Hij was geblokt. Vorige week heb ik de macadres blokkering opgeheven om enkele settings via de app aan ta passen. Dat ging prima. Autoupdate stond/staat uit, dus was een klein gokje. Iig kon ik met de smartthings app de settings op de soundbar aanpassen. Dit weekend is dus de app zelf geupdate waardoor je verplicht bent om ook de soundbar-fw te updaten. Mijn enige vraag is of iemand dit al succesvol heeft gedaan met de nieuwe app.daffie82 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:30:
[...]
Dat heeft er volgens mij geen bal mee te maken.
Als je soundbar niet connected is op het internet via Wifi dan kan je überhaupt geen connectie maken met de soundbar via de SmartThings app.
Daarom dat ze ook 400k soundbars lekker mogen repareren, had je maar niet elke gebruiker moeten verplichten om je soundbars online te zetten.
Jaja, je kan via de remote ook dingen instellen maar helaas niet alle instellingen die via SmartThings mogelijk zijn...
[...]
Als je soundbar werkelijk correct geblokt is, dan kan die ook niet zien of de firmware geüpgraded moet worden. Hij heeft namelijk geen connectie![]()
Die melding zal dan iets anders zijn. Let op : als hij correct geblokt is. Want je zei ook in een vorige post dat je wel nog instellingen kon aanpassen. Dat kan dus niet als hij werkelijk geblokkeerd is.
i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD