Ja agent, zeer kwalijk wat hier gebeurd is maar je kan me niet arresteren want dan krijgt mijn bedrijf een personeelstekort. Wanneer gaat dit naar de politie OP?Thalaron schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:51:
Hoewel het zeer kwalijk is wat hier allemaal is gebeurd, kan je niet stellen dat ‘omdat er reden is voor ontslag, moet monteur ontslagen worden’.
Er zijn personeelstekorten… moet die garage dan maar failliet omdat het personeel daar zich niet weet te gedragen? Dat de eigenaar hier een lastige casus heeft en je als klant best wat mag vinden, blijft deze keuze aan de dealer.
Ben je het er niet mee eens met hoe het opgelost gaat worden? Dat kan en mag, maar om dan dergelijke filmpjes online te gooien? Dat komt mijns inziens over als chantage (ontslaan die monteur, of anders brand ik je toko online af).
Ik zou het dan gewoon aankaarten bij je verzekering (rechtsbijstand?) of het juridisch loket om te vragen naar advies wat je hier mee kan.
Hoe dan ook kan je ervoor kiezen een eerlijke review te plaatsen. Ook zouden ze mij kwijt zijn als klant incl. Al mijn vrienden/ familie en diens kennissen. Iets met mond op mond reclame.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin