Het grote Leapmotor C10 topic

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

• HBO88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-08 21:23
overtones schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:47:
Je moet dus niet power+ kiezen, de omschrijving is misschien wat raar op het scherm. Je moet voor brandstof gaan.

Zie ook: https://www.leapmotor.net/nz/c10-ultra-hybrid Maintains battery charge using the generator, ideal for long journeys with limited charging opportunities.
Leapmotor had bij iemand gemeld dat de power+ de modus is als je met bijv een caravan gaat rijden.

Ergens zou fuel ook voldoende moeten zijn als je dat leest maar power+ lijkt toch echt de betere optie.

Maar misschien kan @HarrieV de fuel mode testen en bevindingen delen?

• DIY
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 03-08 23:32

DIY

HBO88 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:36:
[...]

Leapmotor had bij iemand gemeld dat de power+ de modus is als je met bijv een caravan gaat rijden.

Ergens zou fuel ook voldoende moeten zijn als je dat leest maar power+ lijkt toch echt de betere optie.

Volgens Stellantis zou in de Fuel+ mode de generator gelijk/constant moeten gaan draaien (of iig rond de 80%), maar dat is blijkbaar met te weinig output om het hoge verbruik icm een caravan te compenseren.

Ik kwam een topic tegen waarin word beschreven dat de generator (na een paar meldingen op t scherm die weer verdwijnen) wel flink aan de bak gaat als de accu echt bijna leeg is tot er weer 20% (34km) range is. De motor kan 50kW leveren dus dat zou genoeg moeten zijn om een caravan te trekken. https://www.leapmotorforu...nergy-modus-question.698/

Wellicht voor de REEV rijders iets om te testen want dan zou je het bereik op kunnen rekken tot de brandstof op is.

[ Voor 21% gewijzigd door DIY op 14-07-2026 20:19 ]

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:33
Dat was mijn ervaring ook inderdaad: de motor gaat pas volle bak draaien als de accu een kritieke waarde bereikt. Verder brandstof+ een paar honderd rpm meer dan brandstof, maar allebei onvoldoende om de accu op peil te houden met caravan erachter.

Iets positiefs: gisteravond eindelijk de lcc aan de praat gekregen. Die werkt verrassend goed als het niet druk op de weg is. Ik kon heerlijk zelf mijn thermosfles open en dicht draaien zonder geslinger. Af en toe een klein beetje “gepingpong” tussenseizoen lijnen, maar niet hinderlijk. Ook de acc werkt rustiger en gebruikt nu regeneratief remmen ipv de remschijven.

• HarrieV
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 31-07 14:30
HBO88 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:36:
[...]

De caravan staat nu op stal. Wacht even wat verdere info af en bel zo nodig met de Leapmotor helpdesk. Wel de moeite waard om het uit te proberen.

• HarrieV
Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door HarrieV op 15-07-2026 14:18 ]

• HarrieV
Een vraag betreft de Leapmotor app. Op mijn GSM heb ik ESET mobile security als virusscanner. Die beschouwd de Leapmotor app als een potentieel onveilige toepassing. Zou hackbaar zijn. Voor het moment laat ik die melding maar voor wat het is. Je kunt die check uitzetten, maar daar ben ik geen voorstander van. Iemand anders met een andere scanner? Hoe reageren die?

• Nordkapp
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 03-08 19:57
Vandaag telefoontje gehad van dealer, de auto is eindelijk binnen. Nu trekhaak erop zetten kenteken etc, volgende week woensdag afspraak voor levering.

Hopelijk gaat alles goed, was eind januari besteld

• Calamiteitenman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-08 20:49
Nordkapp schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 21:13:
Vandaag telefoontje gehad van dealer, de auto is eindelijk binnen. Nu trekhaak erop zetten kenteken etc, volgende week woensdag afspraak voor levering.

Hopelijk gaat alles goed, was eind januari besteld
Top nieuws, gefeliciteerd.

Ik ben nog in afwachting maar naar het schijnt is de boot 1 juli in Antwerpen aangekomen, wellicht zat jouw auto daar ook op. Nu maar hopen dat mijne er aan staat te komen. Twee weken maximaal na dokken moet de auto bij de importeur staan, dan nog een week bij de dealer (rijklaar maken en poetsen oa)

• HarrieV
Gisteren even de Leapmotor helpdesk gebeld om te vragen naar de issue met de virusmelding en wat bekend is over het trekken van een aanhanger. Zelden zo'n grote hork aan de lijn gehad. Had er duidelijk weinig zin in en kwam met geen enkel fatsoenlijk antwoord. Blijkt ook maar en ingehuurd bureau te zijn en op een bepaald moment gaf hij aan dat hij ook alleen maar de manual heeft als informatie om te antwoorden. Ja, die heb ik ook, daar hoef ik niet voor te bellen. Op een schaal van 10 is een 1 nog te veel.

• XYRIS
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01-08 21:53
HarrieV schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 13:45:
Gisteren even de Leapmotor helpdesk gebeld om te vragen naar de issue met de virusmelding en wat bekend is over het trekken van een aanhanger. Zelden zo'n grote hork aan de lijn gehad. Had er duidelijk weinig zin in en kwam met geen enkel fatsoenlijk antwoord. Blijkt ook maar en ingehuurd bureau te zijn en op een bepaald moment gaf hij aan dat hij ook alleen maar de manual heeft als informatie om te antwoorden. Ja, die heb ik ook, daar hoef ik niet voor te bellen. Op een schaal van 10 is een 1 nog te veel.
Via Facebook messenger kan je wat vragen maar antwoorden krijg je ook niet echt. Bijvoorbeeld: welke bande maten allemaal op de c10 mogen tussen 18" en 20" . Moest maar aan de dealer vragen. Die ervoor al zei enkel die op gelijkvormigheidsattest, maar staat maar 1 op, das die waarmee geleverd. Maat die 18" van de goedkopere versie dan toch ook?

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-08 21:48
Is het correct dat de c10 promax met zijn 800v accu , alleen bij v4 superchargers kan laden? Iemand al geprobeerd bij v3 laders of hij die pakt en welke snelheid die dan laad?

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-08 21:35
HarrieV schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 13:45:
Volgens mij is dit bij elk merk. Het is triest maar waar. Dealer weet ook niks. Kijk maar naar het l*l praatje over CarPlay op de C10 dat maanden is verkondigd.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-08 15:25
Ben zelf ook erg teleurgesteld in het hele carplay verhaal ja. Die dongle werkt ook 9 vf 10x echt heel slecht. Hapert veel, verbinding komt niet op gang, navigatie werkt dan meestal wel maar spotify of audiobook gaat eigenlijk niet want elke x seconden verlies ik een paar second geluid.
Hopelijk brengt carlinkkit een wat krachtiger model uit want dit ding slaat nergens op.

• Mealer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-07 08:40
flo-rist schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 23:14:
Is het correct dat de c10 promax met zijn 800v accu , alleen bij v4 superchargers kan laden? Iemand al geprobeerd bij v3 laders of hij die pakt en welke snelheid die dan laad?
Dat heb ik me ook late vertellen door iemand van Leapmotor. Geen idee of dat ook echt zo is, ik heb geen 800v systeem aanboord.

• Mealer
sjorsjes schreef op maandag 20 juli 2026 @ 11:46:
Ben zelf ook erg teleurgesteld in het hele carplay verhaal ja. Die dongle werkt ook 9 vf 10x echt heel slecht. Hapert veel, verbinding komt niet op gang, navigatie werkt dan meestal wel maar spotify of audiobook gaat eigenlijk niet want elke x seconden verlies ik een paar second geluid.
Hopelijk brengt carlinkkit een wat krachtiger model uit want dit ding slaat nergens op.
Welke dongle heb je dan?

Ik heb nagenoeg geen problemen met de Carlinkit CPC200-CCPA. Alleen bellen via de dongle is niet te doen, maar dat gaat prima via de onboard telefoon-app. Enige is dat de bluetooth verbinding met de auto wegvalt als de dongle verbind, maar met een scenariootje simpel opgelost, die open de bluetooth van de auto 2 minuten na de start van de auto.

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-08 15:25
@Mealer ja die, Carlinkit CPC200-CCPA die overal wordt aanbevolen (en is meegeleverd vanuit van mijn auto dealer).

Ook geprobeerd te resetten, te updaten, alle dingen. Bij zowel mijn telefoon als van mijn partner. iPhone 16 en iphone 17.

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-08 17:09
Ik ben vandaag bij de Leapmotor-dealer in Almere geweest om naar de Leapmotor C10 met het grote accupakket te kijken. De verkoper adviseerde mij echter om nog even te wachten met een aankoop.

Volgens hem wordt vanaf november het vernieuwde faceliftmodel in de showroom verwacht. Deze nieuwe C10 is gebaseerd op het nieuwe platform van Leapmotor en zou op meerdere punten aanzienlijk verbeterd zijn. Hij gaf zelfs aan dat hij mij afraadt om nu een proefrit te maken in het huidige model, omdat het verschil met de nieuwe versie zo groot zou zijn dat ik waarschijnlijk teleurgesteld zou zijn.

Zijn verwachting is dan ook dat de vernieuwde Leapmotor C10 vanaf november in de showroom staat en dat het de moeite waard is om daarop te wachten.

• Nordkapp
Fibrenl schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 12:56:
Ik ben vandaag bij de Leapmotor-dealer in Almere geweest om naar de Leapmotor C10 met het grote accupakket te kijken. De verkoper adviseerde mij echter om nog even te wachten met een aankoop.

Volgens hem wordt vanaf november het vernieuwde faceliftmodel in de showroom verwacht. Deze nieuwe C10 is gebaseerd op het nieuwe platform van Leapmotor en zou op meerdere punten aanzienlijk verbeterd zijn. Hij gaf zelfs aan dat hij mij afraadt om nu een proefrit te maken in het huidige model, omdat het verschil met de nieuwe versie zo groot zou zijn dat ik waarschijnlijk teleurgesteld zou zijn.

Zijn verwachting is dan ook dat de vernieuwde Leapmotor C10 vanaf november in de showroom staat en dat het de moeite waard is om daarop te wachten.
Lekker is dat, haal ik volgende week mijn nieuwe auto op is hij eigenlijk al oud(model) balen is dat, had ik ook beter nog een paar maanden kunnen wachten.

• XYRIS
Nordkapp schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 09:04:
[...]

Lekker is dat, haal ik volgende week mijn nieuwe auto op is hij eigenlijk al oud(model) balen is dat, had ik ook beter nog een paar maanden kunnen wachten.
Jah er komt altijd wel wat nieuwer. Heb mijne sinds 2024 november dusja... 😁

• Nordkapp
XYRIS schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 09:30:
[...]

Jah er komt altijd wel wat nieuwer. Heb mijne sinds 2024 november dusja... 😁
Ja eigenlijk zijn het net telefoons, snel verouderd. Achteraf had ik beter kunnen leasen misschien. Maar ja oude man (65) altijd geleerd om te sparen, tijden veranderen…

• nsttu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-08 19:21
Nordkapp schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 22:15:
[...]

Ja eigenlijk zijn het net telefoons, snel verouderd. Achteraf had ik beter kunnen leasen misschien. Maar ja oude man (65) altijd geleerd om te sparen, tijden veranderen…
Tja maar dan heb je hem na 4 jaar helemaal betaald maar geen auto meet

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-08 21:35
nsttu schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 22:21:
[...]

En kun je van die 40k een hoop andere leuke dingen doen!

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-08 17:09
[...]

Of 40k uitgeven showroom uitrijden en al meteen 10k minder waard zijn. na 4 jaar de helft en nu heeft hij elke 4 jaar een nieuwe auto. Dus ja ieder zijn ding toch

• nsttu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-08 19:21
Fibrenl schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 23:36:
[...]

Of 40k uitgeven showroom uitrijden en al meteen 10k minder waard zijn. na 4 jaar de helft en nu heeft hij elke 4 jaar een nieuwe auto. Dus ja ieder zijn ding toch
Maar onder de streep ben je meestal goedkoper uit als je elke 4 jaar een nieuwe koopt ipv elke 4 jaar een nieuwe leasen.

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:50
Mijn C10 komt volgende maand en is dus helaas nog gewoon het huidige model. Volgens de dealer kon ik niet meer onder de 'deal' uit en wachten op het nieuwe model. Volgens mijn dealer is er nog niks definitief over de facelift en zijn het allemaal speculaties.

Ze hameren vooral op het feit dat de nieuwe C10 ook behoorlijk duurder zal worden. Dat klopt ook wel, als je nu een C10 configureert dan zou ik, 36 maanden, 15.000 km per jaar, zo'n 80 euro per maand duurder uit zijn. We gaan het maar ervaren, ik kom van een Lynk & Co en die heeft me in de 5 jaren niet in de steek gelaten...

Ik heb overigens gekozen voor lease want de afschrijving met deze auto's is idd gigantisch en over 3 jaar zijn er misschien wel al 2/3 nieuwe versies geweest ...

Live today! Nobody promised you tomorrow.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-08 12:46
Onze Leasing C10 ProMax DESIGN staat ook al bij de dealer hier in Duitsland. Helaas zijn we in een situatie gekomen waarbij we toch moeten wachten tot september wat eigenlijk gepland is.

Te veel kosten uit onze buffer op een keer waardoor 7000€ niet haalbaar om te betalen nu. Erg jammer,

• Mealer
sjorsjes schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 09:44:
@Mealer ja die, Carlinkit CPC200-CCPA die overal wordt aanbevolen (en is meegeleverd vanuit van mijn auto dealer).

Ook geprobeerd te resetten, te updaten, alle dingen. Bij zowel mijn telefoon als van mijn partner. iPhone 16 en iphone 17.
Misschien heb je een maandag-ochtend-dongle. Bel je dealer eens die hem heeft geleverd en vraag om een andere? Of koop er zelf 1 voor 5 tientjes, dan heb je vergelijkingsmateiaal.

• LUFAB
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 24-07 21:18
Mijn C10 promax design is volgens van Mossel in Antwerpen gearriveerd op 7 juni, volgens het systeem. Ze gaven aan 3 weken nodig te hebben om hem in Alkmaar te ontvangen. Tot dan alles top, maar het is inmiddels 23 juli en van Mossel is de auto met het verstrekte chassisnummer KWIJT!. Ja echt ze hebben geen idee waar de auto is, niemand bij van Mossel of Stellantis weet blijkbaar iets af van waar de auto is. Ik heb maar een ingebrekestelling gestuurd want anders kan ik geen kant op. En wordt je op de hoogte gehouden nee, 0 informatie. Oh wat heb ik een spijt van keuze in deze dealer.

Dus voor andere bestellers, ik hoop dat ze jullie auto wel kunnen vinden.

🤣

• Mealer
LUFAB schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 21:54:
Mijn C10 promax design is volgens van Mossel in Antwerpen gearriveerd op 7 juni, volgens het systeem. Ze gaven aan 3 weken nodig te hebben om hem in Alkmaar te ontvangen. Tot dan alles top, maar het is inmiddels 23 juli en van Mossel is de auto met het verstrekte chassisnummer KWIJT!. Ja echt ze hebben geen idee waar de auto is, niemand bij van Mossel of Stellantis weet blijkbaar iets af van waar de auto is. Ik heb maar een ingebrekestelling gestuurd want anders kan ik geen kant op. En wordt je op de hoogte gehouden nee, 0 informatie. Oh wat heb ik een spijt van keuze in deze dealer.

Dus voor andere bestellers, ik hoop dat ze jullie auto wel kunnen vinden.

🤣
Het zijn net mensen....

• bentley11228
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 03-08 23:34
[...]

Even een snelle berekening. Wij betalen 500,- p/maand voor 15.000 km per jaar en 6 cent met km extra.

Over 5 jaar heb ik 30k betaald, maar heb geen kosten voor onderhoud, verzekering en afschrijving. En het mooie is, over 5 jaar nemen we weer een nieuwe auto zonder dat ik daarvoor heb moeten sparen.

Om elke 5 jaar uit eigen zak een nieuw auto te moeten kopen, moet je al gauw die 500,- opzij zetten en je eigen auto betalen en onderhouden.

Natuurlijk zal het onder de streep iets meer kosten, maar wij hebben nul zorgen. En leveren de auto gewoon weer in als het contract verloopt

• Ies Korpershoek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:36
Ik rij zelf in een B10 maar lees wel alle berichten van de Leapmotor-fora, ook die van de C10. Vandaag heb ik in drie fora een bericht langs zien komen waar de gebruiker meldt dat men niet meer DC kan laden, oorzaak onbekend. 1 x italiaans, 2 x Engels

• --HOOLIE--
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:44

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

Ies Korpershoek schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:11:
Ik rij zelf in een B10 maar lees wel alle berichten van de Leapmotor-fora, ook die van de C10. Vandaag heb ik in drie fora een bericht langs zien komen waar de gebruiker meldt dat men niet meer DC kan laden, oorzaak onbekend. 1 x italiaans, 2 x Engels
Deze problemen herken ik van mijn Kia EV6...
Daar gaat het in 99% van de gevallen om de ICCU.

( Ik had gehoopt hier van af te zijn... :-( )

Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:29
Geen problemen met het laden hier, maar na de laatste OTA update wel een tweetal dingen die ik persoonlijk jammer vind:

- De instelling van One-Pedal driving houdt die niet meer vast.
Moet ik elke keer bij het starten weer aanzetten. En dit kan alleen als de auto in P staat...
Heeft vast te maken met het feit dat je deze instelling nu onder de snelknop kunt zetten, op je stuur. Maar zodra je dat doet, heb je niet meer het handigheidje, om al je biepjes en bongs uit te zetten met dezelfde knop.

- De radio gaat direct aan bij het ontgrendelen van de auto. Ik had dit eerder af weten te vangen met een routine, maar dat is dus niet meer het geval. Ik zal nog testen door opnieuw de routines aan te maken.

Edit:
Ik zei "Maar zodra je dat doet, heb je niet meer het handigheidje, om al je biepjes en bongs uit te zetten met dezelfde knop", maar dit klopt niet.
Je kunt dus de One-Pedal activatie én de beepjes en bongs onder de snelknop zetten. Het enige dat je dan moet onthouden, is om dit te doen voordat je de auto in versnelling zet :)
Voor de radio heb ik nog getest met een routine, maar in eerste instantie gaat de radio aan en pas uit als je in de auto zit en de deur dichtdoet. First world problems :)

[ Voor 27% gewijzigd door FlyingGameGuy op 28-07-2026 08:43 ]

• Nordkapp
Morgen om 10.00 staat hij klaar bij de dealer, met trekhaak. Ben zeer benieuwd.zijn er ook mensen met ervaringen met all seizoen banden onder de leapmotor?

• FlyingGameGuy
Nordkapp schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 15:03:
Morgen om 10.00 staat hij klaar bij de dealer, met trekhaak. Ben zeer benieuwd.zijn er ook mensen met ervaringen met all seizoen banden onder de leapmotor?
Wat wil je weten :)? ik heb een setje eronder zitten

• Overload
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 03-08 12:12
FlyingGameGuy schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 15:53:
[...]

Wat wil je weten :)? ik heb een setje eronder zitten
Welke set? Via dealer?

• FlyingGameGuy
Oeps, ik was iets te snel. Mijne vorige private lease wagen had all season. Bij de C10 gewoon een zomerset + een set winterbanden. Helaas kan ik je dus toch niet verder helpen :(

[ Voor 3% gewijzigd door FlyingGameGuy op 28-07-2026 16:20 ]

• kleinelievewolff
Nordkapp schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 15:03:
Bij mij hebben ze geen constante 12v getrokken, ondanks dat ik zei dat de trekhaak voor een caravan was. Prutsers!

• HBO88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-08 21:23
kleinelievewolff schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 20:33:
[...]

Bij mij hebben ze geen constante 12v getrokken, ondanks dat ik zei dat de trekhaak voor een caravan was. Prutsers!
Dat is vaag verhaal. Op een 13 polige stekker heb je altijd een constante 12v?

Edit lees net dat dit bij veel nieuwe autos niet standaard zit. Er moet dan ook een zekering geplaatst worden.

Hoe is het opgelost bij jou?

• kleinelievewolff
Nog niet. Pipo van de dealer zegt dat het een extra optie van €145 was. Denk dat het erop neerkomt dat ik een afspraak moet maken om het alsnog te laten fixen. Man bij de werkplaatsbalie vond dat de verkoper het op zijn minst had moeten vragen of ik het wilde bij montage trekhaak.

• Nordkapp
Hoera! Auto opgehaald duurde volgensde dealer zolang door de kleuren combi wit metallic en camelbrown. Wel de moeite waard geweest, is erg mooi, superstrak( emblemen etc eraf gehaald) dealer wist ook te vertellen dat metallic wit eruit gaat, heb ik toch nog iets redelijks exclusief ha ha. Auto rijdt heerlijk!

• FlyingGameGuy
Nordkapp schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 13:06:
Hoera! Auto opgehaald duurde volgensde dealer zolang door de kleuren combi wit metallic en camelbrown. Wel de moeite waard geweest, is erg mooi, superstrak( emblemen etc eraf gehaald) dealer wist ook te vertellen dat metallic wit eruit gaat, heb ik toch nog iets redelijks exclusief ha ha. Auto rijdt heerlijk!
Nice, gefeliciteerd!
Zou je een foto van je wagen willen posten? Ben wel benieuwd naar de clean-look zo zonder emblemen:)

• Nordkapp
Ook 2 iPhones gekoppeld met ieder hun eigen mail adres, werkt goed alleen die pincode😅

Tip is om de iPhone in de auto te laten liggen als je bv post uithaalde of id. Even buiten bereik is weer code invoeren.

Snelkoppeling is top nu kan nu onder het rijden bediend worden ook sportmodus met sportstand te doen onder rijden in snelmenu.

De dealer biedt ook een verzekering aan.

Ga ik doen 70 euro per maand bij mijn tussenpersoon 110

• Nordkapp
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L690tMGUHSw5PcIAAc1rGOu6Y1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PlQMgaECSXAsh44lVZdy6OBC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZKBvCWyfbyeyPzTOZhVT9YAiHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nhe0xFT0SESkXsNn5udXMPdv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/czGluVjRSHWSV6zDLI41Y0hHNuw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QZYyKiaatuhkIFHqxT5rEcu7.jpg?f=fotoalbum_large

• Nordkapp
Nu blijkt dat je toch de pincode moet invoeren ook al laat je de telefoon in de auto liggen.

Hopelijk wordt dat binnenkort opgelost met face ID

• XYRIS
Nordkapp schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:27:
Nu blijkt dat je toch de pincode moet invoeren ook al laat je de telefoon in de auto liggen.

Ja anders rijden ze zomaar weg als ze in auto springen

Vind stommer dat je met kaart alsnog kunt vertrekken zonder pin. Als je pin altijd moeten ingeven (met keuze als je da wil in instelling) kan men toch nooit vertrekken met je wagen als ze je kaart vinden of stelen.

• DIY
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 03-08 23:32

DIY

Nordkapp schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:27:

Let op dat je wel je kaart bij je hebt als je de tefoon in de auto laat, want als de bluetooth uitstaat/disconnect gaat de auto gewoon op slot. Ik merk ook dat de C10 niet lekker gaat op 2 telefoons met de app. Die van ons gaat dan bv op slot als 1 van ons wegloopt.

[ Voor 16% gewijzigd door DIY op 30-07-2026 15:05 ]

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-08 19:04
Zodra de auto geen bestuurder meer op de stoel detecteert moet je opnieuw je pincode invoeren.

Op zich werkt het prima, maar ik heb wel één irritatiepuntje. Als je bijvoorbeeld boodschappen hebt gedaan en met je spullen naar huis loopt terwijl de achterklep nog openstaat, vergrendelt de auto zichzelf alsnog en schakelt het alarm in. Als je daarna terugloopt naar de auto, gaat direct het alarm af.

In mijn ogen moeten de porteren ook onvergrendelt blijven als de achterklep openstaat ;)

• --HOOLIE--
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:44

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

Weet iemand hoe dat zit als je locked en unlocked met een geprogrammeerde sleutel??

Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...

• Nordkapp
XYRIS schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:30:
[...]net zoals je sleutelbos 😅

Ja anders rijden ze zomaar weg als ze in auto springen

Vind stommer dat je met kaart alsnog kunt vertrekken zonder pin. Als je pin altijd moeten ingeven (met keuze als je da wil in instelling) kan men toch nooit vertrekken met je wagen als ze je kaart vinden of stelen.

• HarrieV
kleinelievewolff schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 20:33:
[...]

Bij ons precies gelijk. Wisten dat het voor een caravan was. Niet aangesloten. Toen ik er naar vroeg zeiden ze dat een vaste 12 volt aansluiting optioneel was en natuurlijk tegen meerprijs. Een van de redenen om het contact met de desbetreffende dealer te verbreken.

• kleinelievewolff
Zou ik ook wel willen doen, maar een Leapmotor dealer in de buurt voor het verplichte onderhoud is toch wel handig. Kreeg van de week wel een enquête in de mail van Leapmotor. Ik hoopte daar wat erfenissen van de auto kwijt te kunnen, maar het bleek om het contact met de dealer te gaan. Toen heb ik daar mijn gal maar gespuwd. En dan wel op het einde voor anoniem gekozen, wil niet dat ze bij een beurt een rotte vis onder de mat verstoppen 😬 Maar was dus laatst weer bij de de dealer om vragen te stellen over die constante 12v en de verkoper die al langer in dezelfde auto rijdt, moest ik allemaal dingen uitleggen over de auto waar hij niets van wist.

• Nordkapp
Ik plugde de aanhanger in en vervolgens ging de dagrijverlichting van de auto uit.

Na de rit auto afgesloten en daarna deed de verlichting het weer.

Vreemd, ha ik uitzoeken.

• FlyingGameGuy
Even een check, zijn er meer c10 rijders die geen 4g verbinding meer hebben in de auto sinds gisteren?

Ik vang het wel op met een hotspot op de telefoon, maar op afstand de AC aanzetten gaat nu niet,

Snel starten tijdelijk uitgezet, om te kijken of dat nog een verschil maakt, maar lijkt er nog niet op
edit:
Net gecheckt en de verbinding is hersteld. Storm in een glas water😁

[ Voor 13% gewijzigd door FlyingGameGuy op 01-08-2026 20:22 ]

• Nordkapp
Nordkapp schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:13:
Ik plugde de aanhanger in en vervolgens ging de dagrijverlichting van de auto uit.

Na de rit auto afgesloten en daarna deed de verlichting het weer.

Vreemd, ha ik uitzoeken.
Niks aan de hand verlichting doet het gewoon, alleen aanhanger als je de gewone verlichting aanzet
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste