Mijn vriendin heeft een contract tot maart 2027 bij ZonderGas en heeft ook rond de 600 euro tegoed met de jaarrekening, ze heeft hier over gebeld met EnergyZero en er werd gezegd dat eind van deze maand de jaarrekening wordt gemaakt.Anja schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:26:
Vanmorgen zag ik de pop-up met de "belangrijke mededeling" ook nog, nu niet meer???
Wel ook bevestiging ontvangen van EnergyZero dat zij het contract overnemen en het tegoed van de afrekening gaan uitbetalen. Duimen dat dat klopt...
Ze mailen dit, en snel dus geeft wel vertrouwen:
Het klopt inderdaad dat EnergyZero de contracten van Zondergas overneemt. Uw contract blijft doorlopen, en u kunt er vanuit gaan dat het gewoon doorgaat tot de afgesproken einddatum, in uw geval maart 2027. Wat betreft de afrekening van bijna 600 euro, deze zal volgens de informatie die we hebben ontvangen inderdaad door EnergyZero behandeld worden.
Vreemd is wel dat in de app en bij 'Mijn Omgeving' nergens staat dat de jaarrekening wordt gemaakt, het verbruiksjaar liep op 9 maart af en de verbruiks dagteller loopt gewoon door, ipv dat hij vanaf 10 maart weer opnieuw begint.
Vorig jaar verliep het heel rommelig met de jaarrekening en ik heb zelf het faillissement van Welkom Energie meegemaakt, hopelijk wordt dit niet net zo'n drama.
/f/image/5PD9v0ATTPnrSxdPBl0FuLwK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WIhDwY4FyUB2zyY257OFpqmT.jpg?f=fotoalbum_large)