Geen problemen met het laden hier, maar na de laatste OTA update wel een tweetal dingen die ik persoonlijk jammer vind:
- De instelling van One-Pedal driving houdt die niet meer vast.
Moet ik elke keer bij het starten weer aanzetten. En dit kan alleen als de auto in P staat...
Heeft vast te maken met het feit dat je deze instelling nu onder de snelknop kunt zetten, op je stuur. Maar zodra je dat doet, heb je niet meer het handigheidje, om al je biepjes en bongs uit te zetten met dezelfde knop.
- De radio gaat direct aan bij het ontgrendelen van de auto. Ik had dit eerder af weten te vangen met een routine, maar dat is dus niet meer het geval. Ik zal nog testen door opnieuw de routines aan te maken.
Edit:
Ik zei "Maar zodra je dat doet, heb je niet meer het handigheidje, om al je biepjes en bongs uit te zetten met dezelfde knop", maar dit klopt niet.
Je kunt dus de One-Pedal activatie én de beepjes en bongs onder de snelknop zetten. Het enige dat je dan moet onthouden, is om dit te doen voordat je de auto in versnelling zet :)
Voor de radio heb ik nog getest met een routine, maar in eerste instantie gaat de radio aan en pas uit als je in de auto zit en de deur dichtdoet. First world problems
[
Voor 27% gewijzigd door
FlyingGameGuy op 28-07-2026 08:43
]