Toon posts:

Banrequest voor Revolution ivm ondertitel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 773 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 19:51 schreef Blue-eagle het volgende:
(je weet wel wat er moet staan) is dat dan verboden?
Als overduidelijk is wat er staat beledig je wat mij betreft net zo hard.
Ik bedoel, wat al eerder is gezegd, in Ede mogen mensen wel blij zijn dat er meerdere mensen dood zijn, maar wij mogen niet wensen dat die mensen die daarover blij zijn hard gestraft worden (liefst met de dood) ??
Even voor de duidelijkheid, zijn wij degenen die dat gedoe in Ede hebben toegelaten.
Nee.
Wij zijn daar ook heel erg boos over, maar dat wil niet zeggen dat we soortgelijk gedrag op dit forum tolereren.
Waarom dit voorval steeds wordt aangehaald is me werkelijk een raadsel.
Erg vaag, maar discusseer er maar over in jullie eigen forum. Ik wilde dit ff kwijt :)
:?

Verwijderd

Spock13: bij deze het dringende verzoek om je niet in deze discussie te mengen als je bij dit onderwerp niets toe te voegen hebt.
Als je kritiek hebt kun je daarvoor een nieuw draadje openen in LA, niet hier een beetje zitten etteren alsjeblieft.

[edit] omgeschreven

Verwijderd

spock13:
de mods bedoelen gewoon dat je je niet zo verschrikkelijk kinderachtig moet gedragen door gelijk overal maar tegenaan te gaan schoppen.
Zoals het er nu uit ziet, wil je graag een ban.
Als ik jou was zou ik maar kappen met het uitdagen van de mede-users en vooral de crew, en maar even tijdelijk naar het tech-forum gedeelte verhuizen...

Verwijderd

waarschuwing: alle in deze post voorkomende vunzige taal cq. uitspraken of personen berustten niet op historische of waargebeurde feiten

IMHO is het juist goed om voor je mening uit te komen en niet braaf overal achteraan te huppelen

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 16 september 2001 20:00 schreef spock13 het volgende:
waarschuwing: alle in deze post voorkomende vunzige taal cq. uitspraken of personen berustten niet op historische of waargebeurde feiten

IMHO is het juist goed om voor je mening uit te komen en niet braaf overal achteraan te huppelen
Mag ik jou trouwens vriendelijk, doch zeer dringend verzoeken dit nog even door te lezen:
[topic=208075/1/50]

Verwijderd

Dit soort doelloze onzin niet hier graag.
Disclaimers schrijf je maar op een sigarettenpakje.
Heb je uberhaupt de thread wel gelezen?
Dat was een retorische vraag even voor de duidelijkheid.
Nogmaals: iets nuttigs toevoegen of gewoon niet posten.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, maar zo te zien moet jij nog heel veel leren. Je bereikt er niks mee door overal maar dwars te gaan liggen om stoer te zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Op zondag 16 september 2001 19:54 schreef johnny appleseed het volgende:
Even voor de duidelijkheid, zijn wij degenen die dat gedoe in Ede hebben toegelaten.
Nee.
Wij zijn daar ook heel erg boos over, maar dat wil niet zeggen dat we soortgelijk gedrag op dit forum tolereren.
Waarom dit voorval steeds wordt aangehaald is me werkelijk een raadsel.
Is niet zo moeilijk, Ede en GoT vallen beide onder art 7 GW, "Vrijheid van meningsuiting". Dat incident is maar één van de vele voorbeelden van de manier waarop autoriteiten (zowel GoT als de Nederlandse regering) wat dat betreft met twee maten meet. :r

Nu ik wat meer incidenten heb gehoord (flamen, bladiebla) van Revolution, komt de rechtvaardiging van zijn ban iets meer uit de mist opdoemen. Maar voor wat dat laatste (fuck de islam) betreft vind ik nog altijd dat dat zwaaaaaar overtrokken wordt.

Zeg nou zelf, in het huidige klimaat op GoT kun je geen "Turk", "NSB", "Jood" of wat dan ook zeggen, of er staan al mensen klaar om het uit zijn verband te rukken en aan te geven met een "banrequest" (oke, geen :r dit keer, op MJ is genoeg gekankerd). Tuurlijk, uitspraken als "Moslims zijn kut en verdienen een nekschot!!!!" (om maar wat te noemen) slaan nergens op. Da's gewoon een flame. Maar als je dat fundeert, vind ik het een "+1 inzichtvol", zeg maar. Het hoeft de waarheid niet te zijn, maar zolang er beargumenteerd wordt, vind ik dat er een discussie mogelijk is. Maar als zelfs mensen, die een politiek minder correcte mening hebben, en die beargumenteren, en de discussie aangaan (dus niet maar wat gaan schreeuwen) de mond gesnoerd wordt, vraag ik mij af of het nog zinvol is om dat soort discussies te houden en het niet beter is SG, W&L, HK, en NSTM te dumpen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 20:26 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Is niet zo moeilijk, Ede en GoT vallen beide onder art 7 GW, "Vrijheid van meningsuiting". Dat incident is maar één van de vele voorbeelden van de manier waarop autoriteiten (zowel GoT als de Nederlandse regering) wat dat betreft met twee maten meet. :r
Hier kom ik zo even op terug (ik ken de wettekst niet uit mijn hoofd ;)).
Nu ik wat meer incidenten heb gehoord (flamen, bladiebla) van Revolution, komt de rechtvaardiging van zijn ban iets meer uit de mist opdoemen. Maar voor wat dat laatste (fuck de islam) betreft vind ik nog altijd dat dat zwaaaaaar overtrokken wordt.
Er waren eerdere voorvallen (dus voor deze kwestie) en de directe aanleiding was niet alleen "fuck de islam", maar zijn herhaaldelijke gediscrimineer.
Zeg nou zelf, in het huidige klimaat op GoT kun je geen "Turk", "NSB", "Jood" of wat dan ook zeggen, of er staan al mensen klaar om het uit zijn verband te rukken en aan te geven met een "banrequest"
Als het onterecht is wordt er dan natuurlijk niet geband.
Kom maar met concrete gevallen waarin wij onterecht zo'n ban hebben gezet.
Dat mensen onterecht banrequests doen, is heel vervelend, en als mensen dat structureel doen worden ze daarop aangesproken.
Da's gewoon een flame. Maar als je dat fundeert, vind ik het een "+1 inzichtvol", zeg maar.
Nee, dat soort uitspraken zijn niet goed te praten. Punt.
Het is krenkend.
Het hoeft de waarheid niet te zijn, maar zolang er beargumenteerd wordt, vind ik dat er een discussie mogelijk is. Maar als zelfs mensen, die een politiek minder correcte mening hebben,
Ik heb totaal geen problemen met een politiek incorrecte mening, maar daar gaat het hier niet over. Er is een grote kloof tussen politiek incorrect en zeer beledigend.
en die beargumenteren, en de discussie aangaan (dus niet maar wat gaan schreeuwen) de mond gesnoerd wordt, vraag ik mij af of het nog zinvol is om dat soort discussies te houden en het niet beter is SG, W&L, HK, en NSTM te dumpen.
Dus jij wilt dat we discriminatie, racisme, belediging, etc toestaan, zolang er maar argumenten bijstaan?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op zondag 16 september 2001 19:53 schreef spock13 het volgende:
ik geef alleen voorbeelden, of kan meneer (denk meneer, misschien wel een mevrouw) daar niet tegen
Ik wens niet als dusdanig aangesproken te worden :(

En als jij onvrede hebt over EEN draad, hou dat dan uit de andere draad

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Captain Pervert
Verder heb ik het idee (uiteraard onwaar :O, maar okay...) dat op het moment dat de crew iemand weg wil hebben, ze gaan graven naar vuile was, en dan aan komen met dingen als dit. Nou dan maak je jezelf wel een beetje ongeloofwaardig. Als dat topic serieus meetelde? :z Was een coole discussie over TT, had mooi verder kunnen gaan...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ga vooral niet in op mijn argumenten hoor.
Op zondag 16 september 2001 20:38 schreef Captain Pervert het volgende:
Verder heb ik het idee (uiteraard onwaar :O, maar okay...) dat op het moment dat de crew iemand weg wil hebben, ze gaan graven naar vuile was, en dan aan komen met dingen als dit. Nou dan maak je jezelf wel een beetje ongeloofwaardig. Als dat topic serieus meetelde? :z Was een coole discussie over TT, had mooi verder kunnen gaan...
Ontwijk ook zeker de hoofdlijnen.

Ik ben niet gediend van dat irritante gegaap.
Als je wilt dat ik je normaal te woord sta, gedraag je jezelf ook maar netjes.

• Captain Pervert
Op zondag 16 september 2001 20:34 schreef johnny appleseed het volgende:Hier kom ik zo even op terug (ik ken de wettekst niet uit mijn hoofd ;)).
k
Er waren eerdere voorvallen (dus voor deze kwestie) en de directe aanleiding was niet alleen "fuck de islam", maar zijn herhaaldelijke gediscrimineer.
Okay, dat fuck de islam sloeg niet alleen op zijn ondertitel, maar daarmee verwees ik ook naar het gediscrimineer, as you call it.
Als het onterecht is wordt er dan natuurlijk niet geband.
Kom maar met concrete gevallen waarin wij onterecht zo'n ban hebben gezet.
In mijn geval. Men verweet mij SU te vergelijken met NSB maar het was sarcastisch bedoeld, maar dat is een ouwe }:O (zo zie je hoe je op moet passen, over gevoelige onderwerpen mag je geen multi-interpretabele opmerkingen maken, of je hangt. Wijze les voor mij. Veelzeggend ook over de SU-Hunters. :r).
Dat mensen onterecht banrequests doen, is heel vervelend, en als mensen dat structureel doen worden ze daarop aangesproken.
Goed zo. Hebben jullie ook gedaan, die zeikerd van een MJ een tempban gegeven, al had dat ook een permban mogen zijn, want hij voegde in zijn 90 posts niets toe, behalve gezeik. Prima
Het is krenkend.
Feestvieren wanneer duizenden mensen geplet zijn onder twee wolkenkrabbers van 110 verdiepingen hoog is ook krenkend.
Ik heb totaal geen problemen met een politiek incorrecte mening, maar daar gaat het hier niet over. Er is een grote kloof tussen politiek incorrect en zeer beledigend.
True, de vraag is dan maar waar Revolution zich bevond. Daarover verschillen we van mening.
Dus jij wilt dat we discriminatie, racisme, belediging, etc toestaan, zolang er maar argumenten bijstaan?
Nee, die dingen zijn vies. :) Maar ik zou wel politiek incorrecte meningen toestaan. Maar nogmaals, over de scheiding tussen racisme (en andere vieze woorden) en politiek incorrect verschillen we van mening, en zullen we het niet echt eens worden denk ik. Persoonlijk vind ik discussies tussen extremen interessant. Beter dan gezanik waarin iedereen het met elkaar eens is, toch? Wanneer je iemand tegenkomt die precies het tegenovergestelde denkt dan jij, kun je kijken hoe stevig je in je schoenen staat. Zonder zwart is er geen wit, right?

Wat zonde is: de mensen tegenover Revolution komen alleen meer met "jij discrimineert", maar zijn stellingen zijn nooit echt weerlegd. Die discussie, die heel interessant zou zijn, is nooit gevoerd, omdat hij in de kiem gesmoord is. Hij zal ook nooit gevoerd kunnen worden. Jammer.

//edit
Ter verduidelijking; wat ik met dat laatste wil zeggen is dat er nooit een pro-contra islam discussie gevoerd kan worden, ik wil wel eens weten waarom de hele wereld islamitisch zou moeten zijn (want dat is wat moslims willen...) en waarom bepaalde moslims zelfmoordaanslagen plegen, waarom er geen afbeeldingen in hun moskee mogen staan, wat Allah nou zo groot maakt :?, waarom moslimvrouwen hoofddoekjes hebben, waarom moslims onder het mom van Allah Akbar aanslagen plegen, om maar wat te noemen.
//edit

(P.S. sorry van de :z, was niet zo vreselijk irri bedoeld hoor)

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Nokken please :?

Vraag niet snel om een hangijzer, maar hier mag er ééntje op anders zie ik meerdere gewaardeerde users verdwijnen van dit forum en dat zou jammer zijn.

De Crew heeft onderbouwd waarom Revolution een permban heeft.
Op zich is daar niets aan te weerleggen, beleid is duidelijk en of je zijn zoveelste waarschuwing terecht vond of niet het was zijn zoveelste, punt.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik het jammer vind dat Revolution verwijderd is.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op zondag 16 september 2001 20:57 schreef HBM het volgende:
Nokken please :?

Vraag niet snel om een hangijzer, maar hier mag er ééntje op anders zie ik meerdere gewaardeerde users verdwijnen van dit forum en dat zou jammer zijn.

De Crew heeft onderbouwd waarom Revolution een permban heeft.
Op zich is daar niets aan te weerleggen, beleid is duidelijk en of je zijn zoveelste waarschuwing terecht vond of niet het was zijn zoveelste, punt.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik het jammer vind dat Revolution verwijderd is.
Mag ik het hier hartgrondig mee eens zijn ? We zijn een tweakers forum en niet een komma-neuk forum. Allemaal liev en vriendjes ??

Verwijderd

ok allemaal liev,

sorry.. ik was een beetje hyper geworden omdat ik een week lang me rustig moest houden(kut bronchitis) maar het is nu over en ik heb sinds vandag een vriendin!!!!!
dusss

liev en vriendjes

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 16 september 2001 20:34 schreef johnny appleseed het volgende:

zucht, je snapt het niet, het was dus absoluut geen disciminatie, leer jij de definitie daarvan nog eens.
in dit land wordt het woord discriminatie en rascisme veel te vaak en meestal totaal onterecht gebruikt.
Het is krenkend.
jullie handelen toch naar de wet? (zie allemaal quotes uit wetboek dit en dat)
als men in Ede volgens de wet mag feestvieren om 10.000 doden, dan mag Rev zeker niet zijn mening over een godsdienst uiten? lachen om 10.000 doden, of tegen een bepaalde godsdienst zijn, wat is nou erger? kom op zeg... |:(
zie bovenstaande verklaring van mij
iedereen in dit land heeft recht op zijn eigen mening, hoe extreem of vreemd die ook moge zijn, dat staat nota bene in diezelfde grondwet die jullie hier constant quoten.

met andere woorden, we volgen de wet zolang het ons uitkomt. |:(

edit: typo

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 22:26 schreef jelmervos het volgende:
Ik ga mezelf niet 83 keer herhalen.
Verzin nieuwe argumenten of zwijg.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 16 september 2001 22:28 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Ik ga mezelf niet 83 keer herhalen.
Verzin nieuwe argumenten of zwijg.
wel ja, zwijg. ik zal maar niet zeggen wat ik daar van vind, jullie hebben een mening, wij als users hier hebben ook een mening, om ons nu proberen de mond te snoeren vind ik triest. :(

ik heb nog steeds geen goed argument gehoord waarom de ene keer wel de regels van het wetboek worden gevolgd maar de andere keer niet als dat beter uitkomt.

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 22:32 schreef jelmervos het volgende:
om ons nu proberen de mond te snoeren vind ik triest. :(
Ik zeg alleen dat je jezelf niet moet blijven herhalen.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 16 september 2001 22:39 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat je jezelf niet moet blijven herhalen.
doe jij niet precies hetzelfde? |:(

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op zaterdag 15 september 2001 01:47 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

de NMO mag ook op de Nederlandse zender uitzenden dat zij geloven dat alle niet gelovigen in de hel zullen branden, mag Revolution dan niet zijn mening ventileren over die Islam ?

Edit: Typo
offtopicje:

Net op het nieuws: iemand heeft aangifte gedaan wegens discriminatie door deze uitzendig van de NMO. dus misschien mag de NMO dit ook wel helemaal niet zo uitzenden.. :P

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 16 september 2001 23:07 schreef mr_a het volgende:

[..]

offtopicje:

Net op het nieuws: iemand heeft aangifte gedaan wegens discriminatie door deze uitzendig van de NMO. dus misschien mag de NMO dit ook wel helemaal niet zo uitzenden.. :P
wordt het NMO daardoor ook gebanned van de Nederlandse TV?

• Captain Pervert
Op zondag 16 september 2001 23:23 schreef jelmervos het volgende:

[..]

:D

• Milmoor
  • Laatst online: 02-12 19:42

Milmoor

Footsteps and pictures.

"Feestvieren" in Ede wordt elke keer genoemd als excuus waarom men ook over de schreef mag gaan. Even voor de duidelijkheid: die mensen zouden als ze hier aan het "feestvieren" waren een ban krijgen. Verschillende locaties en verschillende regels. Dat is toch niet zo bijzonder? Als je hoort wat voetbalsupporters uitkramen, en dat zou een excuus zijn voor gedrag hier, dan zijn mods opeens totaal overbodig.

Elke groep kent zijn idioten, en als samenleving dien je daar tegenover corrigerend op te treden. Hier doen de mods/adjes dat. In Ede hoop ik dat ouders en imams dat doen. Het is zo makkelijk om een groep mensen te beoordelen op het gedrag van een paar individuen. Ik moet er niet aan denken dat wij als Nederlanders beoordeeld werden op het gedrag van onze afvaardiging op Ibiza. Elk individu op zijn individuele eigenschappen beoordelen is veel moeilijker. Rechters volgen niet voor niets een zware opleiding. Het is vervelend en soms ondankbaar werk. Ik heb dan ook regelmatig bewondering voor het incasseringsvermogen en het geduld van sommige gebruikers en mods/adjes.

Wat mij irriteert is het feit dat men het noemen van wangedrag en overtredingen van de regels als "verraad" en "matennaaien" beschouwt. Het feit dat iets nog niet gezien is, betekent nog niet dat het toegestaan, laat staan gewenst is. Iemand melden dat er iets fout loopt is een goede, en geen slechte actie. Er kan dan ingegrepen worden voordat het echt fout loopt. Het forum (en de samenleving in het algemeen) zijn te groot om alles te kunnen zien. De autoriteiten hebben daarom wat hulp nodig, en daarvoor is SU bedoeld. Mochten er meningsverschillen over de regels of de uitvoering daarvan zijn, dan is GameOver er als ombudsman. Mochten de regels je niet aan staan, kan je kiezen: de regels respecteren of de regels overtreden. Een tweede losstaande keuze: verandering van de regels nastreven, of regels accepteren die je niet aanstaan. Het lijkt me duidelijk dat niet elke combinatie gewenst, daarvoor zijn er adjes, modjes maar vooral een gezond verstand. Als je er voor kiest de regels te overtreden, ben jij degene die fout zit, niet de gebruiker die dat onder aandacht brengt en ook niet de adjes of mods. De keuze om hier te zijn is aan jou, niemand dwingt je ertoe, dus de gevolgen zijn dat ook: houdt je aan de regels.
(je en jij zijn hier generiek gebruikt en niet perse van toepassing op degene die vlak voor mij gepost heeft)

Uch, ik heb gezegd

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 23:23 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Zijn wij de Nederlandse TV? Nee. Hebben wij daar dus wat te zeggen over wie er wat mag doen. Wederom nee.
Waarom haal je dat voorbeeld dan nog altijd aan? Dat is me nou echt een raadsel.

• zeef
Op zondag 16 september 2001 22:26 schreef jelmervos het volgende:

[..]

zucht, je snapt het niet, het was dus absoluut geen disciminatie, leer jij de definitie daarvan nog eens.
in dit land wordt het woord discriminatie en rascisme veel te vaak en meestal totaal onterecht gebruikt.
OK noem het generaliseren en het beledigen van talloze onschuldigen. ALs ik "Fuck de Katholieken" of "Ketters op de Brandstapel" in mijn sig heb staan zijn er ook veel mensen beledigd. Probeer eens "Fuck de Joden" in je sig, dat zal niemand trekken. Ja het is een uiting van sentiment, maar dat had 'ie beter niet kunnen doen gezien z'n voorgeschiedenis. EN kom nou niet met principieel gelul, hij had niet moeten schelden, zie FAQ punt uit.
jullie handelen toch naar de wet? (zie allemaal quotes uit wetboek dit en dat)
Van mij ja, niet van hun !
als men in Ede volgens de wet mag feestvieren om 10.000 doden, dan mag Rev zeker niet zijn mening over een godsdienst uiten? lachen om 10.000 doden, of tegen een bepaalde godsdienst zijn, wat is nou erger? kom op zeg... |:(
Verschil Ede vd GoT

Ede was openbare weg. GoT is geen openbare ruimte. Ede waar was het wetitig en overtuigend bewijs ? Een hoop buurtgenoten in een buurt waar de verhoudingen toch al slecht liggen zijn geen sterke case. Een geschreven bericht is een smoking gun. Natuurlijk is het debiel wat er daar gebeurd is, maar zie het in een context van omstandigheden daar. De relaties onderling zijn goed verziekt en die gasten doen alles om ze daar gek te maken. Verkeerd ? Ja. Moet je daarom ALLE moslims in Nederland dan maar ove reen kam scheren ? Nee. Want DAT is rascisme, het generaliseren van een groep op exponenten. ZO staat ie bij mij in m'n studieboek.
iedereen in dit land heeft recht op zijn eigen mening, hoe extreem of vreemd die ook moge zijn, dat staat nota bene in diezelfde grondwet die jullie hier constant quoten.

edit: typo
En daar ga je weer de fout in. Ik leg het nog een keer uit :

Je hebt een vrije meningsuiting. Maar dat betekend dus niet dat je *alles* mag zeggen. De beperkingen zijn :

- geen discriminatie
- geen rascisme
- geen verboden zaken"(zoals Mein Kampf)
- geen belediging
- en zo kan je nog wel even doorgaan.

Want wat staat er in art 7GW :
Art. 7 . - 1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
Behoudens je verantwoordelijkheden ! Dus "Fuck de Smurfen" mag, "Fuck de Islam" mag dus niet.

En als laatste, ja de crew mag je bericht verwijderen, er gelden hier huisregels (zie FAQ). En daar heb je je aan te houden. Of niet, maar dan niet hier. Zie het als een disco of kroeg waar een bordje hangt "correcte kleding verplicht". Misschien zijn je petje en sneakers een heel erg politiek statement, maar dan nog heeft de uitbater het recht je te weigeren.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 16 september 2001 23:30 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Zijn wij de Nederlandse TV? Nee. Hebben wij daar dus wat te zeggen over wie er wat mag doen. Wederom nee.
Waarom haal je dat voorbeeld dan nog altijd aan? Dat is me nou echt een raadsel.
ik ga slapen, wordt een beetje moe van sommige mensen :Z

ik wacht nog steeds op GameOver, de bemiddelaar die dit topic goed kan gebruiken, hoop van hem weer eens een frisse onpartijdige mening te horen.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Nounou, we zijn weer driftig bezig geweest met z'n allen he ? ;)

Ik ga hier eens naar kijken over hoe en wat.

Ik heb al een topic op het CF gestart. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

waarom moet er nu weer onderling een topic op het crewforum over worden gestart? even als adminnetjes en modjes onderling bepalen wat goed en wat fout is...

fuck de islam is een uiting die niet goed te praten valt en dus ge-edit had mogen en moeten worden. het klinkt echter wel weer alsof een aantal modjes/adjes even een tikje willen uitdelen aan revolution en dat is laag...

ergens hieboven stond dat het verschil tussen got en ede is dat ede een openbaar iets is en GoT niet... dat is echter niet te vergelijken. afgezien van wat regels mag je jezelf op GoT ook vrij zien om te reageren op een topic zoals jij dat wil.

een hoop gestuiter en gejen om een simpel zinnetje... als het management hier gewoon goed op had gereageerd (lees: zonder emoties e.d.) dan was gewoon die sig weggeweest, had deze topic nooit zo uit kunnen groeien tot een rampen topic en was er veel minder gezeik geweest...

bah, stelletje kinderen. (of krijg ik nu ook een waarschuwing... in dat geval heb je mijn toestemming om deze post te editten...)

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 16:01
Ik had eerst - D-Trance HEERST, en Dont F#ck with the SCF!!! -

die werd ook verwijderd...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium predikt respect voor iedereen.

Iemand die iets negatiefs over de Islam wilt zeggen hoeft dat niet zo te doen. Ik vind zoiets behoorlijk stuitend. Ban is terecht, zo'n ondertitel kan echt niet.

Topic is geopend door gewaardeerde collega MichealJackson en bevat alle argumenten voor de ban, de crew heeft hier dus geen verborgen agenda afgewerkt en Mr. Jackson heeft ook niet een user pootje gelicht.

Zaak is afgehandeld IMHO.

* Delerium hoopt dat het iig een permban is, ook Islamieten kunnen normale mensen zijn.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 17 september 2001 17:21 schreef Paz het volgende:
waarom moet er nu weer onderling een topic op het crewforum over worden gestart? even als adminnetjes en modjes onderling bepalen wat goed en wat fout is...
Nee, omdat ik de motivaties van mijn crewmembers wil weten.

Denk je dat als ik klakkeloos alles ongedaan maak waarvan ik denk dat het niet klopt, zonder dit verder na te vragen ervoor gaat zorgen dat ik mijn functie soepel kan uitvoeren ? Ik zal eerst moeten achterhalen wat de hoe en wats waren.
fuck de islam is een uiting die niet goed te praten valt en dus ge-edit had mogen en moeten worden. het klinkt echter wel weer alsof een aantal modjes/adjes even een tikje willen uitdelen aan revolution en dat is laag...
En dat probeer ik dus uit te zoeken. Vandaar het topic op het CF. :)
ergens hieboven stond dat het verschil tussen got en ede is dat ede een openbaar iets is en GoT niet... dat is echter niet te vergelijken. afgezien van wat regels mag je jezelf op GoT ook vrij zien om te reageren op een topic zoals jij dat wil.
Mja, maar er zijn dus wel wat regels, in daar is op dit punt wel tegenin gegaan. ("in overtreding zijnde" met zeg maar...)
een hoop gestuiter en gejen om een simpel zinnetje... als het management hier gewoon goed op had gereageerd (lees: zonder emoties e.d.) dan was gewoon die sig weggeweest, had deze topic nooit zo uit kunnen groeien tot een rampen topic en was er veel minder gezeik geweest...
Agreed.
bah, stelletje kinderen. (of krijg ik nu ook een waarschuwing... in dat geval heb je mijn toestemming om deze post te editten...)
Ik vind hem onnodig, maar ik zal er iig geen waarschuwing voor geven.

Aannames zijn fataal.

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 17 september 2001 17:21 schreef Paz het volgende:
fuck de islam is een uiting die niet goed te praten valt en dus ge-edit had mogen en moeten worden.
Was het alleen maar zo'n opmerking... deze was nog een van de mildere
het klinkt echter wel weer alsof een aantal modjes/adjes even een tikje willen uitdelen aan revolution en dat is laag...
idd

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 18:19 schreef GaMeOvEr het volgende:
Agreed.
[herhaling] Het ging niet alleen om die signature :)
Dat zou wel helemaal mooi zijn. Zeker aangezien er daar ook de fout bij is gemaakt dat hij gewijzigd is zonder Revolution daarvan op de hoogte te stellen.
Dat is dus absoluut niet zo.
[edit] Ik zie net dat ik dit venstertje al een tijdje open had en dus Traag's reactie nog niet gezien had.
Beetje dubbelop deze post.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 17 september 2001 18:39 schreef johnny appleseed het volgende:

[herhaling] Het ging niet alleen om die signature :)
Dat zeg ik ook niet. :)

Ik ben het alleen eens met Paz dat deze hele situatie anders had kunnen worden aangepakt.

Aannames zijn fataal.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

hallo GameOver, ben benieuwd naar jou oordeel in deze kwestie. :)

wees eerlijk en rechtvaardig. :)

ecteinascidin (oid.) ziet volgens mij iig Rev graag gebanned, hij heeft hem eens onterecht een HK ban gegeven en heeft blijkbaar iets tegen Rev.

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

ok, heb ff geen tijd om alles door te lezen, maar ik zou zeggen unban revolution. het is een goeie gast, heb bij em in de klas gezeten, blablabla en hij zit hier gewoon al .. tijden ..! waarom dan nu ineens na zo'n geval? ik kan begrijpen dat sommige mensen zich misschien gekwetst voelen na zo'n opmerking, maar ga dan met hem praten ofzo, en niet een ban.

anyways, dit is mijn beklaag waarom revolution terug moet komen.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op zaterdag 15 september 2001 02:24 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

"alle ongelovigen zullen als brandstof dienen voor de hel..." - Koran

alle ongelovigen, met andere woorden, iedereen die niet in de Islam gelooft,
...
Dat niet in de Islam geloven hangt er een beetje van af wie je tegen komt. Vaak is het ook zo dat _alle_ gelovigen worden geaccepteerd door de moslims...

* MikeN gelooft nergens in.... :)

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op maandag 17 september 2001 21:19 schreef Scorpion het volgende:
ok, heb ff geen tijd om alles door te lezen, maar ik zou zeggen unban revolution. het is een goeie gast, heb bij em in de klas gezeten, blablabla en hij zit hier gewoon al .. tijden ..! waarom dan nu ineens na zo'n geval? ik kan begrijpen dat sommige mensen zich misschien gekwetst voelen na zo'n opmerking, maar ga dan met hem praten ofzo, en niet een ban.

Hier kan ik me volledig bij aansluiten.
Btw, how you doin' Scorpion? :D

• Scorpion

Scorpion

Op maandag 17 september 2001 22:14 schreef EquiNox het volgende:

[..]

Hier kan ik me volledig bij aansluiten.
Btw, how you doin' Scorpion? :D
ff snel offtopic, ik gaat goed. whatabout u? alberda a pain in the ass as usual? :)

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 17 september 2001 21:19 schreef Scorpion het volgende:

Dat is dus wel de minst goede reden om iemand te unbannen "hij is liev, want hij zat bij me in de klas"...

Jeremy Clarkson

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op maandag 17 september 2001 22:43 schreef Traag het volgende:

[..]

Dat is dus wel de minst goede reden om iemand te unbannen "hij is liev, want hij zat bij me in de klas"...
Vinnik niet. Zegt immers wat over de persoonlijkheid van dhr. Revolution.

• funnie
  • Laatst online: 22-09-2023
Ja, dat wou ik ook net zeggen. Mensen die een ander persoonlijk kennen zullen dingen van die persoon beter kunnen inschatten dan mensen die alleen maar letters van een persoon ziet.
Letters kunnen zeer verkeerd overkomen.

edit:
mesen zijn uiteraard mensen

How many babies can a motherboard have?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 17 september 2001 22:46 schreef funnie het volgende:
juist, een kortstondige periode van kwaadheid van Rev komt hier gelijk over als discriminatie, volkomen misplaatst en overdreven.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Alle voors en tegens staan nu wel in dit topic.
Lijkt me sterk dat als een stel users gaan drammen dat het zijn zaak goed doet, dus laten we aub wachten op GameOver?

En ook zijn eindoordeel hierover respecteren, want als GameOver iets bewezen heeft is het wel zijn onpartijdigheid.

Wat mij betreft "case closed"

(ps. mag Revolution weer terug please ?)

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Hij was anders ook best wel vijandig tegenover mij, terwijl ik ook mijn mening verkondig. Als hij geen respect voor mij heeft, hoeft hij die van mij ook niet te verwachten, laat die ban maar lekker staan!!!

Overigens, ook al wordt die ban opgeheven, ik lul me toch wel terug, zo snugger vond ik die gast namelijk ook weer niet...

Verwijderd

juist, een kortstondige periode van kwaadheid van Rev komt hier gelijk over als discriminatie, volkomen misplaatst en overdreven.
jelmervos, mag ik vragen waarom je nu al 423 posts probeert Revolution te laten unbannen?
Denk je nou echt dat dat zou helpen ipv het 1,2,3 keer melden en dan met rust te laten?

Dit wekt zelfs bij mij aversie op. Pushing it to the max, maar dan veel erger en heel veel irritanter.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 17 september 2001 22:56 schreef DJ_Mesut het volgende:
Hij was anders ook best wel vijandig tegenover mij, terwijl ik ook mijn mening verkondig. Als hij geen respect voor mij heeft, hoeft hij die van mij ook niet te verwachten, laat die ban maar lekker staan!!!

Overigens, ook al wordt die ban opgeheven, ik lul me toch wel terug, zo snugger vond ik die gast namelijk ook weer niet...
jij hoeft jezelf nou niet ineens vrij te pleiten ofzo, net of jij zo lekker bezig was |:(

en bovendien, hoe kun jij oordelen over hoe intelligent Rev is, ik ken hem toevallig beter dan jou en hij is zeker niet dom!! verre van dat zelfs.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op maandag 17 september 2001 23:18 schreef jelmervos het volgende:
en bovendien, hoe kun jij oordelen over hoe intelligent Rev is, ik ken hem toevallig beter dan jou en hij is zeker niet dom!! verre van dat zelfs.
Niet overdrijven he jelmer :P

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 17 september 2001 23:02 schreef ALepH het volgende:

[..]

jelmervos, mag ik vragen waarom je nu al 423 posts probeert Revolution te laten unbannen?
Denk je nou echt dat dat zou helpen ipv het 1,2,3 keer melden en dan met rust te laten?

Dit wekt zelfs bij mij aversie op. Pushing it to the max, maar dan veel erger en heel veel irritanter.
dat mag je, ik ken Rev toevallig en weet dat het niet zo'n irritant figuur is als hier door sommigen wordt beweerd, een beetje tegengas geven tegen al die negatieve posts over hem.
misschien vind jij het irritant, dat vind ik dan jammer.

laten we GameOver's reactie (officiele reactie) afwachten. :)

Verwijderd

Mag ik aub ok nog even m'n nederige mening geven ;)

Door de gebeurtenissen in New York vind ik het af en toe begrijpelijk dat iemand, in dit geval Revolution, soms op bepaalde momenten en in bepaalde topics een gepassioneerde mening heeft over de islam en dan natuurlijk met name de extremisten.

Het is vreselijk wat daar gebeurd is. Ik vind dat er door de modjes bij zulke vreselijke gebeurtenissen best wat meer rekening mag worden gehouden met de emoties die daar bij horen.

Ik vind het ook triest dat zo'n n00b als MichaelJackson (met z'n 94 posts) met één post in LA even een 'diehard' als Revolution van GoT laat kicken.

Revolution heeft een ook een hoop posts geplaatst, waar MichaelJackson nog een hoop van kan leren en kennis van users is ook een waardevol iets voor GoT.

Ik heb tevens even gezocht naar posts van Revolution en ik vind dat er best wat meer naar de context van de verkeerde posts gekeken mag worden......

My two cents........

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 17 september 2001 22:46 schreef funnie het volgende:
Ja, dat wou ik ook net zeggen. Mensen die een ander persoonlijk kennen zullen dingen van die persoon beter kunnen inschatten dan mensen die alleen maar letters van een persoon ziet.

edit:
mesen zijn uiteraard mensen
Hoe iemand in het echt is zegt helaas niet echt veel over het gedrag wat zo'n persoon op GoT heeft. Een goeie vriend van mij vond dat ik in de vakantie veel achter GoT zat, en begon daarom maar username's aan te maken vanuit delta lloyd e-mail adressen en begon AV te spammen. En in het echt is het best een aardige gast.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Scorpion

Scorpion

Op maandag 17 september 2001 23:40 schreef AirHead het volgende:
Ik vind het ook triest dat zo'n n00b als MichaelJackson (met z'n 94 posts) met één post in LA even een 'diehard' als Revolution van GoT laat kicken.

Revolution heeft een ook een hoop posts geplaatst, waar MichaelJackson nog een hoop van kan leren en kennis van users is ook een waardevol iets voor GoT.
Weinig nog aan toe te voegen.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ff een misverstand uit de weg ruimen: ik heb Rev never-nooit geband.

Misverstand 2 kan ook wel weg: Revolution is zeker geen lieverdje. Hij zal best populair zijn zodat er aaltijd wel redenen zijn te verzinnen, met "F*ck ...." laat 'ie iig duidelijk zien dat hij geen algemene fatsoensnormen heeft, zoiets zeg je namelij gewoon niet.

MichealJackson afrekenen op zijn '94 posts'... niet echt nodig, je zegt namelijk nu zelf dat iemand met veel posten blijkbaar belangrijker dan een vermeende newbie. Laat ik voorop stellen dat de post-count geen bal zegt over de kwaliteit. MJ heeft in het verleden wel vaker 'indruk' gemaakt en ten derde is MJ door BC3 ook zwaar getroffen (ja, ikke heb 30 mei nog ff zoekacties gedaan :P).

Maar indien users de hoeveelheid posten als maatstaaf zien, dan kan HlpDsK rustig zeggen dat de ban terecht is, aangezien zijn woord dan wet zou zijn.

• Milmoor
  • Laatst online: 02-12 19:42

Milmoor

Footsteps and pictures.

"Don't blame the messenger..."
Als Revolution de fout in gaat is dat niet de schuld van MJ. Die staat geheel buiten de discussie. De enige mogelijke vraag is of de ban terecht is. Het onder de aandacht brengen van een potentieel probleem is (mits enigsinds gefundeerd) een goede zaak. Mocht men van mening zijn dat MJ regelmatig foute "aangiftes" doet, is er alleen een berichtje in SU nodig. Dan wordt daar naar gekeken.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Er loopt iig nog steeds een behoorlijk "pittige" discussie op het CF.

Aannames zijn fataal.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 18 september 2001 12:17 schreef GaMeOvEr het volgende:
Er loopt iig nog steeds een behoorlijk "pittige" discussie op het CF.
en als jullie er nou niet uitkomen, wie heeft dan het laatste woord hier?

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 18 september 2001 12:24 schreef jelmervos het volgende:

[..]

en als jullie er nou niet uitkomen, wie heeft dan het laatste woord hier?
Het MT. (Floris en Daniel.)

Aannames zijn fataal.

• witchdoc
Op dinsdag 18 september 2001 12:28 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Dan kan je al net zo goed stoppen met de discussie.
Floris heeft z'n mening hier al duidelijk geventileert en daniel is nogal afwezig geweest in de hele discussie dus..

• Floor-is
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op dinsdag 18 september 2001 19:11 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Dan kan je al net zo goed stoppen met de discussie.
Floris heeft z'n mening hier al duidelijk geventileert en daniel is nogal afwezig geweest in de hele discussie dus..
Daniël's stem is duidelijk aanwezig op het crewforum.

Het getouwtrek of het nou aan MJ ligt dat Revolution een ban heeft of niet is "nicht im frage" als MJ het niet was geweest, had het een paar dagen later gekomen en had danwel een mod of admin een conclusie getrokken uit te uitlatingen die Revolution heeft gedaan, daar ben ik van overtuigd.

Bericht hierboven

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

nou ja, we wachten vol spanning af. :)

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op maandag 17 september 2001 23:18 schreef jelmervos het volgende:

[..]

jij hoeft jezelf nou niet ineens vrij te pleiten ofzo, net of jij zo lekker bezig was |:(

Ik zeg: ik reageer terug, en hard ook,, moet jij niet doen alsof ik dat juist aan het ontkennen ben, zet je jezelf alleen maar voor lul...

En ik zeg ook niet dat die Revolution dom is, ik zeg: "ik vond hem niet zo snugger"... Das wat anders...

Misschien een idee om een LOI-cursus "lezen voor beginners" te volgen???

• witchdoc
Op dinsdag 18 september 2001 19:18 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Daniël's stem is duidelijk aanwezig op het crewforum.

Het getouwtrek of het nou aan MJ ligt dat Revolution een ban heeft of niet is "nicht im frage" als MJ het niet was geweest, had het een paar dagen later gekomen en had danwel een mod of admin een conclusie getrokken uit te uitlatingen die Revolution heeft gedaan, daar ben ik van overtuigd.
Leuk om te horen.. nu nog hopen dat minstens 1 van jullie adjes revolution nog een (alleraller)laatste kans wil geven.

Trouwens, wie het heeft gemeld is inderdaad totaal naast de kwestie.. maar hadden jullie het pas een paar dagen lmater ontdekt dan was het al 'verjaart' geweest he :P

Meteen vraagje.. stel dat de modjes/adjes een week na een aantal 'feiten' pas achter die feiten komen.. dan gaan jullie nog gewoon maatregelen nemen? Ook als die persoon ondertussen weer gekalmeerd is en weer in het gelid loopt?

• witchdoc
Op dinsdag 18 september 2001 12:28 schreef GaMeOvEr het volgende:
Is het dan trouwens niet beter dat jij + de 2 adjes dan een stem krijgen? Hebben de users (jij vertegenwoordigd ons zo'n beetje) ook een stem in het verhaal terwijl de bazen zelf bij eensgezindheid wel de meerderheid hebben.

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op dinsdag 18 september 2001 22:56 schreef DJ_Mesut het volgende:
[EEN LAP TEKST]
Kappen, niet flamen in LA. Gebruik daar maar ICQ/MSN/MAIL/ROOKSIGNALEN voor.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 18 september 2001 22:56 schreef DJ_Mesut het volgende:
blaat
/ignore :Z

ik hoor net van Revolution dat hij een mailtje van GameOver gehad heeft, met voor hem helaas het bericht dat zijn ban blijft staan. Hij wou graag nog een laatste berichtje hier posten:
Hallo iedereen,

Helaas kreeg ik net van GameOver het bericht dat ik gebanned blijf, GameOver heeft zijn uiterste best gedaan om deze ons inziens onterechte permban om te zetten in een tempban maar het MT (duur woord voor Floris en Daniel) schenen het toch nodig te vinden om mij te bannen, in ieder geval weer een kritische user minder op GoT. Ik heb dan ook het idee dat bepaalde adjes en mods hun persoonlijke aversie tegen mij hebben laten meespelen in hun beslissing maar goed, dat zullen ze uiteraard ontkennen. De felle manier waarop bepaalde admins/mods reageerden zegt mij in ieder geval wel genoeg, dezelfde mensen die mij ook het etiket 'crewbasher' opplakten, een term die meestal inhield dat je op een kritische manier keek hoe de crew het ervan afbracht, en zo nodig ook kritiek leverde, als er fouten gemaakt werden. Sommige mods/admins deden wat met die kritiek, anderen vatten het op als een persoonlijke aanval, ook wel flame genoemd.
Gelukkig zijn er ook erg veel users die het wel een gemis vinden dat ik er niet meer bij ben, in ieder geval bedankt jongens voor het terechte tegengas wat jullie gaven tegen de soms belachelijke beschuldigingen die mijn kant op vlogen.

Misschien reg ik ooit wel weer eens hier maar voorlopig zeker niet, heb het wel even gehad met de leiding hier. (met uitzondering van bepaalde personen, zoals GameOver, thnx voor de moeite die je gedaan hebt!)

Gegroet iedereen! :)

Revolution

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

We zullen je missen, Revolution. ;(

Weer een van de harde kern pleite. :'(

• Yohost!
  • Laatst online: 02-12 10:59
Helaas ;(

• witchdoc
Spijtige beslissing..
Hopelijk knijpt de crew een oogje dicht mochten ze een braaf revje terug zien reggen over een paar maand.
Leuk om te weten dat er ook iemand tegen de adjes durft ingaan trouwens.. thanks gameover
En voor de adjes :P
:)

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 23:29 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Is het dan trouwens niet beter dat jij + de 2 adjes dan een stem krijgen? Hebben de users (jij vertegenwoordigd ons zo'n beetje) ook een stem in het verhaal terwijl de bazen zelf bij eensgezindheid wel de meerderheid hebben.
Meestal leert iemand van zijn fouten. ( hij/zij bedenkt zich voordat hij/zij iets plaatst. )

Revolution laat zijn emoties op een extreem wijze zien..waar veel mensen last van hebben..

• Captain Pervert
Op woensdag 19 september 2001 01:08 schreef Kemo het volgende:

[..]

Meestal leert iemand van zijn fouten. ( hij/zij bedenkt zich voordat hij/zij iets plaatst. )

Revolution laat zijn emoties op een extreem wijze zien..waar veel mensen last van hebben..
Oh? Niemand zegt er wat van, behalve dan zo'n arrogante branieschopper als MichaelJackson.

Verwijderd

Pff als hij f*ck the islam in zijn sig wil hebben so be it.. Is GoT nu gewoon niet ff politiek correct bezig? Wel een beetje ver gaat dit als je je mening niet meer kunt uitdragen op een openbaar forum. Ik heb zelf ook een tyfushekel aan godsdiensten, aangezien die zo een beetje voor 99% van de wereldproblemen veroorzaakt..

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 02:32 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Oh? Niemand zegt er wat van, behalve dan zo'n arrogante branieschopper als MichaelJackson.
en Kemo

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ach ja, users naaien om een wit voetje te halen bij de mods/admins is normaal tegenwoordig. De beste oplossing bij een ruzie/discussie is tegenwoordig je tegenstander laten bannen. :r

Way to go, ppl... :(

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 19 september 2001 07:53 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

en Kemo
En Kemo ja... |:(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Revolution heeft er een behoorlijk handje van om kwetsende en superconfronterend rond te hangen. Een sig met f*ck ... is niet meer dan een extreem domme actie waarmee je alleen maar mensen in het harnas jaagt.

Die gast heeft meerdere kansen gehad en allemaal verbruid, indien iemand na 1 jaar en ~2000 posten nog niet snapt dat nuance op GoT een pre is maar dan nog fuck .... typed als sig, die is gewoon niet helemaal nozel.

Dat heeft niets met kritische gewaardeerde users te maken cq crewbashing.

Verwijderd

...maar dit soort uitspraken kan je toch niet goedpraten.... :

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.com/4909.jpg

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/4908.gif

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 19 september 2001 09:25 schreef ecteinascidin het volgende:
Revolution heeft er een behoorlijk handje van om kwetsende en superconfronterend rond te hangen. Een sig met f*ck ... is niet meer dan een extreem domme actie waarmee je alleen maar mensen in het harnas jaagt.

Die gast heeft meerdere kansen gehad en allemaal verbruid, indien iemand na 1 jaar en ~2000 posten nog niet snapt dat nuance op GoT een pre is maar dan nog fuck .... typed als sig, die is gewoon niet helemaal nozel.

Dat heeft niets met kritische gewaardeerde users te maken cq crewbashing.
...Ik heb dan ook het idee dat bepaalde adjes en mods hun persoonlijke aversie tegen mij hebben laten meespelen in hun beslissing maar goed, dat zullen ze uiteraard ontkennen. De felle manier waarop bepaalde admins/mods reageerden zegt mij in ieder geval wel genoeg, dezelfde mensen die mij ook het etiket 'crewbasher' opplakten, een term die meestal inhield dat je op een kritische manier keek hoe de crew het ervan afbracht, en zo nodig ook kritiek leverde, als er fouten gemaakt werden. Sommige mods/admins deden wat met die kritiek, anderen vatten het op als een persoonlijke aanval, ook wel flame genoemd...
slaat wel op jou ecteinasidingetje, vervang alleen mod door ex-mod :z

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 19 september 2001 09:12 schreef EquiNox het volgende:
Ach ja, users naaien om een wit voetje te halen bij de mods/admins is normaal tegenwoordig. De beste oplossing bij een ruzie/discussie is tegenwoordig je tegenstander laten bannen. :r
Dit is dus jouw interpretering van deze situatie. Voor de duidelijkheid: Géén, maar dan ook géén user bepaald of een andere user gebanned moet worden. Dit gebeurd door een Admin of mod, in overleg met zijn collega's. Users kunnen niets anders doen dan melden als ze denken dat een andere user verkeerd bezig is ([forum=26]).
Op woensdag 19 september 2001 09:38 schreef jelmervos het volgende:
slaat wel op jou ecteinasidingetje, vervang alleen mod door ex-mod :z
Ik vind deze opmerking niet echt gepast.... Ecta is niet te vergelijken met een crewlid. Op deze manier wil jij ecta in hetzelfde kwade daglicht zetten als waar anderen elkaar van beschuldigen...

Jeremy Clarkson

• Crazy D
  • Laatst online: 08:11

Crazy D

I think we should take a look.

Op woensdag 19 september 2001 09:32 schreef a_LAN het volgende:
...maar dit soort uitspraken kan je toch niet goedpraten.... :
Het had misschien en beetje genuanceerder gebracht kunnen worden, maar hij heeft wel gelijk. Eeuwen lang worden uit naam van het geloof tig mensen vermoord. Gij zult niet doden (behalve als de ander een ander geloof heeft dan jou). Tuurlijk zijn het de zieke geesten en niet God zelf die de het uitvoert, maar ik vind dat ie wel gelijk heeft. Alleen niet zo tactvol gebracht.
Maar goed de beslissing wordt toch niet teruggedraait dus t maakt sowieso geen moer uit. Je moet gewoon op je woorden letten en niet alles eruit flappen wat je wel zou willen zeggen, en wat je zegt nog een keer nalezen of het niet taktvoler gebracht kan worden. Jammer, want ik merk (in z'n algemeenheid, niet specifiek alleen hier) dat juist met een wat brute stelling en bewoording, er instressante duscussies kunnen volgen.

Exact expert nodig?

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 10:15 schreef CrazyD_at_work het volgende:

[..]

Het had misschien en beetje genuanceerder gebracht kunnen worden, maar hij heeft wel gelijk. Eeuwen lang worden uit naam van het geloof tig mensen vermoord. Gij zult niet doden (behalve als de ander een ander geloof heeft dan jou). Tuurlijk zijn het de zieke geesten en niet God zelf die de het uitvoert, maar ik vind dat ie wel gelijk heeft. Alleen niet zo tactvol gebracht.
Maar goed de beslissing wordt toch niet teruggedraait dus t maakt sowieso geen moer uit. Je moet gewoon op je woorden letten en niet alles eruit flappen wat je wel zou willen zeggen, en wat je zegt nog een keer nalezen of het niet taktvoler gebracht kan worden. Jammer, want ik merk (in z'n algemeenheid, niet specifiek alleen hier) dat juist met een wat brute stelling en bewoording, er instressante duscussies kunnen volgen.
...wanneer dringt het tot jullie door dat dit niets met het geloof (islam) te maken heeft, maar dit een daad is van een paar geflipte gasten. geloof is niet gevaarlijk maar de mens zelf. en datgene wat revolution predikt past in jouw kader van normen en waarden??.... :?

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Als jullie dan toch doorgaan :?

Revolution heb ik altijd gezien als een user die zijn gedachtens gelijk neerschreef en op de knop verstuur beukt.

Dat dit vaak niet echt prettig overkomt is dan te begrijpen, maar denk dat bij menigeen dit ook de eerste reactie was, na 2 minuten relativeren kom je al gauw tot een andere stelling.

Alleen Revo gunt zich die 2 minuten niet, maar is hij dan fouter als anderen, ik vind van niet.

Denk dat de post van Revo als hij wat meer tijd had gekregen ook milder was geweest.

Persoonlijk vond ik het wel verfrissend die poststijl van Revolution.
Heb er veel leerzame woordwisselingen door gezien.

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 10:37 schreef HBM het volgende:

Revolution heb ik altijd gezien als een user die zijn gedachtens gelijk neerschreef en op de knop verstuur beukt.

Dat dit vaak niet echt prettig overkomt is dan te begrijpen, maar denk dat bij menigeen dit ook de eerste reactie was, na 2 minuten relativeren kom je al gauw tot een andere stelling.

Alleen Revo gunt zich die 2 minuten niet, maar is hij dan fouter als anderen, ik vind van niet.

Denk dat de post van Revo als hij wat meer tijd had gekregen ook milder was geweest.

...ik snap niet hoe je de poststijl van revolution verfrissend kunt noemen??....

revolution
Trieste idioot die je bent, uit naam van dat FUCKING KLOTE GELOOF van jullie zijn er 10.000'en ONSCHULDIGE burgers vermoord, besef dat GVD eens.
* Revolution is zwaar, zwaar pissed hierover en het is maar goed voor sommigen dat ik niet aan de macht ben. Dan hadden morgen al die moskeeën plat gelegen.
Heb je mij niet horen zeggen, er zullen ongetwijfeld ook wel menslievende en moderne moslims bestaan maar dat andere uitschot met die ideeën uit de middeleeuwen verdienen allemaal een nekschot.
Dat geloof van jullie bestaat wel uit ongelooflijk veel zieke geesten dan.
Ooit een christen 10.000 mensen zien vermoorden in 1 keer omdat die mensen een ander geloof hadden? Nee, die blinde idiootheid komt alleen voor bij die klotegodsdienst van jullie.
En ik vertrouw jou ook niet, als je zo hardnekkig bezig bent dit recht proberen te praten, dan maakt het je zeker ook niet uit dat er net duizenden onschuldigen zijn vermoord.

Ik heb medelijden met jou, gehersenspoeld sinds je geboorte.
Inderdaad, ik snap niet dat iemand zich verlaagt tot een godsdienst en cultuur waar men middeleeuwse praktijken erop na houdt, ieder weldenkend mens zou wel beter weten maar nu zie je het bewijs weer, vanaf je geboorte geindoctrineerd en na een paar jaar weet je niet beter.
Ik heb medelijden met jullie.
...zeer verfrissend he??.... ik zie geen enkel onderbouwde opmerking van revolution. een en al vooroordelen. als jij ook zo denkt....

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nogmaals: over de waarheid van wat Revolution gezegd heeft kun je discussiëren, maar dat is niet het issue. Naar onze mening waren zijn uitspraken onfatsoenlijk en beledigend genoeg voor een permanente ban.

Na een vrij net mailtje van hemzelf waarin hij z'n excuses aanbood en de 'hitte van de strijd' als verklaring gaf is een compromis (tijdelijke volledige GoT ban, gevolgd door een SG/HK ban voor onbepaalde tijd) overwogen, maar uiteindelijk hebben we besloten dat hij dat dan wat eerder had moeten bedenken. De permanente ban blijft aldus staan.

Dat wij er nu van beschuldigd worden deze gelegenheid aan te grijpen om een 'lastige' user te lozen was natuurlijk te verwachten. Ik zal niet ontkennen dat het verleden van een user meespeelt bij de bepaling van de strafmaat. Iemand die zich altijd netjes heeft gedragen heeft meer krediet dan iemand waarmee al vaker aanvaringen zijn geweest. Fouten maken we allemaal, en als je verder een brandschoon verleden hebt kunnen we wat coulanter zijn. Echter, de uitspraken van Revolution an sich waren naar ons oordeel al ernstig genoeg voor een permanente ban. Iedere andere user had dezelfde straf gekregen.

• Crazy D

Crazy D

Op woensdag 19 september 2001 10:23 schreef a_LAN het volgende:
...wanneer dringt het tot jullie door dat dit niets met het geloof (islam) te maken heeft, maar dit een daad is van een paar geflipte gasten. geloof is niet gevaarlijk maar de mens zelf. en datgene wat revolution predikt past in jouw kader van normen en waarden??.... :?
Niet helemaal letterlijk, maar ik zal niet ontkennen dat ik na de zoveelste aktie van een stelletje imbecielen die uit naam van het geloof anderen afslachten oko zoiets heb van oprotten met die gasten. Tuurlijk is niet het geloof zelf de oorzaak, maar die eikels die het uitvoeren, dat snap ik ook wel. Alleen is het wel opvallend dat bij sommige geloven er een stuk meer van die zieke geesten rondlopen dan bij andere.

Exact expert nodig?

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 12:10 schreef CrazyD_at_work het volgende:

[..]

Niet helemaal letterlijk, maar ik zal niet ontkennen dat ik na de zoveelste aktie van een stelletje imbecielen die uit naam van het geloof anderen afslachten oko zoiets heb van oprotten met die gasten. Tuurlijk is niet het geloof zelf de oorzaak, maar die eikels die het uitvoeren, dat snap ik ook wel. Alleen is het wel opvallend dat bij sommige geloven er een stuk meer van die zieke geesten rondlopen dan bij andere.
...je zegt het zelf "oprotten met die gasten" en dit zijn dus "zieke" personen en niet het geloof zelf. je kunt geen oorlog voeren tegen een geloof cq religie, enkel en alleen tegen mensen. van mij mogen deze "zieken" naar de hel....

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Volgens Rev (zit hier vlak bij mij, heeft net deze topic doorgelezen) heeft HBM volkomen gelijk!

en a_Lan, met userid 19000 nogwat kun jij niet oordelen over Rev's verleden hier, daarvoor heb je veel te weinig posts van hem gezien.

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 19 september 2001 12:27 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Volgens Rev (zit hier vlak bij mij, heeft net deze topic doorgelezen) heeft HBM volkomen gelijk!

en a_Lan, met userid 19000 nogwat kun jij niet oordelen over Rev's verleden hier, daarvoor heb je veel te weinig posts van hem gezien.
*kuch* wat een onzin.

Dat is zeven maanden de tijd om posts te bekijken. Dat lijkt me meer dan genoeg. Dat gezeur over "oudgediende" en newbie's die hun mond zouden moeten houden, heb je wel enig idee hou :X dit overkomt? |:(.

Registratiedata hebben niets te maken met de discussie hier.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 12:27 schreef jelmervos het volgende:

[..]

...geef me EEn reden waarom ik revolutions verleden zou moeten kennen??.... immers je wordt niet veroordeeld voor datgene wat je hebt gedaan, maar voor datgene wat je doet....

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Mensen, de discussie over terecht of onterecht is ondertussen afgerond, de beslissing is genomen.

Dus verdere discussie hierover is denk ik overbodig, het veranderd toch niets aan de beslissing.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 02:24 schreef BBQ-Man het volgende:

"alle ongelovigen zullen als brandstof dienen voor de hel..." - Koran

alle ongelovigen, met andere woorden, iedereen die niet in de Islam gelooft,
Dat maak jij ervan... ik ga je niet vertellen hoe het wel. is want daar heb ik geen zin in.....

• Crazy D

Crazy D

Op woensdag 19 september 2001 12:21 schreef a_LAN het volgende:

...je zegt het zelf "oprotten met die gasten" en dit zijn dus "zieke" personen en niet het geloof zelf. je kunt geen oorlog voeren tegen een geloof cq religie, enkel en alleen tegen mensen. van mij mogen deze "zieken" naar de hel....
Ja maar ik vind het dus niet vreemd dat je het hele verhaal samenvat in 'rot op met de islam' terwijl je bedoelt, 'rot op met alle gelovigen die zo fanatiek zijn'...

Exact expert nodig?

Verwijderd

Het besluit is gevallen. Revolution blijft gebanned en daarmee is dit hoofdstuk eigenlijk afgesloten. Het heeft eigenlijk geen zin om nog verder te discussieren over het feit dat Revolution dan wel dan niet fout zat. Het "MT" zal de beslissing toch niet terug draaien.

Persoonlijk denk ik dat het vertrek van Revolution een verlies voor GOT is. Met mij zijn er diverse andere users die er net zo over denken. Revolution krijgen we niet terug. Wat we wel kunnen doen is met dezelfde kritische blik naar de adjes en modjes kijken en kritiek, maar ook complimenten, leveren waar nodig is. Ik denk dat dit goed voor de modjes en adjes is en dus goed voor GOT. Feedback is immers één van de belangrijkste middelen voor een goedlopende organisatie.

Verwijderd

Dan verschillen we duidelijk van mening.. Hij is een persoon die dom met zijn gedachtes omgaat en heel veel mensen daarmee kan kwetsen.

• zeef
Zullen we dan nu overgaan tot de orde van de dag ?

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 15:47 schreef Kemo het volgende:

[..]

Dan verschillen we duidelijk van mening.. Hij is een persoon die dom met zijn gedachtes omgaat en heel veel mensen daarmee kan kwetsen.
Verander "dom" even in "eerlijk" en je komt meer in de buurt.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 16:13 schreef AirHead het volgende:

[..]

Verander "dom" even in "eerlijk" en je komt meer in de buurt.
EERLIJK?? Hoe kom je daaar nou weer bij :? |:(

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Jaymz
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Hij zegt wattie denkt ofzo ?

(volgens mij is dit overigens niet echt on-topic meer :) )

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 16:26 schreef Jaymz het volgende:
Hij zegt wattie denkt ofzo ?

(volgens mij is dit overigens niet echt on-topic meer :) )
pziez :)

Iets wat niet erg veel mensen meer doen hier(lees: GoT)- die indruk krijg ik soms- die slijmen alleen maar (lees: slijmen richting modjes)....
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.