Mijn bestelling bij Mediamarkt is onderweg 🎉 Heb om 2.50 een e-mail gehad 😅
bij postnl staat sinds gister avond pakket is ontvangen en nog geen updates.
Bij nintento besteld. Pakket gisteren om 5.00 in de ochtend verzonden vanuit Duitsland naar Nederland. Voor de rest nog geen update. Dus ik denk dat hij vandaag helaas niet gaat komen
Wanneer had je bij Coolblue besteld?ShadLink schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 02:32:
Coolblue besteld (console + mkw): gister verzonden en nu bericht van PostNL, bezorging vandaag,
Bol.com besteld (pro controller + charging grip): verzonden via DHL, bezorging vandaag
MyNintendo store (GCN controller + carry case): verzonden via DHL (dinsdag), bezorging vandaag
Komt dus allemaal helemaal goed.
Netjes gisteren rond 9:30 bericht van verzending door Smyths, maar tot op heden geen enkele beweging in de trace van DPD. Enkel dat de verzend informatie is ontvangen.
Mediamarkt is lekker bezig, cyberpunk 2077 zou vandaag bezorgd worden. Ze hebben hem niet eens verzonden, een mailtje op z’n minst had netjes geweest. Wat een bedrijf😾
Met DHL? Dan kan hij prima in de avond levering van DHL zitten!HeerKaas schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 06:17:
Bij nintento besteld. Pakket gisteren om 5.00 in de ochtend verzonden vanuit Duitsland naar Nederland. Voor de rest nog geen update. Dus ik denk dat hij vandaag helaas niet gaat komen
Gaat hier nog steeds lekker. Ben heel benieuwd. Bol.com, MM allemaal verzonden en komen vandaag langs.
Coolblue straks heenrijden om op te halen.
Coolblue straks heenrijden om op te halen.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Jup, amazon nl danwel de heeft daar ook vaak last van. Soms nog na 22:00Tim14ww schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 06:52:
[...]
Met DHL? Dan kan hij prima in de avond levering van DHL zitten!

Vandaag extra vroeg aan het werk om extra vroeg te stoppen en naar coolblue te rijden. Amazon.de bestelling is nog niet dispatched en zal vanavond geannuleerd worden mocht ik die van coolblue in handen hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door Meneer iCy op 05-06-2025 06:59 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb geen mail gehad en geen afhaal bewijs in mijn account van de Mediamarkt , ik haal de Switch 2 op bij de MM. iemand nog meer niets ontvangen? Tijd staat nog wel op 14.00 vandaag.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hier precies het zelfde. Ook ophalen en ook niets nog ontvangen.S2S schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:00:
Ik heb geen mail gehad en geen afhaal bewijs in mijn account van de Mediamarkt , ik haal de Switch 2 op bij de MM. iemand nog meer niets ontvangen? Tijd staat nog wel op 14.00 vandaag.
VREEMD, mss komt het nog.Johnnnygoud schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:05:
[...]
Hier precies het zelfde. Ook ophalen en ook niets nog ontvangen.
Hoe dan ook ik ga er gewoon langs na 14.00, ik preorder niet voor niets (alles is ook betaald) halen ze er maar 1 uit de winkel.
Vaker gehad, kan straks ineens naar vandaag springen. Blijft altijd beetje vaag bij die eigen Amazon bezorgserviceRoyNederland schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:05:
Aangekomen bij Amazon bezorg station maar staat nog op zaterdag levering?[Afbeelding]
Inderdaad heel appart. Maat heeft bij de Coolblue gekocht en kan wel bij openingstijd ophalen. Twijfel om niet gewoon de MM in te lopen en vragen om mijn order.S2S schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:08:
[...]
VREEMD, mss komt het nog.
Hoe dan ook ik ga er gewoon langs na 14.00, ik preorder niet voor niets (alles is ook betaald) halen ze er maar 1 uit de winkel.
Ah oké, ik had Amazon support al gevraagd of ze hem eerder kunnen bezorgen, wachten het af!
Tim14ww schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:08:
[...]
Vaker gehad, kan straks ineens naar vandaag springen. Blijft altijd beetje vaag bij die eigen Amazon bezorgservice
Nadat de tracking gisteren nul beweging had laten zien de gehele dag sinds de 03.00u melding dat mijn pakket in Dorsten zou zijn gearriveerd, ben ik zojuist wakker geworden met onderstaande melding:
:strip_exif()/f/image/Y2AVLDvocQL6EhMRDuCMozyV.png?f=user_large)
Liever vroeg dan laat natuurlijk, maar hij komt!
:strip_exif()/f/image/Y2AVLDvocQL6EhMRDuCMozyV.png?f=user_large)
hoi, krijgt de mediamarkt en smyth toys lokale voorraad om 10:00 is dat bekend? ik ga zo naar utrecht, is er kans dat de mediamarkt ze om 10;00 heeft ? op hoog catherijne ?
Ik zag dat ergens staan namelijk..
Tim14ww schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 06:52:
[...]
:strip_exif()/f/image/uochCFBiXbx3wcj7jTQCLD9a.png?f=user_large)
Inderdaad met DHL. Laten we het dan maar hopen dat hij vanavond nog komt
Die van mij vanuit nintendo komt vandaag tussen 17:30 en 21:30. Met mijn gelukt is dat 22:00 of morgen pas. Althans dat is mijn ervaring met DHLTim14ww schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 06:52:
[...]
Verwachting is van wel hoor. Zou gewoon even binnenlopen.shakespeare schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:19:
hoi, krijgt de mediamarkt en smyth toys lokale voorraad om 10:00 is dat bekend? ik ga zo naar utrecht, is er kans dat de mediamarkt ze om 10;00 heeft ? op hoog catherijne ?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waarschijnlijk krijgen de MM vestigingen vandaag pas de voorraad, of gaan ze vanochtend pas beginnen met afhaalorders klaarzetten. Dan is het dus niet gek dat je nog geen afhaalbericht hebt gekregenS2S schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:08:
[...]
VREEMD, mss komt het nog.
Zal in de loop van de ochtend wel bij je binnenkomen!
Goedemorgen allen!Matomatisch schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 00:52:
Besteld bij Nintendo zelf. Van Ludwigsfelde naar Bochum, dan Dorsten en weer naar Bochum… Ligt dicht bij elkaar, maar wel vreemd.
Achja, we zien wel. Tijd om te slapen nu
[Afbeelding]
Sinds vannacht geen beweging meer op de tracking van DHL. Ik zal dus nog even moeten wachten vrees ik.
Veel plezier aan allen die hem vandaag ontvangen!

Top, bedankt, geen idee hoe het nu gaat . Voor het laatst de Switch 1 zo opgehaald, we wachten geduldig af.Jaws77 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:27:
[...]
Waarschijnlijk krijgen de MM vestigingen vandaag pas de voorraad, of gaan ze vanochtend pas beginnen met afhaalorders klaarzetten. Dan is het dus niet gek dat je nog geen afhaalbericht hebt gekregen![]()
Zal in de loop van de ochtend wel bij je binnenkomen!
Van Nintendo? Mijn NGC controller staat op levering (dhl) vandaag tussen 10.00 en 18.00, dus het kan allemaal nog.Matomatisch schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:31:
[...]
Goedemorgen allen!
Sinds vannacht geen beweging meer op de tracking van DHL. Ik zal dus nog even moeten wachten vrees ik.
Veel plezier aan allen die hem vandaag ontvangen!
Hoe schatten jullie de kansen in als ik 10 min voor opening bij een Intertoys ga staan?
Hier hetzelfde, niet verwacht, want dit weekend pas gepreorderd.Sir_Lion schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:16:
Nadat de tracking gisteren nul beweging had laten zien de gehele dag sinds de 03.00u melding dat mijn pakket in Dorsten zou zijn gearriveerd, ben ik zojuist wakker geworden met onderstaande melding:
[Afbeelding]
Ligt aan de stock....maar wat ik hier al las...en ik heb zelf ook gebeld met een paar vestigingen hier in de buurt ..is dat erg weinig....en dan praat ik over 4 consoles 🥴Julio-K schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:37:
Hoe schatten jullie de kansen in als ik 10 min voor opening bij een Intertoys ga staan?
Vreemd..mijn bol bestelling van de bundel is onderweg, in bol app staat betaald met creditcard, maar ik zie geen afschrijving in mijn ing app. Heeft wel enkele maanden een reservering in gestaan...
Is de console overal uitverkocht of nog ergens te koop?
Ik denk dat je beste kans is om bij fysieke winkels te gaan kijken, en dan natuurlijk zo vroeg mogelijk.cooLopke schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:40:
Is de console overal uitverkocht of nog ergens te koop?
Hier hetzelfde. Komt vanzelf.destro9704 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:39:
Vreemd..mijn bol bestelling van de bundel is onderweg, in bol app staat betaald met creditcard, maar ik zie geen afschrijving in mijn ing app. Heeft wel enkele maanden een reservering in gestaan...
Mijn bol.com pakketjes die via PostNL komen (MKW bundel en hoes) komen vandaag tussen 9:45 en 11:15 (ervanuitgaande dat ze snel gesorteerd worden). Mijn DHL pakketje van de Pro controller is "vertraagd" aldus de bol.com email, maar staat bij de DHL T&T nog gewoon op 10:00 - 18:00 vandaag. We gaan het zien.
Dit heb ik ook bij Bol onderweg met DHL maar geen afschrijving op mijn Amex ga ervan uit dat dit nog wel gebeurd 😊destro9704 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:39:
Zijn hier mensen die later dan 8 april bij Coolblue besteld hebben? Volgens CB vindt verzending plaatst op basis van besteldatum.
Op de Intertoys website staat dat je er verplicht een tas twv 30 euro bij moet kopen... Altijd sneu dat soort dingen.
Asus G501
Was bij mij ook, maar begin van de maand wordt je cc ook verrekend met je gewone rekening dus waarschijnlijk heb je al betaald.destro9704 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:39:
Valt me op overigens dat er weinig Gc controllers gepreorderd zijn hier. Die is ook nog gewoon leverbaar bij Nintendo, maar ik twijfel zelf ook nog.
Klopt....werd mij gister ook verteld aan de telefoonRemcoINC08 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:52:
Op de Intertoys website staat dat je er verplicht een tas twv 30 euro bij moet kopen... Altijd sneu dat soort dingen.
De twee zendingen vanuit Nintendo worden via DHL Parcel aangeboden tussen 17:30-21:30, volgens de Track&Trace. Nu kwam die bezorger vaak wel voor 17:30, want hij weet dat er hier over het algemeen wel iemand thuis is.
Bol via PostNL zou tussen 10:00-18:00 moeten komen vandaag.
Ben benieuwd 😁.
Bol via PostNL zou tussen 10:00-18:00 moeten komen vandaag.
Ben benieuwd 😁.
[ Voor 35% gewijzigd door BiG-GuY op 05-06-2025 07:55 ]
Dit is echt gewoon pure gedwongen koppelverkoop toch?RemcoINC08 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:52:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vooralsnog ziet het hier uit dat de zending van CoolBlue overdag komt met DHL, de zending van Bol.com 'savonds met DHL.BiG-GuY schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:53:
De twee zendingen vanuit Nintendo worden via DHL aangeboden in de avond hier, volgens de Track&Trace.
Bol via PostNL zou overdag moeten komen vandaag.
Ben benieuwd 😁.
Gelukkig is Bol alleen het geheugenkaartje. Ik hoop niet dat ze het samenvoegen naar vanavond. vanavond is hier (behoudens het weer) de laatste avond van de avondvierdaagse. Naast de sociale druk om te komen kijken, denk ik niet dat DHL heel praktisch de stad door kan op dat moment.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Nee zit niet in afschrijving saldo van gisteren. Aangezien klaarblijkelijk iedereen dit nu heeft met cc zal de afschrijving binnen een paar dagen wel zichtbaar zijn.aesop schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:53:
[...]
Was bij mij ook, maar begin van de maand wordt je cc ook verrekend met je gewone rekening dus waarschijnlijk heb je al betaald.
Valt me op overigens dat er weinig Gc controllers gepreorderd zijn hier. Die is ook nog gewoon leverbaar bij Nintendo, maar ik twijfel zelf ook nog.
Kan me niet voorstellen dat we allemaal een gratis bundel onderweg hebben...
Al m'n pakketjes via PostNL en nog steeds "Bezorgtijd: vandaag" zonder een specifieke tijd, dus dat zal wel een latere levering worden
Ben eigenlijk wel benieuwd of er überhaupt nu, na release, tekorten/leveringsproblemen gaan zijn.
Hier ook “Bezorgtijd: vandaag” :’(RegularRobin schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:57:
Al m'n pakketjes via PostNL en nog steeds "Bezorgtijd: vandaag" zonder een specifieke tijd, dus dat zal wel een latere levering worden
Gisteren zo erg lopen wachten en dacht "oh dat komt vannacht ergens wel", sprong gelijk uit m'n bed vanmorgen maar helaas. Hopen voor ons beide dat het meevalt
Denk dat het wel mee gaat vallen. Lijkt best veel voorraad tr zijnMallePietje schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:57:
Ben eigenlijk wel benieuwd of er überhaupt nu, na release, tekorten/leveringsproblemen gaan zijn.
Ja, via Nintendo zelf en ook via DHL. Wel levering in België, daar zit misschien een verschil in.S2S schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:37:
[...]
Van Nintendo? Mijn NGC controller staat op levering (dhl) vandaag tussen 10.00 en 18.00, dus het kan allemaal nog.
Soms zit er een dag tussen de verwerking op je cc en je giro. Mijn saldo op mijn cc was weer max op 3 juni, maar pas vandaag stond de incasso van de cc op mijn giro. Als je bij je cc op toon vorige periode klikt kun je zien of de reservering is afgeboekt.destro9704 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:56:
[...]
Nee zit niet in afschrijving saldo van gisteren. Aangezien klaarblijkelijk iedereen dit nu heeft met cc zal de afschrijving binnen een paar dagen wel zichtbaar zijn.
En anders heb je een gratis Switch:)
Mijn, via Nintendo zelf bestelde, Mario Kart bundel kont vandaag tussen 10 en 18 uur.
Hier NL, ja zou kunnen .Matomatisch schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:03:
[...]
Ja, via Nintendo zelf en ook via DHL. Wel levering in België, daar zit misschien een verschil in.
Bij mij was de afschrijving vorige week donderdag al gebeurd.destro9704 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:56:
[...]
Nee zit niet in afschrijving saldo van gisteren. Aangezien klaarblijkelijk iedereen dit nu heeft met cc zal de afschrijving binnen een paar dagen wel zichtbaar zijn.
Lijken meerdere mensen last van te hebben (inclusief ik). Hopelijk komt er snel beweging in.Luto schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:08:
Nog geen beweging hier in de order van Nintendo. Ligt al sinds gisteren nacht in Dorsten
Hier komt er één vanmiddag met DHL, en de andere in de avond met DHL. Ongeveer tegelijkertijd bij Nintendo besteld. Uiteraard komt degene met Mario Kart als laatste.
Nintendo via DHL vandaag tussen 10:00 en 18:00, nu zijn gelukkig altijd alle buren om ons heen wel thuis want we zijn de helft van deze periode thuis
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
PostNL wel ontvangen gisteren al, maar nog niet gesorteerd....
In theorie vandaag tussen 8u en 14u met Bpost. Maar dat durft hier in Brussel ook wel eens mis lopen. Fingers crossed. In ieder geval werd het gisterenavond al gesorteerd.
[ Voor 18% gewijzigd door JusticeForAll op 05-06-2025 08:18 ]
Bol.com is gesorteerd, zal vandaag wel aankomen 
Maar voor iedereen die zich druk maakt of het vandaag wel aan komt (geen idee waarom, het is een spelcomputer..): de statussen lopen wel vaker iets achter (zeker vanaf het buitenland) en ineens staat het busje voor je deur!
Maar voor iedereen die zich druk maakt of het vandaag wel aan komt (geen idee waarom, het is een spelcomputer..): de statussen lopen wel vaker iets achter (zeker vanaf het buitenland) en ineens staat het busje voor je deur!
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Hier springen de bestellingen zojuist over naar gesorteerd. Was om 07:30 nog niet het geval.Drag0nizer schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:17:
He, jongens en meisjes, wat zit ik weer te genieten van jullie T&T berichten, teleurstellend nieuws als je pakketje 's avonds komt of dat er nog geen beweging in zit of dat je nog helemaal niks hebt gehoord.. En natuurlijk de mensen die al een bezorgtijd hebben en straks als een jong hondje voor het raam in de woonkamer op de vensterbank zitten te wachten tot die grote gele of oranje bus de straat in komt rijden. We zijn allemaal weer 8 jaar oud.
Ook heel veel succes aan alle mensen die straks voor de intertoys gaan liggen, het kan twee kanten op, of je kan kiezen uit een enorme stapel Switch 2's of de 3 Switches die ze hadden zijn allemaal al vergeven aan het zoontje en de dochter van de bedrijfsleider.
Omdat dit toch het Verzend en vooraadtopic is, ik ook nog even "DHL -> vandaag tussen 10 en 18" ook ik voel me weer 8.
Wat zijn launchdagen toch leuk.
Have fun!
Ook heel veel succes aan alle mensen die straks voor de intertoys gaan liggen, het kan twee kanten op, of je kan kiezen uit een enorme stapel Switch 2's of de 3 Switches die ze hadden zijn allemaal al vergeven aan het zoontje en de dochter van de bedrijfsleider.
Omdat dit toch het Verzend en vooraadtopic is, ik ook nog even "DHL -> vandaag tussen 10 en 18" ook ik voel me weer 8.
Have fun!
Ik snap dat ze hiermee de scalpers willen tegenhouden. Maar het lijkt mij voldoende als je ze al naar de winkel moet laten komen. Wie het eerst komt, het eerst maalt vind ik hierbij een prima idee. Enfin, zo heb je ook Mediamarkt die ook met extra accessoires verkoopt etc. Echter geldt dit niet als je in de winkel haalt.Jumpman schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:56:
[...]
Dit is echt gewoon pure gedwongen koppelverkoop toch?
Hier heeft DHL het pakketje overgedragen aan BPOST. (besteld bij nintendo)
En zij hebben laten weten dat ze het pas morgen gaan leveren in plaats van vandaag
Mijn game die ik via coolblue heb besteld is uitgesteld naar zaterdag. ik krijg er wel 5€ te goed voor.
En zij hebben laten weten dat ze het pas morgen gaan leveren in plaats van vandaag

Mijn game die ik via coolblue heb besteld is uitgesteld naar zaterdag. ik krijg er wel 5€ te goed voor.
Nee nog niet. Ik sta gewoon om 10.00 uur voor de deur. Game die ik bij bol had besteld is inmiddels vertraagd naar morgen.rbfotoeu schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:28:
Iemand al een Nedgame afhaal code?
Toychamp bezorgd m vandaag via GLS!
Woooo
Woooo
Mijn order bij Nintendo komt vandaag binnen, via DHL. Mijn tweede order met twee extra Joy-Cons is echter niet ge-update en staat nog steeds in Duitsland, maar goed wellicht wordt het een avond levering, ook prima.
Een vraag aan jullie, ik ben op zoek naar een "fijne" kleine travel case, de Nintendo versie ziet er strak uit maar ik ben bang dat ik daarin geen aanvullende Joy-Cons passen, puur alleen de Switch2 en wat games. Heeft iemand een idee? Er zijn weinig foto's van de case open te vinden en andere onofficiële cases zijn ongeveer dezelfde prijs. Dus mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag!
Een vraag aan jullie, ik ben op zoek naar een "fijne" kleine travel case, de Nintendo versie ziet er strak uit maar ik ben bang dat ik daarin geen aanvullende Joy-Cons passen, puur alleen de Switch2 en wat games. Heeft iemand een idee? Er zijn weinig foto's van de case open te vinden en andere onofficiële cases zijn ongeveer dezelfde prijs. Dus mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag!
Bij mij ging de postnl t&t om 00:50 naar 'Shipment received by PostNL', gevolgd met een notificatie op mijn iphone 15. Die stond op dat moment in 'slaap' modus dus hij gaf geen geluid maar oh wat was ik blij met deze update toen ik vanochtend wakker werd.Alcmaria schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:24:
He, jongens en meisjes, wat zit ik weer te genieten van jullie T&T berichten, teleurstellend nieuws als je pakketje 's avonds komt of dat er nog geen beweging in zit of dat je nog helemaal niks hebt gehoord.. En natuurlijk de mensen die al een bezorgtijd hebben en straks als een jong hondje voor het raam in de woonkamer op de vensterbank zitten te wachten tot die grote gele of oranje bus de straat in komt rijden. We zijn allemaal weer 8 jaar oud.
Have fun!
Tot op heden nog een bezorgtijd van 'vandaag' en geen verder updates. Besteld bij coolblue, 4 april, 9:57
Hier ook hetzelfde en bij een vriend van mij ook. Dus nog hoop dat het goed komt. Anders komt het vast wel dit weekend nog binnenRegularRobin schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:00:
[...]
Gisteren zo erg lopen wachten en dacht "oh dat komt vannacht ergens wel", sprong gelijk uit m'n bed vanmorgen maar helaas. Hopen voor ons beide dat het meevalt
[ Voor 6% gewijzigd door MissMe NL op 05-06-2025 08:33 ]
Hier hetzelfde probleem, alleen lijken er weinig buren thuis te zijnOmeJoyo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:16:
Nintendo via DHL vandaag tussen 10:00 en 18:00, nu zijn gelukkig altijd alle buren om ons heen wel thuis want we zijn de helft van deze periode thuis
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Iemand anders toevallig besteld bij Smyths?
Ik heb daar op 8 april besteld net als de meeste hier. Gister een verzend bevestiging gekregen om 11 uur 's ochtends. Echter laat de dpd tracking code nog altijd zien dat ze alleen de order informatie hebben ontvangen maar helaas nog altijd niet onderweg.
Ik heb daar op 8 april besteld net als de meeste hier. Gister een verzend bevestiging gekregen om 11 uur 's ochtends. Echter laat de dpd tracking code nog altijd zien dat ze alleen de order informatie hebben ontvangen maar helaas nog altijd niet onderweg.
Mij switch 2 is net binnen gekomen
Same hier, al gebeurd dat hier regelmatig nog net voor of zelfs in de bezorg tijd.. dus geen stress!
Drag0nizer schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:17:
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Coolblue heeft niet genoeg voorraad van cyberpunk 2077 dus die komt pas zaterdag binnen:( (samen met screen protector en hogwarts)
Switch 2 via Nintendo besteld zou vandaag (met DHL) in België toegekomen zijn, maar nog niet gesorteerd... zal niet meer voor vandaag zijn vrees ik
Switch 2 via Nintendo besteld zou vandaag (met DHL) in België toegekomen zijn, maar nog niet gesorteerd... zal niet meer voor vandaag zijn vrees ik
Had ie een sleutel? Of zelf deur open gedaan ? 😄😉ferrariking schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:40:
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.ferrariking schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:40:
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Hier hetzelfde.Roeland007 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:39:
Iemand anders toevallig besteld bij Smyths?
Ben zelf 8 uur voor deur gaan wachten omdat er gister al stond tussen 8 en half 10rbfotoeu schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:41:
[...]
Had ie een sleutel? Of zelf deur open gedaan ? 😄😉
😭JE PAKKET IS VERTRAAGD
Beste XXXX,
We keken er naar uit om vandaag bij je op de stoep te staan, maar door een sorteerfout is je pakket XXXX van Coolblue helaas in de verkeerde regio aangekomen.
Wat nu?
We begrijpen dat jij je pakket snel wil ontvangen en we doen ons best om dit voor elkaar te krijgen. Zodra de nieuwe bezorgdatum bekend is, ontvang je meteen een nieuw bericht. Houd rekening met 1 tot maximaal 3 werkdagen vertraging. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Komt het nieuwe bezorgmoment niet uit?
Zodra het pakket opnieuw gesorteerd is, kun je de bezorgafspraak wijzigen. Kies bijvoorbeeld voor bezorging op een plek rondom je huis, dan hoef jij niet thuis te blijven.
Ben benieuwd of winkels als mediamarkt en intertoys vandaag ook voorraad hebben
Intertoys sws...maar beperkt...ryanator schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:42:
Ben benieuwd of winkels als mediamarkt en intertoys vandaag ook voorraad hebben
Niceee gefeliciteerd veel plezier 🥳ferrariking schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:40:

Voor iedereen die zit te wachten op hun Nintendo Switch 2..
Hopelijk komt hij vandaag bij de meeste mensen, dat zou wel het mooiste zijn.
Probeer rustig te blijven als hij een dag later komt, het is niet het einde van de wereld.
Succes en sterkte voor iedereen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Voor de mensen die bij coolblue afhalen, ik heb nog geen mail gehad maar in de app heb ik wel een barcode. Deze zie ik op de site niet bij m'n bestelling dus misschien loont het om de app te installeren.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Mijn vriendin heeft net een mail gehad van postnl dat hij de volgende ronde wordt meegenomen wanneer dat mag zijn geen idee want ze hebben het pakket niet opgehaald bij bol.com!
Terwijl mijn switch 2 ook van bol.com letterlijk een uur later is verzonden maar wel al ontvangen is door postnl? snap er niks van was de bus vol ofzo?
dus ipv 2 switches vandaag helaas maar 1 maar goed 1 is beter dan geen
Terwijl mijn switch 2 ook van bol.com letterlijk een uur later is verzonden maar wel al ontvangen is door postnl? snap er niks van was de bus vol ofzo?
dus ipv 2 switches vandaag helaas maar 1 maar goed 1 is beter dan geen
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Tijd om je scherm ook eens schoon te maken
Intertoys en Mediamarkt zullen beiden winkelvoorraad hebben, Mediamarkt ook best wel een significante (denk aan circa 75 stuks voor de losse verkoop). Maar Intertoys verkoopt alleen in combinatie met verplichte case van 30 euro. Bij Mediamarkt schijn je in de winkel zonder de case te kunnen kopen (geldt alleen voor online).
Nou, mijn bestelling vanuit Nintendo is nog niet onderweg. 😢@G_Dragon een dagje later is idd niet het einde van de wereld. Maar wel een heel klein beetje jammer. Dan maar de pret van de mede Tweakers blijven lezen totdat het bij mij zover is.
Fijne launch day voor de rest. 😊
Ik heb ook geen mail gehad en in de app staat er bij mij ook geen barcode, alleen maar dat ik hem vandaag kan afhalen. In orderbevestiging van 18 april staat wel weer een QR code dus ben benieuwd. Lijkt alsof ze verschillende werkwijzen hebben.Erkel schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:48:
Voor de mensen die bij coolblue afhalen, ik heb nog geen mail gehad maar in de app heb ik wel een barcode. Deze zie ik op de site niet bij m'n bestelling dus misschien loont het om de app te installeren.
Ik heb chatgpt een gedicht laten maken om het wachten aangenamer te maken.
Een deurbelstilte vult het huis,
De klok tikt traag, het blijft nog pluis.
Een trackingcode – “bijna daar?”
Maar nergens rijdt een bezorgkar.
In dromen racen ze al rond,
Op circuits die de wereld vond.
Mario, Peach, in glorie groot,
Maar enkel straks… als ‘ie echt komt.
Een zucht, een blik naar buiten toe,
Kom op, bezorger, wat doe je nu?
Vandaag de dag, zo hopen zij,
Dat Switch 2 eindelijk maakt hen blij. 🎮🚚🏁
Een deurbelstilte vult het huis,
De klok tikt traag, het blijft nog pluis.
Een trackingcode – “bijna daar?”
Maar nergens rijdt een bezorgkar.
In dromen racen ze al rond,
Op circuits die de wereld vond.
Mario, Peach, in glorie groot,
Maar enkel straks… als ‘ie echt komt.
Een zucht, een blik naar buiten toe,
Kom op, bezorger, wat doe je nu?
Vandaag de dag, zo hopen zij,
Dat Switch 2 eindelijk maakt hen blij. 🎮🚚🏁
Online staat de losse versie niet te koop zover ik kan zien. Ze hebben de console alleen gebundeld met wat meuk waar men niet om vraagt.joblamie schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:51:
Intertoys en Mediamarkt zullen beiden winkelvoorraad hebben, Mediamarkt ook best wel een significante (denk aan circa 75 stuks voor de losse verkoop). Maar Intertoys verkoopt alleen in combinatie met verplichte case van 30 euro. Bij Mediamarkt schijn je in de winkel zonder de case te kunnen kopen (geldt alleen voor online).
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Ik ga zo naar Toychamp bellen. Geen trackingcode gekregen
Ja vooral als die belofte is gemaakt aan jou, ik zou daar ook heel slecht tegen kunnen en direct aan de telefoon hangen. Daarom dat ik het ook benoem omdat ik mezelf te goed ken in z'n situatie4acesNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:52:
Nou, mijn bestelling vanuit Nintendo is nog niet onderweg. 😢@G_Dragon een dagje later is idd niet het einde van de wereld. Maar wel een heel klein beetje jammer. Dan maar de pret van de mede Tweakers blijven lezen totdat het bij mij zover is.
Ik hoop dat je hem snel in ontvangst mag nemen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: Het Nintendo Switch 2 topic