Voor die 99 cent ga ik toch mijn bol annuleren hoor1107972 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:59:
[...]
Stiekem toch wel.
https://www.coolblue.nl/p...h-2-mario-kart-world.html
Net pas toegevoegd? Een kwartier gelezen zag ik het op die bewuste pagina niet staan.1107972 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:59:
[...]
Stiekem toch wel.
https://www.coolblue.nl/p...h-2-mario-kart-world.html
Omdat media markt al jaren achter de feiten aanloopt. Of ze komen met een knaller, maar dat verwacht ik niet. Die korting is een sigaar uit eigen doos. Dan kan je beter via wissel of cashbackxl kopen dan krijg je meteen korting.GranCanaria schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:59:
Ik snap niet waarom mediamarkt de reserveringen nog niet open heeft. Je krijgt daar punten die je weer in kunt wisselen voor geld.
Denk dat dat nog te weinig is.peeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:58:
Zo'n 256 GB kaartje is zo'n slecht idee nog niet.
https://www.resetera.com/...ng-bananza-10-gb.1155054/
Nintendo games zullen niet veel plaats innemen (cfr. huidige Switch 1), maar third party games zoals Cyberpunk 2077, Elden Ring, Star Wars Outlaws, Borderlands 4,... die naar de Switch 2 komen zullen naar mijn verwachting allemaal vlotjes over de 50GB en misschien zelfs de grens van 100GB bereiken.
Herinner LA Noire die op de Switch 1 beschikbaar is: deze game is 30GB en past amper op de interne 32GB opslagcapaciteit van de Switch 1. Je was quasi verplicht om een extra geheugenkaart in je Switch 1 te plaatsen als je LA Noire wou installeren en spelen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik heb daar nog net onder de 1000 punten dus met deze aankoop krijg je dan weer 20 euro korting op iets. Is toch handig vind ik. Je hoeft het daar uiteraard niet voor te doen maar meer omdat ik nog punten had daar.Deezers schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:02:
[...]
Omdat media markt al jaren achter de feiten aanloopt. Of ze komen met een knaller, maar dat verwacht ik niet. Die korting is een sigaar uit eigen doos. Dan kan je beter via wissel of cashbackxl kopen dan krijg je meteen korting.
FNAC.com geannuleerd. bij Bol.com besteld
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Is het al bekend of iedereen die bij bol.com nu een pre-order plaatst zeker is van de Switch op 5 of 6 juni?
[ Voor 5% gewijzigd door Baxman op 04-04-2025 10:11 ]
€450,- mét Mario Kart? Hoe dan?ryanator schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:43:
Heuyy Bol preorder gelukt! €450 met Mario kart world.
Net contact gehad met klantenservice Bol, zij geven aan dat een reservering inderdaad garandeert van levering op de release datum. Feest!Baxman schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:11:
Is het al bekend of iedereen die bij bol.com nu een pre-order plaatst zeker is van de Switch op 5 of 6 juni?
[ Voor 24% gewijzigd door BBHMR op 04-04-2025 10:12 ]
Om eerlijk te zijn stond hij er gisteren middag al op, rond een uur of twee. Maar goed, dit topic gaat ook zo hart.peeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:01:
[...]
Net pas toegevoegd? Een kwartier gelezen zag ik het op die bewuste pagina niet staan.
Jij bent mijn held van de dag! Wat een fantastisch nieuws!BBHMR schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:11:
[...]
€450,- mét Mario Kart? Hoe dan?
[...]
Net contact gehad met klantenservice Bol, zij geven aan dat een reservering inderdaad garandeert van levering op de release datum. Feest!
https://www.bol.com/nl/nl...d_____9_9300000229142103_DarthDavy schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:49:
Iemand een voorbeeldje van de MicroSD Express Cards die je nodig hebt voor de Switch 2?
Net gans BOL doorzocht op zo een kaartje (liefst 1TB), maar die zijn daar niet te vinden. Allemaal kaartjes die te traag zijn voor de Switch 2.
Deze dus: https://www.amazon.com/Le...g=gamespot-promos-20&th=1
Ook direct besteld toen de knop live kwam. Via de klantenservice gevraagd hoe en wat kwa release levering. Ze gaf aan dat het is: wie het eerst komt, het eerst maalt. Maar er zijn er genoeg om ervoor te zorgen dat de eerste 15 minuten geleverd worden werd er nog aangegeven. Dus hopelijk klopt dit.
Vreemd antwoord wel. Maar goed, iedere retailer doet momenteel maar wat.Cine35maker schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:17:
Ook direct besteld toen de knop live kwam. Via de klantenservice gevraagd hoe en wat kwa release levering. Ze gaf aan dat het is: wie het eerst komt, het eerst maalt. Maar er zijn er genoeg om ervoor te zorgen dat de eerste 15 minuten geleverd worden werd er nog aangegeven. Dus hopelijk klopt dit.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Iemand anders die bij Bol besteld heeft met een creditcard waar het geld nu ook gereserveerd staat op de kaart? Bij mijn bestelling staat dat ik een factuur krijg om te betalen zodra de bestelling verzonden is, maar het lijkt erop alsof ze het bedrag direct aangevraagd hebben bij mijn creditcard.
Zolang je geen debit card hebt zoals Revolut zal het waarschijnlijk een reservering zijn die pas na verzending definitief isSjoerd_W schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:19:
Iemand anders die bij Bol besteld heeft met een creditcard waar het geld nu ook gereserveerd staat op de kaart? Bij mijn bestelling staat dat ik een factuur krijg om te betalen zodra de bestelling verzonden is, maar het lijkt erop alsof ze het bedrag direct aangevraagd hebben bij mijn creditcard.
Niet helemaal.Sjoerd_W schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:19:
Bij mij staat bij het bedrag Reservering.
Maar het is niet van mijn bestedingslimiet af.
Dus ik verwacht niet dat ik het deze maand hoef te betalen.
Waarschijnlijk via Cardswap.nl wat hier ook eerder genoemd werd. (8% korting!)
Zelf geen ervaring mee.
In tegenstelling tot mijn bestellingen bij Fnac is deze keer wel het limiet van mijn credit card omlaag gegaan en staat er ook een toekomstige betaling voor Bol.com. Niet per se een probleem, maar viel me wel direct op.Deezers schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:20:
[...]
Zolang je geen debit card hebt zoals Revolut zal het waarschijnlijk een reservering zijn die pas na verzending definitief is
Is gewoon klantenservice: klant gerust stellen dat het goed komt.Seroczynski schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:18:
[...]
Vreemd antwoord wel. Maar goed, iedere retailer doet momenteel maar wat.
Die 15 minuten kunnen evengoed 30 minuten, 1uur, 2uur,... zijn. Dan nog is het antwoord van 15 minuten geldig.
Als we zo gaan doen? Hier €359ryanator schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:43:
Heuyy Bol preorder gelukt! €450 met Mario kart world.
De klantenservice van Bol heb je in deze helemaal niets aan. Maar komt verder heus wel goed
Heb ook de bundel besteld via bol. Ik ga de 7e voor 3 weken op vakantie. Dus ik ga echt duimen dat ik hem de 5e of 6e krijg. Anders ben ik de sjaak.
Die heb ik helaas niet meer liggen.
Maar ik zeg: goed besteed!
€ 314,99
Ben benieuwd hoeveel ruimte die game gaat opeten van de 256GB interne opslag.
Zo besteld via bol. Heb via mijn werkgever mogelijkheid om via veel webshops korting te krijgen. Helaas niet bij bol, maar wel bij webshop die kadobonnen levert. Scheelt me toch 6%.
23.4GBEvernote schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:31:
[...]
€ 314,99(mét Mario Kart)
Ben benieuwd hoeveel ruimte die game gaat opeten van de 256GB interne opslag.
https://www.resetera.com/...ng-bananza-10-gb.1155054/
[ Voor 12% gewijzigd door DarthDavy op 04-04-2025 10:35 ]
JA! Gelukt bij Bol. Toch blij dat het gelukt is
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als je bij FNAC annuleert, wat dan met die reservering die op je rekening staat? Is van PayPal, gaat die na een tijdje dan weg?
Correct.rc13x schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:37:
Als je bij FNAC annuleert, wat dan met die reservering die op je rekening staat? Is van PayPal, gaat die na een tijdje dan weg?
Ja had opNetAmp schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:28:
[...]
Die heb ik helaas niet meer liggen.![]()
Maar ik zeg: goed besteed!
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik heb hem ook bij Bol besteld. Maar ik kan me niet voorstellen dat het gegarandeerd is. Je kan hem nog steeds reserveren. Ik hoop dat ze het snel kunnen bevestigen.
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Nee en met dat antwoord van de klantenservice erbij gaan er nog wel wat mensen teleurgesteld wordenMog schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:44:
Ik heb hem ook bij Bol besteld. Maar ik kan me niet voorstellen dat het gegarandeerd is. Je kan hem nog steeds reserveren. Ik hoop dat ze het snel kunnen bevestigen.
Nintendo Switch 2's genoeg op voorraad voor de enthousiasts, nu hebben ze nog twee maanden om Nintendo Switch 2's te produceren voor de mensen die nu pas wakker worden of getriggerd door andere mensen. Deze release lijkt beter te lopen dan voorgaande Nintendo Switch release.
Er zijn er zat zo lijkt het, de pre-orders bij MediaMarkt Duitsland staan al meer dan 24 uur open.
Er zijn er zat zo lijkt het, de pre-orders bij MediaMarkt Duitsland staan al meer dan 24 uur open.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 04-04-2025 10:48 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Meestal gaat dat reserveren vrij correct bij Bol.comMrGizMo schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:45:
[...]
Nee en met dat antwoord van de klantenservice erbij gaan er nog wel wat mensen teleurgesteld worden
Ik maak me geen zorgen, heb nog 2 CC bestellingen elders.
Ik denk dat de hype buiten ons tweakers best wel meevalt, ik hoor veel mensen klagen over prijs etc.
Voorraad zal groot genoeg zijn volgens Nintendo, zodat scalpers geen kans maken.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Klopt, hier ook. De meeste mensen zien de Nintendo Switch als een leuke gimmick extra naast de tablet voor de kinderen en vinden €470,00 of €510,00 te duur, hoor ik. Dan komt zo'n apparaat er pas als de kinderen zeuren met een verjaardag, sinterklaas of kerst.predator0235 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:48:
[...]
Meestal gaat dat reserveren vrij correct bij Bol.com
Ik maak me geen zorgen, heb nog 2 CC bestellingen elders.
Ik denk dat de hype buiten ons tweakers best wel meevalt, ik hoor veel mensen klagen over prijs etc.
Zolang de switch 2 voor de gewone consument niet vindbaar is op bol.com, zijn het aantal reserveringen dat tot nu toe geplaatst is echt minimaal. Niet gek dus dat de pre-order daar nog steeds open staat.
Ik verwacht die bij de Nintendo Store vast wel richting launch. Via Nintendo US moet die grote Travel case 75usd kosten dus zou wel minimaal 60 euro worden hier.predator0235 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:50:
Heeft er iemand toevallig al accessoires gezien buiten bol?
Die opbergtas kan ik niet kopen en zoek dat zeker nog wel (maar misschien in grotere vorm) en screenprotectorsHopelijk volgen jullie dit ook mee op!
Helaas weigert bol op het moment mijn bestelling, het geeft aan dat mijn creditcard maatschappij een storing hefet.
Op insta is het ook al aangekondigd. Maar bijna 2 uur later zou voldoende voorraad moeten geven.joblamie schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:51:
Zolang de switch 2 voor de gewone consument niet vindbaar is op bol.com, zijn het aantal reserveringen dat tot nu toe geplaatst is echt minimaal. Niet gek dus dat de pre-order daar nog steeds open staat.
Ik denk dat de launch van de switch 2 niet heel spannend zal zijn. Wat er nu te reserveren is zal gewoon op release geleverd gaan worden.
Ik twijfel of het hier moet posten of in de algemen Switch 2 topic, maar here goes:
Cdkeys.com biedt het Nintendo Online + uitbreidingspakket abo aan voor 30 euro. Je kan de abo’s stacken volgens de info die ik gelezen heb.
https://www.cdkeys.com/ni...ion-pack-switch-europe-uk
Ik heb begrepen dat de Switch 2 upgrade packs voor BOTW en ook TOTK hier beiden gratis bij zitten (terug te vinden op de Nintendo site). Lijkt me een goede deal als je toch een of beide upgrade packs nodig hebt. Ik denk dat ze al snel minimaal een tientje per stuk zijn.
Cdkeys.com biedt het Nintendo Online + uitbreidingspakket abo aan voor 30 euro. Je kan de abo’s stacken volgens de info die ik gelezen heb.
https://www.cdkeys.com/ni...ion-pack-switch-europe-uk
Ik heb begrepen dat de Switch 2 upgrade packs voor BOTW en ook TOTK hier beiden gratis bij zitten (terug te vinden op de Nintendo site). Lijkt me een goede deal als je toch een of beide upgrade packs nodig hebt. Ik denk dat ze al snel minimaal een tientje per stuk zijn.
In Duitsland nemen sommige retailers al 24 uur pre-orders aan, dus ik denk dat de voorraad enorm is en we hebben nog twee maanden te gaan.joblamie schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:51:
Eigenlijk wel gek dat ik na jaren heb getwijfeld laatst eindelijk een PS5 voor 500 euro heb gekocht en nu zonder moeite de Switch 2 bestel
Ik gebruik al tijden Cardswap, werkt prima nog nooit problemen mee gehad. Zoals eerder benoemd, bij hun bonnen besteld en met die bonnen de Switch 2 + MKW besteld, waardoor je op 469 uitkomt ipv 509 (8% korting).Evernote schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:21:
[...]
Waarschijnlijk via Cardswap.nl wat hier ook eerder genoemd werd. (8% korting!)
Zelf geen ervaring mee.
Mooi meegenomen
Wissel.nl biedt een soort gelijke service, alleen is de korting daar wat minder met 5%.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat werd toch altijd gerapporteerd, dat Nintendo ging voorzien in voldoende voorraad om scalping tegen te gaan.Jumpman schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:53:
[...]
In Duitsland nemen sommige keten al 24 uur pre-orders aan, dus ik denk dat de voorraad enorm is en we hebben nog twee maanden te gaan.
Thanks, meteen voorbesteld! Heb nu twee voorbestellingen lopen: een bij Fnac FR en een bij Bol. Voor het geval een van de twee alsnog de bestelling annuleert.
Hier ook een besteld bij Bol. Kom van een Wii -> WiiU, maar nooit een Switch 1 gehad. Met name voor de kinderen natuurlijk
Is er al een topic voor accessoires als cases en screenprotectors ed? En klopt het dat je niet ook direct een extra set joy cons er bij kunt kopen?
Ik ben toch malle pietje niet!
Deze melding ook bij alle drie mijn CreditCards, uiteindelijk maar betaald via iDeal.. Helaas.MoonRaven schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:51:
Helaas weigert bol op het moment mijn bestelling, het geeft aan dat mijn creditcard maatschappij een storing hefet.
cdiscount maar geannuleerd. Lijkt niet erg moeilijk om ergens een pre-order te plaatsen, dus dat zit wel goed.
ik annuleer de mijne binnenkort wel op Fnac FR, ik vertrouw Bol toch iets meer dan een site waar ik nog nooit heb besteld
@DeBaxman
In principe kan je met een pre-order de Switch 2 gewoon verwachten op release! Voor meer vragen kan je natuurlijk altijd terecht bij onze klantenservice via http://bol.com/klantenservice. Dan kijken onze collega's graag met je mee!
Dit is wat er op Twitter gezegd wordt!
In principe kan je met een pre-order de Switch 2 gewoon verwachten op release! Voor meer vragen kan je natuurlijk altijd terecht bij onze klantenservice via http://bol.com/klantenservice. Dan kijken onze collega's graag met je mee!
ik heb nog niet echt ergens accesoires gezien, behalve op Bol denk ik, van Nintendo zelf (anderen mogen aanvullen als dit ergens anders nog is!)The Legend schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:14:
Hier ook een besteld bij Bol. Kom van een Wii -> WiiU, maar nooit een Switch 1 gehad. Met name voor de kinderen natuurlijkIs er al een topic voor accessoires als cases en screenprotectors ed? En klopt het dat je niet ook direct een extra set joy cons er bij kunt kopen?
Ik denk niet dat je nu al extra Joycons kan bestellen. Wel een pro-controller denk
Ah, nu komt het er wel doorheen.Munskin schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:14:
[...]
Deze melding ook bij alle drie mijn CreditCards, uiteindelijk maar betaald via iDeal.. Helaas.
https://dbrand.com/shop/grip/nintendo-switch-2-casespredator0235 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:50:
Heeft er iemand toevallig al accessoires gezien buiten bol?
Die opbergtas kan ik niet kopen en zoek dat zeker nog wel (maar misschien in grotere vorm) en screenprotectorsHopelijk volgen jullie dit ook mee op!
Maar ja, moet uit Canada komen dus duurt lang en nog import meuk erbij
leuk om te weten! gelukkig zijn ze er wel redelijk zeker overBaxman schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:17:
@DeBaxman
Dit klinkt als iemand die geen idee heeft (weer beschikbaar?) en gewoon algemene voorraadinformatie oplepelt.
https://www.bol.com/nl/nl...FmQ.4_72.73.AwarenessLinkrc13x schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:17:
[...]
ik heb nog niet echt ergens accesoires gezien, behalve op Bol denk ik, van Nintendo zelf (anderen mogen aanvullen als dit ergens anders nog is!)
Ik denk niet dat je nu al extra Joycons kan bestellen. Wel een pro-controller denk
Hier staan ze inderdaad wel tussen.
Is dit een bot of wat?Mog schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:20:
Bol.com klantenservice. Ik had besteld om 10:18.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lijkt er wel op

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
ik denk dat je gewoon moet afwachten. zij gaan dat nu ook nog niet weten als de consoles nog niet in hun magazijn liggen, lijkt me logisch.
als hij er vroeger is, komt hij mss op de 5de juni aan, anders later. So be it, denk ik dan?
als hij er vroeger is, komt hij mss op de 5de juni aan, anders later. So be it, denk ik dan?
Ja, of iemand die geen idee heeft waar het over gaat en gewoon zijn standaard scriptje afwerkt (en eigenlijk dus niet heel veel zinnigers te vertellen heeft dan de gemiddelde bot xD)
die mensen weten waarschijnlijk zelf ook nog niets... ik zie het nut er niet van in om het al te vragen
Komt wel goed bij mijn ps5 destijds kreeg ik van bol.com een bericht dat hij 1 dag later kwam vanwege sortering fout.
Wel netjes een bol.com cadeaubon gekregen voor het ongemak.
Wel netjes een bol.com cadeaubon gekregen voor het ongemak.
ik zie net dat je de joycons al apart kan preorderen op bol.The Legend schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:14:
Hier ook een besteld bij Bol. Kom van een Wii -> WiiU, maar nooit een Switch 1 gehad. Met name voor de kinderen natuurlijkIs er al een topic voor accessoires als cases en screenprotectors ed? En klopt het dat je niet ook direct een extra set joy cons er bij kunt kopen?
https://www.bol.com/be/nl...tACA.4_74.80.ProductTitle
Nou, ik kan je vertellen dat taalvaardigheid bij een klantenservice van ondergeschikt belang is. Had laatst een groot probleem met PostNL, en die vrouw aan de andere kant begreep amper wat ik zei. Wat ze mij vervolgens vertelde begreep ik dan weer niet. Heb van ellende opgehangen en weer opnieuw gebeld.
Haha, dat zag ik net ookrc13x schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:37:
[...]
ik zie net dat je de joycons al apart kan preorderen op bol.
https://www.bol.com/be/nl...tACA.4_74.80.ProductTitle
Ha, jij ook al! De Wii was mijn eerste console, en destijds wel de upgrade naar de WiiU gedaan omdat die in alle opzichten beter was dan de Wii, inclusief HDMI aansluiting op de WiiU, plus de backwards compatibiliteit om Wii games op de WiiU te kunnen spelen. Daarna de Switch (1) overgeslagen, maar nu wel direct de Switch 2 met MK World bundle in de voorbestelling.The Legend schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:14:
Extra set joy cons kun je ook bestellen bij Bol:
https://www.bol.com/nl/nl...n-blauw/9300000228511530/
En stuurtjes (voor MK World) idem:
https://www.bol.com/nl/nl...t-zwart/9300000228511527/
"Dus als ik goed heb begrééépen meneer is oew probleem.. [probleem]"peeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:46:
[...]
Nou, ik kan je vertellen dat taalvaardigheid bij een klantenservice van ondergeschikt belang is. Had laatst een groot probleem met PostNL, en die vrouw aan de andere kant begreep amper wat ik zei. Wat ze mij vervolgens vertelde begreep ik dan weer niet. Heb van ellende opgehangen en weer opnieuw gebeld.
Dit bedoel je he? Deze types kom ik steevast bij iedere klantenservice tegen, de grootste moeite om wat uitgelegd te krijgen.
Maar ontopic weer, super enthousiast voor de Switch 2
5 juni kan er niet snel genoeg zijnflugelisoke schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:49:
[...]
"Dus als ik goed heb begrééépen meneer is oew probleem.. [probleem]"
Dit bedoel je he? Deze types kom ik steevast bij iedere klantenservice tegen, de grootste moeite om wat uitgelegd te krijgen.
Maar ontopic weer, super enthousiast voor de Switch 2
Noem je ook een pauper bedrijf op hoor.peeceej schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:46:
[...]
Jammer dat ze rond 5 juni weer langskomen
ik hoop dat ik ze van bpost krijg, dan kan ik de levering nog in een kantoor zetten in plaats van thuis. hoeven ze niet langs te komen en hoeft dat ding niet in dat busje te liggenMrGizMo schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:54:
[...]
Noem je ook een pauper bedrijf op hoor.
Jammer dat ze rond 5 juni weer langskomen
[ Voor 3% gewijzigd door rc13x op 04-04-2025 11:55 ]
Ik heb nog niet de hele thread doorgelezen (excuses), maar zijn er al (Nederlandse) emails uit gegaan voor de Nintendo Store pre-order? Ik heb begrepen dat in Duitsland bijvoorbeeld ze al een batch verzonden hebben.
Yes! Ik heb op 2 April al om 19.00u een mailtje ontvangen dat ik geselecteerd ben.Xplosivv schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:03:
Ik heb nog niet de hele thread doorgelezen (excuses), maar zijn er al (Nederlandse) emails uit gegaan voor de Nintendo Store pre-order? Ik heb begrepen dat in Duitsland bijvoorbeeld ze al een batch verzonden hebben.
Mooi voor jou, helaas voor mijSir_Lion schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:04:
[...]
Yes! Ik heb op 2 April al om 19.00u een mailtje ontvangen dat ik geselecteerd ben.
Gelukkig wel ge pre-ordered bij bol, hopelijk komt dat goed.
Het viel mij ook op dat er bar weinig anderen zijn die ook zo'n invite hebben ontvangen. Denk dat er 3 of 4 zijn op dit forum totaal van wat ik voorbij heb zien komen.Xplosivv schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:06:
[...]
Mooi voor jou, helaas voor mij. Heb onafgebroken NSO en heb echt wel aardig wat uurtjes op de console zitten, maar niet geselecteerd. Alle marketing meuk staat ook gewoon aan.
Gelukkig wel ge pre-ordered bij bol, hopelijk komt dat goed.
Bol heeft op twitter op een reactie laten weten dat als ze door hun vooraad zijn,de pre order stop zetten. Ze laten ze dus nie doorlopen.
Ik verwacht dat je aan alle criteria moet voldoen en dat er dan gekeken wordt naar het aantal uren dat je in een bepaalde periode erop hebt zitten. Jij had waarschijnlijk in het afgelopen jaar 1000+ uren toch? Misschien dat ze dan eerst die marge pakken en vervolgens in gradaties teruggaan.Sir_Lion schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:14:
[...]
Het viel mij ook op dat er bar weinig anderen zijn die ook zo'n invite hebben ontvangen. Denk dat er 3 of 4 zijn op dit forum totaal van wat ik voorbij heb zien komen.
Ook besteld bij bol. Of ze hebben er een heleboel of niemand wil hem hebben, want er was nog voorraad blijkbaar.
Ik hoop eigenlijk dat Nintendo een gevalletje XBOX / 3DS doet. Met hoge prijs op de markt brengen en dan later prijs verlagen plus de mensen die het al hebben gratis content leveren.
Hierdoor zullen scalpers ook minder consoles kunnen kopen.
Hierdoor zullen scalpers ook minder consoles kunnen kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door RollieBollie op 04-04-2025 12:33 ]
Ik denkt dat nintendo gwn de waarheid zei omtrend de vooraad.
Zou wel spijtig zijn dat de lange pre orders een taken zijn van weinig interesse. De vloek van nintendo zeg maar lol
Zou wel spijtig zijn dat de lange pre orders een taken zijn van weinig interesse. De vloek van nintendo zeg maar lol
Realiseer mij net dat ik 6-6 een weekendje offline in het bos heb gepland

oogjes open, snaveltjes dicht
Wauw, 3 uur later was 'ie nog steeds up. Kennelijk heeft Nintendo echt z'n best gedaan om genoeg te produceren voor de launch, als Bol 3 uur later nog steeds genoeg heeft dat ik ook nog kon reserveren.
Besteld in ieder geval!

Switch en een paar dikke powerbanks mee.mulder schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:34:
Realiseer mij net dat ik 6-6 een weekendje offline in het bos heb gepland

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 04-04-2025 12:36 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Sinds 9 uur beschikbaar en nu nog steeds. Dan krijgen ze er toch veel of ze gaan toch niet zo heel hardjellede.. schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:17:
Bol heeft op twitter op een reactie laten weten dat als ze door hun vooraad zijn,de pre order stop zetten. Ze laten ze dus nie doorlopen.
Je kunt de Switch 2 niet vinden als je er naar zoekt op bol.com zelf. Je moet de link hebben of via Google.FrankoNL schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:29:
Ook besteld bij bol. Of ze hebben er een heleboel of niemand wil hem hebben, want er was nog voorraad blijkbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door joeri1 op 04-04-2025 12:38 ]
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic