Samsung Soundbar HW Q990D stuk na auto update firmware 1020

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:12

mvds

Totally awesome!

Dit is hoe de winkel het communiceerde aan mij, tevens ook meteen een pluim voor Apollo.nl hoe (snel) ze dit hebben opgepakt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6mlgO--uZIJx6Cbt7SFrKFOhYxY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jsFg2ogW3I2w8AXrfMqxvsj7.jpg?f=user_large

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:13

ManiacsHouse

Scheisse!

kromme schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:58:
[...]

had jij hem door hellotv laten aanmelden of zelf aangemeld?
Bij Samsung aangemeld. Opgehaald door CE. En die verwijzen nu terug naar de verkoper (in mijn geval dus HelloTV) als ik RMA nummer doorgeef aan de verkoper zou het geregeld moeten worden aldus CE Repair. Eigenlijk niet zo'n behoefte om weer bij HelloTv helemaal een reparatie te moeten gaan aanmelden. Wat overigens ook niet kan want CE stuurt soundbar niet terug naar mij.

Maar even contact gezocht via de chat. Blijkbaar is de reparatie-afdeling gewoon een dag dicht doordeweeks :? ofzo 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V90iCafe1Ibj1BuCOpXdUzaaklo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1jccJHbVvQSKtHs7wXazLBVT.png?f=fotoalbum_large

Nou dat was de laatste keer dat ik iets heb gekocht bij HelloTv. Eerder al gedoe gehad over bestelde tv die de volgende dag geleverd zou worden en pas na 5 dagen kwam en er niks mogelijk was om alsnog zelf ophalen.

Ik dacht gedoe nu te kunnen omzeilen door direct bij Samsung aan te melden. En die gooien het dus terug naar HelloTV en die reageren heeeel traag.
Had ook al discussie met ze in eerste instantie of ik een vervangende soundbar kon krijgen als het lang ging duren en over kosten verzenden defecte soundbar. Nee had ik maar extra verzekering moeten afsluiten dan had ik daar allemaal 'recht' op... Ze nemen wel beetje loopje met rechten die je hebt heb ik het idee.

[ Voor 55% gewijzigd door ManiacsHouse op 01-04-2025 14:31 ]

Pagina: 1