Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kneusteun schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:14:
[...]

Een server is niet een aggregaat welke je moet aanzwengelen, dat zijn gewoon computers die je toegang geven of niet, dat is een setting en niet een kwestie van aan en uit zetten.

Of dacht je dat als je geen toegang tot iets op het internet hebt dat mensen snel de server hebben uitgezet? :?
Hoe denk je dat die servers er komen dan? Die moet je configureren en klaarzetten, dat doe je van te voren om goed voorbereid te zijn. Ze ontstaan niet uit het niets ineens hè.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GerGio schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:09:
[...]

Dat wordt een beetje lastig in mijn computer
Ja hier ook, armoe.
Maar ik gun ze het verzetje!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:59

T.E

Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 07:58:
Je zal maar Disks moeten wisselen als je een andere game wilt spelen. Nou dan wacht ik met liefde tot 17:00 :+
Nou wat een ramp. Ik ben nog altijd voor disk versies. Stuk goedkoper en doorverkopen als je er klaar mee bent of als het niks is. Of je koopt een game na 2 weken voor paar tientjes op marktplaats.
80 euro voor een digitale game waar je aan vast zit nooit niet. Iedereen klaagt dat alles duur is...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
T.E schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:17:
[...]

Nou wat een ramp. Ik ben nog altijd voor disk versies. Stuk goedkoper en doorverkopen als je er klaar mee bent of als het niks is. Of je koopt een game na 2 weken voor paar tientjes op marktplaats.
80 euro voor een digitale game waar je aan vast zit nooit niet. Iedereen klaagt dat alles duur is...
Ach dat is een prijsje die ik graag betaal voor wat gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:33
Zoveel verschillende games speel ik niet, dus ik ben ook nog pro disc versie. En nu ook weer een mazzeltje met Battlefield 6, de disc versie van €55,00 doet het al sinds gisteravond, terwijl de digitale versie van €79,99 nog niets doet tot 17:00.

Ik zou zelfs mijn disc versie om 17:00 uur kunnen verkopen voor €55,00 en digitaal verder gaan. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 10-10-2025 08:29 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:45
Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:16:
[...]

Hoe denk je dat die servers er komen dan? Die moet je configureren en klaarzetten, dat doe je van te voren om goed voorbereid te zijn. Ze ontstaan niet uit het niets ineens hè.
Het is niet zo moeilijk.... die dingen draaien al een tijdje, kon anders niet early acces spelen he ;)

Maar als eigenaar van een server kan je dus instellen wie er toegang heeft en wie niet.... ;)
Dus grote kans dat er om 5 uur een "public" server opengesteld wordt en dan kan iedereen erin.

Jij deed net alsof er mensen dag en nacht druk waren om een server te bouwen en niet gingen wachten met aanzetten 8)7 Die server is waarschijnlijk niet van EA, maar van Amazon of MS etc. en daar huurt EA een lading van, en als het nodig is dan komen er wat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Nu online
Benieuwd of BF6 vanavond kan herhalen wat Hollow Knight: Silksong laatst gelukt is, dat steam er ff uit ligt lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:58
De portal web editor en SDK zijn al beschikbaar. Mocht je thuis aan het wachten zijn ;)
https://portal.battlefield.com/bf6/

Zometeen even spelen met de engine. Ik ben benieuwd of je een beetje een Karkand of Gulf of Oman achtige map zou kunnen maken met de assets van Cairo en New Sobek City. Ik zag dat mensen al een meat grinder hebben gemaakt op de Brooklyn Bridge en een 32V32 Shipment remake.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 07:58:
Je zal maar Disks moeten wisselen als je een andere game wilt spelen. Nou dan wacht ik met liefde tot 17:00 :+
En nog vervelender: de herrie die de disc maakt als je speelt, alleen daarom neem ik alle games al digitaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 07:19
Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:17:
[...]

Ja hier ook, armoe.
Maar ik gun ze het verzetje!
Misschien bouw ik een nieuw systeem dit jaar maar er staat echt een hele hoop dingen boven een diskplayer

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:37:
[...]

En nog vervelender: de herrie die de disc maakt als je speelt, alleen daarom neem ik alle games al digitaal.
Ooh ja idd, dat doen ze ook idd.
Nee mij ook niet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kneusteun schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:28:
[...]

Het is niet zo moeilijk.... die dingen draaien al een tijdje, kon anders niet early acces spelen he ;)

Maar als eigenaar van een server kan je dus instellen wie er toegang heeft en wie niet.... ;)
Dus grote kans dat er om 5 uur een "public" server opengesteld wordt en dan kan iedereen erin.

Jij deed net alsof er mensen dag en nacht druk waren om een server te bouwen en niet gingen wachten met aanzetten 8)7 Die server is waarschijnlijk niet van EA, maar van Amazon of MS etc. en daar huurt EA een lading van, en als het nodig is dan komen er wat bij.
Ja maar daar komt dus wel configuratie bij kijken, cloning, testing buiten de bèta’s om. Etc.

Daarom zeg ik, nog al logisch dat ze al aanstaan en dat niet om 17:00 gaan doen, vandaar dat er al gespeeld kan worden.

Ik ben helemaal azure gecertificeerd en heb dusdanig veel projecten gedraaid om te weten dat het zo niet werkt, daar gaan weken van test trajecten aan vooraf, testen is verre van alleen maar “wat gamers erop laten spelen in een beta weekend”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Dennisdn schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:37:
[...]

Die disc wordt werkelijk één keer aangeroepen om de ‘licentie’ te controleren, verder komt er niets van de disc (veel te traag mechanisme).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:45
Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:47:
[...]

Ja maar daar komt dus wel configuratie bij kijken, cloning, testing buiten de bèta’s om. Etc.

Daarom zeg ik, nog al logisch dat ze al aanstaan en dat niet om 17:00 gaan doen, vandaar dat er al gespeeld kan worden.

Ik ben helemaal azure gecertificeerd en heb dusdanig veel projecten gedraaid om te weten dat het zo niet werkt, daar gaan weken van test trajecten aan vooraf, testen is verre van alleen maar “wat gamers erop laten spelen in een beta weekend”
Je reactie deed anders vermoeden.
Iemand zei "dat de servers pas om 17:00 open gingen" en je reageerde alsof hij zei dat ze de servers nog aan het bouwen waren.
"open" is dat anders dan "aan gaan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Nu online
Jumpman schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:58:
[...]

Die disc wordt werkelijk één keer aangeroepen om de ‘licentie’ te controleren, verder komt er niets van de disc (veel te traag mechanisme).
Dus de disk wordt op de ps5 geinstalleerd/ uitgepakt? apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09:44
TheRicolaa10 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:01:
[...]

Ik ga de game morgen bij een cd key store halen, scheelt toch weer 15 euro ten opzichte van direct bij EA kopen.
Ik was altijd in de veronderstelling dat die websites keys opkopen bij sales en dan doorverkopen net boven die prijs. Lijkt me sterk dat dit vandaag al mogelijk is. Waar kijk jij dat je het vandaag al 15 euro goedkoper verwacht voor een digitale PC key?

Indien niet toegestaan, welke websites moet ik absoluut vermijden voor het kopen van digitale games tegen gereduceerd tarief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Jumpman schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:58:
[...]

Ah dat is dan wel beter geworden, voorheen stond ie dan de hele dag te blazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:07
BartStaal98 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:01:
[...]
Waar kijk jij dat je het vandaag al 15 euro goedkoper verwacht voor een digitale PC key?
Ik keek bij Loaded.com (voorheen cdkeys.com), deze biedt de game (wel Steam) voor 55 euro aan. Het lukt mij echter nog niet om de game te kopen, dus hopelijk lukt dat vanavond.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kneusteun schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:59:
[...]

Je reactie deed anders vermoeden.
Iemand zei "dat de servers pas om 17:00 open gingen" en je reageerde alsof hij zei dat ze de servers nog aan het bouwen waren.
"open" is dat anders dan "aan gaan".
Ja jezus, spreekwoordelijk natuurlijk.
Ik snap toch zelf ook wel dat ze niet met een touw servers aan het aan slingeren zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:05

RawChild

PSN: Rawchild

Happy launch day iedereen!
Ik ben zo dom geweest om digitaal te pre orderen en nu voor straf tot 17:00moet wachten 😝
Nahja. Moet ook nog paar uurtjes werk doen en mijn kinderen zijn thuis wegens studiedag. Dus kan ik die ook nog even van alle gemakken voorzien.
Tegen 5 uur pizza in de oven. Speciaal biertje open. Vrienden hopelijk ook akkoord van de vrouw 🤣 en dan ouderwets knallen.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:01:
[...]

Ah dat is dan wel beter geworden, voorheen stond ie dan de hele dag te blazen.
Nah hele dag misschien niet maar een PlayStation met disc is zeker luidruchtiger dan zonder.

Want disc spint ook bij booten, elke keer als je de licentie gecontroleerd wordt, soms tijdens het spelen. Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RawChild schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:08:
Happy launch day iedereen!
Ik ben zo dom geweest om digitaal te pre orderen en nu voor straf tot 17:00moet wachten 😝
Nahja. Moet ook nog paar uurtjes werk doen en mijn kinderen zijn thuis wegens studiedag. Dus kan ik die ook nog even van alle gemakken voorzien.
Tegen 5 uur pizza in de oven. Speciaal biertje open. Vrienden hopelijk ook akkoord van de vrouw 🤣 en dan ouderwets knallen.
Zo dat heeft die school goed bedacht, gamers in het bestuur zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-024
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:00
Jumpman schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 08:26:
Zoveel verschillende games speel ik niet, dus ik ben ook nog pro disc versie. En nu ook weer een mazzeltje met Battlefield 6, de disc versie van €55,00 doet het al sinds gisteravond, terwijl de digitale versie van €79,99 nog niets doet tot 17:00.

Ik zou zelfs mijn disc versie om 17:00 uur kunnen verkopen voor €55,00 en digitaal verder gaan. :)
Waar was die dan €55,00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:05:
[...]

Ik keek bij Loaded.com (voorheen cdkeys.com), deze biedt de game (wel Steam) voor 55 euro aan. Het lukt mij echter nog niet om de game te kopen, dus hopelijk lukt dat vanavond.
Ik zal het ook in de gaten houden. Steam of EA is mij om het even. Spel blijft hetzelfde :P. Anderzijds zit ik toch nog tot 16:30u op de werkplek dus we gaan het zien. Voor de volle mep kopen kan altijd nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Poll werkt helemaal niet. :)

[ Voor 97% gewijzigd door Jumpman op 10-10-2025 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:43
Ik kan het hier in het topic niet terug vinden, maar misschien weet iemand het volgende:
Als ik een EA Play abonnement heb (die van 5 á 6 euro) kan ik dan net als bij FC26, Battlefield 6 10 uur Trial spelen? Of is dat bij deze game niet van toepassing?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartStaal98
jordyyyys schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:14:
Ik kan het hier in het topic niet terug vinden, maar misschien weet iemand het volgende:
Als ik een EA Play abonnement heb (die van 5 á 6 euro) kan ik dan net als bij FC26, Battlefield 6 10 uur Trial spelen? Of is dat bij deze game niet van toepassing?
Als ik de website van EA zie lijkt dat te impliceren dat je Ea Play Pro nodig hebt (de dure variant) om vandaag toegang tot BF6 te krijgen: https://www.ea.com/games/.../ea-play?isLocalized=true

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Met deze schaalverdeling kan ik als 40 jarige op 2 groepen stemmen zie ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 17:48

CerandoX.nl

Vides

Sorry, maar een launch om 17:00, puur om te wachten op de US, vind ik echt ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
T-024 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:10:
[...]

Waar was die dan €55,00?
Nu zelfs voor de Sony PlayStation 5 €51,99: https://nl.pepper.com/aan...ystation-pre-order-372705. Maar die heb je vandaag niet meer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
T-024 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:10:
[...]

Waar was die dan €55,00?
Ik heb €77,- betaald ($89) via de Amerikaanse Playstation store voor de Phantom editie. Dus er zijn ook digitaal wel deals te vinden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 12:06
Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Ik heb ook gestemd maar die wordt niet geregistreerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:24:
[...]

Ik heb ook gestemd maar die wordt niet geregistreerd :?
Klopt de weergave van het “plaatje” is al heel lang stuk op tweakers. Je kunt het wel op de poll site zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 10-10-2025 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:03
CerandoX.nl schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:18:
Helemaal mee eens. Kan zelfs momenteel de SP versie nog niet spelen. Straks maar weer even proberen.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:54

The_Worst

Unox

Niet verwacht dat ik als 37-jarige in de grootste groep val (voor nu dan).

Im verband met caching door Tweakers wordt de afbeelding niet bijgewerkt: actuele resultaten.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Ik was nog aan het editen, maar de hele poll werkte niet volgens mij. Dus verwijderd. Maar nu zie ik dat het al tijden zo is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het vandaag mooi weer, grijs, regenachtig, beetje frisjes. Perfecte gamers weer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is crossplay tussen consoles ook mogelijk zonder pc in de mix? Aangezien ik als een kleine Asterix & Obelix nog steeds dapper op het Xbox platform speel ( *O* ) maar niet zit te wachten op M/K spelers join ik met liefde en plezier het PlayStation army vanaf vanavond d:)b

Voor de mensen die al eerder aan de slag gaan, have fun!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Overigens als je nog tijd over hebt tot 17:00 uur kan je Battlefield 6 voor de PC voor €35,02 kopen: https://www.mydealz.de/de...ition-vpn-ukraine-2643589. De Battlefield 6 Phatom Edition is €49,65 op deze manier.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 10-10-2025 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
D-Ed schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:32:
Is crossplay tussen consoles ook mogelijk zonder pc in de mix? Aangezien ik als een kleine Asterix & Obelix nog steeds dapper op het Xbox platform speel ( *O* ) maar niet zit te wachten op M/K spelers join ik met liefde en plezier het PlayStation army vanaf vanavond d:)b

Voor de mensen die al eerder aan de slag gaan, have fun!
De console versie heeft in Battlefield 6 ook muis en toetsenbord ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:30:
[...]

Ik was nog aan het editen, maar de hele poll werkte niet volgens mij. Dus verwijderd. Maar nu zie ik dat het al tijden zo is. 8)7
Ja jammer idd, vind het ook altijd wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CerandoX.nl schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:18:
Beter een global release zoals dit imo dan dat het verdeeld over de wereld uit komt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toonen1988 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:31:
Wat is het vandaag mooi weer, grijs, regenachtig, beetje frisjes. Perfecte gamers weer. :9
Hier is het 17 graden met zon, maar elke weer is game weer dus Let’s go!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:06
Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:46:
[...]

Hier is het 17 graden met zon, maar elke weer is game weer dus Let’s go!
Nou ik ben blij dat het om 17:00 pas released, anders zit ik met die klote zon op mn beeldscherm 😂

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rekeewt
  • Nu online
Korkss schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:48:
[...]

Nou ik ben blij dat het om 17:00 pas released, anders zit ik met die klote zon op mn beeldscherm 😂
https://www.hema.nl/wonen...coratie-op-maat/gordijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik weet niet of iedereen Discord gebruikt, ikzelf eigenlijk niet (meer?). Wellicht moet ik het gaan gebruiken maar tot die tijd wil ik eventueel wel een lijstje bijhouden met PSN's/gamertags als je ook geen Discord gebruikt. Mocht je met een aantal onbekende rando's samen willen spelen:

PSN / Xbox / Discord / Steam-spelers

Om het topic niet te vervuilen stuur gerust een DM om je toe te voegen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

sig69 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 04:22:
[...]

Je bent bekend met tijdzones?
Ja duh ben niet dom :9
Maar alsnog is het mogelijk om hem voor elk land gewoon om 00:00 vrij te geven, maar dat willen ze niet meer om de new zeeland truc. En nu moeten sommige landen zoals wij tot eind van de dag wachten als je hem digitaal koopt, de fysieke versie kan je hard lachend al spelen vanaf het moment dat de winkels los zijn. Wat fysiek toch weer aantrekkelijker maakt O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:42:
[...]

De console versie heeft in Battlefield 6 ook muis en toetsenbord ondersteuning.
Ik verwacht dat de meeste mensen gewoon met een casual controller spelen als ze via een console spelen ;) belangrijkste is dat voor mij dat consoles onderling tegen elkaar kunnen spelen en de pc mensen dat ook kunnen. Maar goed, dat is dus nog onbekend als ik het begrijp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

D-Ed schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:59:
[...]

Ik verwacht dat de meeste mensen gewoon met een casual controller spelen als ze via een console spelen ;) belangrijkste is dat voor mij dat consoles onderling tegen elkaar kunnen spelen en de pc mensen dat ook kunnen. Maar goed, dat is dus nog onbekend als ik het begrijp?
Volgens mij las ik ergens dat het alles of niets is, ik zal kijken of ik een bron kan vinden. Console heeft wel prioriteit. Er worden pas pc-spelers toegevoegd op het moment dat er te weinig console-spelers zijn.

Edit, sneller gevonden dan verwacht:
Battlefield 6 Does Not Have a Console-Only Crossplay Mode, EA Clarifies

[ Voor 26% gewijzigd door The_Worst op 10-10-2025 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 22:02

greatgonzo

schit-te-rend!

Jumpman schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:20:
[...]

Nu zelfs voor de Sony PlayStation 5 €51,99: https://nl.pepper.com/aan...ystation-pre-order-372705. Maar die heb je vandaag niet meer binnen.
Dank voor deze tip!
Dit weekend kom ik er toch niet aan toe, volgend weekend een weekendje weg.
Ik kan wel wachten tot 22/10. Wel mooi €15 bespaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Nu online
The_Worst schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:57:
Ik weet niet of iedereen Discord gebruikt, ikzelf eigenlijk niet (meer?). Wellicht moet ik het gaan gebruiken maar tot die tijd wil ik eventueel wel een lijstje bijhouden met PSN's/gamertags als je ook geen Discord gebruikt. Mocht je met een aantal onbekende rando's samen willen spelen:

PSN / Xbox / Steam-spelers

Voor steam: als iemand een (actieve) community heeft, wil ik die wel graag joinen.
Mijn steam ID: hier. Ik speel met maten, maar we zijn allen vaders van jonge kinderen dus kunnen vaak niet tegelijk... Je kent het wel :+ Altijd leuk om met anderen te spelen om die reden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:12

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik zoek eigenlijk ook nog een groepje om samen mee te knallen.
Platform: Steam
Mic: Ja
Steam naam is Onderzeehond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
The_Worst schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:00:
[...]

Volgens mij las ik ergens dat het alles of niets is, ik zal kijken of ik een bron kan vinden. Console heeft wel prioriteit. Er worden pas pc-spelers toegevoegd op het moment dat er te weinig console-spelers zijn.

Top, dank! Ik duik straks ook eens Reddit in om te checken.. m’n KD zal hoe dan ook niet al te positief zijn dus tja. Waar maak ik me zorgen over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:13
Toonen1988 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:11:
[...]

Je hebt dan wel nog toegang tot oudere versies en/of andere games die je dan zou kunnen spelen. Als je het alleen voor 1 spel koopt, kan je het beste het spel inderdaad kopen.

Wist niet dat je ook het geld kunt terug vragen voor EA Play.
Heb 2042 en fc 25 gekregen van ea andere games hebben ze wel verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-10 10:36
Ik twijfel erg tussen dit spel en COD. Ben wel fan van de kleinere maps - welke nu geloof ik ook in Battlefield zitten. Ben over het algemeen niet zo'n fan van tanks en vliegtuigen.

Ga ik mij alsnog vermaken met Battlefield? Zat even in het COD topic te lezen, maar dat leek vooral tegen te vallen.

Heb de beta's van beide games niet gespeeld. Moet vandaag nog even weer een jaar abbo op PS plus kopen.. Kan daarna sowieso wel de demo downloaden van COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:33
Wat verwacht men van het aantal cheaters in BF6? Mijn laatste delen waren 1 en 5, daar kwam ik destijds enorm veel cheaters tegen met een K/D van 120/2 ofzo... Volgens een vriend viel het in 2042 ontzettend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Mime010 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:19:
Ik twijfel erg tussen dit spel en COD. Ben wel fan van de kleinere maps - welke nu geloof ik ook in Battlefield zitten. Ben over het algemeen niet zo'n fan van tanks en vliegtuigen.

Ga ik mij alsnog vermaken met Battlefield? Zat even in het COD topic te lezen, maar dat leek vooral tegen te vallen.

Heb de beta's van beide games niet gespeeld. Moet vandaag nog even weer een jaar abbo op PS plus kopen.. Kan daarna sowieso wel de demo downloaden van COD.
Je hebt gamemodes specifiek met kleine maps of dat een grote map wordt verdeeld in kleine zones die verschuiven door winst of verlies. Je hebt ook modes zonder voertuigen. Voor ieder wat wils maar of een Cod-veteraan hiervan geniet dat weet ik niet. Mijn laatste spel was MW2.
demokert schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:21:
Wat verwacht men van het aantal cheaters in BF6? Mijn laatste delen waren 1 en 5, daar kwam ik destijds enorm veel cheaters tegen met een K/D van 120/2 ofzo... Volgens een vriend viel het in 2042 ontzettend mee?
Er schijnt wel een nieuwe anti-cheat te zijn, Javelin, secure boot wordt vereist dus ze zijn er wel flink mee bezig. Een cheat op kernel niveau lijkt dus al erg lastig te worden.

[ Voor 66% gewijzigd door The_Worst op 10-10-2025 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:38

Oxigeon

En zo is dat!

Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:24:
[...]

Ik heb €77,- betaald ($89) via de Amerikaanse Playstation store voor de Phantom editie. Dus er zijn ook digitaal wel deals te vinden overigens.
Hmm. Heb je dan ook een Amerikaans account? Let op dat je toekomstige dlc dan ook uit Amerika moet bestellen. Dit heeft vaker voor verwarring gezorgt op het forum hier.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11:28
Hallo,
ik zou ook graag in groep spelen, maar heb deze keer BF6 direct bij EA gekocht.
Ik heb wel een Steam-rekening, en als we elkaar daar toevoegen, denk ik dat we elkaar vinden kunnen in BF6?

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:06
Helaas.. moest die ultimate edition hebben uiteraard, geld is op.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11-10 12:47

Mijn vrienden en ik hadden de open beta gespeeld en na een paar potjes hadden we het alweer verwijderd. Wij zijn COD moe geworden en het is jaar in jaar uit gewoon niet innovatief genoeg. Het klinkt gek om te zeggen, maar ik heb zelfs meer plezier met de campaigns de laatste jaren dan multiplayer.

BF 2042 vond ik een zware tegenvaller, maar na BF6 beta te hebben gespeeld voelt het weer vertrouwd aan. Wordt vanavond knallen met maatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:13
Korkss schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:24:
[...]

Wil ook die edition hebben waar is goedkoop tekrijgen? Alles is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:05

RawChild

PSN: Rawchild

Welke demo? Cod heeft sbmm verwijderd voor bo7. Dat maakt het voor velen interessanter.

Ik speel ook beide. En cod spelers kunnen prima deze bf spelen. Zitten redelijk wat kleineren Maps in. Saints Quarder, die niet in de beta zat, is echt prachtig. Sowieso veel mooier dan het futuristische cod. Daarnaast kan je kiezen om gamemodes zonder tanks en dergelijke te spelen. Dus ja, je zal je ongetwijfeld wel vermaken

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 09:13
Maulet schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:23:
Hallo,
ik zou ook graag in groep spelen, maar heb deze keer BF6 direct bij EA gekocht.
Ik heb wel een Steam-rekening, en als we elkaar daar toevoegen, denk ik dat we elkaar vinden kunnen in BF6?
Goede vraag, ik heb het juist andersom, eerdere battlefields bij EA gekocht en dit keer via Steam. Kan ik wel nog mensen in mn EA vriendenlijst zien?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
Sn3gG3l schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:28:
[...]

Goede vraag, ik heb het juist andersom, eerdere battlefields bij EA gekocht en dit keer via Steam. Kan ik wel nog mensen in mn EA vriendenlijst zien?
Om als Steam speler met vrienden te spelen die via EA spelen, heb je een EA account nodig die je moet linken aan je steam. Aangezien je aangeeft eerder via EA te hebben gespeeld, zal dat dus wel lukken.

Sidenote, wat is de reden dat je het spel nu op steam gekocht hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
The_Worst schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 09:57:

PSN / Xbox / Steam-spelers

Misschien handig om discordnaam ook toe te voegen? Als mensen via voice samen willen spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
BartStaal98 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:31:
[...]

Om als Steam speler met vrienden te spelen die via EA spelen, heb je een EA account nodig die je moet linken aan je steam. Aangezien je aangeeft eerder via EA te hebben gespeeld, zal dat dus wel lukken.

Sidenote, wat is de reden dat je het spel nu op steam gekocht hebt?
Ahh ok, hij merged als het ware ea en steam vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Nu online
Korkss schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:24:
[...]

Haha ajj, zie dat de aanbieding sowieso voorbij is. Wij moesten nog gordijnen voor de studeerkamer hebben, was laatst sale op op maat gemaakte gordijnen, slechts 240 piek kwijt voor 8 meter gordijn in dubbele plooi, geen geld man!

En vergeet ingame btw niet je mic aan te zetten, je hebt "omgevings voicechat" wat wel echt legendarisch is.
Als iemand je revived even "thank you bro" zeggen dus ;) !!

[ Voor 17% gewijzigd door rekeewt op 10-10-2025 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-10 10:36
Lashrom schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:26:
[...]

Mijn vrienden en ik hadden de open beta gespeeld en na een paar potjes hadden we het alweer verwijderd. Wij zijn COD moe geworden en het is jaar in jaar uit gewoon niet innovatief genoeg. Het klinkt gek om te zeggen, maar ik heb zelfs meer plezier met de campaigns de laatste jaren dan multiplayer.

BF 2042 vond ik een zware tegenvaller, maar na BF6 beta te hebben gespeeld voelt het weer vertrouwd aan. Wordt vanavond knallen met maatjes.
Ja ik speel de meeste COD games ook, maar na een tijdje ben je er gewoon weer op uitgekeken.
Heb op de PS4 een Battlefield gespeeld (weet niet meer welke), maar deze was voor mijn doen toen echt te traag. Battlefield 7 lijkt iig sneller te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Mime010 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:32:
[...]

Ja ik speel de meeste COD games ook, maar na een tijdje ben je er gewoon weer op uitgekeken.
Heb op de PS4 een Battlefield gespeeld (weet niet meer welke), maar deze was voor mijn doen toen echt te traag. Battlefield 7 lijkt iig sneller te spelen.
Battlefield 7? Dan zit je in het verkeerde topic. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, ruim van tevoren m'n squad geregeld om hopelijk vanmiddag mee samen te kunnen spelen, als de servers het aan kunnen.

Nu nog plat in bed, straks rustig douchen, eten, appartement stofzuigen, wat opruimen en een boodschapje doen.

Avondeten is makkelijk: brood. En dan lekker de hele avond gamen 😁

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:19

Vrijdag

De Zwarte

PS5 Digital Foundry review, zag 'm nog niet voorbij komen hier.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:39
De beta even gespeeld op mijn Ryzen van 2018. Dat vond die niet zo leuk. Nu staat naast me de best-buy guide desktop (1080p), zelf lekker gebouwd dinsdagavond. Ik kon het nog en hij draait als een zonnetje. Vanavond als de kids slapen toch een paar uurtjes knallen, denk ik. Kijken of ik het nog kan als oude man :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:58
Nou tjonge een 17:00 release… hier in Australië komt de game niet eens vandaag uit. Moet wachten tot 3 uur ‘s nachts |:( :z

EDIT: Maar wel leuk om ondertussen wat te klooien met Portal. Een goed excuus om weer een beetje te klooien met een "game engine". Scripting is blijkbaar met Typescript dus dat is mooi makkelijk.

[ Voor 43% gewijzigd door raiders op 10-10-2025 11:26 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11-10 12:47
Weet iemand of er een proefversie uit is van 10 uur met EA Play voor de PS5? Vaak hebben ze dit met nieuwe EA games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
The_Worst schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:00:
[...]

Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Het lijkt er op dit moment nog op dat Dice/EA een meer dan goede start hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:22:
[...]

Hmm. Heb je dan ook een Amerikaans account? Let op dat je toekomstige dlc dan ook uit Amerika moet bestellen. Dit heeft vaker voor verwarring gezorgt op het forum hier.
Ja klopt, digitaal koop ik dan via USA account. Nederlandse account speel ik op.

USA account is wel ingelogd op PlayStation maar hij logt automatisch in naar NL account.

DLC is goeie tip idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-10 16:27
De hype voor BF6 is aanwezig! Straks snel naar huis vanuit het werk en een paar potjes ouderwets knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:43
Ik heb zojuist de BF6 normale editie gepre-orderd via de Playstation store. Nu wil ik hem via de PS-app downloaden maar geeft hij aan dat BF6 voor 20GB op de playstation staat.

Ik kan mij niet voorstellen dat dat de hele game is, toch?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhRiXoS
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:39

PhRiXoS

Þh®Iר§ / Φριξος

yes, hij is binnen... PS5 versie. En het werkt prima met keyboard en muis.
Nu nog wel beetje beter worden in het spel want het is een beetje lang geleden voor deze 50 plusser

Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-10 15:52
Increased the penalty for repeated jumps and slightly lowered the jump height.

wat voor penalty hebben ze hierop dan?

Veel verbeteringen iig door de alpha en beta's zie ik.

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
jordyyyys schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:37:
Ik heb zojuist de BF6 normale editie gepre-orderd via de Playstation store. Nu wil ik hem via de PS-app downloaden maar geeft hij aan dat BF6 voor 20GB op de playstation staat.

Ik kan mij niet voorstellen dat dat de hele game is, toch?
Hele game is groter, 71.2GB op de PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:01
Ik lees gezellig mee met dit topic en las dat er iets is wat "omgeving voicechat" heet? Kan je dan iets zeggen wat alleen te horen is in jouw directe omgeving? Klinkt heel tof als dat zo is!

Zometeen even een EA abo afsluiten en kijken of het nog wat voor mij is als 55 plusser ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:02
En en? Voelt het als het eerste beta weekend? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:36
Gisteren gameplay op die map in New York gezien. Krijg stiekem toch zin om de game een kans te geven. Meestal haak ik redelijk snel af, dus iemand een tip voor een goede aanbieding op PC? Liefst op Steam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

VirgoMossel schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:42:
[...]

Increased the penalty for repeated jumps and slightly lowered the jump height.

wat voor penalty hebben ze hierop dan?

Veel verbeteringen iig door de alpha en beta's zie ik.
Waarschijnlijk vertraag je na meerdere jumps achter elkaar en wordt hoogte minder na elke jump. Om bunnyhopping te voorkomen.
Younes schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:57:
Vroeger speelde ik 1942 en bf2. Gouden tijden! Nu ga ik het nog eens proberen met bf6. De rest heb ik nooit gespeeld.

Met een klein beetje speuren vind je licenties te koop voor de helft van de retailprijs. Hoe staan jullie daar tegenover?
kesj schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:56:
Gisteren gameplay op die map in New York gezien. Krijg stiekem toch zin om de game een kans te geven. Meestal haak ik redelijk snel af, dus iemand een tip voor een goede aanbieding op PC? Liefst op Steam.
De vorige Battlefield games werden binnen een jaar een stuk goedkoper. Ik heb BF5 en BF2042 voor een euro of 20 gekocht en dan niet via keysites. Dus met een beetje geduld kan het goedkoop (zonder geduld ook maar dan via keysites).

[ Voor 50% gewijzigd door Gundogan op 10-10-2025 12:01 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 22:38

Younes

Wie, Wat, Waar?

Vroeger speelde ik 1942 en bf2. Gouden tijden! Nu ga ik het nog eens proberen met bf6. De rest heb ik nooit gespeeld.

Met een klein beetje speuren vind je licenties te koop voor de helft van de retailprijs. Hoe staan jullie daar tegenover?

...en waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
  • Nu online
kesj schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:56:
Jazeker, je kunt hem hier redelijk betaalbaar krijgen. Veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
rekeewt schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:58:
[...]

Jazeker, je kunt hem hier redelijk betaalbaar krijgen. Veel plezier!
Voor de hoofdprijs ja. Online staat hij te koop voor een ~€15 minder..

/edit https://www.loaded.com/battlefield-6-pc-steam €55,89

[ Voor 8% gewijzigd door BootVluchteling op 10-10-2025 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
b.o.n.s schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:54:
En en? Voelt het als het eerste beta weekend? 😁
De meeste van ons zitten nog te wachten tot 17:00u vanmiddag.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:59:

Uitverkocht. Ik geef ook liever die 15 euro gewoon uit om zeker te zijn dat alles gewoon klopt en je achteraf geen gezeik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:36
BootVluchteling schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:59:
[...]

Thanks. Die had ik ook gevonden, maar wordt denk ik pas actief als de game officieel gelaunched is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
kesj schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:04:
[...]

Thanks. Die had ik ook gevonden, maar wordt denk ik pas actief als de game officieel gelaunched is?
Dat vermoed ik ook. Heb iig de "notify" aan staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartStaal98
kesj schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:04:
[...]

Ik hou die link ook in de gaten, maar denk ook dat het pas rond 17.00 vandaag online komt. Enfin, via de officiele store kopen kan vanavond altijd nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 11:39
Vanmorgen maar de preorder met gamepass gekocht via EA met de weet dat ik er wel weer een paar jaar zoet mee ben. Vlak voor het werk snel geinstalleerd en vanmiddag lekker knallen en tussen door wat taco's maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:52
Ik had niet verwacht dat dit topic al 148 pagina's zou hebben..

Anyway, ik kan niet wachten om deze te spelen vandaag! Lijkt me leuk als er mensen zijn die ook graag in een squad spelen en kunnen/willen communiceren. PS naam is Sebastiaan89 (niet heel origineel I know ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
Voor de PC gamers onder ons: Kopen jullie de game via de EA app of Steam, en waarom?

Ik heb eerder BF1 en BFV op de PC gespeeld via Origin/EA. Toch zie ik veel mensen die BF6 nu via Steam kopen, maar kan de achterliggende gedachte niet vinden. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:24
Hebben we een tweakersgroep waarmee we samen kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-10 16:27
BartStaal98 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:13:
Voor de PC gamers onder ons: Kopen jullie de game via de EA app of Steam, en waarom?

Ik heb eerder BF1 en BFV op de PC gespeeld via Origin/EA. Toch zie ik veel mensen die BF6 nu via Steam kopen, maar kan de achterliggende gedachte niet vinden. Hoe zit dat bij jullie?
Voor mij Steam, hier staat alles globaal en veel van me games staan hierop.
Denk dat voor veel mensen dit een makkelijkere en vertrouwelijke keuze is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 17:48

CerandoX.nl

Vides

BartStaal98 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:13:

Via Steam. Voorheen was de EA-app alsnog nodig, ook via Steam aankoop en nu staat Steam aankoop volledig los van de EA-app. Dus voorheen liever via de EA app en nu liever via Steam.

[ Voor 5% gewijzigd door CerandoX.nl op 10-10-2025 12:27 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 46 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.