Op zondag 16 september 2001 20:34 schreef johnny appleseed het volgende:Hier kom ik zo even op terug (ik ken de wettekst niet uit mijn hoofd

).
k
Er waren eerdere voorvallen (dus voor deze kwestie) en de directe aanleiding was niet alleen "fuck de islam", maar zijn herhaaldelijke gediscrimineer.
Okay, dat fuck de islam sloeg niet alleen op zijn ondertitel, maar daarmee verwees ik ook naar het gediscrimineer, as you call it.
Als het onterecht is wordt er dan natuurlijk niet geband.
Kom maar met concrete gevallen waarin wij onterecht zo'n ban hebben gezet.
In mijn geval. Men verweet mij SU te vergelijken met NSB maar het was sarcastisch bedoeld, maar dat is een ouwe

(zo zie je hoe je op moet passen, over gevoelige onderwerpen mag je geen multi-interpretabele opmerkingen maken, of je hangt. Wijze les voor mij. Veelzeggend ook over de SU-Hunters.

).
Dat mensen onterecht banrequests doen, is heel vervelend, en als mensen dat structureel doen worden ze daarop aangesproken.
Goed zo. Hebben jullie ook gedaan, die zeikerd van een MJ een tempban gegeven, al had dat ook een permban mogen zijn, want hij voegde in zijn 90 posts niets toe, behalve gezeik. Prima
Nee, dat soort uitspraken zijn niet goed te praten. Punt.
Het is krenkend.
Feestvieren wanneer duizenden mensen geplet zijn onder twee wolkenkrabbers van 110 verdiepingen hoog is ook krenkend.
Ik heb totaal geen problemen met een politiek incorrecte mening, maar daar gaat het hier niet over. Er is een grote kloof tussen politiek incorrect en zeer beledigend.
True, de vraag is dan maar waar Revolution zich bevond. Daarover verschillen we van mening.
Dus jij wilt dat we discriminatie, racisme, belediging, etc toestaan, zolang er maar argumenten bijstaan?
Nee, die dingen zijn vies.

Maar ik zou wel politiek incorrecte meningen toestaan. Maar nogmaals, over de scheiding tussen racisme (en andere vieze woorden) en politiek incorrect verschillen we van mening, en zullen we het niet echt eens worden denk ik. Persoonlijk vind ik discussies tussen extremen interessant. Beter dan gezanik waarin iedereen het met elkaar eens is, toch? Wanneer je iemand tegenkomt die precies het tegenovergestelde denkt dan jij, kun je kijken hoe stevig je in je schoenen staat. Zonder zwart is er geen wit, right?
Wat zonde is: de mensen tegenover Revolution komen alleen meer met "jij discrimineert", maar zijn stellingen zijn nooit echt weerlegd. Die discussie, die heel interessant zou zijn, is nooit gevoerd, omdat hij in de kiem gesmoord is. Hij zal ook nooit gevoerd kunnen worden. Jammer.
//edit
Ter verduidelijking; wat ik met dat laatste wil zeggen is dat er nooit een pro-contra islam discussie gevoerd kan worden, ik wil wel eens weten waarom de hele wereld islamitisch zou moeten zijn (want dat is wat moslims willen...) en waarom bepaalde moslims zelfmoordaanslagen plegen, waarom er geen afbeeldingen in hun moskee mogen staan, wat Allah nou zo groot maakt

, waarom moslimvrouwen hoofddoekjes hebben, waarom moslims onder het mom van Allah Akbar aanslagen plegen, om maar wat te noemen.
//edit
(P.S. sorry van de

, was niet zo vreselijk irri bedoeld hoor)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.