Als het goed is weten we dat morgen of de komende dagen. Heeft iedereen een Switch 2 in huis en kan het getest worden. Ben inderdaad benieuwd.Raem schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:19:
[...]
Zijn die carts ook sneller? Zou de performance van een Switch 2 editie dan beter zijn dan Switch 1 cart + upgrade?
Begrijp de spanning maar niet de onrust in de groep. De grote retailers in Nederland hanteren een voor x uur besteld morgen in huis beleid. Vanwaar de verwachting dat je vanochtend of zelfs gisteren al een verzendbevestiging zou moeten hebben? Deze komt ergens voor middernacht en zonder vertraging bij de vervoerder heb je hem dan morgen netjes binnen.
Ik begrijp er ook niks van, maar die spanning blijft hier gewoon. Vanaf morgen is er spanning of er wel of niet een Switch 2 Pro komt.nowherebound123 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:26:
Begrijp de spanning maar niet de onrust in de groep. De grote retailers in Nederland hanteren een voor x uur besteld morgen in huis beleid. Vanwaar de verwachting dat je vanochtend of zelfs gisteren al een verzendbevestiging zou moeten hebben? Deze komt ergens voor middernacht en zonder vertraging bij de vervoerder heb je hem dan morgen netjes binnen.
Dat staat er bij mij al sinds ik hem besteld heb. Pas als je een sms/mail krijgt dat je hem kan ophalen kan je dat toch pas?Meneer iCy schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:52:
[...]
Coolblue app, niet de website, geeft aan dat ik hem donderdag mag halen. Dat mijn bestelling vanaf donderdag 5 juni klaar ligt.
Bij mij is het vooral de spanning dat de bevestiging pas komt wanneer ik het niet meer zie. En bij ons in de buurt nemen bezorgers het niet mee naar een postpunt, maar flikkeren ze het gewoon over onze hoge poort recht op de oprit. En dan is het waarschijnlijk wel kapot 🫣
Haha same here. Net zo oud ook en net zo verliefd op gaming. Ik speel ook regelmatig met de kids een co op game of iets. De echte verhaal games moet ik doen in een afgesloten ruimte anders krijg ik niks van het verhaal meeRollieBollie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:20:
[...]
Ik ben 46. Heb dus vanaf ongeveer de NES alles meegemaakt. Kwam voor het eerst in aanraking rond 1990 dus de NES bestond al een tijdje. GB zelfde.
NES, SNES en GB had ik pas toen deze al tijdje te koop waren. N64 was de console waarbij mijn day 1 aankopen begon en geen enkele gemist. Enige die ik nooit heb gekocht zijn Gameboy Color en Nintendo dsi. En varianten zoals micro en SP.
Games ook bijna altijd day 1.
Helaas is het een driehoeksverhouding: tijd, geld, energie. Vroeger alle tijd en energie, maar geen geld. Nu wel geld, maar vaak geen tijd of energie. Ach ja, dan dus soms maar even vrij nemen of vanwege flexibele werktijden en uren minder werken.
Het is toch niet te geloven eigenlijk dat we MORGEN een nieuwe console mogen ophalen / ontvangen.
Ik ben al dagen YouTube aan het afstruinen naar filmpjes over de NS2, hype was al groot, maar nu.....
Enorm veel zin in.
Ik ben al dagen YouTube aan het afstruinen naar filmpjes over de NS2, hype was al groot, maar nu.....
Enorm veel zin in.
Oh, da's fijn dan....el1989 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:37:
[Afbeelding]
Bij coolblue word het voor mij niet . Vind ik raar optijd besteld en erna is die nog meerdere keren beschikbaar geweest .. dan maar hopen op nedgame 🤡

Dat wordt spannend vandaag dan, heb er ook een bij coolblue staan.
[ Voor 5% gewijzigd door flugelisoke op 04-06-2025 08:39 ]
Erg slecht zo 1 dag voor de release....dit is dus de reden dat mensen meerdere pre orders hebben uitstaan.....niet zo gek ook...el1989 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:37:
[Afbeelding]
Bij coolblue word het voor mij niet . Vind ik raar optijd besteld en erna is die nog meerdere keren beschikbaar geweest .. dan maar hopen op nedgame 🤡
Hij stond tot een uur geleden dat ik hem kon ophalen uit de winkel. Tot ik dit mailtje kreeg . Heel raarflugelisoke schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:38:
[...]
Oh, da's fijn dan....Stond er eerst wel dat je hem morgen kunt ophalen?
Dat wordt spannend vandaag dan, heb er ook een bij coolblue staan.
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
De postbedrijven gaan morgen een zware dag krijgen met alle pre-orders
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat valt allemaal wel mee, zo groot en zwaar zijn die dozen niet, de voorraad lijkt niet groot en de hype merk ik alleen op Tweakers.G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:43:
De postbedrijven gaan morgen een zware dag krijgen met alle pre-orders
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
In dat geval moeten ze zich schamen, want ze nemen wel lekker pre-orders aan.el1989 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:42:
[...]
Hij stond tot een uur geleden dat ik hem kon ophalen uit de winkel. Tot ik dit mailtje kreeg . Heel raar
Daar ben ik stiekem dus wel heel benieuwd naar, wat de eerste verkoopcijfers zullen gaan zijn van de Nintendo Switch 2. Want er lijken toch al veel meer verkocht te zijn dan ik persoonlijk had verwachtTHE_BASE schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:44:
[...]
Dat valt allemaal wel mee, zo groot en zwaar zijn die dozen niet, de voorraad lijkt niet groot en de hype merk ik alleen op Tweakers.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Meer dan een maand geleden de pre-order gedaan . En erna is die ook weer meerdere keren beschikbaar geweest voor pre order op hun website… beetje spijtig. Hopen dat nedgame echt vandaag gaat verzenden anders morgen vroeg bij opening bij intertoys in ons dorp ophalenflugelisoke schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:44:
[...]
In dat geval moeten ze zich schamen, want ze nemen wel lekker pre-orders aan.
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
bol.com gevraagd naar voorraad via chat. Maar die weten nog niets.
Ik heb een order staan bij bol en MM. ben benieuwd.
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Dat is wel slecht, ik heb hem online bij Coolblue besteld voor thuis te bezorgen, tot nu toe lijkt alles nog goed te staan als ik de status van de bestelling bekijk.el1989 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:37:
[Afbeelding]
Ik heb nog geen mail ontvangen van coolblue helaas
Hier ook geen mail van Coolblue maar staat wel in de app "Je bestelling ligt klaar in Amsterdam West"..
Bol.com nog helemaal geen beweging helaas. Wel al op 4 april besteld.
Heb in een latere bestelling Cyberpunk gehaald en daar is ook nog geen beweging op
Heb in een latere bestelling Cyberpunk gehaald en daar is ook nog geen beweging op
Bol krijg je waarschijnlijk vannacht een mailtje met T&T.Michel7394 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:56:
Bol.com nog helemaal geen beweging helaas. Wel al op 4 april besteld.
Drie losse bestellingen voor pro, cyberpunk en ns2+mk en alledrie nog geen beweging.
Switch order ook van 4 april, andere twee van mei
Switch order ook van 4 april, andere twee van mei
Hoeveel had je er persoonlijk verwacht? En hoeveel meer lijkt er al verkocht te zijn?G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:46:
[...]
Daar ben ik stiekem dus wel heel benieuwd naar, wat de eerste verkoopcijfers zullen gaan zijn van de Nintendo Switch 2. Want er lijken toch al veel meer verkocht te zijn dan ik persoonlijk had verwacht
Iemand al beweging in de DHL app (Deutsche Post AG Niederlasung Betri) voor bestelling bij Nintendo zelf?
Hier nog niks. Daardoor ook nog geen bezorgmoment..
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik had persoonlijk verwacht dat veel mensen zouden schrikken van de prijs en zouden wachten maar gezien de enthousiasme in het topic van de Switch 2 en hier heb ik toch wel het gevoel dat er meer pre-orders geplaatst zijn dan ik had verwacht. Ik heb natuurlijk nog geen cijfers maar ben daar wel heel benieuwd naarL23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:07:
[...]
Hoeveel had je er persoonlijk verwacht? En hoeveel meer lijkt er al verkocht te zijn?
Heeft iemand eerder een console pre-order gehad bij bol.com en die weet hoe dat was gegaan? Wil graag morgen na werk alles klaarzetten erop
wel jammer dat het vannacht zou zijn. weet liever goed op voorhand hoe laat er iemand thuis moet zijnTimothy3000 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:03:
[...]
Bol krijg je waarschijnlijk vannacht een mailtje met T&T.
Uit eerdere bestellingen is het heel wisselvallig hoor, soms sturen ze al vroeg in de middag, soms laat in de avond. Gewoon afwachten.rc13x schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:10:
[...]
wel jammer dat het vannacht zou zijn. weet liever goed op voorhand hoe laat er iemand thuis moet zijn
Ja, ik had de PS5 als pre-order bij Bol. En dat gaat net zoals iedere ander bestelling die je bij Bol doet. Wat wil je precies weten?Novalue42 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:10:
Heeft iemand eerder een console pre-order gehad bij bol.com en die weet hoe dat was gegaan? Wil graag morgen na werk alles klaarzetten erop
Krijg net een mailtje. Dit betreft de 2e preorder periode bij coolblue op 18 april. De aoo geeft nog steeds aan dat die morgen op te halen valt.Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:29:
[...]
Dat staat er bij mij al sinds ik hem besteld heb. Pas als je een sms/mail krijgt dat je hem kan ophalen kan je dat toch pas?
Nogmaals bedankt voor je bestelling met ordernummer X bij Coolblue NL.
OVERZICHT BESTELLING
----------------------------------------------------------------
Je bestelling bestaat uit de volgende producten:
1 x Nintendo Switch 2 + Mario Kart World (EUR 509,00) Totaal: EUR 509,00
Helaas is het door jou bestelde product niet op voorraad. We horen graag of je:
Hier de mail ook gehad, maar de app nog niet bijgewerkt.el1989 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:42:
[...]
Hij stond tot een uur geleden dat ik hem kon ophalen uit de winkel. Tot ik dit mailtje kreeg . Heel raar
[ Voor 15% gewijzigd door Meneer iCy op 04-06-2025 09:17 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Dat zegt niets, dat stond er al toen ik hem in april bestelde. Ik heb zojuist, een half uur geleden, een mail ontvangen van Coolblue dat ik hem morgen kan ophalen. Bij de mail zit een QR code.Hemmik schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:54:
Hier ook geen mail van Coolblue maar staat wel in de app "Je bestelling ligt klaar in Amsterdam West"..
Deze updates kreeg ik vorige week toen ik mijn N64 controller had besteld.RawChild schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:08:
Iemand al beweging in de DHL app (Deutsche Post AG Niederlasung Betri) voor bestelling bij Nintendo zelf?
Dus begin van de avond verwacht ik een update.
:strip_exif()/f/image/HeDorpvjwzLd3MtfZ0lcsoGq.jpg?f=fotoalbum_large)
ben benieuwd! dit is de eerste keer dat ik pre-order ooit dus het is een beetje spannendRegularRobin schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:12:
[...]
Uit eerdere bestellingen is het heel wisselvallig hoor, soms sturen ze al vroeg in de middag, soms laat in de avond. Gewoon afwachten.
Ik maak me niet zo veel zorgen over de levering, wel of de servers al die downloads van mario kart aan gaan kunnen
Zitten hier ook in een bubbel natuurlijk. Prijs is wellicht hoog, maar wel in de lijn der verwachtingen. Andere consoles zijn nog duurder (en nee die bieden niet perse iets meer). En het is de opvolger van een van de meest succesvolle consoles ooit. Ben vooral benieuwd hoe de cijfers er over een jaar uit zien.G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:10:
[...]
Ik had persoonlijk verwacht dat veel mensen zouden schrikken van de prijs en zouden wachten maar gezien de enthousiasme in het topic van de Switch 2 en hier heb ik toch wel het gevoel dat er meer pre-orders geplaatst zijn dan ik had verwacht. Ik heb natuurlijk nog geen cijfers maar ben daar wel heel benieuwd naar
Ja snap ik! Ik wil het ook graag op tijd weten, maargoed helaas hebben we daar weinig controle overrc13x schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:14:
[...]
ben benieuwd! dit is de eerste keer dat ik pre-order ooit dus het is een beetje spannendik ben zelf niet thuis als het geleverd zou worden, dus daarom wil ik graag dat het op tijd in orde is zodat iemand mooi thuis kan wachten
Ik heb ook een mailtje gehad net. Ik kan hem morgen ophalen met een QR code. De app staat bij mij echt al sinds de bestelling dat hij op 05-06-2025 op te halen is. Maar dat kan dus pas nadat je een mail/sms van CB hebt gehad. Zo werkt dat ook bij MM.Meneer iCy schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:13:
[...]
Krijg net een mailtje. Dit betreft de 2e preorder periode bij coolblue op 18 april. De aoo geeft nog steeds aan dat die morgen op te halen valt.
[...]
Bij stond er tot vanochtend dat het morgen op te halen was, is dus wel echt veranderd. Maar ik wacht het rustig af.Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:14:
[...]
Dat zegt niets, dat stond er al toen ik hem in april bestelde. Ik heb zojuist, een half uur geleden, een mail ontvangen van Coolblue dat ik hem morgen kan ophalen. Bij de mail zit een QR code.
Geen mail nog van CB maar ik heb hem wel op 8 april gepreordered
Mijn pakket is zo'n 2 kg.THE_BASE schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:44:
[...]
Dat valt allemaal wel mee, zo groot en zwaar zijn die dozen niet, de voorraad lijkt niet groot en de hype merk ik alleen op Tweakers.
bol belde net zelfs terug. Mijn order van 19 mei is dus op voorraad en wordt morgen geleverd. (switch 2 zonder game)spartacusNLD schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:46:
bol.com gevraagd naar voorraad via chat. Maar die weten nog niets.
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 04-06-2025 09:20 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Wat bizar dat Coolblue pre orders cancelt. Ik heb net als jij op 18 april een pre order geplaatst maar heb nog geen bericht. Had jij de pre order al wel betaald?Meneer iCy schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:13:
[...]
Krijg net een mailtje. Dit betreft de 2e preorder periode bij coolblue op 18 april. De aoo geeft nog steeds aan dat die morgen op te halen valt.
[...]
[...]
Hier de mail ook gehad, maar de app nog niet bijgewerkt.
Wel netjes dat ze daar achteraan gaan hahahaspartacusNLD schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:19:
[...]
bol belde net zelfs terug. Mijn order van 19 mei is dus op voorraad en wordt morgen geleverd.
Krijg nu net mail dat ie verzonden is. CC ook belast. Heb er dus morgen 2. Stuur er wel 1 terug. Of er moet hier iemand in het noorden wonen die hem wil oppikken. Maar dat soort praat mag hier geloof ik niet.roricvs schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 06:53:
[...]
Hier ook een bestelling bij Smyths staan, geen update tot op heden. Al zag ik wel dat zowel los als bundel nu op voorraad bestelbaar zijn.
De versie zonder Mario Kart zegt zelfs dat hij op te halen is vanaf 10 uur, wanneer deze in je winkelwagentje zit.
Hier ook ontvangen, via dpd verzonden.RawChild schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:21:
[...]
Krijg nu net mail dat ie verzonden is. CC ook belast. Heb er dus morgen 2. Stuur er wel 1 terug. Of er moet hier iemand in het noorden wonen die hem wil oppikken. Maar dat soort praat mag hier geloof ik niet.
Nope bij afhalen. Had niet genoeg poen op dat moment om 2x een switch 2 te kunnen betalen. Amazon.de was ik wel op de eerste dag bij, alleen die bezorgt pas de 10e. Dat was direct vanaf bestellen overigens al bekend.Exo81 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:19:
[...]
Wat bizar dat Coolblue pre orders cancelt. Ik heb net als jij op 18 april een pre order geplaatst maar heb nog geen bericht. Had jij de pre order al wel betaald?
Pre order geplaatst op 4 april, maar zelf nog geen T&T, mail, of update in de bestellingen bij Bol, daar staat die nog bij mij op "Transporteur onbekend".MissMe NL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:23:
Bol.com is nu t&t toegevoegd. PostNL.
Ik heb hetzelfde ook nog iddResleyZ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:25:
[...]
Pre order geplaatst op 4 april, maar zelf nog geen T&T, mail, of update in de bestellingen bij Bol, daar staat die nog bij mij op "Transporteur onbekend".
Precies hetzelfde hierResleyZ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:25:
[...]
Pre order geplaatst op 4 april, maar zelf nog geen T&T, mail, of update in de bestellingen bij Bol, daar staat die nog bij mij op "Transporteur onbekend".
zal wel geleidelijk aan binnen stromen dan
Hier net wel een mail van Coolblue, pre-order ligt klaar morgen!
Op 8 april besteld.
Op 8 april besteld.
Hier nog geen mail van Coolblue. 18 april besteld om op te halen morgen. Iemand al mail van Coolblue die ook rond 18 april heeft besteld?
Iemand anders zei hier ook al dat zijn pre order bij coolblue was geannuleerd en hij had volgens mij ook gekozen om bij afhalen te betalen. Misschien dat ze er nu achter komen dat ze een tekort hebben en nu de onbetaalde pre orders annuleren?Meneer iCy schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:23:
[...]
Nope bij afhalen. Had niet genoeg poen op dat moment om 2x een switch 2 te kunnen betalen. Amazon.de was ik wel op de eerste dag bij, alleen die bezorgt pas de 10e. Dat was direct vanaf bestellen overigens al bekend.
Of ze maken een fout en is ie morgen wel gewoon beschikbaar 😇
Juist mail gekregen van coolblue dat de switch 2 verzonden is!
Nope,Exo81 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:34:
[...]
Iemand anders zei hier ook al dat zijn pre order bij coolblue was geannuleerd en hij had volgens mij ook gekozen om bij afhalen te betalen. Misschien dat ze er nu achter komen dat ze een tekort hebben en nu de onbetaalde pre orders annuleren?
Ik heb afhalen en kreeg vanmorgen een mail dat hij morgen vanaf 10.00 kan worden opgehaald.
BOL t&t toegevoegd, wordt verzonden met postnl, dus kans groter dat deze wel in de ochtend/middag aankomt.
Ik lees in een eerder bericht hier dat iemand hem kan ophalen. Denk gewoon te veel pre-orders open gezet ongeacht afhalen bij betalen / vooraf betalen.Exo81 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:34:
[...]
Iemand anders zei hier ook al dat zijn pre order bij coolblue was geannuleerd en hij had volgens mij ook gekozen om bij afhalen te betalen. Misschien dat ze er nu achter komen dat ze een tekort hebben en nu de onbetaalde pre orders annuleren?
Mijn broertje heeft hem 8 april kunnen pre-orderen bij CB en hij heeft nog geen bericht.
Iemand al bevestiging gehad van Bol die besteld heeft via Credit Card?
Hier nog geen beweging namelijk. 🙂
Als je op het trackingnummer klikt op de trackingpagina van Nintendo kom je op een DHL site terecht waar je wel beweging ziet, als het goed is bijna onderweg naar Nederland:RawChild schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:08:
:strip_exif()/f/image/pkCanGwxrZaOYQauZhwxwKfN.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier via ideal op 4 april een preorder geplaatst bij bol.com maar nog geen beweging.
Bestelling geplaatst op 4 april met CC, reservering staat nog steeds open en geen beweging op de bol.com website of PostNL app.NickNL2345 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:45:
Iemand al bevestiging gehad van Bol die besteld heeft via Credit Card?
Mediamarkt inmiddels ook een track n trace.
Dhl helaas.
Dhl helaas.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
ik ook!joeri1 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:48:
[...]
Bestelling geplaatst op 4 april met CC, reservering staat nog steeds open en geen beweging op de bol.com website of PostNL app.
bol.com 4 april besteld en betaald, maar in mijn account nog niets te vinden van verzending of gereedmaking voor. Ook nog geen mail gehad
Amazon NL heeft sinds gister een reservering staan op mijn CC, mogelijk gaan die dus toch al vandaag verzenden ipv levering op 10 juni pas.
Via bol besteld op 4 april. Ik zie nu op de bestelstatus van de website dat er een track en trace is toegevoegd. Wel is die nog niet actief, en ook nog geen mail ontvangen. Denk dat ie binnen 10 minuten wel komt.
Ik kreeg gisteren (3 juni) om 10:08 een mailtje met "Goed nieuws: je bestelling is verzonden!" met een link naar:RawChild schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:08:
/f/image/fEvq7oCB6QtLE3woOTRp3tix.png?f=fotoalbum_large)
Bij DHL vervolgens:
Tu, 03.06.2025, 19:51, Ludwigsfelde, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tu, 03.06.2025, 13:34, Ludwigsfelde, Germany
The shipment was prepared for onward transport.
Tu, 03.06.2025, 10:48
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Nintendo doet er alles aan om daadwerkelijk op releasedatum te leveren en niet eerder (op reddit zie je al mensen verschijnen die hem al hebben ontvangen van andere verkopers). Let wel, dit is afhankelijk van je land blijkbaar. Hij wordt uiterlijk morgen verzonden en maar hopen dat hij niet daadwerkelijk om 23:50 arriveert 😂.
Zie ook Hulp en veelgestelde vragen | My Nintendo Store
Nintendo Switch 2-systemen en andere producten binnen dezelfde bestelling worden geleverd op hun releasedatum in de volgende markten: Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
Op de volgende locaties kan de levering later plaatsvinden dan de releasedatum vanwege de beschikbaarheid van leveringsdiensten: Tsjechië, Denemarken, Estland, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Finland, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Andorra, Gibraltar, Monaco, San Marino, Vaticaanstad, Polen, Liechtenstein, Guernsey (Kanaaleilanden), Jersey en Man.
ik zou je geen zorgen maken, dat stroomt geleidelijk aan bij iedereen binnen. ik denk niet dat er een echte volgorde is waarin dit gaatDrag0nizer schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:49:
bol.com 4 april besteld en betaald, maar in mijn account nog niets te vinden van verzending of gereedmaking voor. Ook nog geen mail gehad
Ik heb inmiddels een Track en Trace bij Bol.com met Post NL
Komt morgen binnen!
Komt morgen binnen!
Bij Bol kan je redelijk eenvoudig terug zien wat de status is van je pakket, ondanks vervoerder onbekend:
:strip_exif()/f/image/rFwiIVXYapUptw0VTPpgaFbo.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik verwacht ergens vandaag wel een update met T&T, ze kunnen toch niet alles tegelijk doen.
wat ik gisteren ook in verschillende YT video's hoorde is dat er meer bundles zijn met game, dan alleen de console... dus mogelijk wordt dat nog een ding.
:strip_exif()/f/image/rFwiIVXYapUptw0VTPpgaFbo.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik verwacht ergens vandaag wel een update met T&T, ze kunnen toch niet alles tegelijk doen.
wat ik gisteren ook in verschillende YT video's hoorde is dat er meer bundles zijn met game, dan alleen de console... dus mogelijk wordt dat nog een ding.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Ophalen bij Nedgame vanaf 10 uur...met met afhaalbericht en afhaal code.....
Vandaag al?rbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:54:
Ophalen bij Nedgame vanaf 10 uur...met met afhaalbericht en afhaal code.....
Ik heb gelukkig de bundle besteld dus dan heb ik meer kans dan alleen de console hahaDawn schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:54:
Bij Bol kan je redelijk eenvoudig terug zien wat de status is van je pakket, ondanks vervoerder onbekend:
[Afbeelding]
dit staat er bij mij al sinds ik die besteld heb, dus ik denk niet dat je hiernaar mag kijken..Dawn schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:54:
[Afbeelding]
Volgens mij staat ie al sinds 4 april op "wordt verpakt" dus dat zegt niets.Dawn schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:54:
[Afbeelding]
Mijn pre-order bij CB is bevestigd dat die morgen binnen is voor pickup.
Ah oké, ik kan alleen niet op dat nummer klikken, linkt niet door.Geemfriekq schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:46:
[...]
Als je op het trackingnummer klikt op de trackingpagina van Nintendo kom je op een DHL site terecht waar je wel beweging ziet, als het goed is bijna onderweg naar Nederland:
[Afbeelding]
Nahja zal wel goed komen
Edit: op dhl.de dat nummer ingevuld en dan zie ik hetzelfde
[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 04-06-2025 10:01 ]
Ik heb sinds mijn bestelbevestiging 0.0 communicatie ontvangen vanuit Nintendo, het bedrag is al wel afgeschreven en inmiddels staat er een knop naast mijn bestelling met 'verzending volgen'.Bliksem B schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:50:
[...]
Ik kreeg gisteren (3 juni) om 10:08 een mailtje met "Goed nieuws: je bestelling is verzonden!" met een link naar:
[Afbeelding]
Bij DHL vervolgens:
Tu, 03.06.2025, 19:51, Ludwigsfelde, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tu, 03.06.2025, 13:34, Ludwigsfelde, Germany
The shipment was prepared for onward transport.
Tu, 03.06.2025, 10:48
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Nintendo doet er alles aan om daadwerkelijk op releasedatum te leveren en niet eerder (op reddit zie je al mensen verschijnen die hem al hebben ontvangen van andere verkopers). Let wel, dit is afhankelijk van je land blijkbaar. Hij wordt uiterlijk morgen verzonden en maar hopen dat hij niet daadwerkelijk om 23:50 arriveert 😂.
Zie ook Hulp en veelgestelde vragen | My Nintendo Store
[...]
Deze knop stuurt me naar een b2c app website waar ik een foutcode krijg: "HTTP request failed"
Frustrerend, hoop dat 'ie deze week nog komt
En wat zegt de chat of een medewerker aan de telefoon dan?Drag0nizer schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:49:
En ik heb de Track en Trace, en in Bol is de transporteur bekend!
Pakketje nog niet "gevonden" bij PostNL, maar dan moet het nu wel helemaal goed komen
Pakketje nog niet "gevonden" bij PostNL, maar dan moet het nu wel helemaal goed komen
[ Voor 42% gewijzigd door ResleyZ op 04-06-2025 10:03 ]
Hoop dat Amazon DE hetzelfde gaat doen. Heb deze volledig betaald, maar status is nog steeds hetzelfde.joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:49:
Amazon NL heeft sinds gister een reservering staan op mijn CC, mogelijk gaan die dus toch al vandaag verzenden ipv levering op 10 juni pas.
Prijs was wel paar euro duurder, maar volgens mij wordt dit automatisch aangepast naar de daadwerkelijke prijs nadat deze verzonden is (als de prijs lager is, indien hoger dan niet).
Relaxt, ze zijn de orders aan het verwerken, dat komt gedurende de dag echt wel.Drag0nizer schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:49:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Precies, Bol.com stuurt ongeveer 500.000 pakketjes per dag. Die kunnen niet allemaal op hetzelfde moment worden verwerkt.Gynnad schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:02:
[...]
Relaxt, ze zijn de orders aan het verwerken, dat komt gedurende de dag echt wel.
Je krijgt gewoon een mailtje met je track n trace hoor.
Dus je kan gewoon verder werken.
Dus je kan gewoon verder werken.
2 vrienden van mij hebben vanochtend een mailtje ontvangen dat 'ie verzonden is, ik heb helaas nog niks...RawChild schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:08:
[...]
Daar heb ik mijn eerste pre order geplaatst, maar toen kreeg ik mail van Nintendo en daar dus ook besteld. Maar heb dit zonder account aanmaken gedaan, kan dus ook niet inloggen of zo, maar mijn CC is niet door hun belast en na bestel bevestiging ook geen mail meer gehad.
Ben dus ook wel benieuwd of ik toevallig donderdag een 2e switch2 krijg, die dus eigenlijk overbodig is.
Lang verhaal kort, net als jij dus niks vernomen. Wellicht morgen
Die status staat er gewoon op elk moment. Dat staat er al sinds de pre-order.Bij Donkey Kong staat precies hetzelfde en die wordt echt nu niet verpakt.Dawn schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:54:
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Cyrax0508 op 04-06-2025 10:08 ]
Ik heb mazzel, er zijn mensen voor wie hij al geannuleerd is.

Voor de mensen die een pre-order hebben lopen voor pick-up bij een coolblue winkel...
Ik heb nu net een e-mail ontvangen met een bevestiging dat ik de console morgen kan komen ophalen. Ik moet nog betalen in de winkel.
Voorheen stond er in de app dat de bestelling klaar lag in de winkel.
Lijkt erop dat ze de mails in de loop van de dag nog versturen.
Ik heb nu net een e-mail ontvangen met een bevestiging dat ik de console morgen kan komen ophalen. Ik moet nog betalen in de winkel.
Voorheen stond er in de app dat de bestelling klaar lag in de winkel.
Lijkt erop dat ze de mails in de loop van de dag nog versturen.
[ Voor 11% gewijzigd door furjoe op 04-06-2025 10:12 ]
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic