Vraagje voor iedereen met een MacBook met zowel magsafe als USB-C oplaadmogelijkheid:
Wat gebruiken jullie meer voor opladen? USB of Magsafe?
Zelf gebruik ik momenteel veel Magsafe, maar ik merk dat het niet altijd handig is. Mijn MacBook ligt niet constant aan de kabel, dus opladen doe ik als hij te leeg raakt. Ik vind magsafe een fijn systeem (klikt makkelijk, ziet er mooi uit, zorgt dat mijn macbook niet op de grond valt als iemand over de kabel struikelt), maar ik laad ook andere USB dingen op. Dus vaak zit in die adapter al een USB kabel (of soms een lightning kabel, want ik heb daar ook nog spul voor thuis liggen). Idealiter zou ik één kabeltje willen gebruiken. Ik kan er natuurlijk thuis een extra kabel inpluggen, maar dat voelt ook weer zo onzinnig als beide kabels die zelfde macbook kunnen opladen. Voor buiten de deur neem ik sowieso (denk ik) alleen een kort (maar kwalitatief) usb kabeltje mee (Al hoewel, die adapter neemt meer ruimte in dan de kabel. Ik mis wat dat betreft die oude magsafe wel, die je aan de adapter kon oprollen).
Anyway, benieuwd hoe jullie opladen.
Wat gebruiken jullie meer voor opladen? USB of Magsafe?
Zelf gebruik ik momenteel veel Magsafe, maar ik merk dat het niet altijd handig is. Mijn MacBook ligt niet constant aan de kabel, dus opladen doe ik als hij te leeg raakt. Ik vind magsafe een fijn systeem (klikt makkelijk, ziet er mooi uit, zorgt dat mijn macbook niet op de grond valt als iemand over de kabel struikelt), maar ik laad ook andere USB dingen op. Dus vaak zit in die adapter al een USB kabel (of soms een lightning kabel, want ik heb daar ook nog spul voor thuis liggen). Idealiter zou ik één kabeltje willen gebruiken. Ik kan er natuurlijk thuis een extra kabel inpluggen, maar dat voelt ook weer zo onzinnig als beide kabels die zelfde macbook kunnen opladen. Voor buiten de deur neem ik sowieso (denk ik) alleen een kort (maar kwalitatief) usb kabeltje mee (Al hoewel, die adapter neemt meer ruimte in dan de kabel. Ik mis wat dat betreft die oude magsafe wel, die je aan de adapter kon oprollen).
Anyway, benieuwd hoe jullie opladen.
:strip_exif()/f/image/MBiTMT1W2I9mbYwziKQavtTx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mH0kwSAfKVJb1BPZCJSm9Gb7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pPYTwc0moadfttP0DBiXpIOL.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/QBbxadDMfBloCQAuhWxupBzS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xynVk25SQB5Oh5n3yrTbQLX6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kODImypM6utmuxftisZlNiIv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sUSA92DmiemWfjeak4fSlub4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gmdz6usCmemcESHagPoQDwtc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SToIrQnIP6nTf0uFZ8E8SaPq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YjwVN8SzajzAZLFwpwA5O0s0.jpg?f=fotoalbum_large)