AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Goeie! Ik heb ook nog een hoop vrije dagen voor dit jaar. 10 van 25 gebruikt voor vakantie in septembercrimby schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:29:
[...]
Ik ga in ieder geval 10 oktober vrij nemen voor een week!
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Dankzij ouderschapsverlof heb ik nog 40 dagen die nog niet gepland zijn naast alle vakanties. Daar gaat een deel van goed besteed worden aan papa zelf hahaRobinNL schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:30:
[...]
Goeie! Ik heb ook nog een hoop vrije dagen voor dit jaar. 10 van 25 gebruikt voor vakantie in september
Heb met de aanstaande vakantie al 5,5 week vakantie dit jaar.RobinNL schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:30:
[...]
Goeie! Ik heb ook nog een hoop vrije dagen voor dit jaar. 10 van 25 gebruikt voor vakantie in september
Januari 1 week, juni 1 week en september 3,5 week.
Nog 3,5 dag over..
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 31-07-2025 21:34 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://www.eurogamer.net...-bold-risky-new-direction
Was enkel PC volgens mij.D-Ed schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:33:
Zijn ook al gameplaybeelden van Series X en PS5?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 31-07-2025 21:37 ]
Staat ook op het officiële Twitter account van Battlefield, dus klopt gewoonfalcon123 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:37:
BF6 Launch maps (van BF discord BF6 beta info)
[Afbeelding]
PORTAL
Redraw the lines of battle. Battlefield Portal is a massive sandbox where creators and players can push Battlefield to the limit. Take unprecedented control of your environment by moving, scaling, and duplicating objects. Create a completely unique game mode using NPC scripting and a customizable UI. Your creation can even rise the ranks to become an official Battlefield mode. Show ‘em what you’re made of.
Het was niet geplaatst, maar het werd vanavond wel getoond met stukjes gameplay. Ik denk dat we iets als met GTA Online kunnen verwachten, maar dan a la Battlefield.Marc3l schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:49:
Weet niet of dit al gepost was maar anders bij deze.
[...]
Edit: Je maakt dus kans en dus niet gegarandeerd op uitnodiging voor de early access.
[ Voor 16% gewijzigd door Lashrom op 31-07-2025 21:54 ]
Maar het zou zo tof zijn om lekker met z'n tweetjes op de bank naast elkaar te kunnen spelen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Twitch lijkt een beetje problemen te hebben hiermee op dit moment. Zou dat door BF6 komen?Lashrom schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:52:
Zojuist 60 min gekeken naar een stream op Twitch, maar ik zie de early acces code niet staan in de drops & rewards inventory pagina. Kan het zijn dat je gemaild wordt om kans te maken op de early access of is het regio gebonden?
Edit: Je maakt dus kans en dus niet gegarandeerd op uitnodiging voor de early access.
Daarom heb ik twee xboxen naast elkaar staan in mijn caveG_Dragon schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:52:
Het is jammer dat de multiplayer niet in split-screen te spelen is, want anders was het een mooie vervanger van CoD. Dat wij ook sinds de laatste niet meer samen spelen vanwege al die achterlijke skins.
Maar het zou zo tof zijn om lekker met z'n tweetjes op de bank naast elkaar te kunnen spelen
Ja dat word te gek haha, dan moet je ook twee televisies naast elkaar hangenmobygo76 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:57:
[...]
Daarom heb ik twee xboxen naast elkaar staan in mijn cave.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
2x 77 inch ofzo, niet verkeerd toch?G_Dragon schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:01:
[...]
Ja dat word te gek haha, dan moet je ook twee televisies naast elkaar hangen
Gelukkig lijken ze ook weer grotendeels terug te keren naar het oude kleurenpalet zoals in BF3/BF4, en ik heb geen debiele skins gezien!
Vaak bu'j te bang!
Haha nee dat staat totaal niet in de woonkamer! Vind een Oled van 55inch prima
Ik zag de code in de notificatie area van twitch pagina boven aan (envelop/mailbox icon) maar mogelijk heeft het een vertraging, maar mijn code zojuist redeemed.Lashrom schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:52:
Zojuist 60 min gekeken naar een stream op Twitch, maar ik zie de early acces code niet staan in de drops & rewards inventory pagina. Kan het zijn dat je gemaild wordt om kans te maken op de early access of is het regio gebonden?
https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-6/redeem
:strip_exif()/f/image/xvBatTbrpMjda11Wb0MAw9Nm.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 31-07-2025 22:11 ]
Dat is wel jammer dat het nergens duidelijk gezegd word. Er staat watch 60 minute a content creatorLashrom schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:52:
Als het goed is krijgt iedereen gewoon een code na het kijken van 60 minuten. Ik heb alleen het idee dat Twitch niet echt lekker werkt. Ik zie de beta key drops wel staan, maar ik zie zelf nergens een progress ofzo.Chelseamarre123 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:10:
[...]
Dat is wel jammer dat het nergens duidelijk gezegd word. Er staat watch 60 minute a content creator
Edit: EA website heeft het ook moeilijk om de code te redeem.

[ Voor 23% gewijzigd door Buizerd__NL op 31-07-2025 22:17 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik heb 'm zelf niet nodig, ik heb al Early AccessBuizerd__NL schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:17:
Je moet geduldig zijn, uit eindelijk krijg je gewoon je code in je inventory, en dan kun je hem redeem op EA website.
PSN: xMaurice93
Klik op je profiel icon rechtsboven op twitch pagina en als progress nog gaande is, dan zou je daar onder drops & rewards voortgang % moeten zien.RobinNL schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:15:
[...]
Als het goed is krijgt iedereen gewoon een code na het kijken van 60 minuten. Ik heb alleen het idee dat Twitch niet echt lekker werkt. Ik zie de beta key drops wel staan, maar ik zie zelf nergens een progress ofzo.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Correct, drops zijn een Twitch ding.RawChild schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:25:
Ik zit naar Jackfrags op YouTube te kijken, maar daar komen geen drops zeker? Enkel Twitch?
Klopt, maar dan moet je echt snel zijn.Buizerd__NL schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:26:
Ik hoorde Westie zeggen dat bij Youtube random codes in het beeld komen te staan.
Op Twitch is het een kwestie van een uurtje of wat kijken voor een code, ik heb er iig eentje. Volgende week donderdag lekker aan de slag.
Desnoods stream op de achtergrond zetten op 160p met laag volume als je de drop wil maar geen zin hebt om te kijken.
[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 31-07-2025 22:29 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Bij labs krijg je volgens mij geen code, gewoon opstarten en je zit er in.crimby schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:30:
Hebben mensen met bf labs al een code? Ik ben in de veronderstelling wel aangemeld te zijn maar zie niks of heb niks.
Dat is wat ik op internet zag. Heb zelf geen labs, wilde gisteren registreren maar dat ging niet meer.
[ Voor 14% gewijzigd door Lekker Ventje op 31-07-2025 22:32 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ziet er veelbelovend uit en zal zeker aan de beta meedoen. Als we crossplay tussen console/pc niet uit kunnen zetten dan laat ik hem schieten. Laat PS5 en Xbox series gewoon lekker onderling en samen Battle’n en pc gamers ook onderling. Een man mag dromen
Dat is flink vlotter dan de 3060Ti welke aangeraden wordt:Rivanov schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:35:
PC’s die de content creators hebben gebruikt bevatten een RTX 5070, aldus JackFrags. Hij is ook zwaar onder de indruk van de graphics en lightings.
/f/image/cEsOwtZOxZqPEMysuGcUupGx.webp?f=fotoalbum_large)
Het valt mij in ieder geval reuze mee.
Ik wist overigens dat de beta (en launch) van 2042 qua performance echt matig was, maar even ter illustratie vroegen ze 4 jaar geleden om nauwelijks tragere hardware:
:strip_exif()/f/image/ZCFrlAjitOWhjQ6byFAlr9Yf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 31-07-2025 23:06 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als het redeem-systeem, een shitty website, een simpele P2P request niet aankan dan houd ik mijn hart vast voor de servers op dag 1.
Nog een miljoen slagen achter de hand houden natuurlijk, maar dit ziet er zó veel beter uit dan verwacht. Toch de Vince Zampella magie mogelijk.
De specs zien er ook meer dan redelijk uit, gruwelijk veel zin in de beta nu!
Daar had ik nog niet eens aan gedacht maar ik hoop met je mee. Console spelers in aparte lobby’s.D-Ed schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:43:
Na iets meer dan een uur op Twitch meekijken geloof ik het ook wel. Ziet er top uit maar wennen kan ik niet aan pc gameplay dus hopelijk snel console beelden.
Ziet er veelbelovend uit en zal zeker aan de beta meedoen. Als we crossplay tussen console/pc niet uit kunnen zetten dan laat ik hem schieten. Laat PS5 en Xbox series gewoon lekker onderling en samen Battle’n en pc gamers ook onderling. Een man mag dromen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het is hopelijk een pluspunt dat er niet meer voor de XBO en PS4 ontwikkeld is zoals CoD wel doet. Over een week gaan we het zienD-Ed schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:43:
Na iets meer dan een uur op Twitch meekijken geloof ik het ook wel. Ziet er top uit maar wennen kan ik niet aan pc gameplay dus hopelijk snel console beelden.
Ja dat wordt weer een klassiek COD vs Battlefield najaar idd.Lekker Ventje schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:56:
Ik doe morgenmiddag een poging om de code te redeemen. Daar is nu geen doorkomen aan wat voor EA goed nieuws is, er is blijkbaar al voldoende publiciteir geweest. En als BF6 weer een ouderwetse BF ben ik heel benieuwd wat het voor de "buurman" gaat betekenen die een maand later uitkomt.
Al verwacht ik niet dat ze heel veel spelers bij COD gaan wegsnoepen maar we gaan het zien.
Ik zag vanmiddag bij een youtuber die voornamelijk CoD doet een poll van een CoD kanaal voorbij komen waarbij aangegeven werd dat een groot deel meer benieuwd naar BF6 is dan naar BO7 omdat er steeds meer mensen al die rare kostuums beu zijn en het weer meer van hetzelfde wordt.Donstil schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:00:
[...]
Ja dat wordt weer een klassiek COD vs Battlefield najaar idd.
Al verwacht ik niet dat ze heel veel spelers bij COD gaan wegsnoepen maar we gaan het zien.
Ik heb twee monitoren.😎G_Dragon schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:01:
[...]
Ja dat word te gek haha, dan moet je ook twee televisies naast elkaar hangen
Ik moet het allemaal nog maar zien, elk jaar weer veel geluiden en/of berichten dat deze CoD toch echt niets is en ze hem vooral niet gaan spelen, maar als puntje bij paaltje komt zitten ze allemaal weer in de grind.Lekker Ventje schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:03:
[...]
Ik zag vanmiddag bij een youtuber die voornamelijk CoD doet een poll van een CoD kanaal voorbij komen waarbij aangegeven werd dat een groot deel meer benieuwd naar BF6 is dan naar BO7 omdat er steeds meer mensen al die rare kostuums beu zijn en het weer meer van hetzelfde wordt.
Ben ik het zo niet mee eens. Ik vind het juist een zwaktebod als ik, om met een sniper rifle te spelen, per se Recon moet spelen. Ik vind het chill om als Support te spelen en pas mn wapen aan op de omgeving. Wapens locken per klasse voelt voor mij juist ouderwets en nodeloos star. Vind zoals het nu speelt in BF6 heel fijn juist.gratis_vodka schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:34:
Goede preview van Eurogamer, met een kritische noot richting het systeem voor de classes (terecht, ik vind het 'vrij' kiezen van wapens ongeacht de klasse geen goed idee en 1 van de grootste minpunten van 2142) en wat meer toelichting op het destruction systeem
https://www.eurogamer.net...-bold-risky-new-direction
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Yep, zo eentje was ik er ook. Was.Donstil schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:26:
[...]
Ik moet het allemaal nog maar zien, elk jaar weer veel geluiden en/of berichten dat deze CoD toch echt niets is en ze hem vooral niet gaan spelen, maar als puntje bij paaltje komt zitten ze allemaal weer in de grind.
Ik werd alle rare en dubieuze skins en effecten al behoorlijk beu, maar kon daar nog wel enigszins mee leven. Het was immers geen P2W, deels uit te schakelen en voornamelijk voor de kiddo's, en de gunplay was ook bij BO6 eigenlijk best wel lekker.
Toen ik om onverklaarbare redenen gebanned werd en Activision niet wil laten weten waarom, maar ook geen enkele moeite toont om het terug te draaien was ik er wel klaar mee. BO6 was mijn laatste CoD ooit. Ik hoop dan ook van ganser harte dat BF6 het grootste succes ooit wordt in de serie. Niet alleen vanwege bovenstaande, maar omdat ik uiteindelijk de allerbeste herinneringen heb aan (team)play van BF's zoals BF1942, BF3 en BF4.
Er is tijdens aankondigingen van de laatste BF's vaker geroepen dat het de beste ooit zou worden waar er uiteindelijk teleurgesteld werd. Dus ik ben nog wat op m'n hoede, maar de eerste beelden en voortekenen zien er vooralsnog positief uit. Laat de kiddo's zich maar melden in de BO7 lobbies, dan doen de echte mannen dat in de lobbies van BF6
Edit: early access code inmiddels ook binnen via de Twitch Stream. Ben benieuwd
Geen hardware ray tracing vereist zoals Indiana Jones?
Als je minimaal een RTX2060, RX5600 of Arc A380 hebt zit je goed. De RX5600 heeft in ieder geval geen hardwarematige raytracing aan boord volgens mij. De RTX2060 kan het wel, maar dat was een van de eerste kaarten met die ondersteuning dus denderend is het dan nietR.G schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:18:
Als je bf2042 en battlefield v kan spelen kan je deze game ook spelen?
Geen hardware ray tracing vereist zoals Indiana Jones?
Vega64SomerenV schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:52:
[...]
Als je minimaal een RTX2060, RX5600 of Arc A380 hebt zit je goed. De RX5600 heeft in ieder geval geen hardwarematige raytracing aan boord volgens mij. De RTX2060 kan het wel, maar dat was een van de eerste kaarten met die ondersteuning dus denderend is het dan niet
No offense maar da's een 8 jaar oude GPU. Trager ook dan de minimaal benodigde RX5600 (en hij verbruikt twee keer zoveel stroom). Als Battlefield 6 daarmee al wil starten dan zul je waarschijnlijk niet heel blij zijn met de prestaties. Support voor de Vega64 is al min of meer in 2023 gedropt.
Mijn advies: tik een nieuwere gpu op de kop, eventueel tweedehands.
Haha oke maar het speelt bf 2042 en bf v nog goed hoor.SomerenV schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 01:17:
[...]
No offense maar da's een 8 jaar oude GPU. Trager ook dan de minimaal benodigde RX5600 (en hij verbruikt twee keer zoveel stroom). Als Battlefield 6 daarmee al wil starten dan zul je waarschijnlijk niet heel blij zijn met de prestaties. Support voor de Vega64 is al min of meer in 2023 gedropt.
Mijn advies: tik een nieuwere gpu op de kop, eventueel tweedehands.
C4 drones ook confirmed
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Dat speelt echt al sinds het begin der tijden. Ik denk nu al meer dan 10 jaar dus dat is niet realistisch. Al was Battlefield 3 wel echt een game die heel heel veel spelers van Call of Duty kreeg toen die uitkwam. Want dat is ook het moment dat ik ben geswitcht. Daarna heb ik nog maar twee Call of Duty's gespeeld. MW 2019 en MW2 2022. Die waren best leuk om te spelen maar vooral die laatste had een erg slechte menu structuur en was echt bezaait met de vraag naar microtransacties.Donstil schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:26:
[...]
Ik moet het allemaal nog maar zien, elk jaar weer veel geluiden en/of berichten dat deze CoD toch echt niets is en ze hem vooral niet gaan spelen, maar als puntje bij paaltje komt zitten ze allemaal weer in de grind.
Dat vind ik wel. Prima dat er zaken inzitten maar mag ik gewoon een game kopen en niet dood-gegooit worden met de vraag of ik meer geld wil uitgeven. Bedoel een game zoals delta-force prima daarvoor heb ik niet betaald maar als ik een game koop zou het toch fijn zijn als de store in de store blijft
Nickname KasPlantje.
Met Battlefield Labs moest je je uiterlijk eergisteren hebben aangemeld. De Twitch Drop voor de beta key is ook geëindigd (sinds vannacht 01:00u).Wolverine9000 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 04:03:
Ik ga ook de beta testen en als ik deze goed vind. By by cod. Wat ik troiwens al ni meer speel. Kan je later nog kijken op twitch voor een uur voor de early accces? Inschrijven op bf labs is ook te laat zekers? En anders is het vanaf de zaterdag dst ik kan testen en weekendc2 4 dagen de beta. Ziet ervecht vet uit damn. Heeft ook een campaign nice. De battle royal is niet mijn ding algemeen....
Beta rewards
/f/image/qEWocDZWKx4eL4ZxL7tGywCB.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 83% gewijzigd door RobinNL op 01-08-2025 07:50 ]
Hier dan alvast de eerste zorgen.
My major concerns for the Battlefield 6 multiplayer launch as a guy who played on a team that practically won everything in 3 BF titles including a world championship (Sorry, have lots of BF noobs and COD players in my mentions)
— rivaLxfactor - Battlefield 6 (@rivaLxfactor) 31 juli 2025
Gunplay in general lacks a skill gap and ceiling… pic.twitter.com/LLbcci4SDy
Server browser blijkbaar alleen in Portal..#Battlefield6 will have server browser through Portal.
— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) 31 juli 2025
"Battlefield 6 will allow you to browse and create servers through Portal. These options will be easily accessible from the game's main menu." pic.twitter.com/IIBST7O9db

Eerst die beta maar eens proberen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dan is het vanaf volgende week zaterdag. Weet er iemand welk uur deze van start gaat op zaterdagRobinNL schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 07:44:
[...]
Met Battlefield Labs moest je je uiterlijk eergisteren hebben aangemeld. De Twitch Drop voor de beta key is ook geëindigd (sinds vannacht 01:00u).
Beta rewards
[Afbeelding]
https://www.ea.com/games/...nd-load-for-the-open-betaWolverine9000 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:06:
[...]
Dan is het vanaf volgende week zaterdag. Weet er iemand welk uur deze van start gaat op zaterdag
10u in de ochtend voor zowel de start en het einde van alle genoemde data.Early access opens on August 7 at 8:00 UTC (1AM PT)
If you signed up for Battlefield Labs before July 31, you don’t need a code. Just log in with the EA Account you registered with Battlefield Labs.
If you didn’t sign up for Battlefield Labs, you can watch select creators during the reveal streams on July 31 on Twitch to unlock Early Access.
Weekend 1 opens on August 9 at 8:00 UTC (1AM PT) and closes August 11 at 8:00 UTC (1AM PT)
No code needed, available to anyone
Weekend 2 opens on August 14 at 8:00 UTC (1AM PT) and closes August 17 at 8:00 UTC (1AM PT)
No code needed, available to anyone
Ik hoop niet dan BF dit volgt. De consolemarkt is gigantisch en snap best dat ze controllerspelers het op hun gemak willen maken... maar dan hoop ik wel op input-based matchmaking.
En dat is gelijk belangrijker dan de meningen van youtubers/esporters en weet ik veel wat voor "experts" naar buiten brengen.
tsja, de meningen zullen er wel verdeeld over blijven. Ik vind die differentiatie juist wel fijn. Begreep dat ze in de beta playlists met zowel locked als unlocked gaan aanzettenTweakjur schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:44:
[...]
Ben ik het zo niet mee eens. Ik vind het juist een zwaktebod als ik, om met een sniper rifle te spelen, per se Recon moet spelen. Ik vind het chill om als Support te spelen en pas mn wapen aan op de omgeving. Wapens locken per klasse voelt voor mij juist ouderwets en nodeloos star. Vind zoals het nu speelt in BF6 heel fijn juist.
Zelfde voor mij ja.. Ik vind die keuze in specialisatie iets toevoegen aan de immersie ofzo.gratis_vodka schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:58:
[...]
tsja, de meningen zullen er wel verdeeld over blijven. Ik vind die differentiatie juist wel fijn. Begreep dat ze in de beta playlists met zowel locked als unlocked gaan aanzetten
Classes waren eerst eigenlijk helemaal weg natuurlijk bij de vorige battlefield en dat was echt een gemis.
Waar ik dan weer niet mee eens ben is een scheiding in playerbase op zulke keuzes.. dan alles bij elkaar kan het heel uitdunnen
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 01-08-2025 09:19 ]
Nu speel ik zelf met alle liefde juist met loadouts welke niet de 'meta' zijn in games, de meeste anderen doen dat helaas niet als ze die vrijheid hebben. Dus dan sta je direct al een punt achter.
Maar we gaan het zien, eigenlijk de enige angst welke ik heb is dat de vrije wapenkeuze sniper rifles in de hand gaat werken. Als ik elke ronde bij elke stap buiten cover direct door half het vijandige team van verre op de korrel wordt genomen is het voor mij heel snel klaar.
[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 01-08-2025 10:11 ]
En dan hopen dat mensen beter hun class gaan kiezen, zodat ze echt kunnen bijdragen, bijvoorbeeld met reviven, repairen, health/ammo boxes droppen etc.
Dit zijn de typische geluiden voor launch. Wacht maar op de eerste battle/season/whatever pass en dan zul je echt zien waar ze voor staan.RobinNL schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 07:54:
Nu hopen dat ze echt niks raars gaan doen.
[Afbeelding]
Daarvoor ben je helaas al te laat, drops waren enkel tijdens het reveal event beschikbaar.timetje100 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:36:
Vraagje, welke streamer moet ik op twitch een uur kijken om de key te ontvangen? Zijn er er specifieke twitch streamers?
If you didn’t sign up for Battlefield Labs, you can watch select creators during the reveal streams on July 31 on Twitch to unlock Early Access.
[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 01-08-2025 09:40 ]
Ik heb dat wel gedaan maar kreeg toen allemaal vragen lijsten, wel ingevuld maar kon mij telkens weer aanmelden als ik op de aanmeld link klikte. Nu is die link dood aangezien ze een aanmeld stop hebben. Op EA site vind ik er niks over terug.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Je moet een e-mail hebben gehad met: Battlefield Labs | Registration CompleteRawChild schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 09:40:
Waar kan je zien of je je hebt aangemeld voor labs?
Ik heb dat wel gedaan maar kreeg toen allemaal vragen lijsten, wel ingevuld maar kon mij telkens weer aanmelden als ik op de aanmeld link klikte. Nu is die link dood aangezien ze een aanmeld stop hebben. Op EA site vind ik er niks over terug.
De maps die ik tot nu toe voorbij heb zien komen zijn niet echt geschikt om te gaan campen als sniper, zolang het geen grote open vlaktes zijn zal het wel loslopen met het aantal snipers. Ik speel conquest in BF2042 en daar valt het alles mee met de snipers.
Edit: Ah oke want als ik naar de website ga stond er dat registration closed was
[ Voor 51% gewijzigd door Ricmaniac op 01-08-2025 10:21 ]
Het laboratorium, de testomgeving.
Welke map had je dan gewild ? Caspian Border ?Kepro schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:14:
Van alle Battlefield mappen om te re worken kiezen ze Firestorm. Ik heb die hype om die map nooit begrepen.
Echt "hyped" ben ik er niet voor, maar ik ben wel blij met de keuze. Een van m'n favoriete maps.Kepro schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:14:
Van alle Battlefield mappen om te re worken kiezen ze Firestorm. Ik heb die hype om die map nooit begrepen.
Mooie mix van in- en outdoor combat, genoeg verticaliteit om het interessant te houden, lange sightlines voor snipers en voertuigen, maar wel voldoende cover om van A naar B te komen. De map heeft niet al te veel poespas, blinkt in niks uit, maar doet vrijwel alles 'gewoon' goed.
Operation Firestorm was opzich wel een oke map, maar was niet mijn favoriet. Van mij hadden ze Seine Crossing of eventueel Damavand Peak mogen kiezen.internaut schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:22:
[...]
Welke map had je dan gewild ? Caspian Border ?
Iets van BF2 of daarvoor. Mastuur city, zatar wetlands, ghost town, azadi palace.internaut schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:22:
[...]
Welke map had je dan gewild ? Caspian Border ?
Geen idee of er input based matchmaking is maar kwam wel dit bericht tegenyinx84 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 08:17:
Is er al iets bekend over input based matchmaking? Ik las vanmorgen dat Aim Assist voor controllers aanwezig is. Maar ik heb moderne CoD gedropped als Mouse + Keyboard speler omdat controller aim assist zo sterk is dat je in het nadeel bent.
Ik hoop niet dan BF dit volgt. De consolemarkt is gigantisch en snap best dat ze controllerspelers het op hun gemak willen maken... maar dan hoop ik wel op input-based matchmaking.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/A7BbE487B9Z9RevwROk0U8ZE.jpg?f=user_large)
Klopt het nou als je geregistreerd bent op BF labs dat je een code of iets opgestuurd krijgt voor early access naar de open beta? Ik lees allemaal verschillende dingen op Reddit dus t is allemaal een beetje onduidelijk
[ Voor 29% gewijzigd door Tripwire999 op 01-08-2025 10:58 ]
Remz schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:17:
Ik heb gisteren een key ontvangen en toegevoegd aan mijn account. Echter zie ik nog geen Battlefield 6 in mijn library? Heeft iemand die al wel of is het een kwestie van afwachten tot de beta begint en dan downloaden?
https://www.ea.com/games/...nd-load-for-the-open-betaBuizerd__NL schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:18:
Kwestie van wachten, waarschijnlijk kun je 6 aug pre downloaden.
You can pre-load the game as early as August 4 at 15:00 UTC (8AM PT)
We gaan het zien, mijn huidige systeem heeft een AMD Ryzen 5 1600 dus we gaan kijken of de beta draait
[ Voor 6% gewijzigd door GerGio op 01-08-2025 11:22 ]
Nickname KasPlantje.
Vergeet TPM 2 niet!GerGio schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:20:
[...]
[...]
https://www.ea.com/games/...nd-load-for-the-open-beta
You can pre-load the game as early as August 4 at 15:00 UTC (8AM PT)
We gaan het zien, mijn huidige systeem heeft een AMD Ryzen 5 1600 dus we gaan kijken of de beta draait
Niet geschoten is altijd mis!
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers