Hallo, ik ben nieuw op dit forum maar kom veel herkenbare dingen tegen. Ik heb 2 Venus-E V3 batterijen gekocht en heb een 3F net.
ik gebruik de CT003 voor de communicatie met de batterij. Batterij zit op firmware versie V135.
Wat ik ervaar is dat ik in de app geen verbinding heb met beide batterijen, tenzij ik via bluetooth verbind (en er dus kort bij sta) dan heb ik zowel bluetooth verbinding als wifi verbinding (echter slechte kwaliteit 80dBm), nochtans staan de batterijen kort bij mijn modem. De eerste dagen had ik trouwens wel verbinding in de app (ook zonde bluetooth), maar nu dus enkel nog via bluetooth. Ik weet niet of de batterij 'in de achtergrond' wel goed functioneert als de app aangeeft dat er geen verbinding is, de status LEDS op de batterij (wifi en CT) branden gewoon en als ik de batterij manueel laad zie ik de statusbalk ook bewegen (ook als ik buiten het bluetooth bereik ben), maar of die dan effectief goed laad... geen idee. Dus ik dacht, rot op met die wifi, ik sluit een UTP aan, maar als ik dit doe gebeurd er helemaal niets. Verder heb ik ook al het 2,4Ghz en 5Ghz issue bekeken: ik heb een router die beide uitzend en ik kan die zelf niet splitsen (zal ik voor naar telenet moeten bellen). Mijn batterijen zijn verbonden met 2,4Ghz maar mijn GSM met 5Ghz, zou dit een probleem kunnen vormen?
Nu mijn vraag, wat kan ik best proberen?
1) via telenet 2,4Ghz en 5Ghz laten splitsen?
2) via support firmware V139 aanvragen en koppelen via de LAN verbinding?
Als ik één van deze twee doe, hoe doe ik dit dan best? Batterijen uit de app verwijderen en opnieuw toevoegen? Of batterijen fysiek resetten en factory reset doen? of Beide?
Ik ga me ook alvast een P1 splitter bestellen, al denk ik dat dat bij mij niet het probleem is. Alvast bedankt om mee te denken met mij.
:strip_exif()/f/image/jgcA8CUX8THMItMcsSBMbk83.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZURznwxCjpBCTodKf1kcZ2zT.jpg?f=fotoalbum_large)
ik gebruik de CT003 voor de communicatie met de batterij. Batterij zit op firmware versie V135.
Wat ik ervaar is dat ik in de app geen verbinding heb met beide batterijen, tenzij ik via bluetooth verbind (en er dus kort bij sta) dan heb ik zowel bluetooth verbinding als wifi verbinding (echter slechte kwaliteit 80dBm), nochtans staan de batterijen kort bij mijn modem. De eerste dagen had ik trouwens wel verbinding in de app (ook zonde bluetooth), maar nu dus enkel nog via bluetooth. Ik weet niet of de batterij 'in de achtergrond' wel goed functioneert als de app aangeeft dat er geen verbinding is, de status LEDS op de batterij (wifi en CT) branden gewoon en als ik de batterij manueel laad zie ik de statusbalk ook bewegen (ook als ik buiten het bluetooth bereik ben), maar of die dan effectief goed laad... geen idee. Dus ik dacht, rot op met die wifi, ik sluit een UTP aan, maar als ik dit doe gebeurd er helemaal niets. Verder heb ik ook al het 2,4Ghz en 5Ghz issue bekeken: ik heb een router die beide uitzend en ik kan die zelf niet splitsen (zal ik voor naar telenet moeten bellen). Mijn batterijen zijn verbonden met 2,4Ghz maar mijn GSM met 5Ghz, zou dit een probleem kunnen vormen?
Nu mijn vraag, wat kan ik best proberen?
1) via telenet 2,4Ghz en 5Ghz laten splitsen?
2) via support firmware V139 aanvragen en koppelen via de LAN verbinding?
Als ik één van deze twee doe, hoe doe ik dit dan best? Batterijen uit de app verwijderen en opnieuw toevoegen? Of batterijen fysiek resetten en factory reset doen? of Beide?
Ik ga me ook alvast een P1 splitter bestellen, al denk ik dat dat bij mij niet het probleem is. Alvast bedankt om mee te denken met mij.
:strip_exif()/f/image/jgcA8CUX8THMItMcsSBMbk83.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZURznwxCjpBCTodKf1kcZ2zT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E1EcN3JZw46z5G3oV7sbWpfq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r0QMd3eLAhTtzxyj1kPPuiWw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y71n298Cxx8xrjYD52shy3oN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wPMD5AXTGaSTe4RMut8OHqzz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/WjJTK6aQFvJwjMoy8Mh87KNw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nsuZWoSN1xHD6vEr15GIW3VC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/navZHlGG8yzLY5T6OsAeR7T5.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XQrAmHlzwNv2RVKKkjB7uR6d.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xnIOhrcRfANSPIPU6B7wUIe4.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/FG9asIDSq6xbWSZNuWIdOmIR.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/AfOXYrLyO9QeZwCHwGUwrFzv.avif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WJ7dBUejReFU5RKFimaSiEZl.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/uUxXih21gi01OrdGIyQiVAax.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ikagZXDO0l4Vbb7LqUfiMh1K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PzmJ7TgLHZB5upiDKGhw16XV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5CDK4m4I90R39fRLNp2RsuFL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cD5xhpIub7Ge1ESaOf264wLO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/imfhrC3iKMc6YdP4sS7bhUBQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xqojLsYemNJXzFLFXDJR0Q2C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kes8xOov4CtX1xcgF7FQSPHT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j9o5fmIKX9gnI232VwWDVNKL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B0pIc90YMEHggO9yHUAufJr1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HM19NYjtrTpjnVTpkxBhGD3b.jpg?f=fotoalbum_large)