog te vroeg krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesop
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 29-06 19:56
Ook al komt ie morgen, je moet eerst een systeem update doen toch en die is pas de 5e beschikbaar dacht ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

matth111 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:06:
[...]

Ja, dat snap ik maar dat is "er van uitgaande dat het pakket vandaag aan ons overhandigd wordt", wat ze doen omdat de meeste pakketten die aangemeld worden dezelfde dag nog overhandigd worden. Dus tenzij er in je T&T staat dat het pakket overhandigd is, is dat een prognose die gebaseerd is op een aanname die (waarschijnlijk) niet klopt.

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 03-06-2025 23:15 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 14-09 13:25
In mijn Coolblue app staat enkel betaling is gelukt en wacht om ingepakt te worden. We bezorgen donderdag 5 juni.. Dus ben benieuwd

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Haha heerlijk blijft dit ook hè. Ouwe lul als ik die zijn pakketje in de gaten houdt of ie wel donderdag komt. En velen hier die hetzelfde doen. Maakt schijnbaar niet uit hoe oud je bent. Deze voorpret/zorgen of je donderdag wel los kan met je nieuwe gadget blijft het leukst. En over een week zie je ons hier niet meer.

Bijna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesop
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 29-06 19:56
En ondertussen twijfel ik nog steeds over die GCN controller...de Pro heb ik wel besteld en als Sunshine beschikbaar komt denk ik dat overstag ga. Toch zonde dat analoge triggers passe zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
RawChild schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:19:
Haha heerlijk blijft dit ook hè. Ouwe lul als ik die zijn pakketje in de gaten houdt of ie wel donderdag komt. En velen hier die hetzelfde doen. Maakt schijnbaar niet uit hoe oud je bent. Deze voorpret/zorgen of je donderdag wel los kan met je nieuwe gadget blijft het leukst. En over een week zie je ons hier niet meer.

Bijna!
so true....mn vrouw wordt er gek van....45 en als een klein kind alle berichten en fora in de gaten houden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Bijna!
Haha wat zie je als oud :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:34

Bijna!
Voorpret, ontvangen en uitpakken is eigenlijk het leukste van alles :)

En hoewel ik dat tot nu toe altijd heb gehad, moet ik zeggen dat ik dit nu niet zo voel als bij mijn laatste console, de PS5. Wellicht komt dat door m'n nieuwe game PC die ik sinds 3 maanden heb staan en weer enorm veel lol aan beleef.

En stiekem vond ik het toch tof en leuk dat ik een mail van Nintendo kreeg dat ie onderweg was. Het is dan wel een cadeau voor mijn zoon, maar ik sluit niet uit dat ik 'm toch even voorzichtig uitpak als ie binnen komt :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

G_Dragon schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:33:
[...]

Haha wat zie je als oud :p
Haha ja dat blijft lastig bepalen. Ben 41. Merk dat mijn partner meer denkt. Waar is die man toch de hele tijd zo druk mee op zijn telefoon. Moet ie niet werken. Is gamen niet voor kinderen?
Maar goed, toen ik als kleine jongen ooit thuis kwam en mijn ouders vroegen of ik de tv wilde aanzetten, wat ik deed en toen zag ik het beginscherm van Mario en duck hunt. (Ze hadden de NES gekocht) was ik verkocht. Sinds die tijd, en dat was lang geleden, ben ik met gaming bezig, heb alle 3 de consoles plus een gaming laptop . Met als mooiste jaren de N64 periode.

Ik gok dat dit voor de rest van mijn leven is.

[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 03-06-2025 23:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 21:57
RawChild schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:39:
[...]

Haha ja dat blijft lastig bepalen. Ben 41. Merk dat mijn partner meer denkt. Waar is die man toch de hele tijd zo druk mee op zijn telefoon. Moet ie niet werken. Is gamen niet voor kinderen?
Maar goed, toen ik als kleine jongen ooit thuis kwam en mijn ouders vroegen of ik de tv wilde aanzetten, wat ik deed en toen zag ik het beginscherm van Mario en duck hunt. (Ze hadden de NES gekocht) was ik verkocht. Sinds die tijd, en dat was lang geleden, ben ik met gaming bezig, heb alle 3 de consoles plus een gaming laptop . Met als mooiste jaren de N64 periode.

Het is vooral zielig dat sommige mensen denken dat er een moment komt dat je te oud zou zijn om ergens heel enthousiast over te kunnen worden.

Juist geweldig als je dat gevoel nog kan krijgen op onze leeftijd! En de N64 was een magische tijd, de NES en SNES. Allemaal consoles waarbij je echt een totaal nieuwe beleving kreeg ten opzichte van wat er voor was. Ik kijk uit naar donderdag om eindelijk een Mario Kart te kunnen spelen waarbij er net als in Diddy Kong meer te doen en te ontdekken. Maar zo magisch als die drie consoles zal het denk ik nooit meer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
[...]

Dat valt nog wel mee, ik ben zelf 34 :p.
Ik hoop dat je vrouw dat toch niet echt denkt? :o Want natuurlijk is gamen voor alle leeftijden, hier thuis spelen mijn vrouw en ik nog genoeg spellen samen in split-screen of ze kijkt met me mee :D.. Er is niks mis met een leuke hobby hebben! Zo gaan anderen de natuur in of lezen graag een boek :9

Oh die oude tijden klinken als muziek in mijn oren, ik ben daarmee ook ooit begonnen. Later van mijn eerste zakcenten een GameBoy en Playstation 1 gekocht _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonAnGill
martin_v_z schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:47:
[...]

Het is vooral zielig dat sommige mensen denken dat er een moment komt dat je te oud zou zijn om ergens heel enthousiast over te kunnen worden.

Juist geweldig als je dat gevoel nog kan krijgen op onze leeftijd! En de N64 was een magische tijd, de NES en SNES. Allemaal consoles waarbij je echt een totaal nieuwe beleving kreeg ten opzichte van wat er voor was. Ik kijk uit naar donderdag om eindelijk een Mario Kart te kunnen spelen waarbij er net als in Diddy Kong meer te doen en te ontdekken. Maar zo magisch als die drie consoles zal het denk ik nooit meer zijn.
Moest met mijn 35 jaar wel even nadenken om überhaupt iets te posten of te reageren vanwege m'n leeftijd. Blij dat ik niet de enige ben en me er niet voor hoef te schamen. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
Ben 38 en kijk ook enorm uit naar de NS2. Een nieuwe console blijft voor mij altijd een aankoop op release :)

Hoewel het vroeger echt zo veel leuker was toen ik nog maanden moest sparen om een console of game te kunnen kopen. In die tijd dacht ik vaak aan het hebben van een onbeperkt budget voor gaming. Dat heb ik nu maar dit zorgt toch echt voor net wat minder plezier :p

Nu koop ik alle games en consoles die ik graag wil hebben en betrap ik mij er vaak op dat het alleen maar stof staat te vangen..

[ Voor 13% gewijzigd door schumi1986 op 03-06-2025 23:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DonAnGill
schumi1986 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:53:
Ben 38 en kijk ook enorm uit naar de NS2. Een nieuwe console blijft voor mij altijd een aankoop op release :)

Hoewel het vroeger echt zo veel leuker was toen ik nog maanden moest sparen om een console of game te kopen. Terwijl ik vroeger uitkeek naar een onbeperkt budget voor gaming :p

Nu koop ik alle games en consoles die ik graag wil hebben en betrap ik mij er vaak op dat het alleen maar stof staat te vangen..
Moet zeggen dat dit de allereerste keer is dat ik( als alles gaat zoals ik hoop ) ga meemaken dat ik op release een gaming console ga binnen krijgen.
Helaas vroeger de middelen niet voor .
Dat maakt het voor mij nu zo speciaal . 35 en eindelijk een keer op release. :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
DonAnGill schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:57:
[...]

Moet zeggen dat dit de allereerste keer is dat ik( als alles gaat zoals ik hoop ) ga meemaken dat ik op release een gaming console ga binnen krijgen.
Helaas vroeger de middelen niet voor .
Dat maakt het voor mij nu zo speciaal. 35 en eindelijk een keer op release. :9B
Dat kan ik mij goed voorstellen. We hebben een geweldige hobby! Alvast heel veel plezier morgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonAnGill
[quote]schumi1986 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 00:01:
[...]

Dat kan ik mij goed voorstellen. We hebben een geweldige hobby! Alvast heel veel plezier morgen :)
[/quotemoest eve goed kijken haha, indd officieel nu morgen .
Jij/ jullie ook oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

[...]

Haha guppie, ben zelf 55 en kijk er ook naar uit.
Ik game al sinds ze die handgame dingen hadden met Donkey Kong enzo.
Me vriendin vindt het leuk dat ik dat leuk vindt om te doen en dan kan zij weer een serie kijken ;)
Maar kan ook niet wachten en zit telkens te controleren of er al wat aankomt.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Iemand anders die net als ik op donderdagochtend om 9:00 stipt voor de Intertoys ga staan wachten? Het lijkt wel alsof iedereen heeft pre-ordered om het gegarandeerd binnen te hebben. De Intertoys bij mij in de buurt had aangegeven dat ze 4 standaard en 8 Mario kart bundel hebben. Ik geloof er stiekem in dat er wellicht 1 of 2 andere voor de deur staan. Anders rijd ik even 10 minuten verder naar de Smyths Toys of Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
aesop schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:12:
Ook al komt ie morgen, je moet eerst een systeem update doen toch en die is pas de 5e beschikbaar dacht ik?
Nee, er is op ten duur een of andere journalist dit dit op basis van een filmpje heeft geroepen maar daar klopt geen reet van.

Het klopt dat morgen pas de day 1 patch beschikbaar is die nodig is om toegang te krijgen tot bijv. De eshop of het spelen van Switch 1 games.

Switch 2 games kun je er echter gewoon direct op spelen zonder enige update te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Lashrom schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 00:45:
Iemand anders die net als ik op donderdagochtend om 9:00 stipt voor de Intertoys ga staan wachten? Het lijkt wel alsof iedereen heeft pre-ordered om het gegarandeerd binnen te hebben. De Intertoys bij mij in de buurt had aangegeven dat ze 4 standaard en 8 Mario kart bundel hebben. Ik geloof er stiekem in dat er wellicht 1 of 2 andere voor de deur staan. Anders rijd ik even 10 minuten verder naar de Smyths Toys of Mediamarkt.
Dat zijn niet echt grote aantallen.

Ik moet werken dus laat m bezorgen. Bij de winkel staan is wel 'magischer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roricvs
  • Laatst online: 14-09 17:03
RawChild schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:08:
[...]

Daar heb ik mijn eerste pre order geplaatst, maar toen kreeg ik mail van Nintendo en daar dus ook besteld. Maar heb dit zonder account aanmaken gedaan, kan dus ook niet inloggen of zo, maar mijn CC is niet door hun belast en na bestel bevestiging ook geen mail meer gehad.
Ben dus ook wel benieuwd of ik toevallig donderdag een 2e switch2 krijg, die dus eigenlijk overbodig is.

Lang verhaal kort, net als jij dus niks vernomen. Wellicht morgen
Hier ook een bestelling bij Smyths staan, geen update tot op heden. Al zag ik wel dat zowel los als bundel nu op voorraad bestelbaar zijn.

De versie zonder Mario Kart zegt zelfs dat hij op te halen is vanaf 10 uur, wanneer deze in je winkelwagentje zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21
Raxious schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 06:49:
[...]

Nee, er is op ten duur een of andere journalist dit dit op basis van een filmpje heeft geroepen maar daar klopt geen reet van.

Het klopt dat morgen pas de day 1 patch beschikbaar is die nodig is om toegang te krijgen tot bijv. De eshop of het spelen van Switch 1 games.

Switch 2 games kun je er echter gewoon direct op spelen zonder enige update te downloaden.
Nouja, "klopt geen reet van" is ook weer niet waar. Mario Kart uit de bundel en alle Switch 2 edition games kun je dan ook niet spelen. Gamecards werken ook niet, dus alleen Switch 2 games die volledig op de cartridge staan zou je dan al kunnen spelen.

En dat zijn dan alleen Cyberpunk en Mario Kart?

[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 04-06-2025 07:16 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:57
schumi1986 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:53:

Hoewel het vroeger echt zo veel leuker was toen ik nog maanden moest sparen om een console of game te kunnen kopen. In die tijd dacht ik vaak aan het hebben van een onbeperkt budget voor gaming. Dat heb ik nu maar dit zorgt toch echt voor net wat minder plezier :p

Ik ben 46. Heb dus vanaf ongeveer de NES alles meegemaakt. Kwam voor het eerst in aanraking rond 1990 dus de NES bestond al een tijdje. GB zelfde.

NES, SNES en GB had ik pas toen deze al tijdje te koop waren. N64 was de console waarbij mijn day 1 aankopen begon en geen enkele gemist. Enige die ik nooit heb gekocht zijn Gameboy Color en Nintendo dsi. En varianten zoals micro en SP.

Games ook bijna altijd day 1.

Helaas is het een driehoeksverhouding: tijd, geld, energie. Vroeger alle tijd en energie, maar geen geld. Nu wel geld, maar vaak geen tijd of energie. Ach ja, dan dus soms maar even vrij nemen of vanwege flexibele werktijden en uren minder werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 00:59
zzattack schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:07:
Iemand ook maar iets gehoord van ToyChamp? Ik niets behalve de bestelbevestiging begin april (+ afschrift op cc).
Nee niets en ik had wel een track & trace of iets dergelijks verwacht. Ik zal vandaag eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:23
hantheman schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:33:
[...]

Nee niets en ik had wel een track & trace of iets dergelijks verwacht. Ik zal vandaag eens bellen.
De dag vandaag is nog lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
aesop schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:12:
Switch 2 games werken wel gewoon schijnbaar. En die update zal wel beschikbaar zijn, mensen in NZ willen ook online spelen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
De verzending van Nedgame staat al in mijn DHL app. Die van Bol is nog niet aangemeld. Ik hoop wel dat ze op tijd bezorgen, aangezien DHL ook vaak pas rond 8 uur in de avond voor mijn deur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Linkje3 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:53:
De verzending van Nedgame staat al in mijn DHL app. Die van Bol is nog niet aangemeld. Ik hoop wel dat ze op tijd bezorgen, aangezien DHL ook vaak pas rond 8 uur in de avond voor mijn deur staat.
Bol is nog helemaal niets bekend. Word bezorgd staat er. Bij jou al meer informatie qua bezorger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:20
Raem schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:10:
[...]

Nouja, "klopt geen reet van" is ook weer niet waar. Mario Kart uit de bundel en alle Switch 2 edition games kun je dan ook niet spelen. Gamecards werken ook niet, dus alleen Switch 2 games die volledig op de cartridge staan zou je dan al kunnen spelen.

En dat zijn dan alleen Cyberpunk en Mario Kart?
Wat is er met de Switch 2 Edition games dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:23
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:57:
[...]

Die werken ook gewoon, want die hebben alles volledig op de cartridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 14-09 16:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ic_XGcZHmlIDRaWAgrgN2U6ibKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JFOs8NqElFX8FFalLkWe9k7l.png?f=fotoalbum_large
Iemand al een update van mediamarkt? Ze moeten wat mij betreft langzamerhand wel gaan versturen wil hij morgen nog komen 😅 Of ben ik gewoon erg ongeduldig??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:57:
[...]

Oh nee, die staan natuurlijk ook op cartridge. Dan nog blijft er maar een handjevol games over die je zou kunnen spelen.
Maakt verder ook niet uit, ik krijg hem toch pas morgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusticeForAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-06 07:07
MallePietje schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:01:
[Afbeelding]
Iemand al een update van mediamarkt? Ze moeten wat mij betreft langzamerhand wel gaan versturen wil hij morgen nog komen 😅 Of ben ik gewoon erg ongeduldig??
Precies hetzelfde hier. In het verleden is een console preorder bij Mediamarkt bij mij gruwelijk verkeerd gelopen, dus ik begin me zorgen te maken. De enige reden dat ik hier opnieuw besteld is omdat ik op de andere plaatsen telkens te laat was. Mijn extra's (pro controller etc.) heb ik gewoon bij Bol besteld. Ik zie het al gebeuren dat ik morgen alles heb, behalve de switch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 13:24
Gisteren om 10:59 een mail gehad van bol voor een ander pakje dat vandaag toekomt met PostNL. Ik verwacht dus deze voormiddag ook een verzendbevestiging voor de switch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
MallePietje schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:01:
[Afbeelding]
Hier hetzelfde, ik verwacht eigenlijk pas laat in de avond/middernacht een status update, zoals wel vaker het geval is bij de MM.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JrZ7_P3rpecSeYsvB5rkqLDCztI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3CEBhGAoWy5FVQqdSSjbsZbZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusticeForAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-06 07:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GOZopm7w-MQHZZMdhcYS88tqObI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Q0DP3zdTOpB4iAjGE8UX6NZ.jpg?f=fotoalbum_large
De bezorgdatum, die daar gisteren nog stond, is bij mij zelfs verdwenen, zie ik. Als Mediamarkt dit opnieuw verknoeit, is dat het laatste dat ik daar ooit gekocht heb.

[ Voor 8% gewijzigd door JusticeForAll op 04-06-2025 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMaximus
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 05-08 12:10
Hier van Intertoys nog niets gehoord al werd bij pre-order aangegeven dat de levering op 05-06 plaats zou vinden, Mediamarkt beweert tot op heden nog dat ik vanaf 14:00 op mag komen halen. Hoop stiekem dat dit tijdstip een aantal uren naar voren komt natuurlijk ;)

It's ya boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wel een bevestiging van Coolblue voor de pro controller, maar van Bol nog niks voor de console. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 01-07 16:28
Ik denk dat bol snel zal volgen vandaag 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
JusticeForAll schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:14:
[Afbeelding]
De bezorgdatum, die daar gisteren nog stond, is bij mij zelfs verdwenen, zie ik. Als Mediamarkt dit opnieuw verknoeit, is dat het laatste dat ik daar ooit gekocht heb.
Staat er bij mij nog wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Amazon.es is traag, pakket pas 14 juni verwacht, maar moet nog heel Europa door.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Sir_Lion schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:58:
[...]

Die werken ook gewoon, want die hebben alles volledig op de cartridge.
Zijn die carts ook sneller? Zou de performance van een Switch 2 editie dan beter zijn dan Switch 1 cart + upgrade?

Pagina: 1 ... 29 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1