Ik zit gewoon in dit topic als een soort voorpret. Track&Trace-voorpret. Ook ik wacht (18 april) op een Bol-bevestiging, zonder paniek. Gewoon. Omdat ik ernaar uitkijk.
Dat is bij mij het geval. Bij Bol kennelijk ingesteld om het thuis te leveren, maar bij PostNL eerder al de voorkeur gegeven voor pakketpunt. Staat ook bij dat morgen geleverd wordt, maar nog geen tijdstip. Ik zie het wel. Persoonlijk geen zin om thuis te moeten wachten op een pakketje en dan vind ik ophalen in de buurt fijner.daveytje schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:34:
[...]
Ligt maar net aan het tijdstip dat je het wijzigt.
Al heb ik bij postnl ingesteld dat ze automatisch naar een pakketpunt gaan ipv bij bij mij thuis. En die komen ook gewoon op de beloofde dag.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dSZvVaUgaaBGkQHB4J59PrGK.jpg?f=user_large)
Zojuist ook op de Intertoys website verandering waargenomen! Ipv "in afwachting " nu dus "ligt klaar/geleverd "
Ziet er naar uit dat ik hem toch morgen binnen krijg

Ik verwacht dat men bij bol misschien verzendt in volgorde van regio. Handig voor PostNL. Of achternaam. Maar niet op ordernummer in elk geval. Maakt ook allemaal niet uit, maar gezien de hysterie hier groot is voedt het wel mijn gedachten.
Misschien handig om je provincie erbij te vermelden als je je verzendbevestiging hebt. Blijken jullie allemaal uit dezelfde provincie te komen
Misschien handig om je provincie erbij te vermelden als je je verzendbevestiging hebt. Blijken jullie allemaal uit dezelfde provincie te komen
Hier ook de bevestiging van bol voor levering morgen. Switch besteld op 4 april, pro ook onderweg, besteld in mei.
Cyberpunk ook in mei besteld maar die staat nog stil en geen verzendbevestiging maar die volgt hopelijk nog.
Nu weer “balen” dat postnl pas morgen einde dag komt…
Cyberpunk ook in mei besteld maar die staat nog stil en geen verzendbevestiging maar die volgt hopelijk nog.
Nu weer “balen” dat postnl pas morgen einde dag komt…
ik was al even bang dat de mijne met postNL zou komen maar gelukkig gebruiken ze in België toch vaker bPost
Bol heeft meerdere distributiecentra. Kan dus zijn dat je bij DC1 al bent ingepakt, maar als je dus door DC2 wordt geholpen misschien pas om 16:00 bij wijze van spreken.
Pro controller is wel onderweg van Bol.com maar de Switch 2 + Mario Kart nog niet. Op dezelfde datum aangeschaft.
[ Voor 15% gewijzigd door souljah1h op 04-06-2025 11:57 ]
Ja hier worden ze standaard in het trappenhuis gedumpt. Meestal zijn ze er voor 15:00 bij een pakketpunt. Ben benieuwd. Kan hem toch pas vrijdag ophalen XD.L23 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:51:
[...]
Dat is bij mij het geval. Bij Bol kennelijk ingesteld om het thuis te leveren, maar bij PostNL eerder al de voorkeur gegeven voor pakketpunt. Staat ook bij dat morgen geleverd wordt, maar nog geen tijdstip. Ik zie het wel. Persoonlijk geen zin om thuis te moeten wachten op een pakketje en dan vind ik ophalen in de buurt fijner.
Ook hier een verzendbevestiging
Bestelling van Nintendo ligt net over de grens zo te zien.
We, 04.06.2025, 01:52, Dorsten, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center
We, 04.06.2025, 01:52, Dorsten, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center
Ik heb hetzelfde bij coolblue. Switch op 8 april besteld en de controller ongeveer een week geledensouljah1h schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:56:
Pro controller is wel onderweg van Bol.com maar de Switch 2 + Mario Kart nog niet. Op dezelfde datum aangeschaft.
Ik heb op 4 april de Switch 2 besteld. Op een latere datum de Pro controller en weer een andere datum een carry case.
Ik heb nu wel een track & trace voor de Pro controller, maar niet voor m'n Switch 2.
Bezorgen ze allen in één keer en daarom maar een t&t code? Of hoor ik ook nog een aparte bevestiging en t&t te krijgen voor de Switch 2?
Iemand die dat weet? Ik kan het ook gewoon aan bol vragen natuurlijk 😅
Ik heb nu wel een track & trace voor de Pro controller, maar niet voor m'n Switch 2.
Bezorgen ze allen in één keer en daarom maar een t&t code? Of hoor ik ook nog een aparte bevestiging en t&t te krijgen voor de Switch 2?
Ondertussen verzonden en een DHL track and trace ontvangen. Ter info: besteld op 08/04/25 om 10:06.
Yean schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:29:
Besteld bij eerste wave pre-orders Coolblue.nl en nu net is de status veranderd van "Betalen" naar "Inpakken". Verlof voor morgen is ook geregeld =)
[Afbeelding]
Als je losse bestellingen plaatst krijg je ook losse bezorgingen.GasProblem schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:01:
Ik heb op 4 april de Switch 2 besteld. Op een latere datum de Pro controller en weer een andere datum een carry case.
Bij Amazon niet, die verzamelt vaak alle producten (verspreid over meerdere bestellingen) die je op dezelfde dag hebt besteld en combineert ze. In principe een prima actie van ze. Maar soms heb ik bepaalde producten die ik niet graag in 1 doos aantref..RollieBollie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:03:
[...]
Als je losse bestellingen plaatst krijg je ook losse bezorgingen.
[ Voor 4% gewijzigd door turkeyhakan op 04-06-2025 12:05 ]
Hier ook een verzend bevestiging van Nedgame, was vorige week besteld
ze hadden 2 extra batches, eerste wordt morgen geleverd en 2de die volgende week de 13de beschikbaar is
Wordt nog wat met DHL, gisteren nog een pakket gehad die hun ruim 3 uur te vroeg hadden bezorgd
ze hadden 2 extra batches, eerste wordt morgen geleverd en 2de die volgende week de 13de beschikbaar is
Wordt nog wat met DHL, gisteren nog een pakket gehad die hun ruim 3 uur te vroeg hadden bezorgd
[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 04-06-2025 12:08 ]
Net bevestiging gekregen van Nedgame dat mijn bestelling verzonden is! Switch 2 + Mario Kart bundel en een Switch 2 Pro Controller. Op 2 april besteld.
Haha hopelijk verpakken ze het goed dan voor je, mijn postnl is een chille vent, maar de amazon couriers hebben ook die praktijken bij ons die jij beschrijft:)Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:09:
[...]
Bij ons flikkert de PostNL gast het pakketje gewoon in de tuin, ook als je thuis bent. Hij belt aan, smijt het pakketje op de grond (gisteren gaf hij er nog een schop tegenaan) en loopt direct weg.
Playstation 5
Ook bij de eerste golf besteld, maar hier nog inpakken, denk dat ze druk bezig zijn dus zal vast goed komen.Yean schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:29:
Besteld bij eerste wave pre-orders Coolblue.nl en nu net is de status veranderd van "Betalen" naar "Inpakken". Verlof voor morgen is ook geregeld =)
[Afbeelding]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hier exact dezelfde situatie. Toch iets geruster, we maken ons weer gek zo samen 😜EnigmaNL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:07:
Net bevestiging gekregen van Nedgame dat mijn bestelling verzonden is! Switch 2 + Mario Kart bundel en een Switch 2 Pro Controller. Op 2 april besteld.
Nog geen bericht van Coolblue. Heb gelukkig bol.com als eerste gedaan. Nu moet PostNL nog optijd leveren.
Klopt voor 95%. Sommige games ondersteunen geen cloudsaves. Zoals Splatoon 2, Pokémon Scarlet, Shield, Sword, etc, Minecraft: Nintendo Switch Edition, DAEMON X MACHINA en enkele anderen. Zie voor het overzicht Which Nintendo Switch Titles Are Compatible with Save Data Cloud Backup? | Nintendo Support.turkeyhakan schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:48:
[...]
Save games zijn toch online opgeslagen (hoop ik)? Ik heb namelijk geen back-up gemaakt van mijn voortgang...
Verder worden enkel de saves bewaard van accounts die lid zijn van NSO. Bij de overige accounts werkt dit dus niet. Daarom is het aan te raden alles via de officiële manier over te zetten (staat in de nieuwspagina van je Switch 1 of Gegevensoverdracht naar Nintendo Switch 2 | Hardware | Nintendo NL). Ook worden dan je Mii's enzo overgezet.
[ Voor 10% gewijzigd door Bliksem B op 04-06-2025 12:39 ]
Ik had niet eens door dat het morgen al zo ver was! De tijd gaat zo snel... Het mailtje van Nedgame was dus een leuke verrassing.FrankWar schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:12:
[...]
Hier exact dezelfde situatie. Toch iets geruster, we maken ons weer gek zo samen 😜
Ik heb tot nu toe letterlijk geen enkele mail van verzending gehad. Niet van bol.com voor de controller, sd kaart en een game..
Niet van cool blue voor de console/mkw zelf
Naja wachten rustig af.
Niet van cool blue voor de console/mkw zelf
Naja wachten rustig af.
Je kan bij Coolblue normaliter tot 23:59 bestellen en dan komt het de dag erna al in huis. Die verzendbevestiging komt vandaag echt wel, misschien wel voor sommigen als jullie al in bed liggen.
Ik zie het morgenvroeg wel als ik vanavond nog geen bevestiging heb.
Coolblue heeft mij ook een ophaalbevestiging gestuurd!
Kan niet wachten
Kan niet wachten
Ik had 4 april om 09:46 de bevestiging gekregen bij bol.com, en zojuist een t&t van PostNL gekregen. Regio Zuid-Holland.
Hier ook verzendbevestiging gehad van bol. 4 april besteld om 9u45. Jammer genoeg is het bpost. Hier is post nl dan weer veel beter. Als je bij bpost niet thuis bent durven ze het al is over de poort gooien, al paar keer klacht ingediend maar word niks mee gedaan.
Ik zit nog steeds te wachten op verzendbevestiging van Fnac. Alleen staat hier ineens UPS met een pakket van Fnac voor de deur
We got him.gif

We got him.gif

Wanneer had je je bestelling geplaatst?VirinR schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:25:
Coolblue heeft mij ook een ophaalbevestiging gestuurd!
Kan niet wachten
Dat is wel een heerlijke verrassing. (Al is het raar dat iets zonder bevestiging of tracking maar bezorgd wordt haha)MrGizMo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:28:
Ik zit nog steeds te wachten op verzendbevestiging van Fnac. Alleen staat hier ineens UPS met een pakket van Fnac voor de deur
![]()
We got him.gif
Hetzelfde hier maar via de My DHL app kan ik zien dat een pakket van MediaMarkt vanochtend om 11:08 aangemeld is. Hopelijk worden alle pakketten vandaag netjes verzonden!Reave schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:49:
[...]
heb het zelfde staan bij mijn bestelling nog geen updates
Voor iedereen die bang is dat ie morgen de hele dag moet wachten op zijn bol bestelling: Je zou in de PostNL app je ALGEMENE bezorgvoorkeur (die geldt dus voor elk pakket) kunnen wijzigen naar een PostNL punt of pakket automaat. Hij gaat daar dan rechtstreeks heen. En dan vrijdag weer ff terugzetten naar je gebruikelijke voorkeur.
[ Voor 8% gewijzigd door joblamie op 04-06-2025 12:31 ]
Ik ben banger dat alle Switch 2's aan de kant liggen voor pre-orders.joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:30:
Voor iedereen die bang is dat ie morgen de hele dag moet wachten op zijn bol bestelling: Je zou in de PostNL app je bezorgvoorkeur kunnen wijzigen naar een PostNL punt of pakket automaat. Hij gaat daar dan rechtstreeks heen. En dan vrijdag weer ff terugzetten naar je gebruikelijke voorkeur.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Even een dingetje,
Mijn vriendin heeft haar eigen OLED Switch, ik ook.
Nu speelt zij heel veel Animal Crossing, maar deze game heb ik op mijn account staan.
Als wij nu allebei een nieuwe Switch 2 hebben, kan zij dan nog steeds op haar account op haar nieuwe Switch 2 Animal Crossing spelen?
Mijn vriendin heeft haar eigen OLED Switch, ik ook.
Nu speelt zij heel veel Animal Crossing, maar deze game heb ik op mijn account staan.
Als wij nu allebei een nieuwe Switch 2 hebben, kan zij dan nog steeds op haar account op haar nieuwe Switch 2 Animal Crossing spelen?
Mijn vriendin heeft de MKW bundel later besteld dan de losse console van mijzelf en die heeft al een tracking nr van BOL ontvangen.
Kunnen mensen hier bevestigen dat als ze een tracking nr hebben van BOL dat dit voor de MKW bundel is en niet voor de losse console?
Want dan denk ik dat ze eerst de bundels doen ipv de losse consoles?
Kunnen mensen hier bevestigen dat als ze een tracking nr hebben van BOL dat dit voor de MKW bundel is en niet voor de losse console?
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ieuw, blijkbaar verstuurd Coolblue dit pakketje met DHL. Normaal komen ze altijd met PostNL. Mijn ervaringen met DHL zijn niet best in deze buurt.
Livraison prévue le 5 Juin 2025Ambling_Alp schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:29:
[...]
Dat is wel een heerlijke verrassing. (Al is het raar dat iets zonder bevestiging of tracking maar bezorgd wordt haha)
En attente de prise en charge par le transporteur
Snap er niks van

Bij mij staat deze dus op dispatched maar 'Delivery appointment scheduled' en dan bezorging op 10 Juni. Geen idee of het dan nog eerder kan uitvallen, maar de kans lijkt me dan minder groot? Beetje vreemd weer.joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:49:
Amazon NL heeft sinds gister een reservering staan op mijn CC, mogelijk gaan die dus toch al vandaag verzenden ipv levering op 10 juni pas.

Hmmm, ik heb exact hetzelfde inderdaad. Dan moet ie toch van aardig ver komen als ie wel al verzonden is maar toch dinsdag pas komt.stfnz schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:33:
[...]
Bij mij staat deze dus op dispatched maar 'Delivery appointment scheduled' en dan bezorging op 10 Juni. Geen idee of het dan nog eerder kan uitvallen, maar de kans lijkt me dan minder groot? Beetje vreemd weer.
[Afbeelding]
Pakket automaat zit hier altijd vol, dus dat doe ik niet meerjoblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:30:
Voor iedereen die bang is dat ie morgen de hele dag moet wachten op zijn bol bestelling: Je zou in de PostNL app je ALGEMENE bezorgvoorkeur (die geldt dus voor elk pakket) kunnen wijzigen naar een PostNL punt of pakket automaat. Hij gaat daar dan rechtstreeks heen. En dan vrijdag weer ff terugzetten naar je gebruikelijke voorkeur.
Ja maar is toch wel gek dat men die veel later heeft besteld al een T&T binnen hebben?Poulske schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:22:
Je kan bij Coolblue normaliter tot 23:59 bestellen en dan komt het de dag erna al in huis. Die verzendbevestiging komt vandaag echt wel, misschien wel voor sommigen als jullie al in bed liggen.
Bezorgbevestiging gehad van Coolblue. Ze bezorgen hem bij mij zelf (edit: CoolblueBezorgt) en ik krijg vanavond een specifiek tijdvak van 1 uur. Staat nu nog tussen 07:00 en 22:00.
[ Voor 7% gewijzigd door lobbrecht.ai op 04-06-2025 12:37 ]
Coolblue heeft nogmaals bevestigd dat een extra bevestigingsmail voor ophalen niet nodig is om de bestelling morgen op te halen.
Ondertussen ook een mail gehad met bericht dat de Switch onderweg is met de track and trace .
Besteld van Intertoys ,bezorging via DHL .
Noord Brabant.
Besteld van Intertoys ,bezorging via DHL .
Noord Brabant.
[ Voor 9% gewijzigd door DonAnGill op 04-06-2025 13:00 ]
En de tweede mail ook ontvangen van bol, dus als het goed is worden hier twee Switch 2's bezorgd morgen voor mij en mijn wederhelft.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik ken het systeem niet van Coolblue, maar vermoedelijk picken ze de orders op basis van regio. Denk niet dat het op basis van tijdstip bestelling gaat.Joshoon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:35:
[...]
Ja maar is toch wel gek dat men die veel later heeft besteld al een T&T binnen hebben?
Zijn dit MKW bundels of losse consoles?THE_BASE schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:38:
En de tweede mail ook ontvangen van bol, dus als het goed is worden hier twee Switch 2's bezorgd morgen voor mij en mijn wederhelft.
can confirm.copywizard schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:32:
Mijn vriendin heeft de MKW bundel later besteld dan de losse console van mijzelf en die heeft al een tracking nr van BOL ontvangen.
Betekend dat dan ook dat een bepaalde regio buiten de boot kan gaan vallen?Poulske schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:39:
[...]
Ik ken het systeem niet van Coolblue, maar vermoedelijk picken ze de orders op basis van regio. Denk niet dat het op basis van tijdstip bestelling gaat.
Hier nog niks ontvangen van Bol, MKW bundel besteld op 4 april.
[ Voor 34% gewijzigd door CarpeVentum op 04-06-2025 12:44 ]
Fijn die extra bevestiging!Masou schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:36:
Coolblue heeft nogmaals bevestigd dat een extra bevestigingsmail voor ophalen niet nodig is om de bestelling morgen op te halen.
Dhl staat bij mij automatisch ingesteld op pakketautomaat.harydoo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:32:
Ieuw, blijkbaar verstuurd Coolblue dit pakketje met DHL. Normaal komen ze altijd met PostNL. Mijn ervaringen met DHL zijn niet best in deze buurt.
Betreft jou bestelling een losse console dus niet de MKW bundel?CarpeVentum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:43:
Hier nog niks ontvangen van Bol
thanks
[ Voor 26% gewijzigd door copywizard op 04-06-2025 12:44 ]
Ja dat is ook het vreemde, want ze hebben gister op Amazon.nl weer Switch 2's verkocht met levering voor Vrijdag/Zaterdag. Snap het niet maar goed.joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:34:
[...]
Hmmm, ik heb exact hetzelfde inderdaad. Dan moet ie toch van aardig ver komen als ie wel al verzonden is maar toch dinsdag pas komt.
Ik heb op 2 verschillende account 1 bundle en 1 los besteld. Los is inmiddels met t&t maar bundle juist niet.copywizard schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:32:
Dus alles is random, gewoon geduld.
Nee denk het niet, Coolblue is een grote club die wel weet wat ze doen. Al zou je dat nu ook kunnen betwisten nadat ze vanmorgen een aantal pre-orders voor de fysieke winkels hebben geannuleerd.Joshoon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:42:
[...]
Betekend dat dan ook dat een bepaalde regio buiten de boot kan gaan vallen?
Zelf maak ik me meer "druk" om PostNL, die verzaken vaker dan de webwinkels zelf.
Precies aangepast tijdens je post. MKW bundel in regio zuid Holland. Bestelling geplaatst op 4 april om 13:12.copywizard schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:44:
[...]
Betreft jou bestelling een losse console dus niet de MKW bundel?
[...]
thanks
Nog geen mail van coolblue ontvangen maar de annuleer knop is weg en er is een t&t aangemaakt, 8 april besteld.
Zojuist bevestiging van Bol dat mijn NS2 met MKW bundel klaar staat voor verzending regio Zuid-Limburg. Betaling is met CC welke nog niet is afgeschreven. Pre-order geplaatst op 4 april.
[ Voor 28% gewijzigd door joeri1 op 04-06-2025 12:47 ]
Mee eens....De post bedrijven konden morgen nog wel eens een hoop mensen zwaar teleur kunnen gaan stellen.Poulske schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:45:
[...]
Nee denk het niet, Coolblue is een grote club die wel weet wat ze doen. Al zou je dat nu ook kunnen betwisten nadat ze vanmorgen een aantal pre-orders voor de fysieke winkels hebben geannuleerd.
Zelf maak ik me meer "druk" om PostNL, die verzaken vaker dan de webwinkels zelf.
Switch 2 bundel nu inpakken bij Coolblue! Komt door PostNL, 10:45 - 13:15, maar deze worden vaak een paar uur uitgesteld.
Veel succes, allemaal!
Veel succes, allemaal!
Ik kan me voorstellen dat half Nederland buiten de boot valt, ook omdat de NS vrijdag de hele dag gaat staken.Joshoon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:42:
[...]
Precies. Ik zie hier heel veel blije mensen roepen dat ze een verzendbevestiging hebben en dat ze hem morgen dus binnen gaan krijgen. De webwinkels is niet zo het probleem, de bezorgingsdienst is dat vaak wel.rbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:47:
[...]
Mee eens....De post bedrijven konden morgen nog wel eens een hoop mensen zwaar teleur kunnen gaan stellen.
Coolblue heeft de status geupdate naar "Shipped"
update: en mail ontvangen "Hoera! Je bestelling is verstuurd en we bezorgen 'm met DHL."
update: en mail ontvangen "Hoera! Je bestelling is verstuurd en we bezorgen 'm met DHL."
[ Voor 48% gewijzigd door Celeces op 04-06-2025 12:51 ]
Heb net een mail van ze gehad dat die verstuurd is! Met PostNL btw!nowherebound123 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:46:
Nog geen mail van coolblue ontvangen maar de annuleer knop is weg en er is een t&t aangemaakt, 8 april besteld.
Ik vraag mij af of ze eerst leveren bij dat punt, of eerst hun ronde maken en dan inclusief waar mensen niet thuis waren aan eind van hun route afleveren bij dat punt.joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:30:
Dat laatste lijkt logisch en dan moet je dus nog langer wachten, of werkt dat anders?
Dan ga jij hem binnenkort krijgen. Die van mij is 1 minescuul streepje voor dispatched. Heb hem via Amazon.de besteld 8 april.stfnz schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:33:
[...]
Bij mij staat deze dus op dispatched maar 'Delivery appointment scheduled' en dan bezorging op 10 Juni. Geen idee of het dan nog eerder kan uitvallen, maar de kans lijkt me dan minder groot? Beetje vreemd weer.
[Afbeelding]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Wordt gewoon onderdeel van de route vaak anders moeten ze enorme stukken terugrijden aan het eind.boefje79 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:53:
[...]
Ik vraag mij af of ze eerst leveren bij dat punt, of eerst hun ronde maken en dan inclusief waar mensen niet thuis waren aan eind van hun route afleveren bij dat punt.
Dat laatste lijkt logisch en dan moet je dus nog langer wachten, of werkt dat anders?
Nee. Dat kan tot in de nacht en dan wordt er gewoon op tijd geleverd.Joshoon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:42:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En nu ook de bevestiging van Bol binnen! Top
Vandaag een mail gekregen dat het pakketje onderweg is.
Ik heb hem via een andere weg gekocht. (via de winkel E.Leclerc in Frankrijk)
De reden was omdat deze al beschikbaar was nog voor de uitnodiging van Nintendo zelf en er was ook al direct een korting. Zo heb ik de switch 2 + Mario Kart World voor 499€.
Vrijdag na het werk een kleine rit maken naar de franse winkel
Edit: bestelling was 3 april.
Ik heb hem via een andere weg gekocht. (via de winkel E.Leclerc in Frankrijk)
De reden was omdat deze al beschikbaar was nog voor de uitnodiging van Nintendo zelf en er was ook al direct een korting. Zo heb ik de switch 2 + Mario Kart World voor 499€.
Vrijdag na het werk een kleine rit maken naar de franse winkel
Edit: bestelling was 3 april.
[ Voor 4% gewijzigd door Boermansjo op 04-06-2025 12:59 ]
Nu van coolblue binnen dat hij morgen komt. 8 april besteld.
PSN & XBL: Denkoyugo
Hier inmiddels ook de bevestiging dat bol morgen de MKW bundel levert (Noord-Brabant, besteld op 4 april 9:35). Overigens nog geen mail gehad, maar T&T staat al op bol.com.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hier track&trace info beschikbaar via Bol.com.
niets moet......behalve adem halen
Bij een ander PostNL pakje vandaag staat dat PostNL punt vol was dus dus gaat morgen naar ander punt (hopelijk redelijk dichtbij). Dus ik zou niet vertrouwen op afhaalpunten deze week, ook met Pinksteren in vooruitzicht.
Neen. Maar op zich blij te horen dat schijnbaar niemand nog wat van ze heeft gehoord.rbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:53:
Mediamarkt verzending anyone?
Zoek nog wat mensen die níét op 4 april bestelden op Bol en al bevestiging hebben. VOOR MIJN GEMOED. (Hier 18 april)
Ik heb op 7 mei besteld bij Coolblue en nog steeds geen mail ontvangen. Er staat wel nog steeds "We leveren morgen".
Mail gekregen met T&T van Bol om 10:15.
MKW bundel besteld op 4 april. Ik woon in Leiden.
MKW bundel besteld op 4 april. Ik woon in Leiden.
Ik krijg zojuist de verzendbevestiging van Intertoys, deze is op 27-05 besteld. Mediamarkt heeft nog niets laten weten naast 05-06-2025 14:00, hype is toch wel groeiende...
It's ya boy.
Ik heb van Nedgame een bevestiging van verzending en T&T (DHL) ontvangen voor levering van de Switch2 Mario Kart Bundel.
Besteld op 2 april om 20:09
Ik woon in regio Eindhoven.
Bij Bol heb ik nog een pre-order uitstaan voor de pro controller. Deze hebben ze zelfs op voorraad staan, maar nog geen verzendbevestiging.
Besteld op 2 april om 20:09
Ik woon in regio Eindhoven.
Bij Bol heb ik nog een pre-order uitstaan voor de pro controller. Deze hebben ze zelfs op voorraad staan, maar nog geen verzendbevestiging.
[ Voor 5% gewijzigd door sebasmeer op 04-06-2025 13:07 ]
4 april besteld en zojuist de bevestiging gekregen (van Bol). Wordt morgen bezorgd!

Nog meer mensen die nog niks hebben gehoord van Bol?
Ik heb op 4 april besteld en heb hem nog niet. Komt vast vanzelf wel.Ambling_Alp schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:01:
Zoek nog wat mensen die níét op 4 april bestelden op Bol en al bevestiging hebben. VOOR MIJN GEMOED. (Hier 18 april)
Beiden. Eerst kwam de mail rond 11 uur voor de bundel, daarna rond half een voor de losse console.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ja hoor hier is het windstil. Je bent niet de enigeNickNL2345 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:07:
Nog meer mensen die nog niks hebben gehoord van Bol?
http://web.mac.com/kl00n
Je kunt bij Bol.com vandaag iets bestellen tot 23:59 en dan wordt het de volgende dag nog bezorgd. Het is echt niet nodig om bang te zijn of je bestelling wel zal worden verstuurd. Ik zou eerder bang zijn voor PostNL en DHL.
Heb nu echt net een track-trace in Bol.com account. Ook 4 april besteld. Nog geen mail ontvangen maar dit is hoopgevend.
Zojuist de Switch 2 thuis ontvangen via Fnac. Geen mailtje van gehad, wel gister een berichtje van UPS met een tracking nummer. Helaas moet ik gewoon werken vandaag.
Niet miepen, jij hebt hem in ieder geval alReyad schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:10:
Zojuist de Switch 2 thuis ontvangen via Fnac. Geen mailtje van gehad, wel gister een berichtje van UPS met een tracking nummer. Helaas moet ik gewoon werken vandaag.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Ik heb de T&T al ontvangen voor een MKW bundel bij bol.com. Jij zal hem waarschijnlijk ook snel ontvangen. Geen stress.copywizard schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:32:
PostNL van bol met cc is dus goed gegaan. morgen na werktijd binnen, opzich prima.
Controller en hoesje nog niets van, maar zit vast goed.
Controller en hoesje nog niets van, maar zit vast goed.
Ik kreeg niet eens een mailtje van UPS? Heel apart ditReyad schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:10:
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1