Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:43
Phuuz schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:03:
Wel T&T gehad van pro controller bij bol, Switch 2 MK bundle nog niet. Dit terwijl ik een van de eerste bestellingen ben (4 april 9:01). Zal hopelijk allemaal wel goed komen.
Ik heb juist het omgekeerde, wel een T&T voor de switch, maar niet voor mariokart. Straks mooi alleen naar het menu kunnen aanstaren.
(Het zal vast wel goed komen later vanavond)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pascal1988
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-06 04:26
Mensen, bestellingen moeten gewoon worden ingepakt en dat zal niet allemaal tegelijktijdig gebeuren. Dat niet iedereen op hetzelfde moment een track en trace code ontvangt is niet zo gek.

Zelf heb ik de Mario Kart bundel met Qware case besteld bij mediamarkt op 4 april om 22:04. Ik zie nu net dat ik geen bestelbevestiging heb ontvangen, maar de bestelling staat wel gewoon in mijn besteloverzicht. Ik neem aan dat de bestelling gewoon verwerkt is. Wellicht dat de bestelbevestiging in mijn spam box terecht is gekomen, maar daar wordt alles na 30 dagen automatisch verwijderd.

Zijn er hier meer mensen die geen bestelbevestiging hebben ontvangen of wellicht in de spam box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:23
Pascal1988 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:07:
Mensen, bestellingen moeten gewoon worden ingepakt en dat zal niet allemaal tegelijktijdig gebeuren. Dat niet iedereen op hetzelfde moment een track en trace code ontvangt is niet zo gek.

Zelf heb ik de Mario Kart bundel met Qware case besteld bij mediamarkt op 4 april om 22:04. Ik zie nu net dat ik geen bestelbevestiging heb ontvangen, maar de bestelling staat wel gewoon in mijn besteloverzicht. Ik neem aan dat de bestelling gewoon verwerkt is. Wellicht dat de bestelbevestiging in mijn spam box terecht is gekomen, maar daar wordt alles na 30 dagen automatisch verwijderd.

Zijn er hier meer mensen die geen bestelbevestiging hebben ontvangen of wellicht in de spam box?
Een bestelbevestiging krijg je sowieso wel bij het plaatsen van de online bestelling. Waar men zich nu druk om maakt is het wel of niet ontvangen van een verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 09-06 20:53
Bij de ene is het al sneller dan de andere. Het is nou eenmaal een systeem, niemand kan daar iets aan doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Ik heb ook rond die tijd bij mediamarkt besteld, als ik in mijn dhl app kijk staat er nu een zending van mediamarkt in maar heb vanuit mediamarkt zelf nog niets gemaild gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46
Evernote schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:07:
[...]

Hier ook nog niks van Bol.com. Scheelt weer >:)
Ik zie hier wel dat het pakket is aangemeld bij DHL door MediaMarkt. Spannend! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarrylNL
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-06 17:28
Morgen tussen 10:00 en 18:00 komt mijn Switch2 (van Nedgame) door DHL

[ Voor 6% gewijzigd door DarrylNL op 04-06-2025 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:59
DarrylNL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:15:
Morgen tussen 10:00 en 18:00 komt mijn Switch2 (van Nedgame) door DHL
Same here! Voor de zekerheid dhl servicepoint gedaan ivm werk, hopelijk gaat het goed morgen want vrijdag is dat pakketpunt dicht haha.

Achja in het ergste geval zaterdag ophalen dan nog het hele pinksterweekend genoeg tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 04-06-2025 18:17 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:46
Yonix schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:15:
[...]

Ik zie hier wel dat het pakket is aangemeld bij DHL door MediaMarkt. Spannend! :D
Damn it.. ggwp.

Hier nog even wat geduld nodig. Had beter 2 weken later kunnen bestellen ipv binnen 2 minuten zo lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Raxious schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:10:
[...]

Een bestelbevestiging krijg je sowieso wel bij het plaatsen van de online bestelling. Waar men zich nu druk om maakt is het wel of niet ontvangen van een verzendbevestiging.
Ik heb dus geen bevestiging ontvangen in mijn normale mailbox. Ik maak mij er niet perse super druk om, maar een beetje vreemd is het wel. Het kan er wellicht op duiden dat de bestelling niet helemaal goed verwerkt is, al staat het gewoon in mijn besteloverzicht en dat het morgen geleverd zou moeten worden.

Het niet ontvangen van een verzendbevestiging betekent niet dat het niet vandaag nog verzonden wordt. Mensen kunnen zelfs na 23:59 uur nog een verzendbevestiging krijgen, omdat men dan nog gewoon bestellingen inpakt die de volgende dag geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Bol staat inmiddels in de PostNL app. Tussen 12 en 2 morgen. Durf niet te veranderen naar afhalen na het PostNL punt vandaag bij een ander pakje al vol zat, en de kans bestaat dat het vrijdag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 07-06 15:35
Hmm ik heb nog totaal geen verzend informatie van bol.com voor mijn accessoires en game. Normaal gesproken heb ik die al wel tegen deze tijd voor pre orders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Bij de toychamp is hij weer te bestellen. https://www.toychamp.nl/p...world-blauw-rood/01870800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-06 17:07
Ondertussen nog een update: tussen 10:00 en 18:00 bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wat wel reden tot zorg is: bol zit voor vandaag al over zijn verzendlimiet heen. Alles is nu al vandaag voor 23:59 besteld, niet morgen maar vrijdag pas in huis.

Edit: excuus verkeerd gekeken. Dit is nog niet bij alle producten. Ik dacht ten onrechte van wel, dit flikken ze namelijk met grote regelmaat.

[ Voor 31% gewijzigd door joblamie op 04-06-2025 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:15
Die van Nintendo moet uit Duitsland komen. Maar die bestelling staat stil sinds gisteren. Moet dus nog wel wat gebeuren wil ik hem morgen krijgen. Zal wel suf zijn, bestel je hem direct bij Nintendo. Krijg je hem wel later. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:14
joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:24:
Wat wel reden tot zorg is: bol zit voor vandaag al over zijn verzendlimiet heen. Alles is nu al vandaag voor 23:59 besteld, niet morgen maar vrijdag pas in huis.
Bij mij niet. Ik zie gewoon bij producten als tv's staan, voor 23:59 besteld morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:33
BurnsMM schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:28:
[...]

Bij mij niet. Ik zie gewoon bij producten als tv's staan, voor 23:59 besteld morgen in huis.
Sterker nog, ik heb net nog iets besteld en komt ook gewoon morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:30
Mijn pakje van bol is ook onderweg. Bestelling op 26 mei gedaan. Hier via bpost ( België) de Mario bundel weegt volgens hen 1723 gram.😄

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 20:32
joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:24:

Edit: excuus verkeerd gekeken. Dit is nog niet bij alle producten. Ik dacht ten onrechte van wel, dit flikken ze namelijk met grote regelmaat.
Je hebt toch al veel eerder besteld dan vandaag? Dat pakket ligt allang in de bus :)

Ik heb wel een bestelbevestiging gehad maar als je de DHL app hebt moet je daarin kijken. Bij mij staat dat er door MM een zending aangemeld is.

Nog een algemene opmerking, ik heb vaak genoeg pas na middernacht een verzendbevestiging gehad, hangt van de winkel en van de vervoerder af. Geen stress *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Lekker Ventje op 04-06-2025 18:38 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:11
Standie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:37:
[...]

Ik heb een bevestiging van Nintendo. Heb daar besteld omdat ik dan geen verzendkosten hoefde te betalen voor gratis (platinum points) goodies.

Ook grappig dat FNAC als eerste levert. Ik heb daar expres niet besteld met het idee dat ze waarschijnlijk een aantal dagen later in NL zouden leveren.
Nou vanuit .FR had ik hem sowieso niet met de release verwacht. Maar ze zijn 3-6 al verzonden in dit geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyNederland
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 07-06 21:47
Mijn bestelling vanuit amazon Nederland is vanmiddag verzonden, maar bezorging staat nog steeds op Zaterdag, enige kans dat deze toch eerder komt nu die al verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Lekker Ventje schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:34:
Ik heb wel een bestelbevestiging gehad maar als je de DHL app hebt moet je daarin kijken. Bij mij staat dat er door MM een zending aangemeld is.

Nog een algemene opmerking, ik heb vaak genoeg pas na middernacht een verzendbevestiging gehad, hangt van de winkel en van de vervoerder af. Geen stress *O*
Ik heb alleen de pro controller van Coolblue erin staan. Van mediamarkt is nog geen enkel spoor te bekennen, maar ik heb geduld.

Aangezien de betaling er gewoon vanaf gegaan is en de bestelling in mijn besteloverzicht staat, lijkt mij het geen probleem te zijn dat ik geen bestelbevestiging heb ontvangen (hoop ik altans :P) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Magic schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:22:
[...]

Pff, beetje lekker te maken hier terwijl we nog op CoolBlue zitten te wachten O-)
Ontving de eerste PSVR ook al een dag te vroeg, haha :D
BamSlam_ in "[PSVR] PlayStation VR"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:23
Hier morgen tussen 12:30-15:00 komt PostNL langs. Als het goed is tenminste. Mooi om 14:00 klaar met (thuis) werken 🥳

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 06:35

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Toychamp heeft 'm zojuist klaargezet voor verzending! Hopelijk komt GLS vroeg langs.

Edit: ik zie nu dat t het pakket uit België moet komen. Mag toch hopen dat ik 'm dan morgen heb...

[ Voor 38% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 04-06-2025 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
RoyNederland schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:48:
Mijn bestelling vanuit amazon Nederland is vanmiddag verzonden, maar bezorging staat nog steeds op Zaterdag, enige kans dat deze toch eerder komt nu die al verzonden is?
Ja, Amazon komt regelmatig eerder dan aangegeven. Bij mij is ie ook vandaag verzonden en bij mij zegt ie dat ie vrijdag komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:56
Hier ook! @fuzzyeyebrows1

[ Voor 47% gewijzigd door zzattack op 04-06-2025 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 12:36
Volgens de Coolblue app ligt hij klaar in de winkel, ik heb er zelfs een barcode bij voor afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 23:56
Ik heb zelf op 6 april besteld bij de Mediamarkt, gekozen voor afhalen. Nog geen afhaalbewijs ontvangen. Maar goed, het is nog geen 5 juni 14:00 uur. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Net ook de track and trace gehad van de pro controller van bol.com.

Zo zie je maar dat je er bij hun echt geen touw aan vast kunt knopen wanneer je precies de verzendbevestiging krijgt. Die van de switch 2 bundel kreeg ik vanmiddag namelijk al.

Wat wel zeker is is dat bol.com mij nog nooit teleurgesteld heeft met hun verzend beloftes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Laatst online: 17:41
mitchellK schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:00:
Volgens de Coolblue app ligt hij klaar in de winkel, ik heb er zelfs een barcode bij voor afhalen.
Een barcode? Geen qr? Het wordt steeds gekker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17:20
4acesNL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:26:
Die van Nintendo moet uit Duitsland komen. Maar die bestelling staat stil sinds gisteren. Moet dus nog wel wat gebeuren wil ik hem morgen krijgen. Zal wel suf zijn, bestel je hem direct bij Nintendo. Krijg je hem wel later. 😅
Bij mij was hij gisteren verzonden, vanuit een magazijn vlakbij Berlijn. Deze ochtend is het pakket volgens de tracking in twee depots in het westen van Duitsland geweest. Sindsdien geen beweging meer, maar pakketten van DHL worden in België overgedragen aan Bpost. Volgens de Bpost tracking komt hij pas vrijdag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:16
Ik heb nog niks gehoord van de Mediamarkt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 17:31

ap3nr0ts

hoi

Ik dacht dat ik hem bij Bol.com had geannuleerd, maar kennelijk had ik het eerst een keer via iDeal gedaan (geannuleerd) en eentje via cc niet. :+ Maar die is nog onzichtbaar op mijn creditcard (al maanden). Nou ja, retourneren dan maar. Ik ga niet met 2 Switch 2's spelen. Al klinkt dat wel leuk!

Ga hem namelijk morgen met een maat afhalen bij Nedgame na zijn werk. Heb geen haast en hapje eten meteen.

(Mocht iemand echt die 345789 kansen gemist hebben, DM me gerust voor noppes.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryunoru
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 05-06 15:06
Nog geen bericht van Toychamp of diens verzenddienst. N.b. dat ik zonder account besteld heb, dus ik kan verder ook helemaal niets checken op de site zelf (tenzij iemand anders weet hoe dat moet, ik kan het niet vinden).

Bewerk: Hah, wat een timing! Nèt mailtje gekregen van GLS, komt morgen!

[ Voor 20% gewijzigd door Ryunoru op 04-06-2025 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ap3nr0ts schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:15:
Ik dacht dat ik hem bij Bol.com had geannuleerd, maar kennelijk had ik het eerst een keer via iDeal gedaan (geannuleerd) en eentje via cc niet. :+ Maar die is nog onzichtbaar op mijn creditcard (al maanden). Nou ja, retourneren dan maar. Ik ga niet met 2 Switch 2's spelen. Al klinkt dat wel leuk!

Ga hem namelijk morgen met een maat afhalen bij Nedgame na zijn werk. Heb geen haast en hapje eten meteen.

(Mocht iemand echt die 345789 kansen gemist hebben, DM me gerust voor noppes.)
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mediamarkt Duitsland ... (even vertaald)
Hallo,

We weten hoezeer je uitkijkt naar de nieuwe Nintendo Switch2 - en kunnen niet wachten om hem aan je te geven!

Aangezien we uw bestelling 12345 zorgvuldig voorbereiden om het ophalen soepel te laten verlopen, moet u wachten op onze ophaalbevestiging, die we u per e-mail sturen. Alleen hiermee kan de levering van uw bestelling in de markt plaatsvinden.

Vanwege het grote aantal bestellingen kan dit helaas 1-2 dagen duren. Onze excuses hiervoor.

Bedankt voor je geduld - het is de moeite waard!

Uw MediaMarkt-team
Ik heb zowat direct besteld bij het online komen van de preorders :(

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 17:31

ap3nr0ts

hoi

THE_BASE schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:15:
[...]

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Crap. Niet gelezen en niet mijn intentie, dus mijn fout. :) Ik vond het alleen grappig dat ik een tweede bestelling helemaal over het hoofd heb gezien. Ik retourneer hem wel, want ik ga geen moeite doen. Volgens mij was het ten opzichte van die PS5 enorm makkelijk er eentje te bestellen. Dat was echt Telegram-bots-en-site-trackers-level gedoe weet ik nog. Maar toen hadden we de tijd, want covid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Prosperot

Today is a gift...

airwolf83 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:05:

Wat wel zeker is is dat bol.com mij nog nooit teleurgesteld heeft met hun verzend beloftes
Bol zelf niet, Post NL zéker wel.
Bij mij heb ik van Bol de T&T met de status 'nog niet opgehaald door Post NL', we gaan het zien....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Ryunoru schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:15:
Nog geen bericht van Toychamp of diens verzenddienst. N.b. dat ik zonder account besteld heb, dus ik kan verder ook helemaal niets checken op de site zelf (tenzij iemand anders weet hoe dat moet, ik kan het niet vinden).

Bewerk: HAH. Grapje, nèt mailtje gekregen van GLS! Komt morgen!
Account aanmaken onder zelfde email geeft je inzicht. Is dit een toychamp order van vandaag of eerder?

[ Voor 5% gewijzigd door xGROOVER op 04-06-2025 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 20:31
Saigonn schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:31:
@faust2016 @xdc @hantheman @zzattack

Zojuist bij mijn account (toychamp) onder bestelling

De status zien veranderen naar: "onderweg" \○/
Ik heb nu ook gezien dat er een track and trace is aangemaakt bij GLS! Zou het dan toch echt gaan gebeuren? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryunoru
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 05-06 15:06
xGROOVER schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:19:
[...]

Account aanmaken onder zelfde email geeft je inzicht. Is dit een toychamp order van vandaag of eerder?
Van eerder al, kort na aankondiging zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
Prosperot schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:19:
[...]

Bol zelf niet, Post NL zéker wel.
Bij mij heb ik van Bol de T&T met de status 'nog niet opgehaald door Post NL', we gaan het zien....
Klopt, die status heb ik idd ook heel lang als ik sochtends iets bestel.

Meestal bij mij is het dan savonds tussen 22:00 en 02:00 veranderd naar ontvangen door postnl.

Uiteraard gaat er wel eens iets fout bij postnl maar ik heb het gelukkig niet vaak. Ik laat het ook altijd op een afhaalpunt bezorgen. Als ik thuisbezorging doen gaat het wel vaak fout bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ap3nr0ts schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:19:
[...]

Crap. Niet gelezen en niet mijn intentie, dus mijn fout. :) Ik vond het alleen grappig dat ik een tweede bestelling helemaal over het hoofd heb gezien. Ik retourneer hem wel, want ik ga geen moeite doen. Volgens mij was het ten opzichte van die PS5 enorm makkelijk er eentje te bestellen. Dat was echt Telegram-bots-en-site-trackers-level gedoe weet ik nog. Maar toen hadden we de tijd, want covid!
Ik vond het geen probleem, maar je post kan dus verwijderd worden door de moderators hier. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Prosperot

Today is a gift...

Gaat het vaakst mis bij brievenbus pakketjes. Dan ataat ie in de Post nl app op bezorgd. En komt het alsnog 3 dagen later.

Anyway, dat is dit niet, dus fingers xed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Laatst online: 08:55
Hoop eigenlijk morgen nog bij coolblue te kunnen scoren. Maar zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizjee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-06 16:55
Iemand die 4 april bij Bol besteld heeft en nog geen t&t heeft? Ik kan zelfs nog op annuleren drukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimezz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:43
Ik weet het, het is heel dom. Maar ik heb maanden zitten dubben of ik hem wel wil.

Nu is mn normale switch kapot gegaan (peuters, altijd leuk) afgelopen weekend en wil ik hem toch gaan halen.

Enige kans als ik bij openingstijd een intertoys/mediamarkt opzoek in de buurt? Iemand die toevallig iets weet over inloopvoorraden?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18:19
Poll: Wat is de status van jouw Switch 2 bestelling?
Besteld
Verstuurd
Ontvangen
Ik wil geen Switch 2
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407110&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 21:10
Mn Nintendo store verzending is sinds vanochtend 02:47AM niet meer aangepast volgens DHL. Toch een beetje zweten haha.

Maar komt vast goed morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-06 00:49
Vizjee schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:40:
Iemand die 4 april bij Bol besteld heeft en nog geen t&t heeft? Ik kan zelfs nog op annuleren drukken..
Jep. Paar minuten over 09:00 besteld en nog niks…… Wel verzendbevestiging Pro controller welke ik dag eerder had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:40
niemand toevallig al bericht gehad van Nedgame om af te halen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:19

PBP

GovertNL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:44:
[...]

Jep. Paar minuten over 09:00 besteld en nog niks…… Wel verzendbevestiging Pro controller welke ik dag eerder had besteld.
Zelfde hier. Komt wel goed. Bol is wel vaker laat met verzendbevestiging. Hou meer mn hart vast voor POSTnl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 00:11
GovertNL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:44:
[...]

Idem ditto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Yes, binnen 2 minuten nadat die live ging op 4 April had ik hem betaald maar heb nog geen verzendbevestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• towkuzz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 23:56
Ik had de bestelling op 4 april om 09:09 voltooid. Nog geen bevestiging gehad.
Maatje van me was 3 minuten later en heeft wel al een mail gehad.

Ik hoop stiekem er op dat bol.com nog levert, en anders mja... na het weekend i guess?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Evernote schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:48:
[...]

Yes, binnen 2 minuten nadat die live ging op 4 April had ik hem betaald maar heb nog geen verzendbevestiging.
Update:
Zie nu een track & trace code! Komt goed dus.

[ Voor 68% gewijzigd door Evernote op 04-06-2025 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 04-06 22:56
Om 12:08 vandaag mail gekregen van Coolblue dat mijn order er aan komt via DHL, alleen DHL nog niks ontvangen en Coolblue app zegt hem ook nog niet ingepakt te hebben.

Word nog spannend zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marice
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-06 07:24
towkuzz schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:49:
[...]

Ik had de bestelling op 4 april om 09:09 voltooid. Nog geen bevestiging gehad.
Maatje van me was 3 minuten later en heeft wel al een mail gehad.

Ik hoop stiekem er op dat bol.com nog levert, en anders mja... na het weekend i guess?
09.07 hier op 4 april. Ook nog geen track en trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Joeri4Real schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:53:
Om 12:08 vandaag mail gekregen van Coolblue dat mijn order er aan komt via DHL, alleen DHL nog niks ontvangen en Coolblue app zegt hem ook nog niet ingepakt te hebben.

Word nog spannend zo.
Hier is hij ook nog niet aangekomen bij DHL, meestal gebeurd zoiets laat op de avond of zelfs 's nachts. Ga er maar van uit dat hij morgen gewoon komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• towkuzz
Evernote schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:50:
[...]

Update:
Zie nu een track & trace code! Komt goed dus.
Toch een gekke vraag... met welke letter begint je achternaam? :P (ik hoop het hier aan te kunnen linken hoe snel je een mail krijgt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zerrethdotcom
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 04-06 23:13
Amazon FR order is dan toch SHIPPED !!! (Was al de hele dag aan het stressen dat ik niets zou hebben dit weekend.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:58
Xplosivv schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:44:
Mn Nintendo store verzending is sinds vanochtend 02:47AM niet meer aangepast volgens DHL. Toch een beetje zweten haha.

Dat heb ik ook sinds 02.02uur afgelopen nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ja, idem hier. Besteld op 4 april om 09:08 bij bol en nog niet verzonden. Begin me wat zorgen te maken

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcodegast
  • Laatst online: 07-06 11:47
Xplosivv schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:44:

Wat staat er nu bij je verzendinformatie? Die van mij staat sinds vandaag op ‘verzonden’ en sinds 15:02 op “in Transit” levering gepland op vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
towkuzz schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:54:
[...]

Toch een gekke vraag... met welke letter begint je achternaam? :P (ik hoop het hier aan te kunnen linken hoe snel je een mail krijgt)
Met een van de eerste 5 letters van het alfabet.
Postcode begint met het cijfer 1.

Er zit geen simpele logica achter denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• towkuzz
Evernote schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:07:
[...]

Ben er bang van idd.
Dan snap ik niet dat mensen die later hebben besteld dan later een mail krijgen :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 12:36
Exo81 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:08:
[...]

Een barcode? Geen qr? Het wordt steeds gekker :-)
Kleine aanvulling haha, wat ik bedoelde is dat hij volgens de app ook daadwerkelijk klaar lag inclusief barcode en afhaalbevestiging. Kreeg 'm uiteraard niet mee, het betrof een foutje.

Ben snel naar de Coolblue gegaan en had beter 1 minuut langer kunnen nadenken over m'n post, excuus!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r96gBpvo6xtQ3-ksWPeaCuuSjMQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yNru5YIhw0crRpBCTLdZ39vQ.png?f=fotoalbum_large

Bol is aan het trollen…. (Hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
Mijn Bol.com order is vanmorgen verzonden.
PostNL heeft hem nog niet vervangen of verwerkt maar is inderdaad vaak pas laat in de avond / nacht.

Ben enigszins huiverig omdat de app de melding geeft "Het shopseizoen is geopend! Door al die pakketjes kan de bezorging iets langer duren"

Hopelijk komt ie gewoon morgen.. :)

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 21:10
remcodegast schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:01:
[...]

Wat staat er nu bij je verzendinformatie? Die van mij staat sinds vandaag op ‘verzonden’ en sinds 15:02 op “in Transit” levering gepland op vrijdag
Op de site die je opent vanuit de Nintendo email staat bij mij dus

In transit
Wed 04.06.2025, 02:47

Met geplande levering nog wel morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexio84
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 06-06 13:43
voog schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:11:
[Afbeelding]

Had je al eerder een t&t gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayhawk80
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 12:18
Evernote schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:07:
[...]

8 april besteld bij coolblue en nog geen verzendbevestiging. Achternaam begint met een R 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizjee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-06 16:55
Ik heb ook mn bevestiging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ZicoDon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:11:
Ben enigszins huiverig omdat de app de melding geeft "Het shopseizoen is geopend! Door al die pakketjes kan de bezorging iets langer duren"
Volgens mij zijn ze vergeten om die melding na black friday vorig jaar uit te schakelen, die staat bij praktisch elk pakketje wat ik het afgelopen half jaar via PostNL heb gekregen. Gelukkig heeft dat vooralsnog bij mij nog niet geleid tot vertraagde ontvangst.

Natuurlijk bestel ik wel relatief veel rond die "shopseizoenen": betaaldag einde van de maand, kinderbijslagdag, belastingteruggavedag, pasen, hemelvaart, chinees nieuwjaar, valentijn enzovoort. dus misschien ligt het wel aan mij 8)7

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

DarthDavy schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:59:
[...]

Ja, idem hier. Besteld op 4 april om 09:08 bij bol en nog niet verzonden. Begin me wat zorgen te maken
Bol.com heeft hem net verstuurd. Ze zijn dus nog altijd bezig.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luto
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06:43
Nintendo order voor het laatst bijgewerkt afgelopen nacht. Ligt nog steeds ergens in Duitsland. Hoop dat ze vannacht gaan rijden naar Nederland, en dan 'sochtends vroeg de bestelbusjes gaan rijden ofzo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
voog schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:11:
[Afbeelding]

Zou wel een cool actie als ze trollen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
De pro controller en Switch zelf worden los verzonden, zelfde bestelling. Apart, maar zal qua automatisering inpakken wel beter werken voor bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
Xplosivv schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:13:
[...]

Op de site die je opent vanuit de Nintendo email staat bij mij dus

In transit
Wed 04.06.2025, 02:47

Met geplande levering nog wel morgen.
Idem hier. Ik zie nog geen verandering sinds afgelopen nacht. Zal dan dus wel vrijdag worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 16:54
Kaasje123 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:31:
[...]

Idem hier. Ik zie nog geen verandering sinds afgelopen nacht. Zal dan dus wel vrijdag worden
Nee hoor. Dit zie ik vaak als ik in de Nintendo store iets koop. Bij mij staat dat nu ook maar over het algemeen komt het gewoon morgen en krijg je vannacht de update van DHL Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 20:31
Grappig ik kreeg net van de GLS een track and trace code en zie dat het pakketje nu nog in België is. Blijkbaar komt de voorraad van Toychamp uit België en ik maar denken dat ik met een Nederlands bedrijf van doen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 09-06 20:53
Alle 16 vestigingen van Toychamp zitten in België volgens de website 🫣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:23
Krijg zojuist de factuur binnen van MediaMarkt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-06 10:40

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb net een bevestiging via budbee ontvangen, maar het pakket is bij hun nog niet binnen.
Bol zelf laat nog niets zien.
Heb wel gelijk een melding in de app erbij dat er door drukte vertragingen kunnen optreden, fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Raxious schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:43:
Krijg zojuist de factuur binnen van MediaMarkt :o
Ja hier ook 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexio84
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 06-06 13:43
Pakket ondertussen ontvangen door postnl

Van bol.com 🥳

Pakket 1,9 kg (bundel Mario kart)

[ Voor 23% gewijzigd door lexio84 op 04-06-2025 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:19
Mijn Joy Cons zijn nog niet verzonden, terwijl deze gewoon op voorraad zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:16
Bericht van Mediamarkt dat m'n pakket verzonden is :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
ph4ge schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:48:
Bericht van Mediamarkt dat m'n pakket verzonden is :)
Nice....had je ook eerst je factuur in je mail gehad?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rbfotoeu
Finally....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqEylVc87qv4v4ulQ0IL7xLu-zY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/43mXg0LCgmggvHCH1ZRaLfRO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:26

Christiano007

Ich bin der champion

Zie net dat de status verzonden is bij de MediaMarkt :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
Mediamarkt is schijnbaar nu alle pakketjes aan het verwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:44
Switch 2 besteld bij Nintendo, is nu in Nederland en te tracken via DHL. Bezorging morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• towkuzz
Bevestiging van bol.com is binnen....
Damn wat laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Factuur en verzend bevestiging mediamarkt is binnen

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ook hier lijkt de Switch van bol dan ein-de-lijk verstuurd. Ik moet de mail nog krijgen, maar in het account staat er nu een track en trace, evenals in de PostNL app. Als 1 van de eersten besteld op 4 april en nu pas om bijna 21:00 uur dan eindelijk bevestiging dat het goed komt, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
Hopen dat ie snel geupdate wordt in de dhl app
Pagina: 1 ... 37 ... 50 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic