Ik heb direct na de direct vrij gevraag van 4 t/m 8 juni. Helaas werd 6 juni afgewezen, maar ach vrijdag werk ik toch altijd weinig uren.
Zou kunnen inderdaad. Ik merk wel dat iedereen nu van zijn switch 1 af wil als je kijkt op MP en vraag en aanbodjoeri1 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:37:
[...]
Je kunt de Switch 2 niet vinden als je er naar zoekt op bol.com zelf. Je moet de link hebben of via Google.
Ook bij Bol gelukt! Gossie, Nintendo was dan niet aan het bluffen.
Hopelijk voor midden-Juni binnen, dan kan ik mijn oude model gelijk droppen bij een vriend in het oosten
Hopelijk voor midden-Juni binnen, dan kan ik mijn oude model gelijk droppen bij een vriend in het oosten

Haha ik kreeg telefoon van de klantendienst van bol om te bevestigen dat ik bij de eerste batch zit.
De man zelf wil ook een switch 2 maar vind hem momenteel te duur,dus mss toch een factor in de makkelijke pre orders?
(Had hen eerst gemaild voor bevestiging)
De man zelf wil ook een switch 2 maar vind hem momenteel te duur,dus mss toch een factor in de makkelijke pre orders?
Amai echt, bellen die voor zo’n dingen? Wel cool!
Ik zie hem nog steeds gewoon staan
Had ik ook niet verwacht.rc13x schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:45:
Mss omdat het over een duur item gaat?
Huh serieus? Had je al eerder contact gehad met de klantenservice?jellede.. schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:44:
Haha ik kreeg telefoon van de klantendienst van bol om te bevestigen dat ik bij de eerste batch zit.
MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch series 9 - iPad Pro M1 11" 2021
Kan nog steeds pre-orderen bij Bol?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoelaat had jij besteld dan? Ik had de bevestigingsmail om 09:11. Ga er eigenlijk wel een beetje vanuit dat ik er ook bij zitjellede.. schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:44:
Ja, net een bestelling geplaatst voor de Mario Kart-bundel.Rivanov schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:59:
Denk het wel: https://www.bol.com/nl/nl...511188/?s2a=#productTitleRivanov schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:59:
Rond 11 uur.Medashkh schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:00:
[...]
Hoelaat had jij besteld dan? Ik had de bevestigingsmail om 09:11. Ga er eigenlijk wel een beetje vanuit dat ik er ook bij zit
Zonder tegenbericht van Bol doe ik gewoon mn kop in het zand en ga ik er vanuit dat ik bij de eerste batch zit. Fingers crossed.
Ja sinds gisteren 😆Maikjuh schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:51:
[...]
Huh serieus? Had je al eerder contact gehad met de klantenservice?
Van Bol op Twitter:Xplosivv schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:02:
Zonder tegenbericht van Bol doe ik gewoon mn kop in het zand en ga ik er vanuit dat ik bij de eerste batch zit. Fingers crossed.
De pre-orders worden inderdaad op tijd stop gezet, zodat iedereen die gepre-ordered heeft, ook daadwerklijk het product als eerste ontvangt!
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Bij deze gereserveerd bij bol (12:21uur).
[ Voor 15% gewijzigd door rudyman85 op 04-04-2025 13:07 ]
Bol heeft dus gewoon voorraad zolang het er op staat, Nintendo zal dus vast meer dan genoeg geproduceerd hebben.
Vraag me af of er wel veel vraag is naar de Switch 2, gezien het nog steeds te pre orderen is bij Bol. Zou natuurlijk ook kunnen liggen aan stevige voorraad vanuit Nintendo.
Ze belden omdat hij een vraag stelderc13x schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:45:
Anders bellen ze je niet.
Ik had hem om 09.14 al in de pre-order en ik ben niet gebeld door Bol om te vertellen dat ik bij de eerste batch zit
Combi van allerlei factoren denk ik. Hoge prijs, dure games, veel voorraad en waarschijnlijk minder interesse.GoldenBirdy schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:13:
Vraag me af of er wel veel vraag is naar de Switch 2, gezien het nog steeds te pre orderen is bij Bol. Zou natuurlijk ook kunnen liggen aan stevige voorraad vanuit Nintendo.
Als ik Reddit en de reacties op de Treehouse-livestream van gisteren zo bekijk, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de Switch 2 moeilijk verkrijgbaar zal zijn.GoldenBirdy schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:13:
De gebruikelijke internetderrie?Saiyajinminho schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:15:
[...]
Als ik Reddit en de reacties op de Treehouse-livestream van gisteren zo bekijk, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de Switch 2 moeilijk verkrijgbaar zal zijn.
Dat is mooi, want voor scalpers heeft het ding dan 0 waarde. Ik hoop oprecht dat iedereen die er eentje wil, er ook gewoon bij de release zal krijgen. Gewoon voor de gamers dus.Saiyajinminho schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:15:
[...]
Als ik Reddit en de reacties op de Treehouse-livestream van gisteren zo bekijk, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de Switch 2 moeilijk verkrijgbaar zal zijn.
Is het te snel uitverkocht, niet goed. Is het te lang beschikbaar, ook niet goedGoldenBirdy schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:13:
yep, maar ook tech youtubers etc.
Het feit dat de ''demo'' ook geld gaat kosten ipv gratis zoals astrobot destijds wordt ook veel over gepraat
Ik zie anders toch prima redenen om te upgraden, ookal heb ik zowel een v1 Switch en een Oled.Deezers schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:17:
[...]
Is het te snel uitverkocht, niet goed. Is het te lang beschikbaar, ook niet goedik denk zoals elke 'halve' generatie hebben de grootste groep gebruikers niet direct redenen om te upgraden, tenzij ze per se nieuwe games willen spelen of je moet nog geen Switch hebben. De meeste gezinnen of casual gamers kijken nog wel even aan hoe lang er nieuwe software blijft uitkomen voor de Switch 1
Vooral ook omdat de huidige games mogelijk beter draait op de nieuwe switch is een van de redenen.
Ja dat is totaal debiel. Eens. Maargoed. Mensen doen ook wel grappig want al die YouTubers kopen het ding wel bij de volgende Mario of Zelda. Kan je net zo goed direct kopen.Saiyajinminho schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:18:
[...]
yep, maar ook tech youtubers etc.
Het feit dat de ''demo'' ook geld gaat kosten ipv gratis zoals astrobot destijds wordt ook veel over gepraat
Ik heb nog nooit eerder een switch gehad. Weet iemand hier of het mogelijk is dat ik op marktplaats tweedehands een spel koop, en dan de Switch 2 update (indien beschikbaar voor dat spel) koop voor de refresh?
Ja dat zou geen problemen moeten opleveren, waarschijnlijk een stuk goedkoper.peeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:27:
Ik heb nog nooit eerder een switch gehad. Weet iemand hier of het mogelijk is dat ik op marktplaats tweedehands een spel koop, en dan de Switch 2 update (indien beschikbaar voor dat spel) koop voor de refresh?
De grootste groep consumenten met een Switch zijn ouders met kinderen. Die hebben echt nog geen interesse of kennis van deze nieuwe Switch.Deezers schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:17:
[...]
Is het te snel uitverkocht, niet goed. Is het te lang beschikbaar, ook niet goedik denk zoals elke 'halve' generatie hebben de grootste groep gebruikers niet direct redenen om te upgraden, tenzij ze per se nieuwe games willen spelen of je moet nog geen Switch hebben. De meeste gezinnen of casual gamers kijken nog wel even aan hoe lang er nieuwe software blijft uitkomen voor de Switch 1
De OG Switch was ook niet moeilijk te krijgen bij de launch. Er kwamen wel tekorten maar dat was niet bij de launch zover ik mij kan herinneren.
Ik liep bij de launch van de switch inderdaad de avond van tevoren de Media Markt in. Die had ze toen al in de winkel gezet. Ik heb er toen direct een gekocht. Geen enkel probleem toen voor mij inderdaad.Cyrax0508 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:36:
[...]
De grootste groep consumenten met een Switch zijn ouders met kinderen. Die hebben echt nog geen interesse of kennis van deze nieuwe Switch.
De OG Switch was ook niet moeilijk te krijgen bij de launch. Er kwamen wel tekorten maar dat was niet bij de launch zover ik mij kan herinneren.
Ben benieuwd of dat dit keer ook zo zal zijn.
Ik ben toen, zonder reservering, de GameMania binnengelopen en heb er toen een mee kunnen nemen. Dat betekent dat mijn Switch ook direct erg oud is en behoorlijk traag, dus ik ben blij als ik mijn oude spellen ook gewoon weer met een normale snelheid kan spelen.Cyrax0508 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:36:
[...]
De grootste groep consumenten met een Switch zijn ouders met kinderen. Die hebben echt nog geen interesse of kennis van deze nieuwe Switch.
De Switch is met de revisies die er geweest zijn niet sneller geworden hoor. Mijn OLED is net zo snel als jouw launchmodelBaxman schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:39:
[...]
Ik ben toen, zonder reservering, de GameMania binnengelopen en heb er toen een mee kunnen nemen. Dat betekent dat mijn Switch ook direct erg oud is en behoorlijk traag, dus ik ben blij als ik mijn oude spellen ook gewoon weer met een normale snelheid kan spelen.
ho ho, ik ben zo'n ouder met kinderen. De meeste ouders die nu kinderen tussen de 5 en 15 hebben, zijn zelf groot geworden met allerhande consoles en kunnen daar nog best (veel) interesse in hebben.Cyrax0508 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:36:
[...]
Reservering net geplaatst bij bol.com voor de versie zonder Mario kart. Ik ben er beetje laat bij i.v.m. werk vanochtend. Maar hij is nog steeds te reserveren. Gister geïnformeerd bij de lokale gamewinkel en daar kon je tegen aanbetaling reserveren (alleen ter plekke) en die verwachten er 15 te krijgen en hadden al meer dan 50 reserveringen.
Zeker, dat snap ik wel. Ik ben er ook zo eentjepeeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:40:
[...]
ho ho, ik ben zo'n ouder met kinderen. De meeste ouders die nu kinderen tussen de 5 en 15 hebben, zijn zelf groot geworden met allerhande consoles en kunnen daar nog best (veel) interesse in hebben.
Neenee, zo bedoelde ik het niet. Mijn Switch is door het vele gebruik trager geworden. Hij is gewoon aan het eind van zijn Latijn!Cyrax0508 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:40:
[...]
De Switch is met de revisies die er geweest zijn niet sneller geworden hoor. Mijn OLED is net zo snel als jouw launchmodel
Wauw op bol staan de reserveringen nog steeds open. Met andere woorden, ze hebben vertrouwen erin dat ze allemaal geleverd gaan worden. We hebben tenslotte nog 2 maanden.
Jammer genoeg kan je wel nog op reserveer nu duwen , maar krijg je deze foutmeldingGranCanaria schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:50:
Wauw op bol staan de reserveringen nog steeds open. Met andere woorden, ze hebben vertrouwen erin dat ze allemaal geleverd gaan worden. We hebben tenslotte nog 2 maanden.
al sinds 13u
/f/image/uTR4FYZniPcVx6lMuEdPQqvM.png?f=fotoalbum_large)
Ik zag op resetera een post van iemand dat mediamarkt Spanje de prijs verlaagt naar 469 voor de bundel met Mario kart. Geen idee of dit waar is maar zou wel heel bijzonder zijn.
Toch maar bij mijn lokale gameshop gereserveerd, de mariokart bundel 
online heb ik altijd twijfels of dat niet last minute wordt geannuleerd als er niet genoeg wordt geleverd.
online heb ik altijd twijfels of dat niet last minute wordt geannuleerd als er niet genoeg wordt geleverd.
Ik zit ook in de generatie die zelf is grootgeworden met de gameboy. Uren vermaak met donkey kong etc. gehad, heerlijk! Paar weken geleden komt mijn zoon (6 jaar) dat hij een switch wilt omdat hij die op de opvang heeft kunnen spelen.Cyrax0508 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:43:
[...]
Zeker, dat snap ik wel. Ik ben er ook zo eentjeMaar je hebt mensen met kinderen die pre-orderen en het ding meteen in huis moeten hebben en je hebt (een vrij grote groep ouders denk ik zomaar) die de console wel een keer gaan oppikken maar dat niet perse nu al een pre-order plaatsen.
Nu lees ik dat je de originele gameboy spellen op de switch kunt spelen, dus ik ben ook om
Bij de launch nog niet, maar ergens dit jaar zal er wel één in huis komen hier
Volgens mij nietcj1181 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:53:
Ik zag op resetera een post van iemand dat mediamarkt Spanje de prijs verlaagt naar 469 voor de bundel met Mario kart. Geen idee of dit waar is maar zou wel heel bijzonder zijn.
https://www.mediamarkt.es...o-kart-world-1598254.html
Krijg die melding zelf niet, krijg ook gewoon het betaalscherm van de bank te zien.SneyersGreg schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:53:
[...]
Jammer genoeg kan je wel nog op reserveer nu duwen , maar krijg je deze foutmelding![]()
al sinds 13u
[Afbeelding]
Mocht je nog geen account hebben of een nieuwe aanmaken: met HELLO10 en gratis afhalen is DK voor 49,90 te koop. https://www.cdiscount.com...nns2dkbananza.html#mpos=1|cd
Of koop er nog een item bij en krijg met code 15DES129 nog eens 15 euro korting (dus 25 totaal) als je boven de 129 euro totaal koopt. Kans bestaat op annulatie door de webshop als je toch al een account hebt (voor spam kan je je afmelden in je account). Zelf heb ik goede ervaring met deze shop, maar ervaringen zijn wisselend en mogelijk krijg je pas je hele bestelling op de release van Donkey Kong. Dus ik zou alleen DK bestellen als je geen haast hebt
Of koop er nog een item bij en krijg met code 15DES129 nog eens 15 euro korting (dus 25 totaal) als je boven de 129 euro totaal koopt. Kans bestaat op annulatie door de webshop als je toch al een account hebt (voor spam kan je je afmelden in je account). Zelf heb ik goede ervaring met deze shop, maar ervaringen zijn wisselend en mogelijk krijg je pas je hele bestelling op de release van Donkey Kong. Dus ik zou alleen DK bestellen als je geen haast hebt
[ Voor 9% gewijzigd door Deezers op 04-04-2025 13:56 ]
Ik test het op dit moment, en kan gewoon verder klikken zonder problemen. Zowel bij de console only, en de +mariokart versie.SneyersGreg schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:53:
[...]
Jammer genoeg kan je wel nog op reserveer nu duwen , maar krijg je deze foutmelding![]()
al sinds 13u
[Afbeelding]
Bij mij kan het gewoon nog in m’n mandje.SneyersGreg schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:53:
[...]
al sinds 13u
[Afbeelding]
Hmm nee vreemd. Diegene had het erover een mail gehad te hebben dat het verschil gerefund zou worden maar mss ook niet waar. Ik zou niet weten waarom ze dat ook zouden doen als Nintendo de prijs zelf niet verlaagt.peeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:55:
[...]
Volgens mij niet
https://www.mediamarkt.es...o-kart-world-1598254.html
van de moment dat ik naar 'verder naar bestellen' klik , krijg ik deze melding.GoldenBirdy schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:57:
[...]
Bij mij kan het gewoon nog in m’n mandje.
Kan wel in het mandje , maar daarna gedaan.
Ligt dan waarschijnlijk aan jouw account.SneyersGreg schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:59:
[...]
van de moment dat ik naar 'verder naar bestellen' klik , krijg ik deze melding.
Broodje aap. Als Nintendo al wat gaat verlagen is dat richting of na de feestdagen en dan hooguit met iets van een accessoire, online abonnement of game gratis erbij mocht de launch tegenvallen en ze met flinke voorraden blijven zitten.cj1181 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:57:
[...]
Hmm nee vreemd. Diegene had het erover een mail gehad te hebben dat het verschil gerefund zou worden maar mss ook niet waar. Ik zou niet weten waarom ze dat ook zouden doen als Nintendo de prijs zelf niet verlaagt.
Ik heb gisteren diverse Europese mediamarkten bekeken, maar je kunt bij geen enkele internationaal laten verzenden. Alleen interessant als je daar woont of toch al die kant op gaat in juni.cj1181 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:57:
[...]
Hmm nee vreemd. Diegene had het erover een mail gehad te hebben dat het verschil gerefund zou worden maar mss ook niet waar. Ik zou niet weten waarom ze dat ook zouden doen als Nintendo de prijs zelf niet verlaagt.
Ik had hem nog in mijn mandje zitten vanaf 9 uur s'ochtends en kan gewoon door naar betalen etc.SneyersGreg schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:59:
[...]
van de moment dat ik naar 'verder naar bestellen' klik , krijg ik deze melding.
Of met andere woorden, de pre orders gaan toch niet zo hard als het lijktGranCanaria schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:50:
Jammer want dan heb jij een v1 unpatched en daar kan je als tweaker leuke dingen mee doen.Baxman schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:44:
[...]
Neenee, zo bedoelde ik het niet. Mijn Switch is door het vele gebruik trager geworden. Hij is gewoon aan het eind van zijn Latijn!
Ja ik denk ook dat er maar een select groepje is die dat ding perse op dag 1 wil hebben. Dat kan ook niet anders met de prijzen. Iedereen is armer geworden en ik zie in mijn omgeving de gezinnen die nu een switch hebben echt niet upgraden naar de switch 2. Sterker nog, die gaan nu marktplaats afzoeken naar goedkope games of accessoires voor de switch1.MrGizMo schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:01:
[...]
Of met andere woorden, de pre orders gaan toch niet zo hard als het lijkt
Net nog gewoon bij Bol kunnen bestellen, dus na 6u zijn ze nog niet door hun eerste voorraad geen lijkt het.
Hmm , snap er niets van .NotSoSteady schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:00:
[...]
Ligt dan waarschijnlijk aan jouw account.
Op smartphone via app , met nieuwe account , incognito browser, allemaal zelfde foutmelding.
even met klantendienst nu aan het chatten ...
Misschien kun je het proberen met je mobiele verbinding (ander IP). Heb het net nog voor je geprobeerd en werkt nog steeds.SneyersGreg schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:06:
[...]
Hmm , snap er niets van .
Op smartphone via app , met nieuwe account , incognito browser, allemaal zelfde foutmelding.
even met klantendienst nu aan het chatten ...
Ja maar niet iedereen zal zijn games verkopen. Die kunnen gewoon mee naar de Switch 2.GranCanaria schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:03:
[...]
Ja ik denk ook dat er maar een select groepje is die dat ding perse op dag 1 wil hebben. Dat kan ook niet anders met de prijzen. Iedereen is armer geworden en ik zie in mijn omgeving de gezinnen die nu een switch hebben echt niet upgraden naar de switch 2. Sterker nog, die gaan nu marktplaats afzoeken naar goedkope games of accessoires voor de switch1.
Hardware is wel een grote kans op idd, mensen die upgraden naar de 2 willen evt hun oude kwijt. Moet ik eigenlijk ook met de OLED gaan doen, heb die nog niet eens gebruikt

Ik zit met precies hetzelfde. Had de mijne alweer te koop gezet maar geen reactie. Misschien hou ik hem gewoon en dan maar een mig kaartje of iets bestellen op ali. Dan kun je er toch nog iets meer meeMrGizMo schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:08:
[...]
Ja maar niet iedereen zal zijn games verkopen. Die kunnen gewoon mee naar de Switch 2.
Hardware is wel een grote kans op idd, mensen die upgraden naar de 2 willen evt hun oude kwijt. Moet ik eigenlijk ook met de OLED gaan doen, heb die nog niet eens gebruikt
Heb al een V1 switchGranCanaria schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:11:
[...]
Ik zit met precies hetzelfde. Had de mijne alweer te koop gezet maar geen reactie. Misschien hou ik hem gewoon en dan maar een mig kaartje of iets bestellen op ali. Dan kun je er toch nog iets meer mee
Maar we dwalen af op deze manier
Naast Bol.com heb ik de Joy-Cons ook al op Nedgame gezien (en besteld). En volgens mij ook op enkele andere sites. Mocht iemand een deal voor de nieuwe Joy-Cons tegenkomen, dan hoor ik dat graag.rc13x schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:17:
[...]
ik heb nog niet echt ergens accesoires gezien, behalve op Bol denk ik, van Nintendo zelf (anderen mogen aanvullen als dit ergens anders nog is!)
Ik denk niet dat je nu al extra Joycons kan bestellen. Wel een pro-controller denk
Overigens heb ik ook in Whatsapp groepen met vooral casual gamers gezien dat mensen de Bol.com link delen. Aangezien het best lang duurde tot Nedgame uitverkocht was, kan ik best geloven dat Bol.com zomaar tien keer meer voorraad heeft en Nintendo aanzienlijk veel consoles heeft geproduceerd. Ik denk niet dat de zware prijzen nu al de verkoop aantasten. Als de console te duur is, denk ik dat we dat pas merken als de verkoop na 3+ maanden inzakt.
Fan vervangen of repasten van koelpasta. Doet wonderen. En oude zooi eraf mikken.Baxman schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:44:
[...]
Neenee, zo bedoelde ik het niet. Mijn Switch is door het vele gebruik trager geworden. Hij is gewoon aan het eind van zijn Latijn!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ander IP en dergelijke ook geprobeerd.NotSoSteady schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:07:
[...]
Misschien kun je het proberen met je mobiele verbinding (ander IP). Heb het net nog voor je geprobeerd en werkt nog steeds.
Iemand uit de familie krijgt ook zelfde melding...
Bol klantendienst weet het ook niet , gaan mij via mail op de hoogte houden, dus pre order zal wss te laat zijn vrees ik...
Hier zojuist ook een pre-order geplaatst bij bol 👌🥳
Klopt, han hem gewoon bij de MW in Genua, Italië reserveren en 6/6 ophalen,peeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:00:
[...]
Ik heb gisteren diverse Europese mediamarkten bekeken, maar je kunt bij geen enkele internationaal laten verzenden. Alleen interessant als je daar woont of toch al die kant op gaat in juni.
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Heerlijk toch, na al die jaren van releases met scalpers en tekorten
MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch series 9 - iPad Pro M1 11" 2021
Haha ja dit zijn wel hele andere praktijken als toen met de PS5. Dat waren maanden van onzekerheid, telegram groepen, discord alerts, etc etc.
Misschien dat die tijd nog gaat komen voor de Switch 2 maar ik denk dat zelfs onder de mensen (waaronder ikzelf) die het apparaat hebben voorbesteld dat er nu al enige "buyer's remorse" optreed lol. Wat een prijzen jongens... niet normaal.
Media Markt Duitsland heeft al 34 uur de pre-orders open, er is gigantisch veel voorraad 05-06-2025, lijkt het.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:06:
Net nog gewoon bij Bol kunnen bestellen, dus na 6u zijn ze nog niet door hun eerste voorraad geen lijkt het.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mij hoor je niet klagen, ik ben blij dat ik de switch 2 gewoon tegen MSRP kan krijgen en er verder niet meer mee hoef bezig te zijn.
heerlijk dat nintendo voorbereid is. ik zag dat veel mensen bang waren sinds de ps5, maar ze zijn toch goed voorbereid wat top is. en goed, zodat iedereen die er eentje wilt, het gewoon normaal krijgt
plus in de tijd van ps5 was iedereen bezig met indoor hobbies wegens lockdown dus dat speelde ook wel mee in de moeilijke pre orders.
en de chip tekorten.
ik denk dat we een beetje een verkaveld beeld hebben gekregen van pre orders van consoles in "normale" tijden hierdoor.
en de chip tekorten.
ik denk dat we een beetje een verkaveld beeld hebben gekregen van pre orders van consoles in "normale" tijden hierdoor.
En de prijzen van de games schrikt ook af. Al blijft gamen een dure hobby maar een console koop je in principe voor een periode van 5 jaar of langer aan nieuw games.rc13x schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:50:
heerlijk dat nintendo voorbereid is. ik zag dat veel mensen bang waren sinds de ps5, maar ze zijn toch goed voorbereid wat top is. en goed, zodat iedereen die er eentje wilt, het gewoon normaal krijgt
Ach, met de bestaande games die je er ook in kan prikken houdt dat wel de opties open.Deezers schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:03:
[...]
En de prijzen van de games schrikt ook af. Al blijft gamen een dure hobby maar een console koop je in principe voor een periode van 5 jaar of langer aan nieuw games.
Ik maak me niet meer veel druk om de prijzen van console en games. Ik heb er genoeg plezier van en vind de prijzen prima. Helaas wordt alles duurder en dan zouden de producenten van consoles en games hun prijzen niet mogen verhogen?
Vind iemand het te duur. Tsja. Dan koop je het toch niet?
Ik wil graag een Lamborghini (pas er helaas niet in, maar dat is een ander verhaal), maar helaas heb ik daar het geld niet voor. Ik ga alleen niet lopen schreeuwen dat ze te duur zijn.
En het is al eerder gezegd. Prijzen van games zijn heel lang hetzelfde geweest en vroeger zelfs hoger. Voor SNES waren games rond de 149 tot 200 gulden. Dus 67 euro tot 90 euro.
https://folder.intertoys....peelboek-1992-1993/page/6
Ik wil graag een Lamborghini (pas er helaas niet in, maar dat is een ander verhaal), maar helaas heb ik daar het geld niet voor. Ik ga alleen niet lopen schreeuwen dat ze te duur zijn.
En het is al eerder gezegd. Prijzen van games zijn heel lang hetzelfde geweest en vroeger zelfs hoger. Voor SNES waren games rond de 149 tot 200 gulden. Dus 67 euro tot 90 euro.
D*mn 200 piek voor Lemmings.....RollieBollie schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:23:
Ik maak me niet meer veel druk om de prijzen van console en games. Ik heb er genoeg plezier van en vind de prijzen prima. Helaas wordt alles duurder en dan zouden de producenten van consoles en games hun prijzen niet mogen verhogen?
Trouwens echt super leuk om door dat oude boekje heen te bladeren.
[ Voor 3% gewijzigd door xAnarchyBaS op 04-04-2025 15:44 ]
Tsja, we gaan nu vaak met de kids als het regent naar Bounce Valley of JumpXL. Dat kost ook al snel een Nintendo spelletje per keer. Als we dan wat vaker de Switch 2 aan zetten ipv elders geld uitgeven, dan zal het zo'n vaart niet lopen.Deezers schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:03:
[...]
En de prijzen van de games schrikt ook af. Al blijft gamen een dure hobby maar een console koop je in principe voor een periode van 5 jaar of langer aan nieuw games.
Lange of korte discussie: iets is niet te duur, je vindt het te duur. Prima, dan koop je het (nog) niet. Ik vind de console betaalbaar en de games acceptabel.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Dit dus, niemand is verplicht het te kopen.THE_BASE schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:52:
Lange of korte discussie: iets is niet te duur, je vindt het te duur. Prima, dan koop je het (nog) niet. Ik vind de console betaalbaar en de games acceptabel.
De originele Switch was ook een tijd lang slecht verkrijgbaar, zelfde gold voor de OLED. En de XSX/S, PS5 waren natuurlijk een drama. Laatste tijd is het ook met GPU's en CPU's lastig om het nieuwste te kopen.jellede.. schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:53:
plus in de tijd van ps5 was iedereen bezig met indoor hobbies wegens lockdown dus dat speelde ook wel mee in de moeilijke pre orders.
en de chip tekorten.
Ik heb hem i.i.g. op pre-order bij Bol, fijn dat hij staat.
Bij Bol lijken ze inmiddels uitverkocht te zijn. Ik las dat Coolblue en Mediamarkt op 8 april de pre-orders zouden live gooien, iemand enig idee hoe laat ze de sluizen zouden opendoen? Want de hele nacht/dag ernaar staren is wat lastig 🥲
Ik krijg de Bol switches nog steeds in m'n winkelmandje en bij de checkoutPapa-Baes schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:22:
Bij Bol lijken ze inmiddels uitverkocht te zijn. Ik las dat Coolblue en Mediamarkt op 8 april de pre-orders zouden live gooien, iemand enig idee hoe laat ze de sluizen zouden opendoen? Want de hele nacht/dag ernaar staren is wat lastig 🥲
In de Belgische webwinkel krijg ik ze wel in het winkelmandje, maar hierna gooit hij ze eruit wegens niet op beschikbaarRegularRobin schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:24:
[...]
Ik krijg de Bol switches nog steeds in m'n winkelmandje en bij de checkout
De mario kart bundel bij bol is bij mij ook niet beschikbaar meer (NL). Toch op denk ik
Ik ga hem sowieso nemen bij mediamarkt maar je hebt groot kans dat iedereen die er eentje wil al eentje heeft gereserveerd dan.Papa-Baes schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:22:
Hier ook. De MK-bundel lijkt uitverkocht, enkel de reguliere is er nog.tekken4111 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:29:
De mario kart bundel bij bol is bij mij ook niet beschikbaar meer (NL). Toch op denk ik
Gelukkig mijn order rond 12.00 al gedaan en de FNAC gecanceld.
Enig idee welk tijdstip dit zou kunnen zijn? Want de hele nacht/dag alles in de gaten houden is pittig. Ben niet zo bekend met pre-order tijdstippen. Woon wel in BelgiëGranCanaria schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:32:
[...]
Ik ga hem sowieso nemen bij mediamarkt maar je hebt groot kans dat iedereen die er eentje wil al eentje heeft gereserveerd dan.
Weet ik niet. Ga ik ook zeker niet doen. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn aangezien bol.com nog steeds de versie te koop heeft staan zonder mariokart en het staat daar al open vanaf 9:00 uur vandaag.Papa-Baes schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:35:
[...]
Enig idee welk tijdstip dit zou kunnen zijn? Want de hele nacht/dag alles in de gaten houden is pittig. Ben niet zo bekend met pre-order tijdstippen
de MK bundel is idd op.
staat in het grijs nu.
staat in het grijs nu.
Ik zie dit argument vaker voorbij komen met de inmiddels beruchte Intertoys-link. Maar deze vergelijking gaat mank: de omstandigheden en uitgavenpatronen waren 30 jaar geleden compleet anders; geen mobiele abonnementen, internetabonnementen, hoge woonlasten, energiekosten etc. Je moet die gameprijzen in een grotere context zien, zelfs met inflatiecorrectie erop toegepast.En het is al eerder gezegd. Prijzen van games zijn heel lang hetzelfde geweest en vroeger zelfs hoger. Voor SNES waren games rond de 149 tot 200 gulden. Dus 67 euro tot 90 euro.
Ik denk overigens dat 80,- euro voor een game vragen niet heel gek is in een tijd waar mensen bereid zijn meer dan 100,- euro voor een LEGO-set te betalen waar toch heel wat minder uren plezier in zit.
Dat is de Switch zonder mario kart, deze is nooit op geweest.Joeri.Bijlsma schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:52:
https://www.bol.com/nl/nl...roduct_1_9300000223645302
Weer op voorraad bij bol.
dat denk je dan verkeerd lol, deze is/was ook overal uitverkocht.tekken4111 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:53:
[...]
Dat is de Switch zonder mario kart, deze is nooit op geweest.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic