Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Revolution is gewoon beledigend (en extreem bot) eerlijk.Op woensdag 19 september 2001 16:29 schreef AirHead het volgende:
[..]
pziez
Iets wat niet erg veel mensen meer doen hier- die indruk krijg ik soms- die slijmen alleen maar....
Verwijderd
Nee, ik bedoel in het algemeen richting adjes/ modjes.Op woensdag 19 september 2001 16:33 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Noem je MIJ een slijmbal?
Dit gaat wel errug offtopic zo...
Ik vind het gewoon vaak nogal achterbaks, als iemand errug vaak in SU/LA post om iemands fouten te etaleren.
Mja, slijmen heeft _bij_mij_ geen zin. Ik erger me er alleen maar aan.Op woensdag 19 september 2001 16:29 schreef AirHead het volgende:
[..]
pziez
Iets wat niet erg veel mensen meer doen hier(lees: GoT)- die indruk krijg ik soms- die slijmen alleen maar (lees: slijmen richting modjes)....
Zeg gewoon wat je wil, zonder vervelend te zijn (oftwel: laat anderen (ook degene die je niet aanspreekt) in zijn haar/waarde)
Dat klink al stukken beterOp woensdag 19 september 2001 16:40 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Mja, slijmen heeft _bij_mij_ geen zin. Ik erger me er alleen maar aan.
Zeg gewoon wat je wil, zonder vervelend te zijn (oftwel: laat anderen (ook degene die je niet aanspreekt) in zijn haar/waarde)
Ik heb er zo een hekel aan dat die gassies dan dit soort dingen gaan neerzetten. En daarmee anderen een straf kunnen bezorgen. Tuurlijk, er zijn natuurlijk grenzen, maar je hoort je medemens niet te verraden, Erger je je eraan ? Zeg het dan gewoon tegen de desbtreffende user.
Of zeg helemaal niks, dat is wel zo sociaal. Nou hoor ik al 'Maar wat hij doet is ook niet sociaal !!'. Nou, verlaag je dan niet tot hetzelfde niveau.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Vaag.
Verwijderd
Doe maar een search, en kijk hoe het christendom wordt afgezeken... maar dat mag he, dat zijn "wij"
Verwijderd
Op dinsdag 25 september 2001 01:57 schreef BertV_de_tweede het volgende:
ja... op "Fuck het cristendom"" zal een stuk minder fel op worden gereageerd...
Doe maar een search, en kijk hoe het christendom wordt afgezeken... maar dat mag he, dat zijn "wij"
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für micht zu gehn.
Was ich noch zu sagen hätte dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehn.
Op dinsdag 25 september 2001 13:20 schreef Sauron_the_Great het volgende:
Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für micht zu gehn.
Was ich noch zu sagen hätte dauert eine Zigarette und ein letztes Glas im Stehn.
Maar niet altijd verstandig.Op woensdag 19 september 2001 16:13 schreef AirHead het volgende:
[..]
Verander "dom" even in "eerlijk" en je komt meer in de buurt.
Eerlijk zijn kan ook wel eens tegen je werken als je je niet in bedwang kan houden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ken uw klassiekers!Op dinsdag 25 september 2001 15:27 schreef jelmervos het volgende:
[..]
![]()
![]()
De islam kan uw vrijheid schaden
Ik wil iedereen er even op attenderen dat ik de momenteel lopende topics over Marokkanen en "veilig op straat" en andere discussies over allochtonen en minderheden tamelijk ongenuanceerd geblaat wordt. Een opmerking als "Ik zou ze allemaal door hun kop schieten" is meer regel dan uitzondering.
Liggen we allemaal te slapen of kan dit zomaar, ineens? Niet dat ik er zoveel moeite mee heb hoor, maar in het licht van dit topic snap ik niet dat sommige dingen ineens wel kunnen?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
blijkt maar weer dat er absoluut niet consequent wordt opgetreden.Op dinsdag 25 september 2001 18:33 schreef Captain Pervert het volgende:
waarheid als een
Radio 1Op dinsdag 25 september 2001 15:27 schreef jelmervos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verwijderd
als je deze topic had doorgelezen had je het antwoord geweten.Op dinsdag 25 september 2001 22:58 schreef Marc00 het volgende:
ja is hij nou al gebannend?
zeuren om slotjes mag niet.Op dinsdag 25 september 2001 22:50 schreef groencontainer het volgende:
He mods! Ooit weleens van dat slotje gehoord? Deze topic is nu al 12 pagina's lang en nogal off-topic.
en bemoei je niet met deze topic aub.
Meen je dat nou ???Op dinsdag 25 september 2001 20:51 schreef jelmervos het volgende:
[..]
blijkt maar weer dat er absoluut niet consequent wordt opgetreden.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
ach, daar hoeven we niet meer stiekem over te doen, dat het zo is weten we allang.Op dinsdag 25 september 2001 23:12 schreef JT het volgende:
[..]
Meen je dat nou ???
Verwijderd
Aan die topics wordt gewerkt, als je even in een SU of een mailtje ofzo directe quotes kan geven, dan kunnen we daar meteen naar kijken, maar ik heb momenteel helaas even niet de tijd om die topics goed door te lezen.Op dinsdag 25 september 2001 18:33 schreef Captain Pervert het volgende:
Heya, ehm, ik heb niet veel zin om er een nieuw topic over te openen, daarom zet ik het maar even hier:
Ik wil iedereen er even op attenderen dat ik de momenteel lopende topics over Marokkanen en "veilig op straat" en andere discussies over allochtonen en minderheden tamelijk ongenuanceerd geblaat wordt. Een opmerking als "Ik zou ze allemaal door hun kop schieten" is meer regel dan uitzondering.
Dit is dus typisch zo'n voorbeeld van nutteloos tegen het beleid / de crew op schoppen zonder enige intentie om constructieve kritiek te leveren.Op dinsdag 25 september 2001 20:51 schreef jelmervos het volgende:
[..]
blijkt maar weer dat er absoluut niet consequent wordt opgetreden.
Pluralis majestatis?Op dinsdag 25 september 2001 23:17 schreef jelmervos het volgende:
[..]
ach, daar hoeven we niet meer stiekem over te doen, dat het zo is weten we allang.
Joh hou nou eens een keer op. We weten het nu wel ven elkaar. Kunnen we nu overgaan tot de orde van de dag ?Op dinsdag 25 september 2001 23:17 schreef jelmervos het volgende:
[..]
ach, daar hoeven we niet meer stiekem over te doen, dat het zo is weten we allang.
Voor rev. is dat nog steeds deze ban hoor.. de orde van de dagOp dinsdag 25 september 2001 23:29 schreef zeef het volgende:
Joh hou nou eens een keer op. We weten het nu wel ven elkaar. Kunnen we nu overgaan tot de orde van de dag ?
Zei [me=6607] zonder de hele topic door te lezen
Had dat gedaanOp dinsdag 25 september 2001 23:35 schreef Bigs het volgende:
Een ban om een ondertitel? Shees wat zijn we weer hypocriet.
Zei [me=6607] zonder de hele topic door te lezen
Dan wist je meteen dat deze opmerking overbodig was
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ok. Dit slaat nergens op.Op dinsdag 25 september 2001 23:27 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dit is dus typisch zo'n voorbeeld van nutteloos tegen het beleid / de crew op schoppen zonder enige intentie om constructieve kritiek te leveren.
Je gaf zelfs antwoord op de reden van kritiek in dezelfde post !!!
Ecodan warmtepomp
er zijn meer dan 300 berichten en die ga ik niet allemaal lezenOp dinsdag 25 september 2001 23:08 schreef jelmervos het volgende:
[..]
als je deze topic had doorgelezen had je het antwoord geweten.
The devil is in the details.
Ow maar dat wist ik zoiezo wel hoorOp dinsdag 25 september 2001 23:38 schreef Traag het volgende:
[..]
Had dat gedaan
Dan wist je meteen dat deze opmerking overbodig was
dan hoef je ook niet te replyen, als de rest van het topic je ook niet interesseert.Op woensdag 26 september 2001 15:23 schreef Marc00 het volgende:
[..]
er zijn meer dan 300 berichten en die ga ik niet allemaal lezen
Verwijderd
..
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Dank je voor de verduidelijkingOp dinsdag 25 september 2001 16:19 schreef rdgf het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers!
Als je geen kennis van zaken hebt, is het ook niet nodig een reply te geven, naar mijn meningOp woensdag 26 september 2001 15:23 schreef Marc00 het volgende:
[..]
er zijn meer dan 300 berichten en die ga ik niet allemaal lezen
Zet er dan gewoon een slotje op. Ben je meteen ook van dat gezeik af...Op woensdag 26 september 2001 20:09 schreef johnny appleseed het volgende:
Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, reageer dan ajb gewoon niet hier. Dan kan dit topic gewoon netjes zonder slot afzakken (als er geen nieuwe info bijkomt natuurlijk)
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Idd, vooral niet discussierenOp vrijdag 28 september 2001 15:24 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Zet er dan gewoon een slotje op. Ben je meteen ook van dat gezeik af...
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
lees de quote van Johnny Appleesed (oid) nog eens door, als je niks nuttigs hebt te melden, hou je er dan buiten.Op vrijdag 28 september 2001 15:24 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Zet er dan gewoon een slotje op. Ben je meteen ook van dat gezeik af...
Alsof ik de enige ben...Op vrijdag 28 september 2001 23:25 schreef jelmervos het volgende:
[..]
lees de quote van Johnny Appleesed (oid) nog eens door, als je niks nuttigs hebt te melden, hou je er dan buiten.
OOPS, weer een onzinnige post...
Genoeg over doorgedramd nu denk ik zo
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()