Wat een smerige ranzige rattenstreek van de MediaMarkt. Je betaald wel van te voren met toezegging dat het op de release dag zou aankomen en vervolgens krijg je een mail dat het misschien 9 juni pas gaat komen als je geluk hebt. Om te kotsen dit!
Besteld op Bol op 18 april, regio Den Bosch, helaas nog niets ontvangen
ze mogen wel eens opschieten. Maar goed, geen bericht is goed bericht.
had ik daarstraks ook, ging het over een servicebeoordeling van een pakje van gisteren.. kleine hoop hahaEsumontere schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:17:
Krijg ik een mail van bol, gaat hij over een geretourneerd product.......
Nog even wachten dus
Ja PostNL he. Benieuwd hoeveel mensen hier morgen "We hebben je gemist" "Of we halen het niet" melding krijgenTHE_BASE schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:27:
[...]
Haha, inderdaad. Slaat nergens op. Alleen omdat men het vakantiegeld heeft? Zorg dat je daar op bent voorbereid en leg het niet bij de ontvangers neer.
komt wel, de dag is nog jong!Esumontere schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:29:
Besteld op Bol op 18 april, regio Den Bosch, helaas nog niets ontvangenze mogen wel eens opschieten. Maar goed, geen bericht is goed bericht.

Hebben jullie ook niet het idee bij zulke grote releases dat de verkoper alles op zij zet en bezig is met het inpakken van onze Switch'es?
Ook nog iets om rekening mee te houden met Bol: Ze zijn vast niet alle Switch orders achter elkaar aan het verwerken. Alle 100.000 andere vandaag bestelde pakketten zitten er ook gewoon nog tussendoor. Kan zomaar de hele dag duren zoals al door velen gezegd. Komt vast en zeker vanzelf goed.
Op m'n Bol-account heb ik al wel de PostNL T&T-code. Nog geen mail ontvangen, maar het ziet er goed uit! Nu PostNL nog meewerken en ik ben morgen een gelukkig kind volwassene
Nee. Bol verwerkt 500.000 pakketten op een gemiddelde dag.turkeyhakan schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:31:
Hebben jullie ook niet het idee bij zulke grote releases dat de verkoper alles op zij zet en bezig is met het inpakken van onze Switch'es?
Stel dat er 10k switches zijn voor bol is dat dus 2% van hun normale verzend capaciteit wat erbij komt.
Niet het idee dat ze er wakker van liggen.
Dat idee had ik vroeger meer toen je alles lokaal haalde en je soms nacht opening had etc.
Weet nog goed dat bij de boek release van de laatste Harry Potter er 3 grote pallets met pre orders van het boek in de winkel stonden. Parkeerterrein compleet vol in de nacht.
Daar zat meer moeite in
Tegenwoordig is het veel grootschaliger en is het gewoon doosjes schuiven.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
die komt ietsje later, all good.Ozzy Oscar schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:33:
Op m'n Bol-account heb ik al wel de PostNL T&T-code. Nog geen mail ontvangen, maar het ziet er goed uit! Nu PostNL nog meewerken en ik ben morgen een gelukkig kind volwassene
Hoezo ben je bang buiten de boot te vallen terwijl je een orderbevestiging hebt en coolblue zegt dat je hem daarom gewoon morgen kunt verwachten?Joshoon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:29:
[...]
Coolblue gaf aan de telefoon aan dat men die een orderbevestiging heeft ontvangen die dag, hem morgen gewoon kunnen verwachten.
Mijn orderbevestiging is om 09:59 binnen gekomen, en ik zie her en der mensen die deze pas 10:15 kregen en al een verzendbevestiging hebben.
Ik hoop dat we niet buiten de boot vallen.
Bol van 13 mei, tracking code van DHL ontvangen (MK bundel).
Haters everywhere but I don’t really care
Heb zojuist T&T ontvangen van bol (De MK World Bundel)
Vanuit Overijssel
Vanuit Overijssel
Omdat meerderen later hebben besteld. en al een verzendbevestiging hebben ontvangen.Exo81 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:37:
[...]
Hoezo ben je bang buiten de boot te vallen terwijl je een orderbevestiging hebt en coolblue zegt dat je hem daarom gewoon morgen kunt verwachten?
Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op. Destijds met pre-order van de Playstation 4 Pro ook zulke ongein meegemaakt bij Bol.com.
man wat ben ik stiekem toch chagrijnig van het feit dat de MM hem last minute heeft 'vertraagd'
Heb nu ook T&T mail! Bol, 18 april, MK bundel, regio Utrecht
Mijn orderbevestiging was van 09:58. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik vandaag gewoon nog een verzendbevestiging krijg, maar was wel beetje huiverig toen een paar mensen vanochtend hier een mail kregen van Coolblue dat de order toch niet geleverd kon worden.Joshoon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:29:
[...]
Coolblue gaf aan de telefoon aan dat men die een orderbevestiging heeft ontvangen die dag, hem morgen gewoon kunnen verwachten.
Mijn orderbevestiging is om 09:59 binnen gekomen, en ik zie her en der mensen die deze pas 10:15 kregen en al een verzendbevestiging hebben.
Ik hoop dat we niet buiten de boot vallen.
Ik heb begrepen dat Mediamarkt de verzonden e-mail gaat corrigeren en dat er geen sprake zou zijn van vertraging. Even afwachten of dat deze middag ook echt gaat gebeuren of dat deze informatie niet klopt. Vraag me maar niet hoe ik het weet, maar mogelijk verzachtend voor mensen met Mediamarkt pre-order.
Voor de ongeduldige met vrienden die besteld hebben bij CoolBlue: wij hadden op het zelfde moment besteld. Hij kreeg een mail om ~12:00 uur. Ik heb net de mail binnen gekregen om ~14:30. Komt dus wel goed voor iedereen die daar besteld heeft (hoop ik).
[ Voor 47% gewijzigd door snoopdoge90 op 04-06-2025 14:46 ]
Wat een clusterfuckCarpeVentum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:45:
Ik heb begrepen dat Mediamarkt de verzonden e-mail gaat corrigeren en dat er geen sprake zou zijn van vertraging. Even afwachten of dat deze middag ook echt gaat gebeuren of dat deze informatie niet klopt. Vraag me maar niet hoe ik het weet, maar mogelijk verzachtend voor mensen met Mediamarkt pre-order.
Mijn coolblue bestelling van 8 april 9:58 staat sinds 30min op inpakken. Dat komt waarschijnlijk wel goed.
edit: nu ook een track & trace. Helaas wel van DHL.
edit: nu ook een track & trace. Helaas wel van DHL.
[ Voor 20% gewijzigd door kazbal op 04-06-2025 14:50 ]
Ik reken er absoluut niet op, maar zou wat zijn zeg.CarpeVentum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:45:
Bij de mediamarkt op 9 April de MKW bundel + verplichte case gekocht, nog geen verzending óf vertraging ontvangen. Later, op 13 mei, nog een losse pro-controller gekocht, die is wél vertraagd nu.
Op de site staat bij beide nu bezorgingen (meervoud) "tot. 04-06-2025", vandaag dus al, al zit ik nu in een andere tijdzone dus dat zou die datums kunnen verklaren.
Op de site staat bij beide nu bezorgingen (meervoud) "tot. 04-06-2025", vandaag dus al, al zit ik nu in een andere tijdzone dus dat zou die datums kunnen verklaren.
Ik heb net mijn verzendbevestiging ontvangen van Coolblue.Simone96 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:40:
[...]
Mijn orderbevestiging was van 09:58. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik vandaag gewoon nog een verzendbevestiging krijg, maar was wel beetje huiverig toen een paar mensen vanochtend hier een mail kregen van Coolblue dat de order toch niet geleverd kon worden.
Morgen tussen 14:45 en 17:15 wordt hij bezorgd met PostNL als het goed is.
Heeft er iemand al een verzendbevestiging voor 2 extra Joy-Con's?
Nou ook ik heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen van Coolblue, gelukkig maar!
Ach, als ik gelijk heb, heb ik weer wat karmapunten gescoord. Ga er inderdaad maar niet vanuit (geen garanties), maar ik reken er stiekem wel op omdat ik geloof dat het klopt / geen onzin is.Raxious schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:50:
[...]
Ik reken er absoluut niet op, maar zou wat zijn zeg.
Van Nedgame verzendbevestiging ontvangen.turkeyhakan schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:52:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inmiddels een T&T van Bol in m'n mail gekregen. Op de bestellingspagina zelf is nog niets te zien, dus het kan ook zomaar andersom zijn 
4 april besteld, normale bundel regio Leiden.
4 april besteld, normale bundel regio Leiden.
Net gebeld met MM en de (niet zo aardige) meneer gaf aan dat de mail klopt en dat het vertraagd is naar de 16e als je de mail ontvangen hebt. Chaos compleet dus.CarpeVentum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:45:
Bol.com zie ik nu ook in mijn order verzending... alleen wel DHL waar het normaal PostNL is voor mij bij Bol....
DHL levert vaak 's avonds pas bij mij
Ik heb geen info verder maar ik sluit het niet uit, mocht zoiets waar blijken te zijn. als ik naar mijn eigen bestelling kijk hoe dat allemaal gesplitst is ruim voor die mail vanmorgenCarpeVentum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:45:
Ik had 4 verschillende dingen in 1 bestelling / order en deze zijn allemaal aparte verzendingen geworden onder hetzelfde ordernummer. Deze spullen zijn echter wel gewoon nog leverbaar en te koop. (Overigens allen nog niet verzonden uiteraard)
Allicht dat daar iets fout is gegaan in dat proces
Nou heb ik niet zo'n haast verder en zie het allemaal vanzelf wel verschijnen, maar ik vind het wel vervelend om te lezen allemaal voor mensen die er echt op rekende om morgen lekker te gamen
Edit - zie daar, je had gelijk en denk mijn gedachte dan ook wel
[ Voor 3% gewijzigd door Sannies op 04-06-2025 14:58 ]
En er is een t&t van Bol (regio Den Bosch)! Email zal straks wel volgen.
Beste Roy,
Onze excuses voor de eerdere e-mail over uw bestelling die in backorder zou zijn. Bestelling : xxxxxxxx
Na controle blijkt dat deze e-mail per vergissing naar u is verzonden. Wij verzoeken u deze e-mail als niet verzonden te beschouwen.
Mediamarkt...
Onze excuses voor de eerdere e-mail over uw bestelling die in backorder zou zijn. Bestelling : xxxxxxxx
Na controle blijkt dat deze e-mail per vergissing naar u is verzonden. Wij verzoeken u deze e-mail als niet verzonden te beschouwen.
Mediamarkt...
Yes, hier net binnen!CarpeVentum schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:45:
"Onze excuses voor de eerdere e-mail over uw bestelling die in backorder zou zijn. Bestelling : XXX
Na controle blijkt dat deze e-mail per vergissing naar u is verzonden. Wij verzoeken u deze e-mail als niet verzonden te beschouwen."
Ik heb ook zojuist een email van de MediaMarkt ontvangen "Belangrijke informatie: vergissing in onze e-mail"
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery
Ennnn de correctiemail is binnenMangoos schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:54:
[...]
Net gebeld met MM en de (niet zo aardige) meneer gaf aan dat de mail klopt en dat het vertraagd is naar de 16e als je de mail ontvangen hebt. Chaos compleet dus.

Ik heb een t&t van bol.com ontvangen, alleen staat er nog dat die nog verwerkt wordt. Jammer genoeg met dhl
Wil je ruilen?? Ik wilde juist een avondbezorging i.p.v. overdag :-)stijn1309 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:54:
Bol.com zie ik nu ook in mijn order verzending... alleen wel DHL waar het normaal PostNL is voor mij bij Bol....
Deze ochtend van Amazon (FR) mailtje gehad dat de betaling niet doorgegaan was op mn preorder van 8 april, metteen rechtgezet 20 minuten na ontvangst email, maar nu staat er wel doodleuk dat ie zaterdag pas toekomt.
Vroeger hadden we hier in Belgie nog GameMania waar ik naartoe kon stappen. Nu mag ik hopen om morgenochtend in de mediamarkt bij openingstijd er eentje te bemachtigen.
Bij mij zie ik bij bol nog niets staan, maar dat komt denk ik omdat hij naar een budbee kluis gaat.
Bij mij zeiden ze ook niets over een correctie, en dat de status op hun site later nog kon veranderen naar vertraagt (omdat er bij mijn order op hun site zelf nog niets over een vertraging stond). Heb haar succes gewenst met alle telefoontjes die ze hier vandaag over moet beantwoordenMangoos schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:54:
[...]
Net gebeld met MM en de (niet zo aardige) meneer gaf aan dat de mail klopt en dat het vertraagd is naar de 16e als je de mail ontvangen hebt. Chaos compleet dus.
Ik zie wel of er iets veranderd maar ik verwacht het momenteel niet.
Zojuist ook de MM vergissingsmail ontvangen. Clusterfuck compleet. Heb al 5 intertoys in de buurt gebeld inmiddels of ze voorraad hadden. Allemaal zeer beperkte oplage en heb geen zin om al om 8uur voor de deur te ‘liggen’
Wat een schrik door MediaMarkt weer, gelukkig ook de correctiemail binnen en de vertraging als niet verzonden te beschouwen. Nu maar afwachten of het daadwerkelijk morgen geleverd zal worden..
Mediamarkt bestelling staat wel aangemeld in de DHL app...
Haha wauw nou, gelukkig dat het dus inderdaad een fout bleek. Ik hoop dat jullie je Switch dus alsnog morgen ontvangen!
Incoming: mensen die hun bestelling hebben geannuleerd
Coolblue verzendbevestiging ontvangen! Besteld op 8 april. Hij wordt verzonden met DHL.
Wow hier ook sinds net. Uurtje geleden nog niks..rbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:00:
Mediamarkt bestelling staat wel aangemeld in de DHL app...
Ik heb net de volgende mail van MediaMarkt ontvangen:
Ik heb mijn pre-order pas 20 mei geplaats. Dus ik verwacht dat mijn bestelling als eerst vertraagd zou worden.
Lijkt erop dat MediaMarkt gaat leveren voor de mensen die een betaling hebben gedaan.Beste Edem,
Onze excuses voor de eerdere e-mail over uw bestelling die in backorder zou zijn. Bestelling : redacted
Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard voor u klaar.
Hartelijk dank voor uw begrip en vertrouwen.
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
Ik heb mijn pre-order pas 20 mei geplaats. Dus ik verwacht dat mijn bestelling als eerst vertraagd zou worden.
haha kon dat meer eenvoudigturkeyhakan schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:58:
[...]
Wil je ruilen?? Ik wilde juist een avondbezorging i.p.v. overdag :-)
Ach ja... zolang die maar komt
Ik heb ook pas op 20mei besteld. En hij is zojuist aangemeld bij DHL. Betaald via Klarna. Dus niet echt betaald 😆edememinov schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:01:
Ik heb net de volgende mail van MediaMarkt ontvangen:
[...]
Lijkt erop dat mediamarkt gaat leveren voor de mensen die een betaling heeft gedaan.
Niet het eerste bedrijf vandaag die een fout maakt.rbfotoeu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:57:
Beste Roy,
Mediamarkt...
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb die van mij bij Bol besteld en met CC betaald. Het bedrag is nog niet afgeschreven, wanneer gebeurt dit?
Bol.com heeft een apart pakketje voor alle bestelde accessoires en MK, maar Switch 2 hangt nog in de lucht. Ook weer lekker geregeld, het F5'en gaat door.
Ik raad de rest aan om dat ook dubbel te checken voor je te vroeg juicht
Ik raad de rest aan om dat ook dubbel te checken voor je te vroeg juicht
Jeetje hier word je toch super zenuwachtig van allemaal als je de berichten zo leest. Mijn order is van 7 april bij mm niks ontvangen staat tot 5 juni en word voorbereid. Dikke duimen maar en een glaasje appelsap (:
Hier nog niets, besteld op 4 April en mail gehad om 09:05 bij Bol.com (Mario Kart Bundel)
Zal vast goed komen maar toch raar dat er al T&T’s zijn voor bestellingen ruim na die datum.
Zal vast goed komen maar toch raar dat er al T&T’s zijn voor bestellingen ruim na die datum.
[ Voor 3% gewijzigd door Evernote op 04-06-2025 15:06 ]
Wel fijn dat de MediaMarkt onze NL Walmart is 
In elk geval de correctie mail gekregen, maar nog geen bevestigingsmail gekregen dat hij dan alsnog binnenkomt morgen dus we wachten nog af.
In elk geval de correctie mail gekregen, maar nog geen bevestigingsmail gekregen dat hij dan alsnog binnenkomt morgen dus we wachten nog af.
Hier zojuist mailtje van bol gehad.
Switch bundel met MKW is onderweg.
Regio zeeland
13 mei besteld.
Had er eerst 1 besteld gelijk op 4 april. Die van 4 april geannuleerd omdat ik later met flinke korting kon kopen via cashback sites. Dus heb de bundel nu voor 475 euro ipv 509.
Had ook een pro controller besteld. Deze is nog niet verzonden maar dat gebeurt ook wel in de loop van de dag. Verzendingen gebeuren echt volledig willekeurig lijkt het wel.
Switch bundel met MKW is onderweg.
Regio zeeland
13 mei besteld.
Had er eerst 1 besteld gelijk op 4 april. Die van 4 april geannuleerd omdat ik later met flinke korting kon kopen via cashback sites. Dus heb de bundel nu voor 475 euro ipv 509.
Had ook een pro controller besteld. Deze is nog niet verzonden maar dat gebeurt ook wel in de loop van de dag. Verzendingen gebeuren echt volledig willekeurig lijkt het wel.
:strip_exif()/f/image/5XOFlbuyzrbbWxAOD2cBMQdt.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat hebben ze bij jou beter gedaan dan bij mijBigWeez schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:02:
[...]
Ik heb ook pas op 20mei besteld. En hij is zojuist aangemeld bij DHL. Betaald via Klarna. Dus niet echt betaald 😆
Ik heb twee SD kaarten via MM besteld. Nu staat pakketbezorging op wordt voorbereid.
Ik had eerder op de middag ook de mail gehad, dat het vertraagd is en daarna hebben ze een nieuwe mail gestuurd met vergissing.
Het lijkt me dat MM nu alles aan het verwerken is.
Ik had eerder op de middag ook de mail gehad, dat het vertraagd is en daarna hebben ze een nieuwe mail gestuurd met vergissing.
Het lijkt me dat MM nu alles aan het verwerken is.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hahahhaa precies t zelfde hier...BigWeez schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:59:
Zojuist ook de MM vergissingsmail ontvangen. Clusterfuck compleet. Heb al 5 intertoys in de buurt gebeld inmiddels of ze voorraad hadden. Allemaal zeer beperkte oplage en heb geen zin om al om 8uur voor de deur te ‘liggen’
LOL
Ik had de annulering al verstuurd.. kijken wat er gebeurd. Gelukkig is dit mijn back-up order.
Ik had de annulering al verstuurd.. kijken wat er gebeurd. Gelukkig is dit mijn back-up order.
:strip_exif()/f/image/NcRadx2CzL6Ly6AS0zBZTkcc.png?f=user_large)
[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 04-06-2025 15:11 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Haha damn it, nu weet ik het niet meer hoor, met m'n Mediamarkt order. Dan denk ik maar vandaag afwachten, en als ik morgen nog geen Track & Trace heb alsnog voor de Intertoys gaan zitten.
heb zojuist mail van amazon.de gehad dat ie verzonden is. Wordt morgen geleverd.
Track and Trace voor MKW bundle is binnen van bol! Regio Noord-Holland
Ik hoor maar niets van bol. (Snik snik)
Die is voor mijn dochter.
Van N komt morgen met dhl.
Die is voor mijn dochter.
Van N komt morgen met dhl.
Kreeg je ook 2x met vriendelijke groet in mail? :-)Cyberw00d schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:14:
[Afbeelding]
Wat vreemd … echter was dit mijn back up plan ( nog niet betaald ook ) dus hij is er nu wel . Maar nedgame heeft hem al verzonden
De mijne is nog niet verzonden. 8 april besteld bij amazon.de, wanneer had jij hem besteld? Stond bij jou ook levering 10 juni? Vanaf bestelmoment in april.dontpickme schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:12:
heb zojuist mail van amazon.de gehad dat ie verzonden is. Wordt morgen geleverd.
[ Voor 24% gewijzigd door Meneer iCy op 04-06-2025 15:23 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Nog geen verzendbevestiging vanuit Coolblue, 9:59 besteld volgens de mail.
Heb wel de screenprotector erbij genomen, maar ik mag hopen dat dit geen probleem gaat zijn qua levering?
Heb wel de screenprotector erbij genomen, maar ik mag hopen dat dit geen probleem gaat zijn qua levering?
Pff, beetje lekker te maken hier terwijl we nog op CoolBlue zitten te wachtenBamSlam_ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:20:
Man, wat een verrassing zojuist Vanochtend nog ingelogd geweest op Fnac.com : status "pakket nog niet overgedragen aan vervoerder".
Gaat net de bel, UPS aan de deur! (Ook van UPS geen notificatie gehad dat er iets onderweg was).
Een dag voor de officiële release, top!![]()
[Afbeelding]

"Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden."
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Nu ook van Bol de verzendbevestiging van de accessoires (Pro Controller, stuurtjes en hoes).
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar heeft er iemand al een verzendbevestiging gekregen?
[/s]
PSN: Redrafted
Volgens mij had @BamSlam_ zijn verzendbevestiging nog niet gekregenXerox schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:22:
Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar heeft er iemand al een verzendbevestiging gekregen?[/s]
Zijn er al mensen met bestelling bij Toychamp die verzendbevestiging hebben gehad?
Omdat ik tot 19:00 wachten op postnl voor levering van bol wat lang vind, net even de mediamarkt ingelopen.
Pallet met switches werd net naar binnen gereden om gebundeld te worden.
Eentje mogen aanbetalen (zonder bundel) en morgenochtend ophalen.
Dus mocht er iemand in de loop van de dag misgrijpen, dan komt er einde dag een tegen kostprijs beschikbaar in regio Haarlem 😇
Pallet met switches werd net naar binnen gereden om gebundeld te worden.
Eentje mogen aanbetalen (zonder bundel) en morgenochtend ophalen.
Dus mocht er iemand in de loop van de dag misgrijpen, dan komt er einde dag een tegen kostprijs beschikbaar in regio Haarlem 😇
Another one.gifBamSlam_ schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:20:
Man, wat een verrassing zojuist Vanochtend nog ingelogd geweest op Fnac.com : status "pakket nog niet overgedragen aan vervoerder".
Gaat net de bel, UPS aan de deur! (Ook van UPS geen notificatie gehad dat er iets onderweg was).
Een dag voor de officiële release, top!![]()
[Afbeelding]

Verwachte bezorgtijd staat bij mij op 5 juni 23u59. Kom op DHL dat kan beter.
Betreft de “normale” versieFrozthax schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:47:
[...]
Betreft dit ook de mario kart versie?
Ben benieuwd of mijn hypothese correct is dat mario bundels eerst komen, vervolgens de normale editie
Dat komt simpelweg omdat ze hem nog niet hebben gesorteerd. Heb ik ook staan (order bij Nintendo Store zelf). De verwachte bezorgdag is 05-06-2025 en die dag duurt tot 23u59 dus vandaaraesop schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:27:
Verwachte bezorgtijd staat bij mij op 5 juni 23u59. Kom op DHL dat kan beter.
Hier geen communicatie sinds bestelbevestiging 12 april. Andere tweaker in dit topic had ze gebeld vanochtend een kreeg te horen dat ze ermee bezig zijn, verwachte levering morgen of overmorgen.faust2016 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:25:
Zijn er al mensen met bestelling bij Toychamp die verzendbevestiging hebben gehad?
Heb net ergens in de afgelopen 15 minuten een aangemelde verzending voor mijn Media Markt order in de DHL app gekregen, dus er is al meer hoop. Nu hopen dat het daadwerkelijk ook morgen binnenkomt.
Ik heb een bevestiging van Nintendo. Heb daar besteld omdat ik dan geen verzendkosten hoefde te betalen voor gratis (platinum points) goodies.turkeyhakan schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:52:
Ook grappig dat FNAC als eerste levert. Ik heb daar expres niet besteld met het idee dat ze waarschijnlijk een aantal dagen later in NL zouden leveren.
Mocht hier iemand mis grijpen mag diegene ook die van mij ophalen bij coolblue Groningen.
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
4 April besteld. levering stond op 7 Juni.Meneer iCy schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:21:
[...]
Kreeg je ook 2x met vriendelijke groet in mail? :-)
[...]
De mijne is nog niet verzonden. 8 april besteld bij amazon.de, wanneer had jij hem besteld? Stond bij jou ook levering 10 juni? Vanaf bestelmoment in april.
Hier een track en trace van DHL, besteld bij Coolblue. Ik dacht dat Coolblue hun leveringen zelf zou doen. DHL kennende was ik ‘m dan liever zelf ergens bij Coolblue op gaan halen. Ze hebben nog steeds een laptop van me bij DHL.
Hier eindelijk bij Coolblue de bestelling op status inpakken, en een track and trace van PostNL binnen.
Volgens mij gaat die van mij de laatste zijn vandaag, hopelijk dat ie dan bovenop de stapel voor de verzendpartij komtCatvlek2 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:44:
Hier eindelijk bij Coolblue de bestelling op status inpakken, en een track and trace van PostNL binnen.
Edit: en terwijl ik het type rijd het busje naar "inpakken"
[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 04-06-2025 15:47 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Is er al iemand waarbij PostNL het pakket ook heeft ontvangen van bol? Ik heb wel een T&T maar het pakket is nog niet ontvangen
Deze nu ook in DHL te vinden. Zie nog niks in ''mijn mediamarkt'' wat te doen? Op V&A zetten voor de aankoopprijs of terugsturen?spartacusNLD schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:10:
LOL![]()
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 04-06-2025 15:47 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Status verzonden bij Coolblue. Ben benieuwd.
Bol.com doet aan vandaag besteld, morgen bezorgd. Dus waarschijnlijk wordt het pas rond/na middernacht opgehaald.Drag0nizer schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:46:
Is er al iemand waarbij PostNL het pakket ook heeft ontvangen van bol? Ik heb wel een T&T maar het pakket is nog niet ontvangen
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1