"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Vinnik niet. Zegt immers wat over de persoonlijkheid van dhr. Revolution.Op maandag 17 september 2001 22:43 schreef Traag het volgende:
[..]
Dat is dus wel de minst goede reden om iemand te unbannen "hij is liev, want hij zat bij me in de klas"...
Letters kunnen zeer verkeerd overkomen.
mesen zijn uiteraard mensen
How many babies can a motherboard have?
juist, een kortstondige periode van kwaadheid van Rev komt hier gelijk over als discriminatie, volkomen misplaatst en overdreven.Op maandag 17 september 2001 22:46 schreef funnie het volgende:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Lijkt me sterk dat als een stel users gaan drammen dat het zijn zaak goed doet, dus laten we aub wachten op GameOver?
En ook zijn eindoordeel hierover respecteren, want als GameOver iets bewezen heeft is het wel zijn onpartijdigheid.
Wat mij betreft "case closed"
(ps. mag Revolution weer terug please ?)
Overigens, ook al wordt die ban opgeheven, ik lul me toch wel terug, zo snugger vond ik die gast namelijk ook weer niet...
Verwijderd
jelmervos, mag ik vragen waarom je nu al 423 posts probeert Revolution te laten unbannen?juist, een kortstondige periode van kwaadheid van Rev komt hier gelijk over als discriminatie, volkomen misplaatst en overdreven.
Denk je nou echt dat dat zou helpen ipv het 1,2,3 keer melden en dan met rust te laten?
Dit wekt zelfs bij mij aversie op. Pushing it to the max, maar dan veel erger en heel veel irritanter.
jij hoeft jezelf nou niet ineens vrij te pleiten ofzo, net of jij zo lekker bezig wasOp maandag 17 september 2001 22:56 schreef DJ_Mesut het volgende:
Hij was anders ook best wel vijandig tegenover mij, terwijl ik ook mijn mening verkondig. Als hij geen respect voor mij heeft, hoeft hij die van mij ook niet te verwachten, laat die ban maar lekker staan!!!
Overigens, ook al wordt die ban opgeheven, ik lul me toch wel terug, zo snugger vond ik die gast namelijk ook weer niet...
en bovendien, hoe kun jij oordelen over hoe intelligent Rev is, ik ken hem toevallig beter dan jou en hij is zeker niet dom!! verre van dat zelfs.
Niet overdrijven he jelmerOp maandag 17 september 2001 23:18 schreef jelmervos het volgende:
en bovendien, hoe kun jij oordelen over hoe intelligent Rev is, ik ken hem toevallig beter dan jou en hij is zeker niet dom!! verre van dat zelfs.
dat mag je, ik ken Rev toevallig en weet dat het niet zo'n irritant figuur is als hier door sommigen wordt beweerd, een beetje tegengas geven tegen al die negatieve posts over hem.Op maandag 17 september 2001 23:02 schreef ALepH het volgende:
[..]
jelmervos, mag ik vragen waarom je nu al 423 posts probeert Revolution te laten unbannen?
Denk je nou echt dat dat zou helpen ipv het 1,2,3 keer melden en dan met rust te laten?
Dit wekt zelfs bij mij aversie op. Pushing it to the max, maar dan veel erger en heel veel irritanter.
misschien vind jij het irritant, dat vind ik dan jammer.
laten we GameOver's reactie (officiele reactie) afwachten.
Verwijderd
Door de gebeurtenissen in New York vind ik het af en toe begrijpelijk dat iemand, in dit geval Revolution, soms op bepaalde momenten en in bepaalde topics een gepassioneerde mening heeft over de islam en dan natuurlijk met name de extremisten.
Het is vreselijk wat daar gebeurd is. Ik vind dat er door de modjes bij zulke vreselijke gebeurtenissen best wat meer rekening mag worden gehouden met de emoties die daar bij horen.
Ik vind het ook triest dat zo'n n00b als MichaelJackson (met z'n 94 posts) met één post in LA even een 'diehard' als Revolution van GoT laat kicken.
Revolution heeft een ook een hoop posts geplaatst, waar MichaelJackson nog een hoop van kan leren en kennis van users is ook een waardevol iets voor GoT.
Ik heb tevens even gezocht naar posts van Revolution en ik vind dat er best wat meer naar de context van de verkeerde posts gekeken mag worden......
My two cents........
Hoe iemand in het echt is zegt helaas niet echt veel over het gedrag wat zo'n persoon op GoT heeft. Een goeie vriend van mij vond dat ik in de vakantie veel achter GoT zat, en begon daarom maar username's aan te maken vanuit delta lloyd e-mail adressen en begon AV te spammen. En in het echt is het best een aardige gast.Op maandag 17 september 2001 22:46 schreef funnie het volgende:
Ja, dat wou ik ook net zeggen. Mensen die een ander persoonlijk kennen zullen dingen van die persoon beter kunnen inschatten dan mensen die alleen maar letters van een persoon ziet.
edit:
mesen zijn uiteraard mensen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Weinig nog aan toe te voegen.Op maandag 17 september 2001 23:40 schreef AirHead het volgende:
Ik vind het ook triest dat zo'n n00b als MichaelJackson (met z'n 94 posts) met één post in LA even een 'diehard' als Revolution van GoT laat kicken.
Revolution heeft een ook een hoop posts geplaatst, waar MichaelJackson nog een hoop van kan leren en kennis van users is ook een waardevol iets voor GoT.
Misverstand 2 kan ook wel weg: Revolution is zeker geen lieverdje. Hij zal best populair zijn zodat er aaltijd wel redenen zijn te verzinnen, met "F*ck ...." laat 'ie iig duidelijk zien dat hij geen algemene fatsoensnormen heeft, zoiets zeg je namelij gewoon niet.
MichealJackson afrekenen op zijn '94 posts'... niet echt nodig, je zegt namelijk nu zelf dat iemand met veel posten blijkbaar belangrijker dan een vermeende newbie. Laat ik voorop stellen dat de post-count geen bal zegt over de kwaliteit. MJ heeft in het verleden wel vaker 'indruk' gemaakt en ten derde is MJ door BC3 ook zwaar getroffen (ja, ikke heb 30 mei nog ff zoekacties gedaan
Maar indien users de hoeveelheid posten als maatstaaf zien, dan kan HlpDsK rustig zeggen dat de ban terecht is, aangezien zijn woord dan wet zou zijn.
Als Revolution de fout in gaat is dat niet de schuld van MJ. Die staat geheel buiten de discussie. De enige mogelijke vraag is of de ban terecht is. Het onder de aandacht brengen van een potentieel probleem is (mits enigsinds gefundeerd) een goede zaak. Mocht men van mening zijn dat MJ regelmatig foute "aangiftes" doet, is er alleen een berichtje in SU nodig. Dan wordt daar naar gekeken.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Aannames zijn fataal.
en als jullie er nou niet uitkomen, wie heeft dan het laatste woord hier?Op dinsdag 18 september 2001 12:17 schreef GaMeOvEr het volgende:
Er loopt iig nog steeds een behoorlijk "pittige" discussie op het CF.
Het MT. (Floris en Daniel.)Op dinsdag 18 september 2001 12:24 schreef jelmervos het volgende:
[..]
en als jullie er nou niet uitkomen, wie heeft dan het laatste woord hier?
Aannames zijn fataal.
Dan kan je al net zo goed stoppen met de discussie.Op dinsdag 18 september 2001 12:28 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Het MT. (Floris en Daniel.)
Floris heeft z'n mening hier al duidelijk geventileert en daniel is nogal afwezig geweest in de hele discussie dus..
Daniël's stem is duidelijk aanwezig op het crewforum.Op dinsdag 18 september 2001 19:11 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Dan kan je al net zo goed stoppen met de discussie.
Floris heeft z'n mening hier al duidelijk geventileert en daniel is nogal afwezig geweest in de hele discussie dus..
Het getouwtrek of het nou aan MJ ligt dat Revolution een ban heeft of niet is "nicht im frage" als MJ het niet was geweest, had het een paar dagen later gekomen en had danwel een mod of admin een conclusie getrokken uit te uitlatingen die Revolution heeft gedaan, daar ben ik van overtuigd.
Bericht hierboven
Ik zeg: ik reageer terug, en hard ook,, moet jij niet doen alsof ik dat juist aan het ontkennen ben, zet je jezelf alleen maar voor lul...Op maandag 17 september 2001 23:18 schreef jelmervos het volgende:
[..]
jij hoeft jezelf nou niet ineens vrij te pleiten ofzo, net of jij zo lekker bezig was
En ik zeg ook niet dat die Revolution dom is, ik zeg: "ik vond hem niet zo snugger"... Das wat anders...
Misschien een idee om een LOI-cursus "lezen voor beginners" te volgen???
Leuk om te horen.. nu nog hopen dat minstens 1 van jullie adjes revolution nog een (alleraller)laatste kans wil geven.Op dinsdag 18 september 2001 19:18 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Daniël's stem is duidelijk aanwezig op het crewforum.
Het getouwtrek of het nou aan MJ ligt dat Revolution een ban heeft of niet is "nicht im frage" als MJ het niet was geweest, had het een paar dagen later gekomen en had danwel een mod of admin een conclusie getrokken uit te uitlatingen die Revolution heeft gedaan, daar ben ik van overtuigd.
Trouwens, wie het heeft gemeld is inderdaad totaal naast de kwestie.. maar hadden jullie het pas een paar dagen lmater ontdekt dan was het al 'verjaart' geweest he
Meteen vraagje.. stel dat de modjes/adjes een week na een aantal 'feiten' pas achter die feiten komen.. dan gaan jullie nog gewoon maatregelen nemen? Ook als die persoon ondertussen weer gekalmeerd is en weer in het gelid loopt?
Is het dan trouwens niet beter dat jij + de 2 adjes dan een stem krijgen? Hebben de users (jij vertegenwoordigd ons zo'n beetje) ook een stem in het verhaal terwijl de bazen zelf bij eensgezindheid wel de meerderheid hebben.Op dinsdag 18 september 2001 12:28 schreef GaMeOvEr het volgende:
Het MT. (Floris en Daniel.)
Kappen, niet flamen in LA. Gebruik daar maar ICQ/MSN/MAIL/ROOKSIGNALEN voor.Op dinsdag 18 september 2001 22:56 schreef DJ_Mesut het volgende:
[EEN LAP TEKST]
/ignoreOp dinsdag 18 september 2001 22:56 schreef DJ_Mesut het volgende:
blaat
ik hoor net van Revolution dat hij een mailtje van GameOver gehad heeft, met voor hem helaas het bericht dat zijn ban blijft staan. Hij wou graag nog een laatste berichtje hier posten:
Hallo iedereen,
Helaas kreeg ik net van GameOver het bericht dat ik gebanned blijf, GameOver heeft zijn uiterste best gedaan om deze ons inziens onterechte permban om te zetten in een tempban maar het MT (duur woord voor Floris en Daniel) schenen het toch nodig te vinden om mij te bannen, in ieder geval weer een kritische user minder op GoT. Ik heb dan ook het idee dat bepaalde adjes en mods hun persoonlijke aversie tegen mij hebben laten meespelen in hun beslissing maar goed, dat zullen ze uiteraard ontkennen. De felle manier waarop bepaalde admins/mods reageerden zegt mij in ieder geval wel genoeg, dezelfde mensen die mij ook het etiket 'crewbasher' opplakten, een term die meestal inhield dat je op een kritische manier keek hoe de crew het ervan afbracht, en zo nodig ook kritiek leverde, als er fouten gemaakt werden. Sommige mods/admins deden wat met die kritiek, anderen vatten het op als een persoonlijke aanval, ook wel flame genoemd.
Gelukkig zijn er ook erg veel users die het wel een gemis vinden dat ik er niet meer bij ben, in ieder geval bedankt jongens voor het terechte tegengas wat jullie gaven tegen de soms belachelijke beschuldigingen die mijn kant op vlogen.
Misschien reg ik ooit wel weer eens hier maar voorlopig zeker niet, heb het wel even gehad met de leiding hier. (met uitzondering van bepaalde personen, zoals GameOver, thnx voor de moeite die je gedaan hebt!)
Gegroet iedereen!
Revolution
Weer een van de harde kern pleite.
Hopelijk knijpt de crew een oogje dicht mochten ze een braaf revje terug zien reggen over een paar maand.
Leuk om te weten dat er ook iemand tegen de adjes durft ingaan trouwens.. thanks gameover
En voor de adjes
Verwijderd
Meestal leert iemand van zijn fouten. ( hij/zij bedenkt zich voordat hij/zij iets plaatst. )Op dinsdag 18 september 2001 23:29 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Is het dan trouwens niet beter dat jij + de 2 adjes dan een stem krijgen? Hebben de users (jij vertegenwoordigd ons zo'n beetje) ook een stem in het verhaal terwijl de bazen zelf bij eensgezindheid wel de meerderheid hebben.
Revolution laat zijn emoties op een extreem wijze zien..waar veel mensen last van hebben..
Oh? Niemand zegt er wat van, behalve dan zo'n arrogante branieschopper als MichaelJackson.Op woensdag 19 september 2001 01:08 schreef Kemo het volgende:
[..]
Meestal leert iemand van zijn fouten. ( hij/zij bedenkt zich voordat hij/zij iets plaatst. )
Revolution laat zijn emoties op een extreem wijze zien..waar veel mensen last van hebben..
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Verwijderd
en KemoOp woensdag 19 september 2001 02:32 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Oh? Niemand zegt er wat van, behalve dan zo'n arrogante branieschopper als MichaelJackson.
Way to go, ppl...
En Kemo ja...Op woensdag 19 september 2001 07:53 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
en Kemo
Die gast heeft meerdere kansen gehad en allemaal verbruid, indien iemand na 1 jaar en ~2000 posten nog niet snapt dat nuance op GoT een pre is maar dan nog fuck .... typed als sig, die is gewoon niet helemaal nozel.
Dat heeft niets met kritische gewaardeerde users te maken cq crewbashing.
Op woensdag 19 september 2001 09:25 schreef ecteinascidin het volgende:
Revolution heeft er een behoorlijk handje van om kwetsende en superconfronterend rond te hangen. Een sig met f*ck ... is niet meer dan een extreem domme actie waarmee je alleen maar mensen in het harnas jaagt.
Die gast heeft meerdere kansen gehad en allemaal verbruid, indien iemand na 1 jaar en ~2000 posten nog niet snapt dat nuance op GoT een pre is maar dan nog fuck .... typed als sig, die is gewoon niet helemaal nozel.
Dat heeft niets met kritische gewaardeerde users te maken cq crewbashing.
slaat wel op jou ecteinasidingetje, vervang alleen mod door ex-mod...Ik heb dan ook het idee dat bepaalde adjes en mods hun persoonlijke aversie tegen mij hebben laten meespelen in hun beslissing maar goed, dat zullen ze uiteraard ontkennen. De felle manier waarop bepaalde admins/mods reageerden zegt mij in ieder geval wel genoeg, dezelfde mensen die mij ook het etiket 'crewbasher' opplakten, een term die meestal inhield dat je op een kritische manier keek hoe de crew het ervan afbracht, en zo nodig ook kritiek leverde, als er fouten gemaakt werden. Sommige mods/admins deden wat met die kritiek, anderen vatten het op als een persoonlijke aanval, ook wel flame genoemd...
Dit is dus jouw interpretering van deze situatie. Voor de duidelijkheid: Géén, maar dan ook géén user bepaald of een andere user gebanned moet worden. Dit gebeurd door een Admin of mod, in overleg met zijn collega's. Users kunnen niets anders doen dan melden als ze denken dat een andere user verkeerd bezig is ([forum=26]).Op woensdag 19 september 2001 09:12 schreef EquiNox het volgende:
Ach ja, users naaien om een wit voetje te halen bij de mods/admins is normaal tegenwoordig. De beste oplossing bij een ruzie/discussie is tegenwoordig je tegenstander laten bannen.
Ik vind deze opmerking niet echt gepast.... Ecta is niet te vergelijken met een crewlid. Op deze manier wil jij ecta in hetzelfde kwade daglicht zetten als waar anderen elkaar van beschuldigen...Op woensdag 19 september 2001 09:38 schreef jelmervos het volgende:
slaat wel op jou ecteinasidingetje, vervang alleen mod door ex-mod
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Het had misschien en beetje genuanceerder gebracht kunnen worden, maar hij heeft wel gelijk. Eeuwen lang worden uit naam van het geloof tig mensen vermoord. Gij zult niet doden (behalve als de ander een ander geloof heeft dan jou). Tuurlijk zijn het de zieke geesten en niet God zelf die de het uitvoert, maar ik vind dat ie wel gelijk heeft. Alleen niet zo tactvol gebracht.Op woensdag 19 september 2001 09:32 schreef a_LAN het volgende:
...maar dit soort uitspraken kan je toch niet goedpraten.... :
Maar goed de beslissing wordt toch niet teruggedraait dus t maakt sowieso geen moer uit. Je moet gewoon op je woorden letten en niet alles eruit flappen wat je wel zou willen zeggen, en wat je zegt nog een keer nalezen of het niet taktvoler gebracht kan worden. Jammer, want ik merk (in z'n algemeenheid, niet specifiek alleen hier) dat juist met een wat brute stelling en bewoording, er instressante duscussies kunnen volgen.
Exact expert nodig?
Verwijderd
...wanneer dringt het tot jullie door dat dit niets met het geloof (islam) te maken heeft, maar dit een daad is van een paar geflipte gasten. geloof is niet gevaarlijk maar de mens zelf. en datgene wat revolution predikt past in jouw kader van normen en waarden??....Op woensdag 19 september 2001 10:15 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
Het had misschien en beetje genuanceerder gebracht kunnen worden, maar hij heeft wel gelijk. Eeuwen lang worden uit naam van het geloof tig mensen vermoord. Gij zult niet doden (behalve als de ander een ander geloof heeft dan jou). Tuurlijk zijn het de zieke geesten en niet God zelf die de het uitvoert, maar ik vind dat ie wel gelijk heeft. Alleen niet zo tactvol gebracht.
Maar goed de beslissing wordt toch niet teruggedraait dus t maakt sowieso geen moer uit. Je moet gewoon op je woorden letten en niet alles eruit flappen wat je wel zou willen zeggen, en wat je zegt nog een keer nalezen of het niet taktvoler gebracht kan worden. Jammer, want ik merk (in z'n algemeenheid, niet specifiek alleen hier) dat juist met een wat brute stelling en bewoording, er instressante duscussies kunnen volgen.
Revolution heb ik altijd gezien als een user die zijn gedachtens gelijk neerschreef en op de knop verstuur beukt.
Dat dit vaak niet echt prettig overkomt is dan te begrijpen, maar denk dat bij menigeen dit ook de eerste reactie was, na 2 minuten relativeren kom je al gauw tot een andere stelling.
Alleen Revo gunt zich die 2 minuten niet, maar is hij dan fouter als anderen, ik vind van niet.
Denk dat de post van Revo als hij wat meer tijd had gekregen ook milder was geweest.
Persoonlijk vond ik het wel verfrissend die poststijl van Revolution.
Heb er veel leerzame woordwisselingen door gezien.
Verwijderd
...ik snap niet hoe je de poststijl van revolution verfrissend kunt noemen??....Op woensdag 19 september 2001 10:37 schreef HBM het volgende:
Als jullie dan toch doorgaan
Revolution heb ik altijd gezien als een user die zijn gedachtens gelijk neerschreef en op de knop verstuur beukt.
Dat dit vaak niet echt prettig overkomt is dan te begrijpen, maar denk dat bij menigeen dit ook de eerste reactie was, na 2 minuten relativeren kom je al gauw tot een andere stelling.
Alleen Revo gunt zich die 2 minuten niet, maar is hij dan fouter als anderen, ik vind van niet.
Denk dat de post van Revo als hij wat meer tijd had gekregen ook milder was geweest.
revolution
Trieste idioot die je bent, uit naam van dat FUCKING KLOTE GELOOF van jullie zijn er 10.000'en ONSCHULDIGE burgers vermoord, besef dat GVD eens.
* Revolution is zwaar, zwaar pissed hierover en het is maar goed voor sommigen dat ik niet aan de macht ben. Dan hadden morgen al die moskeeën plat gelegen.
Heb je mij niet horen zeggen, er zullen ongetwijfeld ook wel menslievende en moderne moslims bestaan maar dat andere uitschot met die ideeën uit de middeleeuwen verdienen allemaal een nekschot.
Dat geloof van jullie bestaat wel uit ongelooflijk veel zieke geesten dan.
Ooit een christen 10.000 mensen zien vermoorden in 1 keer omdat die mensen een ander geloof hadden? Nee, die blinde idiootheid komt alleen voor bij die klotegodsdienst van jullie.
En ik vertrouw jou ook niet, als je zo hardnekkig bezig bent dit recht proberen te praten, dan maakt het je zeker ook niet uit dat er net duizenden onschuldigen zijn vermoord.
Ik heb medelijden met jou, gehersenspoeld sinds je geboorte.
...zeer verfrissend he??.... ik zie geen enkel onderbouwde opmerking van revolution. een en al vooroordelen. als jij ook zo denkt....Inderdaad, ik snap niet dat iemand zich verlaagt tot een godsdienst en cultuur waar men middeleeuwse praktijken erop na houdt, ieder weldenkend mens zou wel beter weten maar nu zie je het bewijs weer, vanaf je geboorte geindoctrineerd en na een paar jaar weet je niet beter.
Ik heb medelijden met jullie.
Na een vrij net mailtje van hemzelf waarin hij z'n excuses aanbood en de 'hitte van de strijd' als verklaring gaf is een compromis (tijdelijke volledige GoT ban, gevolgd door een SG/HK ban voor onbepaalde tijd) overwogen, maar uiteindelijk hebben we besloten dat hij dat dan wat eerder had moeten bedenken. De permanente ban blijft aldus staan.
Dat wij er nu van beschuldigd worden deze gelegenheid aan te grijpen om een 'lastige' user te lozen was natuurlijk te verwachten. Ik zal niet ontkennen dat het verleden van een user meespeelt bij de bepaling van de strafmaat. Iemand die zich altijd netjes heeft gedragen heeft meer krediet dan iemand waarmee al vaker aanvaringen zijn geweest. Fouten maken we allemaal, en als je verder een brandschoon verleden hebt kunnen we wat coulanter zijn. Echter, de uitspraken van Revolution an sich waren naar ons oordeel al ernstig genoeg voor een permanente ban. Iedere andere user had dezelfde straf gekregen.
Niet helemaal letterlijk, maar ik zal niet ontkennen dat ik na de zoveelste aktie van een stelletje imbecielen die uit naam van het geloof anderen afslachten oko zoiets heb van oprotten met die gasten. Tuurlijk is niet het geloof zelf de oorzaak, maar die eikels die het uitvoeren, dat snap ik ook wel. Alleen is het wel opvallend dat bij sommige geloven er een stuk meer van die zieke geesten rondlopen dan bij andere.Op woensdag 19 september 2001 10:23 schreef a_LAN het volgende:
...wanneer dringt het tot jullie door dat dit niets met het geloof (islam) te maken heeft, maar dit een daad is van een paar geflipte gasten. geloof is niet gevaarlijk maar de mens zelf. en datgene wat revolution predikt past in jouw kader van normen en waarden??....
Exact expert nodig?
Verwijderd
...je zegt het zelf "oprotten met die gasten" en dit zijn dus "zieke" personen en niet het geloof zelf. je kunt geen oorlog voeren tegen een geloof cq religie, enkel en alleen tegen mensen. van mij mogen deze "zieken" naar de hel....Op woensdag 19 september 2001 12:10 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
Niet helemaal letterlijk, maar ik zal niet ontkennen dat ik na de zoveelste aktie van een stelletje imbecielen die uit naam van het geloof anderen afslachten oko zoiets heb van oprotten met die gasten. Tuurlijk is niet het geloof zelf de oorzaak, maar die eikels die het uitvoeren, dat snap ik ook wel. Alleen is het wel opvallend dat bij sommige geloven er een stuk meer van die zieke geesten rondlopen dan bij andere.
Volgens Rev (zit hier vlak bij mij, heeft net deze topic doorgelezen) heeft HBM volkomen gelijk!Op woensdag 19 september 2001 10:37 schreef HBM het volgende:
en a_Lan, met userid 19000 nogwat kun jij niet oordelen over Rev's verleden hier, daarvoor heb je veel te weinig posts van hem gezien.
*kuch* wat een onzin.Op woensdag 19 september 2001 12:27 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Volgens Rev (zit hier vlak bij mij, heeft net deze topic doorgelezen) heeft HBM volkomen gelijk!
en a_Lan, met userid 19000 nogwat kun jij niet oordelen over Rev's verleden hier, daarvoor heb je veel te weinig posts van hem gezien.
Dat is zeven maanden de tijd om posts te bekijken. Dat lijkt me meer dan genoeg. Dat gezeur over "oudgediende" en newbie's die hun mond zouden moeten houden, heb je wel enig idee hou
Registratiedata hebben niets te maken met de discussie hier.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
...geef me EEn reden waarom ik revolutions verleden zou moeten kennen??.... immers je wordt niet veroordeeld voor datgene wat je hebt gedaan, maar voor datgene wat je doet....Op woensdag 19 september 2001 12:27 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Volgens Rev (zit hier vlak bij mij, heeft net deze topic doorgelezen) heeft HBM volkomen gelijk!
Dus verdere discussie hierover is denk ik overbodig, het veranderd toch niets aan de beslissing.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Dat maak jij ervan... ik ga je niet vertellen hoe het wel. is want daar heb ik geen zin in.....Op zaterdag 15 september 2001 02:24 schreef BBQ-Man het volgende:
"alle ongelovigen zullen als brandstof dienen voor de hel..." - Koran
alle ongelovigen, met andere woorden, iedereen die niet in de Islam gelooft,
Ja maar ik vind het dus niet vreemd dat je het hele verhaal samenvat in 'rot op met de islam' terwijl je bedoelt, 'rot op met alle gelovigen die zo fanatiek zijn'...Op woensdag 19 september 2001 12:21 schreef a_LAN het volgende:
...je zegt het zelf "oprotten met die gasten" en dit zijn dus "zieke" personen en niet het geloof zelf. je kunt geen oorlog voeren tegen een geloof cq religie, enkel en alleen tegen mensen. van mij mogen deze "zieken" naar de hel....
Exact expert nodig?
Verwijderd
Persoonlijk denk ik dat het vertrek van Revolution een verlies voor GOT is. Met mij zijn er diverse andere users die er net zo over denken. Revolution krijgen we niet terug. Wat we wel kunnen doen is met dezelfde kritische blik naar de adjes en modjes kijken en kritiek, maar ook complimenten, leveren waar nodig is. Ik denk dat dit goed voor de modjes en adjes is en dus goed voor GOT. Feedback is immers één van de belangrijkste middelen voor een goedlopende organisatie.
Verwijderd
Dan verschillen we duidelijk van mening.. Hij is een persoon die dom met zijn gedachtes omgaat en heel veel mensen daarmee kan kwetsen.Op woensdag 19 september 2001 10:37 schreef HBM het volgende:
Verwijderd
Verander "dom" even in "eerlijk" en je komt meer in de buurt.Op woensdag 19 september 2001 15:47 schreef Kemo het volgende:
[..]
Dan verschillen we duidelijk van mening.. Hij is een persoon die dom met zijn gedachtes omgaat en heel veel mensen daarmee kan kwetsen.
EERLIJK?? Hoe kom je daaar nou weer bijOp woensdag 19 september 2001 16:13 schreef AirHead het volgende:
[..]
Verander "dom" even in "eerlijk" en je komt meer in de buurt.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
(volgens mij is dit overigens niet echt on-topic meer
Verwijderd
pziezOp woensdag 19 september 2001 16:26 schreef Jaymz het volgende:
Hij zegt wattie denkt ofzo ?
(volgens mij is dit overigens niet echt on-topic meer)
Iets wat niet erg veel mensen meer doen hier(lees: GoT)- die indruk krijg ik soms- die slijmen alleen maar (lees: slijmen richting modjes)....
Noem je MIJ een slijmbal?Op woensdag 19 september 2001 16:29 schreef AirHead het volgende:
[..]
pziez
Iets wat niet erg veel mensen meer doen hier- die indruk krijg ik soms- die slijmen alleen maar....
Dit gaat wel errug offtopic zo...
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Verwijderd
Revolution is gewoon beledigend (en extreem bot) eerlijk.Op woensdag 19 september 2001 16:29 schreef AirHead het volgende:
[..]
pziez
Iets wat niet erg veel mensen meer doen hier- die indruk krijg ik soms- die slijmen alleen maar....
Verwijderd
Nee, ik bedoel in het algemeen richting adjes/ modjes.Op woensdag 19 september 2001 16:33 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Noem je MIJ een slijmbal?
Dit gaat wel errug offtopic zo...
Ik vind het gewoon vaak nogal achterbaks, als iemand errug vaak in SU/LA post om iemands fouten te etaleren.
Mja, slijmen heeft _bij_mij_ geen zin. Ik erger me er alleen maar aan.Op woensdag 19 september 2001 16:29 schreef AirHead het volgende:
[..]
pziez
Iets wat niet erg veel mensen meer doen hier(lees: GoT)- die indruk krijg ik soms- die slijmen alleen maar (lees: slijmen richting modjes)....
Zeg gewoon wat je wil, zonder vervelend te zijn (oftwel: laat anderen (ook degene die je niet aanspreekt) in zijn haar/waarde)
Dat klink al stukken beterOp woensdag 19 september 2001 16:40 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Mja, slijmen heeft _bij_mij_ geen zin. Ik erger me er alleen maar aan.
Zeg gewoon wat je wil, zonder vervelend te zijn (oftwel: laat anderen (ook degene die je niet aanspreekt) in zijn haar/waarde)
Ik heb er zo een hekel aan dat die gassies dan dit soort dingen gaan neerzetten. En daarmee anderen een straf kunnen bezorgen. Tuurlijk, er zijn natuurlijk grenzen, maar je hoort je medemens niet te verraden, Erger je je eraan ? Zeg het dan gewoon tegen de desbtreffende user.
Of zeg helemaal niks, dat is wel zo sociaal. Nou hoor ik al 'Maar wat hij doet is ook niet sociaal !!'. Nou, verlaag je dan niet tot hetzelfde niveau.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Vaag.
Verwijderd
Doe maar een search, en kijk hoe het christendom wordt afgezeken... maar dat mag he, dat zijn "wij"
Verwijderd
Op dinsdag 25 september 2001 01:57 schreef BertV_de_tweede het volgende:
ja... op "Fuck het cristendom"" zal een stuk minder fel op worden gereageerd...
Doe maar een search, en kijk hoe het christendom wordt afgezeken... maar dat mag he, dat zijn "wij"
Verwijderd
Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für micht zu gehn.
Was ich noch zu sagen hätte dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehn.
Op dinsdag 25 september 2001 13:20 schreef Sauron_the_Great het volgende:
Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für micht zu gehn.
Was ich noch zu sagen hätte dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehn.
Maar niet altijd verstandig.Op woensdag 19 september 2001 16:13 schreef AirHead het volgende:
[..]
Verander "dom" even in "eerlijk" en je komt meer in de buurt.
Eerlijk zijn kan ook wel eens tegen je werken als je je niet in bedwang kan houden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ken uw klassiekers!Op dinsdag 25 september 2001 15:27 schreef jelmervos het volgende:
[..]
![]()
![]()
De islam kan uw vrijheid schaden
Ik wil iedereen er even op attenderen dat ik de momenteel lopende topics over Marokkanen en "veilig op straat" en andere discussies over allochtonen en minderheden tamelijk ongenuanceerd geblaat wordt. Een opmerking als "Ik zou ze allemaal door hun kop schieten" is meer regel dan uitzondering.
Liggen we allemaal te slapen of kan dit zomaar, ineens? Niet dat ik er zoveel moeite mee heb hoor, maar in het licht van dit topic snap ik niet dat sommige dingen ineens wel kunnen?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
blijkt maar weer dat er absoluut niet consequent wordt opgetreden.Op dinsdag 25 september 2001 18:33 schreef Captain Pervert het volgende:
waarheid als een
Radio 1Op dinsdag 25 september 2001 15:27 schreef jelmervos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verwijderd
als je deze topic had doorgelezen had je het antwoord geweten.Op dinsdag 25 september 2001 22:58 schreef Marc00 het volgende:
ja is hij nou al gebannend?
zeuren om slotjes mag niet.Op dinsdag 25 september 2001 22:50 schreef groencontainer het volgende:
He mods! Ooit weleens van dat slotje gehoord? Deze topic is nu al 12 pagina's lang en nogal off-topic.
en bemoei je niet met deze topic aub.
Meen je dat nou ???Op dinsdag 25 september 2001 20:51 schreef jelmervos het volgende:
[..]
blijkt maar weer dat er absoluut niet consequent wordt opgetreden.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
ach, daar hoeven we niet meer stiekem over te doen, dat het zo is weten we allang.Op dinsdag 25 september 2001 23:12 schreef JT het volgende:
[..]
Meen je dat nou ???
Verwijderd
Aan die topics wordt gewerkt, als je even in een SU of een mailtje ofzo directe quotes kan geven, dan kunnen we daar meteen naar kijken, maar ik heb momenteel helaas even niet de tijd om die topics goed door te lezen.Op dinsdag 25 september 2001 18:33 schreef Captain Pervert het volgende:
Heya, ehm, ik heb niet veel zin om er een nieuw topic over te openen, daarom zet ik het maar even hier:
Ik wil iedereen er even op attenderen dat ik de momenteel lopende topics over Marokkanen en "veilig op straat" en andere discussies over allochtonen en minderheden tamelijk ongenuanceerd geblaat wordt. Een opmerking als "Ik zou ze allemaal door hun kop schieten" is meer regel dan uitzondering.
Dit is dus typisch zo'n voorbeeld van nutteloos tegen het beleid / de crew op schoppen zonder enige intentie om constructieve kritiek te leveren.Op dinsdag 25 september 2001 20:51 schreef jelmervos het volgende:
[..]
blijkt maar weer dat er absoluut niet consequent wordt opgetreden.
Pluralis majestatis?Op dinsdag 25 september 2001 23:17 schreef jelmervos het volgende:
[..]
ach, daar hoeven we niet meer stiekem over te doen, dat het zo is weten we allang.
Joh hou nou eens een keer op. We weten het nu wel ven elkaar. Kunnen we nu overgaan tot de orde van de dag ?Op dinsdag 25 september 2001 23:17 schreef jelmervos het volgende:
[..]
ach, daar hoeven we niet meer stiekem over te doen, dat het zo is weten we allang.
Voor rev. is dat nog steeds deze ban hoor.. de orde van de dagOp dinsdag 25 september 2001 23:29 schreef zeef het volgende:
Joh hou nou eens een keer op. We weten het nu wel ven elkaar. Kunnen we nu overgaan tot de orde van de dag ?
Zei [me=6607] zonder de hele topic door te lezen
Had dat gedaanOp dinsdag 25 september 2001 23:35 schreef Bigs het volgende:
Een ban om een ondertitel? Shees wat zijn we weer hypocriet.
Zei [me=6607] zonder de hele topic door te lezen
Dan wist je meteen dat deze opmerking overbodig was
Jeremy Clarkson
Ok. Dit slaat nergens op.Op dinsdag 25 september 2001 23:27 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dit is dus typisch zo'n voorbeeld van nutteloos tegen het beleid / de crew op schoppen zonder enige intentie om constructieve kritiek te leveren.
Je gaf zelfs antwoord op de reden van kritiek in dezelfde post !!!
Ecodan warmtepomp
er zijn meer dan 300 berichten en die ga ik niet allemaal lezenOp dinsdag 25 september 2001 23:08 schreef jelmervos het volgende:
[..]
als je deze topic had doorgelezen had je het antwoord geweten.
The devil is in the details.
Ow maar dat wist ik zoiezo wel hoorOp dinsdag 25 september 2001 23:38 schreef Traag het volgende:
[..]
Had dat gedaan
Dan wist je meteen dat deze opmerking overbodig was
dan hoef je ook niet te replyen, als de rest van het topic je ook niet interesseert.Op woensdag 26 september 2001 15:23 schreef Marc00 het volgende:
[..]
er zijn meer dan 300 berichten en die ga ik niet allemaal lezen
Verwijderd
..
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Dank je voor de verduidelijkingOp dinsdag 25 september 2001 16:19 schreef rdgf het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers!
Als je geen kennis van zaken hebt, is het ook niet nodig een reply te geven, naar mijn meningOp woensdag 26 september 2001 15:23 schreef Marc00 het volgende:
[..]
er zijn meer dan 300 berichten en die ga ik niet allemaal lezen
Zet er dan gewoon een slotje op. Ben je meteen ook van dat gezeik af...Op woensdag 26 september 2001 20:09 schreef johnny appleseed het volgende:
Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, reageer dan ajb gewoon niet hier. Dan kan dit topic gewoon netjes zonder slot afzakken (als er geen nieuwe info bijkomt natuurlijk)
Idd, vooral niet discussierenOp vrijdag 28 september 2001 15:24 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Zet er dan gewoon een slotje op. Ben je meteen ook van dat gezeik af...
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
lees de quote van Johnny Appleesed (oid) nog eens door, als je niks nuttigs hebt te melden, hou je er dan buiten.Op vrijdag 28 september 2001 15:24 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Zet er dan gewoon een slotje op. Ben je meteen ook van dat gezeik af...
Alsof ik de enige ben...Op vrijdag 28 september 2001 23:25 schreef jelmervos het volgende:
[..]
lees de quote van Johnny Appleesed (oid) nog eens door, als je niks nuttigs hebt te melden, hou je er dan buiten.
OOPS, weer een onzinnige post...
Genoeg over doorgedramd nu denk ik zo
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()