Angelo NL / Global Cargo VTC
Veel waarschijnlijk, al is dat wel iets wat je inmiddels had kunnen weten. En het was voor 2042 ook al een tijdje verplicht.D4NG3R schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:26:
Ik vraag mij af hoe veel mensen vanavond nog tegen secureboot gezeik aan gaan lopen, want dat was tijdens de beta ook al een feest.![]()
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Genoeg serverruimte in Saudi Arabië.Pykow schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:29:
Er is maar 1 angst.
Dat ze te weinig server capaciteit hebben en de wachtrij zo lang wordt dat je blij moet zijn over 3 dagen te kunnen spelen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
177k was de max voor mij in de beta en dat was maar paar minuten wachten.On_E schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:06:
[...]
Ze gaan een wachtrij instellen zoals bij de bèta, dus reken erop dat je even moet wachten.
Tijd viel mee toen, ook al waren er tienduizenden voor je in de rij, alsnog was je binnen een paar minuten binnen.
Hopelijk nu weer!
dus dat zijn de eerste mensen die al zitten te wachten.
De wachtrij om je aan te melden voor Battlefield Labs duurde langer dan voor het in de rij moeten staan voor de Open BetaPykow schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:27:
Als ik de geruchten moet geloven is de kans zeer aanwezig dat er ongeveer 3 miljoen spelers de game kunnen starten vanaf 17:00u.
Dan hebben we het over de PC, Xbox en PS5 gecombineerd natuurlijk.
EA verzekerde dat het team klaar zit voor het opschalen van de capaciteit...
Ik begrijp nog steeds niet, waarom de game pas zo laat live gaat en niet op gespreide tijden of vanaf vanmorgen 10:00u ofzo.
Tijdens de Closed Beta had iedereen uren last van extreem lange wachtrijen.
Toen ik thuis kwam in de avond, heb ik nooit langer dan 10 minuten gewacht om binnen te komen.
Ik mag hopen dat ze nu niet weer te laag inzetten in server capaciteit om vervolgens pas UREN later te kunnen spelen.
Dit hadden ze allemaal kunnen voorkomen door de game veel eerder uit te brengen en je meer uren te geven.
Daarnaast is het voor EA wel lekker als de servers vol komen te zitten en een lange wachtrij tonen.
Dan hebben ze weer een marketing dat de game "super populair" is en dat je als gamer erbij moet zijn.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
nou ik zeg je dit was een hell!jagermeister schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:27:
[...]
Ja maar was ook zo gefixt. Effe je bios in en weer door.
lol ik had nog mbr.. moest perse gpt voor secure boot en dat vond mijn windows niet leuk..
veel bsod en boot problemen windows kwijt het is opgelost maar wat een gedoe.
Amd heeft nog geen specifieke drivers voor bf6R.G schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:25:
heb je hiervoor een nieuwe gpu ? driver nodig als vereiste en laatste windows updates etc?
ik zit nog op 19045.4780 lol
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik heb mijn meeste games in stream en probeer ze daarom altijd daar te kopen. Uitzondering was EA omdat die launcher er bij steam ook bij zat dus kocht ik ze bij EA. Nu niet nodig dus bij steam gekocht.ThunderNet schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:31:
Zijn er nog voordelen van de game via steam kopen ipv EA play?
NvmThunderNet schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:31:
[ Voor 23% gewijzigd door RobinNL op 10-10-2025 16:33 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik vermoed dat straks de rookpluimen uit het datacenter komen waar EA zijn servers heeft staan als iedereen straks om 17:00 massaal gaat inloggen.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
FPS met controllers spelen eh.. nope
Tot je nog MBR gebruikt en je een oud moederbord hebt dat niet alles even duidelijk maakt, heeft me vanmiddag een half uur gekostjagermeister schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:27:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Net geinstalleerd en ben al aan het spelen op de xbox. Digitale editiePartypooper schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:33:
Kan niet wachten totdat het 17:00 is en ik hopelijk los kan gaan op de Xbox.
Ik vermoed dat straks de rookpluimen uit het datacenter komen waar EA zijn servers heeft staan als iedereen straks om 17:00 massaal gaat inloggen.
Das lachen , jij bent er ook nogjagermeister schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:27:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik heb nog nooit iets in de bios aangepast. De beta en BF2042 kan ik gewoon spelen. Kan het zijn dat dit standaard al goed stond dan?R.G schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:32:
[...]
nou ik zeg je dit was een hell!
lol ik had nog mbr.. moest perse gpt voor secure boot en dat vond mijn windows niet leuk..
veel bsod en boot problemen windows kwijt het is opgelost maar wat een gedoe.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Toen hadden ze geen Secure bootwodkabuikje schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:41:
[...]
Ik heb nog nooit iets in de bios aangepast. De beta en BF2042 kan ik gewoon spelen. Kan het zijn dat dit standaard al goed stond dan?
Ik heb samen met vele veteranen , zijn mappen mooi gespeeld op VNC .. Zo ben ik ook aan Bf2 gekomen hahahahaha.. Zelfs nog een tijdje voor EA gewerkt met hen servers... Dat waren nog eens tijden en ja Jagermeister zijn map.. heerlijk testenSAiN ONeZ schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:40:
Noob, daarvoor maakte hij al zelf maps in BF2, been there, tested dat..
Controller?
Ik heb 5 toetsenborden en 5 muizen gekocht voor het geval dat...
En een keyboard lay-out uitgeprint voor het geval ik toetsen terug moet plaatsen na frustraties/agressie.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Angry German kidAudione0 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:42:
[...]
Controller?
Ik heb 5 toetsenborden en 5 muizen gekocht voor het geval dat...
En een keyboard lay-out uitgeprint voor het geval ik toetsen terug moet plaatsen na frustraties/agressie.
Ja EA moet een deel van de aanschaf inleveren bij Steam en verdient niet alle euros in hun eigen zak.ThunderNet schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:31:
Moeten ze iets harder werken voor hun geld
Win+R en dan tpm.msc intypen, dan zie je of TPM beschikbaar is.wodkabuikje schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:41:
[...]
Ik heb nog nooit iets in de bios aangepast. De beta en BF2042 kan ik gewoon spelen. Kan het zijn dat dit standaard al goed stond dan?
:strip_exif()/f/image/WEzuzuT6gX0f4r69PWXcTzSq.png?f=user_large)
Of in Steam:
:strip_exif()/f/image/E5nWMVfyOSGQkKjMhYf5MrEF.png?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 10-10-2025 16:45 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Genoeg pro's die shooters met controller spelen op PC enkel door de autoaim / recoil assists dus zo gek is het niet meer. Ik ben veel beter in Apex close/medium combat met een controller dan met m+k bijvoorbeeld. Het heeft absoluut niet mijn voorkeur, maar wel benieuwd hoe de assists in BF6 zijn bij release.
Ik was nog wel iets langer bezig, was erg omslachting met mijn bios.Tsurany schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:36:
[...]
Tot je nog MBR gebruikt en je een oud moederbord hebt dat niet alles even duidelijk maakt, heeft me vanmiddag een half uur gekost
Ja we leven nogStronkie schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:38:
[...]
Das lachen , jij bent er ook nogblast from the Battlefield Vietnam Days..
Dat is lang geleden inderdaad. Lachen man!
Game eigenlijk nooit meer maar deze kon ik niet laten liggen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Aim assist of niet, als je niet voor de objectives gaat ben je nog steeds een dikke noobBeakzz schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:44:
[...]
Genoeg pro's die shooters met controller spelen op PC enkel door de autoaim / recoil assists dus zo gek is het niet meer. Ik ben veel beter in Apex close/medium combat met een controller dan met m+k bijvoorbeeld. Het heeft absoluut niet mijn voorkeur, maar wel benieuwd hoe de assists in BF6 zijn bij release.
Ja ik moest MBR naar GPT omzetten, duurde ook nog even voor ik dat had uitgezocht. Maar goed, het werktSn3gG3l schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:44:
[...]
Ik was nog wel iets langer bezig, was erg omslachting met mijn bios.
Same here! BF6 en de hype erom heen, deed me denken aan 1942 en BF2. Nostalgie! (en nu heb ik eindelijk wel een goeie GPU).jagermeister schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:45:
[...]
Ja we leven nog![]()
Dat is lang geleden inderdaad. Lachen man!
Game eigenlijk nooit meer maar deze kon ik niet laten liggen.
...en waarom?
epich indd!!
Voor de mensen die het filmpje niet kennen. Vanaf 2.25min en 4:05min toetsenbord toetsen festijn
Er is ook nog een korte versie voor de mensen die het niet trekken 4 min gezweinnnn te horen..
[ Voor 47% gewijzigd door Audione0 op 10-10-2025 16:54 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Ja dat is een feit, maar dan maakt het dus helemaal niet meer uit waar je mee speelt. Misschien is dan een stuurtje wel leuk als we toch random gaan doenPykow schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:45:
[...]
Aim assist of niet, als je niet voor de objectives gaat ben je nog steeds een dikke noob
Aim assist is klote op de consoles. Als er een groepje bij elkaar staat weet je crosshair niet welke die moet pakken en schiet je niks neer.Pykow schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:45:
[...]
Aim assist of niet, als je niet voor de objectives gaat ben je nog steeds een dikke noob
XBL: MRE Inc
[ Voor 18% gewijzigd door Jeroenvde89 op 10-10-2025 16:50 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
jep 9 minutenJeroenvde89 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:50:
"Je bent te vroeg" zegt m'n Xbox... Geen geduld meer
Huh? Heb jij je regio dan aangepast? Als ik hem probeer op te starten zegt die dat ik te vroeg ben.xminator schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:38:
[...]
Net geinstalleerd en ben al aan het spelen op de xbox. Digitale editie
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Je klok ook.Jeroenvde89 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:50:
"Je bent te vroeg" zegt m'n Xbox... Geen geduld meer
I know. Maar kan mij bij andere spellen herinneren dat ik er ook nog wel eens wat eerder in kwam dan de aangekondigde tijd
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
SAiN ONeZ schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:40:
Noob, daarvoor maakte hij al zelf maps in BF2, been there, tested dat..
Ja haha.. heel wat uurtjes in die maps gestoken toen. Erg vermakelijk.Stronkie schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:42:
[...]
Ik heb samen met vele veteranen , zijn mappen mooi gespeeld op VNC .. Zo ben ik ook aan Bf2 gekomen hahahahaha.. Zelfs nog een tijdje voor EA gewerkt met hen servers... Dat waren nog eens tijden en ja Jagermeister zijn map.. heerlijk testen
Maar goed.. ook geleerd dat goed map design echt wel een vak apart is. Niet aan mij besteed.
Eh nee? Misschien omdat ik het met een key heb gekocht en niet direct digitaal vanuit de store?Partypooper schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:51:
[...]
Huh? Heb jij je regio dan aangepast? Als ik hem probeer op te starten zegt die dat ik te vroeg ben.
Voor de rest allemaal nl account, nl locatie.
Wel echt mooi, eerste paar headshots zitten er al op. Geen wachtrij oid.
[ Voor 9% gewijzigd door xminator op 10-10-2025 16:54 ]
Ik wacht nog op m'n Eneba key, die sturen ze pas op release dus geen idee waar je key vandaan komt maar is wel vreemd (en aangezien je hier alweer zit na tien minuten gamen is het ook vreemd, of de game is rukxminator schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:53:
[...]
Eh nee? Misschien omdat ik het met een key heb gekocht en niet direct digitaal vanuit de store?
Voor de rest allemaal nl account, nl locatie.
Is dat hetzelfde als wat je in je BIOS moet aanzetten voor Valorant?D4NG3R schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:26:
Ik vraag mij af hoe veel mensen vanavond nog tegen secureboot gezeik aan gaan lopen, want dat was tijdens de beta ook al een feest.![]()
Met die editor in die Portal mode word het alleen maar makkelijkerderer, denk mijn beperkt brein dan..jagermeister schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:52:
[...]
[...]
Ja haha.. heel wat uurtjes in die maps gestoken toen. Erg vermakelijk.
Maar goed.. ook geleerd dat goed map design echt wel een vak apart is. Niet aan mij besteed.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Huh, heb letterlijk om 16.00 besteld bij eneba en meteen een key gekregen. Bij kinguin moet je wachten.D-Ed schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:54:
[...]
Ik wacht nog op m'n Eneba key, die sturen ze pas op release dus geen idee waar je key vandaan komt maar is wel vreemd (en aangezien je hier alweer zit na tien minuten gamen is het ook vreemd, of de game is ruk)
Vreemd dus..xminator schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:55:
[...]
Huh, heb letterlijk om 16.00 besteld bij eneba en meteen een key gekregen. Bij kinguin moet je wachten.
Kids wilden buiten voetballen, vanavond ga ik wel weer verder.D-Ed schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:54:
[...]
Ik wacht nog op m'n Eneba key, die sturen ze pas op release dus geen idee waar je key vandaan komt maar is wel vreemd (en aangezien je hier alweer zit na tien minuten gamen is het ook vreemd, of de game is ruk)
Kan niet wachten!
Mijn kid is aan het werk dus ik wil gamen voordat ze terug isxminator schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:56:
[...]
Kids wilden buiten voetballen, vanavond ga ik wel weer verder.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
[ Voor 49% gewijzigd door Toonen1988 op 10-10-2025 17:00 ]
Technisch vast een stuk makkelijker, maar een map bouwen die tof is en goed gebalanceerd is nog niet zo simpel. Bovendien is het heel veel werk als je het een beetje opgevuld wilt hebben met van alles en nog wat.SAiN ONeZ schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:55:
[...]
Met die editor in die Portal mode word het alleen maar makkelijkerderer, denk mijn beperkt brein dan..
haha, daar is de "vlucht"strook voor hèToonen1988 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:59:
Ha, twee minuten voor 5 thuis. Mooi gedaan!
Geen last van, ik knal alle auto's voorbij. Ben op de fiets, woon 10 minuten van mijn werk af. Ik ben vaker sneller met de fiets.
hier idemFireBladeX schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:00:
kan niet opstarten via steam, nog niet gereleased
Gaat wel met 6000~10000 omlaag elke 5 seconden. Nu nog maar 104.400.
[ Voor 60% gewijzigd door The_Worst op 10-10-2025 17:02 ]
steam herstarten, have fun!FireBladeX schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:00:
kan niet opstarten via steam, nog niet gereleased
Fair enough, wrs had je destijds ook wat meer vrije tijd ervoor..jagermeister schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:00:
[...]
Technisch vast een stuk makkelijker, maar een map bouwen die tof is en goed gebalanceerd is nog niet zo simpel. Bovendien is het heel veel werk als je het een beetje opgevuld wilt hebben met van alles en nog wat.
FF steam opnieuw opstarten, dan doetie de update.
Zal snel gaan, hopelijk.The_Worst schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:01:
Huidige positie: 164.400
Veel plezier allemaal!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik had 40.000 maar ben binnen inmiddels.The_Worst schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:01:
Huidige positie: 164.400
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Steam ziet de live niet als je hem al opgestart had, je kan daarna de PC patch installeren.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
unpacking toch? day 1 patch zou al in je 76 gb moeten zittenThomas schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:02:
Begint gelijk met een update. Lekker dan.
Decrypten van de game files.Thomas schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:02:
Begint gelijk met een update. Lekker dan.
Welkom anno 2025, alles online.HWSHHZ schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:04:
Hoezo kom je uberhaupt meteen in een queue bij het opstarten van de game? Stel dat ik gewoon met de sp wilt beginnen kan dat dus niet? 🤦♂️
Je kan inderdaad niet eens SP spelen

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.
Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.
Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.