Gisteren erg vaak de quest niet gehaald door oa mijzelf, maar ook andere. Ff wat filmpjes gekeken en vandaag al meerdere keren gehaald rond de 15min. Het is en blijft een heftig gevecht, maar erg leuk!! (Zoh sia)
Tijdje break gehad. Net Arkveld eindelijk neer
ergens in main mission chapter 6
Wordt tijd dat ik dit eens af maak haha
Door dit gevecht gedaan te hebben kwam ik er wel gelijk weer lekker in en zin om door te spelen
Door dit gevecht gedaan te hebben kwam ik er wel gelijk weer lekker in en zin om door te spelen
Ja dat is ook een fijn gevecht inderdaad, ik merk wel dat de game inderdaad pas echt begint na dat je de hele story line hebt gedaan dat is tot Chapter 6.2 geloof ik. Daarna is het vooral een heerlijke game om op discord te hangen en lekker met een groepje te hunten en te farmen.Ricmaniac schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 08:59:
Tijdje break gehad. Net Arkveld eindelijk neerergens in main mission chapter 6
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ervaren meer mensen het volgende?
Ik ben enthousiast als ik het spel wil starten maar zodra ik even speel merk ik dat ik toch m`n draai niet kan vinden met de game.
Het pakt me niet zoals het zou moeten !
Misschien dat dit komt doordat ik het idee heb dat die de input niet goed registreert of dat het wapen automatisch weer opgeborgen word.
Ik ben enthousiast als ik het spel wil starten maar zodra ik even speel merk ik dat ik toch m`n draai niet kan vinden met de game.
Misschien dat dit komt doordat ik het idee heb dat die de input niet goed registreert of dat het wapen automatisch weer opgeborgen word.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Het helpt even als je kijkt welke settings je moet aanpassen, er zijn echt tal van mogelijkheden ik heb zelf deze een beetje als leidraad in het beginsten123 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 14:02:
Ervaren meer mensen het volgende?
Ik heb uiteindelijk het auto opbergen uitgezet omdat het gewoon super irritant is, ik kon er ook niet aan wennen. Voor de rest is het even de campaign uitzingen, alhoewel leuk maar het spel begint pas daarna. Dan wordt het echt leuk in mijn optiek om met een groepje lekker te hunten en te verzamelen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Iemand enige idee hoe laat de update is?
Hij kwam binnen toen ik dit stuurde 😁gupfishy schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:38:
Iemand enige idee hoe laat de update is?