Nee nog niks!Masou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:33:
Hier nog geen mail van Coolblue. 18 april besteld om op te halen morgen. Iemand al mail van Coolblue die ook rond 18 april heeft besteld?
Dat is natuurlijk onzin, waarom zou een leverancier een preorder annuleren, hooguit komt deze wat later, maar ook daar zijn helemaal geen berichten van.Zorian schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:09:
Ik heb mazzel, er zijn mensen voor wie hij al geannuleerd is.
[Afbeelding]
Enige reden voor annuleren is wanneer je de betaling niet succesvol hebt gedaan.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Toch spannend, aangezien veel mensen wel al bericht hebben gekregen.
Maar die waren wel eerderMasou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:13:
[...]
Toch spannend, aangezien veel mensen wel al bericht hebben gekregen.
Ik helaas nog niet. Besteld op 8 AprilMagenof schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:35:
Juist mail gekregen van coolblue dat de switch 2 verzonden is!
Status van je bestelling
We bezorgen morgen
Je betaling is gelukt. Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden.
Maar helaas nog geen mail.
PSN & XBL: Denkoyugo
:strip_exif()/f/image/BV0LqC8z4m3JK9wDWA6l1ece.png?f=user_large)
Van mij zojuist aangepast qua status
EDIT: Nu weer terug naar wordt bezorgd
[ Voor 9% gewijzigd door BasSmile op 04-06-2025 10:15 ]
Ik heb op 8 april besteld. Vandaag is er nog niets veranderd. 🤷🏻Masou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:33:
Hier nog geen mail van Coolblue. 18 april besteld om op te halen morgen. Iemand al mail van Coolblue die ook rond 18 april heeft besteld?
U zei? Een vriend van me kreeg deze anders daarnet.Gynnad schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:12:
[...]
Dat is natuurlijk onzin, waarom zou een leverancier een preorder annuleren, hooguit komt deze wat later, maar ook daar zijn helemaal geen berichten van.
Enige reden voor annuleren is wanneer je de betaling niet succesvol hebt gedaan.

Deze was overigens al betaald.
[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 04-06-2025 10:17 ]
Kunnen de mensen die bij bol hebben besteld maar waar ie nog niet verzonden is eens kijken of zij nog steeds een creditcard reservering hebben? Bij mij is de reservering er lange tijd geweest, daarna een tijdje weggeweest maar ook weer terug gekomen. Maar op het moment suprème (vandaag dus) heb ik geen creditcard reservering van bol meer...
Ik heb 2 bestellingen bij Coolblue lopen voor pick-up en vooraf betaald op 8 april (een voor vriendin, een voor mij).
Ik heb om 08:00 voor één van de bestellingen een bevestigingsmail gekregen en voor de andere nog niks 🤷🏻 .
Ik heb om 08:00 voor één van de bestellingen een bevestigingsmail gekregen en voor de andere nog niks 🤷🏻 .
Niet geannuleerd dus.Zorian schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:16:
[...]
U zei? Een vriend van me kreeg deze anders daarnet.
[Afbeelding]
bol.com reservering met creditcard, nog geen beweging aan beide kanten. Maar lijkt alsof de Mario kart bundel eerst aan de beurt is, en vervolgens daarna de normale variant.
Niet op voorraad staat in dit geval gelijk aan geannuleerd, je snapt wat ik bedoel. Bijdehante opmerkingen mag je binnen houden.
Ik krijg hele vage berichten van de klantenservice van bol.com, dat hij waarschijnlijk morgen op de post word gedaan en zo niet moet ik vrijdag weer contact opnemen...
Ik dacht dat je bij Intertoys geen pre-orders kon plaatsen maar dat je alleen kan kopen in de winkels? Of komt dit buiten Nederland vandaan?robinjongen schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:14:
Intertoys heeft de levering bij DHL aangemaakt.
Geen communicatie vanuit hun zelf. Preorder gedaan op 27-05.
[Afbeelding]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ik heb wat SW2 producten besteld bij bol (niet de console) en met CC betaald maar ik heb hetzelfde. Dan weer geen reservering, dan met bedrag en dan zonder bedrag en nu sinds vanmorgen een nieuw overzicht voor de aankomende maand met een reservering van bol van € 0,00.joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:17:
Kunnen de mensen die bij bol hebben besteld maar waar ie nog niet verzonden is eens kijken of zij nog steeds een creditcard reservering hebben? Bij mij is de reservering er lange tijd geweest, daarna een tijdje weggeweest maar ook weer terug gekomen. Maar op het moment suprème (vandaag dus) heb ik geen creditcard reservering van bol meer...
Bij mij is de reservering niet meer zichtbaar, maar ik had begrepen dat de betaling was verwerkt word na levering.joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:17:
Eind mei kon je pre-orders plaatsen bij Intertoys; heb er ook een lopen. Nog altijd radiostilte vanuit hun kant, though.TheKillingBean schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:19:
[...]
Ik dacht dat je bij Intertoys geen pre-orders kon plaatsen maar dat je alleen kan kopen in de winkels? Of komt dit buiten Nederland vandaan?
Wanneer had hij deze besteld?Zorian schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:16:
[...]
[Afbeelding]
die weten waarschijnlijk ook niet alles, ik zou gewoon wachten op een link... veel mensen via Bol zijn er nu 1 aan het ontvangenRickdeboy schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:19:
Ik krijg hele vage berichten van de klantenservice van bol.com, dat hij waarschijnlijk morgen op de post word gedaan en zo niet moet ik vrijdag weer contact opnemen...
Ik heb met de klantenservice gebeld want bij mij stond de reservering al een tijdje niet erop, en wat ik heb begrepen is dat je bestelling gewoon morgen eraan komt, als er voor een of andere reden iets is misgegaan tijdens het betalen wordt je bestelling automatisch veranderd naar later betalen. Aldus, de klantenservice medewerksterjoblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:17:
Contact met de klantenservice van Bol om dit soort zaken heeft echt geen enkele zin. Bol verstuurd overigens vaak in de avond/nacht als het de volgende dag bezorgt moet zijn. Ik snap niet waarom je nu al gaat bellen.Rickdeboy schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:19:
Kunnen we die arme klantenservice medewerkers niet met rust laten om dit soort dingen? Bol.com verstuurt 24/7 pakketjes, die mails komen echt vanzelf wel. Al die paniek om niks hier

arme klantenservice de komende dagenCyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:21:
[...]
Contact met de klantenservice van Bol om dit soort zaken heeft echt geen enkele zin. Bol verstuurd overigens vaak in de avond/nacht als het de volgende dag bezorgt moet zijn. Ik snap niet waarom je nu al gaat bellen.
Leuk dat iedereen zijn persoonlijke track en trace updates geeft maar heeft er toevallig ook iemand al iets opgevangen over voorraden in de winkels zelf? Enig idee of er in de winkels ook voorraad zal zijn of dat alles al voor pre-orders klaar staat.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Apologies for english. I pre-ordered NS2 + MK8 via Bol, payed by iDeal, funds were deducted from my bank account (and still are) - order still says "Wordt nu verpakt | Wordt zo snel mogelijk verstuurd". Bol chat bot can not give any additional info.
Edit: ordered on 24th of April.
[ Voor 6% gewijzigd door Expat21t op 04-06-2025 10:24 ]
Ik zit op 10.30. en ben nog in limbo. Dus we wachten nog even af
PSN & XBL: Denkoyugo
Nu ook de tweede bevestigingsmail binnengekregen! 08:00 & 10:23. Succes met de orders en veel plezier iedereen!Gorglemerg schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:18:
Ik heb 2 bestellingen bij Coolblue lopen voor pick-up en vooraf betaald op 8 april (een voor vriendin, een voor mij).
This means they are packing your order, you seem to be in luck.Expat21t schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:23:
Apologies for english. I pre-ordered NS2 + MK8via Bol, payed by iDeal, funds were deducted from my bank account (and still are) - order still says "Wordt nu verpakt | Wordt zo snel mogelijk verstuurd". Bol chat bot can not give any additional info.
You'll be alright, the message is common and has been there since the beginning. It will probably be sent throughout the day.Expat21t schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:23:
Apologies for english. I pre-ordered NS2 + MK8via Bol, payed by iDeal, funds were deducted from my bank account (and still are) - order still says "Wordt nu verpakt | Wordt zo snel mogelijk verstuurd". Bol chat bot can not give any additional info.
it doesn't help anythiny by chatting with chat bot since a bot doesn't know anything. i would just wait and see, leave the chats for what they are. it will come, no panicExpat21t schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:23:
Apologies for english. I pre-ordered NS2 + MK8 via Bol, payed by iDeal, funds were deducted from my bank account (and still are) - order still says "Wordt nu verpakt | Wordt zo snel mogelijk verstuurd". Bol chat bot can not give any additional info.
Comes vanzelf goodExpat21t schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:23:
Komt gewoon vanuit intertoys.nl online was pre order mogelijk paar dagen terugTheKillingBean schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:19:
[...]
Ik dacht dat je bij Intertoys geen pre-orders kon plaatsen maar dat je alleen kan kopen in de winkels? Of komt dit buiten Nederland vandaan?
Winkel in mijn omgeving schijnt voorraad te krijgen en doet niet aan pre-orders.Redax schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:23:
Leuk dat iedereen zijn persoonlijke track en trace updates geeft maar heeft er toevallig ook iemand al iets opgevangen over voorraden in de winkels zelf? Enig idee of er in de winkels ook voorraad zal zijn of dat alles al voor pre-orders klaar staat.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hier ook de Coolblue-afhaal-bevestiging gekregen, maar vanwege werk en andere activiteiten kan ik ‘m pas vrijdag ophalen.Gorglemerg schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:23:
[...]
Nu ook de tweede bevestigingsmail binnengekregen! 08:00 & 10:23. Succes met de orders en veel plezier iedereen!
.edit: wellicht gelijk om 09:00 voor de deur gaan staan bij Coolblue, denk dat ik mijn bol bestelling alvast annuleer
[ Voor 14% gewijzigd door Satom op 04-06-2025 10:30 ]
Verwacht iedereen hier ook dat ze hun Switch 2 daadwerkelijk veel gaan gebruiken? Mij kennende zal ik het een paar dagen gebruiken en na een tijdje eens in de zoveel tijd aanraken, wat ook is gebeurd met mijn Steam Deck haha
Is gewoon via de Nederlandse website, zag t via tweakers vorige week langs komen.
TheKillingBean schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:19:
[...]
Ik heb een paar dagen terug een mail gehad dat de bestelling klaar was voor verzending. Volgens mij staat er sindsdien inderdaad een tracking link op de status pagina, maar ik krijg precies dezelfde foutmelding. Heb ook nog geen bevestiging gehad van verzending, hopelijk volgt die vandaag nog.remcodegast schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:59:
[...]
Ik heb sinds mijn bestelbevestiging 0.0 communicatie ontvangen vanuit Nintendo, het bedrag is al wel afgeschreven en inmiddels staat er een knop naast mijn bestelling met 'verzending volgen'.
Deze knop stuurt me naar een b2c app website waar ik een foutcode krijg: "HTTP request failed"
Frustrerend, hoop dat 'ie deze week nog komt
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat is dus niet waar. Is al meerdere keren gezegd hier. Dat staat er bij pre-orders altijd, al is het nog maanden weg.Zorian schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:24:
[...]
This means they are packing your order, you seem to be in luck.
Lekker misleidende website dan.Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:28:
[...]
Dat is dus niet waar. Is al meerdere keren gezegd hier. Dat staat er bij pre-orders altijd, al is het nog maanden weg.
Eens hoor, maar zo werkt het daar. Bij mij staat DK Bananananananans ook op "wordt nu ingepakt" en dat lijkt me stug
Dat is gewoon de stap voor verzending.
De inpakken fase.
De inpakken fase.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Update: hij werkt inmiddels!MetroidPrime schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:28:
[...]
Ik heb een paar dagen terug een mail gehad dat de bestelling klaar was voor verzending. Volgens mij staat er sindsdien inderdaad een tracking link op de status pagina, maar ik krijg precies dezelfde foutmelding. Heb ook nog geen bevestiging gehad van verzending, hopelijk volgt die vandaag nog.
Verwachte afleverdatum
06.06.2025
Ja, dat is wel de bedoeling, anders had ik niet zoveel moeite gedaan voor een pre-orderNovalue42 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:26:
Verwacht iedereen hier ook dat ze hun Switch 2 daadwerkelijk veel gaan gebruiken? Mij kennende zal ik het een paar dagen gebruiken en na een tijdje eens in de zoveel tijd aanraken, wat ook is gebeurd met mijn Steam Deck haha
ahhh!Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:07:
[...]
Die status staat er gewoon op elk moment. Dat staat er al sinds de pre-order.Bij Donkey Kong staat precies hetzelfde en die wordt echt nu niet verpakt.
nooit geweten; lekker onduidelijk dan.
anywho
hoe dan ook: inmiddels wel een T&T update dus we gaan zien of ik 'm voor het weekend nog heb want ben morgen niet thuis

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Haha same! ik wil Cyberpunk er wel op spelen. Verder heb ik hem gehaald voor de kids die nu om 1 scherm vechten thuis.Novalue42 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:26:
Ik blijf lekker achter mijn PS5 hangen
Hier is bij bol bij mn bestelling de afbeelding van de Switch verdwenen 
Hoop niet dat daarna de order verdwijnt.
Haters everywhere but I don’t really care
Voor de switch 1 gamers waarschijnlijk wel. Waarom zou je nog op je switch 1 gaan gamen. op een paar spellen na is alles te spelen op de 2.Novalue42 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:26:
Ik ben zelf weer begonnen met pokemon scvi die je nu absoluut wil gaan spelen op de 2 vanwege veel betere performance. Mario kart heb ik ook. Maar moet eerlijk zijn dat ik dat niet heel uitgebreid ga spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door MissMe NL op 04-06-2025 10:41 ]
Hier ook bij alle bestellingen van bol, beetje druk daar denk ik?matthijst schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:40:
Hier is bij bol bij mn bestelling de afbeelding van de Switch verdwenen
Bol heeft issues, te veel verversingen misschien hahah, op mobiel en de site zijn alle afbeeldingen foetsie, niet alleen mn switch order.
Alle productafbeeldingen zijn weg bij mijflugelisoke schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:41:
[...]
Hier ook bij alle bestellingen van bol, beetje druk daar denk ik?
De coolblue klantenservice zegt dat het normaal is als je het afhaalbericht morgen pas krijgt.
Dat moet iets niet gerelateerd zijn, Bol doet zoveel orders per dag.
Die Switch orders erbij maken daarin technisch echt geen verschil.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier ook, misschien worden ze geannuleerd?RegularRobin schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:42:
[...]
Alle productafbeeldingen zijn weg bij mij

Ik heb overigens gister een setje joy-con besteld om af te halen in hetzelfde Coolblue filiaal. De bevestigingsmail die ik daarvoor heb gehad is identiek aan de mail mbt de Switch 2 die ik 18 april heb.
EDIT: in de mail van 18 April staat ook al een QR code voor het afhalen.
EDIT: in de mail van 18 April staat ook al een QR code voor het afhalen.
[ Voor 15% gewijzigd door Masou op 04-06-2025 10:45 ]
Hier zojuist een postnl tracking ontvangen van Bol.com. Begin Mei besteld.
De spullen die ik nog mijn verlanglijstje staan hebben ook geen afbeelding meer. Al die switch gamers die bol plat gooien.Donstil schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:43:
Onderschat die lui nietDonstil schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:43:
Voor wat het waard is, 4 april besteld en juist "verzonden" door Bol met PostNL.
[ Voor 3% gewijzigd door XanaduNL op 04-06-2025 10:47 ]
Een trackinglink of is die echt een dag te vroeg bezorgd?
Nice, ben benieuwd of hij ook al werkt of dat je vannacht pas de update binnen mag halen.
Haha ja dat is wat ik bedoel, dat is echt niet aan de hand nu.Gamer1988 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:45:
[...]
De spullen die ik nog mijn verlanglijstje staan hebben ook geen afbeelding meer. Al die switch gamers die bol plat gooien.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En hoe voelen de joycons en hoe is het scherm?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het maakt dus precies niet uit of je vroeger of later hebt besteld 😅 ik heb op 4 april besteld & nog nietssXanaduNL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:46:
Voor wat het waard is, 4 mei besteld en juist "verzonden" door Bol met PostNL.
Betreft dit ook de mario kart versie?amaterasu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:45:
Hier zojuist een postnl tracking ontvangen van Bol.com. Begin Mei besteld.
Ben benieuwd of mijn hypothese correct is dat mario bundels eerst komen, vervolgens de normale editie
Eigenlijk best triest bij BOL hoe hun orders verwerken. Ik heb op 4-4-2025 besteld en om 09:11 de bevestigingsmail gehad maar nog steeds geen Track&Trace. Ze verwerken het dus in willekeurige volgorde.
Ik heb ook nog een aparte bestelling gedaan op deze dag zelf voor de nieuwe Pro controller en daar zit ook nog geen beweging in. Ga er overigens wel vanuit dat het goedkomt hoor.
Ik heb ook nog een aparte bestelling gedaan op deze dag zelf voor de nieuwe Pro controller en daar zit ook nog geen beweging in. Ga er overigens wel vanuit dat het goedkomt hoor.
Mijn Bol en Coolblue bestelling ook nog geen beweging in.
Wel net van Bol de verzendbevestiging van de Pro controller gehad.
Wel net van Bol de verzendbevestiging van de Pro controller gehad.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
2e bestelling gedaan via Amazon.nl omdat ze mijn eerste pas volgende week dinsdag kunnen leveren. Deze hopelijk vrijdag of zaterdag. Snap nog steeds niet waarom een tent als Amazon.nl helemaal geen launch levering kan garanderen maar goed.
Edit: Die eerste die Dinsdag pas moet komen is 'Dispatched', en die van Vrijdag/Zaterdag nog niet.. vreemd hoor, ze komen bij Amazon toch allemaal van hetzelfde punt af?
Edit: Die eerste die Dinsdag pas moet komen is 'Dispatched', en die van Vrijdag/Zaterdag nog niet.. vreemd hoor, ze komen bij Amazon toch allemaal van hetzelfde punt af?
[ Voor 26% gewijzigd door stfnz op 04-06-2025 10:52 ]
verkeerd topic
[ Voor 90% gewijzigd door carpebios op 04-06-2025 10:51 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Of per warehouse locatie. Of per postcode gebied, of per bezorgdienst.Medashkh schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:49:
Eigenlijk best triest bij BOL hoe hun orders verwerken. Ik heb op 4-4-2025 besteld en om 09:11 de bevestigingsmail gehad maar nog steeds geen Track&Trace. Ze verwerken het dus in willekeurige volgorde.
Omdat het niet per datum is maakt het niet meteen random of triest.
Het is heel normaal dat Bol pas in de nacht T&T stuurt.
Het komt echt wel. En als je meer zicht wil in de logistieke processen van ruim 500.000 pakketten per dag, er is vast een vacature.
My bad, ik bedoelde 4 aprilrc13x schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:47:
[...]
Het maakt dus precies niet uit of je vroeger of later hebt besteld 😅 ik heb op 4 april besteld & nog nietss
Mee eens.Medashkh schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:49:
Alleen vind ik het niet heel erg, zolang het geen impact heeft op de voorraad
Thanks voor het bewijs, deze dagen wordt er veel nepnieuws door trollen gedeeld. Hij zal vast de mogelijkheid hebben om op de volgende batch te wachten, maar snap wat je bedoeld met je bericht, thanks!Zorian schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:16:
[...]
[Afbeelding]
Nice, have fun!
[ Voor 56% gewijzigd door Gynnad op 04-06-2025 10:54 ]
Hoeveel kans zou ik hebben bij een duitse Mediamarkt?
Weet dat met de nintendo Wii wekenlang in NL uitverkocht was en in duitsland ze gewoon te koop waren.
Weet dat met de nintendo Wii wekenlang in NL uitverkocht was en in duitsland ze gewoon te koop waren.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Beetje te enthousiast met de onderkant geweest?
Kan je ook al bezig of is ie nog “locked”
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ach, over 10 minuten ligt die doos bij het oud papier. Als hij de switch maar niet perongeluk laat vallen
Mee eens, ook hier bij de eerste batch van 4 april en nog geen shipping terwijl dit hele topic al in de hype train zitMedashkh schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:49:

Vandaag al wat video's van MK World gezien, potverdikkie wat heb ik er zin in
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van Nedgame dat de bestelling is verzonden naar DHL, dus die komt morgen gewoon lekker binnen
Bij Nedgame staat de bestelling op verzonden, maar als ik de bestelling aanklik staat er nog geen verzending gevonden. DHL zegt bestelling aangemeld, dus nog niet ontvangen (verwacht ik pas vanavond).
Normaal kan je wel games spelen behalve die van Switch 1, want daar is die patch voor nodig
Coolblue zegt dit:
Als je op 18 april een e-mail hebt ontvangen met daarin de bevestiging dat je je Switch 2 op 5 juni kunt ophalen, én er zit een QR-code bij, dan kun je je bestelling op die dag ophalen in de winkel. Je ontvangt geen extra mail op de dag zelf. Neem de e-mail van 18 april met QR-code mee naar de winkel en toon deze aan een medewerker.
Als je op 18 april een e-mail hebt ontvangen met daarin de bevestiging dat je je Switch 2 op 5 juni kunt ophalen, én er zit een QR-code bij, dan kun je je bestelling op die dag ophalen in de winkel. Je ontvangt geen extra mail op de dag zelf. Neem de e-mail van 18 april met QR-code mee naar de winkel en toon deze aan een medewerker.
Ik bewaar de meeste dozen. Heeft toch een meerwaarde als je het weer wilt verkopen.Dennis1812 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:55:
Ach, over 10 minuten ligt die doos bij het oud papier. Als hij de switch maar niet perongeluk laat vallen
Nou, welterusten zometeen en om 0:00 direct van start gaan
(foto's van de inhoud van de doos zijn ook welkom
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1