Er is dus waarschijnlijk geen Amazon in EU die dan gaat leveren op releasedag morgen? Van wat ik tot nu toe gezien heb op z'n vroegst Vrijdag, maar die van mij staan nu allebij op Zaterdag.
Iemand die bij fnac besteld heeft en nog steeds geen t&t ontvangen heeft?
De meeste van Fnac hadden hem al, geen meldingen gekregen ofzo maar die waren er al 😅Nero190 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:59:
Iemand die bij fnac besteld heeft en nog steeds geen t&t ontvangen heeft?
Wel mooi, kreeg de mail met de factuur binnen van MM, staat op verzonden op de site maar nog geen verzend mail ontvangen xD
Bij mij zat er 5 minuten tussenRaxious schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:02:
Wel mooi, kreeg de mail met de factuur binnen van MM, staat op verzonden op de site maar nog geen verzend mail ontvangen xD
Ik heb nog niks ontvangen van Mediamarkt behalve mijn accessoires die ik ook besteld had. Gaat weer lekker maar niet heus.
Beschikbaar bij de ToyChamp
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn track en trace code mail van mediamarkt is in de spam box beland. Dus mocht je de track en trace code niet kunnen vinden, kijk dan even in de spam box.
Zucht Mediamarkt!! NINTENDO Switch 2 Zwart Beschermcase + Screenprotector Switch 2 is verzonden. Maar geen Switch 2.
Voor mijn Switch heb ik nu ook een tweede T&T bij mijn bestelling (nog geen en mail). Er wordt nog steeds hard gewerkt bij Bol.Nattekat schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:03:
Ah fijn, mijn Switch 2 heeft nu ook een (andere) T&T gekregen. Die zat dus niet in dat andere pakje zoals de klantenservice beweerde.
@ronaldtb ik hoop voor je dat jij hem ook nog snel krijgt, dikke kans dat het toch geen fout is.
De Nintendo bestelling moet hè-le-maal uit de andere kant van Duitsland komen en is nog niet vertrokken. Dat is 6u rijden zonder tussenstops. Ik gok erop dat ie morgen niet gaat halen. 😢
Iemand hier al t&t geregen van ToyChamp België?
Mm, controller is verzonden, console nog niet
Ook heel veel vestigingen in NL.rc13x schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:42:
Alle 16 vestigingen van Toychamp zitten in België volgens de website 🫣
:strip_exif()/f/image/BLAVX7ile5nYy6UNVL2XFPAN.jpg?f=fotoalbum_large)
Al een paar keer gelezen hier .....ItzDaPanda schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:25:
Iemand hier al t&t geregen van ToyChamp België?
Om 20:50 ook eindelijk verzendmail gekregen van bol.com. Kan niet wachten op morgen
Dé avond voor de grote Switch 2 dag!!!
Oh, my bad! Dat toonde die van mij helemaal niet haha, enkel de Belgische, raarfuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:29:
[...]
Ook heel veel vestigingen in NL.
[Afbeelding]
Net bericht dat mn order 'vertraagd' is naar 10:00-18:00 5 juni van bol.com
Iemand al een update die vandaag bij toychamp heeft besteld? Hij is nog altijd te bestellen dat lijkt niet helemaal juist.
Was het maar zo’n feestQuickShadow schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:15:
[...]
Ja ben ik ook wel eens benieuwd naar, tenzij de persoon bij Nintendo werkt, lijkt het me moeilijk om aan die informatie te komen.
In de originele track & trace die je vanuit Nintendo kreeg zie je een update dat het pakket in het doelland is aangekomen en via een andere link weer te volgen is:
:strip_exif()/f/image/qCFC4UipcwiX4E9i7natG9oW.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb er vandaag besteld.xGROOVER schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:42:
Iemand al een update die vandaag bij toychamp heeft besteld? Hij is nog altijd te bestellen dat lijkt niet helemaal juist.
En geen tracking gekregen.
De status staat bij mij nog op "Nieuw" en is niet veranderd sinds het bestellen. Ik ben benieuwd...xGROOVER schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:42:
Oh. Same.IemandOpT.net schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:55:
[...]
De status staat bij mij nog op "Nieuw" en is niet veranderd sinds het bestellen. Ik ben benieuwd...
Houd me gerust op de hoogte!
Ik doe hetzelfde
Inmiddels ook een 4 cijferige code gehad die ik moet tonen aan de bezorger.
Tussen 10:00 en 18;00 staat hij
Dus dat betekent meestal 16;15 ongeveer.
Tussen 10:00 en 18;00 staat hij
Dus dat betekent meestal 16;15 ongeveer.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Bij mij al sinds de ochtend geen update van de tracking meer, levering in België. Hier staat hij zogezegd nog in het westen van Duitsland…Geemfriekq schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:52:
[...]
Was het maar zo’n feest![]()
In de originele track & trace die je vanuit Nintendo kreeg zie je een update dat het pakket in het doelland is aangekomen en via een andere link weer te volgen is:
[Afbeelding]
Lijkt erop dat ik pech heb en Bol + PostNL er weer een zooitje van maken. Vanochtend om 10:52 een mail dat mijn zending aangemeld is, nu weer even gekeken naar de tracking hoe laat het gaat aankomen, en staat er nog steeds "10:52 aangemeld" en "pakket is nog niet door PostNL vervangen of verwerkt".
Op zich heb ik morgenavond al iets afgesproken, dus is het niet heel erg, maar wel teleurstellend dat dit weer fout gaat. Gaat helaas bij mij (Rotterdam) heel regelmatig fout met verzenden. Misschien gebeurt er 's nachts nog wat, we gaan het zien
Op zich heb ik morgenavond al iets afgesproken, dus is het niet heel erg, maar wel teleurstellend dat dit weer fout gaat. Gaat helaas bij mij (Rotterdam) heel regelmatig fout met verzenden. Misschien gebeurt er 's nachts nog wat, we gaan het zien
De mijne is sinds vannacht 2u59 onderweg vanuit Duitsland. Ik vermoed dat ie al lang is aangekomen in het distributiecentrum hier maar nog niet verwerkt voor aflevering morgen. Dat zal komende uren wel gebeuren.
DHL heeft de bestelling van MediaMarkt al geupdate:
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 5 juni
Tussen 17:30 - 21:30 uur
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 5 juni
Tussen 17:30 - 21:30 uur
Dat gebeurt meestal. Zendingen worden eerst aangemeld en het kan zomaar zijn dat je pakket pas avonds of zelfs nog snachts worden ontvangen door postnl.259tim schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:14:
Lijkt erop dat ik pech heb en Bol + PostNL er weer een zooitje van maken. Vanochtend om 10:52 een mail dat mijn zending aangemeld is, nu weer even gekeken naar de tracking hoe laat het gaat aankomen, en staat er nog steeds "10:52 aangemeld" en "pakket is nog niet door PostNL vervangen of verwerkt".
Het is niet zo dat bij het aanmelden van het pakket er gelijk een postnl ophaalwagen staat om die zending in ontvangst te nemen.
Bij mij ook hoor, vrij normaal bij Bol.com en komt doorgaans gewoon goed.259tim schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:14:
PostNL komt denk ik pas na twaalven de pakketen inladen. Je kan daar immers nog tot 23:59 bestellen.
Voor mij is dit gewoon het vaste riedeltje iedere keer als ik iets via Bol heb gekocht. Morgenochtend als je wakker wordt zal alles goed zijn.259tim schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:14:
Mediamarkt /dhl is nu "live"
Helaas had ik tijdens het bestellen het thuisadres geselecteerd en nu is er net morgen niemand thuis wegens verzetten afspraken.
En natuurlijk zijn alle andere opties niet mogelijk:strip_exif()/f/image/qG9edamGl6NxhAzSrscXujsD.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan maar hopen dat ze een keer te laat zijn en laat in de middag komen
Helaas had ik tijdens het bestellen het thuisadres geselecteerd en nu is er net morgen niemand thuis wegens verzetten afspraken.
En natuurlijk zijn alle andere opties niet mogelijk
:strip_exif()/f/image/qG9edamGl6NxhAzSrscXujsD.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door harley op 04-06-2025 22:23 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Geen fijne buren die willen opletten en even aanpakken en tekenen?
Die andere opties heb je waarschijnlijk morgen wel beschikbaarharley schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:22:
Mediamarkt /dhl is nu "live"
En natuurlijk zijn alle andere opties niet mogelijk [Afbeelding]
EDIT : denk het toch niet...ivm bezorgcode
[ Voor 3% gewijzigd door rbfotoeu op 04-06-2025 22:28 ]
Tot nu toe geen enkele bericht gekregen van CB buiten de betaal bevestiging die ik 9 mei heb geplaatst....
Zijn er nog andere?
Zijn er nog andere?
[ Voor 9% gewijzigd door Acatli40 op 04-06-2025 22:26 ]
Hmm, okay, thanks voor de reacties
ik let meestal niet zo op de track & trace, gaan morgenochtend zien wat er gebeurt, duimen dat 't dan wel klopt, en anders moet het maar wat langer wachten
Nee totaal niet helaas.Dennis1812 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:24:
Geen fijne buren die willen opletten en even aanpakken en tekenen?
En als het goed is wordt het dan ook niet afgeleverd daar want code is nodig, dat is dan wel weer goed geregeld (of de praktijk ook zo werkt weet ik morgen)
Mediamarkt zegt zelf ook :
Pakketten tot €100:
MediaMarkt kan deze bij de buren afleveren als je niet thuis bent.
Dus alles erboven wordt alleen thuis bezorgd. Maar kreeg zojuist wel de optie om morgen tussen 17:30 en 21:30 te bezorgen dus moet helemaal goed komen !
[ Voor 28% gewijzigd door harley op 05-06-2025 06:46 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik stuur die codes altijd direct door naar mm buren als ik enigzins twijfel of ik thuis ben.
Dus daar kan ik geen antwoord op geven.
Had ik ooit 1x niet gedaan, toen stond er een PS5 3uur in de stromende regen en heeft uiteindelijk een buurvrouw hem maar binnen gehaald. Dat was echt triest.
Dus daar kan ik geen antwoord op geven.
Had ik ooit 1x niet gedaan, toen stond er een PS5 3uur in de stromende regen en heeft uiteindelijk een buurvrouw hem maar binnen gehaald. Dat was echt triest.
Hier zit ik de hele dag al op F5 te meppen op de Coolblue status pagina.Acatli40 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:25:
Tot nu toe geen enkele bericht gekregen van CB buiten de betaal bevestiging die ik 9 mei heb geplaatst....
Zijn er nog andere?
Er staat: We bezorgen morgen
Je betaling is gelukt. Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden.
Maar helaas zijn ze nog niet aan inpakken toegekomen volgens de status pagina.
Ook nog geen e-mail ontvangen.
Ik heb 2 mailtjes van MM gekregen, eentje dat het verlaat zou zijn, de andere dat het toch niet zo was.
Verder geen mail of aanmelding bij DHL. Lijkt erop dat de mijne toch verlaat gaat zijn.
Verder geen mail of aanmelding bij DHL. Lijkt erop dat de mijne toch verlaat gaat zijn.
Idemdito. Alle hoop op morgen dan maar.nietvoorniets schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:34:
[...]
Hier zit ik de hele dag al op F5 te meppen op de Coolblue status pagina.
Ik heb nog steeds geen bericht. 8 april besteld en staat nog steeds op in goede orde ontvangen.nietvoorniets schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:34:
[...]
Hier zit ik de hele dag al op F5 te meppen op de Coolblue status pagina.
Net een bericht van de MediaMarkt, bestelling wordt klaar gelegd om op te halen. 7 april besteld, gewoon betalen in de winkel. Geen aanbetaling gedaan of iets dergelijks.
Iedereen heeft het over track and trace, ondertussen zit ik Bol te refreshen in de hoop dat iemand hem geannuleerd heeft ^^
Hier ook 8 april besteld bij Coolblue. Heb al een track en trace voor morgen tussen 12:30 en 15:00.Jayhawk80 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:39:
[...]
Ik heb nog steeds geen bericht. 8 april besteld en staat nog steeds op in goede orde ontvangen.
Vlak nadat dat bij mij verdween, was ie aangemeld bij bpost. Het kan nog goedkomen._Tygernoot schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:49:
[Afbeelding]
Bij mij staat er bij Mediamarkt (BE) geen "wordt 5/6/2025 bezorgd" meer. Het is natuurlijk ook al bijna 5 juni. Verder geen mail gehad over bezorging of vertraging. De controller komt er morgen wel aan. Ach ja, merken het wel dan...
Begin nu toch bang te worden dat alleen de controller bezorgd wordt morgen...
Export centrum Dorsten nabij Essen, dat is twee uur rijden dus morgen moet lukken!
Pro controller via Bol komt ook morgen dus de laptop gaat op tijd dicht morgen!
Pro controller via Bol komt ook morgen dus de laptop gaat op tijd dicht morgen!
dam wat een speakers!flugelisoke schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:51:
Nog eventjes eentje om het af te leren![]()
[Afbeelding]
lol mijn switch 2 met mario komt er aan dacht dat mij wel laten kwam wat heb pas 18 april 2025 in de avond bij coolblue besteld xd
Ze komen een paar keer per dag denk ik.CyBeRSPiN schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:20:
PostNL komt denk ik pas na twaalven de pakketen inladen. Je kan daar immers nog tot 23:59 bestellen.
Mijn switch case is bijv. vanmiddag al door post nl ontvangen.. Mijn switch 2 nog niet. Dat gebeurt wel in de komende uren.
1 min. geleden is de status van Mediamarkt aangepast en heb nu t&t. DHL moet nog sorteren, lijkt goed te gaan. Eerst een mail dat het dinsdag ging worden daarna de opvolgende mail.
Ondanks dat het niet mag na twee maanden ziekenhuis gaan we morgen maar eens na de Mediamarkt in Arnhem.
Zal het wel even filmen hoe druk het is en hoeveel voorraad er ligt.
Zal het wel even filmen hoe druk het is en hoeveel voorraad er ligt.
:strip_exif()/f/image/zHQdTIKa120ZMoMc37tA8IJd.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo, daar is de melding van postnl dat het pakket is ontvangen.
[ Voor 3% gewijzigd door airwolf83 op 04-06-2025 23:39 ]
Nope, niks meer gehad. Maar ik heb ophalenAcatli40 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:25:
Zijn er nog andere?
Bij mij is de zending van Bol.com inmiddels door PostNL ontvangen.259tim schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:29:
Hmm, okay, thanks voor de reactiesik let meestal niet zo op de track & trace, gaan morgenochtend zien wat er gebeurt, duimen dat 't dan wel klopt, en anders moet het maar wat langer wachten
Die van mijn is nog niet ontvangen door postnl.NotSoSteady schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:41:
[...]
Bij mij is de zending van Bol.com inmiddels door PostNL ontvangen.
(edit is nu ontvangen door postnl)
[ Voor 7% gewijzigd door milanman24 op 04-06-2025 23:54 ]
Hier ook melding dat pakket van Bol.com (enkel Switch 2 hoesje) is ontvangen door PostNL. Coolblue pakket (Switch 2) is nog niet ontvangen door PostNL dus hoop dat dat nog snel gaat gebeuren en dat de levering niet ineens een dag opschuift daardoor.
Kan best zijn dat het later komt door drukte.Simone96 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:45:
Hier ook melding dat pakket van Bol.com (enkel Switch 2 hoesje) is ontvangen door PostNL. Coolblue pakket (Switch 2) is nog niet ontvangen door PostNL dus hoop dat dat nog snel gaat gebeuren en dat de levering niet ineens een dag opschuift daardoor.
Gebeurt vaak hoor dat de melding pas snachts komt en dat je het dan toch nog dezelfde dag ontvangt.Simone96 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:45:
Wat gek! Mijne nog niet ontvangen, maar wel tijd al bekend.airwolf83 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:38:
[Afbeelding]
Zo, daar is de melding van postnl dat het pakket is ontvangen.
Nog een paar uurtjes jongens....kunnen we los !
Bij mij zijn de controller en case wel bevestigd en onderweg, de Switch zelf nog niet 🤪. Ook besteld bij Nintendo en komt via DHLDutchSapphire schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:55:
[Afbeelding]
DHL houdt het wel spannend zeg. 😅
[ Voor 4% gewijzigd door Skarloc op 05-06-2025 00:00 ]
Wat een paniek hier. Hoort er ergens ook wel bij, net als in elk iPhone release topic elk jaar.
Alle grote bedrijven (en vooral Bol) werken in batches. Woon je dicht bij het magazijn van Bol in Waalwijk kan het zomaar zijn dat PostNL je pakket ergens halverwege vannacht pas ophaalt.
Als je een tracking hebt wordt ie (op een enkel pechgeval wat iedereen bij een pakket wel eens overkomt) gewoon morgen bezorgd. Ook als ie nu nog bij Bol, net over de grens in Duitsland of België of een depot van PostNL ligt.
Relax, die bedrijven doen miljoenen pakketten per week en daar zijn alle systemen op ingericht, die liggen echt niet wakker van die paar switches.
Alle grote bedrijven (en vooral Bol) werken in batches. Woon je dicht bij het magazijn van Bol in Waalwijk kan het zomaar zijn dat PostNL je pakket ergens halverwege vannacht pas ophaalt.
Als je een tracking hebt wordt ie (op een enkel pechgeval wat iedereen bij een pakket wel eens overkomt) gewoon morgen bezorgd. Ook als ie nu nog bij Bol, net over de grens in Duitsland of België of een depot van PostNL ligt.
Relax, die bedrijven doen miljoenen pakketten per week en daar zijn alle systemen op ingericht, die liggen echt niet wakker van die paar switches.
Waarschijnlijk omdat mijn pakketten standaard naar een afhaalpunt gaan. Ik dacht zelfs dat ik nooit een tijd zie staan bij mijn pakketten.Faab00 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:56:
[...]
Wat gek! Mijne nog niet ontvangen, maar wel tijd al bekend.
Bol is niet zo snel het probleem.Tim14ww schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:57:
Wat een paniek hier. Hoort er ergens ook wel bij, net als in elk iPhone release topic elk jaar.
PostNL wel
Bij dhl krijg ik zelfs vaak op de dag zelf pas de melding dat pakket gesorteerd is en eraan komt.
Relax we zijn toch geen kinderen meer :-)
Relax we zijn toch geen kinderen meer :-)
Dat 200%MrGizMo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 00:01:
[...]
Bol is niet zo snel het probleem.
PostNL wel
Is geen paniek hoor...Tim14ww schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:57:
Is gewoon gezonde spanning. En leuk toch dat iedereen zo enthousiast is en morgen graag zijn switch 2 wilt ontvangen. Houdt dit topic lekker levend.
Hmm raar, via Nintendo shop lijkt het?DutchSapphire schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:55:
[Afbeelding]
DHL houdt het wel spannend zeg. 😅
Die van mij is sinds half 3 vanmiddag al een stap verder. Sinds dien ook datum en tijd van bezorging
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Is via Nintendo ja, op uitnodiging besteld.RawChild schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 00:14:
[...]
Hmm raar, via Nintendo shop lijkt het?
Die van mij is sinds half 3 vanmiddag al een stap verder. Sinds dien ook datum en tijd van bezorging
Oh boy, heb gelukkig nog backup bij Coolblue voor ophalen.RawChild schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 00:22:
Ja ik ook, maar ik de DHL app zie ik dit
[Afbeelding]
Heb van coolblue België nog niets gehoord, terwijl een maat die na mij bestelde wel bericht gekregen heeft.
Echter ging ik afhalen en zijne komt via de post. Als ik niets verneem ga ik maar eens langst de plaatselijke toychamp...
Echter ging ik afhalen en zijne komt via de post. Als ik niets verneem ga ik maar eens langst de plaatselijke toychamp...
Hier coolblue nl ook afhalen, niks gehoord terwijl mensen later wel bericht hebben gehad.Engineer Stewie schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 00:26:
Heb van coolblue België nog niets gehoord, terwijl een maat die na mij bestelde wel bericht gekregen heeft.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Hier ook een bestelling van Nintendo. Maar nog niet deze status helaas.
Moet ik voor een tweaker nog zon kreng meenemen die niet wachten wilt we rijden duiven -arnhem.
Mits in beide winkels aanwezig kan ik er dus een mee nemen extra.
Mits in beide winkels aanwezig kan ik er dus een mee nemen extra.
Alles lijkt nu onderweg bij mij. Heb zelfs drie t&t's voor twee bestellingen...
Smyths Toys heeft ze online op voorraad zie ik nu!
Coolblue besteld (console + mkw): gister verzonden en nu bericht van PostNL, bezorging vandaag,
Bol.com besteld (pro controller + charging grip): verzonden via DHL, bezorging vandaag
MyNintendo store (GCN controller + carry case): verzonden via DHL (dinsdag), bezorging vandaag
Komt dus allemaal helemaal goed.
Bol.com besteld (pro controller + charging grip): verzonden via DHL, bezorging vandaag
MyNintendo store (GCN controller + carry case): verzonden via DHL (dinsdag), bezorging vandaag
Komt dus allemaal helemaal goed.
[ Voor 5% gewijzigd door ShadLink op 05-06-2025 02:33 ]
Was een crap volgens de DHL app komen ze tussen 17:30 en 21:30 vandaag.
fnac ng steeds geen track and trace rip...
Helaas mijn levering door PostNL heeft al vertraging op gelopen. Zolang het ding niet gestolen wordt vind ik het al prima.
Bij DHL raken jaarlijks toch wel 4 of 5 pakketjes kwijt bij mij.
Bij DHL raken jaarlijks toch wel 4 of 5 pakketjes kwijt bij mij.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zo. Vandaag dus 3 pakketjes.
GCN controller via DHL tussen 10:00 - 18:00
Switch 2 via PostNL tussen 18:15 - 20:45
MKW via PostNL brievenbuspakketje tussen 8:00 - 18:00 (wordt dus voelen, aaien, proeven (nah, nooit gedaan met Switch carts dus nu ook niet) tot mijn Switch 2 er is)
GCN controller via DHL tussen 10:00 - 18:00
Switch 2 via PostNL tussen 18:15 - 20:45
MKW via PostNL brievenbuspakketje tussen 8:00 - 18:00 (wordt dus voelen, aaien, proeven (nah, nooit gedaan met Switch carts dus nu ook niet) tot mijn Switch 2 er is)
Vreemd, eerst een mail van de Mediamarkt met dat alles vertraagd is, daarna mailtjes met dat er pakketjes mijn kant op komen. Apart pakketje voor de losse controller, die gaat naar DHL afhaalpunt. Apart pakketje met console + mariokart + hoesje bundle, afhaalcode erbij en mag alleen aan mij persoonlijk overgeleverd worden. Dus nieuw moment gekozen, er is niemand thuis vandaag. Wij moeten werken hier, zomaar, op een doordeweekse dag overdag...
Goedemorgen!
Eindelijk is mijn DHL geüpdatet.
Hij komt tussen 17:30-21:30. Komt goed uit voor mij. 😁
Eindelijk is mijn DHL geüpdatet.
Hij komt tussen 17:30-21:30. Komt goed uit voor mij. 😁
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic