Acties:
  • +13 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 20:34
Drag0nizer schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:46:
Is er al iemand waarbij PostNL het pakket ook heeft ontvangen van bol? Ik heb wel een T&T maar het pakket is nog niet ontvangen
Laten we vanaf nu posten vanaf wanneer je pakket fysiek is overgedragen aan de vervoerder, doen we morgen de ‘chauffeur is onderweg’ updates

Weet iemand of PostNL bij de routeplanning rekening houdt met het exacte tijdstip van de bestelling?

[ Voor 11% gewijzigd door nowherebound123 op 04-06-2025 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 21:21
nowherebound123 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:48:
[...]

Laten we vanaf nu posten vanaf wanneer je pakket fysiek is overgedragen aan de vervoerder, doen we morgen de ‘chauffeur is onderweg’ updates
🤣

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Drag0nizer schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:46:
Is er al iemand waarbij PostNL het pakket ook heeft ontvangen van bol? Ik heb wel een T&T maar het pakket is nog niet ontvangen
Hier nog niet maar daar ben ik niet bang voor...
Ik bestel best veel bij bol.com en het ontvangen door postnl status gebeurt bij mij altijd heel willekeurig. Soms zelf na 0:00 maar dan wordt het pakket nog steeds netjes die dag bezorgd.

Ik denk dat er heel veel postnl vrachtwagens dagelijks weg rijden van het bol.com sorteercentrum.
[...]

Weet iemand of PostNL bij de routeplanning rekening houdt met het exacte tijdstip van de bestelling?
Nee, daar houden ze geen rekening mee.

[ Voor 19% gewijzigd door airwolf83 op 04-06-2025 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nattekat
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-09 17:07
Nou, klantenservice van Bol wist me te vertellen dat de hele order van Bol in de doos zit, en dat het waarschijnlijk een foutje is dat het lijkt alsof de Switch 2 zelf er niet bij zit. Zit ik alsnog in spanning tot PostNL het gewicht met me deelt.

Kan iemand delen hoe zwaar het pakketje met alleen een Switch is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
Nattekat schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:53:
Nou, klantenservice van Bol wist me te vertellen dat de hele order van Bol in de doos zit, en dat het waarschijnlijk een foutje is dat het lijkt alsof de Switch 2 zelf er niet bij zit. Zit ik alsnog in spanning tot PostNL het gewicht met me deelt.

Het apparaat weegt een halve kg....beetje verpakking enzo...denk een anderhalve kg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Net bericht gehad van coolblue dat ik mijn switch kan ophalen morgen.

Feitelijk was dit al duidelijk bij de bestel bevestiging van een paar maanden terug. Maar toch netjes dat ze het nog een keer aangeven.

Ik lig morgen voor de deur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GasProblem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-06 19:32
Ook een bevestiging gekregen van bol, ook te zien in de PostNL app. Ik ben morgen vrij, dus ik zit er klaar voor.

Ga zaterdagavond vliegen, dus ben er nu geruster op dat ik hem morgen of evt vrijdag binnenkrijg. Kan ik hem gelijk meenemen op vakantie 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83

Geloof dat ik ergens hier had gelezen rond de 2 kg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:04
[...]

Ik kreeg nu door dat mijn chauffeur vanavond chili con carne eet, hopelijk levert dat geen vertraging op morgen :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:10
Ik hield er al rekening mee dat dat met mijn bestelling ook gebeurd is, aangezien alle accessoires een track&trace hebben, maar de Switch zelf (uit dezelfde order) nog niet.
Zal mij benieuwen. Als hij er niet in zit wordt het wel een beetje vervelend. Ik ga dit weekend op vakantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigWeez
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-06 08:35
ronaldtb schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:58:
[...]

. Als hij er niet in zit wordt het wel een beetje vervelend. Ik ga dit weekend op vakantie.
Dat zou extra klote zijn. Even voor de intertoys liggen morgenochtend voor de zekerheid…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rc13x
  • Registratie: Januari 2025
  • Nu online

mijn pakje weegt meer dan 1,5kg d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
BigWeez schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:00:
[...]

Dat zou extra klote zijn. Even voor de intertoys liggen morgenochtend voor de zekerheid…
doe maar...verschillende vestigingen gesroken....stock is heel karig morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Volgens de DHL (Bestelling bij Nintendo zelf + Mario) 2.08 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kEYZERK1NG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-06 11:26
Dit is geen vraag of er nog voorraad is maar toch ook soort van wel...

Deze console gaat dus niet gewoon verkrijgbaar zijn bij de mediamarkt morgen in de winkel? of bijvoorbeeld intertoys in de winkel?

Ik heb niks in de gaten gehouden maar zag ineens wow switchlaunch en toch wel zin in nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusticeForAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-06 07:07
De plekken waar je er volgens mij op de dag van release één zal kunnen kopen zijn de minder voor de hand liggende. Hier in Brussel was ik daarnet bijvoorbeeld in een hypermarkt van carrefour en daar stond al een ganse switch aankleding klaar in de electro-afdeling. Er hingen bijvoorbeeld ook al pro controllers en stuurtjes enzo. Wel achter slot. Ik vermoed dat ze die daar morgen dus wel gaan verkopen. Ik denk ook niet dat veel mensen net daar een preorder plaatsen. Ik kan me vergissen natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door JusticeForAll op 04-06-2025 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:46
kEYZERK1NG schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:08:
Dit is geen vraag of er nog voorraad is maar toch ook soort van wel...

Deze console gaat dus niet gewoon verkrijgbaar zijn bij de mediamarkt morgen in de winkel? of bijvoorbeeld intertoys in de winkel?

Ik heb niks in de gaten gehouden maar zag ineens wow switchlaunch en toch wel zin in nieuwe console.
Jawel bij Intertoys wel.Zorg dat je er op tijd bent anders grijp je mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kEYZERK1NG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-06 11:26
jori040 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:10:
[...]

Jawel bij Intertoys wel.Zorg dat je er op tijd bent anders grijp je mis.
maar dus enkel bij intertoys?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
kEYZERK1NG schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:13:
[...]

MM geeft meestal geen info door tel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Krijg net te horen dat ik die van mij morgen ook kan ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UlulaStrix
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 27-08 18:49
JusticeForAll schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:10:
De plekken waar je er volgens mij op de dag van release één zal kunnen kopen zijn de minder voor de hand liggende. Hier in Brussel was ik daarnet bijvoorbeeld in een hypermarkt van carrefour en daar stond al een ganse switch aankleding klaar in de electro-afdeling. Er hingen bijvoorbeeld ook al pro controllers en stuurtjes enzo. Wel achter slot. Ik vermoed dat ze die daar morgen dus wel gaan verkopen. Ik denk ook niet dat veel mensen net daar een preorder plaatsen. Ik kan me vergissen natuurlijk.
Welke Carrefour hypermarkt was dat in Brussel? Ook Belg hier en heb een bestelling staan bij bol.com (20 mei pas, had een 4 april bestelling bij Nedgame maar dan toch geannuleerd omdat ik bol.com meer vertrouwde), maar omdat ik nog niets hoorde over de verzending even aan het nadenken waar ik morgen zou kunnen kijken voor fysieke stock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nattekat
ronaldtb schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:58:
[...]

Ik hield er al rekening mee dat dat met mijn bestelling ook gebeurd is, aangezien alle accessoires een track&trace hebben, maar de Switch zelf (uit dezelfde order) nog niet.
Zal mij benieuwen. Als hij er niet in zit wordt het wel een beetje vervelend. Ik ga dit weekend op vakantie.
Als het gewicht niet klopt ga ik voor de Intertoys zitten morgenochtend vroeg, dat is iets wat wel zeker is. Ik zie ook nog een scenario voor me dat ie er wel bij zit, en dat er nog een nazending komt met een tweede :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0r0s
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22-06 22:12
Hi, heb de Qware-bundel van MediaMarkt besteld. Kom net van de telefoon af, wordt delayed to 10 juni. Besteld op 5 april en niet de later gecorrigeerde mail ontvangen. Ik ben een beetje pissed nog meer mensen met de Qware-bundel deze ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuickShadow
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 04:10
Mijn preorder via de Mediamarkt, waarvan ik te horen kreeg dat hij vertraagd was, wordt waarschijnlijk toch morgen geleverd. Na inloggen op mijn DHL een track & trace code gevonden, met Mediamarkt als afzender. :)

Via email verder nog niets vernomen van de Mediamarkt, na de eerste email dat de bestelling vertraagd zou zijn.Verder wist een helpdeskmedewerker mij te vertellen dat Mediamarkt een verkeerde email heeft rondgestuurd vanmiddag.

We zullen het dus zien morgen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Expat21t
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 23-06 17:52
I just received a DHL T&T code from Bol for my NS2 + MK8 order, most likely will arrive tomorrow. I pre-ordered on 24th of April :)

Good luck with your deliveries everyone!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
0r0s schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:20:
Hi, heb de Qware-bundel van MediaMarkt besteld. Kom net van de telefoon af, wordt delayed to 10 juni. Besteld op 5 april en niet de later gecorrigeerde mail ontvangen. Ik ben een beetje pissed nog meer mensen met de Qware-bundel deze ervaring
Heel slecht als dit zo is ...ik heb 16 mei de MK bundel besteld....en wel de correctie mail gehad....

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 16:24

mulder

ik spuug op het trottoir

Eindelijk mailtje van Bol! *O*

M'n boxershorts zijn bezorgd -O-

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JusticeForAll
UlulaStrix schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:18:
[...]

Welke Carrefour hypermarkt was dat in Brussel? Ook Belg hier en heb een bestelling staan bij bol.com (20 mei pas, had een 4 april bestelling bij Nedgame maar dan toch geannuleerd omdat ik bol.com meer vertrouwde), maar omdat ik nog niets hoorde over de verzending even aan het nadenken waar ik morgen zou kunnen kijken voor fysieke stock.
Hypermarkt basilix, vlak aan de ring als je niet van Brussel bent.

https://maps.app.goo.gl/kHy5WnFjT8NQ9mn19

Voor de duidelijkheid: ik heb er geen switch gezien en er ook niet om gevraagd. Er was wel aankleding en een grote scherm met een reclamefilmpje enzo. Ik vermoed dat ze dat doen omdat ze verwachten er te verkopen. Er is trouwens vlakbij ook een mediamarkt in het Basilix centre, dus je zou daar dan ook kunnen proberen. Daar is trouwens ook een Vandenborre, al weet ik niet of die consoles verkopen.

https://maps.app.goo.gl/RgZraBkVaxfKaRoC8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
Nog steeds niks van cb. De eersten zullen de laatsten zijn lijkt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rc13x
  • Nu online
UlulaStrix schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:18:
[...]

ik denk dat je bij bol nog even geduld moet hebben, het kan dat het in de loop van de avond ook nog binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:15
ph4ge schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:19:
[...]

[Afbeelding]

Overigens nog geen bericht ontvangen van de Mediamarkt.
Dat is dus niet via Nintendo... Waar het over ging...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kobaruon
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-06 20:36
Kobaruon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:01:
Ik heb op 7 mei besteld bij Coolblue en nog steeds geen mail ontvangen. Er staat wel nog steeds "We leveren morgen".
Ik heb zojuist T&T van Coolblue ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UlulaStrix
JusticeForAll schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:26:
[...]

Hypermarkt basilix, vlak aan de ring als je niet van Brussel bent.

https://maps.app.goo.gl/kHy5WnFjT8NQ9mn19

Voor de duidelijkheid: ik heb er geen switch gezien en er ook niet om gevraagd. Er was wel aankleding en een grote scherm met een reclamefilmpje enzo. Ik vermoed dat ze dat doen omdat ze verwachten er te verkopen. Er is trouwens vlakbij ook een mediamarkt in het Basilix centre, dus je zou daar dan ook kunnen proberen. Daar is trouwens ook een Vandenborre, al weet ik niet of die consoles verkopen.

https://maps.app.goo.gl/RgZraBkVaxfKaRoC8
Bedankt voor de info! Moet morgen toch in Brussel zijn voor het werk, ik reken er niet op, maar als ik er toch ben kan het geen kwaad! En het is nog vroeg in mijn ogen wat bol.com betreft, vaak krijg ik pas verzendingsbevestiging in de late avond, maar ik denk dat - net zoals iedereen hier op dit forum - de hype het begint over te nemen van de ratio. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icarus69
  • Laatst online: 04-06 21:50
Nog geen T&T ontvangen maar wel staat de bestelling in myDHL, ''bekend zodra je pakket gesorteerd is''. Heeft iemand anders dit ook? Heb hem besteld bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Nu online
Icarus69 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:29:
Nog een T&T ontvangen maar wel staat de bestelling in myDHL, ''bekend zodra je pakket gesorteerd is''. Heeft iemand anders dit ook? Heb hem besteld bij de Mediamarkt.
wss is je pakje nog onderweg van MM naar DHL. Dan staat dit er altijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMaximus
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 05-08 12:10
Nog geen T&T ontvangen maar wel staat de bestelling in myDHL, ''bekend zodra je pakket gesorteerd is''. Heeft iemand anders dit ook? Heb hem besteld bij de Mediamarkt.
Mijn bestelling staat ook nog altijd op 'Ophalen op 05-06-2025 vanaf 14:00'. Gebeurt bijzonder weinig...

It's ya boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchery
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20-06 22:55
QuickShadow schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:20:
Mijn preorder via de Mediamarkt, waarvan ik te horen kreeg dat hij vertraagd was, wordt waarschijnlijk toch morgen geleverd. Na inloggen op mijn DHL een track & trace code gevonden, met Mediamarkt als afzender. :)

Via email verder nog niet vernomen van de Mediamarkt, na de eerste email dat de bestelling vertraagd zou zijn.Verder wist een helpdeskmedewerker mij te vertellen dat Mediamarkt een verkeerde email heeft rondgestuurd vanmiddag.

Hier was ook een T&T aangemaakt vóór de e-mail over een vertraging (vanaf 10-06 levering), zelf wel een correctiemail gekregen dat dit een foutje was. Het zou kunnen dat de T&T al aangemaakt is en er nog wel bestellingen vertraagd kunnen worden vermoed ik.

Zelfs met de e-mail dat het een foutje was en de vertraging als niet verzonden te beschouwen ben ik nog wel wat twijfelachtig. Zou zeker nog afwachten op de eventuele e-mail dat jouw bestelling die vertraagd zou zijn ook een foutje blijkt te zijn, of de T&T blijven checken dat het pakket is ontvangen door DHL, dan weet je zeker of het morgen geleverd zal worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saigonn
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-09 01:11
@faust2016 @xdc @hantheman @zzattack

Zojuist bij mijn account (toychamp) onder bestelling

De status zien veranderen naar: "onderweg" \○/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelkesmax
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 05-06 23:50
Ik heb ook een Qware-bundel (beschermhoes) besteld. Heb nog niks gehoord (geen dhl T&T en geen email). Zou wel balen zijn als hij later komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JusticeForAll
UlulaStrix schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:28:
[...]

Bedankt voor de info! Moet morgen toch in Brussel zijn voor het werk, ik reken er niet op, maar als ik er toch ben kan het geen kwaad! En het is nog vroeg in mijn ogen wat bol.com betreft, vaak krijg ik pas verzendingsbevestiging in de late avond, maar ik denk dat - net zoals iedereen hier op dit forum - de hype het begint over te nemen van de ratio. :)
Ik ging er eigenlijk geen kopen, maar heb me uiteindelijk niet kunnen inhouden. Nu ben ik super hyped. Was te laat om bij Bol te bestellen en heb dus maar Mediamarkt gepakt, waarmee ik heel slechte ervaring heb. Tot mijn grote verrassing heb ik al T&T van Mediamarkt, maar van de controllers enzo bij Bol nog niets. Maar meestal sturen die inderdaad 's avonds of 's nachts een T&T en verzendgegevens in mijn ervaring. Dus ik denk dat het voor jou wel goed komt. Afhankelijk van waar uit Vlaanderen je naar Brussel rijdt is Basilix sowieso wel een makkelijke stop. 2km verder is trouwens ook nog eens een dreamland: https://maps.app.goo.gl/qgAQpxgViQuLxnoc8

Indien ik er een fysiek op de kop zou moeten tikken morgen, waren dat de drie die ik zou doen.

[ Voor 20% gewijzigd door JusticeForAll op 04-06-2025 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0r0s
QuickShadow schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:20:

Via email verder nog niet vernomen van de Mediamarkt, na de eerste email dat de bestelling vertraagd zou zijn.Verder wist een helpdeskmedewerker mij te vertellen dat Mediamarkt een verkeerde email heeft rondgestuurd vanmiddag.

Bedankt check net, heb er ook een. Hopelijk is dit gewoon klantservice die niks weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellek32
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-07 16:42
Same here. Wel één t&t voor twee losse bestellingen, maar zou me niks verbazen als die in één doos komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuickShadow
Dutchery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:31:
[...]

Hier was ook een T&T aangemaakt vóór de e-mail over een vertraging (vanaf 10-06 levering), zelf wel een correctiemail gekregen dat dit een foutje was. Het zou kunnen dat de T&T al aangemaakt is en er nog wel bestellingen vertraagd kunnen worden vermoed ik.

Zelfs met de e-mail dat het een foutje was en de vertraging als niet verzonden te beschouwen ben ik nog wel wat twijfelachtig. Zou zeker nog afwachten op de eventuele e-mail dat jouw bestelling die vertraagd zou zijn ook een foutje blijkt te zijn, of de T&T blijven checken dat het pakket is ontvangen door DHL, dan weet je zeker of het morgen geleverd zal worden.
Tja, moeilijk om daar iets zinnigs op te zeggen eigenlijk. Als er vandaag niks meer verandert, dan is dat maar zo. Ga ik morgen wel langs een retailer in de stad. >:)

Maar 1 ding is zeker, de communicatie kan veel en veel beter bij de Mediamarkt. Ze kunnen ook in een keer de juiste email sturen wat mij betreft in plaats van 5 min werktijd proberen uit te sparen. :(

[ Voor 10% gewijzigd door QuickShadow op 04-06-2025 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0r0s
yep ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashforward
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11:13
Ik heb niks ontvangen nog nadat ik wel de mail kreeg dat mijn bestelling wel aan zou moeten komen. Vreemd verhaal weer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0r0s
Kelkesmax schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:31:
[...]

Ik heb ook een Qware-bundel (beschermhoes) besteld. Heb nog niks gehoord (geen dhl T&T en geen email). Zou wel balen zijn als hij later komt.
ik heb in de dhl app nu een tracking code met bekend zodra je pakket gesorteerd is hopelijk jij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonAnGill
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-09 18:27
mulder schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:22:
Eindelijk mailtje van Bol! *O*

M'n boxershorts zijn bezorgd -O-
Zitten ze goed aan je mulder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supereuropa
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 28-07 15:39
Zie toch al een pakket in My DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchery
QuickShadow schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:34:
[...]

Tja, moeilijk om daar iets zinnigs op te zeggen eigenlijk. Als er vandaag niks meer verandert, dan is dat maar zo. Ga ik morgen wel langs een retailer in de stad. >:)

Maar 1 ding is zeker, de communicatie kan veel en veel beter bij de Mediamarkt. Ze kunnen ook in een keer de juiste email sturen wat mij betreft in plaats van 5 min werktijd proberen uit te sparen. :(
Het is helaas best wel een zooitje op moment, dat je een T&T hebt is in ieder geval al een goed teken en goede kans dat het morgen geleverd zal worden. Je weet het pas zeker wanneer je van MediaMarkt een verzendbevestiging krijgt of dat het bij DHL ontvangen is in de T&T.

Mijn twijfel zit hem in dat de helpdeskmedewerker aangaf dat er vanmiddag een een verkeerde e-mail is rondgestuurd maar er mensen zijn die de correctiemail (nog) niet hebben ontvangen, kan zijn dat je die nog gaat krijgen. Maar tot die tijd moet je dan uitgaan van wat de medewerker meegegeven heeft of de e-mail die aangeeft dat het vertraagd is..

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchery op 04-06-2025 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 31-07 09:26
De doos van Nintendo via DHL is inmiddels in Nederland aangekomen en heeft een nieuwe trackingscode gekregen, zou gewoon morgen bezorgd moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:36
Waar blijft die verzendbevestiging, MediaMarkt? 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuickShadow
Dutchery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:43:
[...]

Het is helaas best wel een zooitje op moment, dat je een T&T hebt is in ieder geval al een goed teken en goede kans dat het morgen geleverd zal worden. Je weet het pas zeker wanneer het bij DHL ontvangen is. Mijn twijfel zit hem in dat de helpdeskmedewerker aangaf dat er vanmiddag een een verkeerde e-mail is rondgestuurd maar er mensen zijn die de correctiemail (nog) niet hebben ontvangen. Moet je dan uitgaan van wat de medewerker meegegeven heeft of de e-mail die aangeeft dat het vertraagd is..
Dan heb ik toch de neiging om van het goede in mensen uit te gaan. Laten we eerlijk zijn, de Mediamarkt kan ook pas informatie geven wanneer ze die zelf hebben. Het is een logge en grote organisatie, dus wellicht weten sommige ervan en andere medewerkers nog niet.

Natuurlijk kan men het fout hebben en dat ook zo communiceren, maar niet opzettelijk lijkt me. Daar heeft namelijk niemand iets bij te winnen. Al helemaal niet wanneer het een organisatie is met als doel om zoveel mogelijk winst te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWeez
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-06 08:35
Note to self. Bij de volgende console release: bestel er altijd 2.. die ander raak je toch wel kwijt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flashforward
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11:13
Waarom krijg ik nou weer geen DHL code van MediaMarkt. Zijn er meer mensen die nog geen code hebben gehad maar wel de excuus mail hebben gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Flashforward op 04-06-2025 16:50 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 20:10
heerlijk, uit nieuwgierigheid ging ik even kijken hier.

Allemaal volwassen mannen/vrouwen die wachten op hun verzendbewijs :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:46
Nog eventjes eentje om het af te leren :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/slo5K6cXAx52W9ZpSyNoYzFpjUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EqpsKmD8vy3YiT0ZOAV4n11u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangoos
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:52
Flashforward schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:49:
Waarom krijg ik nou weer geen DHL code van MediaMarkt. Zijn er meer mensen die nog geen code hebben gehad maar wel de excuus mail hebben gehad.
Hier ook zo. Zie wel in dhl app dat de verzending om 9.36 uur vanochtend al is aangemeld. Niemand heeft nog een bevestiging volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UlulaStrix
JusticeForAll schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:32:
[...]

Ik ging er eigenlijk geen kopen, maar heb me uiteindelijk niet kunnen inhouden. Nu ben ik super hyped. Was te laat om bij Bol te bestellen en heb dus maar Mediamarkt gepakt, waarmee ik heel slechte ervaring heb. Tot mijn grote verrassing heb ik al T&T van Mediamarkt, maar van de controllers enzo bij Bol nog niets. Maar meestal sturen die inderdaad 's avonds of 's nachts een T&T en verzendgegevens in mijn ervaring. Dus ik denk dat het voor jou wel goed komt. Afhankelijk van waar uit Vlaanderen je naar Brussel rijdt is Basilix sowieso wel een makkelijke stop. 2km verder is trouwens ook nog eens een dreamland: https://maps.app.goo.gl/qgAQpxgViQuLxnoc8

Indien ik er een fysiek op de kop zou moeten tikken morgen, waren dat de drie die ik zou doen.
Je had helemaal gelijk dat het goed ging komen! Zonet T&T binnengekregen van bpost met levering voor morgen, dus ook voor de Belgen komt het helemaal goed.

Ik kom trouwens van Gent, is Basilix inderdaad erg gemakkelijk. Ga het onthouden voor een volgende keer, en ik duim dat jouw T&T van MM ook snel binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
(jarig!)
Voor de mensen die net als ik bij de MediaMarkt hebben besteld, je kunt mogelijk al je pakket zien via 'Mijn DHL' daar staat die van mij bijv. al wel vermeld met als melding 'Bekend zodra je pakket gesorteerd is'.

Wat ik weet van de bestellingen die ik bij de MediaMarkt doe is dat ik veelal pas laat in de avond of midden in de nacht de verzendmail krijg van DHL, dus de kans is groot dat je deze dus ook pas morgenvroeg in je mailbox terug vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:07
Pas net een account voor de app van DHL aangemaakt, maar daarin staat niets. Geen idee wat dat verder zegt. Wel een rollercoaster dit hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
Raxious schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:54:
Voor de mensen die net als ik bij de MediaMarkt hebben besteld, je kunt mogelijk al je pakket zien via 'Mijn DHL' daar staat die van mij bijv. al wel vermeld met als melding 'Bekend zodra je pakket gesorteerd is'.

Wat ik weet van de bestellingen die ik bij de MediaMarkt doe is dat ik veelal pas laat in de avond of midden in de nacht de verzendmail krijg van DHL, dus de kans is groot dat je deze dus ook pas morgenvroeg in je mailbox terug vindt.
Klopt , zodra je pakket ook echt t Magazijn verlaat krijg je nieuwe info..

[ Voor 34% gewijzigd door rbfotoeu op 04-06-2025 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Laatst online: 13:31
Ik heb ooit nog de ambitie om alle 150 en 200 CC Time trials te verslaan, maar blijft hangen bij de Circuit-Uitbreidingspas banen waar ik nog maar op de helft ben. Ben benieuwd hoe vaak ik nog Mario Kart 8 Deluxe opstart als Mario Kart World uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Amazon NL komt nu vrijdag al ipv dinsdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nattekat
Ah fijn, mijn Switch 2 heeft nu ook een (andere) T&T gekregen. Die zat dus niet in dat andere pakje zoals de klantenservice beweerde.

@ronaldtb ik hoop voor je dat jij hem ook nog snel krijgt, dikke kans dat het toch geen fout is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:10
Nattekat schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:03:
Ah fijn, mijn Switch 2 heeft nu ook een (andere) T&T gekregen. Die zat dus niet in dat andere pakje zoals de klantenservice beweerde.

@ronaldtb ik hoop voor je dat jij hem ook nog snel krijgt, dikke kans dat het toch geen fout is.
Goed om te lezen dat jij een tweede T&T hebt.
Zo blijkt maar weer dat de klantenservice, hoe behulpzaam ook, lang niet altijd weet wat er aan de hand is.

We wachten het rustig af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:15
Yonix schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:48:
Waar blijft die verzendbevestiging, MediaMarkt? 🙃
Hier ook nog niks van Bol.com. Scheelt weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
kEYZERK1NG schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:13:
[...]

Een uur geleden heb ik fysiek in de mm een ns2 met mk bundel kunnen reserveren voor morgen. Ze gingen ze bundelen maar ik mocht zonder bundel. €50 aanbetaald en morgenochtend ophalen. Doosje met mijn naam erop is weggezet.

Dus MM heeft wel wat losse verkoop is mijn beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 13:57
Geemfriekq schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:45:
De doos van Nintendo via DHL is inmiddels in Nederland aangekomen en heeft een nieuwe trackingscode gekregen, zou gewoon morgen bezorgd moeten worden!
Hoe kom je daarachter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:35

Dennis1812

Amateur prutser

De code van de mail in de DHL app mieteren. Dan krijg je het te zien

1 van mijn 2 dozen van Nintendo is in NL al gescand.
Maar mediamarkt is veel belangrijker eigenlijk..

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuickShadow
Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:11:
[...]

Hoe kom je daarachter dan?
Ja ben ik ook wel eens benieuwd naar, tenzij de persoon bij Nintendo werkt, lijkt het me moeilijk om aan die informatie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 13:57
Dennis1812 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:15:
De code van de mail in de DHL app mieteren. Dan krijg je het te zien

1 van mijn 2 dozen van Nintendo is in NL al gescand.
Maar mediamarkt is veel belangrijker eigenlijk..
Dat heb ik al gedaan maar staat nog in afwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mario kart bundel beschikbaar voor de hoofdprijs van €600 :D

https://www.coolshop.nl/p...kart-world-bundle/23R5XV/?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchery
QuickShadow schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:49:
[...]

Dan heb ik toch de neiging om van het goede in mensen uit te gaan. Laten we eerlijk zijn, de Mediamarkt kan ook pas informatie geven wanneer ze die zelf hebben. Het is een logge en grote organisatie, dus wellicht weten sommige ervan en andere medewerkers nog niet.

Natuurlijk kan men het fout hebben en dat ook zo communiceren, maar niet opzettelijk lijkt me. Daar heeft namelijk niemand iets bij te winnen. Al helemaal niet wanneer het een organisatie is met als doel om zoveel mogelijk winst te draaien.
Het zal ook zeker wel wat chaotisch wezen daar met de drukte en fouten kunnen zeker gebeuren. Dat het opzettelijk is ga ik ook zeker niet van uit.

Toch blijft het wel wat vreemd dat niet iedereen de correctiemail heeft gekregen, lijkt mij toch wel fijn als koper zijnde mocht het daadwerkelijk een fout wezen je die zou ontvangen. Scheelt hun ook wat belasting op de klantenservice en mensen die eventueel bestellingen in verwarring annuleren.

Mogelijk versturen zij nog e-mails hierover in de loop van de dag, anders is het afwachten op een verzendbevestiging of dat DHL een bezorgdatum voor je heeft (meestal gebeurd dit pas later in de avond/nacht), morgenochtend weet je het in ieder geval zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:35

Dennis1812

Amateur prutser

Cyrax0508 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:16:
[...]

Dat heb ik al gedaan maar staat nog in afwachting.
Dan zou ik even afwachten

Je kan die Duitse code gewoon in de NL app invoeren trouwens. Dan krijg je push meldingen als je dat ingesteld hebt.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:41
BigWeez schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:49:
Note to self. Bij de volgende console release: bestel er altijd 2.. die ander raak je toch wel kwijt
Ja dat zal, maar als we dat allemaal doen is dat wel wat minder sympathiek voor mede-geïnteresseerden die dan geen (pre-)order kunnen plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Vandaag om 11:35 de volgende reactie gekregen van Toychamp nav mijn vraag of ze vandaag versturen:
Bedankt voor je berichtje.

De pre-orders zullen vandaag worden opgehaald door GLS. Je zal hier in de namiddag een mail over ontvangen met je tracking code.
Helaas nog niets ontvangen qua T&T code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Jixreme schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:19:
[...]

Ja dat zal, maar als we dat allemaal doen is dat wel wat minder sympathiek voor mede-geïnteresseerden die dan geen (pre-)order kunnen plaatsen.
Zolang je geen scalper bent. Komt die 2e toch bij iemand anders terecht die er ook een wil? Dus maakt het niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillesvermeulen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-06 18:09
Kleine waarschuwing voor zij die het bij Fnac (België) besteld hebben:
Ik kreeg om 16u30 een mail dat ik de Switch 2 die ik ge-preorderd had kon gaan ophalen. Toen ik in de Fnac-winkel arriveerde zei de dame achter de kassa vrij nors dat ze de Switch pas morgen mochten meegeven. Was handig geweest om dat op voorhand te weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
MissMe NL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:22:
[...]

Zolang je geen scalper bent. Komt die 2e toch bij iemand anders terecht die er ook een wil? Dus maakt het niets uit.
Ondertussen zit hier het hele topic bij te houden wanneer de boel bezorgd wordt omdat we zo snel mogelijk willen spelen. :+ maar als iemand anders langer moet wachten is dat minder erg.
En als er geen beschikbaarheid lijkt te zijn (omdat de doorverkopers ze nog niet aan het aanbieden zijn) gaan mensen misschien sneller over tot het aankopen bij een scalper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellek32
  • Laatst online: 20-07 16:42
Nu twee zendingen op DHL, dus toch de controller in een losse doos. Maar nog altijd stilte van de MM...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheWiever9
  • Laatst online: 22-08 11:21
gillesvermeulen schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:23:
Kleine waarschuwing voor zij die het bij Fnac (België) besteld hebben:
Ik kreeg om 16u30 een mail dat ik de Switch 2 die ik ge-preorderd had kon gaan ophalen. Toen ik in de Fnac-winkel arriveerde zei de dame achter de kassa vrij nors dat ze de Switch pas morgen mochten meegeven. Was handig geweest om dat op voorhand te weten...
Officiële release datum is dan ook pas morgen, maar er zijn hier al enkelingen die hun Switch 2 hebben ontvangen via Fnac, dus ik denk dat daar administratief wat is mis gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IemandOpT.net
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09 09:08
Ik heb net bij toychamp een mario kart bundel besteld die morgen geleverd zou moeten worden. Ophalen in de winkel was helaas geen optie.
De bestelknop is nu alweer verdwenen maar misschien heeft iemand vanavond nog geluk?

[ Voor 11% gewijzigd door IemandOpT.net op 04-06-2025 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Jixreme schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:25:
[...]

Ondertussen zit hier het hele topic bij te houden wanneer de boel bezorgd wordt omdat we zo snel mogelijk willen spelen. :+ maar als iemand anders langer moet wachten is dat minder erg.
En als er geen beschikbaarheid lijkt te zijn (omdat de doorverkopers ze nog niet aan het aanbieden zijn) gaan mensen misschien sneller over tot het aankopen bij een scalper.
Niemand hoeft langer te wachten. Preorder is voor mensen die zekerheid willen omdat we een trauma hebben van de ps5 release. Mensen die niet hebben gepreordered hebben gewoon minder zekerheid maar waarschijnlijk om niets.

Ik heb mijn overige preorders geannuleerd en gaan nu gewoon naar iemand die hooguit een dag langer moet wachten. Nou dat is erg.

Ben ik nu zenuwachtig of PostNL het optijd levert jazeker maar mocht het zo zijn van niet dan weet ik in iedergeval dat hij er aan komt.

[ Voor 15% gewijzigd door MissMe NL op 04-06-2025 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayhawk80
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 14-09 12:29
Nog geen verzendbevestiging van Coolblue hier. Wel die van mijn accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0r0s
update: weer contact opgenomen met mediamarkt nog geen email maar ze zeggen nu dat hij morgen komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
MissMe NL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:29:
[...]

Niemand hoeft langer te wachten. Preorder is voor mensen die zekerheid willen omdat we een trauma hebben van de ps5 release. Mensen die niet hebben gepreordered hebben gewoon minder zekerheid maar waarschijnlijk om niets.
Ja, dat is omdat met de kennis van nu er genoeg consoles zijn. Voorheen, toen de pre-orders open gingen, was dit niet zo. Dus als men het normaal vindt een dubbele pre-order te plaatsen, en er blijft schaarste, dan hebben anderen (in ieder geval voorlopig) niks - en moeten ze dus langer wachten. Totdat doorverkopers (die geen kwade bedoelingen hebben) de boel doorverkopen, hebben deze andere mensen niks - en voelen ze zich wellicht genoodzaakt om meer moeite te doen en zelfs richting scalpers te kijken.

Maar oké, als je het zo interpreteert dat je wanneer er geen schaarste is een extra pre-order plaatst is het een ander verhaal.

Maargoed, dit was mijn laatste off-topic post hieromtrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
Jayhawk80 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:33:
Nog geen verzendbevestiging van Coolblue hier. Wel die van mijn accessoires.
Jouw achternaam zit ook aan het einde van het alfabet zeker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:28
Al die belletjes en e-mails zijn niet nodig. Je krijgt de console of wel of niet. En als je dagje later krijgt ook niets aan de hand toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
@Tweakjur heeft hem zo te zien al wel YouTube: Wij hebben de Nintendo Switch 2!. Press voordeeltje of ook geluk met de post?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 09:40

Tweakjur

Redacteur
Is onze review versie idd.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc13x
  • Nu online
giantgiantus schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:37:
Al die belletjes en e-mails zijn niet nodig. Je krijgt de console of wel of niet. En als je dagje later krijgt ook niets aan de hand toch.
ik snap het ook niet, vind het maar erg voor die mensen die moeten opnemen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 21:37
Flashforward schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:49:
Hier hetzelfde! Wel een Intertoys aan de overkant, dus morgen toch maar even in de rij staan. Net gevraagd hoeveel ze er in stock hebben morgen, en dat zijn er maar 4/5…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis035
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-06 12:26
Helaas nog geen mail ontvangen vanuit bol.com (bestelling 4 april)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
MissMe NL schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:22:
[...]

Ik heb dat ook gedaan met de xbox series x.
Had er 2 besteld. De 2e heb ik gewoon doorverkocht voor de normale prijs hier op tweakers
rc13x schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:42:
[...]

ik snap het ook niet, vind het maar erg voor die mensen die moeten opnemen :-(
Ach het is hun werk. En die ene dag in de zoveel tijd dat er een console wordt gereleased zullen ze vast niet moe van worden van die belletjes :-)

[ Voor 31% gewijzigd door airwolf83 op 04-06-2025 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Dennis035 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:52:
Helaas nog geen mail ontvangen vanuit bol.com (bestelling 4 april)
Ik ook niet hoor. Het proces van bol is ondoorgrondelijk, maar ik ga er nog steeds vanuit dat het goed komt. Overigens heb ik 3 losse bestellingen (2 games ook los besteld) en van geen van 3 heb ik nog een verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis035
  • Laatst online: 21-06 12:26
joblamie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:53:
[...]

Ik ook niet hoor. Het proces van bol is ondoorgrondelijk, maar ik ga er nog steeds vanuit dat het goed komt. Overigens heb ik 3 losse bestellingen (2 games ook los besteld) en van geen van 3 heb ik nog een verzendbevestiging.
Toch raar dat bestellingen niet de deur uit gaan op order datum, maarja niets aan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meowmixx
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 13:58
Mijn bestelling bij Bol sprong net van "Wordt bezorgd" naar "Gereserveerd", en 5 mins later weer terug. Er gebeuren daar 24/7 dingen, komt vast nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 21:41
Wel T&T gehad van pro controller bij bol, Switch 2 MK bundle nog niet. Dit terwijl ik een van de eerste bestellingen ben (4 april 9:01). Zal hopelijk allemaal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rillas
  • Laatst online: 18-07 21:26
IemandOpT.net schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:27:
Ik heb net bij toychamp een mario kart bundel besteld die morgen geleverd zou moeten worden. Ophalen in de winkel was helaas geen optie.
De bestelknop is nu alweer verdwenen maar misschien heeft iemand vanavond nog geluk?
Hier ook gelukt bij Toychamp. Nu fingers crossed dat de getoonde verwachte leverdatum van 5 juni (mag van mij ook 6 juni zijn) ook echt gehaald wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 16-09 07:33
MediaMarkt app:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8fs6gXjAYymFfT6iY-hHpb_sw9w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0kfgxH6Gx1pwoTroRissHcB7.png?f=fotoalbum_large

Dhl app:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZW8kBHx0J7NRwOehhXmxdk3m6k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hrWL5laoulWYhb0BR6XIdkD2.png?f=fotoalbum_large
Dit is de status van mijn MediaMarkt bestelling...

[ Voor 13% gewijzigd door MallePietje op 04-06-2025 18:09 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 60 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1