Kun je wel ergens zien dat de key is toegevoegd? Er waren gisteren zoveel issues met de redeem servers, dat ik nu eigenlijk niet weet of het gelukt is.Remz schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:17:
Ik heb gisteren een key ontvangen en toegevoegd aan mijn account. Echter zie ik nog geen Battlefield 6 in mijn library? Heeft iemand die al wel of is het een kwestie van afwachten tot de beta begint en dan downloaden?
Battlefield 6 ziet er véél beter uit dan Battlefield 2042. Battlefield V kon me niet lang boeien, zoals Battlefield 3 en 4 dat wel deden. Dit gaat me geld kosten mijn 6700 XT zal niet toereikend zijn om op 120 fps te spelen op 1440.
Je kan altijd nog een keer je code redeem, je krijgt dan van zelf een melding of die al gebruikt is.eborn schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:52:
[...]
Kun je wel ergens zien dat de key is toegevoegd? Er waren gisteren zoveel issues met de redeem servers, dat ik nu eigenlijk niet weet of het gelukt is.
Ik heb vanmorgen dus mijn code pas kunnen inwisselen.
[ Voor 47% gewijzigd door Buizerd__NL op 01-08-2025 11:59 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Weet iemand of er een fysieke uitgave komt?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Je hebt geen key nodig. Die heb je alleen nodig voor donderdag 7 en vrijdag 8 augustus.DamianW schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:46:
Hello medetweakers! Mocht iemand nog een open beta key over hebben dan zou ik dat erg waarderen. Wist niet dat het was en keek via youtube...
Niet geschoten is altijd mis!
Zaterdag 9 en Zondag 10 een weekend 14-17 zijn gewoon open beta beschikbaar voor iedereen.
Nickname KasPlantje.
Enkel voor de consoles. Iig in de US.Slavy schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:12:
Weet iemand of er een fysieke uitgave komt?
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 01-08-2025 12:22 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Gelukkig komen er nog wel fysieke uitgaves, is er ook nog een collectors editie aangekondigd met een mooie steelbook of beeldje die ik heb gemist?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat weet ik, alleen heb ik de tijd en zou graag eerder beginnenGerGio schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:21:
[...]
Je hebt geen key nodig. Die heb je alleen nodig voor donderdag 7 en vrijdag 8 augustus.
Zaterdag 9 en Zondag 10 een weekend 14-17 zijn gewoon open beta beschikbaar voor iedereen.
@G_Dragon Bij mijn weten niet, er is enkel de Phantom Edition maar dat is alleen wat digitale content.
Lijstje bullet points:
▪️ The game will not require the EA App to play on Steam but will need an EA account. If you purchase the game via the Epic Games Store, you will need an EA account AND the EA App to play.
▪️ EA Play Pro members will receive early access to the Open Beta happening August 7 - 8th.
▪️ There won't be early access to the full game.
▪️ EA currently has no plans to launch the game on Switch 2 and Steam Deck.
▪️ PS5 and XBX|S will receive quality/performance modes.
▪️ There will be visual performance enhancements for the PS5 Pro version.
▪️ PS5 and XBX|S controller support will be available on PC.
#Battlefield6 FAQ 📌
— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) 1 augustus 2025
▪️ The game will not require the EA App to play on Steam but will need an EA account. If you purchase the game via the Epic Games Store, you will need an EA account AND the EA App to play.
▪️ EA Play Pro members will receive early access to the Open Beta… pic.twitter.com/2hi2LwBf38
▪️ EA Play Pro members will receive early access to the Open Beta happening August 7 - 8th.
▪️ There won't be early access to the full game.
▪️ EA currently has no plans to launch the game on Switch 2 and Steam Deck.
▪️ PS5 and XBX|S will receive quality/performance modes.
▪️ There will be visual performance enhancements for the PS5 Pro version.
▪️ PS5 and XBX|S controller support will be available on PC.
[ Voor 92% gewijzigd door Help!!!! op 01-08-2025 13:52 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Oh jammer, want vind inderdaad al die digitale content niet echt veel waarde hebben. Beetje extra xp, skins en wapens voor €30 meerD4NG3R schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:27:
@G_Dragon Bij mijn weten niet, er is enkel de Phantom Edition maar dat is alleen wat digitale content.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het punt is dat het allemaal codes uit streams waren en ik neem aan dat er een limiet per code is (misschien maar 1x). Dus dan zegt dat helaas weinig :-) Maar goed, we wachten het af.Buizerd__NL schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:58:
Je kan altijd nog een keer je code redeem, je krijgt dan van zelf een melding of die al gebruikt is.
Ik heb vanmorgen dus mijn code pas kunnen inwisselen.
De Twitch Drop key kan je gewoon proberen te redeemen. De codes die in beeld kwamen... Die zijn 99,99999% zeker vergeven en niet meer geldig.eborn schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:39:
[...]
Het punt is dat het allemaal codes uit streams waren en ik neem aan dat er een limiet per code is (misschien maar 1x). Dus dan zegt dat helaas weinig :-) Maar goed, we wachten het af.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Als de code niet op je eigen Twitch account werdt gedropped is het inderdaad zeker dat deze al gebruikt is.
Eens. Daarom ga ik deze versie sowieso niet halen.G_Dragon schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:37:
[...]
Oh jammer, want vind inderdaad al die digitale content niet echt veel waarde hebben. Beetje extra xp, skins en wapens voor €30 meer
zag wel ''Phantom'' en moest meteen terugdenken aan de ''Phantom project'' in BF3 voor die boog.. man dat was toch een partij vet om te doen in game
Al die easter eggs enzo. Dat mag terugkomen vindt ik.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
In de alpha zat het wel in de settings (net gekeken voor je).Daan0s schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:40:
Ziet er er wel echt goed uit. Belangrijkste vraag voor mij nog is of je M + K kan gebruiken op PS5. Op Reddit zeggen paar van wel maar kan nog niks officieels vinden.
www.oldskoolnl.nl
Thx! Dan moet het wel heel gek lopen wil ik deze day one niet in huis hebbenRoppedop schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:02:
[...]
In de alpha zat het wel in de settings (net gekeken voor je).
En wat heeft een fysieke versie dan als meerwaarde?G_Dragon schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:37:
[...]
Oh jammer, want vind inderdaad al die digitale content niet echt veel waarde hebben. Beetje extra xp, skins en wapens voor €30 meer
Ik was helaas te laat.G_Dragon schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:47:
Ik heb de code ook binnen, gewoon een stream op mijn ipad aangezet en ondertussen serie gaan kijken
Ik zoek ook nog ene. Maar vrees ervoor...DamianW schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:46:
Hello medetweakers! Mocht iemand nog een open beta key over hebben dan zou ik dat erg waarderen. Wist niet dat het was en keek via youtube...
Niet geschoten is altijd mis!
Iemand een idee of je de beta kunt spelen zonder PS PLUS?
Al tijden de PS5 niet aangehad en om nu alleen voor een beta PS PLUS aan te schaffen is ook weer zo wat..
Al tijden de PS5 niet aangehad en om nu alleen voor een beta PS PLUS aan te schaffen is ook weer zo wat..
Voor de verzamelaar? Ja 100%Chelseamarre123 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:14:
[...]
En wat heeft een fysieke versie dan als meerwaarde?
Please!
https://comicbook.com/gam...efield-6-skins-cosmetics/
Other devs from the Battlefield Studios have shared David Sirland's vision on #Battlefield6's cosmetic skins, and EA's committment to grounded realism.
— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) 1 augustus 2025
In an interview with DBLTAP, DICE Design Director Shashank Uchil pointed to Call of Duty's infamous Nicki Minaj skin as… pic.twitter.com/klW0RJPedV
https://www.dbltap.com/ne...oid-goofy-crossover-skinsOther devs from the Battlefield Studios have shared David Sirland's vision on #Battlefield6's cosmetic skins, and EA's committment to grounded realism.
In an interview with DBLTAP, DICE Design Director Shashank Uchil pointed to Call of Duty's infamous Nicki Minaj skin as something #Battlefield6 doesn't need.
"It has to be grounded. That is what BF3 and BF4 was — it was all soldiers, on the ground." - pointing at the key art featuring soldiers in soldier gear looking out over a wartorn New York City. "It's going to be like this. I don't think it needs Nicki Minaj. Let's keep it real, keep it grounded."
In addition, DICE Producer Alexia Christofi told to Comicbook that cosmetics must feel grounded and authentic to this game's aesthetic.
"What I will say is what's really important to us is that things feel grounded, and we want people to express themselves and to have cool skins and peacock in a way like ‘I look pretty cool and I have this great weapon skin.’ But we want it to feel authentic to the franchise, that's the approach we're thinking."
DICE Lead Producer David Sirland also emphasized the importance of how characters look when it comes to classes, and how certain aspects of different classes aren't allowed to be interchangeable to avoid confusion.
"That's also part of the class identity, how you look, probably more how you think you look than how you actually see someone. We have this shoulder identifier [for classes], like with Recon, it's three antennas [near their shoulder], similar to Battlefield 3.
For example, there is a ghillie material on the Recon skins, and they're not used on the other [classes] to really emphasize the differences. There are some rules there, but it's looser rules than ‘It's always going to look like this.’ But it needs to feel like it fits the universe, because part of why I think we're getting good feedback here is because it feels like 3 and 4, in a sense, where it fits. I think that's really important."
https://comicbook.com/gam...efield-6-skins-cosmetics/
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
In sommige games kan ik overdreven skins best waarderen, maar dat zijn dan ook geen games welke zichzelf heel serieus proberen te nemen met een volwassen doelgroep. In Battlefield, maar even goed een Call of Duty, is dat soort onzin gewoon compleet misplaatst..
Ik verwacht 'gewoon' soldaten in uniform, met daarop toeters en bellen passend bij de rol welke ze vervullen. Dat je zelf mag kiezen wat voor camouflage patroontje/kleurtje je gewaad heeft is helemaal prima, maar houd het een klein beetje realistisch.
Ik verwacht 'gewoon' soldaten in uniform, met daarop toeters en bellen passend bij de rol welke ze vervullen. Dat je zelf mag kiezen wat voor camouflage patroontje/kleurtje je gewaad heeft is helemaal prima, maar houd het een klein beetje realistisch.
@ D4NG3R
(eigenlijk de enige angst welke ik heb is dat de vrije wapenkeuze sniper rifles in de hand gaat werken. Als ik elke ronde bij elke stap buiten cover direct door half het vijandige team van verre op de korrel wordt genomen is het voor mij heel snel klaar.)
Dit dus ook een groot punt voor mij.
Mijn mening is dat het spel kapot gaat met al die /Snipers (Campers) Daarom ben ik voor een beperking met wapens per klasse.
Ik wacht mijn conclusie af na het spelen van de Bèta.
Anders voor mij nog keuze zat met bijv. GTA 6
(eigenlijk de enige angst welke ik heb is dat de vrije wapenkeuze sniper rifles in de hand gaat werken. Als ik elke ronde bij elke stap buiten cover direct door half het vijandige team van verre op de korrel wordt genomen is het voor mij heel snel klaar.)
Dit dus ook een groot punt voor mij.
Mijn mening is dat het spel kapot gaat met al die /Snipers (Campers) Daarom ben ik voor een beperking met wapens per klasse.
Ik wacht mijn conclusie af na het spelen van de Bèta.
Anders voor mij nog keuze zat met bijv. GTA 6
Ik hoop dat de class specializations voldoende voor- en/of nadelen brengen voor mensen om toch vooral AR's op Assault, SMG's/Shotguns op Engineer, LMG's op Support, en SR's op Recon te laten gebruiken. Maar hoe veel invloed dat exact heeft/gaat krijgen is bij mijn weten nog niet bekend.
Support wordt bijvoorbeeld beschreven als "The master of LMG", en exact wat houd dat in de praktijk in t.o.v. het gebruiken van een LMG op een andere class?
Support wordt bijvoorbeeld beschreven als "The master of LMG", en exact wat houd dat in de praktijk in t.o.v. het gebruiken van een LMG op een andere class?
Zoals ik het ooit ergens heb gelezen is dat je op een manier wordt gemotiveerd om wapens te kiezen die bij je class passen. Bijvoorbeeld dat support classes een snellere reload tijd hebben op LMG's dan andere classes.D4NG3R schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:55:
Ik hoop dat de class specializations voldoende voor- en/of nadelen brengen voor mensen om toch vooral AR's op Assault, SMG's/Shotguns op Engineer, LMG's op Support, en SR's op Recon te laten gebruiken. Maar hoe veel invloed dat exact heeft/gaat krijgen is bij mijn weten nog niet bekend.
Die verwachting heb ik er ook bij; snellere reloads, iets minder recoil, langer adem inhouden, wellicht worden wat attachments achter classes verstopt.
Nog een paar daagjes tot we het zeker weten.
Nog een paar daagjes tot we het zeker weten.
niet vergeten om secure boot in te stellen: https://help.ea.com/en/ar...nical-issues/secure-boot/
is een vereiste voor zowel de beta als de game.
is een vereiste voor zowel de beta als de game.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PlktS6RrdTLteNDv2Nf7tCXU.jpg?f=user_large)
[ Voor 39% gewijzigd door spartacusNLD op 01-08-2025 20:20 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zo is het ook bij Battlefield 2042, niet vanaf het begin natuurlijk maar wel na de herintroductie van de classes:D4NG3R schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:55:
Assault – Three extra magazines on Assault Rifles
Engineer – Improved accuracy while crouched or prone on Light Machine Guns
Support – Faster draw time on Submachine Guns
Recon – Immediate and constant steady scope on Sniper Rifles
De beta is hopelijk toch ook voor consoles?
JaChelseamarre123 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 17:26:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ja hoor. Waarom niet.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 17:26:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zojuist een mail gekregen dat ik ben uitgenodigd voor de beta, maar ook nog eens 2 dagen eerder. Gaaf, heb er wel zin in !
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Video van Jackfrags is ook wel een aanrader om te kijken, legt veel uit.
Dat punten systeem om de attachments van je wapen te veranderen is ook wel goed/eerlijk denk ik.
Dan heb je als beginner geen achterstand, door niet eerst te moeten levelen voor betere attachments.
Dat punten systeem om de attachments van je wapen te veranderen is ook wel goed/eerlijk denk ik.
Dan heb je als beginner geen achterstand, door niet eerst te moeten levelen voor betere attachments.
Tijdens het spelen zit je wel te puzzelen. Je mag 100 punten uitgeven aan attachments, maar dan zit je toch te kijken wat je het best kan nemen.Marc3l schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 19:40:
Video van Jackfrags is ook wel een aanrader om te kijken, legt veel uit.
[YouTube: Battlefield 6 Gameplay and Impressions...]
Shit, ik moet op 7 augustus op de PS5 spelen, omdat ik eerder toegang had op de PS5. Dus ik mag de beta 2x binnen halen.
[ Voor 9% gewijzigd door RobinNL op 01-08-2025 20:23 ]
Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Rivanov op 02-08-2025 08:55 ]
Ik vind de mail zo vaag. Ik heb de Load Test op de PS5 gespeeld, dus ik zou dan op de PS5 moeten spelen. Maar met de code (ook ingevoerd) kan je weer spelen op platform naar keuze. Ik heb ook de code ingevoerd.
Dus...
Edit:
We're aware of some confusion around Early Access entitlement for next weekend's Open Beta.
To confirm, upon redemption of the Early Access key, you will be required to download the Beta Client on the platform of your choice when it becomes available early next week.
Early Access begins on August 7th, so there will be plenty of time to download the client.
The Early Access key is an entitlement that will work on any platform linked to your EA account; you choose where to play!
Additionally, upon redemption you may see a message stating "Base Game required"; this is referring to the Beta Client which goes live next week.
We will relay any further updates here on @BattlefieldComm as necessary,
For more information on redeeming a Battlefield 6 code, refer to our EA Help FAQ.
https://help.ea.com/en/ar...efield-6/code-redemption/
[ Voor 46% gewijzigd door RobinNL op 01-08-2025 20:49 ]
Een pre order van de game geeft dus geen toegang tot de early access van de beta?
Ik heb minstens 60 min stonemountain gekeken en nergens een code te bekennen -.- ea account was wel gelinked aan twitch.
Ik heb minstens 60 min stonemountain gekeken en nergens een code te bekennen -.- ea account was wel gelinked aan twitch.
Nee, een pre-order geeft je geen toegang tot de early access van de beta.spartacusNLD schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 20:58:
Een pre order van de game geeft dus geen toegang tot de early access van de beta?
Ik heb nooit progress gezien of wat dan ook op twitch.. maar wel minstens 60 min gekeken (makkelijk 90min wss).. nog tipsRobinNL schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:04:
[...]
Nee, een pre-order geeft je geen toegang tot de early access van de beta.
Klink eens rechtsboven in twitch op je account. Gisteren kwam dan in beeld hoeveel procent ik voldeed voor de beta code.spartacusNLD schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:06:
[...]
Ik heb nooit progress gezien of wat dan ook op twitch.. maar wel minstens 60 min gekeken (makkelijk 90min wss).. nog tips
Of nu op drops en beloningen duwen; in het beste geval staat er dan bij beloningen iets van BF6
je verzint het niet.. nu staat het er ineens:Chelseamarre123 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:26:
[...]
Klink eens rechtsboven in twitch op je account. Gisteren kwam dan in beeld hoeveel procent ik voldeed voor de beta code.
Of nu op drops en beloningen duwen; in het beste geval staat er dan bij beloningen iets van BF6
:strip_exif()/f/image/1hXVv3mvGZLdOt18rlGZyKjQ.png?f=user_large)

je ziet dit op mobiel trouwens niet.. alleen op PC..
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 01-08-2025 21:31 ]
Voor 2 euro verkopen ze al beta codes https://www.kinguin.net/e...G&nosalesbooster=1&r=3445
Lees dat stuk onderaan deze mail eens
Voor welk platform? Kan precies niet kiezenSuperman schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 05:58:
Voor 2 euro verkopen ze al beta codes https://www.kinguin.net/e...G&nosalesbooster=1&r=3445
Edit: ik heb het voor de gein geprobeerd, een code gekocht en deze geactiveerd! Als het goed is kan ik nu ook twee dagen eerder spelen. Voor (incl. service fee) € 2,30 prima tijdverdrijfsturtiebe schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 08:35:
[...]
Voor welk platform? Kan precies niet kiezen
volgens mij ieder platform; zie https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-6/redeem
dit is wat er onderaan de pagina staat:
Activate code here and follow the instruction to play on the selected platform.
You can play Battlefield's Beta on:
PlayStation 5
Xbox Series X|S
PC
Steam
Epic Games Store
EA app
[ Voor 16% gewijzigd door gratis_vodka op 02-08-2025 08:43 ]
Ik heb ook een code gekocht, 1,97 betaald. Er staat echter wel: in order to play this you will need the base game…
We zien het wel
We zien het wel
RobinNL in "[Multi] Battlefield 6 / LABS"Cardwizard schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 09:03:
Ik heb ook een code gekocht, 1,97 betaald. Er staat echter wel: in order to play this you will need the base game…
We zien het wel
Vannacht een email gekregen dat ik toegang heb tot de vroege toegang. Ik ga de 9e op vakantie dus kan dan mooi nog even 2 dagen testen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik kon geen Tweakers BF6 discord server vinden in dit topic, ik ga dit spel zeker beta spelen.. Lijkt me leuk om een squad met Tweakers te joinen tijdens beta..
Kan het niet gewoon eerst via de Discord van Tweakers zelf? Ik ga het vooral met vrienden spelen, maar misschien doe ik soms wel meeJovas schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 09:37:
Ik kon geen Tweakers BF6 discord server vinden in dit topic, ik ga dit spel zeker beta spelen.. Lijkt me leuk om een squad met Tweakers te joinen tijdens beta..
Heb eens gekeken. En deze kost bij mij 0.70 cent. 😄Superman schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 05:58:
Tot eind augustus op vakantie, phantom edition wel ff gepreordered. Hopelijk in september ook nog een test, wil wel ff zien of alles soepel loopt. Anders pas bij release, maar komt vast goed. Systeemeisen vallen mij mee. Fijne zomer en tot in oktober ingame ;-)!
Ik heb een uitnodiging gekregen voor de early acces bèta. Had niet anders verwacht voor een bf veteraan met meer dan 1000+ uren opgeteld in verschillende battlefield games. Heb er echt veel zin in. Na de bèta ga ik m hoogstwaarschijnlijk ook pre orderen.
Je had je zeker aangemeld voor Labs? Iedereen die dat had gedaan krijgt toegang tot de early access van de beta. Ze kijken niet naar je aantal uur hoor.FireBladeX schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 10:33:
Ik heb een uitnodiging gekregen voor de early acces bèta. Had niet anders verwacht voor een bf veteraan met meer dan 1000+ uren opgeteld in verschillende battlefield games. Heb er echt veel zin in. Na de bèta ga ik m hoogstwaarschijnlijk ook pre orderen.
Mijn aanmelding voor labs tijd terug is schijnbaar wel goed gegaan. Mailtje van EA dat ik ook 2 dagen eerder mag.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Voor de mensen die nog niet zijn verzekerd van de early access: Je kan vandaag tussen 10:00 en 16:00u een Twitch stream kijken om in aanmerking te komen voor een beta key!
/f/image/10lM2op393s7YMFrVsqsFpga.png?f=fotoalbum_large)
gekke vraag ik heb nooit streams gekeken. hoe werkt dit met ps5?
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Je hebt een Twitch account nodig om de key te kunnen krijgen. Je moet minimaal 60 minuten kijken, daarna krijg je de key. Die moet je hier verzilveren: https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-6/redeemmerlin1201 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 10:58:
gekke vraag ik heb nooit streams gekeken. hoe werkt dit met ps5?
Zorg er wel eerst voor dat je PSN account account is gekoppeld aan je EA account. Dit kan je doen door in te loggen op de website van EA -> gekoppelde accounts.
top. gelukt. welke stream moet je bekijken o0f maakt het niet uit als het maar bf6 is?RobinNL schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:01:
[...]
Je hebt een Twitch account nodig om de key te kunnen krijgen. Je moet minimaal 60 minuten kijken, daarna krijg je de key. Die moet je hier verzilveren: https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-6/redeem
Zorg er wel eerst voor dat je PSN account account is gekoppeld aan je EA account. Dit kan je doen door in te loggen op de website van EA -> gekoppelde accounts.
Oh nice ga straks ook een uur kijken bij scump of timtthetatman
Heb inmiddels wel uitnodiging. Heb je in de juiste mailbox gekeken?Trisjin schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 10:52:
Ik had me ook succesvol aangemeld voor labs maar heb (nog) geen uitnodiging.
Enige jammere is dat ik nu via steam moet spelen terwijl ik qua BF liever via de EA app speel. 1st world problems. Misschien gooi ik nog wel zo'n stream open en laat die in een hoekje een uur lopen.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hier een uitnodiging van EA Labs gekregen, ik kan 4 augustus 2025 de game preloaden en dan twee dagen later spelen. Is dat hetzelfde als je krijgt voor de Twitch stream?
Ninja edit: Lijkt inderdaad hetzelfde.
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 02-08-2025 11:18 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
https://www.twitch.tv/drops/campaignsmerlin1201 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:06:
[...]
top. gelukt. welke stream moet je bekijken o0f maakt het niet uit als het maar bf6 is?
Klik op de link in de tekst 'Bekijk 60 minuten van een deelnemend kanaal als de streamer live is en in de categorie Battlefield 6 streamt'. Je ziet bij een stream in de chat of je drops krijgt.
Is gelukt. Zit op 16 procent zegt twitch
Ik zit deze nu te kijken. Ik ben echt hyped haha
Zit nu aan 65 procent ongeveer. Bijna in orde. En wat moet je dan doen? Is misschien al gevraagd. Sorry hiervoor...RobinNL schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:22:
[...]
Ik zit deze nu te kijken. Ik ben echt hyped hahaIk ga waarschijnlijk voor de Phantom Edition. Tegen de tijd dat ik 'm bestel heb ik mogelijk 40-50 euro aan Steam gift cards liggen.
Beetje scrollen naar boven (of vorige pagina bekijken)Wolverine9000 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:29:
[...]
Zit nu aan 65 procent ongeveer. Bijna in orde. En wat moet je dan doen? Is misschien al gevraagd. Sorry hiervoor...
RobinNL in "[Multi] Battlefield 6 / LABS"
[ Voor 7% gewijzigd door RobinNL op 02-08-2025 12:35 ]
nou beta key binnen, redeem, en toen niks meer ;-). komt er dan een mailtje of wat?
Vanaf de 4e kan je pre-loaden. Geen idee of je een mail krijgt. Battlefield Labs spelers (aangemeld om te kunnen testen) kregen deze wel. Als je enkel een code hebt, krijg je mogelijk geen mail. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.merlin1201 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:37:
nou beta key binnen, redeem, en toen niks meer ;-). komt er dan een mailtje of wat?
Ok nou we wachten af
Heb het ondertussen gevonden. Thx voor alle hulpRobinNL schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:35:
[...]
Beetje scrollen naar boven (of vorige pagina bekijken)
Is de phantom editie enkel digitaal? Ik zie nog weinig meerwaarde maar ben zo hyped haha
Ooit lang geleden had ik zo’n recorder gekocht voor de playstation (4?) en welliswaar 1 filmpje gemaakt. Eentje die ik nu weer even opgerakeld heb en helemaal zin krijg om BF te spelen!
Ooit lang geleden had ik zo’n recorder gekocht voor de playstation (4?) en welliswaar 1 filmpje gemaakt. Eentje die ik nu weer even opgerakeld heb en helemaal zin krijg om BF te spelen!
Iemand nog een early access code voor de beta over toevallig?
Zie mijn laatste postMeerbeter schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:36:
Iemand nog een early access code voor de beta over toevallig?
Twitch aanzetten werkt vandaag niet meer toch? was alleen gisteren dacht ik te lezen.RobinNL schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:40:
[...]
Of gewoon Twitch aanzetten
Klik op de linkcrimby schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:47:
[...]
Twitch aanzetten werkt vandaag niet meer toch? was alleen gisteren dacht ik te lezen.
Deze heb ik deze morgen ook gekregen via twitchcrimby schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:17:
[...]
My bad, was te lui en heb zelf al toegang.. leuk dat ze nog een optie geven!
Volledig onbekend met Twitch. Mocht iemand nog een code over hebben haha...
Je kan gewoon op 9 augustus aan de slag als je geen code hebt he.Y.Zigrin schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:44:
Volledig onbekend met Twitch. Mocht iemand nog een code over hebben haha...
Ik zag het ja, maar vrijdagavond geen zoon en vrouw thuis dus early acces kwam goed uit:).RobinNL schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 15:54:
[...]
Je kan gewoon op 9 augustus aan de slag als je geen code hebt he.
@Y.Zigrin Twitch even uurtje aanzetten op de juiste stream en klaar
Die streams zijn inmiddels over, toch?Cardwizard schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:09:
@Y.Zigrin Twitch even uurtje aanzetten op de juiste stream en klaar
Yes, tot 16:00u kon je nog een key krijgen.
Vanmiddag ook nog Twitch aangezet en net nog een code ontvangen.Jumpman schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:17:
Hier een uitnodiging van EA Labs gekregen, ik kan 4 augustus 2025 de game preloaden en dan twee dagen later spelen. Is dat hetzelfde als je krijgt voor de Twitch stream?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij mij niet gelukt, de drop zag ik wel staan als campagne maar deze startte niet.. Mocht iemand een code “over” hebben dan houd ik mij aanbevolen ☺️
- Ik ben inmiddels voorzien, thanks tweakers!
[ Voor 13% gewijzigd door Meerbeter op 03-08-2025 08:39 . Reden: Ik ben voorzien. ]
Mss doen ze nog een drop vandaag. Voor de mensen die het gemist hebbenMeerbeter schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 08:28:
Bij mij niet gelukt, de drop zag ik wel staan als campagne maar deze startte niet.. Mocht iemand een code “over” hebben dan houd ik mij aanbevolen ☺️
Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers