Wel komedie die zin
Die heb ik net dus wel netjes ontvangen. Zal misschien anders zijn voor pre-orders.Masou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:58:
Coolblue zegt dit:
Als je op 18 april een e-mail hebt ontvangen met daarin de bevestiging dat je je Switch 2 op 5 juni kunt ophalen, én er zit een QR-code bij, dan kun je je bestelling op die dag ophalen in de winkel. Je ontvangt geen extra mail op de dag zelf. Neem de e-mail van 18 april met QR-code mee naar de winkel en toon deze aan een medewerker.
Precies. Ik sta in ieder geval morgen om 09:00 op de stoepfurjoe schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:59:
[...]
Die heb ik net dus wel netjes ontvangen. Zal misschien anders zijn voor pre-orders.
Net een mail van Nedgame,
"In ons distributiecentrum is zojuist een zending voor u ingepakt en verzonden. Hieronder vindt u de informatie over deze zending."
Uw pakket is vanaf vanavond (na 20:00 uur) te volgen op:
Track and Trace informatie met barcode
"In ons distributiecentrum is zojuist een zending voor u ingepakt en verzonden. Hieronder vindt u de informatie over deze zending."
[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 04-06-2025 11:01 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat is daar triest aan? Als jij nou morgen gewoon je pre-order binnenkrijgt, wat maakt het dan uit wiens order eerder verwerkt is? Als hij maar morgen op de release binnen is toch?Medashkh schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:49:
Eigenlijk best triest bij BOL hoe hun orders verwerken. Ik heb op 4-4-2025 besteld en om 09:11 de bevestigingsmail gehad maar nog steeds geen Track&Trace. Ze verwerken het dus in willekeurige volgorde.
Ik heb ook nog een aparte bestelling gedaan op deze dag zelf voor de nieuwe Pro controller en daar zit ook nog geen beweging in. Ga er overigens wel vanuit dat het goedkomt hoor.
Bij coolblue 2 bestellingen gedaan. Een voor de Switch en de ander voor de pro controller. Controller is sinds vandaag ingepakt maar nog geen beweging in de Switch bestelling...
edit: Bevestigingsmail van de switch kwam binnen op 8 april 9:58
[ Voor 16% gewijzigd door kazbal op 04-06-2025 11:03 ]
Zal wel gruwelijk druk zijn met alle mensen die de switch op gaan halen in de winkel. Ik heb de mijne bij Nintendo zelf besteld. Hij ligt al sinds gisteren bij DHL te wachten voor levering morgen. Ben benieuwd hoe laatMasou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:58:
Coolblue zegt dit:
Als je op 18 april een e-mail hebt ontvangen met daarin de bevestiging dat je je Switch 2 op 5 juni kunt ophalen, én er zit een QR-code bij, dan kun je je bestelling op die dag ophalen in de winkel. Je ontvangt geen extra mail op de dag zelf. Neem de e-mail van 18 april met QR-code mee naar de winkel en toon deze aan een medewerker.
Geen zorgen bij mij kwamen ze ook apart binnen!kazbal schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:03:
Bij coolblue 2 bestellingen gedaan. Een voor de Switch en de ander voor de pro controller. Controller is sinds vandaag ingepakt maar nog geen beweging in de Switch bestelling...
Ah die heb ik dus wel!Masou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:58:
Coolblue zegt dit:
Same here! Komt morgen mooi binnen dan:) nu hopen dat bezorger het afgeeft bij buren als ik niet thuis ben nog haha.carpebios schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:00:
Net een mail van Nedgame,
Playstation 5
Die kan zeer waarschijnlijk pas vanaf 20.00 vanavond inzien. Gebeurd bijna altijd bij nedgame.carpebios schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:57:
Bij Nedgame staat de bestelling op verzonden, maar als ik de bestelling aanklik staat er nog geen verzending gevonden. DHL zegt bestelling aangemeld, dus nog niet ontvangen (verwacht ik pas vanavond).
Weet niet of dat juiste waarheid is. Heb 18 april een email met QR code gekregen en vandaag een mailtje dat die niet op voorraad is.Masou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:58:
Coolblue zegt dit:
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Iemand na mij besteld heeft al een bevestiging binnen.. maar goed zolang het vandaag maar verzonden wordt prima. En hopen op een werkend apparaat. Had bij de Xbox meteen een dead on arrival te pakken
dan baal je hard.
ik zou gewoon met dat mailtje naar CB gaan...gewoon van de domme houdenMeneer iCy schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:05:
[...]
Weet niet of dat juiste waarheid is. Heb 18 april een email met QR code gekregen en vandaag een mailtje dat die niet op voorraad is.
Ik merk toch ook wel de spanning of alles wel goed gaat en morgen netjes binnenkomt. Mijn nuchtere ik verwacht geen probleem, het kind in deze bijna 41-jarige daarentegen... 😂
Tijdje terug had ik bij cooblue iets besteld en toen kreeg ik ook pas op de dag zelf dat ik het kon ophalen (terwijl het wel op voorraad was). Maar in dit geval hoop ik vandaag het afhaalbericht te krijgen 😁Masou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:42:
De coolblue klantenservice zegt dat het normaal is als je het afhaalbericht morgen pas krijgt.
Ik maak mij meer zorgen over de levering zelf. Pakketjes komen steeds later hier dus zal wel einde middag worden. Vanavond switchen naar afhaalpunt is geen garantie op levering volgende dag helaas. Maar goed, gewoon rustig wachten en moet ondertussen toch werkenLastpost. schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:06:
Ik merk toch ook wel de spanning of alles wel goed gaat en morgen netjes binnenkomt. Mijn nuchtere ik verwacht geen probleem, het kind in deze bijna 41-jarige daarentegen... 😂
Mail met bevestiging van bol net binnen gekregen, op 4 april besteld, betaald met ideal.
Bij ons flikkert de PostNL gast het pakketje gewoon in de tuin, ook als je thuis bent. Hij belt aan, smijt het pakketje op de grond (gisteren gaf hij er nog een schop tegenaan) en loopt direct weg.Stylze schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:04:
[...]
Same here! Komt morgen mooi binnen dan:) nu hopen dat bezorger het afgeeft bij buren als ik niet thuis ben nog haha.
M’n switch is ook door bol verstuurd (4 april besteld).
Ik kan nu in de PostNL app de bezorging wijzigen naar een pakket punt, hier staat bij “de volgende dag”, maar zou dit dan nog morgen zijn? Of de dag na de originele bezorgdag?
M’n stuurtjes zijn alleen nog niet verstuurd
Ik kan nu in de PostNL app de bezorging wijzigen naar een pakket punt, hier staat bij “de volgende dag”, maar zou dit dan nog morgen zijn? Of de dag na de originele bezorgdag?
Ik heb hem maanden geladen bij Nedgame besteld. Volgens hun site is het verzonden maar ik heb geen track of trace nummer gekregen en er staat ook niks bij 't bestelling.
Hebben andere hetzelfde gehad?
Na de originele bezorgdagAerox.2000 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:09:
Zou daar mee oppassen, meestal moet je dan gewoon een extra dag wachtenAerox.2000 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:09:
Hopelijk gaat het uitpakken snellerCyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:07:
[...]
Die status staat er gewoon op elk moment. Dat staat er al sinds de pre-order.Bij Donkey Kong staat precies hetzelfde en die wordt echt nu niet verpakt.
Dit is meestal een dag na de originele bezorgdatum. Dus vrijdag. Maar de wonderen bij PostNL bestaanAerox.2000 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:09:
Van mijn bestelling (Bol, bevestiging op 4 april 9:11) is alleen een T&T (PostNL) gemaakt voor de accessoires. De console zelf staat nog altijd ‘Wordt bezorgd. Transporteur onbekend’.
Ik had verwacht dat de hele order in dezelfde doos/verzending zou zitten? Nou ja, dan wachten we nog maar even.
Ik had verwacht dat de hele order in dezelfde doos/verzending zou zitten? Nou ja, dan wachten we nog maar even.
Net bpost track and trace code ontvangen van bol.com. Normaal verzend bol.com met PostNL maar zo te zien wouden ze voor Belgische klanten geen risico's nemen. Gelukkig steeds goede leveringen met bpost gehad!
Meestal wel. Maar in het verleden ook gehad dat pakettpunt een extra dag had, maar dat zag je dan pas ná selecteren afhaalpunt en je kon ook niet meer terug naar thuisbezorging kiezen..Aerox.2000 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:09:
Ik hoop van Bol ook nog wat binnen te krijgen. Had hem ook op 04-04 besteld, maar wel 'pas' om 14:00. Al waren ze toen nog op voorraad, want even later stond er Niet Leverbaar.
ik heb hem toen ook besteld rond de namiddag, want ik weet nog dat ik het toen via mijn telefoon op school heb gedaan. je krijgt hem heus wel direct!koen1911 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:12:
Ik hoop van Bol ook nog wat binnen te krijgen. Had hem ook op 04-04 besteld, maar wel 'pas' om 14:00. Al waren ze toen nog op voorraad, want even later stond er Niet Leverbaar.
Mensen al iets van de MediaMarkt vernomen?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Normale switch en track en trace ontvangen - POSTNL - Creditcard betaling
Had al 2 dagen in de dhl app dat ie aangekondigd was, heb nu net mail gehad dat hij is verstuurd.radicalbyte schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:09:
Ik heb hem maanden geladen bij Nedgame besteld. Volgens hun site is het verzonden maar ik heb geen track of trace nummer gekregen en er staat ook niks bij 't bestelling.
Dus goede kans dat ie morgen binnen is .
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik heb een verzendbevestiging van Bol! Dat geldt overigens alleen voor de console. Ik had ook een hoes besteld maar die is nog niet verzonden.
In mijn DHL is de zending van de Mediamarkt zichtbaar.Christiano007 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:14:
Mensen al iets van de MediaMarkt vernomen?
Geen mail van MM zelf. Maar lijkt goed te komen dus.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ik krijg net een mailtje van BOL dat mijn Switch 2 eraan komt
*Checkt track & trace*
morgen tussen 15:30 en 18:00
Ik kan gewoon gaan werken dus.

*Checkt track & trace*

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
mijn track & trace zegt nog geen uren maar dat is normaal bij bpost, aangezien ze dat pas laten weten wanneer zij effectief vertrekken (de exacte uren dan). ben gewoon blij dat hij verzonden gaat worden
Ik heb nog geen verzendbevestiging helaas. Maar die zal vast en zeker komen. Hoewel ik weinig game, heb ik de Switch 2 wel besteld. Hopelijk heb ik hier straks meer tijd voor, want de Nintendo Switch OLED vond ik redelijk achterhaald/langzaam. Ben benieuwd! Ik game op onze 4K televisie en hoop dat de games er een stuk mooier uit komen te zien.
Bedankt voor het delen! Zou mooi zijn als hij er dit weekend is. Inladen van de switch library zal ook wel even gaan duren.Saigonn schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:13:
@hantheman @zzattack ik heb vannochtend Toychamp even gebeld, kreeg te horen dat ze zich wel klaar maken om de consoles te versturen.
En dat dit 1 a 2 dagen kon duren afhankelijk van de pakket dienst
Dus niet al te veel vertouwen dat ik morgen het systeem al vast heb... ik ga van vrijdag uit
My Switch 2 bundle and pro controller orders (separate) are both for shipping and both still in "betaald" status. I ordered the console at around 10:15 on April 8th.ifajta schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:14:
[Afbeelding]
Has anyone had it shipped yet other than pickup at the coolblue store?
Ik bewaar die dozen altijd. Kan goed van pas komen bij bijv. verhuizing of verkoop.Dennis1812 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:55:
Ach, over 10 minuten ligt die doos bij het oud papier. Als hij de switch maar niet perongeluk laat vallen
Dat is mooi nieuws :-) ik heb op 18 april zo'n mail gehad met qr code om het op te halen. En dat is inderdaad anders dan bij andere bestellingen om af te halen bij coolblue; in de bevestingsmail zat daar geen qr code, die werd op de dag zelf gemaild.Masou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:58:
Coolblue zegt dit:
Soms verandert het tijdstip op de dag zelf nog dus houd dat even in de gaten morgenochtend.Mog schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:17:
Ik krijg net een mailtje van BOL dat mijn Switch 2 eraan komt![]()
*Checkt track & trace*
![]()
Goed om te zien dat vele al updates krijgen bij de verschillende webshops!
Zelf nog 'transporteur onbekend' bij Bol.com maar ik ga er vanuit dat er best wat orders geplaatst zijn en dat het uiteindelijk gewoon voor iedereen update.
Zoals een wijze man ooit zei 'Geduld is een schone zaak'
Alleen is het vaak op dit soort momenten moeilijk op te brengen
Zelf nog 'transporteur onbekend' bij Bol.com maar ik ga er vanuit dat er best wat orders geplaatst zijn en dat het uiteindelijk gewoon voor iedereen update.
Zoals een wijze man ooit zei 'Geduld is een schone zaak'
Alleen is het vaak op dit soort momenten moeilijk op te brengen
Voor mij juist andersomThomas schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:16:
Ik heb een verzendbevestiging van Bol! Dat geldt overigens alleen voor de console. Ik had ook een hoes besteld maar die is nog niet verzonden.
Waarschijnlijk zal je dan snel het T&T nummer ontvangenradicalbyte schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:09:
Nou, ik gok het er niet op. Moet er wel 65 km enkele reis voor rijden.rbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:06:
[...]
ik zou gewoon met dat mailtje naar CB gaan...gewoon van de domme houden
Gok ik liever op een duitse mediamarkt. Die zijn dichterbij.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Zojuist een mail gekregen van bol.com! Volgens T&T komt 'ie ergens tussen 09:45 en 12:15 aan, kan niet wachten!
Ieder zn ding natuurlijk.Sir_Lion schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:20:
[...]
Ik bewaar die dozen altijd. Kan goed van pas komen bij bijv. verhuizing of verkoop.
Maar het kost mij teveel ruimte.
Die van de tv heb ik dan wel. Dat ding is lastig te verhuizen zonder schade. Maar een switch kan je nog in je rugzak meenemen als het moet.
Anders heb ik een berging extra nodig voor alle dozen.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Switch 2 + MKW, betaald met iDeal op 4 april, is hier dan ook eindelijk verzonden 
Helaas morgen nog gewoon werken, maar daarna kunnen we los
Helaas morgen nog gewoon werken, maar daarna kunnen we los
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Net reactie van hun gekregen: het is ingepakt en wordt vanavond verstuurd. Phew :-)DarrylNL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:21:
[...]
Waarschijnlijk zal je dan snel het T&T nummer ontvangen
Gezien ik een mail heb gehad van Coolblue voor afhalen, wou ik de bestelling bij Bol annuleren, maar er kwam een (werk)telefoontje tussendoor en nu ben ik te laat met annuleren. Maar dat was offtopic, ontopic gezien: ik heb zojuist gelijk aangepast naar "bezorgen bij Pakketpunt", daar liggen de pakketten doorgaans voor uiterlijk 12:00 klaar. Wellicht is dat nog een optie voor jou?Mog schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:17:
Ik krijg net een mailtje van BOL dat mijn Switch 2 eraan komt![]()
*Checkt track & trace*
![]()
Coolblue is nu ook de bezorg bestellingen aan het verwerken:
:strip_exif()/f/image/qOytl714flKRDgXfWuyoYgGJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door harydoo op 04-06-2025 11:28 ]
Ik vermoed dat je bij Intertoys en MM ook wel kans maakt om op te halenflexxdk schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:23:
Zojuist een mail gekregen van bol.com! Volgens T&T komt 'ie ergens tussen 09:45 en 12:15 aan, kan niet wachten!
Zo he wat is er met de onderkant van je doos gebeurt? Is de Switch wel oke?
Is het niet zo dat als je een wijziging aanbrengt in de bezorging, deze pas 1 dag later naar de nieuwe locatie gaat? (zowel PostNL als DHL)Satom schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:25:
[...]
Gezien ik een mail heb gehad van Coolblue voor afhalen, wou ik de bestelling bij Bol annuleren, maar er kwam een (werk)telefoontje tussendoor en nu ben ik te laat met annuleren. Maar dat was offtopic, ontopic gezien: ik heb zojuist gelijk aangepast naar "bezorgen bij Pakketpunt", daar liggen de pakketten doorgaans voor uiterlijk 12:00 klaar. Wellicht is dat nog een optie voor jou?
Het lijkt wel of ze bij cb alfabetisch verzenden. Zit ik mooi aan het einde van het alfabet en nog niks gehoord, 8 april besteld...
De Nintendo Switch 2 + Mario Kart World van mijn partner, besteld op 4 april bij bol, is onderweg en wordt morgen bezorgd door PostNL.
Mijn Nintendo Switch 2 (console only), ook besteld op 4 april bij bol, heeft nog geen statuswijziging.
Mijn Nintendo Switch 2 (console only), ook besteld op 4 april bij bol, heeft nog geen statuswijziging.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Vaak wel is mijn ervaringturkeyhakan schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:30:
[...]
Is het niet zo dat als je een wijziging aanbrengt in de bezorging, deze pas 1 dag later naar de nieuwe locatie gaat? (zowel PostNL als DHL)
Dat zal heel goed kunnen, ik heb Z als beginletter dus voorlopig hoor ik nog niks denk ik hahaCpt.Chaos schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:31:
Het lijkt wel of ze bij cb alfabetisch verzenden. Zit ik mooi aan het einde van het alfabet en nog niks gehoord, 8 april besteld...
Ik heb zo’n pakketpunt nog nooit gebruikt, dus ik weet de aankomsttijden niet. Maar ik kan het even proberen. Hoef ik in ieder geval niet de hele dag thuis te blijven en zenuwachtig te doen.Satom schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:25:
[...]
Ik heb zojuist gelijk aangepast naar "bezorgen bij Pakketpunt", daar liggen de pakketten doorgaans voor uiterlijk 12:00 klaar. Wellicht is dat nog een optie voor jou?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik kijk net bij mij in de DHL app en ik zie hetzelfde staatnrobinjongen schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:14:
Intertoys heeft de levering bij DHL aangemaakt.
Geen communicatie vanuit hun zelf. Preorder gedaan op 27-05.
[Afbeelding]

Zojuist ook de mail gehad van bol.com met de T&T van PostNL (11.15 uur - 13.45 uur).
Besteld op 4 april om 9:30 uur de MK bundle. De bestelling met de accessoires is nog niet geüpdatet. Op de creditcard staat de betaling nog steeds als gereserveerd.
Besteld op 4 april om 9:30 uur de MK bundle. De bestelling met de accessoires is nog niet geüpdatet. Op de creditcard staat de betaling nog steeds als gereserveerd.
Ligt maar net aan het tijdstip dat je het wijzigt.turkeyhakan schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:30:
[...]
Is het niet zo dat als je een wijziging aanbrengt in de bezorging, deze pas 1 dag later naar de nieuwe locatie gaat? (zowel PostNL als DHL)
Al heb ik bij postnl ingesteld dat ze automatisch naar een pakketpunt gaan ipv bij bij mij thuis. En die komen ook gewoon op de beloofde dag.
"Bestelling verzonden (#3185****)"
Yay, thanks Nedgame! Hopelijk komt 'ie morgen een beetje op tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Disfigured op 04-06-2025 11:34 ]
Yes ! Nedgame heeft mijn ook net verzonden 🥳
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Dat is wat ik ook dacht , totdat iemand hier op tweakers liet weten dat het plots toch kon.TheKillingBean schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:19:
[...]
Ik dacht dat je bij Intertoys geen pre-orders kon plaatsen maar dat je alleen kan kopen in de winkels? Of komt dit buiten Nederland vandaan?
Ik heb mijn bestelling ook gedaan bij Intertoys op de 28e.
Wellicht is dat afhankelijk van locatie van het pakketpunt en distributiecentrum? Mijn bezorgvoorkeuren staan standaard op pakketpunt, maar toch wisselt dat nog wel eens naar "levering aan huis". Mijn ervaring is, dat als ik het zo snel als mogelijk het aanpas, dat het vaak goed gaat.turkeyhakan schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:30:
[...]
Echter, ik ben morgen zo goed als de hele dag niet thuis. Mocht het toch 1 dag later worden, is het geen ramp, maar wel goed dat je het aankaart.
Leuk! Misschien moet je het bestelnummer werwijderen. 👀Disfigured schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:34:
"Bestelling verzonden (#3185****)"
Wat gek, die van mij heeft nog 0 vooruitgang bij Coolblue, terwijl ik toch erg snel was met bestellen.harydoo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:26:
Coolblue is nu ook de bezorg bestellingen aan het verwerken:
[Afbeelding]
Mag ik vragen wanneer je besteld hebt en rond welke tijd?
Mijn bevestigingsmail kwam binnen op 8 April om 09:59
[ Voor 4% gewijzigd door Joshoon op 04-06-2025 11:38 ]
Ik heb de laatste vier cijfers weggehaald.Salvodaze schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:35:
[...]
Leuk! Misschien moet je het bestelnummer werwijderen. 👀
hier ook bol.com bestelling 4 april 09:54 maar nog niks vernomen kwa verzending gaat ook om de losse console zonder MKW.
Nedgame heeft wel de piranha camera verzonden maar niet de opberg hoezen (edit net binnen dat ze die dus apart opsturen ?!?!?!)
en allyourgames heeft na genoegen alles verzonden op banaza na wat logisch is.
Nedgame heeft wel de piranha camera verzonden maar niet de opberg hoezen (edit net binnen dat ze die dus apart opsturen ?!?!?!)
en allyourgames heeft na genoegen alles verzonden op banaza na wat logisch is.
[ Voor 9% gewijzigd door copywizard op 04-06-2025 11:39 ]
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ik heb ook bij bol besteld op 4 april rond 09:00-09:30 met creditcard. Ik zie echter geen reservering op de creditcard. Was/is dat bij jullie wel? Status is nog “wordt bezorgd”.
Reservering op cc vervalt na x dagen.Tha-PC-Legend schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:40:
Ik heb ook bij bol besteld op 4 april rond 09:00-09:30 met creditcard. Ik zie echter geen reservering op de creditcard. Was/is dat bij jullie wel? Status is nog “wordt bezorgd”.
Haters everywhere but I don’t really care
Same! Ook bij Intertoys besteld en de zending ook bij mij al aangemeld.DonAnGill schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:33:
[...]
Ik kijk net bij mij in de DHL app en ik zie hetzelfde staatn
Mijn kale Switch 2 van Bol is nu ook verzonden met DHL.
Besteld op 12 mei.
En morgen mijn MK bundel Switch 2 ophalen bij Coolblue.
Besteld op 12 mei.
En morgen mijn MK bundel Switch 2 ophalen bij Coolblue.
[ Voor 27% gewijzigd door H.Boss op 04-06-2025 11:41 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Dan is de uitlevering in ieder geval niet chronologisch, ik had 'm 9:06 besteld en nog geen updates
Ik heb wel lange tijd een reservering gehad op de CC, deze is ook weggeweest en weer terug gekomen, maar op dit moment heb ik GEEN reservering van bol op de CC.Tha-PC-Legend schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:40:
Coolblue update: nu is de pro controller overgeschakeld naar "inpakken", maar Switch bundle is nog in "betalen".
Ik heb daar net een vraag over gesteld bij Bol.com, maar ze zeggen dat dit normaal is. Leverbelofte is voor morgen 5 juni!Tha-PC-Legend schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:40:
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt (Bol).
Ben benieuwd of hij morgen komt
Ik heb de bevestigingsmail gekregen op 8 april om 10:05. Misschien gaat het op alfabetische volgorde. Of omdat ik de extra Joycons erbij heb besteld.Joshoon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:36:
[...]
Wat gek, die van mij heeft nog 0 vooruitgang bij Coolblue, terwijl ik toch erg snel was met bestellen.
:strip_exif()/f/image/ijQVJ7cUiMlOoeaqgRGncJhD.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee wat TOT. betekent bij de datum?
Mediamarkt order overigens....
[ Voor 3% gewijzigd door rbfotoeu op 04-06-2025 11:43 ]
Welke besteldatum? De mijne van 19 mei 2025 is echt net aan een PostNL nummer gekoppeldMyNameIs schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:41:
De Pro controller had ik ook al besteld bij hun, wat eerder icm met een andere bundel, en die was eerder op de dag al gekoppeld aan een PostNL nummer. Dus het gaat gewoon op volgorde van bestellen
Overigens van beide nog niks te zien op mijn CC
[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 04-06-2025 11:46 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ha, nouja zolang die alfabetische volgorde er maar niet voor zorgt dat men met een Z worden overgeslagen.harydoo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:42:
[...]
Ik heb de bevestigingsmail gekregen op 8 april om 10:05. Misschien gaat het op alfabetische volgorde. Of omdat ik de extra Joycons erbij heb besteld.
De tussenvoegsels van mijn achternaam begint met een V, en mijn achternaam zelf met een H, dus ik hoop dat ze de tussenvoegsels dan niet meepakken haha
Ik heb net even gekeken en heb precies hetzelfde: controller is "onderweg" en S2 'ligt klaar om ingepakt te worden'. no stresskazbal schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:03:
Ik heb een DHL T&T van coolblue, besteld 10:15 op 8 AprilJoshoon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:36:
[...]
Wat gek, die van mij heeft nog 0 vooruitgang bij Coolblue, terwijl ik toch erg snel was met bestellen.
dat lijkt me normaal, niet? ze zijn net verpakt en moeten nog opgestuurd worden naar postnlMyNameIs schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:41:
4 april tijdens de eerste preorder! Ik moet nog wel even uitzoeken hoe ik al mijn save games ga overzetten met meerdere profielen / accounts, dus ik start waarschijnlijk toch pas vrijdag met TOTKspartacusNLD schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:43:
[...]
Welke besteldatum? De mijne van 19 mei 2025 is echt net aan een PostNL nummer gekoppeld
De Pro controller had ik ook al besteld bij hun, wat eerder icm met een andere bundel, en die was eerder op de dag al gekoppeld aan een PostNL nummer. Dus het gaat gewoon op volgorde van bestellen
Ze worden niet opgestuurd naar PostNL, maar PostNL komt ze ophalen.......rc13x schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:47:
[...]
dat lijkt me normaal, niet? ze zijn net verpakt en moeten nog opgestuurd worden naar postnl
Save games zijn toch online opgeslagen (hoop ik)? Ik heb namelijk geen back-up gemaakt van mijn voortgang...MyNameIs schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:47:
[...]
4 april tijdens de eerste preorder! Ik moet nog wel even uitzoeken hoe ik al mijn save games ga overzetten met meerdere profielen / accounts, dus ik start waarschijnlijk toch pas vrijdag met TOTK
heb het zelfde staan bij mijn bestelling nog geen updatesrbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:43:
[Afbeelding]
Iemand een idee wat TOT. betekent bij de datum?
Mediamarkt order overigens....
hmm ik heb op 8 mei besteldspartacusNLD schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:43:
[...]
Welke besteldatum? De mijne van 19 mei 2025 is echt net aan een PostNL nummer gekoppeld
Overigens van beide nog niks te zien op mijn CC
Misschien komt die van mij later.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1