Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_1988
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:57
t mac schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:53:
Kun je zonder PS plus ook spelen?
Nee, PS plus is vereist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:05
Dit vind ik wel heel erg jammer, dat Brooklyn er dit weekend niet erbij zit.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 20:22
Op de PC heb je de laatste G-force driver nodig .88, daarna opende het spel met een leader en waarschuwing waarna je in het instellingen menu komt.
Als je daar klaar bent kom je bij een place holder
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gi-cMFFQG6VuYHgC-7zaTrzoeAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y8DTY0wbMKQOWW05WMaQkqsk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IM3N5gTtP5YDN_ijAKxQoAWP9J4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ua9qak6l1gnCanCNucdSUAUy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Omd8YvDqOnMtN4BMBRQ1maui_Hc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OAG9D3RegxIYDbvVNEaYucew.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:06
jahako schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 18:08:
Op de PC heb je de laatste G-force driver nodig .88, daarna opende het spel met een leader en waarschuwing waarna je in het instellingen menu komt.
Als je daar klaar bent kom je bij een place holder
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op ps is de tweede foto zelfde maar kan ik niets kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28
Aggressor schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:35:
[...]

Moet je wel een ea account linken toch enz
De EA app is niet nodig. Je kan direct vanuit Steam spelen:

YouTube: Battlefield 6 NEW Gameplay and Insane Details...

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nieuwe blogpost
COMMUNITY UPDATE - OPEN BETA AND THE ROAD TO LAUNCH
https://www.ea.com/en-gb/...ta-and-the-road-to-launch

Open beta trailer

[ Voor 23% gewijzigd door falcon123 op 04-08-2025 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:08

spartacusNLD

This is Sparta!!

Tim :+

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 04-08-2025 18:22 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Iemand een idee waar je de key bindings kunt aanpassen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 20:22
Midden boven het tandwiel dan mouse and keyboard dan infantry keybinds modify
op de pc wordt verandering ook onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Mss stomme vraag? Iemand heeft ook early acces door drops op twitch. Alles gekoppeld en in orde. Maar heeft de game nog ni gekocht. Kan hij dan ook early acces hebben. Weet het zelf niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Wolverine9000 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 18:29:
Mss stomme vraag? Iemand heeft ook early acces door drops op twitch. Alles gekoppeld en in orde. Maar heeft de game nog ni gekocht. Kan hij dan ook early acces hebben. Weet het zelf niet..
Ja, dat werkt. De game kopen geeft sowieso geen beta toegang.

Wat goed aangeeft hoeveel vertrouwen EA in deze game heeft. Donderdag komen er trouwens nieuwe twitch drops met codes voor wie ze nog niet heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 04-08-2025 18:31 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 18:29:
Ja, je hoeft de game niet te kopen om early access beta te proberen vanaf donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28
Had stiekem gehoopt al te kunnen spelen door een glitch ofzo :)
Maar een beetje neuzen door de settings will do for now dan ;)

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
spartacusNLD schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 18:31:
[...]

Ja, dat werkt. De game kopen geeft sowieso geen beta toegang.

Wat goed aangeeft hoeveel vertrouwen EA in deze game heeft. Donderdag komen er trouwens nieuwe twitch drops met codes voor wie ze nog niet heeft.
Als je EA Play pro hebt, dan krijg je ook wel toegang tot early access:
Will EA Play Pro players receive any benefits for Battlefield 6?
EA Play Pro players will receive early access to the Open Beta happening August 7 - 8.

When Battlefield 6 launches, all EA Play members will receive an EA Play Deployment Pack containing a collection of cosmetics and XP Boost.

EA Play Pro members will have access to the Phantom Edition of Battlefield 6.
https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-6/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Meen je niet, net vorige maand mijn Sony PlayStation Plus niet verlengd voor het eerst in twaalf jaar. Was voor de vorige game Bèta’s niet nodig.

Dan maar PC.

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 04-08-2025 18:53 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Edit: Ik lees net dat voor de Beta geen PlayStation Plus benodigd is, alleen voor de volledige game.

[ Voor 255% gewijzigd door Jumpman op 04-08-2025 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hij is geïnstalleerd :D ben er klaar voor !

Ben gewoon hyped voor een shooter hahah dat is een tijdje geleden. Denk dat BF2042 de laatste was en dat heeft me toen erg telleurgesteld :P

Moet oppassen dat ik niet TE hyped raakt want dan wordt het lastig om je verwachtingen te evenaren.
Goed dat we nu deze beta hebben om te testen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik heb zojuist voor 0.64 euro (centen ja :P) een Early Access key gekocht via Kinguin. Was op vakantie tijdens de Twitch give away actie, maar voor die paar cent kun je niet tobben :P

Heb hem verzilverd, dus het is legit. Weet niet of het toegestaan is, maar hierbij de link:

https://www.kinguin.net/c...-early-beta-access-cd-key

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udGjwCb-tnX83nqhxzfCrnAh9vk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/voe3wRq8MbEoGoyCEfnLRdJv.jpg?f=fotoalbum_large

*O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:13:
Hij is geïnstalleerd :D ben er klaar voor !

Ben gewoon hyped voor een shooter hahah dat is een tijdje geleden. Denk dat BF2042 de laatste was en dat heeft me toen erg telleurgesteld :P

Moet oppassen dat ik niet TE hyped raakt want dan wordt het lastig om je verwachtingen te evenaren.
Goed dat we nu deze beta hebben om te testen
Ik heb datzelfde hyped gevoel! De laatste Battlefield die ik heb gespeeld was BF3 (welke ik geweldig vond), waarna ik ruim 10 jaar niet heb gegamed. Sinds kort game ik af en toe weer, als m'n planning 't toelaat, en ben ik verknocht geraakt aan BF1! 😄

Tot nu toe geeft BF6 me dezelfde vibe als BF3, dus ik kon een pre-order niet laten :o . Ik weet ondertussen van het 2042-drama, dus ben benieuwd of EA zich deze keer herpakt. Zoals anderen al aangaven: eerst de open beta spelen, dan zie ik wel verder.

[ Voor 4% gewijzigd door ProfoundValue op 04-08-2025 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
ProfoundValue schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:49:
[...]

Ik heb datzelfde hyped gevoel! De laatste Battlefield die ik heb gespeeld was BF3 (welke ik geweldig vond), waarna ik ruim 10 jaar niet heb gegamed. Sinds kort game ik af en toe weer, als m'n planning 't toelaat, en ben ik verknocht geraakt aan BF1! 😄

Tot nu toe geeft BF6 me dezelfde vibe als BF3, dus ik kon een pre-order niet laten. Ik weet ondertussen van het 2042-drama, dus ben benieuwd of EA zich deze keer herpakt.
Well drama. Neen grapje. Da trekt idd op niets. Maar speel het wel momenteel om wat los te schieten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier ook helemaal klaar voor donderdag! Game via Steam binnen gehaald en videokaart drivers bijgewerkt.
ProfoundValue schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:49:
[...]

Tot nu toe geeft BF6 me dezelfde vibe als BF3, dus ik kon een pre-order niet laten :o . Ik weet ondertussen van het 2042-drama, dus ben benieuwd of EA zich deze keer herpakt. Zoals anderen al aangaven: eerst de open beta spelen, dan zie ik wel verder.
Ik merk dat de hype hier wel richting het niveau van BF3 gaat. Ik heb sinds Bad Company 2 enkel Hardline en Play4Free overgeslagen.

Ik ga eerst wat Steam gift cards proberen te verzamelen, en op het laatste moment pas kopen :P

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Ik ben eigenlijk wel hyped! Battlefield 3 en 4 waren nog steeds de beste vind ik. Bf1 was leuk, BF5 al stuk minder en BF2042 was echt troep.

Gezien de video's en dat ze proberen terug te gaan naar BF3/BF4 ben ik echt benieuwd.

Kan mooi donderdag al beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Idd bf 2042 is idd troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weten we ook hoe laat hij launched? ik vind het zo irritant dat er altijd alleen maar een datum staat en niet ook een time :P

Wat ik vind is 8am PDT / 11am / EDT / 4pm BST
Maar zie geen confirmation of iets. Dat zou echt ontiechelijk jammer zijn want dat is 17:00 bij ons en toevallig ben ik die dag nog vrij en zijn de kinderen ook de hele dag de deur uit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05:27
Op PS5 kan ik opstarten en in de settings dingen aanpassen, wel hilarisch dat hij als controller lay-out een Xbox controller toont 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:02:
Weten we ook hoe laat hij launched? ik vind het zo irritant dat er altijd alleen maar een datum staat en niet ook een time :P

Maar zie geen confirmation of iets. Dat zou echt ontiechelijk jammer zijn want dat is 17:00 bij ons en toevallig ben ik die dag nog vrij en zijn de kinderen ook de hele dag de deur uit :P
Ik dacht om 10 uur in de ochtend bij ons. Kan mis zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

yinx84 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:45:
Ik heb zojuist voor 0.64 euro (centen ja :P) een Early Access key gekocht via Kinguin. Was op vakantie tijdens de Twitch give away actie, maar voor die paar cent kun je niet tobben :P

Heb hem verzilverd, dus het is legit. Weet niet of het toegestaan is, maar hierbij de link:

https://www.kinguin.net/c...-early-beta-access-cd-key
Kun je hier niet door gebanned worden oid?
Zou niet graag mijn account kwijtraken

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
MathieuT schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:03:
Op PS5 kan ik opstarten en in de settings dingen aanpassen, wel hilarisch dat hij als controller lay-out een Xbox controller toont 8)7
Ik kan opstarten en dan heb ik dit voor op ps.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGrPSggXsEEc_SfH4pgh0jXzuDU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R9IiR8tYcEfdP3JXyFKhhCcp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05:27
Wolverine9000 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:07:
[...]

Ik kan opstarten en dan heb ik dit voor op ps.
[Afbeelding]
Vreemd, ik kreeg wat logo's, terms and conditions, gevolgd door initial settings.
Daarna kom ik op de main menu, waar momenteel twee tabbladen zijn, namelijk een afbeelding van early access en de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
MathieuT schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:12:
[...]

Vreemd, ik kreeg wat logo's, terms and conditions, gevolgd door initial settings.
Daarna kom ik op de main menu, waar momenteel twee tabbladen zijn, namelijk een afbeelding van early access en de settings.
Op reddit zijn er nog mensen met dit probleem en redelijk veel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000

10 uur in de ochtend dus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKTUASTJBkqkNwa_COC6aAyGx1Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kemnHmc157zRiFWQXkMORVD0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
MathieuT schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:12:
[...]

Heb het eens verwijderd en nu opnieuw aan het downloaden.
Edit. Zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

Vanaf de 1e seconde staan de tijden er al bij: https://www.ea.com/games/...nd-load-for-the-open-beta
D4NG3R schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:42:
Alle (lokale NL/BE) tijden op een rijtje:
- Pre-loaden kan vanaf vandaag 17:00
- Early access begint donderdag om 10:00
- De open beta begint zaterdag om 10:00
- De open beta sluit op maandag om 10:00

En dan bijna het zelfde de donderdag t/m maandag zondag erop: 10:00 tot 10:00, maar dan zijn de donderdag/vrijdag voor iedereen toegankelijk. :)

Edit: Correctie, de 2e beta sluit op zondagochtend 10u, niet maandag. De 1e beta sluit wel op maandag.
Paar daagjes nog. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ah my bad :) dus toch 10:00 dat is heel mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb mijn EA account gekoppeld aan steam.
En kon net op de battlefield 6 pagina in de steam store op "join the playtest"drukken.
Nu kan ik ook meedoen? (Ik had geen key via twitch oid)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iLXgZwEzQ5qS2skDLc6pkuJO1Cs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NIOKPGedPDZj6KNgXsLI0oJv.png?f=user_large

Vanzelfsprekend niet gepre-ordered. Eerst zien dan geloven ;)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vuurvoske schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:47:
En kon net op de battlefield 6 pagina in de steam store op "join the playtest"drukken.

[Afbeelding]

Tuutlijk kan je meedoen, maar niet al op 7 augustus 2025 om 10:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuurvoske schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:47:

[Afbeelding]

Wanneer je de beta opstart moet je inloggen met je EA account. Vanaf dat punt weten ze of je mee mag doen of dat je nog even moet wachten.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
RobinNL schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:03:
[...]

Wanneer je de beta opstart moet je inloggen met je EA account. Vanaf dat punt weten ze of je mee mag doen of dat je nog even moet wachten.
Op ps5 pro kan ik ni inloggen zoals eerder vermeld. Veel mensen met dit probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:05:
[...]

Op ps5 pro kan ik ni inloggen zoals eerder vermeld. Veel mensen met dit probleem.
Hier ging het even om Steam 😋 Maar geen idee hoe dat met consoles zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
RobinNL schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:07:
[...]

Hier ging het even om Steam 😋 Maar geen idee hoe dat met consoles zit.
Is uiteindelijk gelukt. Beta verwijderd. Taal naar engels op ps5. Terug installeren. En voila kan alles zien nu. Wel niet moeten inloggen met een account. Mss automatisch want was al gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het maar weer vaag allemaal. Ik speel op PC. Hoe zie je nu dat je vanaf 7 augustus terecht kan :?

Heb de eerdere playtest gedaan via Steam dus zou vanaf 7 augustus moeten kunnen spelen via Steam. Maar dat zie je nergens staan. Zie daar alleen staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxZXyUYvDjSLP3p4eFgGCItIjew=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Dvu53WDdkdtwyRAJlZJuKAuV.png?f=fotoalbum_large

Verder heb ik ook een key via Twitch dus zou ook via EA app vanaf 7 augustus terecht moeten kunnen.
In de EA app staat daar ook niks over:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWjd2RWq3F2AkRxkjo7g1ZgeTNU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ir0s3HebIDrZXugMpKkh22u.png?f=fotoalbum_large

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Help!!!! schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:09:
Vind het maar weer vaag allemaal. Hoe zie je nu dat je vanaf 7 augustus terecht kan :?

Heb de eerdere playtest gedaan via Steam dus zou vanaf 7 augustus moeten kunnen spelen via Steam. Maar dat zie je nergens staan. Zie daar alleen staan:
[Afbeelding]

Verder heb ik ook een key via Twitch dus zou ook via EA app vanaf 7 augustus terecht moeten kunnen.
[Afbeelding]
Start het spel op, dan krijg je die melding over de 7de.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:16

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die twitch key geeft je 2 dagen eerder acces, dus vanaf de vrijdag ochtend, terwijl de rest zo en ma moeten toetreden als kanonnenvoer..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Help!!!! schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:09:
Vind het maar weer vaag allemaal. Ik speel op PC. Hoe zie je nu dat je vanaf 7 augustus terecht kan :?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb ook een twitch key. En zie het ook nergens staan hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
SAiN ONeZ schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:11:
die twitch key geeft je 2 dagen eerder acces, dus vanaf de vrijdag ochtend, terwijl de rest zo en ma moeten toetreden als kanonnenvoer..
Donderdag ochtend 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:10:
[...]

Start het spel op, dan krijg je die melding over de 7de.
Oh ok. Thx !

Dan ga ik m maar even pre loaden via de EA app. Dat heeft mijn voorkeur omdat ik daar al mijn BF games in heb.... O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Help!!!! op 04-08-2025 22:31 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die key moest je toch ook redeemen via die EA sit, die gaf ook toch aan dat je 2 dagen early access kreeg?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +3 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:11:
Donderdag * ;) En de rest kan vanaf zaterdag beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:12:
Die key moest je toch ook redeemen via die EA sit, die gaf ook toch aan dat je 2 dagen early access kreeg?
Ja maar dan verwacht ik ook dat dat duidelijk zichtbaar is in de EA app :) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ook goed, mijn pc tijd staat ingesteld op twilight zone..

Gisteren met die twitch stream kijken was het echt een bf2042 sequel zelfde killcam, guns in zuurstok kleurtjes per onderdeel enz..

Kijk ik dan een jackfrags filmpje van paar dagen terug zie ik weer wel die bf3/4 vipe, heel apart, wrs het conquest gedeelte ofzo, en niet zo close combat wat ik alleen maar zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:12:
[...]

Ja maar dan verwacht ik ook dat dat duidelijk zichtbaar is in de EA app :) .
Wat je daar ziet is voor iedereen. Gewoon een globale tekst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2OCwRS5UGe_zSACGUk2eWuWyUbI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P4X7s0QwhlyNy8tiCKJWGove.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinNL schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:17:
[...]

Wat je daar ziet is voor iedereen. Gewoon een globale tekst.
Ja, dat vind ik dus niet handig. :)

Maar goed. EA app gepreload en lijkt goed te zitten. Krijg nu dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nsmtPAwXe-v6SJ69LuEj2yybNE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qSfBpSYqphekdGMbXOjNKjwF.png?f=fotoalbum_large

Morgen alvast maar eens door alle settings lopen..... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 04-08-2025 22:33 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PS:
Fwiw en wil geen slapende honden wakker maken want de prijzen zijn eindelijk een beetje aan het dalen maar:

TPU: Battlefield 6 Heavily Favors CPUs with 3D V-Cache, 9800X3D Smokes i9-14900K

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
SAiN ONeZ schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:14:
Gisteren met die twitch stream kijken was het echt een bf2042 sequel zelfde killcam, guns in zuurstok kleurtjes per onderdeel enz..
Ik acht de kans groot dat je dan ook naar 2042 gameplay zat te kijken, nogal wat mensen welke momenteel onder de BF6 categorie 2042 gameplay zitten te streamen.

Nog geen kleurrijke onzin gespot tot dusver, en ik heb nogal wat uur aan gameplay gekeken ondertussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:29:
[...]

Ja, dat vind ik dus niet handig. :)

Maar goed. EA app gepreload en lijkt goed te zitten. Krijg nu dit:

[Afbeelding]

Morgen alvast maar eens door alle settings lopen..... :)
Snap ik, maar wel eenvoudiger te ontwikkelen (+ je weet wat er wordt getoond aan de gamers) en veel minder fout gevoelig. Liever voor miljoenen mensen hetzelfde tonen dan voor iedere gamer extra moeten checken wat getoond moet worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vuurvoske schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:05:
[...]

Die kans lijkt me zeer klein. Ze verkopen al jaren keys voor Battlefield titels en die hebben ook nooit tot bans geleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
jahako schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 18:08:
Wel jammer dat je de nieuwste driver nodig hebt, al begrijp ik de eis voor een beta-test. Zelf gebruik ik nog steeds de drivers van afgelopen december i.v.m. stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 22:35:
PS:
Fwiw en wil geen slapende honden wakker maken want de prijzen zijn eindelijk een beetje aan het dalen maar:

TPU: Battlefield 6 Heavily Favors CPUs with 3D V-Cache, 9800X3D Smokes i9-14900K
Hell yeah. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MAr4wqbTZ9nerB3VqtXX-Uuyjq4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KYdbXMyrk5kFvGpLnHsMoSxB.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Een tijdelijke beta key lijkt me sterk. Een key van een volledige spel via een onofficiële (grijze markt) kan leiden tot verwijdering van je cd-key op je account. Dit heeft meestal ook te maken waar de cd-keys precies vandaan komen, en dat zie je niet.

En wat veel mensen niet weten, als deze keys gerip zijn van fysieke exemplaren en ze vernietigen deze niet, kunnen ze altijd contact opnemen met EA games en aantonen dat zij de rechtermatige bezitter zijn van jouw account.

Daarom is het handig om een alternatieve email te gebruiken en/of persoonlijke gegevens.

Gebeurt dit op grote schaal? Nee, je hoort af en toe dat een uitgever tientallen tot duizenden keys deactiveren. Maar ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt, maar ik blijf meestal ook zoveel mogelijk weg van dit soort websites.

Een beta key waarbij je niet de volledige game unlocked, zullen ze echt niks aan doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 05-08-2025 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Toonen1988 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 06:43:
[...]

Een tijdelijke beta key lijkt me sterk. Een key van een volledige spel via een onofficiële (grijze markt) kan leiden tot verwijdering van je cd-key op je account. Dit heeft meestal ook te maken waar de cd-keys precies vandaan komen, en dat zie je niet.

En wat veel mensen niet weten, als deze keys gerip zijn van fysieke exemplaren en ze vernietigen deze niet, kunnen ze altijd contact opnemen met EA games en aantonen dat zij de rechtermatige bezitter zijn van jouw account.

Daarom is het handig om een alternatieve email te gebruiken en/of persoonlijke gegevens.

Gebeurt dit op grote schaal? Nee, je hoort af en toe dat een uitgever tientallen tot duizenden keys deactiveren. Maar ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt, maar ik blijf meestal ook zoveel mogelijk weg van dit soort websites.

Een beta key waarbij je niet de volledige game unlocked, zullen ze echt niks aan doen.
Dank voor de uitvoerige uitleg! Ik blijf ook bij dit soort sites uit de buurt, maar ik denk dat je hiermee de spijker op de kop slaat: “Een beta key waarbij je niet de volledige game unlocked, zullen ze echt niks aan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:27
Ricmaniac schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:43:
Ah my bad :) dus toch 10:00 dat is heel mooi :D
Yes! See ya on the Battlefield!

Die dag niet vrij, wel wat tijd geblokkeerd in mijn agenda 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Linkje naar de daadwerkelijke tweet:

Prominente nieuwsbron binnen de CoD community als ik het niet mis heb.

Er is nog niks bevestigd, maar ook ik verwacht dat zodra de early access beta begint veel streamers met Twitch drops aan zullen streamen. :)
Toonen1988 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 06:43:
In een grijs verleden (lees; minstens 15 jaar geleden) een keer een EA account gebanned zien worden door gebruik van een gestolen key gekocht op een grijze markt. Heeft 'em een goed aantal weken gekost om dat account weer terug te krijgen. :P

Ik zou zelf in ieder geval ver weg blijven van het kopen van wat in principe gratis keys zijn, die dingen worden massaal bij elkaar geschraapt door bots. Geeft dat soort volk een reden om door te gaan. |:(

[ Voor 49% gewijzigd door D4NG3R op 05-08-2025 08:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Nieuwe AMD Radeon Adrenalin update 25.8.1 is beschikbaar. Met support voor BF 6 Open Beta.

download: AMD Radeon Software Adrenalin Edition 25.8.1

[ Voor 6% gewijzigd door Buizerd__NL op 05-08-2025 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Met support voor BF6 open beta. wilde het net posten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Bedankt. Aangezien ik in het weekend niet of nauwelijks kan spelen zet ik deze maar even aan op 7 augustus. Kan ik hem diezelfde dag nog spelen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Nee je kan hier niet voor gebanned worden. Wel kan de licentie van je account worden gehaald als de game op illegale wijze gekocht is. Denk aan gestolen creditcards.

Ik koop al 8 jaar ofzo bijna alleen maar games via keyshops.
In bijna alle gevalle steamkeys die ik gewoon redeem op mijn main steam account. Nooit issues mee gehad.

Maar met zo'n beta key zou ik me echt al helemaal niet druk maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Die betakeys worden gewoon door EA zelf gedropt, die hebben baat bij volle servers.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Iemand die nog niet op hoofdmenu geraakt? Ik accepteer de voorwaarden en zit vast in een optie menu van colour blind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:18
sturtiebe schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:29:
Iemand die nog niet op hoofdmenu geraakt? Ik accepteer de voorwaarden en zit vast in een optie menu van colour blind.
Rustig iedereen, begint pas donderdag 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
fwiw, achtergrond secure boot anti cheat: EA SECURE BOOT INFORMATION

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 16:04
Wat een paniek over keys en niet werkende menu's. Nog even en we gaan niet werkende track & traces delen in dit topic.

Gister een nieuwe hoofdtelefoon gekocht, kan ik optimaal genieten van de audio van Battlefield. Moet blijkbaar echt top zijn dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
sturtiebe schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:29:
Ik heb dit ook voor gehad. Je moet op ps de beta verwijderen. De taal veranderen naar Engels us. De beta terug installeren. En inloggen op de game Dan werkt het. En kan je alles instellen. Daarna taal terug naar Nederland zetten en opgelost..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Battlefield 6 Matchmaking Will Include SBMM — Among Other Things Like Ping, Location, And Server Availability
Whether this is good or bad news depends a little on your perspective, but it looks like Battlefield 6 will include skill-based matchmaking (SBMM) to a degree.

EA reportedly confirmed to CharlieIntel at a Battlefield 6 press event that the shooter's matchmaking will focus on: ping, player's location, server availability, and "some" skill factor, and vary depending upon which mode you're playing.

[ Voor 45% gewijzigd door Rivanov op 05-08-2025 11:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik hoop vooral dat we (in de toekomst) weer een server browser en community servers gaan zien.

Eerdere BF titels hadden mede daardoor best wel een lekker community-gevoel. Spelen met bekenden op een server welke je aanstond was geweldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:32:
Ik hoop vooral dat we (in de toekomst) weer een server browser en community servers gaan zien.

Eerdere BF titels hadden mede daardoor best wel een lekker community-gevoel. Spelen met bekenden op een server welke je aanstond was geweldig. :)
Server Browser voorlopig enkel in Portal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
PatRamon schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 20:14:
[...]

https://discord.gg/zfeG8Tr
Via~ PC - Battlefield "Platoon Page"

Ofwel de echte oude GoT tweakers discord van battlefield van vroeger...
Weet niet of het nog "actief" is maar zag wel spelers actief net.
Maar of bf6 actief wordt..
Overigens, ik heb een BF6-thread aangemaakt op de officiële GoT Discord zodat we daar een centraal ‘meeting point’ hebben: https://discord.com/chann...51808/1401550852187099299 d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Rivanov schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:34:
[...]

Server Browser voorlopig enkel in Portal.
Op zich prima, voor zover bekend krijg je ook in de Portal omgeving gewoon normale XP progressie. Iig in verified experiences.

Nu nog de vraag of deze Portal sessies ook persistent zijn..

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 05-08-2025 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Wolverine9000 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:09:
[...]

Ik heb dit ook voor gehad. Je moet op ps de beta verwijderen. De taal veranderen naar Engels us. De beta terug installeren. En inloggen op de game Dan werkt het. En kan je alles instellen. Daarna taal terug naar Nederland zetten en opgelost..
Merci gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Graag gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• varzgul
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-08 14:11
Om te zien of je early beta access hebt, druk je op[ de knop Manage op de Battlefield 6 Open Beta pagina van je installed games. In mijn geval zie ik dan dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JU3DiKmjzcqG0QHLILS8Zq45f4k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/EpcH0dO0vYZGc37wVhlFCimo.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 22:00
varzgul schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:01:
Om te zien of je early beta access hebt, druk je op[ de knop Manage op de Battlefield 6 Open Beta pagina van je installed games. In mijn geval zie ik dan dit:

[Afbeelding]
Thanks, toch altijd wel even fijn om zeker te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
varzgul schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:01:

[Afbeelding]
Werkt dit op ps5 ook. Mss stomme vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varzgul
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-08 14:11
Wolverine9000 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:22:
[...]

Werkt dit op ps5 ook. Mss stomme vraag.
Dat durf ik niet te zeggen. Het screenshot wat ik deelde is wat beschikbaar is in de EA client op de PC. Misschien dat je in de EA portal op de eigen website een soortgelijke functie kan vinden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Daan0s schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:50:
Gister een nieuwe hoofdtelefoon gekocht, kan ik optimaal genieten van de audio van Battlefield. Moet blijkbaar echt top zijn dus ben benieuwd.
Idem, hopelijk is de uitvoering: Razer BlackShark V2 HyperSpeed Zwart goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 15:18
ProfoundValue schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:41:
[...]

Overigens, ik heb een BF6-thread aangemaakt op de officiële GoT Discord zodat we daar een centraal ‘meeting point’ hebben: https://discord.com/chann...51808/1401550852187099299 d:)b d:)b
Zit nogal verstopt? Waarom niet gewoon onder spielerij (zoals Diablo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 16:04
Heb de Logitech PRO X2 wireless in een mooie deal. Alleen jammer dat de PS5 geen 3440x1440 ondersteunt, dan zou het feest helemaal compleet zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:39:
[...]

Zit nogal verstopt? Waarom niet gewoon onder spielerij (zoals Diablo)
Wait, maar dat is toch ook precies waar ‘ie nu onder valt (zie screenshot)? Of mis ik iets? 😗

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VudW83LWbRidLxECQ0eiUqGOx1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7rYTuQVrGbwrPXH5YTnAgUYT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 23:43
Was hiermee gisteravond al mee bezig,. moest het 2x aanzetten bij mijn moederbord toen pas werkte die pas. Gelukkig nu alles voorbereid voor de test :)

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
ProfoundValue schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:44:
[...]

Wait, maar dat is toch ook precies waar ‘ie nu onder valt (zie screenshot)? Of mis ik iets? 😗

[Afbeelding]
Het is nu een thread, geen text channel zoals diablo wel is. Maakt het minder vindbaar.

Je ziet 'em niet tenzij je hem expliciet volgt.

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 05-08-2025 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
D4NG3R schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:08:
[...]

Het is nu een thread, geen text channel zoals diablo wel is. Maakt het minder vindbaar.

Je ziet 'em niet tenzij je hem volgt.
Zoals ik eerder al zei: ik ben nog een totale noob in Discord :$ . Ik zal zodadelijk even uitzoeken hoe ik een text channel aanmaak. Thanks voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
ProfoundValue schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:26:
[...]

Zoals ik eerder al zei: ik ben nog een totale noob in Discord :$ . Ik zal zodadelijk even uitzoeken hoe ik een text channel aanmaak. Thanks voor de uitleg!
Niet, tenzij je die rechten hebt. Vraag het aan een van de Discord mods. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

voor de hype zeg maar. had hem nier nog niet voorbij zien komen.

heel eerlijk.. beetje meh :P

laten we hopen dat de game op release niet het niveau heeft van deze theme.

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 05-08-2025 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Alleen hiervoor is het goed dat die beta test is.. hoeveel mensen gaan erachter komen wat secure boot is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
D4NG3R schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:27:
[...]

Niet, tenzij je die rechten hebt. Vraag het aan een van de Discord mods. :)
Kwam ik net even van een koude kermis thuis haha. Ik dacht die optie over het hoofd zag. Ik ga de mods contacten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

spartacusNLD schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:31:
voor de hype zeg maar. had hem nier nog niet voorbij zien komen.

[YouTube: Battlefield 6 - Main Theme (Original Video Game Soundtrack)]

heel eerlijk.. beetje meh :P

laten we hopen dat de game op release niet het niveau heeft van deze theme.
Klinkt op zich wel goed, dit is misschien zo'n anthem wat in de loop der tijd steeds beter gaat klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers